Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2021 15:02 - Кой има интерес
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4618 Коментари: 29 Гласове:
31

Последна промяна: 27.08.2021 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                      Всяка прилика с действителността е случайност

Това е въпрос на Цицерон, отправян многократно към съдиите, в първото му дело като адвокат!  Благодарение на него става и най- великият ,може би, адвокат на древността

С този въпрос ги държи будни, кара ги да мислят, ако случайно са задрямали?Спокойни, че парите  на спечелилият делото , правилно посочен от тях, са вече  в джоба им!
Казусът е следният :
Спорят двама от висшето общество Правдата е на страната на този, който е от низшите слоеве!  Но другият е от върха! Цицерон рискува живота си ,поемайки защитата на низшестоящия Особено,  ако го загуби!! Как се е осмелил на такава дързост?  Разубеждават го, да откаже! Но той залага на правдата, че е длъжен да я защити!

И гради тактиката си на нейна база
Описва нещата, както са в действителност от една страна и изкривени, както са представени-  от друга!  Не казва ,че е лъжа, а търси, кой има интерес, те да са представени така? Естествено, неговият човек няма никакъв интерес от това-напротив! И точка по точка, всички в залата се убеждават, че от изкривеното представяне интерес има само висшестоящият !
Цицерон печели делото!
И на тази база си изгражда име!

Имало в древността една държава, в която на почит била демокрацията/ В Елада  впрочем са били над 30, само Спарта не била демократично настроена/! Власт на народа или народна власт/ !? А това напомня на нещо, но какво?/
Хората били единни, мислели като един? / Това също е интересно, като явление!/ Но постепенно се появили по- големи и по- кръгли демократи ? Твърдели ,че те са носители на истинската демокрация, другите не са дорасли до нея, камо ли  да я градят?

Спечелили изборите и започнали грабежа, пардон- градежа! Но сметнали ,че не е необходимо в него да се влага цялото сребро По- голямата част от него, в кюлчета, отивало в сейфовете на банките?  За следващите  грабежи или градежи, обърках се, кое от тях беше!?

Да, но останалите демократи забелязали липсата на сребро, а и градежът не бил с нужното качество! И нарекли управляващата демократична партия -корупционна? Все пак интелигентно, можело и друго име да и лепнат.....
И се заформила опозиция ! Която демократично да свали корупционната партия! В името на народа! С избори, не с кютек, дори и малко, според Андрей Ляпчев!
В началото била единна -  опозицията!  Но постепенно започнало роене? .Появили се и други  опозиционни партии? Особено впечатление правела една с името си-"Тука има, тука няма"?!  Сполучлив избор, да се чудят , какъв ход ще предприема, да не мислят ,че е прочетен вестник? А, сакън, няма такава работа, да са нащрек!

Да ,но опозицията , ако е била единна , щяла да спечели мача с 3:1, но разделена, не била в състояние да състави правителство!
Както преди успешно правела това корупционната партия на демократите
А и хората кандисали на избори!  Казали, че, те , корупционерите,  може да са всякакви, но съставят правителство! Не е ли по- добре да гласуваме за тях, да не ни разкарват като стадо ката  месец по избори!?

А за капак, партията" Тука има, тука няма" минала в опозиция на опозицията Демек, модерно е, математически да се разглеждат процесите в обществото, става ортак на корупционерите!? Математически, не другояче?
Един от  пишман опозиционерите,  се обърнал към другите с въпрос: "Не е ли по- добре ,да извикаме Цицерон и той да зададе въпроса- Кой има интерес от това опозиционна партия да мине в опозиция на опозицията?? Кой има интерес?

И да реши казуса с прилагане на математическите правила!
А не с подаване на  пари под масата!



