Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2022 18:04 - Източни политически еквилибристики
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3737 Коментари: 30 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дали са само източви, не, не са, но те ни интересуват в момента!

Още в зората на демокрацията имах възможността сега, за България, да си спомням понякога! Не ,не съжалявам ,че я отказах! Но за нещо друго наистина съжалявам! Че не ми бе позволено да уча дипломация Може и за добро да е било, но съжалявам!
След дъжд качулка, както се казва!
С лирическото  отклонение- дотук!

Сега, някои казват, да дадем на макетата всичко ,което искат, в името на ЕС и наобщността!? И, да сме споко-о-о-йни.......
...
Така провлачено го казваше племенника на жена ми . Иска да е споко-о-ен, когато го питаха, как ще плаща повишените такси за следване?  Да, иска да си е споко-о-о-ен, защото , завлечените милиони зад гърба му , му дават спокойствието!
Ние какви милиони имаме, за да сме споко-о-о-йни!

Да видим искането на макетата в исторически план
Румънците са също нова Държава, създадена на Български земи! / Аман бе/ Преди да попадне под Турско, земята им  е била раздробена на воеводства/ някой оспорва ли Българския произход на званието воевода- съответствощо  на френското генерал?/  Да изброим някои воеводи-Иванко, Георги, Мирчо, Мирчо Стари, Влад Цепеш-ДракОла, Тодор Владимиров-Владимиреску,  добавено по- късно... Пишели са и са говорели на Български, допреди по-малко от два века! Ботев затова е издавал вестниците си там! Свободно е можел да ползва печатни машини с Български Букви!
Това се знае, както казва баш акъллийката на блота, лакардии са!  Но да знаеш не е всичко, трябва и да го осмислиш,  и да го ползваш! Съдето трябва и е необходимо!

Така, България е продължила да съществува във воеводствата......

Но на днешните романещи,това не е достатъчно! ?  Искат да имат история И я имат В нея ,учудващо, след първият им цар, Децебал има голяма празнота откъм царе,  после има един измислен от пети век И следва една поредица от царе, тези от нашето ВБЦ?
Посочени като Румънски А и Петре със сигурност- синът на Симеон Велики от ПБЦ
Което автоматически прави всички владетели от Крумовата династия "румънци"?
За воеводите с Българско военно звание и с Български имена  и ние вече не спорим?
Знае се ,че в клаузите на Берлинския мирен договор Северна Добруджа се дава на Румъния?  Знае се ,че е за 101 години, знае се също, че указът за присъединяването и към Румъния е написан на...Български!? Защото там никой не знае писмен румънски, не могат да го прочетат !
Все пак, след сто години, Тодор Живков се заинтересовал и попитал Брежнев, какво ще правят със Северна Добруджа? И му изложил фактите....

Брежнев го изслушал и махнал с ръка И казал, да внимават особено привържениците на ЕС относно продаването на България, -Ние сме едно/ има предвид Източно европейския съюз, кодиран тогава като Варшавския пакт! Има ли значение къде е Северна Добруджа, след като сме заедно!
И Живков, няма как ,съгласил се, че няма значение!
Историята има и продължение след Берлинския конгрес От изцяло Българско населението от Тулча насам, сега е в положение да няма и един човек , можещ да пише на Български
Такова варварско обезбългаряване е извършено в тези Български територии
Какво чувам? -Тихо ли? А, да не чуят румънците!
И ние да сме си -споко-о-ойни! Нали така?
Да, сега като говоря за румънците, вече ще мълча ! Дотук!

Има и друг интересен пример, отнасящ се до Бившия СССР и производните му Русия и  Украйна- Крим!
По Хрушчово време, преди 60 години , е включен административно към Украйна- дотогава е бил руски! На несъгласните ,  той е пробутал познатата фраза- Какво значение има, нали сме заедно!?
  Такава административна практика има от памтивека Например, Одринска Тракия е включена административно към тема Македония, по времето когато прадядото на Василий Втори е бил дете?  Затова Василий Втори е македонец, въпреки ,че е роден в Тракия, а по произход- не се знае какъв е,  арменец или варанг?

