Постинг
23.11.2021 01:25 -
Как една загуба автоматически се превръща в победа
За този постинг ме вдъхновиха твърдения ,че американците били винаги победители!?
Да, подобни победители има не само на бойното поле, а дори и на футболното
И там най- големи специалисти, да превръщат загубите автоматически в победи са естествено нашите футболисти!
Без да знам резултата от последния мач, четох изказване на треньора им, че вървят в правилната посока! Зарадвах се !Най- после са победили! Реших да видя с колко гола са били? С четири, но вкарани от противника!?
И се замислих.... Ако бяха паднали с десет гола, което не е за изключване, тогава треньорът може би щеше да каже, че са оказали люта съпротива...
И американските победи в Афганистан и преди това в Сайгон са резултат на бързо бягане на средни разстояния, съпроводено с поставяне на рекорди в тях-Азиатски В Сайгон, замалко да изтърват бляскавата победа, но се изплъзнали от преследвачите В Кабул, резултат на придобития от Виетнам опит, подобна засечка няма!
И победите им при арабските пролети са с подобни финтове
Накрая ,победените пълчища от ощастливените от тези пролети се удържат с огради от Европейските съюзници! Хак им е, споходило ги е непоискано щастие!Европейците, не пълчищата!
Трябва да се признае, безусловно, че са научили урока си от историята за пълна шестица!
Така например, на каталунските полета има двама безспорни победители- римляните на Еций са единия, а другият са сражавалите се срещу тях хуни на Атила!? Има твърдения ,че Атила е победен? Ако е така, би трябвало да тръгне в посока Урал А той поема към.....Рим? Следователно и той е победител!
Карл Велики, при изтеглянето си от Испания, според германски историци ,направо размазал баските, завардили проходите на Пиринеите, както Крум Страшни, тези на Стара планина! За разлика от Никифор, той не останал в тях! Но има нещо смущаващо в тази бляскава победа! Той никога повече, както омериканците в Сайгон, не се връща в Испания, поне да си припомни местата, където е удържал бляскавата си победа!?! Или при изтеглянето си, да подбере баските и да ги засели по проходите, но на Алпите!
Следователно, както и на каталунските полета, и тук има двама победители!
Така е и при Наполеон На Бородино! Той е спечелил битката Би трябвало руснаците да просят мир? Те обаче не искат мир И Наполеон напуска Русия, преследван от казаците на Александър Първи до Париж? Всъщност казаците имали друга цел в Париж Да открият бистра там, на мястото на таверните!
А Наполеон, победителят от Бородино, вместо след година да отиде там, на Бородино, да си припомни как е спечелил битката, по погрешка го пратили на остров Елба?
И тук има двама победители!
Така ,че САЩ може да са млада държава, връстници горе долу на Френската революция, но историята на военните победи са я научили отлично! Най вече магията за превръщане на една загуба в безспорна победа!
Да, подобни победители има не само на бойното поле, а дори и на футболното
И там най- големи специалисти, да превръщат загубите автоматически в победи са естествено нашите футболисти!
Без да знам резултата от последния мач, четох изказване на треньора им, че вървят в правилната посока! Зарадвах се !Най- после са победили! Реших да видя с колко гола са били? С четири, но вкарани от противника!?
И се замислих.... Ако бяха паднали с десет гола, което не е за изключване, тогава треньорът може би щеше да каже, че са оказали люта съпротива...
И американските победи в Афганистан и преди това в Сайгон са резултат на бързо бягане на средни разстояния, съпроводено с поставяне на рекорди в тях-Азиатски В Сайгон, замалко да изтърват бляскавата победа, но се изплъзнали от преследвачите В Кабул, резултат на придобития от Виетнам опит, подобна засечка няма!
И победите им при арабските пролети са с подобни финтове
Накрая ,победените пълчища от ощастливените от тези пролети се удържат с огради от Европейските съюзници! Хак им е, споходило ги е непоискано щастие!Европейците, не пълчищата!
Трябва да се признае, безусловно, че са научили урока си от историята за пълна шестица!
Така например, на каталунските полета има двама безспорни победители- римляните на Еций са единия, а другият са сражавалите се срещу тях хуни на Атила!? Има твърдения ,че Атила е победен? Ако е така, би трябвало да тръгне в посока Урал А той поема към.....Рим? Следователно и той е победител!
Карл Велики, при изтеглянето си от Испания, според германски историци ,направо размазал баските, завардили проходите на Пиринеите, както Крум Страшни, тези на Стара планина! За разлика от Никифор, той не останал в тях! Но има нещо смущаващо в тази бляскава победа! Той никога повече, както омериканците в Сайгон, не се връща в Испания, поне да си припомни местата, където е удържал бляскавата си победа!?! Или при изтеглянето си, да подбере баските и да ги засели по проходите, но на Алпите!
Следователно, както и на каталунските полета, и тук има двама победители!
Така е и при Наполеон На Бородино! Той е спечелил битката Би трябвало руснаците да просят мир? Те обаче не искат мир И Наполеон напуска Русия, преследван от казаците на Александър Първи до Париж? Всъщност казаците имали друга цел в Париж Да открият бистра там, на мястото на таверните!
А Наполеон, победителят от Бородино, вместо след година да отиде там, на Бородино, да си припомни как е спечелил битката, по погрешка го пратили на остров Елба?
И тук има двама победители!
Така ,че САЩ може да са млада държава, връстници горе долу на Френската революция, но историята на военните победи са я научили отлично! Най вече магията за превръщане на една загуба в безспорна победа!
Тагове:
Следващ постинг
Предишен постинг
са Пирови !
След такава победа Пир казал: По-добре да бях загубил !
Тони
цитирайСлед такава победа Пир казал: По-добре да бях загубил !
Тони
Да, историята познава пирови победи.
цитирайЯнките са майстори на изопачаването на истината. Вербално ногат да изнасилят и прииначат всяко едно събитие, да очернят всяка чужда слава, и да издигнат до небесата всеки свой провал.
цитирай 1. panazea - Тези победи
03:42
са Пирови !
След такава победа Пир казал: По-добре да бях загубил !
Тони
цитирай
Изтрий
Да, така е казал македонският цар Пир след победа над римляните на тяхна територия И допълнил, че след като сега е загубил половината армия, след още една такава победа, ще остане и без армия!
Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай03:42
са Пирови !
След такава победа Пир казал: По-добре да бях загубил !
Тони
цитирай
Изтрий
Да, така е казал македонският цар Пир след победа над римляните на тяхна територия И допълнил, че след като сега е загубил половината армия, след още една такава победа, ще остане и без армия!
Всичко най- добро ти пожелавам!
2. kvg55 - leonleonovpom2,
05:28
Да, историята познава пирови победи.
цитирай
Пир все пак е победил! Загубвайки половината армия ! Те просто се измъкват, за да не си признаят, че не са победители, че са в тупик! Ползват фразата на Цезар- дошли са, видели са и са победили Сега се връщат като победители! У дома
Но ,тези, които са били, поемат управлението на страната- Виетконг и муджахидините? Е, къде е резултатът от победата им?
Има вицове на тази тема.Един бях публикувал тук
Хубав ден, Краси!
цитирай05:28
Да, историята познава пирови победи.
цитирай
Пир все пак е победил! Загубвайки половината армия ! Те просто се измъкват, за да не си признаят, че не са победители, че са в тупик! Ползват фразата на Цезар- дошли са, видели са и са победили Сега се връщат като победители! У дома
Но ,тези, които са били, поемат управлението на страната- Виетконг и муджахидините? Е, къде е резултатът от победата им?
Има вицове на тази тема.Един бях публикувал тук
Хубав ден, Краси!
3. iw69 - За изопачаването на истината по американски
07:05
Янките са майстори на изопачаването на истината. Вербално ногат да изнасилят и прииначат всяко едно събитие, да очернят всяка чужда слава, и да издигнат до небесата всеки свой провал.