Гласувай:
33



1. dobrodan - Ваньо?
27.08.2021 15:33
Сега, как да го кажа.... Ти, тез, мениджърските работи, не ги разбираш :):):).
Нищо на тоя свят не се случва докато едни пари не сменят собственика си под масата.
Тръгни от тази гледна точка :).
Математика, Цицерони :).
Теорията, братко мой, е скучна.
Зелено е дървото на живота.
Точно като USD.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
27.08.2021 15:45
1. dobrodan - Ваньо?
15:33
Сега, как да го кажа.... Ти, тез, мениджърските работи, не ги разбираш :):):).
Нищо на тоя свят не се случва докато едни пари не сменят собственика си под масата.
Тръгни от тази гледна точка :).
Математика, Цицерони :).
Теорията, братко мой, е скучна.
Зелено е дървото на живота.
Точно като USD.
цитирай
Изтрий

Ама това ,не е онова, за което си мислиш!
Туй е стара работа , от време оно!
Когато е имало истинска демокрация- власт на народа! И когато взели да се появяват корупционерите! Със сребърните мини в Атика!
Атина е станала силна заради среброто!
Ако го бяха раздали на опозиционерите, какъв щеше да и е кярът ,тогава? Или пък на онези тюфлеци- пенсионерите?
Я да си въртят там ,броениците, за друго не стават! Да си ги нямаме такива!

Хубав ден!
цитирай
3. milenavarbanova9 - Здравей,Иване,
27.08.2021 15:46
Интересна притча. За кого ли се отнася?
По повод демокрацията:
В "Илиада" Омир се провиква с устата на Одисей :" Няма добро многовластие - нека един е владетел!"
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
27.08.2021 16:02
3. milenavarbanova9 - Здравей,Иване,
15:46
Интересна притча. За кого ли се отнася?
По повод демокрацията:
В "Илиада" Омир се провиква с устата на Одисей :" Няма добро многовластие - нека един е владетел!"
цитирай
Изтрий

Ако се появи Цицерон, тази притча би трябвало и да отнесе този, за когото се отнася, независимо кога и къде е станало събитието!

Така е ,няма успешна народна власт! Демокрация де, зад която я прикриват!Що за йезуитщина ? Народна власт била мръсна дума, а демокрация- възвишена? Да, те, демократите искат да са с народа , но над него, няколко боя поне!
Ето и овчето стадо го доказва! Няма ли пастир начело или поне овен за водач, хаир от него няма! Или немска овчарка , ако не каракачанка!

Овенът си знае работата и овцете сляпо му се доверяват Ако се хвърли в морето или от моста в реката ,ще се изпоизтрепят, да го следват? Е, на това се казва вярност!
А поверят ли на овцете стадото, хаосът е голям и веднага ще довтасат вълците! Те знаят , как да въведат ред в стадото!

Благодаря ти за отзива ,Милена!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
5. germantiger - всичко е ок и на място, макар да не съм ...
27.08.2021 19:38
всичко е ок и на място, макар да не съм познавач на цицерон и неговия живот

доверямва се на автора леон и благодарим за постинга, защото научаваме нещо ново

само една поправка или забележка имам към коментар или рекоментар, което е дребен кахър

атина става силна не заради среброто си, а заради флота си на първо място

надявам се, няма да ме питаш как е създаден и на какво се държи флота на атина с надежда, че това е среброто

не ме питай това, защото не е това е отговора, не е среброто

както казах за другото блг и браво
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
27.08.2021 20:04
Cui bono?
Всичко се ражда, развива и отмира. Та и демокрацията.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
27.08.2021 20:22
germantiger написа:
всичко е ок и на място, макар да не съм познавач на цицерон и неговия живот

доверямва се на автора леон и благодарим за постинга, защото научаваме нещо ново

само една поправка или забележка имам към коментар или рекоментар, което е дребен кахър

атина става силна не заради среброто си, а заради флота си на първо място

надявам се, няма да ме питаш как е създаден и на какво се държи флота на атина с надежда, че това е среброто

не ме питай това, защото не е това е отговора, не е среброто

както казах за другото блг и браво


Благодаря за отзива!
Целта ми е написаното да даде наистина някаква информация, а не да вбеся някой или да го притисна!Ако се стигне дотам, винаги се поставям аз в това положение, как бих се чувствал и смекчавам тона Е когато трябва да се защитавам, нещата са други.......