Да, но след  като Русия и Украйна вече не са заедно, Русия си прибра вересиите!
Е, грешката е ,че ренегатът Горбачов и пияният Елцин трябваше да го направят!
Както недоразумението -демократ Ж..Ж., побърза да признае изтърсакът Македония безусловно и без никаква обвързаност от негова  страна?
Ако е било за златен Олимпийски медал, би следвало да се попита- Де го медалот?

Та сега, някои заради спокойствието си,  предлагат да дадем на ренегатите ,каквото поискат?!  Удовлетворяването на тези искания звучи равностойно на искането ни ЕС да ни даде 300 милиарда безвъзмездно/ както на гърцинте/ ,така ,че спокойствието ни да ни е пълно!



Гласувай:
36



1. kvg55 - leonleonovpom2,
11.01.2022 21:18
От Жельо Желев насам вършим само глупости във външната си политика и дипломация.
Признахме БЮРМ, танкове им подарихме, железопътна линия до границата построихме. Паспорти на български граждани им продаваме. И какво ли не още.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
11.01.2022 21:50
1. kvg55 - leonleonovpom2,
21:18
От Жельо Желев насам вършим само глупости във външната си политика и дипломация.
Признахме БЮРМ, танкове им подарихме, железопътна линия до границата построихме. Паспорти на български граждани им продаваме. И какво ли не още.
цитирай

Изтрий

Да, така е!
Хайде, в началото бяха неподготвени и си вярваха ,че могат?
Следващите смятаха ,че са се родили научени
Те ясно показаха,ренегатите, с нарязването на танковете за скрап, че не ценят подаръците ни!
Сега , ако им направим подарък от човеколюбие, за наша сметка, естествено, какво да очакваме в замяна?
Шут в задника ми изглежда като най-вероятната отплата!
А всички останали наблюдатели ще ни сметнат за съвършени идиоти!

Всичко най- добро, Краси!
цитирай
3. panazea - Българите в Македония и Тракия много са страдали.
11.01.2022 22:11
Сегашното положение е следствие на целенасочен геноцид на сърби и гърци за асимилиране на местното население.
Аз не се сърдя на местните. Техните бащи са мълчали , за да не пратят в Голи оток или да ги убият. Тях са ги горели в пещите. Гръцкият владика е искал да вадят очите на всеки убит българин , за доказателство. За това са го нарекли вадиоч.
Много нещастия са изтърпели тези хора и във Вардарско и в Леринско.
Затова ще давам материали за отродяването на Българите вследствие на престъпната политика на сърби и гърци. Докато има и един Българин , да се помни !
цитирай
4. get - До 1. kvg55 - Червеният върколак да не му-У-у-чи - тъй като ... ?
11.01.2022 22:51
kvg55 написа:
От Жельо Желев насам вършим само глупости във външната си политика и дипломация.
Признахме БЮРМ, танкове им подарихме, железопътна линия до границата построихме. Паспорти на български граждани им продаваме. И какво ли не още.


- Хора с мислене като ТВОЕТО, през август 1946 год. ГЛАСУВАХА, на разширения пленум на ЦК на БРП(комунисти):

"Пиринска македония ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ към ЮГОСЛАВИЯ" !!

Пак повтарям ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ ЧЕРВЕНИ КАРАКОНДЖУЛИ ... решението на тяхната анти-бълагарска партия

"Пиринска македония ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ към ЮГОСЛАВИЯ" !!

"Пиринска македония ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ към ЮГОСЛАВИЯ" !!

"Пиринска македония ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИ към ЮГОСЛАВИЯ" !!
- И от тогава та досега обявяващите се за ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТИ-КОМУНИСТИ, а на практика аргати на Москва, РАБОТЯТ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРЩИНАТА !!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
11.01.2022 22:57
3. panazea - Българите в Македония и Тракия много са страдали.
22:11
Сегашното положение е следствие на целенасочен геноцид на сърби и гърци за асимилиране на местното население.
Аз не се сърдя на местните. Техните бащи са мълчали , за да не пратят в Голи оток или да ги убият. Тях са ги горели в пещите. Гръцкият владика е искал да вадят очите на всеки убит българин , за доказателство. За това са го нарекли вадиоч.
Много нещастия са изтърпели тези хора и във Вардарско и в Леринско.
Затова ще давам материали за отродяването на Българите вследствие на престъпната политика на сърби и гърци. Докато има и един Българин , да се помни !
цитирай

