Постинг
07.12.2021 14:13 -
На вниманието на почитателите на удобната за тях истина
Някои смятат, че истината, тяхната , е задължителна за всички останали!? Няма друга истина? И, ако има, другите трябва да я доказват? Без, те да са доказали своята?
Например, доказана истина е, че Българите не са, ама никак, местни? Затова са " прабългари" Българи са ,станали, след очовечаването си,, тук! Затова са тези паралелни понятия!
При французи, германци, и тем подобни, няма такива неща ! Те са се пръкнали като такива от време Адамово, там, където са си и до ден днешен!?Няма " пра" или" прани"- за да станат чисти! Няма готи, няма келти или техни жреци - гали! Всички са били на днешните си места, а не са дошли от България днешна или от Малка Скития- Добруджа! Затова, те не са " пра"! Или " прани" Няма нужда!
Те робуват на правилното схващане в науката!. Че, като повтаряш една истина, на утвърдени, но съмнителни учЕни, автоматически и ти преминаваш в тяхната гилдия! Ставаш и ти учЕн!
Другите са паралелмедици, пардон, паралелучЕни! Те могат да са повод за подигравателни стихотворения, подобие на такива! От поети ,без дипломи на такива!
Тъпанари, не могат да проумеят ,че папагалското повторение е майка на знанието ?Че е вредно да търсиш истина, която противоречи на другата истина Истинската истина! И ,че овторението е майка на професурата!
Тъпунгери! Не знаят дори това, защо Ганчо Ценов не е станал професор тук?/ Въпреки , че в Германия е станал? Те и там, у Германията, в Хумболтовия Университет са пишман учЕни! Не знаят правилния път в науката! А той е повтаряй, защото повторението е майка на знанието/ А, че е баща на затъпяването, това не е от значение!/
Ганчо Ценов не е станал професор у нас , а е обявен за чукундур, защото не е повтаряч!
На правилната и утвърдена истина! Бърка някъде, на неудобно място , на пишман професорите, чиято любима е тяхната истина Друга - няма!
Сега , посочените учЕви смятат, впрочем повтарят, те не разсъждават, че договорът между Константин Брадати и нашият Аспарух е сключен, защото на Брадатия му е писнало от грабежите му!? Като на хайдук от класа!
Това е много интересно твърдение! Да, като си помисля, за разлика от тях, че и ако на мен ми писне от кражби в двора на къщата, ще извикам крадците, да вземат половината, но другата да не закачат! И ще им давам и пари отгоре, за да си кротуват!
Прави са, безусловно!
Така е постъпил и Константин Брадати, след разгрома му от Аспарух? Дал му е земи и пари, дарил го е богато, въпреки ,че той, като Варварин от монголските степи, се е дърпал, като някой дивак!? Какво да прави златото, не го е виждал в степите!
Сега, другата истина за този договор, ще я дам в коментар! По няколко причини, които няма да споделя!
Например, доказана истина е, че Българите не са, ама никак, местни? Затова са " прабългари" Българи са ,станали, след очовечаването си,, тук! Затова са тези паралелни понятия!
При французи, германци, и тем подобни, няма такива неща ! Те са се пръкнали като такива от време Адамово, там, където са си и до ден днешен!?Няма " пра" или" прани"- за да станат чисти! Няма готи, няма келти или техни жреци - гали! Всички са били на днешните си места, а не са дошли от България днешна или от Малка Скития- Добруджа! Затова, те не са " пра"! Или " прани" Няма нужда!
Те робуват на правилното схващане в науката!. Че, като повтаряш една истина, на утвърдени, но съмнителни учЕни, автоматически и ти преминаваш в тяхната гилдия! Ставаш и ти учЕн!
Другите са паралелмедици, пардон, паралелучЕни! Те могат да са повод за подигравателни стихотворения, подобие на такива! От поети ,без дипломи на такива!
Тъпанари, не могат да проумеят ,че папагалското повторение е майка на знанието ?Че е вредно да търсиш истина, която противоречи на другата истина Истинската истина! И ,че овторението е майка на професурата!
Тъпунгери! Не знаят дори това, защо Ганчо Ценов не е станал професор тук?/ Въпреки , че в Германия е станал? Те и там, у Германията, в Хумболтовия Университет са пишман учЕни! Не знаят правилния път в науката! А той е повтаряй, защото повторението е майка на знанието/ А, че е баща на затъпяването, това не е от значение!/
Ганчо Ценов не е станал професор у нас , а е обявен за чукундур, защото не е повтаряч!
На правилната и утвърдена истина! Бърка някъде, на неудобно място , на пишман професорите, чиято любима е тяхната истина Друга - няма!
Сега , посочените учЕви смятат, впрочем повтарят, те не разсъждават, че договорът между Константин Брадати и нашият Аспарух е сключен, защото на Брадатия му е писнало от грабежите му!? Като на хайдук от класа!
Това е много интересно твърдение! Да, като си помисля, за разлика от тях, че и ако на мен ми писне от кражби в двора на къщата, ще извикам крадците, да вземат половината, но другата да не закачат! И ще им давам и пари отгоре, за да си кротуват!
Прави са, безусловно!
Така е постъпил и Константин Брадати, след разгрома му от Аспарух? Дал му е земи и пари, дарил го е богато, въпреки ,че той, като Варварин от монголските степи, се е дърпал, като някой дивак!? Какво да прави златото, не го е виждал в степите!
Сега, другата истина за този договор, ще я дам в коментар! По няколко причини, които няма да споделя!
Тагове:
геноцидът и холокостът над българите
геноцидът и холокостът над българите
геноцидът и холокостът над българите
геноцидът и холокостът над българите
геноцидът и холокостът над българите
Че материалът по- горе е мое дело Не е копипейст!
Такъв е следващият коментар, про принуда от учЕните, затова е и отделен от текста в постинга!
цитирайТакъв е следващият коментар, про принуда от учЕните, затова е и отделен от текста в постинга!
2.
leonleonovpom2 -
Да, ето доказателствата за договора, признаващ Аспаруховата държава!
07.12.2021 14:41
07.12.2021 14:41
" Наказателният поход през месец юни 681 г. беше организиран от новите началници в щаба, великият друнгарий Левкт, доместика,- командващ конницата- Георгиус и на разузнаването Теофилакт Александриос, Тези ,самонадеяни, млади мъже, въпреки предупрежденията на Константин Четвърти/ който" яде попарата на Българите/, тържествено заявиха в Сената, че този месец ще оскубят брадата и мустаците на Аспарух.....
Но след месец великият друнгарий Левкт се завърна в столицата с обръсната глава, на върха на която се вееше кичур коса/ чуб// така подреден от варварите/
Доложи на господаря, че цялата ромейска армия е пленена в някакъв проход на Хем/ Стара планина/
Казал, че Аспарух го е изпратил, да накара Константин да подпише мирен договор! И , ако се съгласял, , щели да освободят пленниците! При отказ обаче, варваринът заплашвал, че ще изколи всички....до крак!"
Ето я истината за подписването на мирния договор!Между България и ИРИ!
Няма да дам източника, нека учЕните си го намерят сами, както и аз съм си го намерил! Да се докажат ,че са такива, а не обикновени повтарячи!
Не съм....самарянин, дори и да съм от Самара! Както доказа това, приживе , един друг учЕн! И получи аплодисменти от подобни учЕни!
цитирайНо след месец великият друнгарий Левкт се завърна в столицата с обръсната глава, на върха на която се вееше кичур коса/ чуб// така подреден от варварите/
Доложи на господаря, че цялата ромейска армия е пленена в някакъв проход на Хем/ Стара планина/
Казал, че Аспарух го е изпратил, да накара Константин да подпише мирен договор! И , ако се съгласял, , щели да освободят пленниците! При отказ обаче, варваринът заплашвал, че ще изколи всички....до крак!"
Ето я истината за подписването на мирния договор!Между България и ИРИ!
Няма да дам източника, нека учЕните си го намерят сами, както и аз съм си го намерил! Да се докажат ,че са такива, а не обикновени повтарячи!
Не съм....самарянин, дори и да съм от Самара! Както доказа това, приживе , един друг учЕн! И получи аплодисменти от подобни учЕни!
Май има смисъл "... да хвърляш бисерите на свинете... ` (цитат от Библията), и вече не те ".. ще се обърнат да те разкъсат....", А тези които вечв ги водят на паша... А някои Хора, баш там са се скрили и всички се чудят защо вече и овцете не вярват на лъжите, с които антиРазумът повсеместно и даже задължително се опитва да не "храни"... И се чуди..." какво им става на тези овце бе!" :-()))
Лекс
цитирайЛекс
3. lexparsy - Браво Лео!
