Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2021 20:33 - Родовата памет
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5650 Коментари: 35 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Знам, че има големи учени тук!
Нищо не дали на науката ,но повтарящи това, което тя дава!

Говорят за артефакти? На мен, който съм дал една плоча с надписи, доказващи ,че Анхиало е тракийски град! Една от петте стели, известни на  света с тази тема!
С възнаграждението не съм си платил разходите, дори и времето , изразходвано за  доставянето й! Но не това ми е била целта!

Козичено, едно село с нарицателно име, е село на хора ,считащи се за Аспарухови Българи? Биха се изсмели, тези ,които ги познават!
Тези ли бе, що за смехория?

Не, не са смешни, а странни!Като дете ги помня, идваха на мероприятия,обпечени еднакво? Наричаха ти  " китайци" Нищо китайско нямаше в тях Бяха облечени в " униформа" Като китайци! Затова!
Като войници?
А, именно тук е доказателството!Тетвърдят ,че са валахи/ войници-Аспарухови! И с негова заповед са пратени тук,да защитават прохода!?
Селото е известно с валашките песни! Явно става дума за валахи, войниците на Аспарух
Валахите са известни и по- късно, по времето на Самуил, царят, борещ се за запазването на ПБЦ, за неговата независимост!
Едно войнишко село , от Кюстендилско, Факия , е изпратено в Странджа, да  защитава границите ни! То съществува и до днес, с това име!  Но в Странджата!

Да се върнем на артефактите.Артефактът може дасе манипулира, може и да се измисли
Да коментираме ли Шлиман с откритията му относно Троя или цар Агамемнон- маската му!?
Че още тогава са се намерили хора, да твърдят ,че е купувалартефактите от иманяри!?
Артефакт може и да се подхвърли, като доказателство!?
Затова Троя се търси не само там, където я е открилШлиман, но и в Черно море , и дори в Босна и Херцеговина, на река Неретва в Херцеговинаот значим канадски историк!

Защо няма артефакти за Аспаруховните Бъгари при проведени разкопки в района на Козичено?
По ред причини!
Селото вероятно се е изместило от първоначалното си местоположение?
Вероятно и тези, които са търсели артефактите, не са искали да ги открият?  Да ме извинят, за тази крайна позиция, ако не съответства на намеренията им! Но човек обикновено намира това, което търси!

Но валашките песни, еднаквото облекло на козиченци,свидетелстват за войнишкото им минало! Ето, това е родовата памет, срещу която всякакви артефакти-истински, манипулирани или подхвърлени , са безсилни!

И още едно доказателство за запазеният Български дух в Козичено, преди ,по волята на партията те, селяните, да потеглят към града!

Смесените бракове при тях са били табу!
Имало е такива само със село Българи, валашко село, като тяхното в Странджа планина!

Така се е запазила Българщината през вековете, дори и когато те, Българите са пребивавали временно в днешен Афганистан!



Гласувай:
37


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Извинявам се за някои грешки, като ...
24.03.2021 20:37
Извинявам се за някои грешки, като сливания на думи например!
При набирането се яви проблем, които изискваше рестартиране Но трябваше да набирам материала отново И щеше да се различава от вече набрания, защото го нямах записан