Изтрий

Напълно съм съгласен с тебе!
Да, сърби и гърци стоят зад отродяването на македонските Българи!
Тази мръсна роля са приели още в периода между Сан Стефано и Берлин С многобройните си делегации при царя, да го настройватсрещу нас!? Че сме неблагодарници и ще се обърнем срещу него!? И с обещанията на Англия, че ще получат още територии допълнително!Но по- късно!?/ откъде/
Да,ние вече нямаме сънародници сред тях Ако беше в Крумово или Калояново време,нещата щяха бързо да се уредят, без чужда помощ! Нямаше да смеят да шавнат даже, сърби и гърци, камо ли да молят Вселенския патриарх или папата за военна помощ!
Но едно ми изглежда сигурно! Че изпълним ли безусловно желанията на отродените Българи, после ще бъдем обект на подигравки само!

Лека нощ!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
11.01.2022 23:23
В случая Красимир е на нормални, Български позиции!
Лошото е, че тази линия от 1946, която посочваш, сега имат намерения не само да я продължат, но и я почти осъществиха!
Въпросът е,какво да се направи, че да не сме губещи отново?

Грешка ще е ,да им се ходи на крака Да ги поканят в София Защото с отиване в Скопие и водени на преговори там, това е сигнал за съгласие от една страна и за отговорност от друга! За поемане на вина при неуспех!
Да ги поканят в София! Ако искат да идват, ако искат-да не идват, тяхна работа В Скопие делегатите ни ще бъдат подложени и на обработка- всякаква
Отиване в Скопие, това противоречи на една нормална дипломация
Да вземем Хитлер Иска пакт със СССР Но не вика Сталин в Берлин, а праща представителя си в Москва Като искаш нещо от някой и държиш то да стане, още повече си и в наведено положение, дипломацията го изисква, ти да отидеш при него!
Това и турците, каквото и да се говори за тях, са го прилагали Когато обсажда Цариград,Мехмед завоевателят не вика ромеите при себе си, а праща парламентьори, с предложение да се предадат! И в замяна градът , няма да пострада!
Искаш ли нещо, отиваш на крака при този, от когото го искаш!
Ако официално се водеха за Българи, да, ще отидем с удоволствие!
Но ,те твърдяят ,че не са , а ние сме татари?
Тогава- в София или във Велико Търново!

Лека нощ, приягелю!

П.П. Не, преговори само в София, да се знае, кой дава баницата
цитирай
7. krumbelosvet - Драги Леоне, ти историк ли беше?
12.01.2022 00:23
Най-кратчейше, Македония с Беломорието и Добруджа, и Западните покрайнини, ги губим заради Стамболов и..... Захари Стоянов, с обраните ЗЕЛЕНИ от него плодове на Освободителната война. Дълга и широка, но ще гледам преди 3-ти март да разгледам въпроса. А на двайсетолевките до днес се мъдри тиквата на копелдака Стефчо...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире/ Белоцвет/
12.01.2022 00:40
Не се освобождава коментарът ти, затова ще коментирам по памет
Стамболов няма никаква вина за загубата на Македония и Северна Добруджа Защото няма никакво участие в преговорите в Берлин Там е решено Македония да остане към Османската империя, а Добруджа да бъде дадена на Румъния като компенсация за Молдова
Може би го виниш за сръбско-Българската война?
Там, по искане на Австро-Унгария е решено България да не получи никакви териториални компенсации Да се запазят предишните граници Стамболов е председател на Народното събрание тогава, на 31 години е, и е на фронтовата линия с юнкерите, заедно с Батемберг- до идването на армията ни Това е героизъм от негова страна, отговорност и патриотизъм! същото се отнася и до младия княз!Не виждам каква вина може да има-убит е през 1895 г ,Захари Стоянов умира шест години по- рано? Аз имам основание да не обичам и двамата, но не мога да ги обвинявам неоснователно за измислени неща! От Стамболов, от направеното от него, да се учат сегашните икономисти с дипломи от не знам си къде!
Снимката от банкнотата да им напомня, че той, недоучилият е по- добър в материята от тях!
Той е създателят на пътната ,ж.п. мрежата в България, на индустрията и поставя началото, на Пловдивския панаир... Наясно е ,че България без икономика е обречена!
Е, има си лоши черти, не е идеален, забравя ,че " Не щеме ний богатство, не щеме ний пари", песента която пеят Ботевите четници на Козлодуйския бряг, женкар е, непочтен е към приятелите си..
Но е фигура от най-новата ни история!
цитирай
9. shtaparov - Много ренегати ни навъди точно Ж...
12.01.2022 02:29
Много ренегати ни навъди точно Живковото време приятелю- затова именно те предлагат заради внесени от чужбина "идеи" да жертваме нашата, Българската! С две думи сиреч: да жерваме България заради Е-Съто така,както тия същите ни предлагаха да станем 16-та республика,понеже видиш ли сме заедно! ... За всеки родолюбец обаче заключенията са ясни- мястото на такива ренегати е единствено в затвора,или в Белене респективно!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
12.01.2022 09:25
9. shtaparov - Много ренегати ни навъди точно Ж...
02:29
Много ренегати ни навъди точно Живковото време приятелю- затова именно те предлагат заради внесени от чужбина "идеи" да жертваме нашата, Българската! С две думи сиреч: да жерваме България заради Е-Съто така,както тия същите ни предлагаха да станем 16-та республика,понеже видиш ли сме заедно! ... За всеки родолюбец обаче заключенията са ясни- мястото на такива ренегати е единствено в затвора,или в Белене респективно!
цитирай