Да, Атина дължи могъществото си на флота, вярно е, но в допълнение, плащанията са със среброто !Уместно е ,че си посочил флотата, пропуснал съм я, по причина и на това, че темата на постинга е свързана тясно с корупцията, а тя-с парите!
Между другото ,сигурно знаеш, пари на френски е аржан, ще рече -сребро! Въпреки ,че първите монети са от самородно злато/ електрон/, тежестта след това пада върху сребърните- тетрадрахмите най- вече, които се отличават с изящност и с изключителна красота!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
27.08.2021 20:48
6. kvg55 - leonleonovpom2,
20:04
Cui bono?
Всичко се ражда, развива и отмира. Та и демокрацията.
цитирай

Кви бона?
Какво е богатството?
И то е като демокрацията--ражда се, развива се и умира
Има едно хубава и мелодична френска поговорка в тази насока- Ту пас, ту кас , ту лас! В преносен смисъл означава , че няма нищо вечно под Слънцето В прекия- Всичко минава, чупи се, уморява се!

Хубава вечер!
цитирай
9. monarh1991 - Здравей, приятелю!
27.08.2021 21:17
Да, да се управлява е тънко изкуство и не е за всеки! Градежът в доста сслучаи не изключва грабежа. Може би на принципа, че идеално няма, всяка монета има 2 страни. Платон още казва, че най-добрата монархия е по-добра от най-добрата демокрация. Тогава думата тиран не е имало същото значение. Пизистрат е типечен пример. Както и сатрап в Персия. Това е просто управител на област. Даже първото разделение на властите е точно в тази древна източна цивилизация. А ,,Кому е изгодно" е основен принцип и в наказателното право. Qui Prodest е на латински, ако не греша. Прав е Митака за Атина, Делоският морски съюз оформя нейното могъщество, но Спарта я измества постепенно, а нея на свой ред Тива, ала за малко, заради гибелта на своя гениален военен лидер безвреме.
цитирай
10. notfun - ...и аз, изтъпяхх,признавам! )) до тук, ли я докарахмее ?
27.08.2021 21:26
milenavarbanova9 написа:
Интересна притча. За кого ли се отнася?
По повод демокрацията:
В "Илиада" Омир се провиква с устата на Одисей :" Няма добро многовластие - нека един е владетел!"

цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.08.2021 21:48
9. monarh1991 - Здравей, приятелю!
21:17
Да, да се управлява е тънко изкуство и не е за всеки! Градежът в доста сслучаи не изключва грабежа. Може би на принципа, че идеално няма, всяка монета има 2 страни. Платон още казва, че най-добрата монархия е по-добра от най-добрата демокрация. Тогава думата тиран не е имало същото значение. Пизистрат е типечен пример. Както и сатрап в Персия. Това е просто управител на област. Даже първото разделение на властите е точно в тази древна източна цивилизация. А ,,Кому е изгодно" е основен принцип и в наказателното право. Qui Prodest е на латински, ако не греша. Прав е Митака за Атина, Делоският морски съюз оформя нейното могъщество, но Спарта я измества постепенно, а нея на свой ред Тива, ала за малко, заради гибелта на своя гениален военен лидер безвреме.
цитирай

Зарадва ме с появата си!
Прав е Платон! Дори и символични днес, европейските монархии на база традициите, дават дял за реда в държавите си! Затова и не бързат да ги пратят в историята!
Говорят за стаден имунитет! Но стадното, племенното чувство е съхранено в човека Той държи да има изявен лидер, а не куп от лидери.......
Сега, защо не могат да се разберат за изборите, защо не направят отстъпса в името на България ?
Нови избори? Но кой ги плаща , би трябвало да са те? Народът ги е избрал, но партиите им са ги издигнали Партиите им да платят новите избори, трети за една година!?
Не се разбират заради егото си! !Ако е , за да получат и да делят пари, веднага ще има сговор!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Защо бе, Юлия?
27.08.2021 21:59
10. notfun - ...и аз, изтъпяхх,признавам! )) до тук, ли я докарахмее ?
21:26
milenavarbanova9 написа:
Интересна притча. За кого ли се отнася?
По повод демокрацията:
В "Илиада" Омир се провиква с устата на Одисей :" Няма добро многовластие - нека един е владетел!"

