Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2021 13:30 - Още някои отлики между нас и гърците
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3292 Коментари: 26 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ние плачем неутешимо за елит, поставил ни на подсъдимата скамейка  след края на ВСВ?  На мирните преговори в Париж!
 Дори, там,  сме поставени наравно с причинилите на  войната?  И плащаме репарации наравно с  тях?  Плач, вероятно съпроводен с мерак, този елит да се изявява като такъв и след това!? Колко добре е щяло да бъде за нас!?

Гърците имат една подобна катастрофа след ПСВ! Недоволни ,че кошницата им не е препълнена ,атакуват Турция на Ататюрк! Но, той ги прегазва и се налага Англия да ги спасява!
Е, тогавшниат им елит- няколкостотин човека,  е натоварен на кораб и той е потопен- някъде около Крит!
И никой от гърците днес не плаче за този елит, че му е попречено , например, да предизвика още една такава , хубава катастрофа?

Гърците плачат неудържимо за пари?  Както пеленаче- за мляко! Колко им са необходими, колко нужди имат от тях!  И ЕС, като грижовна майка изсипва стотици милиарди на гладните гарджета! Четиристотии, ей така- за харч парасъ Нали са натовчета и те, поне самолетите да им са без пари! И ред други деликатеси! Но те реват, още по- силно!?

Ние ,като истински мъже си траем?  И плащаме като попове!  Предварително, за самолети на хартия! Теглим кредити за плащането?  А и банките да са доволни от нас !?За лихвите върху авансово платените самолети! Ама ,нали и ние сме натовци?  А, трябва, за разлика от гърците, да си плащаме за тази чест!
Ето, такива са истинските мъже ! Като нас! Не хленчещи пеленачета

Ето ,чуват се гласове срещу новите в политиката?  Щели и те да правят същото като старите? Демек, старите са научени, няма тепърва да се учат, по- добре да са си те!
Знаем им мурафетите и сме им свикнали! Няма тепърва някой да се учи на наш гръб?
А, при гърците такъв манталитет е изключен, напълно!
При китайци и корейци -хептен! Такъв - на стената! Да видим,  дали следващият ще се учи, да бъде като него!?

И един пример,  свързан с Еллас/ на испански май беше жени/ Но тук е Гърция- от елини!
Един колега  ми се похвали ,че си  е уредил специализация в Гърция Знаех ,че е тарикат , но малко се учудих от направлението? Какво ще научи там?
Веднъж се наложи по работа, да отида в неговата секция!  Бяха на пряко подчинение на директора ни.  Може би е вървял след мен, защото  той влезе секунди по- късно.  И ги подложи на разпит, какво работят  в момента? Мен подмина с  думите, че знае какво работя! Но на този приятел се задържа.  На въпроса му ,той отговори ,че бил засипан с работа!?   Директорът избухна в смях- Ти, засипан с работа? И каква е тя? Не може  да повярва?
И му поиска да опише, каква е тая работа, която го е засипала?  Нещата ми станаха ясни
Преди да си тръгна, попитах го, как вървят нещата с Гърция ? Да, всичко било уредено!
Казах му ,че ще си загуби времето напразно  Няма какво да научи от гърците Той е наясно с всичко това, на което те могат да го научат!
Разбра или не, но показателно е ,че след това ме отбягваше!



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miri479 - Поздрави, Леон,
13.11.2021 14:04
според мен, гърците отдавна не са елини...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Мири!
13.11.2021 14:24
1. miri479 - Поздрави, Леон,
14:04
според мен, гърците отдавна не са елини...
цитирай

Изтрий

Да, вярно е, така е!

Хубави почивни дни!
цитирай
3. leonleonovpom2 - А, ей го.на!
13.11.2021 16:07
15:48 - sursubul

Този е от елита!
цитирай
4. zaw12929 - НИЕ ХИТРУВАМЕ- ТЕ СА УСПЕШНО ХИТРИ
13.11.2021 16:08
НИЕ ХИТРУВАМЕ- ТЕ СА УСПЕШНО ХИТРИ
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
13.11.2021 16:16
4. zaw12929 - НИЕ ХИТРУВАМЕ- ТЕ СА УСПЕШНО ХИТРИ
16:08
НИЕ ХИТРУВАМЕ- ТЕ СА УСПЕШНО ХИТРИ
цитирай

Изтрий

Да, ние хитруваме, но помежду си!
А те- заедно, срещу останалите!

