Постинг
23.02.2022 10:06 -
Византийци или Константинополци
Въпреки ,че се стремя да обяснявам просто и разбираемо, понякога удрям на камък?
Например , на дипломантка ,мило и добро момиче,нещо ми подсказа една тънкост да и разясня поне пет пъти!И на защитата само нея не могла да обясни?
Мярнах сега, че Кирил и Методий били византийци? Това ,все пак е напредък, в сравнение с шизофреничните изцепки ,че били измислени!
Самото име, византийци, ако човек разсъждава ,ще разбере ,че в него има нещо не в ред!? И то-много!
То идва от тракийското име на Константинопол- град на Константин Велики/ тракиец по произход/, роден е в Ниш или Найсос/! Бизантион е името но предшестващият го тракийски град, Носи името на одриския цар Бизант! И както всичко качествено, попаднало в ръчичките на елините , то е присвоено Името ,по разбираеми причини е погърчено на Византион!
Мила Юлийка, повтарям тези неща ,скъпа, не защото съм забравил , както ти се иска това, а защото такива като тебе не ги разумяват!
Така, градът преди Константин Велики се нарича Византион!
От прима виста се вижда ,че названието на измисленият етнос византийци, към който са причислени Светите братя, идва от Византион
Така, от всеки град, може да се измисли и етнос Например, те да са от солунска етнос,нали са родени в Солун, ще рече солунци!
Да поразсъждаваме върху византийци Имало ли ги е с това име през Девети век?
Абсурд!
Столицата на империята да носи името на основателя й, а поданиците да носят името на тракийски цар? Що за идиотия?
Ето индикаторът, че етнонимът византийци е по-късен,след ликвидирането на ИРИ се е появил! Може би за улеснение? Но поданиците на ИРИ, приживе не са се наричали византийци!
Абе вие, убийците на траките, не виждате ли смешното положение,в което сами се поставяте?
Да наричате Светите Братя византийци/ само и само да не са Българи/, а самото име византийци, с което ги определяте, да е с тракийски произход!?
Та ,драги тракофоби и Българофоби, сами се хващате в капана!
А, момент , още един капан за изчезналите от нашите земи траки,нямащи нищо общо с нас, Българите
Румънците, знаете кои са ,твърдят ,че произлизат от тракийското племе даки! Следователно, траките не са изчезнали тапълно!? Произходът им е тракийски
Но даките са преименовани Гети, преминали отвъд Дунав А самите гети обитавали Мизия и Малка Скития-Северна България!?
Така, романизираните? даки дали началото на "румънския" народ ! Че са гети , показва названието на столицата на даките,която е съчетание на две думи-гети и сармати!
А гетите изчезнали без следа?
Как така, част от тях създали държава, а те самите изчезнали безследно? Но вместо гетите , на тяхно място се появили готи?
Малко прилича на тази работа, на мястото на изчезналите траки да се появят от нищото славяни
О т нищото ,защото от финската пустош да се напълни Русия с народ, е равносилно на това, блатата на Померания да напълнят Източна Европа с хора!?
Например , на дипломантка ,мило и добро момиче,нещо ми подсказа една тънкост да и разясня поне пет пъти!И на защитата само нея не могла да обясни?
Мярнах сега, че Кирил и Методий били византийци? Това ,все пак е напредък, в сравнение с шизофреничните изцепки ,че били измислени!
Самото име, византийци, ако човек разсъждава ,ще разбере ,че в него има нещо не в ред!? И то-много!
То идва от тракийското име на Константинопол- град на Константин Велики/ тракиец по произход/, роден е в Ниш или Найсос/! Бизантион е името но предшестващият го тракийски град, Носи името на одриския цар Бизант! И както всичко качествено, попаднало в ръчичките на елините , то е присвоено Името ,по разбираеми причини е погърчено на Византион!
Мила Юлийка, повтарям тези неща ,скъпа, не защото съм забравил , както ти се иска това, а защото такива като тебе не ги разумяват!
Така, градът преди Константин Велики се нарича Византион!
От прима виста се вижда ,че названието на измисленият етнос византийци, към който са причислени Светите братя, идва от Византион
Така, от всеки град, може да се измисли и етнос Например, те да са от солунска етнос,нали са родени в Солун, ще рече солунци!
Да поразсъждаваме върху византийци Имало ли ги е с това име през Девети век?
Абсурд!
Столицата на империята да носи името на основателя й, а поданиците да носят името на тракийски цар? Що за идиотия?
Ето индикаторът, че етнонимът византийци е по-късен,след ликвидирането на ИРИ се е появил! Може би за улеснение? Но поданиците на ИРИ, приживе не са се наричали византийци!
Абе вие, убийците на траките, не виждате ли смешното положение,в което сами се поставяте?