цитирай
Изтрий

Че сме я докарали, ако не до хаос, поне до автопилот, е предлно ясно!
Така е, едноличното управление в такива случаи е за предпочитане!
На нас ни трябва президент, който да изпълнява функциите на министър- председател Американския модел! Не да се бъзикат депутатите с прегласуваното му вето, което реално е единствената му проява на власт, освен парадната на главнокомандващ!? За какво ни са двама, да се карат ли и да правят скечове! Богати сме много, затова ли?
Такъв чиновнически апарат , отнесен към населението няма никоя европейска държава! Реално изборите ги печелеше досега чиновническата партия! По разбираеми причини

Хубава вечер!
цитирай
13. zaw12929 - КАЗВАМ БЕЗ ДА ПОВТАРЯМ ТИХО ВЕРНО: ...
27.08.2021 22:41
КАЗВАМ БЕЗ ДА ПОВТАРЯМ ТИХО ВЕРНО: ПАРТИЯ ИТН Е ПЪРВАТА, ЕДИНСТВЕНА, КОЯТО СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ГЕРБ ЗА ЕЛИМИНИРАНЕ КОПУПЦИОННАТА ДЪРЖАВА И ДАЖЕ ГЕРБ ЗАНЕМЯ, НО ПАРТИЙТЕ НА ХРИСТО И МАЯ СЕ ОКАЗАХА НАБЕДЕНИ ПРОТЕСТЪРИ- ЗАЩОТО ИСКАТ ПРОСТО ДА СМЕНЯТ ГЕРБ
АТАКУВАХА ИТН, ЗАЩОТО ТОЧКА ПЪРВА ОТ ЕЛИМИНИРАНЕ НА КОРУМПИРАНАТА ДЪРЖАВА ЗАПОЧВА ОТ ПАРТИЙНАТА СУБСИДИЯ- ДА СТАНЕ 1 ЛВ, НО ХРИСТО, МАЯ, ТАТЯНА, МИНЕКОВ- УБИВАТ ИТН- ЗА ДА ЗАПАВЯТ СУБСИДИИТЕ. ВРЕМЕ Е ДА СМЕ ПО БДИТЕЛНИ, ПО ВНИМАТЕЛНИ- ДА НЕ ХУЛИМ ИТН, КОЯТО СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ТОТАЛИТАРНАТА БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
27.08.2021 23:13
zaw12929 написа:
КАЗВАМ БЕЗ ДА ПОВТАРЯМ ТИХО ВЕРНО: ПАРТИЯ ИТН Е ПЪРВАТА, ЕДИНСТВЕНА, КОЯТО СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ГЕРБ ЗА ЕЛИМИНИРАНЕ КОПУПЦИОННАТА ДЪРЖАВА И ДАЖЕ ГЕРБ ЗАНЕМЯ, НО ПАРТИЙТЕ НА ХРИСТО И МАЯ СЕ ОКАЗАХА НАБЕДЕНИ ПРОТЕСТЪРИ- ЗАЩОТО ИСКАТ ПРОСТО ДА СМЕНЯТ ГЕРБ
АТАКУВАХА ИТН, ЗАЩОТО ТОЧКА ПЪРВА ОТ ЕЛИМИНИРАНЕ НА КОРУМПИРАНАТА ДЪРЖАВА ЗАПОЧВА ОТ ПАРТИЙНАТА СУБСИДИЯ- ДА СТАНЕ 1 ЛВ, НО ХРИСТО, МАЯ, ТАТЯНА, МИНЕКОВ- УБИВАТ ИТН- ЗА ДА ЗАПАВЯТ СУБСИДИИТЕ. ВРЕМЕ Е ДА СМЕ ПО БДИТЕЛНИ, ПО ВНИМАТЕЛНИ- ДА НЕ ХУЛИМ ИТН, КОЯТО СЕ ИЗПРАВИ СРЕЩУ ТОТАЛИТАРНАТА БЪЛГАРСКА ДЪРЖАВА


"Всяка прилика с действителността е случайност"!
Предупредил съм, че случаят е от античността
Сега, след като се появява явна, съвременна прилика, според мен е редно, двамата ръководители на двете партии да се явят публично! И да изяснят, кое е истинско и кое е игра в позициите им!?
Да не би единият да е сербез, защото е сигурен ,че той няма да управлява? И да дърпа назад, към нови избори, когато печели, за да не се наруши статуквото? И докога ще има избори, докато стане правилния избор ли?!
Това наистина е забавна игра за възрастни деца!Може би краят и трябва да е в стила- Като пили пяли, но като плащАли- плакАли!?

Лека нощ, Зав!