Изтрий

Така е, прав си!
Такива формирования от имперски тикп са нетрайни Равни сме, но има една или две водещи страни сред равните Така беше устроен и СССР Така е и със САЩ Крепят се на Калифорния и Тексас!
Дори Александър не е могъл да осъществи идеята си, империя с един народ
Не става!
И тук! Да сме милостиви?
А към нас какви са искащите милосърдие? Двете неща не трябва ли да са обвързани!?
Или трябва след милосърдието ни ,да отнесем и шута им?
Нещата трябва да бъдат поставени на ясна и твърда основа, не на самарянска! Защото после ще платим за самарянщината си!
Че това е безпринципност! Ще водиш пет войни за несправедпиво заграбена територия, ще загубиш стотици хиляди войници и накрая- пръв ще признаеш нейната държава ? Да, загубил си позиции там, но това не става безусловно, с махане на ръка!А с ясна постановка-етнос, история, междудържавни отношения!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. krumbelosvet - Леоне,
12.01.2022 09:45
Обясненията ти са на ИЗВЕСТНОТО равнище. Повърхностно и БЪЛГАРОФОБСКО, И ти и Щапаров обаче НЕ ЗНАЕТЕ, че работите ПРОТИВ България.
Кой доведе, и ЗАЩО доведе Фердю бисекса? Кой ПЪРВИ след Освобождението БИЕ и У(БИВА българи и така постави началото на самоубийствената ГРАЖДАНСКА ВОЙНА до днес? Не знам дали Щапа е наследил психо-десната русофобия от семейството си, но ти - да. Да не припомням подвизите.
цитирай
12. panazea - Едно е македонското правителство , друго е народът.
12.01.2022 10:12
Македонците имаха един много способен президент , Любчо Георгиевски от Битоля.
Майка му сръбкиня , баща му българин. Та този президент водеше прилична политика и го убиха в самолетна катастрофа. И сръбския президент Джинджич го убиха в самолетна катастрофа. Значи има сили , които не искат ние , македонците и сърбите да сме помирени. Сега тези същите сили назначават харвардски възпитаници и тук и в македония , за да се изпълняват техните поръчки. Нито ние , нито македонците , нито сърбите имаме полза тук да се води битка.
Обяснете си , кои има интерес да разбутва Балканите и ще си обясните , защо се вихри антибългарска пропаганда в македония.
Понеже македонците са ни братя , а сърбите братовчеди , ние като Центъра на Балканите сме снизходителни , но всяко отстъпление от Правото се заплаща.
Нашите политици да мислят трезво , за да не ги пометем , заедно с техните покровители. Щото Българинът търпи , търпи до едно време. А какъв става , когато се ядоса , ще пусна постинг от първата световна война и нашите срещу сенегалците , защото такива са пратили французите срещу нас.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Браво, Белосвет!
12.01.2022 10:27
11. krumbelosvet - Леоне,
09:45
Обясненията ти са на ИЗВЕСТНОТО равнище. Повърхностно и БЪЛГАРОФОБСКО, И ти и Щапаров обаче НЕ ЗНАЕТЕ, че работите ПРОТИВ България.
Кой доведе, и ЗАЩО доведе Фердю бисекса? Кой ПЪРВИ след Освобождението БИЕ и У(БИВА българи и така постави началото на самоубийствената ГРАЖДАНСКА ВОЙНА до днес? Не знам дали Щапа е наследил психо-десната русофобия от семейството си, но ти - да. Да не припомням подвизите.
цитирай