14:41
Май има смисъл "... да хвърляш бисерите на свинете... ` (цитат от Библията), и вече не те ".. ще се обърнат да те разкъсат....", А тези които вечв ги водят на паша... А някои Хора, баш там са се скрили и всички се чудят защо вече и овцете не вярват на лъжите, с които антиРазумът повсеместно и даже задължително се опитва да не "храни"... И се чуди..." какво им става на тези овце бе!" :-()))
Лекс
цитирай
Изтрий
Благодаря за отзива и за признанието!
Вярно е, че съм търпелив и отстъпчив!? В името на разбирателството! Но идва момент, когато и на човек като мен, му стане байгън!
И поставя нещата на мястото им!
Моите и чуждите......
Да си ги знаят!
Така, че за сведение на уважаемите сбърканяци, моето тук, си е мое! Чуждото- то не е мое!
С него ще процедирам според това, което аз реша!
В зависимост от заслужаващото и полагащото му се!
Всичко най- добро, приятелю!
цитирай14:41
Май има смисъл "... да хвърляш бисерите на свинете... ` (цитат от Библията), и вече не те ".. ще се обърнат да те разкъсат....", А тези които вечв ги водят на паша... А някои Хора, баш там са се скрили и всички се чудят защо вече и овцете не вярват на лъжите, с които антиРазумът повсеместно и даже задължително се опитва да не "храни"... И се чуди..." какво им става на тези овце бе!" :-()))
Лекс
цитирай
Изтрий
Благодаря за отзива и за признанието!
Вярно е, че съм търпелив и отстъпчив!? В името на разбирателството! Но идва момент, когато и на човек като мен, му стане байгън!
И поставя нещата на мястото им!
Моите и чуждите......
Да си ги знаят!
Така, че за сведение на уважаемите сбърканяци, моето тук, си е мое! Чуждото- то не е мое!
С него ще процедирам според това, което аз реша!
В зависимост от заслужаващото и полагащото му се!
Всичко най- добро, приятелю!
А само коментар- отговор на запитването!
Но, проумях ,че е рисковано и то много!
Защото три подобни коментара отговор, там ми бяха изтрити, без да видят бял свят? Не плача за това, и за прашинката мога да напиша коментар, ако реша! Така ,че загубата е нищожна, като загуба!Даже липсва!
Но!
Наглите коментари, предизвикали моите, си стояха, даже домакинът пполучи похвала ,че този път правилно изтрил коментари-моите!?
И , едва, като му обърнах сериозно внимание, изтри провокативните коментари!
Ето ,затова ,реших ,че не си струва ,да рискувам да губя време и да пиша коментар- отговор!
цитирайНо, проумях ,че е рисковано и то много!
Защото три подобни коментара отговор, там ми бяха изтрити, без да видят бял свят? Не плача за това, и за прашинката мога да напиша коментар, ако реша! Така ,че загубата е нищожна, като загуба!Даже липсва!
Но!
Наглите коментари, предизвикали моите, си стояха, даже домакинът пполучи похвала ,че този път правилно изтрил коментари-моите!?
И , едва, като му обърнах сериозно внимание, изтри провокативните коментари!
Ето ,затова ,реших ,че не си струва ,да рискувам да губя време и да пиша коментар- отговор!
15:15 - krumbelosvet
Казах ти вече, че не си в ред!
Правиш се на тиква на плет!
Казах ти, нека мине време ,да почнеш да се нормализираш и тогава ела! Да коментираш! Луди коментари няма как да допусна? Оплачи се с написаното си,където трябва!Ако нямаш друга работа!
А,аз ще съм Бългаарофоб,
когато ми станеш русофоб!
Впрочем, имаш надежда ,такива като тебе са способни на всичко!
Побързай, може да има и други кандидати!?
цитирайКазах ти вече, че не си в ред!
Правиш се на тиква на плет!
Казах ти, нека мине време ,да почнеш да се нормализираш и тогава ела! Да коментираш! Луди коментари няма как да допусна? Оплачи се с написаното си,където трябва!Ако нямаш друга работа!
А,аз ще съм Бългаарофоб,
когато ми станеш русофоб!
Впрочем, имаш надежда ,такива като тебе са способни на всичко!
Побързай, може да има и други кандидати!?
Истината е обективна и не зависи от субективното мнение и желание на когото и да било.
цитирай
8.
get -
До 6. leonleonovpom2 - Драги приятелю, не само професор Г. Ценов а и още много други ...
07.12.2021 19:33
07.12.2021 19:33
leonleonovpom2 написа:
Ганчо Ценов не е станал професор у нас , а е обявен за чукундур, защото не е повтаряч!
На правилната и утвърдена истина! Бърка някъде, на неудобно място , на пишман професорите, чиято любима е тяхната истина Друга - няма!
Ганчо Ценов не е станал професор у нас , а е обявен за чукундур, защото не е повтаряч!
На правилната и утвърдена истина! Бърка някъде, на неудобно място , на пишман професорите, чиято любима е тяхната истина Друга - няма!
... а и още много други български учени споделят неговата съдба?
Изразяваща се в обявяване на ненаучни трудовете им ... отнемане правото им на преподаване и предаването им на забвение.
Примерпно това се слячва и с професор Иван Дуйчев - на който монографията „Македония в българската история“ (от 1941г.) е включена от отечественофронтовската власт в списъка с „фашистки книги“, а самият Иван Дуйчев е уволнен от Софийския университет и за няколко години е принуден да се препитава като превежда романи и научна литература от френски език.
- Та какво ни казва (за мен най-точното !) за визираните от теб събития "Създаването" на Българската държава от Аспарух - цитат:
„Аспаруховото княжество е само продължение на отвъддунавска, крайволжска България на Кубрат и неговите митологични предходници. Установявайки се в отсамдунавските области, Аспарух не създава всъщност ново княжество: той само продължава съществуването на българската държава от южноруските области“.
И второ ЗАБЕЛЕЖИ, предпоставка за войната "Византия" с/у България не е само военнно-политическа: Завладяване и задържане на територии на юг от Дунава - Не!
При същата имаме и РЕЛИГИОЗНА ОСНОВА - ако анализираме казаното от епископа Константин от Апамея?
От което ТРЕТО - Не само бащата на Аспарух е ХРИСТИЯНИН но явно и голяма част от населението на България е такова и това ДОПЪЛНИТЕЛНО ДОВЕЖДА до военния конфликт с ПОЛИТИКО-РЕЛИГИОЗНИЯТ център на Балканите, Константинопол, съответно - патриаршия?!
Четвърто: Не случайно свети Иероним пише в средата на 4-ти век следното:
„ХУНИТЕ учат псалтира и греят скитския студ с топлината на вярата: златокосата и руса ГЕТСКА войска е обкръжена с църковни палатки. Те може би затова се бият против нас с равна на нашата храброст, защото изповядват същата вяра.”
Пето: Атила не-случайно се самоназовава "flagellum Dei*бич Божий - Мисля?
7. kvg55 - leonleonovpom2,
19:32
Истината е обективна и не зависи от субективното мнение и желание на когото и да било.
цитирай
Така е, прав си!
Но не е защитена от манипулации на нечисти хора!
Хубава вечер!
цитирай19:32
Истината е обективна и не зависи от субективното мнение и желание на когото и да било.
цитирай
Така е, прав си!
Но не е защитена от манипулации на нечисти хора!
Хубава вечер!
10.
leonleonovpom2 -
8. get - До 6. leonleonovpom2 - Драги приятелю, не само професор Г. Ценов а и още много други ...
07.12.2021 22:10
07.12.2021 22:10
Здравей, приятелю, Гет!
Да, така е! Те действат по мафиотски принцип Който не е с тях, е против тях!
Нахлуването на маси славяни в нашите земи, както се твърди, чак до Пелопонес ,противоречи по време на здравия разум!
