Постинг
30.01.2021 01:40 -
Българи - славяни, опит за анализ
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 11034 Коментари: 49 Гласове:
Последна промяна: 31.01.2021 11:18
Прочетен: 11034 Коментари: 49 Гласове:
-21
Последна промяна: 31.01.2021 11:18
Нямам нищо против славяните, руси, синеоки, както ги описват, още повече ,че според генетиката синеоките са мутация, получена тук, на нашето Челрноморие
Но в държавата България, някак си изкуствено се опитват да се наложат като водещи славяните? А сметката е в обастта на елементарната математика След като Българите са славяни, то от това следва ,че и славяните са Българи!
Да, но кои са първи?
Има и много противоречия в хипотезата ,че България е държава на славяни?
1/ Няма логика в държавата България водещи да са славяните-в брой, в език, а името и да идва от Българите? Изчезнали в славянското море?
2/Няма никакъв официален документ до края на ВБЦ, в който да се споменават славяни?
Говори се иносказателно, например папата в писмо до Борис Първи, ползвам цитат от проф. П.Добрев, пише, -"Какво би станало, ако се бяхте покръстили преди четири века"?
Не споменава Българи,но след като пише до владетел на Българската държава, ясно е ,че става дума за Българи! В кореспонденцията на нашия владетел Калоян пише, че той е цар на Българите и власите! Да не развивам темата за власите отново, но те са написани- Блакхорум Което много прилича на Блъгаром, форма за Българи, ползвана при печати и монети! Славяните отсъстват, отново!
3/ Името славяни дошло у нас от Полша, през Русия! Намеква се ,че са словени, тези, които фигурират в " О писменехь"! Е, става интересно, няма славяни , нито словени в него период официално, но има азбука и език- техен?
Какво е наложило смяната на името им от словени на славяни? И много се злоупотребява с тези заемки от руския? Като горд например!
Първо, те, русите, ползват нашия стар език! Какво излиза, че правим заемки от архаичния си език ли?
Ами Горд/ Гордий, Гордиан/ го има във Фригия ,към която е Троада! А Мизия в него период е съсед на Фригия ! Има го по- късно и в Рим! Оттам е отишло и на запад-Гордън
4/Слава и слово, като думи в речта имат различно значение, но производните от тях думи излиза, че са еднакви?Що за еквилибристика?
5/ Българите се отказали от езика си ,приели този на славяните, но дали името на държавата?
Е, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската! Тервел, наследникът му, има една загуба от тях, но след това спасява империята и Европа! Връща на престола Безносия Юстиниан, влиза като победител в Цариград! Всичко останало срещу ромеите му е победи! Държавата ни е сила още в самото си начало!
Неслучайно се таксува като империя Има ли случай в съвремието някоя метрополия да приеме името на подчинен народ? Питам и отговор не чакам- няма!
Франция Франция носела името на Франките ? Те и германците носят името, което римляните са им дали!
Държавата Франция , официално се появява на картата в края на десети век- ако не се лъжа, по памет- в 987 г.
А френският език е наложен официално със закон от Франсоа Първи, в самото начало на 16- ти век! И това е езикът на неговата династия, не Бургундски например Защото дотогава хаосът е пълен, във Франция се говори на 100 ,най- различни езици и диалекти! Частният извод тук е ,че династията, управляващата, е наложила своя език ! Аналогично-Борис Първи е наложил езикът на своята династия! Няма да наложи друг Защото се крие сериозна опасност в това и то се знае-пример в това отношение е , какво се е получило с налагането на гръцкия ? Македонската империя, без никакви заслуги на гърците, ,да се счита за гръцка!
Това е и една от причините за упадъка на Рим! Бисексуалните императори , по пример на гърците, налагат за подражанието си като втори език гръцкия? Е,това разцентроване на империята е и една от причините за гибелта й!
ИЗВОДИ
Няма никакво споменаване за славяни или словени в България в официален документ, особено пък изходящ от царската канцелария- кореспонденция, печати или пък монети, за които царят се разпорежда и на тях е написано ,чий владетел е!
Името България е наложено от самото и начало! То не е променяно вече близо 14 века!
Следователно поданиците и са Българи, потвърждават го документите!Няма ллогика да се прави азбука за словени!
И тук идва генералният въпрос , кое е общото между Българи и славяни, за да създадат обща държава Вижда се ,че дори и малка разлика между етносите в такива държави предопределя Бързият ми разпад-Чехословакия, Югославия, СССР- там има също три славянски държави!
Державин е посочил-Българи и славяни, ако нямат еднакъв език, то те са много близки и затова, считаният за Български е изчезнал ! Друга възможност няма
Титлите и армейските чинове на Българите,тяхната екзотичност счита,че се дължи на персийско влияние, което е нормално!
Според мен, не ангажирам по- знаещите с мнението си, Българи и славяни имат само една разлика Че Българите много са митарствали по света,преди да се върнат отново в земите си, на няколко етапа Оттам идва и разликата между тях
И все повече се убеждавам в правотата на извода на генетика д-р Евгени Делев, че от Българите насилствено са създадени 10 държави И в допълнение- в момента се създава и единадесетата!
Но в държавата България, някак си изкуствено се опитват да се наложат като водещи славяните? А сметката е в обастта на елементарната математика След като Българите са славяни, то от това следва ,че и славяните са Българи!
Да, но кои са първи?
Има и много противоречия в хипотезата ,че България е държава на славяни?
1/ Няма логика в държавата България водещи да са славяните-в брой, в език, а името и да идва от Българите? Изчезнали в славянското море?
2/Няма никакъв официален документ до края на ВБЦ, в който да се споменават славяни?
Говори се иносказателно, например папата в писмо до Борис Първи, ползвам цитат от проф. П.Добрев, пише, -"Какво би станало, ако се бяхте покръстили преди четири века"?
Не споменава Българи,но след като пише до владетел на Българската държава, ясно е ,че става дума за Българи! В кореспонденцията на нашия владетел Калоян пише, че той е цар на Българите и власите! Да не развивам темата за власите отново, но те са написани- Блакхорум Което много прилича на Блъгаром, форма за Българи, ползвана при печати и монети! Славяните отсъстват, отново!
3/ Името славяни дошло у нас от Полша, през Русия! Намеква се ,че са словени, тези, които фигурират в " О писменехь"! Е, става интересно, няма славяни , нито словени в него период официално, но има азбука и език- техен?
Какво е наложило смяната на името им от словени на славяни? И много се злоупотребява с тези заемки от руския? Като горд например!
Първо, те, русите, ползват нашия стар език! Какво излиза, че правим заемки от архаичния си език ли?
Ами Горд/ Гордий, Гордиан/ го има във Фригия ,към която е Троада! А Мизия в него период е съсед на Фригия ! Има го по- късно и в Рим! Оттам е отишло и на запад-Гордън
4/Слава и слово, като думи в речта имат различно значение, но производните от тях думи излиза, че са еднакви?Що за еквилибристика?
5/ Българите се отказали от езика си ,приели този на славяните, но дали името на държавата?
Е, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската! Тервел, наследникът му, има една загуба от тях, но след това спасява империята и Европа! Връща на престола Безносия Юстиниан, влиза като победител в Цариград! Всичко останало срещу ромеите му е победи! Държавата ни е сила още в самото си начало!
Неслучайно се таксува като империя Има ли случай в съвремието някоя метрополия да приеме името на подчинен народ? Питам и отговор не чакам- няма!
Франция Франция носела името на Франките ? Те и германците носят името, което римляните са им дали!
Държавата Франция , официално се появява на картата в края на десети век- ако не се лъжа, по памет- в 987 г.
А френският език е наложен официално със закон от Франсоа Първи, в самото начало на 16- ти век! И това е езикът на неговата династия, не Бургундски например Защото дотогава хаосът е пълен, във Франция се говори на 100 ,най- различни езици и диалекти! Частният извод тук е ,че династията, управляващата, е наложила своя език ! Аналогично-Борис Първи е наложил езикът на своята династия! Няма да наложи друг Защото се крие сериозна опасност в това и то се знае-пример в това отношение е , какво се е получило с налагането на гръцкия ? Македонската империя, без никакви заслуги на гърците, ,да се счита за гръцка!
Това е и една от причините за упадъка на Рим! Бисексуалните императори , по пример на гърците, налагат за подражанието си като втори език гръцкия? Е,това разцентроване на империята е и една от причините за гибелта й!
ИЗВОДИ
Няма никакво споменаване за славяни или словени в България в официален документ, особено пък изходящ от царската канцелария- кореспонденция, печати или пък монети, за които царят се разпорежда и на тях е написано ,чий владетел е!
Името България е наложено от самото и начало! То не е променяно вече близо 14 века!
Следователно поданиците и са Българи, потвърждават го документите!Няма ллогика да се прави азбука за словени!
И тук идва генералният въпрос , кое е общото между Българи и славяни, за да създадат обща държава Вижда се ,че дори и малка разлика между етносите в такива държави предопределя Бързият ми разпад-Чехословакия, Югославия, СССР- там има също три славянски държави!
Державин е посочил-Българи и славяни, ако нямат еднакъв език, то те са много близки и затова, считаният за Български е изчезнал ! Друга възможност няма
Титлите и армейските чинове на Българите,тяхната екзотичност счита,че се дължи на персийско влияние, което е нормално!
Според мен, не ангажирам по- знаещите с мнението си, Българи и славяни имат само една разлика Че Българите много са митарствали по света,преди да се върнат отново в земите си, на няколко етапа Оттам идва и разликата между тях
И все повече се убеждавам в правотата на извода на генетика д-р Евгени Делев, че от Българите насилствено са създадени 10 държави И в допълнение- в момента се създава и единадесетата!
Тагове:
Вълнообразно
Според мен, не ангажирам по- знаещите с мнението си, Българи и славяни имат само една разлика Българите много са митарствали по света,преди да се върнат отново в земите си, на няколко етапа Оттам идва и разликата между тях!
цитирайСамоназванията са различни, а ЧУЖДИТЕ им народи, ТЕ дават общото име, като изхождат от техните общи признаци. Какво чудно, че една немкиня е нарекла славяни НЕнемците чиято страна управлява?
Малко ли са изворите които обобщават например "мизите са българи"? И безброй такива "обобщения".
Съществуването на ГРУПА силно подобни езици, много по-подробни помежду си отколкото с ДРУГИТЕ "индоевропейски" езици, е безспорно и не може да е случайно.
цитирайМалко ли са изворите които обобщават например "мизите са българи"? И безброй такива "обобщения".
Съществуването на ГРУПА силно подобни езици, много по-подробни помежду си отколкото с ДРУГИТЕ "индоевропейски" езици, е безспорно и не може да е случайно.