Изтрий

Няма да те опровергавам и убеждавам
Само ще вметна ,че прадядо ми ,като русофил е осъждан на смърт и два пъти е извеждан за изпълнение на присъдата-първият път заради ураган е отлложена, вторият-пристига телеграма от Стамболов за помилване Прадядо ми русофоб? То бива грешка, ама капитална?
За Фердинанд, на смъртното легло сСтамболов си признава ,че е стрешил
Впрочем, съдбата си е направила лоша шега с Фердинанд Сега можеше и да бъде боготворен Трябвало да е наясно в две неща, че сред Великите няма да ни допуснат! И ,че няма да му позволят да влезе в Цариград! Ако се беше съобразил с тези две неща, България нямаше да е днешната! И още една подобна грешка е допуснал Когато във Втората Балканска война гръцкия крал отчаяно го моли за мир, трябвало е да преме !Тогава и Сърбия е щяла да капитулира и изходът от войната щял да е друг

Русофоби сте вие, които си хвърляте червените книжки, но сте увредени от тях И ставате всякакви продажници Като се тупате в гързите като русофили и Българофили
Истински русофил е бил прадядо м!и Щял е да заплати с живота си за това
Стамболов го помилва, но не затова ,че се познават от деца или, че дядо ми ги е спасил в Старозагорското въстание! няма приятелство при Стамболов в тези неща!
А заради спомена от преживяаното от смъртта на Олимпи Панов- отказал да го помилва
И пращал телеграми за помилване на другия ден, след изпълнение на присъдата, както е станало с прадядо ми!За успокоение на гузна съвест!
Друг път пиши неща ,които наистина са достоверни!
цитирай
14. panazea - Крум и тук се е изказал неподготвен.
12.01.2022 10:29
Не може да се отърве от лошото си настроение рано сабалем и ръси глупостите си из нета.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
12.01.2022 10:33
12. panazea - Едно е македонското правителство , друго е народът.
10:12
Македонците имаха един много способен президент , Любчо Георгиевски от Битоля.
Майка му сръбкиня , баща му българин. Та този президент водеше прилична политика и го убиха в самолетна катастрофа. И сръбския президент Джинджич го убиха в самолетна катастрофа. Значи има сили , които не искат ние , македонците и сърбите да сме помирени. Сега тези същите сили назначават харвардски възпитаници и тук и в македония , за да се изпълняват техните поръчки. Нито ние , нито македонците , нито сърбите имаме полза тук да се води битка.
Обяснете си , кои има интерес да разбутва Балканите и ще си обясните , защо се вихри антибългарска пропаганда в македония.
Понеже македонците са ни братя , а сърбите братовчеди , ние като Центъра на Балканите сме снизходителни , но всяко отстъпление от Правото се заплаща.
Нашите политици да мислят трезво , за да не ги пометем , заедно с техните покровители. Щото Българинът търпи , търпи до едно време. А какъв става , когато се ядоса , ще пусна постинг от първата световна война и нашите срещу сенегалците , защото такива са пратили французите срещу нас.




Подписвам се под всяка дума, написана от тебе!
Засрамваш много мъже, считащи се за всьо и вся!

