Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2021 20:34 - Местни или неместни са Българите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3835 Коментари: 23 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изобщо този въпрос е неуместен !
И ще обясним защо ? В края на постинга !Може да се постави, само,  ако някой незаконно е присъединил земи и с този довод, че не е местен- да ги напусне!
Образно казано, самонастанил се е като крадец в чужда къща и е нормално ,да я напусне-----Принудително, ако не доброволно!

Нека да видим, кой от основните народи в Европа може да се титулова като местен? Българите ,чрез договор са на тези земи, законно,  от времето на Константин Велики-от преди  1700 години! С името си!

Да видим, кои са местни, ще намерим ли поне един?
Англичаните или французите са местни? Ами келтите са живели и по нашите земи, имали са и държава тук!  
Какви ли не пришълци са отишли после пък там !  Да не говорим за притока от колониите им - десетки милиони! Даже и Българи се вписват добре като попълнение-"местно"!

Германците ? Ами един от основните им компоненти- готите,са живели от Волга до Добруджа, какъвто и да е произхода им! Някак  си  не върви да се твърди това, че са местни!?

Испанците- Те пък са такъв тюрлю гювеч от етноси от Кавказ до Северна Африка,че подобен въпрос , дали са   местни   ,може да предизвика само насмешка!?

Италианците! Тука гювечът е още по- разнообразен от испанския! Има и солидно, антично, азиатско присъствие, освен африканското! Известно е, че с конституцията на Каракапа се дава римско гражданство на всички свободни мъже в империята! Когато пожелаят ,като такива ,могат да се установят в Рим! Отделно, самото създаване на Рим е свързано с Балканите и с  Мала Азия.....
А, да припомним ли ,че пет милиона италиянци носят  фамилията Булгаро и производните й и се счита ,че поне толкова са с Български корен!

А къде са гърците?
Е, намерихме накрая един местен народ, нали и автохтонен е тяхна дума, за местните!
Моля? Те ли са местните? За тях със сигурност се знае ,че са от Етиопия !Момент, има две Етиопии Африканска и Азиатска!  Азиатската не е твърдо установена географски, но Африканската се знае  и то добре, къде е !  Две неща клонят да са от нея Възмургавият им цват и местонахождението на Савската царица, която те считат , че е от техния род!
Дали може да им се вярва ,че е тяхна, друг въпрос
Но за съжаление и те са натрапници , ако тази е целта на делението на местни и неместни, да се селекционират натрапниците по света?

Е, хайде и един основен славянски народ да разгпедаме -руснаците !
Реално  в него има многомилионно Българско присъствие, да подминем това, че се посочва и на самите руснаци, както и на нас, скандинавски корен ?  Това пък е повече от учудващо! То е все едно от Скандинавия да тръгват товари с жито за изхранване на Поволжието и на нашите Добруджа и Тракия?!
И милиони от всички етноси на Бившите Руска империя и на СССР? Няма как да забравя,  как ми отговориха  едни башкири, на въпроса-Какви са?-Ами след като живеят в Русия- руснаци са ! Следователно името на държавата определя и националността!

Колко неуместен е дебатът , местен или неместен е даден народ,  е даказал великиат ни цар Калоян, преди повече от 800 години!
В отговор на писмото  на краля на Латинската Империя Бодуен Фландърски!  В което той, в отговор на приятелското писмо на Калоян за мирни отношения, му нарежда незабавно да освободи тези земи, които незаконно владее,  узуррпатор е?!
Калоян сдържано отговаря, че той владее законно тези земи, те са на предците му и му принадлежат по право! Ромейският император временно ги е притежавал,но братята му са си възстановили правата върху тях! Така ,че не той е чуждият в тези земи, а чужд е Бодуен, който никога не ги е притежавал!
Или обсъждането на местен или неместен води и до асоциации и с крадец-самонастанил се в чужда къща!?

Това ,че има Българи на нашите земи , далече преди идването на Аспаруховите Българи е знайно! От Йоан Малала- Че в Мизия Българи живеят!
Добре, не може да му  се вярва ? Но как, повече от век преди него, той знае за Българите?  Нострадамус  ли е? Документирано е заселването на Българи с разрешение на Константин Велики в Мизия, повече от 300 години преди Аспарух !Но то е само с разрешение да се заселят!

Момент, задава ли се въпросът, защо  и на Аспарух не е само разрешено да се засели в Мизия, като федерат, с изпълнение  само на задъпжения да защитава границата на империята?
А оставането на хората му тук е скрепено с междудържавен договор и определяне на граници? Междудържавен договор!