цитирай
Изтрий
Да, спецове са!
Руснаците също като тях се измъкнаха от Афганистан Въпреки ,че и те знаеха, че там, преди тях, от времето на Александър Македонски, никой не е успял да победи! Англичаните също са се оттеглили оттам
Но американската пропаганда не представи руснаците като победители И намек нямаше за нещо подобно
Но, при същата ситуация, американците се оттеглят като победители
Е, защо тези, които биеха толкова години, поеха властта?Заради победата им ли? Даже ,те ги създадоха, да се противопоставят на руснаците Но ,може да не са академици, но бързо разбраха ,че просто сменят един нашественик с друг И се обърнаха и срещу него!
Е, научили са урокът на историята! Че там няма как да се победи, освен във фантазиите!
Хубав ден!
цитирай07:05
Янките са майстори на изопачаването на истината. Вербално ногат да изнасилят и прииначат всяко едно събитие, да очернят всяка чужда слава, и да издигнат до небесата всеки свой провал.
цитирай
Изтрий
Да, спецове са!
Руснаците също като тях се измъкнаха от Афганистан Въпреки ,че и те знаеха, че там, преди тях, от времето на Александър Македонски, никой не е успял да победи! Англичаните също са се оттеглили оттам
Но американската пропаганда не представи руснаците като победители И намек нямаше за нещо подобно
Но, при същата ситуация, американците се оттеглят като победители
Е, защо тези, които биеха толкова години, поеха властта?Заради победата им ли? Даже ,те ги създадоха, да се противопоставят на руснаците Но ,може да не са академици, но бързо разбраха ,че просто сменят един нашественик с друг И се обърнаха и срещу него!
Е, научили са урокът на историята! Че там няма как да се победи, освен във фантазиите!
Хубав ден!
Когато човек губи, не знае какво печели.
Когато печели, не знае какво губи.
И с държа-вите е така.
:)))
цитирайКогато печели, не знае какво губи.
И с държа-вите е така.
:)))
Е, явно е много тънка разликата между победа и загуба!
И, според случая, лесно да става обръщането! Загубата да бъде представяна за победа!?
Хубав ден, приятелю!
цитирайИ, според случая, лесно да става обръщането! Загубата да бъде представяна за победа!?
Хубав ден, приятелю!
Няма! Няма!
цитирайзатова, потърси и попРочети,и моите архиви..
/ Преподобна,и многострадална Юлия..:)
не можеш, по логичен път.да разбереш..Диалектиката на хЕверското племе
/ Народа, който, се бори..с Бога)
има и няколко книжки в Нета на Никола Николов..
Маските на величията, Световната конспирация, Тайните протоколи..
аз, ги четох, точно, преди 21г..
обърни им внимание..нали, си баш историко..лаик)
бъдете здрави...
Да се обадя ли на изтрезвителя?
Като си толкова много чело чедо, мога да ти посоча един подходящ за случая ти човек, да ти бъде компаньон! Виждаш сама, че аз не ставам за тази работа!
Иди при кочияша на Чичиков, от "Мъртви души", с него успешно ще обменяте материали от прочетеното! Разбрах ,че търсел химия, да чете? може да му занесеш някоя голяма химическа енциклопедия, да осъмва над нея! Или пък сама да го осведомиш, в този бранш на науката, за най- големите й постижения
Аз мога да ти препоръчам, не за четене, ти си като ламя, погълнала си всичко ,ставащо за четене, а за изтрезняване нещо- експресно:
Пиеш литър втасала зелева чорба на един дъх, не като дижестив!
И всичко ще се оправи!Ще си трезва, като кукуряк!
Все пак, гледай да имаш подръка тоалетна, да не стане някоя беля!
Успешно изтрещяване!
Не, имах предвид изтрезняване, ! Пък ти, което си избереш!
За да си победил победен!
цитирайКато си толкова много чело чедо, мога да ти посоча един подходящ за случая ти човек, да ти бъде компаньон! Виждаш сама, че аз не ставам за тази работа!
Иди при кочияша на Чичиков, от "Мъртви души", с него успешно ще обменяте материали от прочетеното! Разбрах ,че търсел химия, да чете? може да му занесеш някоя голяма химическа енциклопедия, да осъмва над нея! Или пък сама да го осведомиш, в този бранш на науката, за най- големите й постижения
Аз мога да ти препоръчам, не за четене, ти си като ламя, погълнала си всичко ,ставащо за четене, а за изтрезняване нещо- експресно:
Пиеш литър втасала зелева чорба на един дъх, не като дижестив!
И всичко ще се оправи!Ще си трезва, като кукуряк!
Все пак, гледай да имаш подръка тоалетна, да не стане някоя беля!
Успешно изтрещяване!
Не, имах предвид изтрезняване, ! Пък ти, което си избереш!
За да си победил победен!
Последни 20 регистрирани посетителя
09:41 - chichoru
09:34 - eyanko
09:15 - apostapostoloff
09:13 - marana69
Тези манифестанти ли са , или протестанти!
Срещу блог бг! За или против!
Или победени победители?
цитирай09:41 - chichoru
09:34 - eyanko
09:15 - apostapostoloff
09:13 - marana69
Тези манифестанти ли са , или протестанти!
Срещу блог бг! За или против!
Или победени победители?
на моето коректно..и културно,допълнение..
не, се сърдете на седянката, поправете ме ,къде, греша?
мога да ви пратя, и на Психолог, но е, късно, за вас...
пазете се..
Ето Горски пътник на Раковски
https://books.google/books?id=w1EEAAAAYAAJ&dq=inauthor:%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8&pg=PA1&redir_esc=y&hl=bg#v=onepage&q&f=false
цитирайhttps://books.google/books?id=w1EEAAAAYAAJ&dq=inauthor:%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8&pg=PA1&redir_esc=y&hl=bg#v=onepage&q&f=false
Сталин - фашист, а САЩ победители.
цитирайАз от прима виста съм оценил ценните ти указания и напътствия!
Признах си, по безразборно четене, не мога да се меря с тебе В никакъв случай!
И на свой ред ти препоръчах подходящ човек, всичкочетящ!
За лаик може да мина в играта на челик! Ти, ти как си с нея!
За психолога благодаря!
Но запази часове за него за профилите си! Те имат нужда от психолог Защото имат ,внушен от тебе, комплекс за малоценност! Спрямо тебе!
Спрямо мен- не! Да се изтъпани, каква беше тази, Мара на пангара ли, да ме нарича лаик, страда явно от комплекс за малоценност!
И подготви лични карти за лаиците, тези, клонингите тни имам предвид! Защото отсега виждам следващия ход-регистрация срещу лична карта! Колко са, 99 ли бяха, ще изгорят, ако не вземеш мерки овреме!
Бъдете здрави и щастливи, като горски самодиви!
цитирайПризнах си, по безразборно четене, не мога да се меря с тебе В никакъв случай!
И на свой ред ти препоръчах подходящ човек, всичкочетящ!
За лаик може да мина в играта на челик! Ти, ти как си с нея!
За психолога благодаря!
Но запази часове за него за профилите си! Те имат нужда от психолог Защото имат ,внушен от тебе, комплекс за малоценност! Спрямо тебе!
Спрямо мен- не! Да се изтъпани, каква беше тази, Мара на пангара ли, да ме нарича лаик, страда явно от комплекс за малоценност!
И подготви лични карти за лаиците, тези, клонингите тни имам предвид! Защото отсега виждам следващия ход-регистрация срещу лична карта! Колко са, 99 ли бяха, ще изгорят, ако не вземеш мерки овреме!
Бъдете здрави и щастливи, като горски самодиви!
14. panazea - Здравей , Лео !