Да наричате Светите Братя византийци/ само и само да не са Българи/, а самото име византийци, с което ги определяте, да е с тракийски произход!?
Та ,драги тракофоби и Българофоби, сами се хващате в капана!
А, момент , още един капан за изчезналите от нашите земи траки,нямащи нищо общо с нас, Българите
Румънците, знаете кои са ,твърдят ,че произлизат от тракийското племе даки! Следователно, траките не са изчезнали тапълно!? Произходът им е тракийски
Но даките са преименовани Гети, преминали отвъд Дунав А самите гети обитавали Мизия и Малка Скития-Северна България!?
Така, романизираните? даки дали началото на "румънския" народ ! Че са гети , показва названието на столицата на даките,която е съчетание на две думи-гети и сармати!
А гетите изчезнали без следа?
Как така, част от тях създали държава, а те самите изчезнали безследно? Но вместо гетите , на тяхно място се появили готи?
Малко прилича на тази работа, на мястото на изчезналите траки да се появят от нищото славяни
О т нищото ,защото от финската пустош да се напълни Русия с народ, е равносилно на това, блатата на Померания да напълнят Източна Европа с хора!?
Тагове:
Следващ постинг
Предишен постинг
Ако поразгърнем името Бизант, получаваме бизе + ант. Или "татуираните заклели се". Това са бесите и антите. Няма да казвам от кой език идват етнонимите.
Даките изначално са даи, не даки. Сещай се къде живеят "тай" :):):).
Развесели ме, благодаря за което.
цитирайДаките изначално са даи, не даки. Сещай се къде живеят "тай" :):):).
Развесели ме, благодаря за което.
1. dobrodan - Още по-лошо, Ваньо :):):).
11:25
Ако поразгърнем името Бизант, получаваме бизе + ант. Или "татуираните заклели се". Това са бесите и антите. Няма да казвам от кой език идват етнонимите.
Даките изначално са даи, не даки. Сещай се къде живеят "тай" :):):).
Развесели ме, благодаря за което.
цитирай
Изтрий
Да не искаш да кажеш, че са живели в Тайланд и са правили чай? Това и мен развеселява!
Да, цар на бесите е, по памет съм цититирал!
Иначе, относно даките, знае се ,че това са преименовани гети! Посочил съм достатъчно ясно това!
Ако имаш предвид биз- бизЕ, смисълът му беше друг!Нещо като дупе и гащи, близки! И трудно може да се намери връзка с Бизант
Има село ,в Малкотърновско, което носи съкратеното име на Бизант,- Виза или Биза!
П.П. -Това ,че си стъпил на твърда, за тебе основа, при анализите е похвално! Така се действа! Но, аз поне, не съм срещал римляните да имат някакъв сериозен контакт с тюрки, така ,че да се учат от тях!?
С перси, араби, траки, гърци/ там контактите са на база изхуство и хомосексуализъм/, германи , гали и така нататък
Според мен, това ,което приписваш на тюрките е персийско- арабско! Защото езикът им е персийско арабска компилация!След като тейхният език е заемка, как да бъдат законодатели с него?
Това е мое мнение, разбира се!
Всичко най- добро!
Знаеш как се казва столицата на Десебал, така ,че връзката даки- гети е бетон!
цитирай11:25
Ако поразгърнем името Бизант, получаваме бизе + ант. Или "татуираните заклели се". Това са бесите и антите. Няма да казвам от кой език идват етнонимите.
Даките изначално са даи, не даки. Сещай се къде живеят "тай" :):):).
Развесели ме, благодаря за което.
цитирай
Изтрий
Да не искаш да кажеш, че са живели в Тайланд и са правили чай? Това и мен развеселява!
Да, цар на бесите е, по памет съм цититирал!
Иначе, относно даките, знае се ,че това са преименовани гети! Посочил съм достатъчно ясно това!
Ако имаш предвид биз- бизЕ, смисълът му беше друг!Нещо като дупе и гащи, близки! И трудно може да се намери връзка с Бизант
Има село ,в Малкотърновско, което носи съкратеното име на Бизант,- Виза или Биза!
П.П. -Това ,че си стъпил на твърда, за тебе основа, при анализите е похвално! Така се действа! Но, аз поне, не съм срещал римляните да имат някакъв сериозен контакт с тюрки, така ,че да се учат от тях!?
С перси, араби, траки, гърци/ там контактите са на база изхуство и хомосексуализъм/, германи , гали и така нататък
Според мен, това ,което приписваш на тюрките е персийско- арабско! Защото езикът им е персийско арабска компилация!След като тейхният език е заемка, как да бъдат законодатели с него?
Това е мое мнение, разбира се!
Всичко най- добро!
Знаеш как се казва столицата на Десебал, така ,че връзката даки- гети е бетон!