Отговорът не е никак сложен !
Просто няма вече накъде? Тук има сродно но неговите хора население, то вече става трудно за управление от централната власт в Цариград! Ще  си има само неприятности с него! А вече са се убедили ,че военно не са хора ,с които можеш да си играеш!?

Затова!



Гласувай:
31


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Така написано си е напълно вярно.
10.08.2021 21:00
Подкрепям :).
цитирай
2. notfun - ..леоне ,изобщооо, ти се въртиш..в кръг..
10.08.2021 21:14

заблуждението ти/ ви/ идва оттам, че не можете, да
се справите с Компаса,и цикличната Прецесия на Земната ос...

аз,съм чела и тази книга,а ти ?
Ученият езотерик Друнвало Мелхизедек (Drunvalo Мelchizedek) в книгата си „Древната тайна на Цветето на живота“ (Ancient Secret of the Flower of Life) пише, че във времената, когато е съществувала Атлантида, Земята се е въртяла в противоположна посока. Днешният север се е намирал на юг, и обратно.

или, Тракийската Църква, ви...побърка,трайно)
цитирай
3. leonleonovpom2 - Давам си едва сега сметка, че съм ...
10.08.2021 21:30
Давам си едва сега сметка, че съм допускал грешка
Да споря интелигентно, основно с Марин!
Ами ние изхождаме от различни позиции
Марин от тази на примерен учител, съобразяващ се с даденото в учебника
На мен, има и тасива учители, учебника ми трябва само за заглавието
Е, трудно се постига координация така !
Виждали ли сте объркан професор? Аз- да и не един!
Е, сметката я плащах аз, естествено!
Но, пък ме запомняха!
цитирай
4. leonleonovpom2 - А, бе Сурсувул!
10.08.2021 21:34
21:24 - sursubul

Сурсувул не си, но че си цървул, там съмнение няма!
Хайде, бегом при она с опинците, началникът ти, че е закъсал за уиски!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Цървул безмозъчен!
10.08.2021 21:55
21:44 - rna

Като нямаш работа, върши си я в твоя блог!
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
10.08.2021 22:01
Важно е откъде идваме, но по важно е, накъде отиваме.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
10.08.2021 22:02
1. dobrodan - Така написано си е напълно вярно.
21:00
Подкрепям :).
цитирай
Изтрий

Благодаря ,за оценката!
Опирам се на общоизвестни неща, но за жалост, подминавани, като нещо обичайно
Но са важни , с последиците от тях!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Юлия, темата не е астрономическа
10.08.2021 22:09
2. notfun - ..леоне ,изобщооо, ти се въртиш..в кръг..
21:14

заблуждението ти/ ви/ идва оттам, че не можете, да
се справите с Компаса,и цикличната Прецесия на Земната ос...

аз,съм чела и тази книга,а ти ?
Ученият езотерик Друнвало Мелхизедек (Drunvalo Мelchizedek) в книгата си „Древната тайна на Цветето на живота“ (Ancient Secret of the Flower of Life) пише, че във времената, когато е съществувала Атлантида, Земята се е въртяла в противоположна посока. Днешният север се е намирал на юг, и обратно.

или, Тракийската Църква, ви...побърка,трайно)
цитирай

Объркала си се
А видяла си Нострадамус!?
Това с обръщането, последиците от него ,съм много по - наясно със сигурност от тебе! Защото не съм го чел в книга, а съм го прилагал в производство в един от най- модерните заводи в страната! Успешно! И съм го защитил!
Както виждаш и Красимир хареса написаното
Изкарай си компаса или се ориентирай по полярната зввезда!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.08.2021 22:15
6. kvg55 - leonleonovpom2,
22:01
Важно е откъде идваме, но по важно е, накъде отиваме.
цитирай
Изтрий

Прав си!
Струва ми се ,че ни отпращат в първи, челен коловоз, от тези, встрани от гарата !Все си мислех ,че е правилно да е черен, може и да е правописна грешка, все пак!
цитирай
10. bdenkov - bdenkov
10.08.2021 22:21
Албанците само наричащи се шиптари какви са?
цитирай
11. notfun - ..нее,напротив, астрономическа е. Човешката История, Небесна )
10.08.2021 22:24

утре, ще дам още ЕДИН календар ( зодиак ), не е български )

да добавя, само,оше една "моя" Револ'юционна/или, непозната, наУчна теза
Потопа, Библейският,пр около 5 500г, 'започва" във Вавилон, Ниневия, и Шумер
и..завършва, утихва в Черно море, където акостира на Арарат, в подножието,и Ноевият.ковчег..а, не обратно, че тук е избухнал Потопа...измишльотини..