Земите ни били обезлюдени, така се твърди
Първите ромейски императори са от тракийски ,предимно произход Като се тръгне от Лъв и се стигне до Юстин и Юстиниан
Преди последните двама, император е Анастасиий Той е издигнал Дългата стена ,да пази Константинопол от нашественици Би трябвало да са славяните, Това е краят на пети и началото на шести век след Христа Не, не са славяните, Българите са? Тези Български нашествия продължават и при Юстиниан Велики ?Интересни са две неща- Нали славяни вече са се заселили в нашите земи? Защо атакуват империята Българи? 150 години преди Аспарух И другото е, че освен Мундо, който води Българските войски в Одринска Тракия, командир на ромейската армия е Велизарий, който е също от Български произход На Юстин и Юстиниан имената също звучат като Български - Управда, това е името , оригиналното на Юстин, преведоно е на латински! Юстиниан, означава син на Юстин Да , той му е племенник и е осиновен от него, защото няма деца!
В нито един източник в този период- до 565 година ,не се споменават с нещо славяните?
Да не забравяме, че при Юстиниан империята постига върха на могъществото си
Свободно навлизане в нея е изключено, ако някой се осмели ,ще срещне ромейска армия А Българите с години са явно тук и епизодично нападат Константинопол
Тази истина се премълчава или се споминава мимоходом!
А още преди тези сблъсъци,при Константин Велики, зоо хиляди сармати с негово разрешение се заселват в Мизия!
А, ето как ставало заселването Не, като концерт по желание, а с разрешение на императора! И тези сармати ту са такива, ту Българи? В изворите
Затова и Йоан Малала пише ,че в Мизия сега Българи живеят!
Толкова с коментара
Всичко най- добро, приятелю!
П.П. Така ,че историята е жена със съмнително поведение, меко казано!
цитирайДа, така е! Те действат по мафиотски принцип Който не е с тях, е против тях!
Нахлуването на маси славяни в нашите земи, както се твърди, чак до Пелопонес ,противоречи по време на здравия разум!
Земите ни били обезлюдени, така се твърди
Първите ромейски императори са от тракийски ,предимно произход Като се тръгне от Лъв и се стигне до Юстин и Юстиниан
Преди последните двама, император е Анастасиий Той е издигнал Дългата стена ,да пази Константинопол от нашественици Би трябвало да са славяните, Това е краят на пети и началото на шести век след Христа Не, не са славяните, Българите са? Тези Български нашествия продължават и при Юстиниан Велики ?Интересни са две неща- Нали славяни вече са се заселили в нашите земи? Защо атакуват империята Българи? 150 години преди Аспарух И другото е, че освен Мундо, който води Българските войски в Одринска Тракия, командир на ромейската армия е Велизарий, който е също от Български произход На Юстин и Юстиниан имената също звучат като Български - Управда, това е името , оригиналното на Юстин, преведоно е на латински! Юстиниан, означава син на Юстин Да , той му е племенник и е осиновен от него, защото няма деца!
В нито един източник в този период- до 565 година ,не се споменават с нещо славяните?
Да не забравяме, че при Юстиниан империята постига върха на могъществото си
Свободно навлизане в нея е изключено, ако някой се осмели ,ще срещне ромейска армия А Българите с години са явно тук и епизодично нападат Константинопол
Тази истина се премълчава или се споминава мимоходом!
А още преди тези сблъсъци,при Константин Велики, зоо хиляди сармати с негово разрешение се заселват в Мизия!
А, ето как ставало заселването Не, като концерт по желание, а с разрешение на императора! И тези сармати ту са такива, ту Българи? В изворите
Затова и Йоан Малала пише ,че в Мизия сега Българи живеят!
Толкова с коментара
Всичко най- добро, приятелю!
П.П. Така ,че историята е жена със съмнително поведение, меко казано!
Последни 20 регистрирани посетителя
20:44 - kirk
Казах ти ,че зоологическата градина е на следващото кьоше!
цитирай20:44 - kirk
Казах ти ,че зоологическата градина е на следващото кьоше!
12.
elizabethborislavova -
Важното е какво се случва днес - фокусирани върху въпроси без отговор се пропуска настоящето
08.12.2021 11:36
08.12.2021 11:36
А то е, че България е богоизбрана и готвена за днешно време. В България е дадено най-ценното за цялото човечество - светлината на приключилия страшен съд. Това е задачата.
цитирай 12. elizabethborislavova - Важното е какво се случва днес - фокусирани върху въпроси без отговор се пропуска настоящето
11:36
А то е, че България е богоизбрана и готвена за днешно време. В България е дадено най-ценното за цялото човечество - светлината на приключилия страшен съд. Това е задачата.
цитирай
Изтрий
Чул те Господ!
Всичко най- добро!
цитирай11:36
А то е, че България е богоизбрана и готвена за днешно време. В България е дадено най-ценното за цялото човечество - светлината на приключилия страшен съд. Това е задачата.
цитирай
Изтрий
Чул те Господ!
Всичко най- добро!
Ганчо Ценов струва много повече от дузина дузини кърковци, къркачи и други кречетала.
Жената има братовчед Ганчо от Ценово, но не е същия.
:)))
цитирайЖената има братовчед Ганчо от Ценово, но не е същия.
:)))
14. nedovolen - Ганчо Ценов струва много повече от ...
17:01
Ганчо Ценов струва много повече от дузина дузини кърковци, къркачи и други кречетала.
Жената има братовчед Ганчо от Ценово, но не е същия.
:)))
цитирай
Изтрий
Дванадесет от тях, такива, се събират на нокътя на палеца на Ганчо Ценов и остава място за още 12 като тях- поне!
Грешиш приятелю, казвай ,че е внук на Ганчо Ценов ! Така огънят който вечно тлее в тези дребни душици , от комплекс за малоценност ,ще се разгори с буен пламък! За останалите не бери грижа- ще има само благородна завист и разбиране!
Впрочем, аз обясних на един от тази шайка, че имало свободни клетки, за такива като него, в зоологическата градина! И били желани там!
цитирай17:01
Ганчо Ценов струва много повече от дузина дузини кърковци, къркачи и други кречетала.
Жената има братовчед Ганчо от Ценово, но не е същия.
:)))
цитирай
Изтрий
Дванадесет от тях, такива, се събират на нокътя на палеца на Ганчо Ценов и остава място за още 12 като тях- поне!
Грешиш приятелю, казвай ,че е внук на Ганчо Ценов ! Така огънят който вечно тлее в тези дребни душици , от комплекс за малоценност ,ще се разгори с буен пламък! За останалите не бери грижа- ще има само благородна завист и разбиране!
Впрочем, аз обясних на един от тази шайка, че имало свободни клетки, за такива като него, в зоологическата градина! И били желани там!
leonleonovpom2 написа:
Преди последните двама, император е Анастасиий Той е издигнал Дългата стена ,да пази Константинопол от нашественици Би трябвало да са славяните, Това е краят на пети и началото на шести век след Христа Не, не са славяните, Българите са? Тези Български нашествия продължават и при Юстиниан Велики ?Интересни са две неща- Нали славяни вече са се заселили в нашите земи? Защо атакуват империята Българи?
Преди последните двама, император е Анастасиий Той е издигнал Дългата стена ,да пази Константинопол от нашественици Би трябвало да са славяните, Това е краят на пети и началото на шести век след Христа Не, не са славяните, Българите са? Тези Български нашествия продължават и при Юстиниан Велики ?Интересни са две неща- Нали славяни вече са се заселили в нашите земи? Защо атакуват империята Българи?
В руско-киевската Повест врем. лет, НИ КАЗВАТ? Разслеввнето на "славяните" ... или това, което по-късно ще бъде наречено "славяни" е с вектор/посока ЮГ->СЕВЕР ... а не както Руско-германската исторически школи НИ ВТЪЛПЯВАТ векто-движение: СЕВЕР->ЮГ.
В подкрепа на това което твърдя? Ето цитат(а):
"Сели славяне по Дунаю, где теперь земля Венгерская и Болгарская.
ОТ ТЕХ СЛАВЯН Р-А-З-О-Ш-Л-И-С-Ь славяне по земле и прозвались именами своими от мест, на которых сели. Так одни, придя, сели на реке именем Морава и прозвались морава, а другие назвались чехи. А вот еще ..."
Второ - отделно се обяснява ПРИЧИНАТА ДОВЕЛА ЗА ТОВА ОТ-юг-на-север, "СЛАВЯНСКО" Разсление - Цитат:
"Когда ВОЛОХИ НАПАЛИ на славян дунайских, и поселились среди них, и притесняли их, то славяне эти пришли и сели на Висле и прозвались ляхами, а от тех ляхов пошли поляки, другие ляхи ..."
ПОЯСНЕНИЕ:
Волох=Римлянин=Влах//романо-езичен местен балканец
Тук оставям на вас сами да се отговорите на ... Кога "власите-римляни" достигат Истъра, известен още и като Дунав.