Хубава вечер!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Песните са ваяшки, но е ясно, откъде ...
24.03.2021 20:39
Песните са ваяшки, но е ясно, откъде идва " я"- то , от "ла" . ва/ ла/хи
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
24.03.2021 20:43
Сигурно има нещо вярно в преданието за миналото им. Още повече, че има и други такива села.
цитирай
4. lexparsy - https://lexparsy.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/08/17/rodovata-pamet-za-liubovta-s-poznanie.1723773
24.03.2021 22:43
Извини че се натрапвам и с моето припомняне Лео, но което съм сигурен че е в съгласие с твоето...
За да напиша така за "родовата памет' причина беше един блогър, който рече, че 17
000 години преди Христа не е имало човешки цивилизации... Така че и хейтърите на родовата ни памет си вършат своята работа, за да се споделяме и си припомняме...
Все по-често споменавам думата Припомняне, защото никой нищо не може да научи на Нищо ново под Слънцето, а само трябва да си припомняме...
Припомних си и простия довод на Анастасия на Владимир Мегре, че няма полза от четене на много от съвременните книги особено позоваващи се знае измислената наука, изопачаваш та Познанието, защото казват едно и също с много излишни думи и в различни, обикновено лъжи и демагогии които трябва да пресяваш осторожно... докато родовата ни памет има нужда само да си спомня...
А на всички доводи на малоумници които изказват адски много приказки..., просто трябва да се отвръща с любезност че имат право на мнение (НО, само изказано толерантно и културно), или с мълчание... Иначе си хабим силите в нелепи битки с малоумници... а те са ни нужни за комуникация помежду ни в необятните ни вътрешни вселени...
   Лекс
П. Не проверявам диктуването смартфони грешки -:-)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
24.03.2021 23:33
3. kvg55 - leonleonovpom2,
20:43
Сигурно има нещо вярно в преданието за миналото им. Още повече, че има и други такива села.
цитирай
Изтрий

Да, може да им се вярва
Военизирани, ред и дисциплина с години!
И поддържани традиции- никакви смесени бракове!
Е, с наложеното преселение към градовете, те се промениха Даже в Поморие си имат махала Един мой чичо беше женен за еркечлийка Огън жена! На него, за по -лесно, да го различават от другите Димитровци- казваха еркечлията!
Казичено, преди стотина години е било прилично село, с няколко хиляди жители! Когато ходих, малко преди промяната ,бяха десет пъти по- малко- 350!?
Сега не знам и не смея да гадая, колко са!?

Лека нощ!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс!
24.03.2021 23:42
lexparsy написа:
Извини че се натрапвам и с моето припомняне Лео, но което съм сигурен че е в съгласие с твоето...
За да напиша така за "родовата памет' причина беше един блогър, който рече, че 17
000 години преди Христа не е имало човешки цивилизации... Така че и хейтърите на родовата ни памет си вършат своята работа, за да се споделяме и си припомняме...
Все по-често споменавам думата Припомняне, защото никой нищо не може да научи на Нищо ново под Слънцето, а само трябва да си припомняме...
Припомних си и простия довод на Анастасия на Владимир Мегре, че няма полза от четене на много от съвременните книги особено позоваващи се знае измислената наука, изопачаваш та Познанието, защото казват едно и също с много излишни думи и в различни, обикновено лъжи и демагогии които трябва да пресяваш осторожно... докато родовата ни памет има нужда само да си спомня...
А на всички доводи на малоумници които изказват адски много приказки..., просто трябва да се отвръща с любезност че имат право на мнение (НО, само изказано толерантно и културно), или с мълчание... Иначе си хабим силите в нелепи битки с малоумници... а те са ни нужни за комуникация помежду ни в необятните ни вътрешни вселени...
   Лекс
П. Не проверявам диктуването смартфони грешки -:-)


Имаш право!
Египетските пирамиди и сфинкса изследва специалист- хидроинженер! Считат се на не повече от пет хиляди години!
Но при сфинкса, той вижда ерозия, която за него е водна и в никакъв случай от пясъците във вятъра-абразивна
Но вода в пустинята, в този район няма от последния, малък ледников период- преди 12 хиляди години
За да се увери, че не греши, праща свимки само от участъка, който е ерозирал, без да казва за какво става дума, на световен учен по хидрология С уговорка ,че допълнително ще му прати снимка на целия обект, да не се влияе от него в определението/ ето субективността, за която става дума/
Ученият потвърждава ,ерозията е водна!?
И не може да повярва, като вижда цялата снимка ,че обектът е сфинксът?
От последния малък ледников период- преди 12 хиляди години ,там вода няма! Но не е строен и по време на този период! Стигнаха до вероятна възможна възраст около 30 - 35 хиляди години?
А под него какво има, пълна загадка е, властите на Египет не разрешават разкопки Може да е истината за цивилизацията