цитирай
15. mt46 - Здравей, Лео!
28.08.2021 00:03
"Цицерон дава едно от знаменитите определения на държавата. Според него държавата изразява идеята за нещо, което принадлежи на всички или е дело на всички. Тя е и общност на много хора, свързани чрез съгласие по въпросите на правото и обществените интереси, тя зависи от съзнанието за взаимни задължения и взаимно признаване на правата, които спояват гражданите на всяка държава. „Народ не е всяко обединение от хора, събрани по какъвто и да е начин, но обединение от много хора, които са свързани чрез единно право и общи интереси“. Първопричината за това обединяване е не толкова тяхната слабост, колкото вродената им способност да живеят съвместно".
Кой има интерес?... Може би някои задкулисни играчи...
цитирай
16. marana69 - ...амии, леоне..това с ЕДНОличното, не го разбрах ))
28.08.2021 08:10


нали, уж търсим "Съединението:, и Хан Кубрат, го е казал.
и, още, и твоите Лю'бими Франсета..)
"Свобода, Равенство, Братство!

нещо, издишаа...тук, уважаеми..
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
28.08.2021 08:21
15. mt46 - Здравей, Лео!
00:03
"Цицерон дава едно от знаменитите определения на държавата. Според него държавата изразява идеята за нещо, което принадлежи на всички или е дело на всички. Тя е и общност на много хора, свързани чрез съгласие по въпросите на правото и обществените интереси, тя зависи от съзнанието за взаимни задължения и взаимно признаване на правата, които спояват гражданите на всяка държава. „Народ не е всяко обединение от хора, събрани по какъвто и да е начин, но обединение от много хора, които са свързани чрез единно право и общи интереси“. Първопричината за това обединяване е не толкова тяхната слабост, колкото вродената им способност да живеят съвместно".
Кой има интерес?... Може би някои задкулисни играчи...
цитирай
Изтрий

Гений е , безспорно!
Затова е и останал в историята, въпреки ,че още с първата си обществена проява е можело да приключи с жизнения си път!
Бори се със системата и надделява!
И все пак, крайният победител е тя! Тя маркира края на живота му Но той е възможно и да е негов избор?!

Да, при нас има задкулисна игра Вчера, късно вечерта, гледах интервюто на С.Т. Е, много говори, но нищо не каза относно играта
Какво ще се промени в нея, че третите избори да са по- различни от първите два при тези играчи- нищо! От чужбина ли ще дойдат нови играчи?...
Да, законът разрешава изборите до безкрайност!? Но не ги плаща законът Не бърка законът в джоба си ,да ги плати ! А бърка в джоба на обикновените хора За плащането и тези ,които са причинили новите избори, се правят на разсеяни Все едно ,че парите падат от небето! Като на техните увеличения ,на всеки три месеца, без тавани или капани...И хубав капан има за това -Средната заплата Да, прилична средна заплата се заформя между минимална от 500 лева и например, заплата от сто хиляди лева!
Та ,правилния ход на С.Т, ако е наистина такъв, за какъвто се представя, а не играе по чужда свирка, е да направи всичко, за да няма нови избори!
Всичко друго говори за разминаване между думи и дела!

Хубав ден!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Е, обяснено е по-горе, Юлия!
28.08.2021 08:41
16. marana69 - ...амии, леоне..това с ЕДНОличното, не го разбрах ))
08:10


нали, уж търсим "Съединението:, и Хан Кубрат, го е казал.
и, още, и твоите Лю'бими Франсета..)
"Свобода, Равенство, Братство!