Последното ЧИСТО САРМАТСКО НАИМЕНОВАНИЕ НА РЕКАТА ... тоест на езика на ВТОРАТА ЕТНОСНО ИЗГРАЖДАЩА КОМПОНЕНТА НА НАС БЪЛГАРИТЕ - ПО ВРЕМЕ Милениума(когато идват на Дунав ВОЛОХИТЕ :)) ... сме били известни, като ТРАКИ и синонимното им ГЕТИ (което е преминало) в по-късното сТЛавини сКЛавинои ... вече през 16-ти век преминало в "Славони"
А ВТОРАТА ИЗГРАЖДАЩА НАРОДА НИ КОМПОНЕНТА известна, като Бъл/Бул/Вол-каращите ... в ТЕЗИ ВРЕМЕНА на ВОЛОХИТЕ е известна още и като голямо-ГЕТИ=САРМАТИ от което идва името на ... ?
...Идва името на Столицата на Дакия- Сарматигетузе! На Децебал!
Да не се разпростирам! Не Българите са произлезли от славяните, а славяните от .....Българите! Те са Българи, отродени!
Българите не са татари, тюрки или монголи
Аспаруховите Българи са потомци на местни, които са отишли в Македонската империя на изток на Александър
Калашите, светлооки и русокоси в Афганистан и Пакистан твърдят това Твърдят ,че са и Българи!
Така ,че Българите са живели наистина в Памир, но не са оттам Те са си Балканци, създали две империи там- Согдийската и кушанската/ кушия- куш означмава кон и днес у нас/ и завърнали се всъщност тук с Великото преселение! Разбира се, това са далечните потомци на хората , отишли там!
Но калашите и до ден днешен не встъпват в смесени бракове
Да не разпалвам страстите на антиавтохтонистите! Които под автохтонизъм разбират крепостни селяни Няма такива в оня период! Дори Рим е пускал свободно Германците в империята на границата, след като се убедят граничарите, че идват за търговия!
Хубава вечер, приятелю!
цитирайДа не се разпростирам! Не Българите са произлезли от славяните, а славяните от .....Българите! Те са Българи, отродени!
Българите не са татари, тюрки или монголи
Аспаруховите Българи са потомци на местни, които са отишли в Македонската империя на изток на Александър
Калашите, светлооки и русокоси в Афганистан и Пакистан твърдят това Твърдят ,че са и Българи!
Така ,че Българите са живели наистина в Памир, но не са оттам Те са си Балканци, създали две империи там- Согдийската и кушанската/ кушия- куш означмава кон и днес у нас/ и завърнали се всъщност тук с Великото преселение! Разбира се, това са далечните потомци на хората , отишли там!
Но калашите и до ден днешен не встъпват в смесени бракове
Да не разпалвам страстите на антиавтохтонистите! Които под автохтонизъм разбират крепостни селяни Няма такива в оня период! Дори Рим е пускал свободно Германците в империята на границата, след като се убедят граничарите, че идват за търговия!
Хубава вечер, приятелю!
Ще допълня само за по голяма яснота, че Любовта, Мъдростта и Истината Са трите основни компонента на Сътворението, посредством Които Създателя-Първоизточник Твори Процеса Живот във всичко и чрез всичко според Висшият Промисъл и Волята си, независимо от прищевките, капризите, желанията и амбициите на тоя или оня.
Всичко извън Божият Промисъл е една болнава, жалка илюзия, посредством която разни болни мозъци и слепи властолюбци се опитват да манипулират света и живота на планетата, неспособни да осъзнаят своята глупост и безпомощност пред Дълбоката Божия Любов, Мъдрост и Истина, на Които Е базирано развитието и израстването на човешкия род и която Истина предстои човечеството да осъзнае, за да промени погрешния си модел и път на развитие.
Хубав ден, приятелю!
цитирайВсичко извън Божият Промисъл е една болнава, жалка илюзия, посредством която разни болни мозъци и слепи властолюбци се опитват да манипулират света и живота на планетата, неспособни да осъзнаят своята глупост и безпомощност пред Дълбоката Божия Любов, Мъдрост и Истина, на Които Е базирано развитието и израстването на човешкия род и която Истина предстои човечеството да осъзнае, за да промени погрешния си модел и път на развитие.
Хубав ден, приятелю!
18. batogo - !!!:))) Здравей, Иване! Съгласен съм с теб.
06:11
Ще допълня само за по голяма яснота, че Любовта, Мъдростта и Истината Са трите основни компонента на Сътворението, посредством Които Създателя-Първоизточник Твори Процеса Живот във всичко и чрез всичко според Висшият Промисъл и Волята си, независимо от прищевките, капризите, желанията и амбициите на тоя или оня.
Всичко извън Божият Промисъл е една болнава, жалка илюзия, посредством която разни болни мозъци и слепи властолюбци се опитват да манипулират света и живота на планетата, неспособни да осъзнаят своята глупост и безпомощност пред Дълбоката Божия Любов, Мъдрост и Истина, на Които Е базирано развитието и израстването на човешкия род и която Истина предстои човечеството да осъзнае, за да промени погрешния си модел и път на развитие.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
Изтрий
Мъдри слова!
Да, човечеството трябва да проумее две неща!
Първото, че това, което ползва, не е негово, а му е дадено от твореца, по негова воля! Не то му е създателя!
И второто-, целта с която е дадено ! Дадено му е ,за да се развива и да помага на изоставащите - по ралични причини! А не да ги мачка Това не е негова работа!
Хубав ден, приятелю!
цитирай06:11
Ще допълня само за по голяма яснота, че Любовта, Мъдростта и Истината Са трите основни компонента на Сътворението, посредством Които Създателя-Първоизточник Твори Процеса Живот във всичко и чрез всичко според Висшият Промисъл и Волята си, независимо от прищевките, капризите, желанията и амбициите на тоя или оня.
Всичко извън Божият Промисъл е една болнава, жалка илюзия, посредством която разни болни мозъци и слепи властолюбци се опитват да манипулират света и живота на планетата, неспособни да осъзнаят своята глупост и безпомощност пред Дълбоката Божия Любов, Мъдрост и Истина, на Които Е базирано развитието и израстването на човешкия род и която Истина предстои човечеството да осъзнае, за да промени погрешния си модел и път на развитие.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
Изтрий
Мъдри слова!
Да, човечеството трябва да проумее две неща!
Първото, че това, което ползва, не е негово, а му е дадено от твореца, по негова воля! Не то му е създателя!
И второто-, целта с която е дадено ! Дадено му е ,за да се развива и да помага на изоставащите - по ралични причини! А не да ги мачка Това не е негова работа!
Хубав ден, приятелю!
20.
get -
До 17. leonleonovpom2 - Защо давам за илюстративен-пример столицата на "дакия" ?
09.12.2021 12:12
09.12.2021 12:12
leonleonovpom2 написа:
...Идва името на Столицата на Дакия- Сарматигетузе! На Децебал!
Да не се разпростирам! Не Българите са произлезли от славяните, а славяните от .....Българите! Те са Българи, отродени!
Българите не са татари, тюрки или монголи
Да не се разпростирам! Не Българите са произлезли от славяните, а славяните от .....Българите! Те са Българи, отродени!
Българите не са татари, тюрки или монголи
По-простите причини, че:
а) Наименованието е дву-съставно ... Сармати + Гети;
б) защото същата е документирана още от времена на Дунавската гето-сарматска държава с владетел(княз) Буря-быста (царствал от 82 - 44 г. пр.н.е.).
в) двусъставност имаме НЕ САМО В ИМЕТО ... което ИДВА ДА НИ подсКАЖЕ ... За един начеващ от тогава процес на КОНСОЛИДАЦИЯ м/у: Траки(в частта им "Гети") и сармати. Същите известни в по-ранно време още и като Маса(голямо)Гети ... а по време на Атила, вече като ХУНИ ?!
От което ТЕОРИИТЕ ЗА ТЮРКСКИЯТ ХАРАКТЕР (произход и език) на ХУНИТЕ ... Увисва БЕЗДОКАЗАТЕЛСТВЕНО на като едни "захабени-прани-гащи" :))) В историческата Теория-реконструция за Произход и Език на "прабългарите" ?
За които Златарски+Ко, твърдят: ХУНИТЕ СА АЗИАТСКИ НАРОД - Ерго? Хуно-българите на наследници на по-старите ХУНИ ... Следва да са били ТЮРКОЕЗИЧНИ !!