Хубава вечер!
цитирай
6. panazea - Има оня елит и тоя елит ! И тогава и сега ! Мнението ми за тоя и оня :
13.11.2021 16:36
Те вкупом съгрешиха и ни предадоха !
Панацея
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
13.11.2021 16:46
6. panazea - Има оня елит и тоя елит ! И тогава и сега ! Мнението ми за тоя и оня :
16:36
Те вкупом съгрешиха и ни предадоха !
Панацея
цитирай

Изтрий

Да, въпреки ,че са продукт на различни времена, по ефекта от действията си са еднакви Да , онези, общо взето са били по- образовани/ реално/, но така се получава, когато един учен подмени работата си с политиката! А на съвременните ,фалшивата диплома по тежест не може да замени истинската!
Те, ако съм разбрал правилно, ни продават! Но и предателството е свързано с пари
Така ,че дали ще ни продават или предават, за пари е и в двата случая!

Хубава вечер!
цитирай
8. panazea - Нашият елит през Първата Световна война ,
13.11.2021 17:09
банкер с англофренски капитали изкупува житото на България , за да няма хляб за германците ! Това как се нарича на Български!
Предателство на Българските интереси !
Хората са нямали хляб да ядад!
Елитът през Втората Световна бойна ни присъединява към Германия , след смъртта на Царя. Царят е бил хитра лисица и е играел двойна игра , но Хитлер му е видял сметката. И нашите министри са влезли във войната за пари.
Продаване на Българските интереси !
Сега парвенютата пак ни продадоха за пари !
За кой ли път?
Панацея
цитирай
9. panazea - След Втората Световна бойна , са искали Гърция без комунисти .
13.11.2021 17:25
Тогавашните партизани са се опитвали да стигнат до България , за да се спасят от изтребление. Говорила съм с гърци , за които България е втора родина. Работех в Изотсервиз , началникът бил грък и беше събрал всички гърци, много свестни хора.
Разказвали са ми как са се хвърляли в студените води на Въча , за да се спасят.
Стреляли са ги и от двете страни и откъм Гърция , и откъм България.
Те мокри , премръзнали едвам са стигнали брега. Той беше ранен в крака и куцаше.
60 години имаше хунта в Гърция. Гърчетата ходеха на концертите на Българите и носеха значки на Димитров. Задето са се срещали с българите онези ги затваряха и биеха. Но момчетата не се отказваха и посинени идваха да видят българите.
Ще пусна една песен от онова време , която преведох и е много показателна каква свобода са имали гърците. Dalaras Ola kala k'ola oreia
В ново време , синовете на онези битите гърци се вдигнаха !
Панацея
цитирай
10. mt46 - Здравей, Лео!
13.11.2021 18:00
Още една, много съществена разлика – гърците казват "Не!" /"Охи!"/ на ултиматума на Мусолини през 1940 г. Ние казваме "Да" на нацистка Германия, после на СССР, после на НАТО, на ЕС, на Щатите...
цитирай
11. kvg55 - leonleonovpom2,
13.11.2021 18:18
Буржоазията плаче за буржоазния си "елит". Другите не плачат.
Гърците са византийци – хитри и коварни. Ние българите в момента сме ахмаци.
цитирай
12. leonleonovpom2 - 9. panazea - След Втората Световна бойна , са искали Гърция без комунисти . 17:25
13.11.2021 20:37
Здравей, Тони!

Говориш за червените андарти!
Да, знам ,имах съученик в първи клас- Янис Евангелопупос, да е светла паметта му!
Военните ги притискат, те се укрепяват по планините на границата с Югославия Гърците искат разрешение от нас, да минат в гръб и да ги ударят Ние не даваме,но комунистът Тито дава! Разбити са Тези ,които преминават в Югославия са приети в Полша Оттам идват при нас по тяхно желание Не им отказваме
Тези " гърци" в Северна Гърция са погърчени насила Българи Затова искат в България да останат! Този Янис остана в България и след промяната Тя му беше Родина! Срещнах го веднъж на улицата За всеки случай го попитах- Те си Янис, нали? Вместо отговор получих- А ти си Жан, нали?
Питах го ,ще ходи ли в Гърция?С възмущение отговори, че няма какво да прави там, ще остане тук, където са погребани майка му и баща му!........
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
13.11.2021 20:49
8. panazea - Нашият елит през Първата Световна война ,
17:09
банкер с англофренски капитали изкупува житото на България , за да няма хляб за германците ! Това как се нарича на Български!
Предателство на Българските интереси !
Хората са нямали хляб да ядад!
Елитът през Втората Световна бойна ни присъединява към Германия , след смъртта на Царя. Царят е бил хитра лисица и е играел двойна игра , но Хитлер му е видял сметката. И нашите министри са влезли във войната за пари.
Продаване на Българските интереси !
Сега парвенютата пак ни продадоха за пари !
За кой ли път?
Панацея
цитирай