Лека нощ, приятелю!
цитирай
7. nedovolen - Постинга ти е блага вест за днешния ...
25.03.2021 09:10
Постинга ти е блага вест за днешния празник Благовещение.
С. Козичино, известно още като Еркеч, към 05.06. 2020г. има население от 131 души според Уикипедия.
:)))
цитирай
8. shtaparov - Абсолютно прав си приятелю- каз...
25.03.2021 09:29
Абсолютно прав си приятелю- казионните измамници не са искали да открият Български думи в свещените термини от Българския календар. Аз обаче исках и ги открих!
цитирай
9. shtaparov - Водната ерозия на сфинкса не е уч...
25.03.2021 09:35
Водната ерозия на сфинкса не е учудваща- в историческо предаване вчера съобщиха,че почти до него е имало прокопан от фараоните канал с пристанище,в което стоварвали каменни блокове за строежа на пирамидите. Сфинщсът тогава следва да е бил вид "партал",през който работещите по обекта са преминавали от житейския свят в свещения,запазен само за боговете и фараоните.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Николай!
25.03.2021 09:48
7. nedovolen - Постинга ти е блага вест за днешния ...
09:10
Постинга ти е блага вест за днешния празник Благовещение.
С. Козичино, известно още като Еркеч, към 05.06. 2020г. има население от 131 души според Уикипедия.
:)))

Сто и тридесет души, без училище!?
Това село е пред закриване!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
25.03.2021 09:51
shtaparov написа:
Абсолютно прав си приятелю- казионните измамници не са искали да открият Български думи в свещените термини от Българския календар. Аз обаче исках и ги открих!


Така е, нещо което не се иска, не се открива!
И Айнщайн, ако не е искал, нямало е да открие Теорията на относителността!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей отново, Ангеле!
25.03.2021 10:04
shtaparov написа:
Водната ерозия на сфинкса не е учудваща- в историческо предаване вчера съобщиха,че почти до него е имало прокопан от фараоните канал с пристанище,в което стоварвали каменни блокове за строежа на пирамидите. Сфинщсът тогава следва да е бил вид "партал",през който работещите по обекта са преминавали от житейския свят в свещения,запазен само за боговете и фараоните.


Тук нещата са доста заплетени Става дума за ерозия от бурно течаща вода В канала не е такава и едва ли той опира до сфинкса?

Нещо друго, японци опитаха да направят умален модел на голямата пирамида ,по предполагаемата техника и с превоз на блокове, еднотонни, обикновено са четири тона, по вода, до пирамидата им С триста зора е завършен макетът, но за върха се е наложило да се ползва съвременна техника! И в превоза-египетските лодки, направени по подобие на фараонската, се обръщали при леко изместване на товара, независимо от внимателното му наместване и укрепване!
И още нещо Никаква технология не може да обясни как е вдигната голямата покривна плоча на залата на 80 метра и как е наместена? И никаква съвременна техника не е в състояние да направи това Различни данни има за теглото й, но не е по- лека от сто тона!
Отдавна се счита, няма метод да се определи възрасттта на камъка, че сфинксът е по- стар от пирамидите!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
13. nkf - Е, едно село какви артефакти може да ...
26.03.2021 12:57
Е, едно село какви артефакти може да съхранява? Земеделски инвентар, покъщнина... Какво?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
26.03.2021 14:10
nkf написа:
Е, едно село какви артефакти може да съхранява? Земеделски инвентар, покъщнина... Какво?



Така е, имаш право! ! Златни украшения, паметници, мавзолеи или пантеони? Войнишко село, утре може да ги изпратят другаде!? Да, показвали са ми върхове на стрели? Но дали са от този период? Не знам, не съм сведующ Това императорът можеше да каже, беше бог в това отношение- бай Желязко- императорът! Може да не е имал образование, но беше изключително компетентен! Доближаваше се до проф. Карайотов, да е светла паметта му, той беше върхът!

Не говоря за артефакти Те не са намерили на мястото на сегашното селище! Явно ,то си е сменило мястото, за да не намери нещо ,преди повече от няколкостотин години! А дали са и търсили?

А за манталитет, поведение и фолклор!
Еднакво обличане- това е характерно за военните, изолация от други- липса на смесени бракове, песни, чието име удивително съвпада с валахи- ваяшки!? И никой не си задава въпроса, какво означава наименованието?......
А пък и да си го зададе, тълкуванието ще бъде....различно от правдоподобното!