Здравей Адаш. Още от малък съм се чудил как славяните са много, българите -шепа хора, от чиито език са останало 20-30 думи, а държавата се нарича България. Освен това по-късно като чета и слушам езиците на другите народи, които учих, че са славяни са много различни. Ние имаме окончания отзад, буква"ъ", при тях, особено полския има струпване на съгласни, нашият език е твърд, а другите( руски най-вече)- меки. По-късно, като започнах да гледам историческите предавания по телевизията и да ходя на сбирки и конференции разбрах, че терминът"славяни" е късен. Констатирах и други разлики между българи от една страна и например чехи, поляци. Сърбите като съседи ми изглеждат по-близки, макар че за езикът им неофициално казват"развален български".
цитирайОбщите думи в езика на българи, "македонци", руснаци, сърби, украинци, белоруси, поляци и прочие славянски народи са факт.
цитирай2. krumbelosvet - Няма племе траки, например
06:55
Самоназванията са различни, а ЧУЖДИТЕ им народи, ТЕ дават общото име, като изхождат от техните общи признаци. Какво чудно, че една немкиня е нарекла славяни НЕнемците чиято страна управлява?
Малко ли са изворите които обобщават например "мизите са българи"? И безброй такива "обобщения".
Съществуването на ГРУПА силно подобни езици, много по-подробни помежду си отколкото с ДРУГИТЕ "индоевропейски" езици, е безспорно и не може да е случайно.
цитирай
Да, така е!
цитирай06:55
Самоназванията са различни, а ЧУЖДИТЕ им народи, ТЕ дават общото име, като изхождат от техните общи признаци. Какво чудно, че една немкиня е нарекла славяни НЕнемците чиято страна управлява?
Малко ли са изворите които обобщават например "мизите са българи"? И безброй такива "обобщения".
Съществуването на ГРУПА силно подобни езици, много по-подробни помежду си отколкото с ДРУГИТЕ "индоевропейски" езици, е безспорно и не може да е случайно.
цитирай
Да, така е!
4. kvg55 - leonleonovpom2,
07:36
Общите думи в езика на българи, "македонци", руснаци, сърби, украинци, белоруси, поляци и прочие славянски народи са факт.
цитирай
Отговорът се крие в края на постинга
И а верен изводът на д-р Делев
Не може държави, създадени 200-300 години срлед нас, да са водещи!
Ето го:
И все повече се убеждавам в правотата на извода на генетика д-р Евгени Делев, че от Българите насилствено са създадени 10 държави И в допълнение- в момента се създава и единадесетата!
цитирай07:36
Общите думи в езика на българи, "македонци", руснаци, сърби, украинци, белоруси, поляци и прочие славянски народи са факт.
цитирай
Отговорът се крие в края на постинга
И а верен изводът на д-р Делев
Не може държави, създадени 200-300 години срлед нас, да са водещи!
Ето го:
И все повече се убеждавам в правотата на извода на генетика д-р Евгени Делев, че от Българите насилствено са създадени 10 държави И в допълнение- в момента се създава и единадесетата!
[quote=barin]Здравей Адаш. Още от малък съм се чудил как славяните са много, българите -шепа хора, от чиито език са останало 20-30 думи, а държавата се нарича България. Освен това по-късно като чета и слушам езиците на другите народи, които учих, че са славяни са много различни. Ние имаме окончания отзад, буква"ъ", при тях, особено полския има струпване на съгласни, нашият език е твърд, а другите( руски най-вече)- меки. По-късно, като започнах да гледам историческите предавания по телевизията и да ходя на сбирки и конференции разбрах, че терминът"славяни" е късен. Констатирах и други разлики между българи от една страна и например чехи, поляци. Сърбите като съседи ми изглеждат по-близки, макар че за езикът им неофициално казват"развален български".[/quote
Прав си приятелю! Така е, терминът е късен и изобщо липсва в документи и артефакти на ВБЦ
За мен славяни тук са местни, заварени Българи, а Българи са тези, дошли след дълго мигриране навън
Всички са Бълтари и са се самоопределили за такива! Няма логика държавата да е България, а азбуката ,да е за славяни Всеки дърпа, за управляващите Българи става дума, чергата къв себе си!
Хубав ден, Адаш!
цитирайПрав си приятелю! Така е, терминът е късен и изобщо липсва в документи и артефакти на ВБЦ
За мен славяни тук са местни, заварени Българи, а Българи са тези, дошли след дълго мигриране навън
Всички са Бълтари и са се самоопределили за такива! Няма логика държавата да е България, а азбуката ,да е за славяни Всеки дърпа, за управляващите Българи става дума, чергата къв себе си!
Хубав ден, Адаш!
османците и насилственото потурчване. Църквата е наложила славянския език у нас, както и другаде.
Езикът ни тръгва от словените, знаете къде живеят те. Българите в исляма е трябвало, както виждам, да се наричат мюсюлмани (да не забравяме, че най-вероятно българството е било вероизповедание преди да стане име на народ).
Сведения по въпроса за езика има и не са от случайни източници.
Най-лесно се проповядва сред най-низшите слоеве от населението. Които съответно са говорели т. нар. флективен тип език (както се оказва, историята на Европа е писана от придошлите тюркоезични завоеватели, в това число и Рим).
цитирайЕзикът ни тръгва от словените, знаете къде живеят те. Българите в исляма е трябвало, както виждам, да се наричат мюсюлмани (да не забравяме, че най-вероятно българството е било вероизповедание преди да стане име на народ).
Сведения по въпроса за езика има и не са от случайни източници.
Най-лесно се проповядва сред най-низшите слоеве от населението. Които съответно са говорели т. нар. флективен тип език (както се оказва, историята на Европа е писана от придошлите тюркоезични завоеватели, в това число и Рим).
Словения, Словенско са късни държави! Интересно, словените ни мразят?
Старият ни език го има в църквите на Русия, в книжнината ни и на монетите и печатите на Второто Българско царство Разликата е в падежите
Например-Йоан Асен, цар блъгаром и греком Гледал съм и печат на Борил, с по-дълъг текст, български е ,няма нещо, което да е на друг език Турците или османлиите ги няма никакви още!
Няма такава приказка, доминираща нация да се откаже от езика си!
Поне аз не знам такава!
Хубав ден!
цитирайСтарият ни език го има в църквите на Русия, в книжнината ни и на монетите и печатите на Второто Българско царство Разликата е в падежите
Например-Йоан Асен, цар блъгаром и греком Гледал съм и печат на Борил, с по-дълъг текст, български е ,няма нещо, което да е на друг език Турците или османлиите ги няма никакви още!
Няма такава приказка, доминираща нация да се откаже от езика си!
Поне аз не знам такава!
Хубав ден!
и ти откаже царска власт, защото говориш езика на арианите (или пък се кланяш на старите си богове), щеш или не щеш, ще сменяш и език, и обичаи, име и т. н.
Говорим езика на южните славяни, както и русите. На този език са писани нашите църковни книги (оцелелите).
Как смяташ, защо е унищожена толкова книжнина? На кой ли език :):):) е била написана?
Асеневци нямат славянски език като роден, нека не храним илюзии. Имали са отговорността да поемат едно царство.....език се научава :).
цитирайГоворим езика на южните славяни, както и русите. На този език са писани нашите църковни книги (оцелелите).
Как смяташ, защо е унищожена толкова книжнина? На кой ли език :):):) е била написана?
Асеневци нямат славянски език като роден, нека не храним илюзии. Имали са отговорността да поемат едно царство.....език се научава :).
10. dobrodan - Има, има. Когато те преследва Инквизицията заради езика
11:01
и ти откаже царска власт, защото говориш езика на арианите (или пък се кланяш на старите си богове), щеш или не щеш, ще сменяш и език, и обичаи, име и т. н.
Говорим езика на южните славяни, както и русите. На този език са писани нашите църковни книги (оцелелите).
Как смяташ, защо е унищожена толкова книжнина? На кой ли език :):):) е била написана?
Асеневци нямат славянски език като роден, нека не храним илюзии. Имали са отговорността да поемат едно царство.....език се научава :).
цитира
Българският произход на Калоян е доказан от него и признат от папата !
Колко книжнина е имало? За нея- по - късно! От ПБЦ е изнесена от Светослав, включителнои Симеоновия сборник- преправен на Святославов Е, на никакъв друг език не е писан освен архаичен Български Същото е и" За Буквите" - над сто оцелели преписа има! Повечето датирани!
Книжнината ни е унищожавана системно от гръцкото духовенството Книгите са писани на ръка и не са били много ! Съхранявани са предимно в манастири и в царската библиотека Е, те са прочиствани и унищожавани
Показна акция в това отношение е провел гръцкия епископ Дионисий, при откриването на по чудо оцелялата Патриаршеска библиотека ,някъде около 1830 година
Прегледал книгите, отдели десетина на гръцки , а останалите на Български наредил да Бъдат унищожени, като малоценни
Така ,че не ние сме си унищожавали книгите! С някаква спекулативна цел!
Всичко добро!
цитирай11:01
и ти откаже царска власт, защото говориш езика на арианите (или пък се кланяш на старите си богове), щеш или не щеш, ще сменяш и език, и обичаи, име и т. н.
Говорим езика на южните славяни, както и русите. На този език са писани нашите църковни книги (оцелелите).
Как смяташ, защо е унищожена толкова книжнина? На кой ли език :):):) е била написана?
Асеневци нямат славянски език като роден, нека не храним илюзии. Имали са отговорността да поемат едно царство.....език се научава :).
цитира
Българският произход на Калоян е доказан от него и признат от папата !
Колко книжнина е имало? За нея- по - късно! От ПБЦ е изнесена от Светослав, включителнои Симеоновия сборник- преправен на Святославов Е, на никакъв друг език не е писан освен архаичен Български Същото е и" За Буквите" - над сто оцелели преписа има! Повечето датирани!
Книжнината ни е унищожавана системно от гръцкото духовенството Книгите са писани на ръка и не са били много ! Съхранявани са предимно в манастири и в царската библиотека Е, те са прочиствани и унищожавани
Показна акция в това отношение е провел гръцкия епископ Дионисий, при откриването на по чудо оцелялата Патриаршеска библиотека ,някъде около 1830 година
Прегледал книгите, отдели десетина на гръцки , а останалите на Български наредил да Бъдат унищожени, като малоценни
Така ,че не ние сме си унищожавали книгите! С някаква спекулативна цел!
Всичко добро!
Може пък българи да е имало сред основателите на Рим, едва ли ще научим някога.
За сметка на това Рим е основан от тюркоезични народи (етруските са само малка част от тях и са ги нарекли "чужденци"), смятай за какво става дума :).
Не бъди толкова сигурен на какъв език са писани църковните книги в началото.
Преводът на работите на Константин Багренородни на гръцки! език е направен явно от тюркоезичен оригинал. Същото се наблюдава и в руските летописи.
Има грешки, възможни само при превод ОТ тюркски език на друг.
Дроздов и екипът му са свършили работата на поколения хроникьори преди тях.
цитирайЗа сметка на това Рим е основан от тюркоезични народи (етруските са само малка част от тях и са ги нарекли "чужденци"), смятай за какво става дума :).