нещо, издишаа...тук, уважаеми..
цитирай
Изтрий

Със стадното чувство!
Стадото уважава един водач, не десет например!Губи концентрация!
Да,основателят на държавата ни Кубрат е призовавал синовете си към единство Направил е и демонстрация !Но, те не са изпълнили завета му
Френската революция И тя, изяла е децата си и е създала Наполеон! Завършила с реставрация на монархията Революция на буржоата, гражданите, за разлика от неуспелите преди това революции на пейзаните!Успяла е в това, че водещи стават гражданите- буржоата, приравнени после на капиталисти!
Народната власт е невъзможна, но демокрацията-виждаш ли- да, тя минава Ами тя е власт на народа
Каква е разликата?
Преди ни заблуждаваха ,че участваме в нея Донякъде успешно Сега, ясно се вижда ,че е лоша, ако не участваш пряко в нея Ако си в нея е задължително добра ,не само за тебе и другите, по презумция са добре! Ако не си в нея- лоша е до откат!
Както в нашия случай, опозиция си на бившите, но в процеса на усвояване на властта ,ставаш опозиция и на опозицията?
А, да те видя, как би изтълкувала това? Каква е играта, има ли заиграване?
цитирай
19. notfun - .хаа, не се опитвай ,да ме вкараш в Спиралата на локумите )
28.08.2021 10:26
аз, запитах ПЪРВА,нали?..ЗАЩО, ти е ЕДНОЛИЧНА ""демокрация"".

инак, аз съм ЗА Швейцарската Демократична с ма..

Има такава държава: Как работи пряката демокрация в Швейцария
В тази страна президентът има мандат от 1 година, а на всеки три месеца се провежда референдум
цитирай
20. nedovolen - Интереса клати феса, беше казал ...
28.08.2021 12:17
В по съвременната история още Трайчо Костов заклел сина си, в България да не се занимава с политика. Въпреки, че съм лежал на времето за борба срещу режима на Тошо /тогавашния/, когато "падна", бях сам в колата, чух по радиото и си викам- най-после, доживях. Сълзите ми потекоха. Какво доживях, всички видяхте. В началото на т.н. демокрация за малко бях, видях много шемети и край. С годините осъзнах някои неща. Някои приятели пишат за политиката и от уважение коментирам... Беше малко есенциално отклонение.

Интереса клати феса, беше казал някой.
Пък друг крещи с главни букви.
Добре, че платформата няма звук да чуем пищенето.
:)))
цитирай
21. leonleonovpom2 - Знам, знам , Юлия!
28.08.2021 12:59
Ти си падаш по поне двуличната демокрация То ,друга , по- малка и няма!
Според мен заглавието на партията или на демокрацията не е важно, има значение какво стои зад него!Съдържанието му

Ти сега, какво, искаш да кажеш ,че сме изпреварили швейцарската изборна система ли, с избори не на година , а на всяко тримесечие! Вероятно, преди това сме ги изпреварили и по заплащането? Блажени са верующите!
А ти знаеш ли , че ако си депутат в парламента им, трябва да владееш четири езика- Немски, френски, италиански и архаичен латински- ретроромански Има график, а за който не го следи има табло, за всеки ден, на какъв език се говори в парламента И ако в него ден те питат нещо, искаш думата или трябва да докладваш, правиш го само на езика по графика- примерно -ретроромански Иначе- мълчиш! Като пукал!
За локумите не ми стана ясно, мислех те за царица по тях?Или поне принцеса? А ти се правиш на парцалеса?
Да не си минала на рахат локум?

ПП
Ти, какво? Паразитираш по постингите ми ли! Като , има едни мушици!
И разбрала- неразбрала ,тълкуваш мъдро?
И триеш разяснителния ми коментар?
Правилно, нека истината да е само твое притежание?
Аз съм добър! Не трия твоята истина, нека и други я знаят!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
28.08.2021 13:10
20. nedovolen - Интереса клати феса, беше казал ...
12:17
В по съвременната история още Трайчо Костов заклел сина си, в България да не се занимава с политика. Въпреки, че съм лежал на времето за борба срещу режима на Тошо /тогавашния/, когато "падна", бях сам в колата, чух по радиото и си викам- най-после, доживях. Сълзите ми потекоха. Какво доживях, всички видяхте. В началото на т.н. демокрация за малко бях, видях много шемети и край. С годините осъзнах някои неща. Някои приятели пишат за политиката и от уважение коментирам... Беше малко есенциално отклонение.

Интереса клати феса, беше казал някой.
Пък друг крещи с главни букви.
Добре, че платформата няма звук да чуем пищенето.
:)))
цитирай
Изтрий

Обикновено, който забърка кашата, правилото е ,да си я сърба!
Но при нас е видоизменено Пробутва я бъркалият я на други/ гадната каша, не банковата с пачките банкноти/ и дава акъл отстрани? Как да се яде?Правилно!