Хубав ден!
цитирай
15. nkf - Еми смесените бракове са били на ...
26.03.2021 14:15
Еми смесените бракове са били на практика невъзможни в миналото, че даже и до съвсем скоро. То не само хора смятащи се за някакви "специални аспарухови българи" не са се мешали с други, но то всички така са били. Единствено по градовете, всред някои по-изродени среди се е срещал този феномен на бракове с други народности. А че са се местили цели села- то си е така, макар че обикновено е ставало по силата на екстремен случай.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, отново Мартине!
26.03.2021 14:38
15. nkf - Еми смесените бракове са били на ...
14:15
Еми смесените бракове са били на практика невъзможни в миналото, че даже и до съвсем скоро. То не само хора смятащи се за някакви "специални аспарухови българи" не са се мешали с други, но то всички така са били. Единствено по градовете, всред някои по-изродени среди се е срещал този феномен на бракове с други народности. А че са се местили цели села- то си е така, макар че обикновено е ставало по силата на екстремен случай.
цитирай
Изтрий

Отговорът написах на прима виста После го коригирах, след внимателно прочитане на коментара ти

Османските турци, като войници не са имали особен избор за жени, особено след пенсионирането им Взимали са местни Затова сегашните турци се делят на две групи-анадолтюрк и булгартюрк Тези от Коня, Кападокия насам Казват ,че са върхът, по трудолюбие- характерно за анадолтюрк и изобретателност в работата- като Българите
По неволя гледам понякога турски сериали Но този в момента ,с цел! И открих ,че няма как някои от героите , да не са с Български произход! По хубост най вече! Проверих и се оказа ,че съм прав!
Питаха един турски учен, какви са турците? Замисли се Каза, знае се откъде са дошли/ Тюркменистан и Узбекистан/
Но сега, днешните, не са такива Средиземноморски народ са!

Сетих се за един италианец, дошъл при нас в командировка, непосредствено след изборите 1990 година Поиска да му покажа Бургас Направи ми впечатление изпитателния му поглед върху видяното? Накрая го попитах, какво му е впечатлението за Бургас? Без да се замисля, отговори веднага Типичен южноиталиански, средиземноморски град!
След това, на няколко пъти бях в Италия Убедих се, че е казал истината Дори в най-елементарното- простряното прано бельо по терасите! И лудите мотористи по улиците Този, който се уби от " Сленг" къщата на жена му беше срещу нас! Гледах го какво прави и боже прости ми, мислех си ,че ще свърши зле!

Хубав ден!
цитирай
17. barin - Здравей, Адаш. Аз също си събирам ...
27.03.2021 09:03
Здравей, Адаш. Аз също си събирам информация за рода. На път съм да науча имената на моите пра-пра баби и пра-пра дядовци, както и къде са родени. Изпратил съм запитване до няколко институции.
Поздрави!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Похвално, Адаш!
27.03.2021 09:44
barin написа:
Здравей, Адаш. Аз също си събирам информация за рода. На път съм да науча имената на моите пра-пра баби и пра-пра дядовци, както и къде са родени. Изпратил съм запитване до няколко институции.
Поздрави!


Да и аз знам до прапрадядовци- дядо Вани , от едната линия-живял до 112 години и като най- възрастен, стогодишен, водел хорото с бутилка червено винона главата, на градския площад и тя не падала И от другата линия- дядо Стойко Терзията, бил е шивач и в къщата си е имал скривалище Там е отсядал Левски, Райна княгиня, родственица ни е била и други дейци от предосвободителните борби!