12:24
Ето Горски пътник на Раковски
https://books/books?id=w1EEAAAAYAAJ&dq=inauthor:%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8&pg=PA1&redir_esc=y&hl=bg#v=onepage&q&f=false
цитирай
Изтрий
Напомняш ми, че отдавна имам намерения да я прегледам с моя изследователски поглед И, сигурен съм, че ще намеря неща, които на времето съм подминал И са неоценени
Раковски не е лаик, както го смятат лаиците- демек като тях?
Владее перфектно пет езика и още няколко говоримо! Като е бил в Марсилия, направило е впечатление ,че не излиза от библиотеката Девет месеца!
Има нужда " Горски пътник" от по друг прочит!
Всичко най- добро, Тони!
цитирай12:24
Ето Горски пътник на Раковски
https://books/books?id=w1EEAAAAYAAJ&dq=inauthor:%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8&pg=PA1&redir_esc=y&hl=bg#v=onepage&q&f=false
цитирай
Изтрий
Напомняш ми, че отдавна имам намерения да я прегледам с моя изследователски поглед И, сигурен съм, че ще намеря неща, които на времето съм подминал И са неоценени
Раковски не е лаик, както го смятат лаиците- демек като тях?
Владее перфектно пет езика и още няколко говоримо! Като е бил в Марсилия, направило е впечатление ,че не излиза от библиотеката Девет месеца!
Има нужда " Горски пътник" от по друг прочит!
Всичко най- добро, Тони!
л
цитирай 15. krumbelosvet - О, така е и с ВСВ
12:39
Сталин - фашист, а САЩ победители.
цитирай
Изтрий
С днещна дата, Германия победител, а Русия- победена! Войната изнесена на плещите на САЩ, така плещят някои!
Не че нямат заслуги и не са помогнали, но, посмали, Манго!
Хубав ден!
цитирай12:39
Сталин - фашист, а САЩ победители.
цитирай
Изтрий
С днещна дата, Германия победител, а Русия- победена! Войната изнесена на плещите на САЩ, така плещят някои!
Не че нямат заслуги и не са помогнали, но, посмали, Манго!
Хубав ден!
министър на пропагандата - Гьобелс, може да си отреже голямо парче от американската демагогия. Имат мн. трикове, на които да го научат.
цитирай 20. iw69 - Нацисткият
13:01
министър на пропагандата - Гьобелс, може да си отреже голямо парче от американската демагогия. Имат мн. трикове, на които да го научат.
цитирай
Изтрий
Е, безспорно е изучен от сродните по света инстанции, а във водещите е нормално да е и задминат!
Хубав ден!
цитирай13:01
министър на пропагандата - Гьобелс, може да си отреже голямо парче от американската демагогия. Имат мн. трикове, на които да го научат.
цитирай
Изтрий
Е, безспорно е изучен от сродните по света инстанции, а във водещите е нормално да е и задминат!
Хубав ден!
за пореден път се учудвам колко малко си чел и си незнаещ във войната
- никъде не съм срещал твърдения на германски историци че карл велики е победител на баските в прохода
- освен това легендата за роланд/хруотланд се базира на тази му загуба на ариегарда и ако той не бе загубил нямаше даяима, в легендата баските са подменени със сарацини
- масата книги, които съм чел за война винаги посиочват загубата на шарлеман,но вероятно ти тези книги не си ги чел зщаото и не позлваш примерно германкси или английски езици
- НАВСЯКЪДЕ във военната история се говори за загубата на шарлеман, учудвам се, че ти се заблуждаваш и шпишеш за нещо друго, камо ли от германски историци/германски не, франкски да, историци не, придворни тогава живели да
- хубаво е, задължително е даже да правищш разлика между германски и франски/бъдещи френски и разлика между историци и съвременници
- за бородино си крайно невеж и заслужено използвам тази квалификация - при бородино руснаците имат повече загуби и по-малко армия преди и след това, при бородино те се изтеглят преди утрото, а кутузов заявява и пише на царя, че ощеедин такъв бой и няма да има армия въобще, взема решението за отстъпление именно след като научава собствените загуби
- вероятно не знаеш,че днес и че даже "вчера" самите руснаци признзават за тия факти и че бородино НЕ Е ПОБЕДА ЗА РУСИЯ, в световната историография битуват две мнения - френска победа или равен "мач", моето мнение е категорично равен
- единствено по руско червеноо време се твърдеше, че бородино е руска победа и че французите имат малко повече загуби от руснаците, което се разминава с източниците от времето на кутузов и беше невярно, а политическо задание
- нещо повече - има и цяла книга за тази подмяна и фалшификация на бородино от червената тогава русия, която тя прави впрочем масово за историята не само с това сражение
- американците КАКТО И РУСНАЦИТЕ напускат едните виетнам, другите афганистан непобедени военно - за това във втория ми коментар
цитирай- никъде не съм срещал твърдения на германски историци че карл велики е победител на баските в прохода
- освен това легендата за роланд/хруотланд се базира на тази му загуба на ариегарда и ако той не бе загубил нямаше даяима, в легендата баските са подменени със сарацини
- масата книги, които съм чел за война винаги посиочват загубата на шарлеман,но вероятно ти тези книги не си ги чел зщаото и не позлваш примерно германкси или английски езици
- НАВСЯКЪДЕ във военната история се говори за загубата на шарлеман, учудвам се, че ти се заблуждаваш и шпишеш за нещо друго, камо ли от германски историци/германски не, франкски да, историци не, придворни тогава живели да
- хубаво е, задължително е даже да правищш разлика между германски и франски/бъдещи френски и разлика между историци и съвременници
- за бородино си крайно невеж и заслужено използвам тази квалификация - при бородино руснаците имат повече загуби и по-малко армия преди и след това, при бородино те се изтеглят преди утрото, а кутузов заявява и пише на царя, че ощеедин такъв бой и няма да има армия въобще, взема решението за отстъпление именно след като научава собствените загуби
- вероятно не знаеш,че днес и че даже "вчера" самите руснаци признзават за тия факти и че бородино НЕ Е ПОБЕДА ЗА РУСИЯ, в световната историография битуват две мнения - френска победа или равен "мач", моето мнение е категорично равен
- единствено по руско червеноо време се твърдеше, че бородино е руска победа и че французите имат малко повече загуби от руснаците, което се разминава с източниците от времето на кутузов и беше невярно, а политическо задание
- нещо повече - има и цяла книга за тази подмяна и фалшификация на бородино от червената тогава русия, която тя прави впрочем масово за историята не само с това сражение
- американците КАКТО И РУСНАЦИТЕ напускат едните виетнам, другите афганистан непобедени военно - за това във втория ми коментар
във виетнам американските загуби се изчисляват "условно" от военни анализатори като 1 американец за 10-12 виетнамци
в афганистан съветските загуби се изчисляват като 1 "руснак" за 6 или повече брадати "духове"
сащ и ссср се изтеглят непобедени, а причините за това са бол, вероятно не знаеш, че победа във "война" срещу параформироания е невъзможна освен с изчистване или прочистване на населението и ареала който служи за база или на който действат "партизаните"
и такам - нито сащ, нито ссср са победени, а на бойното поле победители са те във виетнам и афганистан, като войници те не са победени и е нямало как впрочем да бъдат победени естествено
преди това французите и легиона също не са бити при диенбиенфу както го разбира БЪЛГАРСКИЯ БЛОГЪР - бг блогъра в мнозинството си разбира нещата така - те бяха, съдрали са им задниците, някои блогъри добавят и шибаните зашпадняци итн
няма такова нещо и няма как да го има, освен във фантазията на бг блогърски глушпак/не визирам теб, а други хора в платформата, ти не би позлвал тази лексика
при диенбиенфу виетнамците търпят маса загубио над френските на легиона/които и не са френски повечето, а краха на базата се случва след като виетнамците разполагат и позлват артилерия в гористите местности около диенбиенфу и въпреки обзора отново не коректират добре обстрела, а освен това артилерията е лека до полева, следователно не е в състояние да сеъдере ничий задник поради немощния си калибър, но това е полд на друг анализ
......