Не бъди толкова сигурен на какъв език са писани църковните книги в началото.
Преводът на работите на Константин Багренородни на гръцки! език е направен явно от тюркоезичен оригинал. Същото се наблюдава и в руските летописи.
Има грешки, възможни само при превод ОТ тюркски език на друг.
Дроздов и екипът му са свършили работата на поколения хроникьори преди тях.
5/ "Българите се отказали от езика си ,приели тоеи на славяните, но дали името на държавата?
Е, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската!"...
- Няма доказателства, че Аспаруховите българи са били повече от славяните. По-вероятно е славяните да са били доста повече...
- Възможно е част от Аспаруховите българи да са говорели на език, който е близък или сроден на славянския, да са били със славянски произход...
- Българите не са имали азбука и писмен език до приемането на славянската азбука и писменост от княз Борис. Дотогава те са пишели на гръцки език...
- За да възприемат християнската религия, се е наложило българите да приемат и славянската азбука, създадена от Кирил и Методий...
Така че няма никакво недоразумение...
цитирайЕ, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската!"...
- Няма доказателства, че Аспаруховите българи са били повече от славяните. По-вероятно е славяните да са били доста повече...
- Възможно е част от Аспаруховите българи да са говорели на език, който е близък или сроден на славянския, да са били със славянски произход...
- Българите не са имали азбука и писмен език до приемането на славянската азбука и писменост от княз Борис. Дотогава те са пишели на гръцки език...
- За да възприемат християнската религия, се е наложило българите да приемат и славянската азбука, създадена от Кирил и Методий...
Така че няма никакво недоразумение...
От всичко, което си дал като примери и от всичко останало, което съм чел от разни изследователи на историята, за мен се оформя един по-дълбок извод.
Този извод е, че разни интереси на разни държави и империи в миналото и в съвремието, с мераци за значимост и контрол на Балканите, се опитват по всякакъв начин да неглижират и омаловажат историческите ни заслуги като държава и народ с просветителски и творчески Дух, култура, ясно съзнание, вяра, твърд характер и съзидателни добродетели.
Не обичам да изпадам в подробности, за да не губя моето и читателското време, но е очевадно, че разни измислени "империи" в миналото и сега, неспособни на нищо съзидателно и полезно за човечеството, се опитват да ни обезличат и заличат от историята.
Въпреки неуспехите си в дългосрочен план, те не са се отказали от болните си амбиции да ни асимилират, за да се възползват от стратегическото ни географско и политическо положение.
Те дори не могат да осъзнаят простия факт, че винаги ще получават от нас, срещу апетитите си, голям среден пръст, защото Духът, който е помагал и винаги ще помага на нас, Българите, да възкръсваме от пепелта като Феникс, не може да бъде победен и пречупен от бездуховни бездарници със завоевателни намерения!
Хубав ден и вяра в Българския Дух, приятелю!
цитирайТози извод е, че разни интереси на разни държави и империи в миналото и в съвремието, с мераци за значимост и контрол на Балканите, се опитват по всякакъв начин да неглижират и омаловажат историческите ни заслуги като държава и народ с просветителски и творчески Дух, култура, ясно съзнание, вяра, твърд характер и съзидателни добродетели.
Не обичам да изпадам в подробности, за да не губя моето и читателското време, но е очевадно, че разни измислени "империи" в миналото и сега, неспособни на нищо съзидателно и полезно за човечеството, се опитват да ни обезличат и заличат от историята.
Въпреки неуспехите си в дългосрочен план, те не са се отказали от болните си амбиции да ни асимилират, за да се възползват от стратегическото ни географско и политическо положение.
Те дори не могат да осъзнаят простия факт, че винаги ще получават от нас, срещу апетитите си, голям среден пръст, защото Духът, който е помагал и винаги ще помага на нас, Българите, да възкръсваме от пепелта като Феникс, не може да бъде победен и пречупен от бездуховни бездарници със завоевателни намерения!
Хубав ден и вяра в Българския Дух, приятелю!
12. dobrodan - Да, приятелю, БЪЛГАРСКИЯТ произход на Асеневци :).
11:38
Може пък българи да е имало сред основателите на Рим, едва ли ще научим някога.
За сметка на това Рим е основан от тюркоезични народи (етруските са само малка част от тях и са ги нарекли "чужденци"), смятай за какво става дума :).
Не бъди толкова сигурен на какъв език са писани църковните книги в началото.
Преводът на работите на Константин Багренородни на гръцки! език е направен явно от тюркоезичен оригинал. Същото се наблюдава и в руските летописи.
Има грешки, възможни само при превод ОТ тюркски език на друг.
Дроздов и екипът му са свършили работата на поколения хроникьори преди тях.
цитира
Затова аз смятам ,че народът е такъв, каквото е името на държавата Щом вече 1300 години носи името България, следователно е била винаги държава на Българите
любимата/ наистина/ Франция ще дам за пример До началото на 16- ти век в нея са живели много етноси В Лангедок са пребивавали наши богомили катари Пълен хаос ,около сто езици и диалекти Е, въвежда се френски език-задължително!
Иразноетността изчезва!
По случайност имах стажантка именно от Лангедок В името на департамента е кодиран език- на окситаните Ланг докситан
Но тази стажантка, няколко пъти съм чувал да казва че е ФРАНЦУЗОЙКА! И никаква друга, с гордост!Не окситанка!
Аз смятам ,че никой нормален Български гражданин навън , а и унас не се определя като славянин!
Но спирам! На времето цар Борис Трети, Български , като правел разбор на министрите и народа си, какви са, стигнал до красноречивия извод, че май само той е Българин!?
Затова спирам, нямам моралното право ,да се наредя наравно с него!Като втори!
Хубав ден!
цитирай11:38
Може пък българи да е имало сред основателите на Рим, едва ли ще научим някога.
За сметка на това Рим е основан от тюркоезични народи (етруските са само малка част от тях и са ги нарекли "чужденци"), смятай за какво става дума :).
Не бъди толкова сигурен на какъв език са писани църковните книги в началото.
Преводът на работите на Константин Багренородни на гръцки! език е направен явно от тюркоезичен оригинал. Същото се наблюдава и в руските летописи.
Има грешки, възможни само при превод ОТ тюркски език на друг.
Дроздов и екипът му са свършили работата на поколения хроникьори преди тях.
цитира
Затова аз смятам ,че народът е такъв, каквото е името на държавата Щом вече 1300 години носи името България, следователно е била винаги държава на Българите
любимата/ наистина/ Франция ще дам за пример До началото на 16- ти век в нея са живели много етноси В Лангедок са пребивавали наши богомили катари Пълен хаос ,около сто езици и диалекти Е, въвежда се френски език-задължително!
Иразноетността изчезва!
По случайност имах стажантка именно от Лангедок В името на департамента е кодиран език- на окситаните Ланг докситан
Но тази стажантка, няколко пъти съм чувал да казва че е ФРАНЦУЗОЙКА! И никаква друга, с гордост!Не окситанка!
Аз смятам ,че никой нормален Български гражданин навън , а и унас не се определя като славянин!
Но спирам! На времето цар Борис Трети, Български , като правел разбор на министрите и народа си, какви са, стигнал до красноречивия извод, че май само той е Българин!?
Затова спирам, нямам моралното право ,да се наредя наравно с него!Като втори!
Хубав ден!
13. mt46 - Здравей, Лео!
12:27
5/ "Българите се отказали от езика си ,приели тоеи на славяните, но дали името на държавата?
Е, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската!"...
- Няма доказателства, че Аспаруховите българи са били повече от славяните. По-вероятно е славяните да са били доста повече...
- Възможно е част от Аспаруховите българи да са говорели на език, който е близък или сроден на славянския, да са били със славянски произход...
- Българите не са имали азбука и писмен език до приемането на славянската азбука и писменост от княз Борис. Дотогава те са пишели на гръцки език...
- За да възприемат християнската религия, се е наложило българите да приемат и славянската азбука, създадена от Кирил и Методий...
Така че няма никакво недоразумение...
-Сега, за многобройността ан Българите говорят очевидни факти Първо, това не е първо идване на Българитетук! Да победиш армия, най- силната, това не става с някаква дружина! Водена при това от императора? Това говори за сериозността на Битката! Да я принудиш да капитулира и да седне да подпише позорен за нея договор?
Армията ни е била най-малко равностойна на ромейската Тази армия не е сама С нея има куп помощен и спомагателен персонал, за храна, за муниции и за какво ли не...
След нея явно се движат жени и деца, възрастни За да остане армията тук! Не се наемам да определям ,кои са повече, местните или новодошлите, само ще кажа ,че последните не са били никак малко!
- Азбуката не е ли постфактум християнската религия? Показали са характер Къде е записано ,че азбуката е на славяните? Всички западни държави са приели латиницата И са се покръстили Като се прави такава връзка, ние защо не сме си останали с гръцката или латинската , а само за нас се е наложило да се прави нова азбука? нещо не е наред! Много Българи и владетели са били покръстени преди това
- Да- няма друга възможност ,за да изчезне един език, при това на лидера! Вижда се , че дори и при малки разлики спойка не се получава- Чехословакия- Югославия!
- Впрочем това го коментирах Покръстването предшества азбуката Няма нищо наложително в приемането й и не е славянска, а Българска! Защото от Българите тръгва към сродните народи, а не обратно!
А обвързаност на първо азбука и после покръстване, при това свързано със собствена азбука, просто НЯМА Всички западни ползват латинската Ние сме можели да си останем със съмнитлната гръцка или да приемем и ние латинската
Съмнителна, защото ясно е писано в една наша книга, че обвиненията към нас ,че азбуката ни е взета, в пълна сила важат и за гръцката и латинската/ има се предвид ,че са взети от финикийската азбука- първата, считана, че е на бога- Христос той им я е дал!
Хубав ден!
цитирай12:27
5/ "Българите се отказали от езика си ,приели тоеи на славяните, но дали името на държавата?
Е, тук е най-голямото недоразумение!
По каква причина ще се откажат Българите от езика? Водещи са, многобройни са, Аспарух още един път бие най-силната армия на света-ромейската!"...
- Няма доказателства, че Аспаруховите българи са били повече от славяните. По-вероятно е славяните да са били доста повече...
- Възможно е част от Аспаруховите българи да са говорели на език, който е близък или сроден на славянския, да са били със славянски произход...
- Българите не са имали азбука и писмен език до приемането на славянската азбука и писменост от княз Борис. Дотогава те са пишели на гръцки език...
- За да възприемат християнската религия, се е наложило българите да приемат и славянската азбука, създадена от Кирил и Методий...
Така че няма никакво недоразумение...
-Сега, за многобройността ан Българите говорят очевидни факти Първо, това не е първо идване на Българитетук! Да победиш армия, най- силната, това не става с някаква дружина! Водена при това от императора? Това говори за сериозността на Битката! Да я принудиш да капитулира и да седне да подпише позорен за нея договор?