Изтрий

Царят, както сам казва, е единствения Българин в кабинета Половината министри са англофили, другата половина-германофили Царят е държал да сме неутрални, да не се намесваме във войната! Но когато Хитлер дава ултиматум,, да реши до три дни, ще пусне ли войските му или не, той капитулила Това означава война с Германия при отказ Не можем да се противопоставим, нито по численост, нито по въоръжение и техника Да се бием за гърците? Че никой Българин в момента не ги обича! Те са тотално компрометирани! Царят е бил мъдър, може би, ако беше оцелял , щеше да намери добър изход за България ? Или да сподели съдбата на брат си?!
За парвенютата съм напълно съгласен!Майка си и баща си продават за пари, какво остава за България!

Хубава вечер, Тони!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
13.11.2021 21:07
10. mt46 - Здравей, Лео!
18:00
Още една, много съществена разлика – гърците казват "Не!" /"Охи!"/ на ултиматума на Мусолини през 1940 г. Ние казваме "Да" на нацистка Германия, после на СССР, после на НАТО, на ЕС, на Щатите...
цитирай

Изтрий

Да, съгласен съм! Ние обичаме душманите си Но, реално погледнато, нямаме друг изход ! Не можем да се противопоставим на германците Зад гърците стои Англия, зад нас- никой! И да проливаме кръв, заради гърците- трябва да сме луди? Народът ги ненавижда! Не можем да се противопоставим и на руснаците Германците спазват споразумението ,на наша земя да няма военни действия И се оттеглят без бой Ние ли да се бием? Е, след 45 години ,намразихме Русия? Че ни правеше подарък милиони тонове нефт? Сега плачат за високите цени Но новите приятели не ни дават и долар, камо ли стотици милиарди ,като на гърците Защото са наясно ,че няма да стигнат до обикновения човек ?
Спомням си думите на представител на Германска организация за помощ за България! Събрали са 20 милиона марки през Виденовата зима! Но няма да ги преведат, докато не получат гаранции ,че тези пари ще отидат наистина за нуждаещите се! А няма да потънат в джобовете на някои!Парвенюта!
Знаят добре парвенюшката върхушка у нас

Такава е съдбата на мъничета, по волята на Великите сили, като нас!
Трябва да си верен приятел на някой голям И да се държиш достойно с него, а не като помияр! Лакеите никой не обича!

Хубава вечер!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Краси
13.11.2021 21:14
11. kvg55 - leonleonovpom2,
18:18
Буржоазията плаче за буржоазния си "елит". Другите не плачат.
Гърците са византийци – хитри и коварни. Ние българите в момента сме ахмаци.
цитирай

Изтрий

А, гърците са царе по живеене на чужд гръб! И пунтове!
Но са единни, за разлика от нас!
Не всички Българи са ахмаци! Например тези, които окрадоха държавата и изнесаха паритне в чужди банки, може да са висока категория престъпници, заслужаваши гилотина, но не са ахмаци! Да, преструват се на такива, но не са! И на задника си имат очи, стане ли дума за много и лесни пари!