Е Да - ама Не!
Защото Сарматите, те и Хуни ... те и в по-късно време Пра-Българи ... Не са били "тюрки" ... а са с произход от прото-европейското население от ареала простиращ се от Каспия до река Танаис, тоест съвременен Дон!
Същото започна да го говори и професор Р. Рашев - който преди да стане професор на НИМ, бе куратор на шуменския ... Плиско-Преславския исторически музей ... Но не му остана време ... или вероятно - някои не му дадоха време, не само да обоснове Теорията си ... Защото същата ЩЕШЕ ДА ОБОРИ ... залегналата в учебниците ни Златарско-иностранцевска теории ЗА ТЮРКОСТТА НА ПРАБЪЛГАРИТЕ !!
- Капиш, ду'ъндерстенд, ферщеен, понял меня ?? :)) ... от което Жив и здрав бъди и по-малко се нерви на "историци" кЪркоровци и тОчковци - съзнателно недопускащи диспут по тези въпроси !!!
Той, Къркор, е от този вид, дето, като ги поканиш под леглото, те се качват и на леглото? Или ,каниш ги на трапеза като гости, те се разпореждат на нея, като домакини!?
Какво да правиш, генче!
Какво да правиш, ухапан е и от кон, освен генчето!!
Не, не е майтап тази работа! В някои отношения е по- зле и от ухапване от пепелянка!
На ,всичко отгоре му спряха и единствената полезна за него дейност, която му беше разрешена в блога - да слага по симпатии минуси!?
Направо за оплакване е!
Освен ,че не знае какво да говори, няма и какво да прави!
Според мен, най подходящ е за говорител на раздио Ереван! Да реве по него, на воля!
Колко е репресиран в България!
Как ,тук не могат да разберат, че лъжите му са истини!
Та, приятелю, дразня се в началото, че може да има такива хора, как е възможно ?
Но после ги приемам на майтап и даже ми доставят удоволствие, като шутове!
Всичко най - добро, Гет!
цитирайКакво да правиш, генче!
Какво да правиш, ухапан е и от кон, освен генчето!!
Не, не е майтап тази работа! В някои отношения е по- зле и от ухапване от пепелянка!
На ,всичко отгоре му спряха и единствената полезна за него дейност, която му беше разрешена в блога - да слага по симпатии минуси!?
Направо за оплакване е!
Освен ,че не знае какво да говори, няма и какво да прави!
Според мен, най подходящ е за говорител на раздио Ереван! Да реве по него, на воля!
Колко е репресиран в България!
Как ,тук не могат да разберат, че лъжите му са истини!
Та, приятелю, дразня се в началото, че може да има такива хора, как е възможно ?
Но после ги приемам на майтап и даже ми доставят удоволствие, като шутове!
Всичко най - добро, Гет!
22.
dobrodan -
Гете? Някой и друг въпрос мога ли да задам, ако, разбира се, Иван позволи?
09.12.2021 22:30
09.12.2021 22:30
Къде и кога гетите станаха бели и руси?
Правим ли разлика между тюрки и европейски тюркоезични народи?
На какъв език е надписът върху т. нар. Чаша на Дингезих? С какви символи е изписан?
Какво пише на Кубратовия пръстен? С какви символи е направен надписът?
Тези, които наричаш масагети, биват наречени още масгути.
Нямам време, даже и да имах, не виждам смисъл да оборвам коментара ти ред по ред.
Посоката на второто разселване на славяните е тази, която си описал, причината също е ясна. Питам обаче: какво славянско има в имената Илирия и Далмация?
Кой принуди славяните да слязат надолу и кога? Към Балканите, имам предвид?
Тук категорично не е прародината им.
Името Сармизегетуза :) през какъв език е конструирано: индо-европейски или не?
Засега стига толкова.
Разбира се, не си длъжен да отговаряш. Както и Иван да публикува коментара :).
цитирайПравим ли разлика между тюрки и европейски тюркоезични народи?
На какъв език е надписът върху т. нар. Чаша на Дингезих? С какви символи е изписан?
Какво пише на Кубратовия пръстен? С какви символи е направен надписът?
Тези, които наричаш масагети, биват наречени още масгути.
Нямам време, даже и да имах, не виждам смисъл да оборвам коментара ти ред по ред.
Посоката на второто разселване на славяните е тази, която си описал, причината също е ясна. Питам обаче: какво славянско има в имената Илирия и Далмация?
Кой принуди славяните да слязат надолу и кога? Към Балканите, имам предвид?
Тук категорично не е прародината им.
Името Сармизегетуза :) през какъв език е конструирано: индо-европейски или не?
Засега стига толкова.
Разбира се, не си длъжен да отговаряш. Както и Иван да публикува коментара :).
Е, няма как да попреча на диалог с въпроси ,зададени учтиво, без обиди!
Аз имам ОМ към Славяните, появили се с това име през 16-17- ти век! Както и към наименованието Византия Така я били наричали арменците? А, как я е наричал например Юктиниан!Има ли някакъв документ от негово време, че славяни живеят в ИРИ?
Да се говори смело за неясни неща в тъмните векове от шести до девети век може- но за доказани! Например ,че сме имали държава!
В този период да се ползват надписи за доказателства е прекалено самоуверено Надписът на Кубрат е направен по начин по който Митьо Бузата си позволи да разчете и на тази база да твърди за златен солид от Добруджа ,че принадлежи на Аспарух !Само ,че Буквите на са на кръст , както са на печата, а са пръснати на двете страни на монетата!
От такива езикови спекулации- писмени, гърците си позволяват да твърдят ,че македонците са гърци Защото пишели на гръцки!?
Да се върнем на славяните Имам въпрос към тебе Кога са дошли славяните в нашите земи? Как са били приети и защо са били приети?
Имат ли някаква връзка с битката край Одрин, при която ту готи, ту Българи, според летописците ,разтромяват ромеите и убиват император Валент? Къде и какво правят славяните по това време, както и по времето на Константин, преди това, и от Анастасий до Ираклий включително
Как е станало заселването на сарматите по времето на Константин Велики? - Нахлули са и са го принудили да ги остави в Мизия-Долна Мизия-Северна България или с негово разрешение?Можело ли е всяко племе, самоволно, както при славяните, да нахлува без последствия за него в земите на ИРИ? Че той отново обединява цялата империя, премахва тетрархията!
Ето, за готите при Одрин се твърди ,че са Българи
А ,че гети и готи са едно и също, за това нямам никакво съмнение Мога да посоча и годината на това преобразуване-212сл Хр.
Но, това е мое допълнение, все едно ,че само съм изказал мнение Защото въпросът ти беше към Гет!
Лека нощ!
цитирайАз имам ОМ към Славяните, появили се с това име през 16-17- ти век! Както и към наименованието Византия Така я били наричали арменците? А, как я е наричал например Юктиниан!Има ли някакъв документ от негово време, че славяни живеят в ИРИ?
Да се говори смело за неясни неща в тъмните векове от шести до девети век може- но за доказани! Например ,че сме имали държава!
В този период да се ползват надписи за доказателства е прекалено самоуверено Надписът на Кубрат е направен по начин по който Митьо Бузата си позволи да разчете и на тази база да твърди за златен солид от Добруджа ,че принадлежи на Аспарух !Само ,че Буквите на са на кръст , както са на печата, а са пръснати на двете страни на монетата!
От такива езикови спекулации- писмени, гърците си позволяват да твърдят ,че македонците са гърци Защото пишели на гръцки!?
Да се върнем на славяните Имам въпрос към тебе Кога са дошли славяните в нашите земи? Как са били приети и защо са били приети?
Имат ли някаква връзка с битката край Одрин, при която ту готи, ту Българи, според летописците ,разтромяват ромеите и убиват император Валент? Къде и какво правят славяните по това време, както и по времето на Константин, преди това, и от Анастасий до Ираклий включително
Как е станало заселването на сарматите по времето на Константин Велики? - Нахлули са и са го принудили да ги остави в Мизия-Долна Мизия-Северна България или с негово разрешение?Можело ли е всяко племе, самоволно, както при славяните, да нахлува без последствия за него в земите на ИРИ? Че той отново обединява цялата империя, премахва тетрархията!
Ето, за готите при Одрин се твърди ,че са Българи
А ,че гети и готи са едно и също, за това нямам никакво съмнение Мога да посоча и годината на това преобразуване-212сл Хр.