Армията ни е била най-малко равностойна на ромейската Тази армия не е сама С нея има куп помощен и спомагателен персонал, за храна, за муниции и за какво ли не...
След нея явно се движат жени и деца, възрастни За да остане армията тук! Не се наемам да определям ,кои са повече, местните или новодошлите, само ще кажа ,че последните не са били никак малко!
- Азбуката не е ли постфактум християнската религия? Показали са характер Къде е записано ,че азбуката е на славяните? Всички западни държави са приели латиницата И са се покръстили Като се прави такава връзка, ние защо не сме си останали с гръцката или латинската , а само за нас се е наложило да се прави нова азбука? нещо не е наред! Много Българи и владетели са били покръстени преди това
- Да- няма друга възможност ,за да изчезне един език, при това на лидера! Вижда се , че дори и при малки разлики спойка не се получава- Чехословакия- Югославия!
- Впрочем това го коментирах Покръстването предшества азбуката Няма нищо наложително в приемането й и не е славянска, а Българска! Защото от Българите тръгва към сродните народи, а не обратно!
А обвързаност на първо азбука и после покръстване, при това свързано със собствена азбука, просто НЯМА Всички западни ползват латинската Ние сме можели да си останем със съмнитлната гръцка или да приемем и ние латинската
Съмнителна, защото ясно е писано в една наша книга, че обвиненията към нас ,че азбуката ни е взета, в пълна сила важат и за гръцката и латинската/ има се предвид ,че са взети от финикийската азбука- първата, считана, че е на бога- Христос той им я е дал!
Хубав ден!
След коментара на Бат Ого, трудно да добавя. Само, че понякога действието ни изпреварва мисълта. Ама да не се обидиш.
:)))
цитирай:)))
14. batogo - !!!:))) Поздравления за темата и тезата ти по нея, приятелю!
13:06
От всичко, което си дал като примери и от всичко останало, което съм чел от разни изследователи на историята, за мен се оформя един по-дълбок извод.
Този извод е, че разни интереси на разни държави и империи в миналото и в съвремието, с мераци за значимост и контрол на Балканите, се опитват по всякакъв начин да неглижират и омаловажат историческите ни заслуги като държава и народ с просветителски и творчески Дух, култура, ясно съзнание, вяра, твърд характер и съзидателни добродетели.
Не обичам да изпадам в подробности, за да не губя моето и читателското време, но е очевадно, че разни измислени "империи" в миналото и сега, неспособни на нищо съзидателно и полезно за човечеството, се опитват да ни обезличат и заличат от историята.
Въпреки неуспехите си в дългосрочен план, те не са се отказали от болните си амбиции да ни асимилират, за да се възползват от стратегическото ни географско и политическо положение.
Те дори не могат да осъзнаят простия факт, че винаги ще получават от нас, срещу апетитите си, голям среден пръст, защото Духът, който е помагал и винаги ще помага на нас, Българите, да възкръсваме от пепелта като Феникс, не може да бъде победен и пречупен от бездуховни бездарници със завоевателни намерения!
Хубав ден и вяра в Българския Дух, приятелю!
цитирай
Изтрий
Ти си истински човек! Заради хора като тебе стоя тук,! И ще стоя, докатознам, че ви има!
Някои, откровени посредственици, лишени от обща култура, нормално семейно възпитание и най-вече лишени от човешко поведение, се мъчат да вземат връх тук. Разчитат и на ефекта на глутницата!
Е, имат успех! Помага им безразличието на другите...
Хубав ден, приятелю!
цитирай13:06
От всичко, което си дал като примери и от всичко останало, което съм чел от разни изследователи на историята, за мен се оформя един по-дълбок извод.
Този извод е, че разни интереси на разни държави и империи в миналото и в съвремието, с мераци за значимост и контрол на Балканите, се опитват по всякакъв начин да неглижират и омаловажат историческите ни заслуги като държава и народ с просветителски и творчески Дух, култура, ясно съзнание, вяра, твърд характер и съзидателни добродетели.
Не обичам да изпадам в подробности, за да не губя моето и читателското време, но е очевадно, че разни измислени "империи" в миналото и сега, неспособни на нищо съзидателно и полезно за човечеството, се опитват да ни обезличат и заличат от историята.
Въпреки неуспехите си в дългосрочен план, те не са се отказали от болните си амбиции да ни асимилират, за да се възползват от стратегическото ни географско и политическо положение.
Те дори не могат да осъзнаят простия факт, че винаги ще получават от нас, срещу апетитите си, голям среден пръст, защото Духът, който е помагал и винаги ще помага на нас, Българите, да възкръсваме от пепелта като Феникс, не може да бъде победен и пречупен от бездуховни бездарници със завоевателни намерения!
Хубав ден и вяра в Българския Дух, приятелю!
цитирай
Изтрий
Ти си истински човек! Заради хора като тебе стоя тук,! И ще стоя, докатознам, че ви има!
Някои, откровени посредственици, лишени от обща култура, нормално семейно възпитание и най-вече лишени от човешко поведение, се мъчат да вземат връх тук. Разчитат и на ефекта на глутницата!
Е, имат успех! Помага им безразличието на другите...
Хубав ден, приятелю!
Народила се челяд. И на какъв език са говорили? И на бащиния и на майчиния.
Затова имаме по няколко думи за всеки предмет.
Останете си със здраве !
Панацея
цитирайЗатова имаме по няколко думи за всеки предмет.
Останете си със здраве !
Панацея
20.
get -
До 16. leonleonovpom2 - Казваш "Финикийска" - под което разбираш: Каква азбука ... на какъв народ и език?
30.01.2021 18:46
30.01.2021 18:46
leonleonovpom2 написа:
Съмнителна, защото ясно е писано в една наша книга, че обвиненията към нас ,че азбуката ни е взета, в пълна сила важат и за гръцката и латинската/ има се предвид ,че са взети от финикийската азбука- първата, считана, че е на бога- Христос той им я е дал!
Защото?
Преди толкова коментирания ЕкзОд на еврейския народ от Египетски плен. На тези земи са живели неродствени ПО ЕЗИК И ПРОИЗХОД, тям народи.
Та именно ОТ-ПРЕДИ появата на "евреите" в "обетованата земя" - същата се е наричала КАНан?!
А първите ОБРАЗЦИ ОТ ТАЗИ ПИСМЕНОСТ принадлежат по-скоро на КАНанците, не на придошлите по-късно евреьо-семити.
Вероятно ОТ РАЗ НЯМА ДА РАЗБЕРЕШ ИДЕЯТА МИ - та ще я илюстрирам С НАУЧНО СЪОБЩЕНИЕ ЗА ... открито име/надпис Голиат! Този за който в Библията се говори, че е П/балестинец и убит от бъдещият им цар, Давид.
Ето цитат от научното съобщение - за ОТКРИТИЕТО?
"The inscription was scratched with a needle-like instrument on a small pot-sherd and dates from the tenth to mid-ninth century B.C.E. ...
The Philistines were a people who originally came from the area around the Aegean Sea, and who probably spoke an Indo-European language.
TWO NAMES scratched into a small sherd of pottery are all that appear in the oldest Philistine inscription ever found. Though the names are Philistine — the one on the right may be the equivalent of Goliath — the letters themselves are Semitic, thus demonstrating that the Philistines (a sea-faring people from the Aegean) absorbed aspects of Semitic culture once they settled on the coast of modern Israel."
Тук ще попитам филолозите - в лицето на mt46 и dobrodan за Голиат?
Що дири ЕДИНСТВЕНО И САМО БЪЛГАРСКА ГЛОСА - отговаряща на ГОЛЯМ?
Липсваща в който и да е от другите езици от СЛАВЯНСКОТО Е-во семейство?
Ако си направите труда да прочетете на този Адрес:
https://en.wiktionary.org/wiki/Reconstruction:Proto-Slavic/gol%C4%9Bm%D1%8A
Ще разберете, че тя единствено се среща в а) БЪЛГАРСКИ, б) Proto-Balto-Slavic (“to have capacity”) в)Литовски г) Latin в думата volaemum и ... и в близък изток при "морските народи" (известни в египетско изписване, като "пелесет")- с разлика в една буква при изписване Голиа(Т) ... от бг.: Голиа(м).
Какво има да си говорим ЗА ВРЕМЕНА ОТ НОВА ЕРА ? След като и в семитски и в стар-гръцки ИМАМЕ ДУМИ - необясними през тези езици ... на народи, "на чиято азбука сме пишели" - Уж ?!!!
П.П.
Пак повтарям - Симеонов това не го пиша за теб ... а към "ЕЗИКОВЕДИТЕ" в блога ни Тачков и Добродан ... Да ми ДАДАТ ПРИМЕР - за паралели в СЛАВЯНСКИТЕ ЕЗИЦИ ... на българската(тя е и старо-българска) ГОЛЯМ ?!
Която се среща НА ТЕРИТОРИЯ - КЪДЕТО ДОКАЗАНО "СЛАВЯНИ" Е НЯМАЛО - Близък изток?
А Стар завет - ако се зачетете - без особен труд, можете да откриете ПРИМЕРИ ЗА ДУМИ - Които се срещат в български език - който според кабинетно-езиковедските теоритични уйдурми БИЛ КЛОН ОТ "ПРА-СЛАВЯНСКИЯ"?
П.П.П.
А специално за ДОБРОДАН - злоупотребяващ с ТЮРКО-ПРИСТРАСТНОСТТА СИ ПИШЕЙКИ МИ ... "Етруския е турски" език?
Нека ми "преведе" през турски ЕТРУСКОТО ИМЕ на героя от омировия епос ОДИСЕЙ ?!
19. panazea - Като се срещнал българин със славянка , какво станало?
16:20
Народила се челяд. И на какъв език са говорили? И на бащиния и на майчиния.
Затова имаме по няколко думи за всеки предмет.
Останете си със здраве !
Панацея
Е, това не е нещо необичайно и за другите езици, да има по две и повече имена за даден предмет или свойство!
Иначе си права, така се получава!
Всичко най- добро!!
цитирай16:20
Народила се челяд. И на какъв език са говорили? И на бащиния и на майчиния.
Затова имаме по няколко думи за всеки предмет.
Останете си със здраве !
Панацея
Е, това не е нещо необичайно и за другите езици, да има по две и повече имена за даден предмет или свойство!
Иначе си права, така се получава!
Всичко най- добро!!
Гет ,не навлизам толкова дълбоко в библейските времена! Изхождам от друга позиция!
В " О писменехь" е записано че Гърците, за тяхната азбука ,за съставянето и са ползвали Божата азбука! Азбуката на Христос Нали той е бог и божи син! Както и ние! За да се защити правото на нашата азбука , да е една от четирите божии азбуки!
Първа азбука, това е финикийската азбука, божата азбука! Трябвала им е да описват стоките при търговията И наистина, гърците са ползвали напъпно финикийската ,като са добавили глосни Ние сме добавили съгласни, предимно!