Хубава вечер!
цитирай
16. leonleonovpom2 - А, ей го.на!
13.11.2021 21:52
Последни 20 регистрирани посетителя
21:34 - apostapostoloff
Главният изме....н!
цитирай
17. barin - Здравей, Адаш. И аз ще посоча малко ...
13.11.2021 22:38
Здравей, Адаш. И аз ще посоча малко разлики между българи и гърци: българите са почтени, а гърците- лукави; на българин вяра може да се има, но на грък-не; българите не си присвояват чужди заслуги и постижениям, а при гърците е обратно; българите си имат свои бележити личбности и не искат повече, гърците също си имат, според мен достатъчно заслужили бележити личности, но не се задоволяват с тях, а правят други гърци; българите си признават за заслугите на други народи, че са заимствали нещо, а гърците- не; българите рядко нападат чужда държава първи, а гърците- когато имат изгоден случай не пропускат възможността.
Поздрави!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
13.11.2021 23:07
17. barin - Здравей, Адаш. И аз ще посоча малко ...
22:38
Здравей, Адаш. И аз ще посоча малко разлики между българи и гърци: българите са почтени, а гърците- лукави; на българин вяра може да се има, но на грък-не; българите не си присвояват чужди заслуги и постижениям, а при гърците е обратно; българите си имат свои бележити личбности и не искат повече, гърците също си имат, според мен достатъчно заслужили бележити личности, но не се задоволяват с тях, а правят други гърци; българите си признават за заслугите на други народи, че са заимствали нещо, а гърците- не; българите рядко нападат чужда държава първи, а гърците- когато имат изгоден случай не пропускат възможността.
Поздрави!
цитирай

Изтрий

Благодаря ти за сполучливите допълнения!
Точни са, приемам ти!

Лека нощ!
цитирай
19. schumpov - Не само гърците, всичките ни съседи ...
14.11.2021 15:12
Не само гърците, всичките ни съседи са воювале с нас и са взимали от България, освен турците. Без да ревизираме описанието на гърците и сменим "гърци" с "комунисти" пак ще е вярно. Не съм туркофил, антикомунист съм!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Да, прав си!
14.11.2021 16:34
19. schumpov - Не само гърците, всичките ни съседи ...
15:12
Не само гърците, всичките ни съседи са воювале с нас и са взимали от България, освен турците. Без да ревизираме описанието на гърците и сменим "гърци" с "комунисти" пак ще е вярно. Не съм туркофил, антикомунист съм!
цитирай

Изтрий

Сърби и румънци не им откгъпват в апетита си, да захапяг нещо от нас Колкото по- голямо, толкова по- добре за тях! Но този въпрос съм го разглеждал
Май заменихме един вид комунисти с други, пребоядисани Както четох едни хвалебствия преди дни за един бивш партиен секретар, сега преуспял бизнесмен!?
Като знам как се става успял бизнесмен в България, си мисля, дали партийното секретарство не е било в основата му? Назначените капиталисти у нас до един са бивщи парнтийни членове и ченгета! Те пък, ченгетата, са специално подбирани!
И капитализмът ни не е като за пред хората- да е поне малко истински!
цитирай
21. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
18.11.2021 22:44
Ето ще ти кажа една разлика:
В Западна Европа няма гръцки емигранти, които слугуват за парче хляб. Тия, дето някога са емигрирали в Европа и САЩ, отдавна са се натурализирали, станали са равнопоставени и вече дори управляват въпросните страни.
Но на нашата емиграция това никога няма да бъде позволено - дори и след десетилетия, ако светът продължи да съществува. Защо ли? Знаеш произхода на гърците. Затова именно са любимите гарджета, на които постоянно се дава - в лакомата човка.
Лека вечер, Ваньо!
цитирай
22. shtaparov - Здравей приятелю!
19.11.2021 02:59
В немски пътепис от 16-ти век е описан манталитета на народностната смес,която днес се нарича "гърци":

"Господин протосингелът ми каза също,че признавал недостатъците на гърците – те били гърци, т.е. лъжци. Живеели сред много лоши хора, от които всекидневно били мамени, но от своя страна те също мамели и лъжата за тях не била срамно нещо. Той приведе думите от 18-ия псалм: "При опаките и ти си опак." (Герлах,стр. 124). Ето как тези измамници обичат да се оправдават със светото писание за своите лъжи! ...
цитирай
23. leonleonovpom2 - Поздрави, Милена!
19.11.2021 09:31
21. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
18.11 22:44
Ето ще ти кажа една разлика:
В Западна Европа няма гръцки емигранти, които слугуват за парче хляб. Тия, дето някога са емигрирали в Европа и САЩ, отдавна са се натурализирали, станали са равнопоставени и вече дори управляват въпросните страни.
Но на нашата емиграция това никога няма да бъде позволено - дори и след десетилетия, ако светът продължи да съществува. Защо ли? Знаеш произхода на гърците. Затова именно са любимите гарджета, на които постоянно се дава - в лакомата човка.
Лека вечер, Ваньо!
цитирай