няма как сащ или ссср да загубят във виетнам и афганистан или франция с легиона при диенбиенфу като финал на конфликта, зщаото има маса боеве в джунглите в които легиона буквално мачка виетнамците
нямакак защото екипировката и въоръжението, обучението, средставата, владеенето на въздуха, американския флот дори и потенциала на американската овенна машина не са в състоение да загубят на бойното поле от виетнамците тогава или сега
само блогърска левашка емоция може да си въобрази подобни загуби
цитирайв афганистан съветските загуби се изчисляват като 1 "руснак" за 6 или повече брадати "духове"
сащ и ссср се изтеглят непобедени, а причините за това са бол, вероятно не знаеш, че победа във "война" срещу параформироания е невъзможна освен с изчистване или прочистване на населението и ареала който служи за база или на който действат "партизаните"
и такам - нито сащ, нито ссср са победени, а на бойното поле победители са те във виетнам и афганистан, като войници те не са победени и е нямало как впрочем да бъдат победени естествено
преди това французите и легиона също не са бити при диенбиенфу както го разбира БЪЛГАРСКИЯ БЛОГЪР - бг блогъра в мнозинството си разбира нещата така - те бяха, съдрали са им задниците, някои блогъри добавят и шибаните зашпадняци итн
няма такова нещо и няма как да го има, освен във фантазията на бг блогърски глушпак/не визирам теб, а други хора в платформата, ти не би позлвал тази лексика
при диенбиенфу виетнамците търпят маса загубио над френските на легиона/които и не са френски повечето, а краха на базата се случва след като виетнамците разполагат и позлват артилерия в гористите местности около диенбиенфу и въпреки обзора отново не коректират добре обстрела, а освен това артилерията е лека до полева, следователно не е в състояние да сеъдере ничий задник поради немощния си калибър, но това е полд на друг анализ
......
няма как сащ или ссср да загубят във виетнам и афганистан или франция с легиона при диенбиенфу като финал на конфликта, зщаото има маса боеве в джунглите в които легиона буквално мачка виетнамците
нямакак защото екипировката и въоръжението, обучението, средставата, владеенето на въздуха, американския флот дори и потенциала на американската овенна машина не са в състоение да загубят на бойното поле от виетнамците тогава или сега
само блогърска левашка емоция може да си въобрази подобни загуби
изуямяввам се след като света и РУСИЯ знае за това че бородино не е победа на русанците - ти не знаеш
учудвам се как разсъждаваш за предложението за мир - ако знаеше и беше чел за онази война щеше да си наясно, че преди нея руския цар и съветниците около него решават да играят тактиката на изгорената земя и ако наполеон се насочи към моасква те да са в столицата петербург, ако се насочи към, нея, те да са в московата
учудвам се че не знаеш и не си чел за писмата между царя и баркли де толл/барклай де толлИ и след това кутузов как дори след загуби войната да се продължи, учудвам се, че след като си малко или мнгоо познмавач на руската държава и ти е на сърце премълчаваш характерната за нея психология" на всяка цена и че след като е голяма се позлва от геофрактора и времето напълно и правилно
учудвам се как смело пишеш за неща в които ти липсват често познаниям, например случая с шалон/каталаунските полета и атила - масово в историята военната това е загуба на аатила, да, имало е спорове и ралзични трактовки в дълбочината на времето и много рядко би имало днес, но това е загуба не защото той се насочва към папските земи и италия а... сериозно ли не се усещаш защо ?!
идеята е тази римска провинция да се завземе и да се продължи на запад - земите които ти днес добре познаваш като "франция"/която тогава не са били - за тях иде реч и битката при шалон спира това, атила не постинга целта си а "свърта", устрема, потенциала, енергията му са спрени, след това той не влиза в открит бой на тия земи и целта на кампанията му е аут
вероятно не знаеш подробности около самата битка които ясно показват че той губи, явно не знаеш и характерните за атила битки и начина по който ги печели та да видиш и сравниш че при шалон той не прави това което винаги успява да направи - нуито устрема, нито конницита му, нито рейдовете му се случват, нещо повече - той се връща в лагера си, немислимо за атила, айретен вече кладата подготвеназа него итн но да оставим тази емоционална окраса...
цитирайучудвам се как разсъждаваш за предложението за мир - ако знаеше и беше чел за онази война щеше да си наясно, че преди нея руския цар и съветниците около него решават да играят тактиката на изгорената земя и ако наполеон се насочи към моасква те да са в столицата петербург, ако се насочи към, нея, те да са в московата
учудвам се че не знаеш и не си чел за писмата между царя и баркли де толл/барклай де толлИ и след това кутузов как дори след загуби войната да се продължи, учудвам се, че след като си малко или мнгоо познмавач на руската държава и ти е на сърце премълчаваш характерната за нея психология" на всяка цена и че след като е голяма се позлва от геофрактора и времето напълно и правилно
учудвам се как смело пишеш за неща в които ти липсват често познаниям, например случая с шалон/каталаунските полета и атила - масово в историята военната това е загуба на аатила, да, имало е спорове и ралзични трактовки в дълбочината на времето и много рядко би имало днес, но това е загуба не защото той се насочва към папските земи и италия а... сериозно ли не се усещаш защо ?!
идеята е тази римска провинция да се завземе и да се продължи на запад - земите които ти днес добре познаваш като "франция"/която тогава не са били - за тях иде реч и битката при шалон спира това, атила не постинга целта си а "свърта", устрема, потенциала, енергията му са спрени, след това той не влиза в открит бой на тия земи и целта на кампанията му е аут
вероятно не знаеш подробности около самата битка които ясно показват че той губи, явно не знаеш и характерните за атила битки и начина по който ги печели та да видиш и сравниш че при шалон той не прави това което винаги успява да направи - нуито устрема, нито конницита му, нито рейдовете му се случват, нещо повече - той се връща в лагера си, немислимо за атила, айретен вече кладата подготвеназа него итн но да оставим тази емоционална окраса...
Аз пък се изумявам от късогледството ти?
Как може да не видиш или в такива случаи да усетиш, че написаното е с чувство за хумор, а не е анализ на военните събития кой повече противници е убил, и кой по малко?
И все пак, като си толкова вещ във военните дела и си чел толкова много/ може да правите отбор с клонингите на Юлия като най- четящи/ я, се напрегни малко във военния анализ
Карльоман, преведено е Карл Велики, това означава името, защо напуска Испания, Победителите не напускат бойното поле! Защо никога повече не се връщав пв Испания? Защо победените при Бородино Руснаци не искат мир? Може би имат нещо предвид Защо победилите французи не остават в Русия, а панически отстъпват? Нещо във военният им план е генерално сбъркано, не е ли по тази причина? Как мислиш?
Защо победилите французи в Индокитай, след тях американци, също отстъпват? Победителите не отстъпват И случилото се в никакъв случай не може да попадне в трафа победи!
Същото се отнася за Александър Велики, англичани, руснаци и разбира се -американци в Афганистан и териториите около него
Александър го покорява с династичен брак с дъщерята на согдийския владетел Оксиаарт- Роксана- пленен от красотата й! Но след три години го напуска
Всички напускат тази територия Това не е поведение на победител!
Това е ,все едно в мач да имаш десет голови положения, но да не вкараш и един гол А противникът- само едно, но да го вкара
И ти да твърдиш ,че си победител, по причина ,че си имал десет положения?
Но ти обичаш неравнопоставените позиции
Например, сега си изстрелял три коментара, без да разбереш същността на написаното, но целящи да го смачкат!
Нормална реакция от моя страна е да смачкам някой твой постинг, което в никакъв случай няма да ме затрудни! Стига да искам!