Е, след като финикийската азбука е дадена от бога/ Няма от кого друг/ ,тя е божата азбука
Мислех, че само низшите чинове в полицията се отличават с мнителност, но и тук греша явно!
Само да добавя- пропускаш суперфипопога, който сега работи с многобройните си профили и е страшно зает!
А да те видя , като криминалист, можеш ли да познаеш с какво точно? Тука е, на дтраницата, давам ти жокер!
Извън шегата, доволен ли си и приемаш ли обяснението ми за Божата азбука?
Мисля си , защо ,тя не е свещена официално, след като е първата Ами няма ги финикийците отдавна-, слели са се очевидно с евреи и с асирийци, това ми е обяснението!?
цитирайВ " О писменехь" е записано че Гърците, за тяхната азбука ,за съставянето и са ползвали Божата азбука! Азбуката на Христос Нали той е бог и божи син! Както и ние! За да се защити правото на нашата азбука , да е една от четирите божии азбуки!
Първа азбука, това е финикийската азбука, божата азбука! Трябвала им е да описват стоките при търговията И наистина, гърците са ползвали напъпно финикийската ,като са добавили глосни Ние сме добавили съгласни, предимно!
Е, след като финикийската азбука е дадена от бога/ Няма от кого друг/ ,тя е божата азбука
Мислех, че само низшите чинове в полицията се отличават с мнителност, но и тук греша явно!
Само да добавя- пропускаш суперфипопога, който сега работи с многобройните си профили и е страшно зает!
А да те видя , като криминалист, можеш ли да познаеш с какво точно? Тука е, на дтраницата, давам ти жокер!
Извън шегата, доволен ли си и приемаш ли обяснението ми за Божата азбука?
Мисля си , защо ,тя не е свещена официално, след като е първата Ами няма ги финикийците отдавна-, слели са се очевидно с евреи и с асирийци, това ми е обяснението!?
23.
mt46 -
Откъс от "За буквите" – относно връзката между покръстване и писменост...
30.01.2021 20:31
30.01.2021 20:31
Прочее преди славяните нямаха книги, но бидейки езичници, четяха и гадаеха с черти и резки.
Когато се кръстиха, бяха принудени [да пишат] славянската реч с римски и с гръцки букви без устроение. Но как може да се пише добре с гръцки букви: БОГЪ или ЖИВОТЪ, или ДЗѢЛО, или ЦРЬКꙐ, или ЧАꙖНЬѤ, или ШИРОТА, или ꙖДЪ, или ѪДОУ или ЮНОСТЬ, или ѨЗꙐКЪ[1] и други тям подобни. И така беше много години.
След това човеколюбецът бог, който урежда всичко и който не оставя човешкия род без разум, но всички привежда към разум и спасение, смили се над човешкия род, изпрати му свети Константин Философа, наречен Кирил, праведен и истинолюбив мъж, и той им състави 38 букви: едни по образец на гръцките букви, а други пък според славянската реч. Изпърво започна по гръцки: те прочее казват „алфа“, а той — „аз“. От „а“ започват и двете азбуки. И както гърците съставиха своите букви по образец на еврейските, така и той — по гръцките. Първата буква у евреите е „алеф“, което ще рече „учение“. Като се завежда отначало детето на училище, казва му се: „Учи се“ — това е алеф. И гърците, подражавайки на това, казваха „алфа“. И така се пригоди този еврейски израз към гръцкия език, че казват на детето „алфа“, което значи на гръцки „търси“ вместо „търси учение“. Подобно на това и св. Кирил създаде буква „аз“. Но като първа буква и дадена от бога на славянския род за развързване устата на онези, които чрез азбуката се учат на разум, „аз“ се изговаря с широко отваряне на устата, а другите букви се изговарят и произнасят със слабо разтваряне на устата.
Тези са славянските букви и така трябва да се пишат и произнасят: а, б, в, г…
Обаче ако запиташ славянските азбукарчета, като речеш: „Кой ви е създал азбуката или превел книгите?“, всички знаят и в отговор ще рекат: „Св. Константин Философ, наречен Кирил, той ни създаде азбуката и преведе книгите и брат му Методий.“
И ако попиташ в кое време, то всички знаят и ще рекат, че през времето на гръцкия цар Михаил и на Бориса българския княз, и на Растица моравския княз, и на Коцел блатенския княз, в годината 6363[4] от създаването на света.
цитирайКогато се кръстиха, бяха принудени [да пишат] славянската реч с римски и с гръцки букви без устроение. Но как може да се пише добре с гръцки букви: БОГЪ или ЖИВОТЪ, или ДЗѢЛО, или ЦРЬКꙐ, или ЧАꙖНЬѤ, или ШИРОТА, или ꙖДЪ, или ѪДОУ или ЮНОСТЬ, или ѨЗꙐКЪ[1] и други тям подобни. И така беше много години.
След това човеколюбецът бог, който урежда всичко и който не оставя човешкия род без разум, но всички привежда към разум и спасение, смили се над човешкия род, изпрати му свети Константин Философа, наречен Кирил, праведен и истинолюбив мъж, и той им състави 38 букви: едни по образец на гръцките букви, а други пък според славянската реч. Изпърво започна по гръцки: те прочее казват „алфа“, а той — „аз“. От „а“ започват и двете азбуки. И както гърците съставиха своите букви по образец на еврейските, така и той — по гръцките. Първата буква у евреите е „алеф“, което ще рече „учение“. Като се завежда отначало детето на училище, казва му се: „Учи се“ — това е алеф. И гърците, подражавайки на това, казваха „алфа“. И така се пригоди този еврейски израз към гръцкия език, че казват на детето „алфа“, което значи на гръцки „търси“ вместо „търси учение“. Подобно на това и св. Кирил създаде буква „аз“. Но като първа буква и дадена от бога на славянския род за развързване устата на онези, които чрез азбуката се учат на разум, „аз“ се изговаря с широко отваряне на устата, а другите букви се изговарят и произнасят със слабо разтваряне на устата.
Тези са славянските букви и така трябва да се пишат и произнасят: а, б, в, г…
Обаче ако запиташ славянските азбукарчета, като речеш: „Кой ви е създал азбуката или превел книгите?“, всички знаят и в отговор ще рекат: „Св. Константин Философ, наречен Кирил, той ни създаде азбуката и преведе книгите и брат му Методий.“
И ако попиташ в кое време, то всички знаят и ще рекат, че през времето на гръцкия цар Михаил и на Бориса българския княз, и на Растица моравския княз, и на Коцел блатенския княз, в годината 6363[4] от създаването на света.
"Авторът на прочутите антични произведения "Одисея" и "Илиада" също носи тюркоезично
име - Омир, което и днес се среща доста често сред тюркоезичните народи под формата Умар
(Хумер). Това е абсолютно неизменена тюркоезична дума, в превод означава "жив, жизнен".
Тюркоезични са и названията на произведенията на Омир. Думата "Одисея" на съставни часто
можем да поделим така: Од-ис-сея. Първата съставяща "од" е фонетичен вариант на
древнотюркската дума ot (от) - огън. Втората съставяща "ис" в дадения контекст се превежда
като "памет". Третата съставяща "сея" е по всяка вероятност изкривеният афикс "сы". Изходното
заглавие на поемата е Одиссы с вероятна семантика "Огънят на паметта". Думата "Илиада"
можем да разделим на съставящите я думи така: ил-и-ада. Първата съставяща "ил" в превод
означава "страна, родина". Втората съставяща "и" е вероятно афиксът "ы". Третата съставяща
"ада" най-вероятно е фонетичен вариант на думата "ата" (баща). Изходно название е била думата
Илыата със значението "отечество", "бащина страна". Имаме основание да предполагаме, че в
древността населението на Мала Азия и континентална Гърция е било минимум двуезично и
древните гърци са имали някакви родствени връзки с тюркоезичните народи".
Канаан - от рода на Кан. Титла на лидера у европейските тюркоезични народи.
НИКОГА НЕ Е БИЛА ИЗПОЛЗВАНА ОТ ТЯХ ФОРМАТА "ХАН"!
Латинската "volaemum" съдържа тюркския корен "бол".
В гръцки език "Г" обозначава тежко придихание в началото на гласната. Латинският език въвежда графемата "h" специално за възпроизвеждането му.
И така, не е невъзможно думата "голиат" да означава нещо като "почтен, старши баща". Думата е записвана и като Golem, с иврита не съм особено наясно. Все пак си струва да разгледаме формата (г/х)-ольi-еб. Или "от почтения, издигнат дом/род".
Преходът Б - М съществува в тюркските езици не от вчера.
Нека сега ти да обясниш старобългарското "болии" от кой език идва.
Ако река да злоупотребявам :):):).... Предпочитам да бъда убедителен, когато пиша.
цитирайиме - Омир, което и днес се среща доста често сред тюркоезичните народи под формата Умар
(Хумер). Това е абсолютно неизменена тюркоезична дума, в превод означава "жив, жизнен".
Тюркоезични са и названията на произведенията на Омир. Думата "Одисея" на съставни часто
можем да поделим така: Од-ис-сея. Първата съставяща "од" е фонетичен вариант на
древнотюркската дума ot (от) - огън. Втората съставяща "ис" в дадения контекст се превежда
като "памет". Третата съставяща "сея" е по всяка вероятност изкривеният афикс "сы". Изходното
заглавие на поемата е Одиссы с вероятна семантика "Огънят на паметта". Думата "Илиада"
можем да разделим на съставящите я думи така: ил-и-ада. Първата съставяща "ил" в превод
означава "страна, родина". Втората съставяща "и" е вероятно афиксът "ы". Третата съставяща
"ада" най-вероятно е фонетичен вариант на думата "ата" (баща). Изходно название е била думата
Илыата със значението "отечество", "бащина страна". Имаме основание да предполагаме, че в
древността населението на Мала Азия и континентална Гърция е било минимум двуезично и
древните гърци са имали някакви родствени връзки с тюркоезичните народи".
Канаан - от рода на Кан. Титла на лидера у европейските тюркоезични народи.
НИКОГА НЕ Е БИЛА ИЗПОЛЗВАНА ОТ ТЯХ ФОРМАТА "ХАН"!
Латинската "volaemum" съдържа тюркския корен "бол".
В гръцки език "Г" обозначава тежко придихание в началото на гласната. Латинският език въвежда графемата "h" специално за възпроизвеждането му.
И така, не е невъзможно думата "голиат" да означава нещо като "почтен, старши баща". Думата е записвана и като Golem, с иврита не съм особено наясно. Все пак си струва да разгледаме формата (г/х)-ольi-еб. Или "от почтения, издигнат дом/род".
Преходът Б - М съществува в тюркските езици не от вчера.
Нека сега ти да обясниш старобългарското "болии" от кой език идва.
Ако река да злоупотребявам :):):).... Предпочитам да бъда убедителен, когато пиша.