Изтрий

А, грък да работи нещо реално, те от памтивека са научени друг да им работи Те са по далаверата- много лесни пари, постигнати с измама!
И жените им са същите- по цял ден на прозореца То е останало от памтивека Без разрешение от стопанина не могат да излезнат на улицата Защото ги обземали лоши мисли И фереджетата не са турско изобретение Ако излезат, забулени са така, че само очите им да се откриват
Но питай една такава, която в най- добрия случай ще се премести от прозореца на огледалото, какво е свършила Ще те засипе със свършените работи, които според нея са милион
Веднъж даже присъствах на подобен случай!
А от опит знам, че за много работа говорят тези, които нямат работа и нищо не са свършили Понеже правехме отчети, периодична на работата си, веднъж видях ,че един колега сериозно се притеснява пред отчет Понякога то взимах с мен, в командировките Казах му, написах му ги на лист, да пише ,че е работил по темите ми Ще потвърдя Каза ,че нямало проблем?
След отчета, шефката ме извика Подаде ми един лист- моят отчет и няколко листа- неговия Прегледах му ги И някак си, спонтанно, не злонамерено , се засмях Той, дето не беше свършил за пет пари работа , по обем излезе ,че тя е три пъти повече от моята?
Шефката също се засмя и срещата приключи само с нейните дума, че е разбрала ,че съм наясно!
Та и гърците Те имат нужди и респективно- другите - нямат? Но ние се самоизлагаме, те се поддържат Грък за грък лошо няма да каже нещо злепоставящо Насаме може да го направи на нищо, но публично- никога!
Веднъж се разправяхме с един грък, как студентите подкрепят пенсионерите И му казах, че наистина не ми е ясна позицията им При нас реакцията ще е съвсем друга и унизителна
.А, при нас има гражданско общество- така ми отговори- Те са наясно ,че утре те ще бъдат пенсионери! Ако сега ти оставят да потънат, утре те ще са на този хал!
Да, нямаме гражданско общество!
Гледал съм циганската игра -Тука има, тука няма С отвращение!
Е, разиграха я с народа ни Тука има, тука няма такъв народ! Такова заиграване с народа е недопустимо!
Народът не е игра или играчка!

всичко най- добро, Милена!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
19.11.2021 10:00
22. shtaparov - Здравей приятелю!
02:59
В немски пътепис от 16-ти век е описан манталитета на народностната смес,която днес се нарича "гърци":

"Господин протосингелът ми каза също,че признавал недостатъците на гърците – те били гърци, т.е. лъжци. Живеели сред много лоши хора, от които всекидневно били мамени, но от своя страна те също мамели и лъжата за тях не била срамно нещо. Той приведе думите от 18-ия псалм: "При опаките и ти си опак." (Герлах,стр. 124). Ето как тези измамници обичат да се оправдават със светото писание за своите лъжи! ...
цитирай

Изтрий

Разбира се, те никога нямат вина, виновни и виновни им са другите
Ще ти кажа една поморийска традиция от памтивека при местните, уж гърци
Богатия" грък" има ратаи, от поморийските села Работливи Българи Те му вършат работата - на лозята или на солниците
Синовете си праща в Гърция Те обикновено остават там Имотът е за дъщерята или дъщерите- да се изхранват от него През това време баща и оглежда ратаите И най- работливия взима за зет!
Ако има и друга дъщеря- следващият работяга-Българин С един куршум- два заяка- продължение на рода и работник-зет!
Е, с труда си ,ще стане грък и чорбаджия!

Хубав ден, приятелю!

П.П.- на грък вяра да няма човек! Гледа те в очите и те лъже И ти крои и шапка!
Заедно със сърбите, те са ни направили най- големите поразии И за съучастници са ползвали Великите сили? Считай какво е положението сега с ЕС Ами те още през 1990 година прелапаха два милиарда за нас, уж да ни " помогнат"? От тях само 160 милиона дойдоха у нас с шиввашки кооперации Но на каква цена- с луд сексуален тормоз? Или, или вратата Както и в турско не е било!
цитирай
25. shtaparov - 22. shtaparov - Здравей приятелю...
20.11.2021 02:45
leonleonovpom2 написа:
22. shtaparov - Здравей приятелю!
02:59
В немски пътепис от 16-ти век е описан манталитета на народностната смес,която днес се нарича "гърци":