Но, това е мое допълнение, все едно ,че само съм изказал мнение Защото въпросът ти беше към Гет!
Лека нощ!
Зарадва ме, че осъзнаваш в дълбочина Висшата Истина и се стремиш да я прилагаш в живота си!
Светли дни и празници по Рождество, приятелю!
цитирайСветли дни и празници по Рождество, приятелю!
24. batogo - !!!:))) Благодаря ти за точния, смислен отговор, Иване!
07:14
Зарадва ме, че осъзнаваш в дълбочина Висшата Истина и се стремиш да я прилагаш в живота си!
Светли дни и празници по Рождество, приятелю!
цитирай
Изтрий
За доверието в мен, което трябва, разбира се , да оправдая!
Всичко най- добро и светли празници ти пожелавам, приятелю!
цитирай07:14
Зарадва ме, че осъзнаваш в дълбочина Висшата Истина и се стремиш да я прилагаш в живота си!
Светли дни и празници по Рождество, приятелю!
цитирай
Изтрий
За доверието в мен, което трябва, разбира се , да оправдая!
Всичко най- добро и светли празници ти пожелавам, приятелю!
03:50 - kirk
Къш оттук бе, казах ти къде те очакват!
цитирайКъш оттук бе, казах ти къде те очакват!
27.
get -
До 22. dobrodan - Кога ми представиш ИЗВОР~ФАКТ потвърждаващ ... за ЕВРОПЕЙСКИ+ТЮРКОЕЗИЧНИ НАРОДИ - Ще спорим?
10.12.2021 09:32
10.12.2021 09:32
dobrodan написа:
Къде и кога гетите станаха бели и руси?
Правим ли разлика между тюрки и европейски тюркоезични народи?
На какъв език е надписът върху т. нар. Чаша на Дингезих? С какви символи е изписан?
Какво пише на Кубратовия пръстен? С какви символи е направен надписът?
Тези, които наричаш масагети, биват наречени още масгути.
Нямам време, даже и да имах, не виждам смисъл да оборвам коментара ти ред по ред.
Посоката на второто разселване на славяните е тази, която си описал, причината също е ясна. Питам обаче: какво славянско има в имената Илирия и Далмация?
Кой принуди славяните да слязат надолу и кога? Към Балканите, имам предвид?
Тук категорично не е прародината им.
Името Сармизегетуза :) през какъв език е конструирано: индо-европейски или не?
Засега стига толкова.
Разбира се, не си длъжен да отговаряш. Както и Иван да публикува коментара :).
Правим ли разлика между тюрки и европейски тюркоезични народи?
На какъв език е надписът върху т. нар. Чаша на Дингезих? С какви символи е изписан?
Какво пише на Кубратовия пръстен? С какви символи е направен надписът?
Тези, които наричаш масагети, биват наречени още масгути.
Нямам време, даже и да имах, не виждам смисъл да оборвам коментара ти ред по ред.
Посоката на второто разселване на славяните е тази, която си описал, причината също е ясна. Питам обаче: какво славянско има в имената Илирия и Далмация?
Кой принуди славяните да слязат надолу и кога? Към Балканите, имам предвид?
Тук категорично не е прародината им.
Името Сармизегетуза :) през какъв език е конструирано: индо-европейски или не?
Засега стига толкова.
Разбира се, не си длъжен да отговаряш. Както и Иван да публикува коментара :).
Но за такива Е БЕЗУМНО ДА ГОВОРИМ за ВРЕМЕ ОТ ПРЕДИ ТУРСКИЯ КАГАНАТ!
Защо твоите ментори ЗА ТЮРКОЕЗИЧНОСТТА НА БЪЛГАРИТЕ ОТ ВОЛГА - не коментират ... Титулатурата на Иван Грозни царувал 1547-1584 г. В КОЯТО ПРЕДЕЛНО ЯСНО СЕ РАЗГРАНИЧАВАТ - политико-географските СУБЕКТИ:
А/ КАЗАНСКО царство(ханство) и ...
Б/ Българско ?
Само на това ОТГОВОРИ? И от това ще ти стане пределно ясно - доколко са обосновани претенциите на КАЗАНСКИТЕ ТЮРКО-ТАТАРИ върху БЪЛГАРИЗМА в земите на "самарска" България!?
А за началото на БЪЛГАРИЗМА в поречието на средна Волга - можем да приемем, че той Е ОЩЕ В СРЕДАТА НА ВТОРИ ВЕК, С ПОЯВАТА на едно население - Което руските+татарските историци УПОРИТО ДЪРЖАТ да назовават САРМАТСКО?!
А сармати, НАРОД ... от там ИДЕ първата съставна в наименованието на БУРЕБИСТОВАТА СТОЛИЦА ... се превежда не от ТЮРК-ДИЛ ... а от европейското САР+МАТИ. За което поне ТРИМА(известни ми - антични) АВТОРИ ПОЯСНЯВАТ, че ЕТИМОЛОГИЯТА идела от това, че при тях бил СПЕЦИФИЧЕН МАТРИАРХАТА ... за разлика от др. съседни им ЕВРОПЕЙСКИ и ПАТРИАРХАЛНИ НАРОДИ от СЕВЕРНО ЧЕРНОМОРИЕ + КАСПИЯ + АРАЛ !!
- Здрав и мондр да си!
П.П.
Народите от СРЕДНА ВОЛГА - още от ВТОРИ ВЕК се окултуряват от едни хора. Които тогава са били назовавани САРМАТИ, с близки релации МАСА(голямо)ГЕТИ.
А "маса-гетите" са известни/исторически доказано КАТО НАРОД - още от ШЕСТИ ВЕК преди Христа.
И за тяхната царица Томира - се казва, че е ПРИЧИНА ЗА СМЪРТТА НА персийския владетел Кир Велики.
Но вече към времена, когато Овидий е "интерниран" в Добруджа. Същият ни остава сведение ЗА СЪЩИТЕ да пребивават там.
И в заключение - да кажа?
А// Преди да се занимаваш със компаративистика (историко-сравнително езикознание) сам си уясни КЪДЕ Е ВЪЗНИКНАЛ прото-европейския Ерго прото-тюркския, езици.
Б// А кога се занимаваш със семантика + етимология, сравнявайки два езика от НЕРОДСТВЕНИ СЕМЕЙСТВА? - Направи си труда освен майчиният ти български - да научиш поне, този език, говорен в момента в Република Турция ?!
- Анадънму аркадаш ?!
Дроздов Юрий Николаевич, Валентин Стецюк (https://www.v-stetsyuk.name/ru/) и Олжас Сулейменов.
Превел съм и от тримата.
Пожелавам ти приятно четене. Там са отговорите на въпросите, които ми зададе, на всичките до един.
Нямам за кога да уча турски.
Много по-интересен ми е казахският, но и за него няма време.
Царица Томира :). Да не е случайно Тамьiр?
Ментори нямам, Гете. Обаче не нося шапка, което ще рече, ползвам главата си по предназначение :).
цитирайПревел съм и от тримата.
Пожелавам ти приятно четене. Там са отговорите на въпросите, които ми зададе, на всичките до един.
Нямам за кога да уча турски.
Много по-интересен ми е казахският, но и за него няма време.
Царица Томира :). Да не е случайно Тамьiр?
Ментори нямам, Гете. Обаче не нося шапка, което ще рече, ползвам главата си по предназначение :).
29.
get -
До 28. dobrodan - От тримата автори двамата са инженери, само третият може да спори за лингвист!
10.12.2021 20:07
10.12.2021 20:07
dobrodan написа:
Дроздов Юрий Николаевич, Валентин Стецюк (https://www.v-stetsyuk/ru/) и Олжас Сулейменов.
Превел съм и от тримата.
Пожелавам ти приятно четене. Там са отговорите на въпросите, които ми зададе, на всичките до един.
Нямам за кога да уча турски.
Много по-интересен ми е казахският, но и за него няма време.
Царица Томира :). Да не е случайно Тамьiр?
Ментори нямам, Гете. Обаче не нося шапка, което ще рече, ползвам главата си по предназначение :).
Превел съм и от тримата.
Пожелавам ти приятно четене. Там са отговорите на въпросите, които ми зададе, на всичките до един.
Нямам за кога да уча турски.
Много по-интересен ми е казахският, но и за него няма време.
Царица Томира :). Да не е случайно Тамьiр?
Ментори нямам, Гете. Обаче не нося шапка, което ще рече, ползвам главата си по предназначение :).
1. Олджас Сулейманов - чел съм го преди осем години.