25.
get -
До 22. leonleonovpom2 - Гет, не навлизам толкова дълбоко в библейските времена! - А трябва! Защото ?
30.01.2021 20:53
30.01.2021 20:53
leonleonovpom2 написа:
Гет ,не навлизам толкова дълбоко в библейските времена! Изхождам от друга позиция!
Защото?
Евреи и гърци СА КЪСНИ ПРИШЪЛЦИ и то ОТ ЮГ ! ... за евреите, вектор: Изток.
Преди това ОТ ПАМТИВЕКА земите около Черно море + Балкани + Анатолия(най-вече западна) + Близък исток ПО-СТАРО ДОКУМЕНТИРАНО НАСЕЛЕНИЕ говори на прото-Европейски език!!! Това първо.
Второ: След тази ИНВАЗИЯ НА СЕМИТСКИ ... а в гръцкия примерно лексикалният фонд е 25% доказано семитски?
Трето: С примера ГОЛИАТ - ти дадох пример ЗА ДОКУМЕНТИРАНА ПРОТО-ЕВРОПЕЙСКА ДУМА от БЛИЗЪК ИЗТОК - заета в ИВРИТа ... за която ТЕ НЯМАТ ОБЯСНЕНИЕ!!
А в българския СЪЩАТА ИМА!
От което ИЗВОД?
За какви "славяни" в Палестина(в 10 - 9-ти векове ПРЕДИ ХРИСТА) МОЖЕМ ДА ГОВОРИМ?!
Самите СЕМИТИ"евреи" - си го пишат ЧЕ СА ПО-КЪСНИ ПОСЕЛНИЦИ В ХАНААН(а изобщо в Близък изток - тогава са живели поне ШЕСТ ИЗСТНИ МИ - ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДА)! Което те с помоща на Египет а в последствие Асирия - подлагат на МАСОВ ГЕНОЦИД И САТАНИЗИРАНЕ в СВЕЩЕНИЯТ си СТАР ЗАВЕТ ?!
Вземи та прочети Библията - поне в частта за Иисус Навин - та ди стане ясно? Какво обяснявам.
А не да ме занимаваш с ГЛУПОСТИТЕ, КОИТО персоналният ти "враг" Свилен Цъгов - Рустам, предоверявайки се пишещ - потретя БИБЛЕЙСКО-ЕВРЕЙСКИТЕ ГЛУПОСТИ ... за арамеите и езика им, които те започнали да учат след "вавилонския плен"?
Които видиш ли ти - ВЗЕЛИ ДА УЧАТ ЕЗИКА НА МЕСТНОТО НАСЕЛЕНИЕ??
От което ми става ЯСНО - ТОЙ Е ЕДИН ПАПАГАЛ, БЕЗКРИТИЧНО ПОВТАРЯЩ БИБЛЕЙСКИТЕ ЛЪЖИ за "арамейския"той и ИМПЕРСКИ ЕЗИК?
- тъй като арамейския ... Можеш ли да продължиш мисълта ми ... довършвайки изречението: КАКВО Е СПОЦИФИЧНО КЪМ НЕГО МОМЕНТ ЗА АРАМЕЙСКИЯ ?!
Ако не можеш - няма как да ти обясня ЗАЩО ОЩЕ ПРЕЗ ДЕВЕТИ ПРЕДИ ХРИСТА - В БЛИЗЪК ИЗТОК ИМАМЕ НАЛИЧИЕ ... БЪЛГАРСКИ ЕЗИК - КОЙТО НЯМА КАК ДА Е гръцки, камо ли "СЛАВЯНСКИ" ?!
- С уважение ! ... и иронична :))) към славяно-ВЪДИТЕ, като Марин Тачков и компания:))) ?!
dobrodan написа:
24. dobrodan - Хайде, Гете, щом си рекъл.
...
Ако река да злоупотребявам :):):).... Предпочитам да бъда убедителен, когато пиша.
...
Ако река да злоупотребявам :):):).... Предпочитам да бъда убедителен, когато пиша.
От това всичко КОЕТО СИ ИЗОБРЕТИЛ "на турски" - нищо не дава СМИСЪЛА В "гръцкото" Одюса и "е-турското" От/дуса :)))
Формантът "ем" обозначава степенуване в тюркските езици. Оттам и в латинския.
Етруският език не е подходящ за примери от твоята гледна точка, Гете.
Моля те с огромното си уважение към теб пред всички дискутиращи - влез в "противниковия лагер" за малко и прочети Дроздов.
цитирайЕтруският език не е подходящ за примери от твоята гледна точка, Гете.
Моля те с огромното си уважение към теб пред всички дискутиращи - влез в "противниковия лагер" за малко и прочети Дроздов.
28.
leonleonovpom2 -
23. mt46 - Откъс от "За буквите" – относно връзката между покръстване и писменост... 20:31
30.01.2021 21:13
30.01.2021 21:13
Това наистина ли е от " О писменехь"?
Чел съм книгата на проф. Донка Петканова, гледал съм и оригиналния текст
Там такова чудо- славяни не видяп Словени-да
Книгата е защита на правото на Българите или словените, след като е писана по времето на цар Симеон ,да имат писменост! Не пише за еврейската , а за христовата азбука, представена като сирийска Затова казвам ,че финикийците , основните им градове са в Ливан и Сирия,вероятно са се смесили с евреи и сирийци!След като е сложен край на държавата им!
Ако не пише Христова азбука или сирийска ,вместо еврейска, това не е книгата или е фалшификат!
Що се отнася до гръцката и латинската азбука, авторът казва ,че са направили същото, в което сме обвинени, ползвали са Христовата азбука Славянски народ и с лупа да търсиш, в нея няма
Обвинени сме ,че не сме спазили божието право за брой букви равен на божата азбука Той доказва ,че и това е спазено
Както и да е, книгата не е пред мен, чел съм я преди години-на проф Петканова!
Вече ми е все едно! Каквито искате наречете Българите!
Сбърках, че изобщо носетих блога ти!
Аз келепир нямам и в двата случая
Само незаслужена злоба и омраза получавам
Да сте живи и здрави!
цитирайЧел съм книгата на проф. Донка Петканова, гледал съм и оригиналния текст
Там такова чудо- славяни не видяп Словени-да
Книгата е защита на правото на Българите или словените, след като е писана по времето на цар Симеон ,да имат писменост! Не пише за еврейската , а за христовата азбука, представена като сирийска Затова казвам ,че финикийците , основните им градове са в Ливан и Сирия,вероятно са се смесили с евреи и сирийци!След като е сложен край на държавата им!
Ако не пише Христова азбука или сирийска ,вместо еврейска, това не е книгата или е фалшификат!
Що се отнася до гръцката и латинската азбука, авторът казва ,че са направили същото, в което сме обвинени, ползвали са Христовата азбука Славянски народ и с лупа да търсиш, в нея няма
Обвинени сме ,че не сме спазили божието право за брой букви равен на божата азбука Той доказва ,че и това е спазено
Както и да е, книгата не е пред мен, чел съм я преди години-на проф Петканова!
Вече ми е все едно! Каквито искате наречете Българите!
Сбърках, че изобщо носетих блога ти!
Аз келепир нямам и в двата случая
Само незаслужена злоба и омраза получавам
Да сте живи и здрави!
Не бе, на тази нежна персонка, не съм и казвал името Имах предвид суперлитераторът какво прави в момента в постинга ми, можеш ли да отгатнеш?
А за Българите, след тази помия, все ми е едно вече, някой умник какво ще измисли
цитирайА за Българите, след тази помия, все ми е едно вече, някой умник какво ще измисли
По-добре недей. Не подценявай казанските автори, справили са се.
Никой не ти отрича наличието на население с други езици в цялата Европа (без Британия).
И.....да наричаш славянския език изконно български?
Хм....? Ще рече, пътят на славяните/словени започва от Приилмението на запад :)?
Не става. Както и да го мислим.
Помогни малко за "Одюса" и "От/дуса", бъди по-щедър, не мога да намеря нищо? Не беше ли "Улисес" Одисеят? в латински? :):):) Или смяташ Одеса за крайна точка на Одисеята? Не е изключено :). Или днешна Варна?
цитирайНикой не ти отрича наличието на население с други езици в цялата Европа (без Британия).
И.....да наричаш славянския език изконно български?
Хм....? Ще рече, пътят на славяните/словени започва от Приилмението на запад :)?
Не става. Както и да го мислим.
Помогни малко за "Одюса" и "От/дуса", бъди по-щедър, не мога да намеря нищо? Не беше ли "Улисес" Одисеят? в латински? :):):) Или смяташ Одеса за крайна точка на Одисеята? Не е изключено :). Или днешна Варна?
21:31 - rustam
21:24 - blogbg
цитирай21:24 - blogbg
32.
get -
До 29. leonleonovpom2 - Добре, Гет! Ами тогава ще говоря общо - но по същество, повтаряйки ... ?
30.01.2021 21:58
30.01.2021 21:58
leonleonovpom2 написа:
Не бе, на тази нежна персонка, не съм и казвал името Имах предвид суперлитераторът какво прави мв момента в постинга ми, можеш ли да отгатеш?
А за Българите, след тази помия, все ми е едно вече, някой умник какво ще измисли
А за Българите, след тази помия, все ми е едно вече, някой умник какво ще измисли
Сентенцията от Димитър Чорбаджийски - за "зеленият кон и умния даскал"? Е те такова "животно" - Ньяма :)))
Щот не случайно П. Славейков - е нарпичал учетилския колеж "даскало-ливници" - нещо подобно на "свещоливница".
Продукцията която пускат - ПО ЕДИН КАЛЪП Е ВАДЕНА.
А си се опитал - нещо да кривнеш от "калъпа" - ай не си видял и тескере за дидаскал :))) !
Даскала по тази причина - се счита задължен да поучава, наставлява и ни вкарва В ЕДИН КАЛЪП ... Който общообразователната ни система е формирала у него.
Ако не се съобразиш - с "мъдрите наставления" за същият ставаш, орогантен простак, "невъзпитано" дискредитираш аФторитета - който той е получил по силата на Дипломата :)))?
Но тази ДИПЛОМА - не ще даде възможност на интелектуално посталия му даскалски мозък Първо да види(установи) а после кураж да осмисли - Какви са тези разминавания между казионната и втълпена му за ВЯРНА ПАРАДИГМА и фактите КОИТО ОПРОВЕРГАВАТ СЪЩАТА ?!
33.
get -
До 30. dobrodan - Понеже уважавам ВСЕКИ независимо УБЕЖДЕНИЯТА МУ - отговарям, ОПРОВЕРГАВАЙКИ
30.01.2021 22:15
30.01.2021 22:15
dobrodan написа:
По-добре недей. Не подценявай казанските автори, справили са се.
Никой не ти отрича наличието на население с други езици в цялата Европа (без Британия).
Никой не ти отрича наличието на население с други езици в цялата Европа (без Британия).