Или как беше в оная приказка-Старите курви запретнали ръкави или фусти, нов бърдак да правят?
И ние ,рибоците, хоп, лапнахме въдицата? Така ли стана?
Ама не са като Джеръми рибаря, да ни пуснат обратно, в реката!
Направо в тигана ни слагат, приготвен предварително, да не губят ценно, материално време!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
23. pvdaskalov - * ! *
29.08.2021 17:54
Дали народът е на кръстопът или разпнат на кръст, то е все едно. Но ми идва на ум притчата "Не ги гонете, да не дойдат по-гладни!"
Колкото до Цицерон, и той веднъж се е предал, казвайки "Необяснимо като Числото на Платон!" във връзка с израждането на човешката популация. Диалогът между Сократ и Главкон по този въпрос може да бъде прочетен в "Държавата", параграф 546 а, b или стр. 318 в превод на проф. Ал. Милев, второто издание Пасажът е повече от всякога злободневен и би бил полезен, ако се появи в Блога, но аз няма да го направя.
Поздрави, Лео.
П и е р
цитирай
24. leonleonovpom2 - Ей, го в/на! Последни 20 регис...
29.08.2021 20:16
Ей, го в/на!
Последни 20 регистрирани посетителя

19:13 - apostapostoloff

Свеж като репичка! Даже си остави и фекалиите- минуса!
Този е някакъв трол!
А.А не може да е чак такъв идиот!?
цитирай
25. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
29.08.2021 20:21
23. pvdaskalov - * ! *
17:54
Дали народът е на кръстопът или разпнат на кръст, то е все едно. Но ми идва на ум притчата "Не ги гонете, да не дойдат по-гладни!"
Колкото до Цицерон, и той веднъж се е предал, казвайки "Необяснимо като Числото на Платон!" във връзка с израждането на човешката популация. Диалогът между Сократ и Главкон по този въпрос може да бъде прочетен в "Държавата", параграф 546 а, b или стр. 318 в превод на проф. Ал. Милев, второто издание Пасажът е повече от всякога злободневен и би бил полезен, ако се появи в Блога, но аз няма да го направя.
Поздрави, Лео.
П и е р
цитирай
Изтрий

Эбещавам ти да обмисля, какво мога да направя в тази , не особено привлекателна за мен материя

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
26. zaw12929 - ДОБРЕ ЛИ СТЕ, КАКВА ПРИЛИКА, КАКВИ 5 ЛЕВА МАНИПУЛИРАН ГЕРБЕРЛИ СТЕ?
30.08.2021 07:20
ВСЕ ЕДНО. РЕЗУЛТАТЪТ Е ВАЖЕН- ПОДКРЕПАТА НА ХОРАТА, КОИТО ПРЕДЛАГАТ ДА ЕЛИМИНИРАМЕ КОРУПЦИОННАТА ДЪРЖАВА, ДА ТРУДНО Е 100% ИНСТИТУЦИИ СА ГЕРБЕРСКИ- ЕДИНСТВЕНИЯ ПЪТ СА НОВИ ИЗБОРИ
МЪЧНО МИ Е ТОЧНО ЗА ВАС, ЧЕ ДОБРОДАН И ГЕРМАН.... СА ВИ СЪВЕТНИЦИТЕ ЗАБАВНА ИГРА- ПО ГОЛЯМА ГЛУПОСТ МОЖЕ ДА КАЖЕ САМО ГЕРБЕР...
цитирай
27. zaw12929 - ПО ГЛАНИ ОТ ГЕРБ ЗАСЕГА НЯМА- ТЕ СА ЛАКОМИ. НЕНАСИТНИ
30.08.2021 07:22
pvdaskalov написа:
Дали народът е на кръстопът или разпнат на кръст, то е все едно. Но ми идва на ум притчата "Не ги гонете, да не дойдат по-гладни!"
Колкото до Цицерон, и той веднъж се е предал, казвайки "Необяснимо като Числото на Платон!" във връзка с израждането на човешката популация. Диалогът между Сократ и Главкон по този въпрос може да бъде прочетен в "Държавата", параграф 546 а, b или стр. 318 в превод на проф. Ал. Милев, второто издание Пасажът е повече от всякога злободневен и би бил полезен, ако се появи в Блога, но аз няма да го направя.
Поздрави, Лео.
П и е р

цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
30.08.2021 08:36
26. zaw12929 - ДОБРЕ ЛИ СТЕ, КАКВА ПРИЛИКА, КАКВИ 5 ЛЕВА МАНИПУЛИРАН ГЕРБЕРЛИ СТЕ?
07:20
ВСЕ ЕДНО. РЕЗУЛТАТЪТ Е ВАЖЕН- ПОДКРЕПАТА НА ХОРАТА, КОИТО ПРЕДЛАГАТ ДА ЕЛИМИНИРАМЕ КОРУПЦИОННАТА ДЪРЖАВА, ДА ТРУДНО Е 100% ИНСТИТУЦИИ СА ГЕРБЕРСКИ- ЕДИНСТВЕНИЯ ПЪТ СА НОВИ ИЗБОРИ
МЪЧНО МИ Е ТОЧНО ЗА ВАС, ЧЕ ДОБРОДАН И ГЕРМАН.... СА ВИ СЪВЕТНИЦИТЕ ЗАБАВНА ИГРА- ПО ГОЛЯМА ГЛУПОСТ МОЖЕ ДА КАЖЕ САМО ГЕРБЕР...
цитирай
Изтрий

Никой не ме манипулира! Мразя, дори да се опитват, да ме манипулират
С.Т. имаше идеалната възможност да състави правителство Но не прие подкрепа?
Но следващия път щял да приемеІ? Гаранция? Франция! С какво ще е по-различен следващия път Каква нова сила ще се появи Тука е играта!
Ами поразмисли малко Кой има интерес от такава игричка? Следиш ли телевизионните репортажи? Кой се е развихрил сега ,да раздава акъл по тях? Чакам отговорът ти Не е трудно, кой е най- умен и знае всичко?
С.Т. ми е ясен от времето, когато "громеше "Б.Б. в предаванията си!? Докато той не се появи в едно от тях Бях наивен, мислех , че сега ще го довърши Нищо подобно Б. Б. му размаха пръст и той мигаше као плъх в брашно, по- нисък от тревата!
Знаеш ли, не обичам такива, които приравняват добрината на хората с наивност и най- вече с глупост? Не ме интересува кой какво изповядва, има депутати, които са се изповядвяали във всички партии в парламента ? Като се тръгне от СДС / преди това в БКП/ и се стигне естествено до ДПС? На обещания на такива, само наивник може да вярва Такъв изповядва само една партия-" Пари и власт"! И в партията на дявола членува, тайно!
С.Т. да иде в детските градини там ше намери голям електорат! Само ,че е страшен,гледа лошо, ще ги разплаква с физиономията си! Това не е добре....
Такива трябна да бъдат обвързани с разходите по изборите! Предизвикал е нови? Плаща процент от тях!
Честно казано, не ме дразнят с опитите си за измама, очаквани са! Дразняг ме с хлъзгавостта си относно отговорността ,която трябва да носяг!
Та, бръкне ли се на такъв в дгоба, тогава ще си помисли, те, изборите , ли са най- доброто място за игрички?

Хубав ден!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Никога не е късно, да се появят и други, още по- гладти!
30.08.2021 08:49
27. zaw12929 - ПО ГЛАНИ ОТ ГЕРБ ЗАСЕГА НЯМА- ТЕ СА ЛАКОМИ. НЕНАСИТНИ
07:22
pvdaskalov написа:
Дали народът е на кръстопът или разпнат на кръст, то е все едно. Но ми идва на ум притчата "Не ги гонете, да не дойдат по-гладни!"
Колкото до Цицерон, и той веднъж се е предал, казвайки "Необяснимо като Числото на Платон!" във връзка с израждането на човешката популация. Диалогът между Сократ и Главкон по този въпрос може да бъде прочетен в "Държавата", параграф 546 а, b или стр. 318 в превод на проф. Ал. Милев, второто издание Пасажът е повече от всякога злободневен и би бил полезен, ако се появи в Блога, но аз няма да го направя.
Поздрави, Лео.
П и е р

цитирай
Изтрий

Стояли встрани досега от властта!
А не мислиш ли, че тези, които фиксираш,свикнали на власт, сега, като са далече от нея, няма да огладнеят ,дори повече от преди?

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133157
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031