пп
давам го за сравнение на тезата, горе за Компаса, който повечето
не отчитат вярно, и оттам, се обърква..цялата..Истор..НаУка )))
хубава вечер...

мара лу та, ти слага минуси, щот е..лу..а...)
нали е Първа Ученичка на Рустю...дебъ, прост.му народ..извинявай..
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей!
10.08.2021 22:34
10. bdenkov - bdenkov
22:21
Албанците само наричащи се шиптари какви са?
цитирай
Изтрий

Има различни версии за тях Някои считат ,че са преки наследници на илирите Те са родствени с траките Има и силно италианско влияние името Албания е италианско, за разлика от шиптър или арнаути! Н е случайно Италия взе Албания под опека след промените Даваха и помощи Драч, предградие на Тирана - Дуръси сета, е бил Български град, защитаван от войводата Ивац! И до днес има Български села там Не е изчезнало Българското, дори и оставено на самотек!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Това са различни потопи Юлия, к11
10.08.2021 22:41
В Черно море със сигурност са два, първият е някъде около преди десетина хиляди години, в края на малкия ледников период! Черно море е било езеро, значително по- малко от сега Нивото но Средиземно море е рязко се е повишило и придошлата маса е пробила Босфора!
цитирай
14. fenor - Здравей, приятелю!
11.08.2021 07:36
Ако се ограничим само с афтохтонността или пришествието на българите остава един висящ въпрос: Пришествието на така наречените "Аспарухови българи" от Памир не е достатъчно категорично аргументирано по време и последователност на движение до достигането в Онгъла на Дунав и не дава категорично основание да приемем народа на Аспарух като категорично и изцяло памирски. Може би някаква част от свитата около владетеля да, за такъв момент има повечко информация, но пък от по късни времена? Всичко останало е пределно хипотетично и прието по умозаключения. Ние не знаем дали в тази картина не се включва голяма доза местен елемент, бил той изтласкан от малка Скития или просто етноси от северночерноморска Скития, отделно включилият се сериозен елемент от местно за земите между Дунав и Хемус население. Там се крие ключът към търсената афтохтонност или пришелство. Е така мисля аз поне!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей и ти приятелю, Фенор!
11.08.2021 08:36
Мислех друг материал да пусна Но прецених ,че този, вероятно, ще бъде по разбран! Относно оправданията с методологията и консервативността в историята ,като наука!
Принципно, историята е наука като всяка друга и няма причина за такива различия! Различията идват от изпълнителите в нея, от нивото на тяхната обща подготовка
Аспаруховите Българи идват от държавата на баща му, която е на стотина километра от Дунава , а вероятно и по- малко! От Велика България В иначе хубавия филм ,бе представено ,че може би идват от ....Китай!
Толкова ли е трудно , да се маркират различията от общия случай на станалото, в резултат на идването им!

Ето няколко пункта в него . В такива случаи се процедира така- дава се право на новодошлите да живеят тук, но срещу задължения на федуси или федерати- съюзници! Да охраняват и защитават границата! Толкова! Не е необходима елитна армия да се изправи срещу тях и да бъде позорно победена? Водена от самия император, показващо сериозно положение! Да бъде победена и още веднъж и тогава да се принуди да подпише междудържавен договор!
Следователно , нещата са различни от общия случай ! Би трябвало и да се замислят историците върху това, кои хора живеят там? Нормално е, те да се противопоставят на това нашествие повече от ромейската армия, да бъдат неин съюзник! По простата причина ,че новодошлите ще се настанят на техните земи! Защо не го правят и защо Аспарух не се страхува от това?
Има само едно обяснение Че е чакан, че не е приеман като завоевател! И че ромеите са наясно с този факт! И ,че е по-добре ,на първо време да бъдат неутрализирани с междудържавен договор, с плащане на ежегодни данъци, отколкото до се подлагат на риска да губат битки и армии
Да не се правят на слепи! Да признаят ,че там, в тези земи има Българи, които ги чакат и примат- Аспаруховите Българи!