2. Дроздов - преди две.
3. Третият - Стецюк, нещо подобно на Омелян Прицак - с предпоставената теза БЪЛГАРИ=ТУРЦИ.
Тези исторически-моделирания(псевдо) не могат ме накара да променя мнението си!
Европейците са си ЕВРОПЕЙЦИ - с присъщият им език, вярвания, култура и материален бит. От което показващи ОСНОВАТЕЛНО да не са ТЮРКИ!
Ако тръгна през пан-бУлгаристките фолк-хисторита ... то тогава, трябва да отречем дялове от човешкото познание - съответно, история, етнография, антропология, лингвистика ет цетера.
И аз не нося шапка най-вече от вида на "Шапката на Мономах", която не парадна за Източно-римските императоре ... а е специфична за тюрко-татарските ЗНАТНИ князе!
И от която можем си дадем ясна представа - Доколко Московска Рус е "славянска" или "татарска" ... Същото като с КАЗАНСКОТО ХАНСТВО - пост-продукт на Ченгизидската "Алтън ордусу" неправомерно спекулираща с историческото и писменно наследство на по-старата ОТ ПРЕДИ МОНГОЛИТЕ, България на Волга.
Която ибн'Фадлан в всичките си коментари я нарича "скитска" още и "сакалибска" - а това в Кой век е - ще ли ми кажеш ?!
В заключение - щом имаш в излишък време за губене, продължавай да доказваш недоказуемото ... че Тюрко-татарите от Казан след Чингиз продължават да са досущ ЕДНО КЪМ ЕДНО с по-старите българи/България - на които неоснователно узурпират името и историята, приписвайки си я като своя!!
30.
dobrodan -
Не, казанци не са старите българи, двамата го знаем прекрасно това нещо :).
11.12.2021 10:15
11.12.2021 10:15
Обаче. Те също са наследници на някога великите древни българи. И ти, и аз го знаем това нещо :).
Европа? :):):):):) Гете? След като казваш, че си прочел тия книги........и тия автори :)......не допускаш ли поне за миг, че.........може и да са прави?
И смяташ, че сакалибите са славяните? Почтените старши светли аси - славяни?
Гете, моля те :)!
Очевадно не сме монголоиди като тюрките.
Кажи тогава, откъде у тях белорасова кръв? :)
Подготвям нов материал. Ще бъде весело, обещавам :).
цитирайЕвропа? :):):):):) Гете? След като казваш, че си прочел тия книги........и тия автори :)......не допускаш ли поне за миг, че.........може и да са прави?
И смяташ, че сакалибите са славяните? Почтените старши светли аси - славяни?
Гете, моля те :)!
Очевадно не сме монголоиди като тюрките.
Кажи тогава, откъде у тях белорасова кръв? :)
Подготвям нов материал. Ще бъде весело, обещавам :).
Въпросът не е към мен ,но ще дам и моето мнение
Ако става дума за съвременните турци, много малко е останало у тях тюркското от древните Родното им място са днешните пустини Каракум и Къзълкум
Но, запитаха наскоро в интервю един турски професор, какви са турците в края на краищата?
Той се забави с отговора, явно обмисляше, как да отговори ,че да бъде разбран
Каза, че смята, че най лесно ще бъде разбран, като ги класифицира като Средиземноморски народ Е, съгласих се веднага!
/Черно море е един дълбок залив на Средиземно море!/
Като се гледат артистите в турските филми ,лесно могат да се определят ,кои са с Бълтарска, гръцка или с кръв от други балкански народи
Истинските турци трябва да се търсят в Тюркмения Но и там има силно, руско влияние
Друго трябва да се гледа, според мен- какъв е делът на азиатските гени При нас беше някакви стотни от процента При тях колко и?
Хубав ден!
цитирайАко става дума за съвременните турци, много малко е останало у тях тюркското от древните Родното им място са днешните пустини Каракум и Къзълкум
Но, запитаха наскоро в интервю един турски професор, какви са турците в края на краищата?
Той се забави с отговора, явно обмисляше, как да отговори ,че да бъде разбран
Каза, че смята, че най лесно ще бъде разбран, като ги класифицира като Средиземноморски народ Е, съгласих се веднага!
/Черно море е един дълбок залив на Средиземно море!/
Като се гледат артистите в турските филми ,лесно могат да се определят ,кои са с Бълтарска, гръцка или с кръв от други балкански народи
Истинските турци трябва да се търсят в Тюркмения Но и там има силно, руско влияние
Друго трябва да се гледа, според мен- какъв е делът на азиатските гени При нас беше някакви стотни от процента При тях колко и?
Хубав ден!
32.
get -
До 30. dobrodan и 31. leonleonovpom2 - Ще се опитам сглобявайки "отговор: две-в-едно" да отговоря ... ?
11.12.2021 12:51
11.12.2021 12:51
... на тези ваши въпроси?
... Съответно и на ... ?
Първо-генезис на НАРОД+ЕЗИК+ВЯРВАНИЯ на ТЮРКУТИТЕ е от ареала заключаващ се между Алтай-и-Ордоса, находящ се на север от Китай.
В потвъждение на това ми твърдение - говори ПОСЛЕДВАЩИЯТ АРЕАЛ НА РАЗСЕЛЕНИЕ на ЕЗИК+НАРОД, като почнем НА ИЗТОК: от Корея(защото КОРЕЙЦИТЕ СЪЩО СА ТЮРКО-ГЛАСНИ) и стигнем до Алтай и езерото Балхаш.
Именно там ВЕЧЕ ПРЕЗ ПЕТИ-ШЕСТИ ВЕК - са открити(документирани като поява) и ПЪРВИТЕ "Енисейски надписи". По безспорен начин доказани, че са ОТ ТУРЦИ на ТУРСКИ + СПЕЦИФИЧНА(та) ЗА ТЯХ (рунна) ГРАФИЧНА СИСТЕМА!
Второ: За пръв път ДОКУМЕНТИРАНА МАСОВА ПОЯВА на ТЮРКО-ЕЗИЧНО НАСЕЛЕНИЕ в пределите на пред-Кавказието е документирана по време на Тюркския каганат ... съответно ИЗВОРОВИТЕ СВЕДЕНИЯ за владетелите им Турксанф и Истеми-ягбу ... които са преследвали ОСТАТЪЦИТЕ ОТ РАЗБИТАТА АРМИЯ НА ЕФТАЛИТите. Които историците им наричат АВАРИ-ОБРИ но на практика те са псевдо-ОБРИ. Тъй като ОРИГИНАЛНИТЕ ТАКИВА - са тюрко езичен народ и ДЕЙСТВИТЕЛНО ПРИНАДЛЕЖАТ КЪМ ГОЛЯМОТО СЕМЕЙСТВО НА "тюрко-езичното семейство" + народи?
Трето: От кого и кога НАЙ-РАНО се налага ТЕЗАТА: (пра)Българите са Тюрки?
Отговор: Това става от Екатерина Велика след посещението и в/през м.май 1767 г. в град Казан!!!
Четвърто: "Белорасовата" им "кръв":))) У казанци а и изобщо при тюрките плюс Московските руси - иде НЕ ПО НАША ... а по линия на това че ... ТЕ В ПРЕОБДАВАЩАТА СИ ЧАСТ СА НАСЛЕДНИЦИ ... На третия ЕТНОСЕН ЕЛЕМЕНТ-КОМПОНЕНТ участвал в историческото им форм-не като антропология-народ.
Големият процент "русо-белокожие" се дължи на пермските народи!
цитирайleonleonovpom2 написа:
Въпросът не е към мен ,но ще дам и моето мнение
Ако става дума за съвременните турци, много малко е останало у тях тюркското от древните Родното им място са днешните пустини Каракум и Къзълкум
...
Въпросът не е към мен ,но ще дам и моето мнение
Ако става дума за съвременните турци, много малко е останало у тях тюркското от древните Родното им място са днешните пустини Каракум и Къзълкум
...
... Съответно и на ... ?
dobrodan написа:
- Не, казанци не са старите българи, двамата го знаем прекрасно това нещо :).
... Кажи тогава, откъде у тях белорасова кръв?
- Не, казанци не са старите българи, двамата го знаем прекрасно това нещо :).
... Кажи тогава, откъде у тях белорасова кръв?
Първо-генезис на НАРОД+ЕЗИК+ВЯРВАНИЯ на ТЮРКУТИТЕ е от ареала заключаващ се между Алтай-и-Ордоса, находящ се на север от Китай.