Но ти си заключил коментарите, явно и другаде правиш това и се пазиш от ответна реакция!?
На мен остава правилното решение- да те изтрия Аз съм нежелан гост, ти пък за какво си ми?
Но няма да го направя
Но това не означава ,че винаги ще постъпвам така!
цитирайКак може да не видиш или в такива случаи да усетиш, че написаното е с чувство за хумор, а не е анализ на военните събития кой повече противници е убил, и кой по малко?
И все пак, като си толкова вещ във военните дела и си чел толкова много/ може да правите отбор с клонингите на Юлия като най- четящи/ я, се напрегни малко във военния анализ
Карльоман, преведено е Карл Велики, това означава името, защо напуска Испания, Победителите не напускат бойното поле! Защо никога повече не се връщав пв Испания? Защо победените при Бородино Руснаци не искат мир? Може би имат нещо предвид Защо победилите французи не остават в Русия, а панически отстъпват? Нещо във военният им план е генерално сбъркано, не е ли по тази причина? Как мислиш?
Защо победилите французи в Индокитай, след тях американци, също отстъпват? Победителите не отстъпват И случилото се в никакъв случай не може да попадне в трафа победи!
Същото се отнася за Александър Велики, англичани, руснаци и разбира се -американци в Афганистан и териториите около него
Александър го покорява с династичен брак с дъщерята на согдийския владетел Оксиаарт- Роксана- пленен от красотата й! Но след три години го напуска
Всички напускат тази територия Това не е поведение на победител!
Това е ,все едно в мач да имаш десет голови положения, но да не вкараш и един гол А противникът- само едно, но да го вкара
И ти да твърдиш ,че си победител, по причина ,че си имал десет положения?
Но ти обичаш неравнопоставените позиции
Например, сега си изстрелял три коментара, без да разбереш същността на написаното, но целящи да го смачкат!
Нормална реакция от моя страна е да смачкам някой твой постинг, което в никакъв случай няма да ме затрудни! Стига да искам!
Но ти си заключил коментарите, явно и другаде правиш това и се пазиш от ответна реакция!?
На мен остава правилното решение- да те изтрия Аз съм нежелан гост, ти пък за какво си ми?
Но няма да го направя
Но това не означава ,че винаги ще постъпвам така!
сирия - разориха победа
или ти искашп американско знаем и американец начело на сирия идиот/ко ?!
сериозно ли не знаеш какво са днешните войни
ирак - раорен и два пъти бит, сринат - победа
иран - не са воювали и няма нуждас като трябва еврейте трепят нещо иранско
афганистна разорен и оставен на произовла разкъсван понмежду си, завещан като цирей за русия и киитай - победа
ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
цитирайили ти искашп американско знаем и американец начело на сирия идиот/ко ?!
сериозно ли не знаеш какво са днешните войни
ирак - раорен и два пъти бит, сринат - победа
иран - не са воювали и няма нуждас като трябва еврейте трепят нещо иранско
афганистна разорен и оставен на произовла разкъсван понмежду си, завещан като цирей за русия и киитай - победа
ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
Това ,че не приемаш станалото е плюс за тебе!
Иран не смеят,защото веднага ще се заформи коалиция с Русия и Китай, а те точно от това бягат А и не се знае, подобно на Корея, Иран с какво разполага? Но, има позозрения
Разорили този и онзи и в това се крие победата им!
Но всъщност ударът е нанесен не на тях, а на Европа Тя търпи последиците от победите им Защо?
Редно е те, като не си знает силата ,да си поемат последствията
Както казва Доналд Туск, при такива съюзници, врагове не ни трябват
Били силни, наша работа било ,да приемаме мигрантите?
Както се вижда, те са ги прогонили, те да се оправят с тях!
Да си ги поемат и тогава да мислят какво прават
Кому пречеше Либия, ирак- също Оказа се лъжа химическото оръжие Стандарта който имаха, може да е само мечта за Баламурници, като нас
На всичко отгоре да им се и възхищаваме?
На такъв, ако ще и печенег да е, никога няма да се възхищавам!
Като си силен, покажи го с благородството на силния!Не с приматщината на дивака!
цитирайИран не смеят,защото веднага ще се заформи коалиция с Русия и Китай, а те точно от това бягат А и не се знае, подобно на Корея, Иран с какво разполага? Но, има позозрения
Разорили този и онзи и в това се крие победата им!
Но всъщност ударът е нанесен не на тях, а на Европа Тя търпи последиците от победите им Защо?
Редно е те, като не си знает силата ,да си поемат последствията
Както казва Доналд Туск, при такива съюзници, врагове не ни трябват
Били силни, наша работа било ,да приемаме мигрантите?
Както се вижда, те са ги прогонили, те да се оправят с тях!
Да си ги поемат и тогава да мислят какво прават
Кому пречеше Либия, ирак- също Оказа се лъжа химическото оръжие Стандарта който имаха, може да е само мечта за Баламурници, като нас
На всичко отгоре да им се и възхищаваме?
На такъв, ако ще и печенег да е, никога няма да се възхищавам!
Като си силен, покажи го с благородството на силния!Не с приматщината на дивака!
28.
marana69 -
точноо така, Митак!!...това, са плямпаджии..които ,страдат от..Логорея Блокус Дрътакус ))
23.11.2021 18:09
23.11.2021 18:09
и не разбират нищо, от Голямата Политика!
ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
цитирайВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
28. marana69 - точноо така, Митак!!...това, са плямпаджии..които ,страдат от..Логорея Блокус Дрътакус ))
18:09
и не разбират нищо, от Голямата Политика!
ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
цитирай
Изтрий
Ти ,като компетентна в областта на голямата политика, как не си разбрала, че сред изброените интереси има един голям пропуск!
Интересът от милионен поток от хора, политически мигранти в резултат на кървящите рани от локалните войни ,водени от неясни или по лъжливи причини!
Кой има интерес от него и защо? Чакам отговор!
Умен! Не от прочетено Иваше един хубав вицза прочетеното/ написаното/ Че на него не се вярва Например ,в тоалетните на Испания пише еллаас.Няма гърци там За жени са! Те ,гърците от памтивека си са с такъв мнталитет!
Разгеле, харесах ви като двойка, четящи с Митака и ти веднага се изтипоса!
Да, кочияща от " Мъртви души" трудно ще го откриеш в другото измерение, но, Митака ти е на разположение!
цитирай18:09
и не разбират нищо, от Голямата Политика!
ВИЕ СЕРИОЗНО ЛИ СИ ПРЕДСТАВЯТЕ "КОНВЕНЦИАЛНАЛНО" ВОЙНАТА ПРЕДИ ВЕК ИЛИ ДВА ?!
никой няма интерес от подобие на окончателма победа
само кървящи рани по света, вечни конфликти, отворени некрайни решения, ужрешения
така се прави и това е успешно за инженерите на света - аз не приемам това като всеки норнмален човек, но го разбирам
цитирай
Изтрий
Ти ,като компетентна в областта на голямата политика, как не си разбрала, че сред изброените интереси има един голям пропуск!
Интересът от милионен поток от хора, политически мигранти в резултат на кървящите рани от локалните войни ,водени от неясни или по лъжливи причини!
Кой има интерес от него и защо? Чакам отговор!
Умен! Не от прочетено Иваше един хубав вицза прочетеното/ написаното/ Че на него не се вярва Например ,в тоалетните на Испания пише еллаас.Няма гърци там За жени са! Те ,гърците от памтивека си са с такъв мнталитет!
Разгеле, харесах ви като двойка, четящи с Митака и ти веднага се изтипоса!
Да, кочияща от " Мъртви души" трудно ще го откриеш в другото измерение, но, Митака ти е на разположение!