Хубав ден, адаш!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Англичаните знаят до петстотин ...
27.03.2021 09:46
Англичаните знаят до петстотин години назад родствениците си
Защото са запазени църковните регистри на сключените бракове По тях може да се проследи рода векове назад
Знаем в какво положение са били нашите църкви, няма как да се ползват те ,за такава цел!
цитирай
20. nkf - Въпросът с турците е по-сложен и ...
27.03.2021 13:55
Въпросът с турците е по-сложен и по-различен. Като казах, че смесените бракове в миналото са били голяма рядкост - в селските райони са липсвали и на практика са били невъзможно - имах предвид нас Българите главно, но и другите християнски народи. При нас, Българите, е имало, а и смятам, че в определен смисъл е запазена и до днес, една особена родово-расова привързаност и тя си личи ясно и от фолклора и обичаите и т.н. Апропо, именно тези обичаи, земята и собствеността са ни запазили като народ, а не хиперболизираната християнска вяра, която така или иначе за масовия Българин винаги се е свеждала до няколко треби и Великденска и Коледна литургии, тоест - тая вяра е един фолклоризиран придатък към останалите обичаи и нищо повече. С така натречените турци нещата са сложни, защото до 1923 г. турски нация няма. Османската империя е теократична монархия, където мюсюлманите не се делят по родов, кланов, народностен или племенен признак. Много е спорно и какви точно по произход са представителите на османовата династия. Едно от вижданията е, че са всъщност от персийски произход. За мен, лично, това е точно така, аз съм на страната на този възглед. Това и обяснява защо езикът, който с еговори, така нареченият османо-турски, е всъщност персийски език. Този език е неразбираем за днешните турци, говорещи езика наложен след Кемалистката революция и реформи. Османлиите са налагали исляма върху заварените населения на Мала Азия и на Балканите - къде насила, къде доброволно. Затова една не малка част от анадолците са си тамошно население, което е било ислямизирано, още повече, че сведения за такива процеси на смяна на религията в историческите анали има. А нашите турци, убеден съм, в по-голямата си част са ислямизирано местно население - Българи, които обаче - забележи - са били в управляващата администрация. Иначе за архитектурата и другите сходства между Бургас и някои италиански градове - да!
цитирай
21. nkf - Нека не забравяме, че един от арх...
27.03.2021 13:59
Нека не забравяме, че един от архитектите, дали този приятен италианско-френско-средиземноморски облик на Бургас, е Рикардо Тоскани! Преди време, един мой познат, който живя в САЩ няколко години, в град Ню Орлийнс, ми каза, че Бургас много приличал именно на Ню Орлийнс в старата си част, особено къщите към морската градина, църквите и т.н. Замислих се и с епоразрових в последствие. Оказа се прав, в крайна сметка там също я има масово тази френско-италианска архитектура.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине
27.03.2021 14:34
Съгласен съм с коментара ти!
Преселниците към Мала Азия са от района на настъпващите пустини- Черната Кара- Кум и пясъчната Къзъл- Кум Но те преминават през Персия, пастири са, със стадата си Възможно е да са оглавени от перси Това са малограмотни и невойнствени пастирски племена Предвижват се с овцете си Ромейските граничари го пропускат срещу заплащане Възможно е в него да има персийско участие И така са изпълнили Мала Азия Този народ е удобен за военнна служба- не се занимава със земеделие през сезона когато се воюва, животните може да се продадат или да се дадат на пастир Така ,че наистина, върхушката може да е персийска Платили са за да дойдат тук,не им трябват в Персия, сега ще върнат с военна служба полученото
Самите султани ,със сигурност не са османлии На Баязид майката е гъркиня, Мурад Първи, чака с години Кера Тамара, в която е влюбен За съжаление нямат деца, съдбата ни е щяла да е друга, а и него го убиват, след като и е обещал, че ще поделят властта с брат и Иван Шишман! Тя е първа дама в Османския двор и след смъртта му и е изпълнено желанието й, да бъде погребана до него в мавзолея на султаните в Бурса! За Мехмед Втори има съмнение,че майка му е Българка? Владее език, близък до сръбския, но не сръбски!Майка му умира ,когато е малък, възпитанието му поема сръбска княгиня Така ,че династията носи само Османското си име За самия Осман пък има хипотеза, че е потомък на каталунски херцог?.....

Да, за архитектурата си прав! Със сигурност има италианско участие в изграждането на Бургас Но той, италианецът имаше предвид и поведението и манталитетът ни, а и външния ни вид Посочи ми терасите с простряно пране и каза ,че това в Южна Италия е обичайно Като студент бях в Унгария и в ГДР Е, взимаха ме за италианец, веднага Може би заради тена?

Е, имаме си общо с тях! Това е единствената страна, в която не съм се чувствал чужденец!