В потвъждение на това ми твърдение - говори ПОСЛЕДВАЩИЯТ АРЕАЛ НА РАЗСЕЛЕНИЕ на ЕЗИК+НАРОД, като почнем НА ИЗТОК: от Корея(защото КОРЕЙЦИТЕ СЪЩО СА ТЮРКО-ГЛАСНИ) и стигнем до Алтай и езерото Балхаш.
Именно там ВЕЧЕ ПРЕЗ ПЕТИ-ШЕСТИ ВЕК - са открити(документирани като поява) и ПЪРВИТЕ "Енисейски надписи". По безспорен начин доказани, че са ОТ ТУРЦИ на ТУРСКИ + СПЕЦИФИЧНА(та) ЗА ТЯХ (рунна) ГРАФИЧНА СИСТЕМА!
Второ: За пръв път ДОКУМЕНТИРАНА МАСОВА ПОЯВА на ТЮРКО-ЕЗИЧНО НАСЕЛЕНИЕ в пределите на пред-Кавказието е документирана по време на Тюркския каганат ... съответно ИЗВОРОВИТЕ СВЕДЕНИЯ за владетелите им Турксанф и Истеми-ягбу ... които са преследвали ОСТАТЪЦИТЕ ОТ РАЗБИТАТА АРМИЯ НА ЕФТАЛИТите. Които историците им наричат АВАРИ-ОБРИ но на практика те са псевдо-ОБРИ. Тъй като ОРИГИНАЛНИТЕ ТАКИВА - са тюрко езичен народ и ДЕЙСТВИТЕЛНО ПРИНАДЛЕЖАТ КЪМ ГОЛЯМОТО СЕМЕЙСТВО НА "тюрко-езичното семейство" + народи?
Трето: От кого и кога НАЙ-РАНО се налага ТЕЗАТА: (пра)Българите са Тюрки?
Отговор: Това става от Екатерина Велика след посещението и в/през м.май 1767 г. в град Казан!!!
Четвърто: "Белорасовата" им "кръв":))) У казанци а и изобщо при тюрките плюс Московските руси - иде НЕ ПО НАША ... а по линия на това че ... ТЕ В ПРЕОБДАВАЩАТА СИ ЧАСТ СА НАСЛЕДНИЦИ ... На третия ЕТНОСЕН ЕЛЕМЕНТ-КОМПОНЕНТ участвал в историческото им форм-не като антропология-народ.
Големият процент "русо-белокожие" се дължи на пермските народи!
За тюрките съм изчел много и всичко научено мога да споделя само в няколко реда:
1. Първите тюрки се появяват на бял свят в 552 г.- до тогава такива НИКОГА историята не е зафиксирала. Документи за Българите сочат обаче,че ние сме с векове и дори с хилядолетия по-стар народ! Изводът е прост и ще го приравня към пример от Балканите: няма как съвременната Псевдомакедония да е по-древна от антична Македония!
2. Най-древните тюрки са били чисти европеиди,много по-руси от днешните лъжемакедонци!
3. Първите надписи на тюркски език се появяват в началото на VIII век (718 г.)- ако тюрките са оставили някой надпис преди това,той е бил на согдийски (индоевропейски!). Първите надписи с Български руни от Източна Европа обаче са датирани през II-III век: далеч преди появата на тюрките като народ!
4. Преди днешния си тюркски език тюрките са имали друг по-стар език,който бил индоевропейски.
5. Сред тях НИКОГА не е имало племена,носещи имената хуан-хуан, жуан-жуан, жужани, хуни, пугури, булгури, булгари и пр.!
6. Изпитали са силно китайско влияние за разлика от Българите,сред които най-старата следа от китайско влияние е една китайска паница от XIII-XIV век,която дедите ни са купили от някой генуезки (респ.еврейски) търговец,посетил татарските владения в днешна Украйна и Русия.
7. "Тюркския" календар се появява в началото на VIII век,скоро след появата на писмеността (тюркските руни). "Китайския" календар е още по-млад,но и за него китайците научават едва в началото на VIII век за разлика от Българите,които имат зафиксирани няколко доста по-стари дати в своя календар: Първа година от Новата ера (начало на Новото Българско летоброене), 415 г. (раждането на Атила), 453 г. (смъртта на Атила), 625 г. (възцаряването на Гостун), 629 г. (възцаряването на Кубрат), 695 г. (смъртта на Аспарух).
8. Монголоиди сред пратюрките се явяват едва в VII век- далеч след появата на Българите в Европа!
Интересът ми към тях е слаб,но се принудих да ги опозная по-добре заради приписвания на Българите тюркизъм. Оказа се че съм бил прав- Българската история е фалшифицирана но тази на тюрките- също!
цитирай1. Първите тюрки се появяват на бял свят в 552 г.- до тогава такива НИКОГА историята не е зафиксирала. Документи за Българите сочат обаче,че ние сме с векове и дори с хилядолетия по-стар народ! Изводът е прост и ще го приравня към пример от Балканите: няма как съвременната Псевдомакедония да е по-древна от антична Македония!
2. Най-древните тюрки са били чисти европеиди,много по-руси от днешните лъжемакедонци!
3. Първите надписи на тюркски език се появяват в началото на VIII век (718 г.)- ако тюрките са оставили някой надпис преди това,той е бил на согдийски (индоевропейски!). Първите надписи с Български руни от Източна Европа обаче са датирани през II-III век: далеч преди появата на тюрките като народ!
4. Преди днешния си тюркски език тюрките са имали друг по-стар език,който бил индоевропейски.
5. Сред тях НИКОГА не е имало племена,носещи имената хуан-хуан, жуан-жуан, жужани, хуни, пугури, булгури, булгари и пр.!
6. Изпитали са силно китайско влияние за разлика от Българите,сред които най-старата следа от китайско влияние е една китайска паница от XIII-XIV век,която дедите ни са купили от някой генуезки (респ.еврейски) търговец,посетил татарските владения в днешна Украйна и Русия.
7. "Тюркския" календар се появява в началото на VIII век,скоро след появата на писмеността (тюркските руни). "Китайския" календар е още по-млад,но и за него китайците научават едва в началото на VIII век за разлика от Българите,които имат зафиксирани няколко доста по-стари дати в своя календар: Първа година от Новата ера (начало на Новото Българско летоброене), 415 г. (раждането на Атила), 453 г. (смъртта на Атила), 625 г. (възцаряването на Гостун), 629 г. (възцаряването на Кубрат), 695 г. (смъртта на Аспарух).
8. Монголоиди сред пратюрките се явяват едва в VII век- далеч след появата на Българите в Европа!
Интересът ми към тях е слаб,но се принудих да ги опозная по-добре заради приписвания на Българите тюркизъм. Оказа се че съм бил прав- Българската история е фалшифицирана но тази на тюрките- също!
Точен си ,както винаги!
Не може дядото ,да носи името на внучето! Това само внучето, милото, може да си го помисли и му е простено!
Дете е!
Относно македонците, там в сила е максимата, че двама се карат, но третият, отстрани, той печели! Кой е той и защо ли!
Ами, ние печелим и то с туш!
Има , едни калаши в Афганистан, които твърдят ,че са Българи? Да, имат прилика с нас Но, твърдят също ,че са дошли там с Александър! Това добре!
Би трябвало с него да са отишли там и каращите се македонци и гърци? !
За наследството на Александър!
Но при великото преселение на народите, започнало от тези земи, оттам се връщат не македонци и гърци , а....Българи!?
Що за фокус?
Отишли гърци и македонци, а дошли Българи?
Това може да обяснят да обяснят само мразотраколозите!
Всичко най-добро , приятелю!
цитирайНе може дядото ,да носи името на внучето! Това само внучето, милото, може да си го помисли и му е простено!
Дете е!
Относно македонците, там в сила е максимата, че двама се карат, но третият, отстрани, той печели! Кой е той и защо ли!
Ами, ние печелим и то с туш!
Има , едни калаши в Афганистан, които твърдят ,че са Българи? Да, имат прилика с нас Но, твърдят също ,че са дошли там с Александър! Това добре!
Би трябвало с него да са отишли там и каращите се македонци и гърци? !
За наследството на Александър!
Но при великото преселение на народите, започнало от тези земи, оттам се връщат не македонци и гърци , а....Българи!?
Що за фокус?
Отишли гърци и македонци, а дошли Българи?
Това може да обяснят да обяснят само мразотраколозите!
Всичко най-добро , приятелю!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107466