Интересен постинг, отдавна не съм те посещавала и като гледам коментарите,тук нищо не се е променило. Безкрайни спорове с германеца, нападения от Юлия и профилите й, чудя се как издържаш.Дали и твоите победи не са пирови.....Колко ценно време губиш да им отговаряш, вместо да го употребиш например за разходка на чист въздух край морето. Бъди здрав и се пази.
цитирай 30. kasnaprolet9999 - Интересен постинг, отдавна не съм ...
23.11 23:46
Интересен постинг, отдавна не съм те посещавала и като гледам коментарите,тук нищо не се е променило. Безкрайни спорове с германеца, нападения от Юлия и профилите й, чудя се как издържаш.Дали и твоите победи не са пирови.....Колко ценно време губиш да им отговаряш, вместо да го употребиш например за разходка на чист въздух край морето. Бъди здрав и се пази.
цитирай
Изтрий
Радвам се на посещението ти!
Вярно е, свестните хора се изтеглят оттук Защото да водиш безсмислени спорове, не е удоволствие! в които си длъжен да приемеш, че трешиш ти, а другият , видиш ли, винаги е в правото си?
Виждаш ли, те разбирали от наука, а ти не си разбирал? Което, освен смешно е и тъжно. Защото веднага лъсва безсмислицата на по- нататъшното общуване с тях!
Германецът вади на преден план немския си произход, с чувство на превъзходство? Да, но не вижда, че върви напред с Българските си чертички, при това точно онези, които се мъчим да преодолеем, да извадим от портрета си! Фрауто, ако пък наистина живее в Германия, оттам нищо не е научила, освен откъм потребителската му страна
От многото , декларирано от тях четене , виждам ,че нищо полезно за употреба по- нататък не са възприели Просто възпроизвеждат прочетеното Това , освен хората и други някои го могат!
Благодаря за пожеланията! Да се връща хубавото и на вас!
А, не съм залостен за компютъра Имам си и друга дневна програма! Но, наистина, простащината в поведението на някои, нямам предвид конкретно тези , които коментираме, говоря общо, идва в повече, наистина!
Той, простокът, се натрапва, налага, агресивен е! Не е способен на самооценка, на самокритичност И спорът с него освен безполезен е и изморяващ!
Всичко най- добро, Невена!
цитирай23.11 23:46
Интересен постинг, отдавна не съм те посещавала и като гледам коментарите,тук нищо не се е променило. Безкрайни спорове с германеца, нападения от Юлия и профилите й, чудя се как издържаш.Дали и твоите победи не са пирови.....Колко ценно време губиш да им отговаряш, вместо да го употребиш например за разходка на чист въздух край морето. Бъди здрав и се пази.
цитирай
Изтрий
Радвам се на посещението ти!
Вярно е, свестните хора се изтеглят оттук Защото да водиш безсмислени спорове, не е удоволствие! в които си длъжен да приемеш, че трешиш ти, а другият , видиш ли, винаги е в правото си?
Виждаш ли, те разбирали от наука, а ти не си разбирал? Което, освен смешно е и тъжно. Защото веднага лъсва безсмислицата на по- нататъшното общуване с тях!
Германецът вади на преден план немския си произход, с чувство на превъзходство? Да, но не вижда, че върви напред с Българските си чертички, при това точно онези, които се мъчим да преодолеем, да извадим от портрета си! Фрауто, ако пък наистина живее в Германия, оттам нищо не е научила, освен откъм потребителската му страна
От многото , декларирано от тях четене , виждам ,че нищо полезно за употреба по- нататък не са възприели Просто възпроизвеждат прочетеното Това , освен хората и други някои го могат!
Благодаря за пожеланията! Да се връща хубавото и на вас!
А, не съм залостен за компютъра Имам си и друга дневна програма! Но, наистина, простащината в поведението на някои, нямам предвид конкретно тези , които коментираме, говоря общо, идва в повече, наистина!
Той, простокът, се натрапва, налага, агресивен е! Не е способен на самооценка, на самокритичност И спорът с него освен безполезен е и изморяващ!
Всичко най- добро, Невена!
Виждам , че Германецът се е развихрил .
Той не е чул еврейката , оживала след холокоста , която казва:
Войната не я започнаха германците , започнаха я ционистите.
Те дадоха пари на Хитлер.
Аз ще пусна клип с думите на тази жена. Тя е преживяла всичкия ужас и е търсила много , докато разбере чии жертви са евреите.
Богатите евреи Хитлер ги пуска да отидат в Америка , а бедните евреи в концлагери. Кораб с натоварени деца еврейчета е потопен .
Лекарите от лагерите не са съдени , а са отведени в Америка , за да продължат изследванията си. Сега виждаме плодовете от труда на техните ученици в цял Свят.
Бъдете здрави !
Тони
цитирайТой не е чул еврейката , оживала след холокоста , която казва:
Войната не я започнаха германците , започнаха я ционистите.
Те дадоха пари на Хитлер.
Аз ще пусна клип с думите на тази жена. Тя е преживяла всичкия ужас и е търсила много , докато разбере чии жертви са евреите.
Богатите евреи Хитлер ги пуска да отидат в Америка , а бедните евреи в концлагери. Кораб с натоварени деца еврейчета е потопен .
Лекарите от лагерите не са съдени , а са отведени в Америка , за да продължат изследванията си. Сега виждаме плодовете от труда на техните ученици в цял Свят.
Бъдете здрави !
Тони
32. panazea - Здравей , Лео !
13:01
Виждам , че Германецът се е развихрил .
Той не е чул еврейката , оживала след холокоста , която казва:
Войната не я започнаха германците , започнаха я ционистите.
Те дадоха пари на Хитлер.
Аз ще пусна клип с думите на тази жена. Тя е преживяла всичкия ужас и е търсила много , докато разбере чии жертви са евреите.
Богатите евреи Хитлер ги пуска да отидат в Америка , а бедните евреи в концлагери. Кораб с натоварени деца еврейчета е потопен .
Лекарите от лагерите не са съдени , а са отведени в Америка , за да продължат изследванията си. Сега виждаме плодовете от труда на техните ученици в цял Свят.
Бъдете здрави !
Тони
цитирай
Благодаря ти за отзива и за отношението!
Да, така нещата се навързват и естествено- изясняват!
Чии интереси движат света!
На какви нищожества, считащи се за богове?
Казаха ми ,че богатите в Турция погребват с отворени пръсти на ръцете! Знак, че си отиват с празни ръце!
Казах на информатора, че пръв и поискал това Александър Велики Ръцете му, с отворени пръсти да са вън от саркофага, това било предсмъртното му желание? Попитали- защо?
За да видят всички, че той, който е владял целия свят, си отива от него с празни ръце!
И тези, сегашните лъжегосподари на живота, ще си отидат от него с празни ръце.......
Тя и германката, освен германеца, също се е развихрила, като бясна кучка
Но и двамата са предупредени ,че им е за последно
На германеца е наглост! Първо ,не е уловил замисъла и раздава правосъдие!
Той може да коментира при мен, но в отговор, аз нямам право?
Няма какво да изяснявам с такива, които се смятат и над мен! Просто няма да ги допускам!
Без коментар излишен, в случая, за такива, които смятат ,че всичко им е позволено! Могат да плюят Българското, все едно ,че са над него, но и прашинка не дават да падне над чуждото, което в никакъв случай не е за пример!Или стоящо по- високо?!
Всичко най- добро, Тони!
цитирай13:01
Виждам , че Германецът се е развихрил .
Той не е чул еврейката , оживала след холокоста , която казва:
Войната не я започнаха германците , започнаха я ционистите.
Те дадоха пари на Хитлер.
Аз ще пусна клип с думите на тази жена. Тя е преживяла всичкия ужас и е търсила много , докато разбере чии жертви са евреите.
Богатите евреи Хитлер ги пуска да отидат в Америка , а бедните евреи в концлагери. Кораб с натоварени деца еврейчета е потопен .