Всичко най-добро, Тони!
цитирай
16. panazea - Най-голямата беда за Българския народ е била , че Стамболов е отишъл
12.01.2022 10:33
и от бардак е извлекал един пианица и картоиграч и го турили за цар на България.
Това е приносът на Кобургите за България.
Внук му е досущ дядо си !
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Тони!
12.01.2022 10:36
14. panazea - Крум и тук се е изказал неподготвен.
10:29
Не може да се отърве от лошото си настроение рано сабалем и ръси глупостите си из нета.
цитирай

Изтрий

Да, беше ми пратил бисера си след полунощ и явно е под лощо влияние

Мъчи се да се прави на пророк, но и за обикновен шарлатанин не става!
Най- добре е да прекрати с тази си дейност!
Защото се излага и не говори добре за белите му коси!

Хубав ден, Тони!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
12.01.2022 10:41
И тук си права!
Симеон е бил хазартен тип и тази му слабост е била ползвана, за вербовката му
А ние се вързахме от спомена за баща му и му повярвахме!
Все пак, Фердинанд има едно постижение за България и благодарение на него я има и днес
Не е обявил война на САЩ Те се включват късно И благодарение на това, САЩ ни спасяват в Ньой от пълно разграбване!
Борис е сбъркал там- в обявяването на война на САЩ!
Във всичко друго е безупречен!

Хубав ден, Тони!
цитирай
19. zzz65 - Обясненията ти са на ИЗВЕСТНОТО ...
12.01.2022 11:41
krumbelosvet написа:
Обясненията ти са на ИЗВЕСТНОТО равнище. Повърхностно и БЪЛГАРОФОБСКО, И ти и Щапаров обаче НЕ ЗНАЕТЕ, че работите ПРОТИВ България.
Кой доведе, и ЗАЩО доведе Фердю бисекса? Кой ПЪРВИ след Освобождението БИЕ и У(БИВА българи и така постави началото на самоубийствената ГРАЖДАНСКА ВОЙНА до днес? Не знам дали Щапа е наследил психо-десната русофобия от семейството си, но ти - да. Да не припомням подвизите.

ние сме в блог твоята гледна точка,а не в блог жълтини.Знаеш ли социализма е непостроим заради такива комунисти като Вас.Който все знаят за другите. Такива като Вас който все говорят за другите ненавиждам.


цитирай
20. zzz65 - Разговора между Живков и Брежнев ...
12.01.2022 11:47
Разговора между Живков и Брежнев виц ли разказваш?С другото в основни линий съм съгласен.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.01.2022 15:32
20. zzz65 - Разговора между Живков и Брежнев ...
11:47
Разговора между Живков и Брежнев виц ли разказваш?С другото в основни линий съм съгласен.
цитирай

Изтрий

Поздравявам те за коментар 19 На такива трябва отвреме на време да се казва, че злоупотребяват с търпението на другите! Занимавайки се с това, да им обясняват какви са! По добре да изяснят това за самите себе си, те какви са?!

Един господ знае какво се е случило в разговор между Живков и Брежнев, но все пак, запитването на Живков относно Добруджа е описано!

Всичко най- добро!
цитирай
22. krumbelosvet - Лелеееей, ZZZ ме ненавижда, оти говоря за другите.
12.01.2022 17:50
А он, зен-зет-зет, оти говори за другите? Аз поне не изповядвам ненавист.
А Леон си знае за какво говоря. Който има прозорци, да не хвърля камъни.
цитирай
23. zzz65 - Повдиган е въпроса от РумънияС. С. ...
12.01.2022 23:19
Повдиган е въпроса от Румъния С.С.С.Рда й върне Бесерабия. Мотивите Молдава.Случайно ли Румъния не прати войски по време на пражката пролет??. А колкото до описано , както твърдиш. Знаеш ли колко глупостти са писани като верни? Дори ще видим противоречия в описанията на доста политически случки.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей!
13.01.2022 09:13
22. zzz65 - Повдиган е въпроса от РумънияС. С. ...
12.01 23:19
Повдиган е въпроса от Румъния С.С.С.Рда й върне Бесерабия. Мотивите Молдава.Случайно ли Румъния не прати войски по време на пражката пролет??. А колкото до описано , както твърдиш. Знаеш ли колко глупостти са писани като верни? Дори ще видим противоречия в описанията на доста политически случки.
цитирай