"Господин протосингелът ми каза също,че признавал недостатъците на гърците – те били гърци, т.е. лъжци. Живеели сред много лоши хора, от които всекидневно били мамени, но от своя страна те също мамели и лъжата за тях не била срамно нещо. Той приведе думите от 18-ия псалм: "При опаките и ти си опак." (Герлах,стр. 124). Ето как тези измамници обичат да се оправдават със светото писание за своите лъжи! ...
цитирай

Изтрий

Разбира се, те никога нямат вина, виновни и виновни им са другите
Ще ти кажа една поморийска традиция от памтивека при местните, уж гърци
Богатия" грък" има ратаи, от поморийските села Работливи Българи Те му вършат работата - на лозята или на солниците
Синовете си праща в Гърция Те обикновено остават там Имотът е за дъщерята или дъщерите- да се изхранват от него През това време баща и оглежда ратаите И най- работливия взима за зет!
Ако има и друга дъщеря- следващият работяга-Българин С един куршум- два заяка- продължение на рода и работник-зет!
Е, с труда си ,ще стане грък и чорбаджия!

Хубав ден, приятелю!

П.П.- на грък вяра да няма човек! Гледа те в очите и те лъже И ти крои и шапка!
Заедно със сърбите, те са ни направили най- големите поразии И за съучастници са ползвали Великите сили? Считай какво е положението сега с ЕС Ами те още през 1990 година прелапаха два милиарда за нас, уж да ни " помогнат"? От тях само 160 милиона дойдоха у нас с шиввашки кооперации Но на каква цена- с луд сексуален тормоз? Или, или вратата Както и в турско не е било!

Отдавна се каня да напиша,че древните Българи са смятали ония мелезаци,които днес наричаме "гърци" за варвари и мародери които били толкова продажни и некадърни,че допуснали турците да им вземат цяла Мала Азия и да навлязат в Европа. Все не сколасвам за жалост,но поне тук да го кажа :)
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
20.11.2021 08:23
25. shtaparov - 22. shtaparov - Здравей приятелю...
02:45
leonleonovpom2 написа:
22. shtaparov - Здравей приятелю!
02:59
В немски пътепис от 16-ти век е описан манталитета на народностната смес,която днес се нарича "гърци":

"Господин протосингелът ми каза също,че признавал недостатъците на гърците – те били гърци, т.е. лъжци. Живеели сред много лоши хора, от които всекидневно били мамени, но от своя страна те също мамели и лъжата за тях не била срамно нещо. Той приведе думите от 18-ия псалм: "При опаките и ти си опак." (Герлах,стр. 124). Ето как тези измамници обичат да се оправдават със светото писание за своите лъжи! ...
цитирай

Изтрий

Да ,точно на продажност, недалновидност и некадърност се дължи създаването на Османската империя Митничарите на източните граници били обложени с големи данъци! Не ,че са въртяли и тогава далавери ,но пони си гледали работата и пиле не можело да прехвръкне границата без разрешение! После, срещу заплащане, без проблеми, започнали да допускат туркопулите, както ги наричали Така ,че населили плътно цяла Мала Азия Опитали се да ти изгонят когато се усетили накъде вървят нещата/ към Мюмюнхен и Ханъмбург, да внимават тези от ЕС сега, но неуспешно Привлекли каталунски рицари, които почти успели да ги прогонят! Но ромеите ,сметнали ,че те вече не им трябват и престанали да плащат И поставили в неудобно положение командването на рицарите Да се чуди, как да ги изхранва А дошли и нови И то приело предложението на туркопулите, да преминат на тяхна служба И те, набързо, видели сметката на Ромейската империя
Докато начело на империята са били траки, тя е процъфтявала! Но когато във властта не се набъркали гърците и други източни, дървени философи, промяната в друга посока е била неизбежна! Особено при джендъра Василий! Македонец, от арменски произход, с баща- варанг от охраната на майка му? Синеок арменец, с руси коси, това е феномен! Не го измислям, говорело се е в Константинопол тогава още ,че така стоят нещата Майка му, като Теодора на Юстиниан и и Месалина на Клавдий е надминавала и проститутките!
После падането станало неудържимо!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137235
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031