Лекарите от лагерите не са съдени , а са отведени в Америка , за да продължат изследванията си. Сега виждаме плодовете от труда на техните ученици в цял Свят.
Бъдете здрави !
Тони
цитирай
Благодаря ти за отзива и за отношението!
Да, така нещата се навързват и естествено- изясняват!
Чии интереси движат света!
На какви нищожества, считащи се за богове?
Казаха ми ,че богатите в Турция погребват с отворени пръсти на ръцете! Знак, че си отиват с празни ръце!
Казах на информатора, че пръв и поискал това Александър Велики Ръцете му, с отворени пръсти да са вън от саркофага, това било предсмъртното му желание? Попитали- защо?
За да видят всички, че той, който е владял целия свят, си отива от него с празни ръце!
И тези, сегашните лъжегосподари на живота, ще си отидат от него с празни ръце.......
Тя и германката, освен германеца, също се е развихрила, като бясна кучка
Но и двамата са предупредени ,че им е за последно
На германеца е наглост! Първо ,не е уловил замисъла и раздава правосъдие!
Той може да коментира при мен, но в отговор, аз нямам право?
Няма какво да изяснявам с такива, които се смятат и над мен! Просто няма да ги допускам!
Без коментар излишен, в случая, за такива, които смятат ,че всичко им е позволено! Могат да плюят Българското, все едно ,че са над него, но и прашинка не дават да падне над чуждото, което в никакъв случай не е за пример!Или стоящо по- високо?!
Всичко най- добро, Тони!
Е, така да го докараш,
картофа си от въглените да изкара
Друг с ръцете си да ги извади. Поотупа, и да ти ги издуха.
цитирайкартофа си от въглените да изкара
Друг с ръцете си да ги извади. Поотупа, и да ти ги издуха.
34. zax - Е, така да го докараш, картофа си от ...
20:17
Е, така да го докараш,
картофа си от въглените да изкара
Друг с ръцете си да ги извади. Поотупа, и да ти ги издуха.
цитирай
Изтрий
Така е!
Тарикатите вървят заедно с баламите!
Които са се хванали на въдицата им!
Хубава вечер!
цитирай20:17
Е, така да го докараш,
картофа си от въглените да изкара
Друг с ръцете си да ги извади. Поотупа, и да ти ги издуха.
цитирай
Изтрий
Така е!
Тарикатите вървят заедно с баламите!
Които са се хванали на въдицата им!
Хубава вечер!
[quote=germantiger]изуямяввам се ...
учудвам се как смело пишеш за неща в които ти липсват често познаниям, например случая с шалон/каталаунските полета и атила - масово в историята военната това е загуба на аатила, да, имало е спорове и ралзични трактовки в дълбочината на времето и много рядко би имало днес, но това е загуба не защото той се насочва към папските земи и италия а... сериозно ли не се усещаш защо ?!
[quote]
Учуден съм от безапелационно-безпардонното интепретириране ВОЙНАТА НА АТИЛА ... в конеткста на "Битката при Шалон" - за правото ми ДА СЕ УЧУДВАМ ?
Давам препратка-адрес КЪМ КАРТА ... Откъде минава "хуно-ГОТската" тя и Атилова Армия - преди да се стигне до Битката при Каталунските поля - Voilа :
https://en.wikipedia/wiki/Battle_of_the_Catalaunian_Plains#/media/File:Attila_in_Gaul_451CE.svg
- Преди ВИЗИРАНАТА БИТКА "Каталунска" - Тази "юнионистка-армия"//така разбирам аз СМИСЪЛА СТОЯЩ за понятието (х)УНИ ... води ОСЕМ БИТКИ в резултат покорява съответно толкова на брой ПАПИСТКИ ГРАДОВЕ, кажи речи ПОЛОВИН СЪВЕРЕМЕННА ЕВРОПА - това Първо?
Второ - вече след Битката при Шалон ... Битата от папско-готските войски(според мнението на германският-тигър).
Прехвърля Алпите и навлиза в ПАПСКО-КАТОЛИЧЕСКА Италия?
ТРЕТО - За което личният секретар на папа Лъв, свети Проспер "Аквитански" е оставил следните свои обяснения - Да ги прочетем?
"Да, Ециус не използва дори проходите на Алпите, които можеха да попречат за нахлуването на хуните.
Той се надяваше сега, само на едно, а именно да избяга с императора от Италия (…)
Но тъй като, такова бягство би било много позорно а и също изглеждаше опасно, страхът на Еций бе победен от срама; и тъй като опустошенията в толкова прекрасни провинции бяха свидетелство за жестокостта и ненаситността на врага; правителството сената и народът вярваха, че нищо друго по-добро не биха могли да сторят, освен да помолят с пратеници, Атила за мир (…)
С тая задача се нагърби самият папа Лъв (първи Велики – б.м.), заедно с консула Авиен и префекта Тригеций.
Той се довери на Бог, тъй като знаеше, че Бог не оставя своите в беда (…).
Цялата делегация бе посрещната и приета с почит, а царят Атила се зарадва на присъствието на най-върховния църковен глава; ОТКАЗА СЕ ОТ ВОДЕНЕТО НА ВОЙНАТА ПО-НАТАТЪК И СЕ ОТТЕГЛИ към Дунавската земя.”
цитирайучудвам се как смело пишеш за неща в които ти липсват често познаниям, например случая с шалон/каталаунските полета и атила - масово в историята военната това е загуба на аатила, да, имало е спорове и ралзични трактовки в дълбочината на времето и много рядко би имало днес, но това е загуба не защото той се насочва към папските земи и италия а... сериозно ли не се усещаш защо ?!
[quote]
Учуден съм от безапелационно-безпардонното интепретириране ВОЙНАТА НА АТИЛА ... в конеткста на "Битката при Шалон" - за правото ми ДА СЕ УЧУДВАМ ?
Давам препратка-адрес КЪМ КАРТА ... Откъде минава "хуно-ГОТската" тя и Атилова Армия - преди да се стигне до Битката при Каталунските поля - Voilа :
https://en.wikipedia/wiki/Battle_of_the_Catalaunian_Plains#/media/File:Attila_in_Gaul_451CE.svg
- Преди ВИЗИРАНАТА БИТКА "Каталунска" - Тази "юнионистка-армия"//така разбирам аз СМИСЪЛА СТОЯЩ за понятието (х)УНИ ... води ОСЕМ БИТКИ в резултат покорява съответно толкова на брой ПАПИСТКИ ГРАДОВЕ, кажи речи ПОЛОВИН СЪВЕРЕМЕННА ЕВРОПА - това Първо?
Второ - вече след Битката при Шалон ... Битата от папско-готските войски(според мнението на германският-тигър).
Прехвърля Алпите и навлиза в ПАПСКО-КАТОЛИЧЕСКА Италия?
ТРЕТО - За което личният секретар на папа Лъв, свети Проспер "Аквитански" е оставил следните свои обяснения - Да ги прочетем?
"Да, Ециус не използва дори проходите на Алпите, които можеха да попречат за нахлуването на хуните.
Той се надяваше сега, само на едно, а именно да избяга с императора от Италия (…)
Но тъй като, такова бягство би било много позорно а и също изглеждаше опасно, страхът на Еций бе победен от срама; и тъй като опустошенията в толкова прекрасни провинции бяха свидетелство за жестокостта и ненаситността на врага; правителството сената и народът вярваха, че нищо друго по-добро не биха могли да сторят, освен да помолят с пратеници, Атила за мир (…)
С тая задача се нагърби самият папа Лъв (първи Велики – б.м.), заедно с консула Авиен и префекта Тригеций.
Той се довери на Бог, тъй като знаеше, че Бог не оставя своите в беда (…).