Изтрий

Не съм присъствал на разговора, чел съм писание от човек, на когото вярвам, за неизвестните неща в Българската история Не е Б.Б.
Сега, всяка нормална дипломация, при такъв факт, би се задействала. Да обърне внимание на Живков, че се задава еди какво си-изтичат 101 години Намекът е ,нека види големият шеф, че движим държавните работи, не са на самотек оставени! Пък, каквото той каже! Както и става В случая е поласкан Търси се неговото мнение, важи неговата дума!
А за Чаушеско, видя се, че не е забравено, свършеното от него Той сам каза ,че всичко е постановка!
Така ,че не виждам нишо неестествено или измислено в поставянето на този въпрос
Неестествено е ,че сега не се постави въпроса за Етейска Тракия Миналата година изтекоха 101 години от влизането на гърците в нея И никой от българските"дипломати" и думичка не обели по въпроса, какво ще правим?
Заради спокойствието?
Значи, гърците необезпокоявано и без да ги е грижа за спокойствието, влизат там, а ние и дума не обелваме, защото сега сме заедно? Ами, като е такава работата ,да влезе и наша войска там! Заедно сме!

Хубав ден!
цитирай
25. get - До 23. leonleonovpom2 - Иване, след Първата световна война ... загубена поради й едни такива "ПАТРИОТИ" ?
13.01.2022 11:11
leonleonovpom2 написа:



Сега, всяка нормална дипломация, при такъв факт, би се задействала. Да обърне внимание на Живков, че се задава еди какво си-изтичат 101 години Намекът е ,нека види големият шеф, че движим държавните работи, не са на самотек оставени! Пък, каквото той каже!
...
А за Чаушеско, видя се, че не е забравено, свършеното от него Той сам каза ,че всичко е постановка!
Така ,че не виждам нишо неестествено или измислено в поставянето на този въпрос
Неестествено е ,че сега не се постави въпроса за Етейска Тракия Миналата година изтекоха 101 години от влизането на гърците в нея И никой от българските"дипломати" и думичка не обели по въпроса, какво ще правим?
...
Значи, гърците необезпокоявано и без да ги е грижа за спокойствието, влизат там, а ние и дума не обелваме, защото сега сме заедно? Ами, като е такава работата ,да влезе и наша войска там! Заедно сме!

Хубав ден!


... като списващите ПИШМАН-МАРКСИСТИ ... Имам в предвид К.Говедаров и бай'Крум!
Та накратко! След ПСВ в Ньойския (ограбващ ни) мирен договор. По силата на чл.58(по смисъла на същият) Цитат:
"цялото българско Беломорие от 8712 кв. км, в съответствие с наложения на България мирен договор, е окупирано от френски войски. Според чл. 48 на Ньойския мирен договор от 27 ноември 1919 г. Западна Тракия преминава в съвместно владение на петте велики държави измежду съюзниците от Съглашението, като се уточнява, че нейната „съдба впоследствие ще бъде определена“ от тях. Те, от своя страна, „се задължават да се гарантира свободата на икономическите изходи на България на Егейско море“."

- Тоест, по смисъла на Международното право ТЕЧЕШЕ ПРИКЛУЗИВЕН СРОК - до около 1990 год. Когато България можеше ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА ПРОМЯНА НА СТАТУТА И ВЛИЗАНЕ Б. Тракия в НАШЕ ВЛАДЕНИЕ.
- Ее да ама, Не! Точно тогава Т. Живков го тресеше "гореща любов" към хитреца Андреас Папандреу и ... т.н. ?!!

https://www.youtube.com/watch?v=GBOn7AJ_1gw&list=RDGBOn7AJ_1gw&start_radio=1
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
13.01.2022 15:05
Благодаря зя коментара!
Да, за тази територия,заселена от Българи е определено една година да бъде протекторат на Франция Изтича годината и съгласно решението, френските войски се изтеглят от Беломорието!
Дълго време никой не влиза на тяхно място! Ние , реално, нямаме армия
Накрая гърците влизат! Няма кой да им противодейства!
Но и до днес няма официално решение ,че тези земи те ги притежават законно!
А, както казваш, ние и намек не сме направили ,че си ги искаме, или поне да ни бъде даден коридор! Какво ли ще изнасяме от него? Хвалби? Нямат цена!

Всичко най- добро, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133472
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031