... с това КАЗАНСКИТЕ, не-български узурпатори на БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ и ИМЕ НА ДЪРЖАВА от ВОЛГА?
dobrodan написа:
И.....да наричаш славянския език изконно български?
Хм....? Ще рече, пътят на славяните/словени започва от Приилмението на запад :)?
Не става. Както и да го мислим.
Помогни малко за "Одюса" и "От/дуса", бъди по-щедър, не мога да намеря нищо? Не беше ли "Улисес" Одисеят? в латински? :):):) Или смяташ Одеса за крайна точка на Одисеята? Не е изключено :). Или днешна Варна?
Хм....? Ще рече, пътят на славяните/словени започва от Приилмението на запад :)?
Не става. Както и да го мислим.
Помогни малко за "Одюса" и "От/дуса", бъди по-щедър, не мога да намеря нищо? Не беше ли "Улисес" Одисеят? в латински? :):):) Или смяташ Одеса за крайна точка на Одисеята? Не е изключено :). Или днешна Варна?
А) Одюса е гръцката форма - изписване/произношение
Б) Одуса (или) Отуса - етруското
В) Улисис - римското, за което твърдят, че са заимствали от ето-руские :)))
... прескачайки въпросите с последователност Ер-малък и Ю ... стигаме до последната Я) като Ядосан ... това е смисъла в името на гръчкото и етруско Име на героя?
В турските езици, като тези от Мала азия, Туркменистан и Татарстан - синонимната на ЯДОСАН - звучат: кизгин, сиирли, ачулану, гахарланяр ... дотук с ТУРСКАТА ЕТИМОЛОГИЯ - в ЛИЧНИ ИМЕНА от групата на БЪЛГАРСКИТЕ, те от семейството на ЕВРОПЕЙСКИТЕ ЕЗИЦИ!
Одисей и Одеса - казват различни неща?
Одеса - Едеса - (в)Одица ... виж. повече синонимност при бг.Воден и гр.Едеса?
Одисей - както вече казва, идва да изрази ЯДОСАН - дума липсваща в ДРУГИТЕ СЛАВЯНСКИ ЕЗИЦИ - към които, ти и други лингвист-даскали НАСТОЯВАТ ДА ПРИЧИСЛЯТ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ... Амъ нещо - нито на теб - нито на тях им се получава!
Щот езика ни е стар - колкото иврита и/или гръцкия - ако ли не по-стар от тях ?!
А това, че ТЕ СА ЗАЕМАЛИ ОТ НАС - А НЕ НИЕ ОТ ТЯХ ... мога да дам ТВЪРДЕ ПРИМЕРИ ... Ха! за малко да пропусна и тюркче-дила(на който си "крепяч"), и той също пълен с протокоренови от много-много по-стария Български език :))) ?!
Попиляха те!
Щото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
цитирайЩото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
стигаме до корена Ят/Яд. Наличен, да видим къде?
Ят
прил. чужой, посторонний, незнакомый (сущ. чужак, чужой) чуждый инородный
Ят
Форма глагола ятарга (лежать) в повел. накл. в ед. числе. Категория:Татарские прилагательные = =
В случая си оставам поддръжник на цитирания пасаж по Дроздов.
Всеки език произлиза от някой друг език или от смесването на няколко езика.
Още малко етимология.
"... ср. лит. ė̃dis «еда, пища», др.-исл. át ср. р. «кушанье», норв.-датск. ааt «приманка для хищников»".
"...слово сравнивается с греч. οἶδος «опухоль», οἰδάω «распухаю», др.-в.-нем. еiʒ «нарыв» или др.-исл. eitr ср. р. «яд, гнев», др.-в.-нем. еitаr «гной», латышск. idrа «гнилая сердцевина дерева»".
Одисей не е равно на Ядосан.
Доста се ядосвам на скрипта в коментарите, но няма как да заменя думите.
цитирайЯт
прил. чужой, посторонний, незнакомый (сущ. чужак, чужой) чуждый инородный
Ят
Форма глагола ятарга (лежать) в повел. накл. в ед. числе. Категория:Татарские прилагательные = =
В случая си оставам поддръжник на цитирания пасаж по Дроздов.
Всеки език произлиза от някой друг език или от смесването на няколко езика.
Още малко етимология.
"... ср. лит. ė̃dis «еда, пища», др.-исл. át ср. р. «кушанье», норв.-датск. ааt «приманка для хищников»".
"...слово сравнивается с греч. οἶδος «опухоль», οἰδάω «распухаю», др.-в.-нем. еiʒ «нарыв» или др.-исл. eitr ср. р. «яд, гнев», др.-в.-нем. еitаr «гной», латышск. idrа «гнилая сердцевина дерева»".
Одисей не е равно на Ядосан.
Доста се ядосвам на скрипта в коментарите, но няма как да заменя думите.
05:31 - Отпраха ти 31 палеца!
от: apostapostoloff За постинг: Българи - славяни, опит за анализ
Попиляха те!
Щото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
Одобри | Изтрий
Да ,лошо е да знае човек много!
Пречи на друти да знаят повече!
Простакът винаги има право и винаги е прав!
цитирайот: apostapostoloff За постинг: Българи - славяни, опит за анализ
Попиляха те!
Щото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
Одобри | Изтрий
Да ,лошо е да знае човек много!
Пречи на друти да знаят повече!
Простакът винаги има право и винаги е прав!
Гете, кога точно се е ЯДОСАЛ Одисей; на тръгване или на връщане :)?
Като се е върнал, си е била за яд работата.
Коренът "од/т" означава огън.
Огънят обикновено се движи, не стои на едно място.
Оттам и х'одя. Както и "hot" в английски.
цитирайКато се е върнал, си е била за яд работата.
Коренът "од/т" означава огън.
Огънят обикновено се движи, не стои на едно място.
Оттам и х'одя. Както и "hot" в английски.
Виждаш блоговата простащина, какво е направила, моля ти се ,не ми трябват нито коментари, нито слепи , невиждащи коментиращи!
Наливащи само вода в мелницата на простащината
Не ми трябват нито блога, нито постинга!
цитирайНаливащи само вода в мелницата на простащината
Не ми трябват нито блога, нито постинга!
Има една стара пословица: не хвърляй камък в рядко л@@но.
Докато човек е жив, той има своите врагове.
Поднасям ти уважението си.
цитирайДокато човек е жив, той има своите врагове.
Поднасям ти уважението си.
37. dobrodan - Приятелю, виждам, не съм сляп.
10:04
Има една стара пословица: не хвърляй камък в рядко л@@но.
Докато човек е жив, той има своите врагове.
Поднасям ти уважението си.
цитирай
Всичко съм опитал Няма уфект
Пречи им това, че съм тук и пиша? Добронамерено
А не интригантски, да търся грешки и да омаскарявам
Да прав си, философията е " Търпи и ще си спасиш душата!" Ботев я е знаел ,но е сгрешил! Не си е траел, някой друг да се заеме с работата му!
Хубав ден!
цитирай10:04
Има една стара пословица: не хвърляй камък в рядко л@@но.
Докато човек е жив, той има своите врагове.
Поднасям ти уважението си.
цитирай
Всичко съм опитал Няма уфект
Пречи им това, че съм тук и пиша? Добронамерено
А не интригантски, да търся грешки и да омаскарявам
Да прав си, философията е " Търпи и ще си спасиш душата!" Ботев я е знаел ,но е сгрешил! Не си е траел, някой друг да се заеме с работата му!
Хубав ден!
Здрасти, leonleonovpom2! (hi)
"Всеки си шета на акъла"!
Късният пубертет никому не е простил, защото е съчетан със старческо "изфирясване" и води до елементарни забавления...
"Дайте да омаскарим! Дайте да се позабавляваме! Да поставим минус! 'Баси кефа! Лелееееее, направо сме върха! Световно постижение!"
Минуса е страхотно оръжие!!!
Понякога наистина се впечатлявам от човшката идиотия!
Та къде си тръгнал ти с твоите постове на историческа тема, където се сблъскват мнения, теории; където човек трябва да има знания, да е чел, да се е ровил в исторически източници; да притежава способността да анализира; да притежава способността да Мисли!!!
А аз ще ти кажа... Благодаря за това което постваш. От теб и хората, които коментират при теб със знанията си, със способността си да защитават коментарите си научавам много и интересни факти.
Бъди Здрав!
цитирай"Всеки си шета на акъла"!
Късният пубертет никому не е простил, защото е съчетан със старческо "изфирясване" и води до елементарни забавления...
"Дайте да омаскарим! Дайте да се позабавляваме! Да поставим минус! 'Баси кефа! Лелееееее, направо сме върха! Световно постижение!"
Минуса е страхотно оръжие!!!
Понякога наистина се впечатлявам от човшката идиотия!
Та къде си тръгнал ти с твоите постове на историческа тема, където се сблъскват мнения, теории; където човек трябва да има знания, да е чел, да се е ровил в исторически източници; да притежава способността да анализира; да притежава способността да Мисли!!!
А аз ще ти кажа... Благодаря за това което постваш. От теб и хората, които коментират при теб със знанията си, със способността си да защитават коментарите си научавам много и интересни факти.
Бъди Здрав!
39. tonsun - Здрасти, leonleonovpom2! (hi)...
10:44
Здрасти, leonleonovpom2! (hi)
"Всеки си шета на акъла"!
Късният пубертет никому не е простил, защото е съчетан със старческо "изфирясване" и води до елементарни забавления...
"Дайте да омаскарим! Дайте да се позабавляваме! Да поставим минус! 'Баси кефа! Лелееееее, направо сме върха! Световно постижение!"
Минуса е страхотно оръжие!!!
Понякога наистина се впечатлявам от човшката идиотия!
Та къде си тръгнал ти с твоите постове на историческа тема, където се сблъскват мнения, теории; където човек трябва да има знания, да е чел, да се е ровил в исторически източници; да притежава способността да анализира; да притежава способността да Мисли!!!
А аз ще ти кажа... Благодаря за това което постваш. От теб и хората, които коментират при теб със знанията си, със способността си да защитават коментарите си научавам много и интересни факти.
Бъди Здрав!
цитирай
Че се осмели, че прояви мъжественост, която си приписват онези страхливи женчовци, тупащи се по гърдите, че са мъже? Явно не си вярват те самите и трябва да убеждават себе си,непрекъснато че са мъже!?
Колко точно и правдиво си описал всичко!
Един блогов приятел казваше- Не хвърляй бисерите си на свинете Те само ще ги омърсят- преди години! И е бил прав!
Благодаря ти, трогнат съм от човешкото в тебе!
Хубав неделен ден!
цитирай10:44
Здрасти, leonleonovpom2! (hi)
"Всеки си шета на акъла"!
Късният пубертет никому не е простил, защото е съчетан със старческо "изфирясване" и води до елементарни забавления...