Напомняш ми хубавите дни , които съм имал в Троян , за страхотния колектив в завода За доверието което ми гласуваха, бях на младежка възраст!?
Благодарен съм м!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
16. leonleonovpom2 - 1:20 - rna
11.08.2021 12:41
Казал съм ти!
Търси си подобни! Колкото и да са дефицитни, краставите магарета се надушват през десет байра!
цитирай
17. elizabethborislavova - Главният въпрос е не дали са местни или неместни
11.08.2021 14:01
Главното е, че през 681 г. се е образувала държавата, която Бог е водил и употребил за спасителния план. Това е най-ценното, с което разполагаме. Затова трябва силно да се противопоставим на всеки, който посяга на най-милото.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Елисавета!
11.08.2021 16:59
17. elizabethborislavova - Главният въпрос е не дали са местни или неместни
14:01
Главното е, че през 681 г. се е образувала държавата, която Бог е водил и употребил за спасителния план. Това е най-ценното, с което разполагаме. Затова трябва силно да се противопоставим на всеки, който посяга на най-милото.
цитирай
Изтрий

Да, така е! да не забравяме ,че България е най- старата Европейска държава с това си име

Хубава вечер!
цитирай
19. leonleonovpom2 - 21:49 - apostapostoloff
11.08.2021 22:45
21:49 - apostapostoloff


Къш бе, келеш!

П.П. - Това не е обидно! Келеш идва от кела на главата, който е прихванал от перуката!
цитирай
20. nedovolen - Това го е описал в някои от постин...
12.08.2021 11:05
Това го е описал в някои от постингите си Спароток. То и за това напусна Глог.бг от 2013г. Заради зевзеци.
:)))
цитирай
21. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
12.08.2021 13:02
20. nedovolen - Това го е описал в някои от постин...
11:05
Това го е описал в някои от постингите си Спароток. То и за това напусна Глог.бг от 2013г. Заради зевзеци.
:)))
цитирай
Изтрий

Възможно е! Не съм правил стравка! Аз го написах по принуда! ! Как стоят нещата при другите Нямам табиета да ползвам чужд труд!
Иначе тази порода животни ми е позната! Мозъкът им е ампутиран, нещо да съчини, но наготово - демонстрират" знания" Дай им пръста си ,ще те захапят до лакътя!
Отвратителни са, имам алергия към такива келеши!

Хубав ден!
цитирай
22. shtaparov - В пълно право си приятелю- Бълга...
16.08.2021 05:17
В пълно право си приятелю- Българите СА си местни! За сведение- древните извори не грешат като казват- сърбите СА пришълци на Балканите, "славяните" СА пришълци, власите (ако са римляни)- също! Гърците са пришълци от Египет, македонците- също от Египет (от египетските земи в Палестина)! Само за Българи древните извори казват че са местен народ,който бил прогонен и се е върнал обратно! Кукиш за дошляците и азиатските теоретици,които мразят древните извори и затова пишат Българска история не така,както историята се пише на Запад по древни извори,а я пишат според своите фантазии! Затова на такива бих се изплюл на физиономиите- те преобръщат правилата на историческата наука наопаки и изкарват пришълците за повече местни от коренните жители! Все едно да кажат,че бурите в ЮАР са повече местни от зулусите от което следва,че тюрколозите и панславистите у нас са расисти!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
16.08.2021 16:53
shtaparov написа:
В пълно право си приятелю- Българите СА си местни! За сведение- древните извори не грешат като казват- сърбите СА пришълци на Балканите, "славяните" СА пришълци, власите (ако са римляни)- също! Гърците са пришълци от Египет, македонците- също от Египет (от египетските земи в Палестина)! Само за Българи древните извори казват че са местен народ,който бил прогонен и се е върнал обратно! Кукиш за дошляците и азиатските теоретици,които мразят древните извори и затова пишат Българска история не така,както историята се пише на Запад по древни извори,а я пишат според своите фантазии! Затова на такива бих се изплюл на физиономиите- те преобръщат правилата на историческата наука наопаки и изкарват пришълците за повече местни от коренните жители! Все едно да кажат,че бурите в ЮАР са повече местни от зулусите от което следва,че тюрколозите и панславистите у нас са расисти!


Смущава ме неимоверното желание да бъдем изкарани пришълци И то категорично? Съпроводено със заплаха, колко лошо ще е , ако не сме?
Да, търся кое е лошото, ако не сме и кое е доброто, ако сме?
И се сещам веднага за писмото на Бодуен до нашият владетел Калоян Да сдаде на него властта и земите, които незаконно владее, защото е узурпатор!Най- просто казано, пришелец!
И достойният му отговор, с последвали действия след това, оправдани и от папата, на наглостта!
А нещата са прости!
Посрещането тук на Аспаруховите Българи, подписаният междудържавен договор, говорят само за едно! Те са дошли тук при свои, станали са сила, която повече не може да се контролира централно, това е причината за въпросния договор!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136401
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102594
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031