Хубав ден!
цитирай
23. nkf - Иване, не ти ли е правило впечатл...
28.03.2021 00:21
Иване, не ти ли е правило впечатление, че швабските полуидиоти, какъвто тука е женствената шматка писала се тук германтигър - са най-големите фалшификатори на историята ни?
цитирай
24. leonleonovpom2 - Да, разбира се, Мартине!
28.03.2021 00:48
nkf написа:
Иване, не ти ли е правило впечатление, че швабските полуидиоти, какъвто тука е женствената шматка писала се тук германтигър - са най-големите фалшификатори на историята ни?


Има и сериозна причина!

Готите- гети! Няма как да обяснят, след като германски племена са нахлули в Испания, защо няма там следи от германци? Изключвам само вандалите-Андалусия
А Испания е пълна с хидроними и топоними от Балканите- нашенски И гайдата- за капак
Не могат да дадат и свястно обяснение, защо Карл Велики набързо напуска Испания, уж победоносно и повече никога не се връща там?
Създали са си собствена героична история, но тя дори и при Карл Велики се пропуква Защо ,като е толкова велик, като поискал от ромеите ръката на Ирина, с присмех му отказали Коментарите били, Как си представя този селяк, да получи за жена такава изтънчена дама , като Ирина?
И още неко- Като го подбутват ромеите, да нападне Крум, той вместо това, сам предлага на Крум да си разделят Панония и да определят границите помежду си
Да, разбира, че искат да го използват ,да им свърши работата! Но и нещо друго, не се чувства достатчно силен, за да води война с нашия владетел, според мен той е княз тогава!

Лека нощ!
цитирай
25. nkf - Да, прав си за всичко, което казваш! ...
28.03.2021 01:13
Да, прав си за всичко, което казваш! Само бих допълнил, че карал е не само прост и неук селяндур, но и папско мекере! Защо? Защото Карл е оръдие на църквата; инструмент, който е част от цялата верига от конспирацията срещу законните владетели на франкското кралство - Меровингите. Апропо, Меровингите, смятат себе си за произхождащи от Балканите, Солунско или региона около Солун!Неукият и прост Карл е дал началото на страхотни геноциди и на чудовищна социална система - феодализма! Толкоз им е акъла на швабите! Но същият неграмотен идиот е канонизиран за светец. Може би за геноцида над саксонците!? По отношение на унищожените авари, нещата, според мен, са доста сложни. Официалната история е доста постна, но. Меровингите имат в династията си принцеса от Бояновия клан.
цитирай
26. nkf - Иначе - да, швабите крадат гетите и ...
28.03.2021 01:15
Иначе - да, швабите крадат гетите и ги обявяват за германци. Нищожества!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
28.03.2021 09:28
Не мога да разбера някои, живеят в България и я оплюват! Вякои, самата държава, други- Българите
Ами ,обичай си там, Германия ли, Армения ли, иди там като искаш, но България с нищо не е навредила на тези, които обичаш? Напротив, дължат и пари едните ,и получено човешко отношение другите! Те поне, последните, са признателни, само недоразумения някои тук, в блога, развалят добрата атмосфера в отношенията ни!
Защо величието на едни трябва да мине през смачкването на други?

25. nkf - Да, прав си за всичко, което казваш! ...
01:13
Да, прав си за всичко, което казваш! Само бих допълнил, че карал е не само прост и неук селяндур, но и папско мекере! Защо? Защото Карл е оръдие на църквата; инструмент, който е част от цялата верига от конспирацията срещу законните владетели на франкското кралство - Меровингите. Апропо, Меровингите, смятат себе си за произхождащи от Балканите, Солунско или региона около Солун!Неукият и прост Карл е дал началото на страхотни геноциди и на чудовищна социална система - феодализма! Толкоз им е акъла на швабите! Но същият неграмотен идиот е канонизиран за светец. Може би за геноцида над саксонците!? По отношение на унищожените авари, нещата, според мен, са доста сложни. Официалната история е доста постна, но. Меровингите имат в династията си принцеса от Бояновия клан.
цитирай
Изтрий
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей отново, Мартине!
28.03.2021 09:48
nkf написа:
Иначе - да, швабите крадат гетите и ги обявяват за германци. Нищожества!