Цялата делегация бе посрещната и приета с почит, а царят Атила се зарадва на присъствието на най-върховния църковен глава; ОТКАЗА СЕ ОТ ВОДЕНЕТО НА ВОЙНАТА ПО-НАТАТЪК И СЕ ОТТЕГЛИ към Дунавската земя.”
Благодаря ти за отзива!
Точен и акуратен си, както винаги!
Да, чудесно тълкувание си направил за названието Хуни Точно съответстващо на действителността Такава е армията на Атила- съюзническа!
Е, че победата на Еций,,както се твърди ,че е негова, е съмнителна, предвид и на изложеното от тебе като добавка, не е голословно мнение
Но целта на тези примери не е за да унижа, който и да е! А да покажа, колко лесно е да се извъртят нещата и една загуба ,да бъде представена за побеза А също и обратното
За Аспарух, например
Василевсът имал болки, тръгнал на бани по никое време, войниците му погрешно взели това за бягство?
Да поумуваме върху това наивно твърдение Може ли в решителна битка, а тя е такава, за да оглави той армията, болките в краката да го принудят да се оттегли от нея? Тя ще продължи няколко чосо, като победи ,ще тръгне Защо войниците ще мислят ,че е уплашен? От какво е уплашен? Явно и те се плашат от същото и чакат повод, за да побегнат! И удобно се премълчава ,че е имало и втора битка, при която цялата армия е пленена и заради нея се подписва мирния договор, равносилен на признаване на държавата!
Следователно ,не бягството на императора е причина за загубата Имат насреща си противник, мотивиран и силен, за който е пределно ясно, след втората битка, че е и по- силен!?
Ето, затова нещата в историята не са като в математиката точни!
Хубав ден, приятелю!
цитирайТочен и акуратен си, както винаги!
Да, чудесно тълкувание си направил за названието Хуни Точно съответстващо на действителността Такава е армията на Атила- съюзническа!
Е, че победата на Еций,,както се твърди ,че е негова, е съмнителна, предвид и на изложеното от тебе като добавка, не е голословно мнение
Но целта на тези примери не е за да унижа, който и да е! А да покажа, колко лесно е да се извъртят нещата и една загуба ,да бъде представена за побеза А също и обратното
За Аспарух, например
Василевсът имал болки, тръгнал на бани по никое време, войниците му погрешно взели това за бягство?
Да поумуваме върху това наивно твърдение Може ли в решителна битка, а тя е такава, за да оглави той армията, болките в краката да го принудят да се оттегли от нея? Тя ще продължи няколко чосо, като победи ,ще тръгне Защо войниците ще мислят ,че е уплашен? От какво е уплашен? Явно и те се плашат от същото и чакат повод, за да побегнат! И удобно се премълчава ,че е имало и втора битка, при която цялата армия е пленена и заради нея се подписва мирния договор, равносилен на признаване на държавата!
Следователно ,не бягството на императора е причина за загубата Имат насреща си противник, мотивиран и силен, за който е пределно ясно, след втората битка, че е и по- силен!?
Ето, затова нещата в историята не са като в математиката точни!
Хубав ден, приятелю!
38.
get -
Of 37. leonleonovpom2 - Благодаря за ласкателството, според мен, не нужно. Защото ?
26.11.2021 14:36
26.11.2021 14:36
leonleonovpom2 написа:
Благодаря ти за отзива!
Точен и акуратен си, както винаги!
Да, чудесно тълкувание си напровил за названието Хуни Точно съответнстващо на действигелността Такава е армията на Атила- съюзническа!
Е, че победата на Еций,,както се твърди ,че е негова, е съмнителна, предвид и на изложеното от тебе като добавка, не е голословно мнение
Но целта на тези примери не е за да унижа, който и да е! А да покажа, колко лесно е да се извъртят нещата и една загуба ,да бъде представена за побеза А също и обратното
За Аспарух, например
Василевсът имал болки, тръгнал на бани по никое време, мойниците му погрешно взели това за бягство?
Да поумуваме върху това наивно твърдение Може ли в решителна битка, а тя е такава, за да оглави той армията, болките в краката да го принудят да се оттегли от нея? Тя ще продължи няколко чосо, като победи ,ще тръгне Защо войниците ще мислят ,че е уплашен? От какво е уплашен? Явно и те се плашат от същото и чакат повод за да побегнат! И удобно се премълчава ,че е имало и втора битка, при която цялата армия е пленена и заради нея се подписва мирния договор, равносилен на признаване на държавата!
Следователно ,не бягството на императора е причина за загубата Имат насреща си противник, мотивиран и силен, за който е пределно ясно, след втората битка, че е и по- силен!?
Ето, затова нещата в историята не са като в математиката точни!
Хубав ден, приятелю!
Точен и акуратен си, както винаги!
Да, чудесно тълкувание си напровил за названието Хуни Точно съответнстващо на действигелността Такава е армията на Атила- съюзническа!
Е, че победата на Еций,,както се твърди ,че е негова, е съмнителна, предвид и на изложеното от тебе като добавка, не е голословно мнение
Но целта на тези примери не е за да унижа, който и да е! А да покажа, колко лесно е да се извъртят нещата и една загуба ,да бъде представена за побеза А също и обратното
За Аспарух, например
Василевсът имал болки, тръгнал на бани по никое време, мойниците му погрешно взели това за бягство?
Да поумуваме върху това наивно твърдение Може ли в решителна битка, а тя е такава, за да оглави той армията, болките в краката да го принудят да се оттегли от нея? Тя ще продължи няколко чосо, като победи ,ще тръгне Защо войниците ще мислят ,че е уплашен? От какво е уплашен? Явно и те се плашат от същото и чакат повод за да побегнат! И удобно се премълчава ,че е имало и втора битка, при която цялата армия е пленена и заради нея се подписва мирния договор, равносилен на признаване на държавата!
Следователно ,не бягството на императора е причина за загубата Имат насреща си противник, мотивиран и силен, за който е пределно ясно, след втората битка, че е и по- силен!?
Ето, затова нещата в историята не са като в математиката точни!
Хубав ден, приятелю!
- Защото?
- Не сме си отговорили на ОСНОВНИЯ ВЪПРОС?
- По какви причина ... ЦЕЛ????! ... юнионистката хуно-готска, тя и Атилова армия ... правейки този демарш през половин Централна европа ... Се бие с подобна ней ... "юнионистка"(гото-папистка) армия на Каталунските поля?
- Имаш ли някакви предположения за МОТИВИТЕ за Водене на тази "конвенционална" и ранно-средновековна война В СЪРЦЕТО НА ЕВРОПА ... все от "юнионисти" - тоест съюзници на ГОТИТЕ, за които се твърди ?
От Филосторг ученика на уРфил(а) за същия/те "готи" - Цитат?
"Урфила довел в ромейската земя многоброен народ от отвъддунавските СКИТИ, наричани НЯКОГА ГЕТИ, а СЕГА ГОТИ"
Въпросът ти еважен и сложен едновременно!
Ще му отговоря със специален пост!
Тук ще потъне..
Нямам претенции на откривател Добре си дошъл за критики, ако не си съгласен
Това е една от най-сложните материии в историята
цитирайЩе му отговоря със специален пост!
Тук ще потъне..
Нямам претенции на откривател Добре си дошъл за критики, ако не си съгласен
Това е една от най-сложните материии в историята
Това като при футболистите- "Надиграхме ги,но нямахме шанс" :)
цитирай 40. shtaparov - Здравей приятелю!
11:18
Това като при футболистите- "Надиграхме ги,но нямахме шанс" :)
цитирай
Изтрий
Да, така е, разказали им играта, но...загубили!?
Хубава вечер, Ангеле!
цитирай11:18
Това като при футболистите- "Надиграхме ги,но нямахме шанс" :)
цитирай
Изтрий
Да, така е, разказали им играта, но...загубили!?
Хубава вечер, Ангеле!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107466