"Дайте да омаскарим! Дайте да се позабавляваме! Да поставим минус! 'Баси кефа! Лелееееее, направо сме върха! Световно постижение!"
Минуса е страхотно оръжие!!!
Понякога наистина се впечатлявам от човшката идиотия!
Та къде си тръгнал ти с твоите постове на историческа тема, където се сблъскват мнения, теории; където човек трябва да има знания, да е чел, да се е ровил в исторически източници; да притежава способността да анализира; да притежава способността да Мисли!!!
А аз ще ти кажа... Благодаря за това което постваш. От теб и хората, които коментират при теб със знанията си, със способността си да защитават коментарите си научавам много и интересни факти.
Бъди Здрав!
цитирай
Че се осмели, че прояви мъжественост, която си приписват онези страхливи женчовци, тупащи се по гърдите, че са мъже? Явно не си вярват те самите и трябва да убеждават себе си,непрекъснато че са мъже!?
Колко точно и правдиво си описал всичко!
Един блогов приятел казваше- Не хвърляй бисерите си на свинете Те само ще ги омърсят- преди години! И е бил прав!
Благодаря ти, трогнат съм от човешкото в тебе!
Хубав неделен ден!
leonleonovpom2! :)
Няма защо да ми благодариш! Всеки нормален човек разсъждава по този начин.
Влезнали сме в този сайт, за да общуваме. А в общуването трябва да има такт, толерантност, доза човещина и уважение към опонента.
Поздрави! (hi)
цитирайНяма защо да ми благодариш! Всеки нормален човек разсъждава по този начин.
Влезнали сме в този сайт, за да общуваме. А в общуването трябва да има такт, толерантност, доза човещина и уважение към опонента.
Поздрави! (hi)
leonleonovpom2 написа:
05:31 - Отпраха ти 31 палеца!
от: apostapostoloff За постинг: Българи - славяни, опит за анализ
Попиляха те!
Щото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
Одобри | Изтрий
Да ,лошо е да знае човек много!
Пречи на друти да знаят повече!
Простакът винаги има право и винаги е прав!
от: apostapostoloff За постинг: Българи - славяни, опит за анализ
Попиляха те!
Щото много знаеш!
А сега се хвани за палците!
Одобри | Изтрий
Да ,лошо е да знае човек много!
Пречи на друти да знаят повече!
Простакът винаги има право и винаги е прав!
Това е ОТКРОВЕНИЕ ... до къде си бръкнал там "където слънце не огрява":)))) на привържениците, славяно-тюркската "теория" За произхода на Българина и България :)))!!!
Хайде по-корназ бъди, защото Аз още не съм с аргументираните си примери ЗА НАШИЯ ПРОИЗХОД ? :))))
45.
get -
До 34.dobrodan - Ай сега, "ново двеста" - Щот го НЯМАЛО В ОДИСЕЯТА:))) Ами ИМА ГО С ПОЯСНЕНИЕТО!!!
31.01.2021 13:08
31.01.2021 13:08
dobrodan написа:
стигаме до корена Ят/Яд. Наличен, да видим къде?
Ят
прил. чужой, посторонний, незнакомый (сущ. чужак, чужой) чуждый инородный
Ят
Форма глагола ятарга (лежать) в повел. накл. в ед. числе. Категория:Татарские прилагательные = =
В случая си оставам поддръжник на цитирания пасаж по Дроздов.
Всеки език произлиза от някой друг език или от смесването на няколко езика.
Още малко етимология.
"... ср. лит. ė̃dis «еда, пища», др.-исл. át ср. р. «кушанье», норв.-датск. ааt «приманка для хищников»".
"...слово сравнивается с греч. οἶδος «опухоль», οἰδάω «распухаю», др.-в.-нем. еiʒ «нарыв» или др.-исл. eitr ср. р. «яд, гнев», др.-в.-нем. еitаr «гной», латышск. idrа «гнилая сердцевина дерева»".
Одисей не е равно на Ядосан.
Доста се ядосвам на скрипта в коментарите, но няма как да заменя думите.
Ят
прил. чужой, посторонний, незнакомый (сущ. чужак, чужой) чуждый инородный
Ят
Форма глагола ятарга (лежать) в повел. накл. в ед. числе. Категория:Татарские прилагательные = =
В случая си оставам поддръжник на цитирания пасаж по Дроздов.
Всеки език произлиза от някой друг език или от смесването на няколко езика.
Още малко етимология.
"... ср. лит. ė̃dis «еда, пища», др.-исл. át ср. р. «кушанье», норв.-датск. ааt «приманка для хищников»".
"...слово сравнивается с греч. οἶδος «опухоль», οἰδάω «распухаю», др.-в.-нем. еiʒ «нарыв» или др.-исл. eitr ср. р. «яд, гнев», др.-в.-нем. еitаr «гной», латышск. idrа «гнилая сердцевина дерева»".
Одисей не е равно на Ядосан.
Доста се ядосвам на скрипта в коментарите, но няма как да заменя думите.
От това всичко КОЕТО СИ ИЗОБРЕТИЛ "на турски" - нищо не дава СМИСЪЛА В "гръцкото" Одюса и "е-турското" От/дуса :)))
Май по-правилно вместо "изобретил" следваше да напиша "уйдурдисал" - та да ти "падне мехлем" на душата турко-татаристка :))))?!
Това означава, че има бунт, общонационално въстание срещу теб и твоя тормоз. Народът не иска повече да търпи тия тъпизми:
Славяните са българи, следователно българите са славяни.
цитирайСлавяните са българи, следователно българите са славяни.
47.
leonleonovpom2 -
43. get - До 35.leonleonovpom2 - А ти, не убивай а се радвай - Защото? 13:03
31.01.2021 15:16
31.01.2021 15:16
Да, благодаря, Гет!
Удар в празно пространство! Лишено от мозйк! Няма как да разбере!
Правилно казваше един блогов приятел, преди години- Не си давай бисерите на свинете! Те ще ги осерат само!
Абсолютно прав е бил!
Ти поне не цпиш басмаИ правилно не пишеш постинги
И аз ще обмисля вариант Да омаскарявам, но свинете!Те си са маскари наистина, но все нещо ще се намери
Например, какприписват свинщините си на други, а те са чисти, като малки котенца?
Като блоговата интригантка Пустолка
Тя мре за интрижка!
Няма ли ,загинала е! И после , като я има,тя, въпреки ,че е жена, хихика и а, за малко да се задави от голямата глътка с пукницата , която пуковците и цялата останала.....носят!За благодарност от интригите!
Някой каза ,че закъсала за дамски превръзки?
Хубав ден!
цитирайУдар в празно пространство! Лишено от мозйк! Няма как да разбере!
Правилно казваше един блогов приятел, преди години- Не си давай бисерите на свинете! Те ще ги осерат само!
Абсолютно прав е бил!
Ти поне не цпиш басмаИ правилно не пишеш постинги
И аз ще обмисля вариант Да омаскарявам, но свинете!Те си са маскари наистина, но все нещо ще се намери
Например, какприписват свинщините си на други, а те са чисти, като малки котенца?
Като блоговата интригантка Пустолка
Тя мре за интрижка!
Няма ли ,загинала е! И после , като я има,тя, въпреки ,че е жена, хихика и а, за малко да се задави от голямата глътка с пукницата , която пуковците и цялата останала.....носят!За благодарност от интригите!
Някой каза ,че закъсала за дамски превръзки?
Хубав ден!
Умният знае кога да спре!
Глупавият е като свинята, кара до дупка!
цитирайГлупавият е като свинята, кара до дупка!
45. apostapostoloff - Отпраха ти още 5 палеца!
31.01 14:24
Това означава, че има бунт, общонационално въстание срещу теб и твоя тормоз. Народът не иска повече да търпи тия тъпизми:
Славяните са българи, следователно българите са славяни.
цитирай
Изтрий
Ти сега минуси ли броиш?
Старческият пубертет те е налегнал здраво, така ли? От твоя минус си направи кавал, да свърши поне някаква работа!
Брой си милионите в криптовалута ,не ми трябват тук сметките на главанак
Толкова си тъп ,че тъпият ътъл в тъпоъгълния триъгълник даже ти завижда!
Какъв звездоброец си ,като не знаеш ,че двете страни на равенството са еднакви
Ега си, ти как си минал във втори клас, се чудя! Или са ти купили диплома?
Иначе в едно си прав!
Ти си Българин , но останалите Българи не са Българи като тебе!
И ще ти помогна да съставиш неравенството между Българи и славяни:
Славяните са Българи, но другите Българи не са Българи като славяните!
Добре е ,нали?
Иначе добре се познаваш и се мъчиш магариите си да прехвърлиш на мен!? Отношението на огромното мнозинство към тебе, пак на мен?
А ,след като работиш като блогов брояч на минуси,които не те засягат, дай поименен списък- с точни имена, не като Генчо Стоев и Ваня Щерева, кой е гласувал с минус!?И не лъжи, както преди, за което получи официално предупреждение от блога! Спаси те ,това ,че си пубер!
Не, не става драги! Ти си изключителен и запази изключителността си за себе си
Кой изобщо те бръсне в блога? Затова си небръснат и тъмен
А , ако беше поне малко умен , щеше да проумееш ,че си досаден и нежелан в блога ми! Но ти даже и малоумен не си!
цитирай31.01 14:24
Това означава, че има бунт, общонационално въстание срещу теб и твоя тормоз. Народът не иска повече да търпи тия тъпизми:
Славяните са българи, следователно българите са славяни.
цитирай
Изтрий
Ти сега минуси ли броиш?
Старческият пубертет те е налегнал здраво, така ли? От твоя минус си направи кавал, да свърши поне някаква работа!
Брой си милионите в криптовалута ,не ми трябват тук сметките на главанак
Толкова си тъп ,че тъпият ътъл в тъпоъгълния триъгълник даже ти завижда!
Какъв звездоброец си ,като не знаеш ,че двете страни на равенството са еднакви
Ега си, ти как си минал във втори клас, се чудя! Или са ти купили диплома?
Иначе в едно си прав!
Ти си Българин , но останалите Българи не са Българи като тебе!
И ще ти помогна да съставиш неравенството между Българи и славяни:
Славяните са Българи, но другите Българи не са Българи като славяните!
Добре е ,нали?
Иначе добре се познаваш и се мъчиш магариите си да прехвърлиш на мен!? Отношението на огромното мнозинство към тебе, пак на мен?
А ,след като работиш като блогов брояч на минуси,които не те засягат, дай поименен списък- с точни имена, не като Генчо Стоев и Ваня Щерева, кой е гласувал с минус!?И не лъжи, както преди, за което получи официално предупреждение от блога! Спаси те ,това ,че си пубер!
Не, не става драги! Ти си изключителен и запази изключителността си за себе си
Кой изобщо те бръсне в блога? Затова си небръснат и тъмен
А , ако беше поне малко умен , щеше да проумееш ,че си досаден и нежелан в блога ми! Но ти даже и малоумен не си!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107502