Тук нещата са ясни Но гръцкият архиепископ Дионисий е унищожил книгите ни от запазената по чудо патриаршеска библиотека Но поп Йовчо ясно е написал,вероятно е имал екземпляр от тези унищожени книги че готите разгромили Валент край Одрин са ...Българи Такива са и тези, разгромили Траян Деций при Абритус, 120 години преди това! Разград днешен, там ,където са живеели гетите
Защо се бъркат гети с готи?
Ами има една основателна причина да се подмени името им
Каракала убива брат си, за да стане самостоятелен владетел на Рим! ГЕТА!
И заличава името Гета отвсякъде Дори се изтрива портретът му от семейната камея? Изпада в ярост, само като чуе името му Собственоръчно го е убил, не е ползвал охраната
И как ще отидеш при него, с документ, свързан с името на Гета- за гетите
Вероятно, тогава е станала промяната Следващите императори не връщат старото положение, защото са от династията, а войниците боготворят Каракала! На походите върви наравно с тях, споделя храната им, не ползва никакви привилегии
Дори Макрин, като го убива, крие от войниците, защото ще го ликвидират веднага На сената обяснява ,че е убит от охраната му и тя е ликвидирана по негова, на Макрин заповед!! И се обявява тогава за император! Сенатът, няма накъде, утвърждава го!
После идват войнишките императори, не им е мисълта в това, да променят направеното при Каракала И промяната остава
Това е правдоподобното обяснение за причините на извършената промяна в името

Хубав ден!
цитирай
29. andorey - Аз съм чувал за ваяци южно от Варна, ...
31.03.2021 21:26
Аз съм чувал за ваяци южно от Варна, мисля. Темата не ми е много позната, може би греша...
цитирай
30. leonleonovpom2 - Поздрави, Ансрей!
31.03.2021 22:13
andorey написа:
Аз съм чувал за ваяци южно от Варна, мисля. Темата не ми е много позната, може би греша...


Прав си Това са военизираните села-валахи ири ваяци Считат себе си за потомци на Аспаруховите Българи!
цитирай
31. nkf - Не мога да разбера някои, живеят в ...
03.04.2021 20:23
leonleonovpom2 написа:
Не мога да разбера някои, живеят в България и я оплюват! Вякои, самата държава, други- Българите
Ами ,обичай си там, Германия ли, Армения ли, иди там като искаш, но България с нищо не е навредила на тези, които обичаш? Напротив, дължат и пари едните ,и получено човешко отношение другите! Те поне, последните, са признателни, само недоразумения някои тук, в блога, развалят добрата атмосфера в отношенията ни!
Защо величието на едни трябва да мине през смачкването на други?

25. nkf - Да, прав си за всичко, което казваш! ...
01:13
Да, прав си за всичко, което казваш! Само бих допълнил, че карал е не само прост и неук селяндур, но и папско мекере! Защо? Защото Карл е оръдие на църквата; инструмент, който е част от цялата верига от конспирацията срещу законните владетели на франкското кралство - Меровингите. Апропо, Меровингите, смятат себе си за произхождащи от Балканите, Солунско или региона около Солун!Неукият и прост Карл е дал началото на страхотни геноциди и на чудовищна социална система - феодализма! Толкоз им е акъла на швабите! Но същият неграмотен идиот е канонизиран за светец. Може би за геноцида над саксонците!? По отношение на унищожените авари, нещата, според мен, са доста сложни. Официалната история е доста постна, но. Меровингите имат в династията си принцеса от Бояновия клан.
цитирай
Изтрий

Прав си! Трябва да си вземем поука, че обвързването с германия, по какъвто и да е повод и начин е било грешка и в бъдеще не бива по никакъв повод да се повтаря, още повече, че тя е един много лош и крайно нелоялен съюзник. Само за сравнение - отношението на Франция към Румъния, същите са също стари съюзници. Колкото до...какво беше? - Арменци? :)Да! Ами, какво да ти кажа, като цяло ги избягвам, понеже са ми неприятни, за мен са вид цигани... продавачи на семки, търгаши и тарикати; дребни хитреци и въобще някаква долна пасмина. По принцип човек трябва да стои на дистанция от цигани, арменци, гърци, евреи и араби, щото освен да пострада..
цитирай
32. nkf - Иване, сред унищожените български ...
03.04.2021 20:28
Иване, сред унищожените български книги и документи, е не само царската и патриаршеска библиотека - има и други такива гръцки злодеяния. Раковски ги е описал много точно, посочвайки църквите и манастирите, където са се съхранявали стари български книги; посочва дори хората - Българи - които стават свидетели на гръцките свинства. Интересното е, че сред помаците има запазени предания за унищожаване на стари книги, но след 9-ти век! Те обаче са ги запазили чак до 18-ти, когато пък разни имами ги докопват и ги унищожават като "шейтански"! Двете най-гнусни религии - ислям и християнство са замесени в отвратителен културен и човешки геноцид над нас.
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
03.04.2021 23:41
Прав си, трябва да внимаваме със съюзниците! И да се държим достойно спрямо тях! Те уважават такива хора, а не сервитуди!
Кой ли обича смачкания човек?

Някои се хвалят с литературата , с творчеството на други страни
Обикновено им запушвам устата с това ,че имаме азбука, една от трите в Европа, а тези, които те възхваляват -нямат!?
Но нашата Средновековна литература е безмилостно унищожавана, най - вече от фанариотите и башибозука Турците, знам само за един случай, турци да влезат в манастир, Троянския, имат страх! Пращат башибозука, той да пали и да убива!А той е жесток и безмилостен, като всеки слуга!След него остава т само трупове и пожари! Показателен е случаят с Брацигово И там е пратен башибозук Но Петлешков добре организирал всичко и даже минали в настъпление! Принудили се да пратят редовна армия срещу Брацитово! Башибозукът се окопитил и се върнал. Хасан паша, ковандирът на полка, като ги видял, побеснял! Казал им, веднага да изчезват от погледа му, защото топовете, насочени към Брацигово, ще обърне срещу тях!
А, че сме имали качествена литература, говори Лондонското Четвероевангелие!
Какви ли не постъпки са правени от наша страна! Да се откупи, да се направи раззмяна,но отговорът от английска страна е неизменен- То не се продава и не се разменя!
При милионите експонати ,които имат, това говори прекалено много за стойността му!

Лека нощ!
цитирай
34. shtaparov - Водната ерозия на сфинкса не е уч...
08.04.2021 18:42
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Водната ерозия на сфинкса не е учудваща- в историческо предаване вчера съобщиха,че почти до него е имало прокопан от фараоните канал с пристанище,в което стоварвали каменни блокове за строежа на пирамидите. Сфинщсът тогава следва да е бил вид "партал",през който работещите по обекта са преминавали от житейския свят в свещения,запазен само за боговете и фараоните.


Тук нещата са доста заплетени Става дума за ерозия от бурно течаща вода В канала не е такава и едва ли той опира до сфинкса?

Нещо друго, японци опитаха да направят умален модел на голямата пирамида ,по предполагаемата техника и с превоз на блокове, еднотонни, обикновено са четири тона, по вода, до пирамидата им С триста зора е завършен макетът, но за върха се е наложило да се ползва съвременна техника! И в превоза-египетските лодки, направени по подобие на фараонската, се обръщали при леко изместване на товара, независимо от внимателното му наместване и укрепване!
И още нещо Никаква технология не може да обясни как е вдигната голямата покривна плоча на залата на 80 метра и как е наместена? И никаква съвременна техника не е в състояние да направи това Различни данни има за теглото й, но не е по- лека от сто тона!
Отдавна се счита, няма метод да се определи възрасттта на камъка, че сфинксът е по- стар от пирамидите!

Хубав ден, приятелю!

Здравей- има друг трик,който някои учени вероятно не съзнават. Тази плоча от 100 тона може да е част от материнската скала,на която са издялани само горните краища та да заприлича на плоча. Тогава тя може никога да не е местена- никой още не е проверил дали отдолу е отделена от скалата с други камъни или е неразривна част от нея.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138818
Постинги: 1349
Коментари: 29650
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031