Това, за персийско - арабският характер на турския език, очите ми отвори ирански лекаар от Добрич или Разград, някъде оттам
питаха го ,засичал ли е ирански думи в езика ни Каза ,че е отбелязал около петстотин Като болшинството от тях се считат неправилно за тюрскски! Веднага може да посочи две- кебапче и кюфте!
Подобни твърдения са сериозни!
Персия и арабите са деляли мегдан с Рим! Тюрките- не! Говориш за Шумер? Това е Персия!
Може би знаеш съдбата на римския императгор Валериан в Персия? Как е използван от Шапур Втори като столче, а след смъртта му, като килимче!?
цитирайпитаха го ,засичал ли е ирански думи в езика ни Каза ,че е отбелязал около петстотин Като болшинството от тях се считат неправилно за тюрскски! Веднага може да посочи две- кебапче и кюфте!
Подобни твърдения са сериозни!
Персия и арабите са деляли мегдан с Рим! Тюрките- не! Говориш за Шумер? Това е Персия!
Може би знаеш съдбата на римския императгор Валериан в Персия? Как е използван от Шапур Втори като столче, а след смъртта му, като килимче!?
с тюркоезични племена :):):). Познай защо :).
Ваньо, името на Рим - Рома - има смисъл само през оня език.
Нека видиш и ти, и другите, що е това "император" :).
И така - им-пер-ат-ор. Ем - частица за превъзходна степен, има я като заемка и при нас.
Всъщност направо ти давам цитат и се надявам всичките символи да излязат коректно.
"Думата "империя" (Imperia) на съставни части се дели така: им-пер-ия. Първата съставяща "импер" е "эмбер" (най-първият). Втората съставяща "ия" е "владение, страна". Изходното название е било Эмберия и е означавало "Най-първата страна".
Сложната дума "император" на съставящи я думи се дели така: им-пер-ат-ор. Първите две съставящи "им-пер" са "эмбер" (най-първият). Третата съставяща "ат" в контекста превеждаме като "име" или "звание". Последната съставяща "ор" е фонетичен вариант на думата "мъж". Изходното название на титлата е било "эмбератор" и е означавало "мъжът с най-първото име" или "мъжът с най-първото звание". Възможна е и друга семантика на тази дума. Древните европейски племена са избирали на общо събрание предводителя си измежду най-храбрите и доблестни водачи. По време на сражение предводителят повеждал атаката. С оглед на това обстоятелство третата съставяща "ат" в думата "эмбератор" можем да преведем през тюркски език като "кон". Тогава семантиката на разглежданата дума ще бъде "мъжът с първия кон", тоест конят на този мъж пръв от всичките влиза в сражението."
Не е по-различно и с термина "республика". Сега ще се смееш цял ден, но :).....
Ар-еш-бабалък, това е начинът да се конструира такава дума.
Никой на света не може да го оспори :).
цитирайВаньо, името на Рим - Рома - има смисъл само през оня език.
Нека видиш и ти, и другите, що е това "император" :).
И така - им-пер-ат-ор. Ем - частица за превъзходна степен, има я като заемка и при нас.
Всъщност направо ти давам цитат и се надявам всичките символи да излязат коректно.
"Думата "империя" (Imperia) на съставни части се дели така: им-пер-ия. Първата съставяща "импер" е "эмбер" (най-първият). Втората съставяща "ия" е "владение, страна". Изходното название е било Эмберия и е означавало "Най-първата страна".
Сложната дума "император" на съставящи я думи се дели така: им-пер-ат-ор. Първите две съставящи "им-пер" са "эмбер" (най-първият). Третата съставяща "ат" в контекста превеждаме като "име" или "звание". Последната съставяща "ор" е фонетичен вариант на думата "мъж". Изходното название на титлата е било "эмбератор" и е означавало "мъжът с най-първото име" или "мъжът с най-първото звание". Възможна е и друга семантика на тази дума. Древните европейски племена са избирали на общо събрание предводителя си измежду най-храбрите и доблестни водачи. По време на сражение предводителят повеждал атаката. С оглед на това обстоятелство третата съставяща "ат" в думата "эмбератор" можем да преведем през тюркски език като "кон". Тогава семантиката на разглежданата дума ще бъде "мъжът с първия кон", тоест конят на този мъж пръв от всичките влиза в сражението."
Не е по-различно и с термина "республика". Сега ще се смееш цял ден, но :).....
Ар-еш-бабалък, това е начинът да се конструира такава дума.
Никой на света не може да го оспори :).
Мисля че византийци е сходно с римляни. Жители на Византион, Византия.
цитирайНе отричам това , което твърдиш, но като гледам примитивността на значението на император при тюрките за мен посоката на влияние е обратна- от Рим към тюрките!
Император в началото не е било владетелска титла а военна-военачалник, пълководец Това е означавало император в републиканския период После става владетелска и империум е символ на власт!
Това значение империята си го има и до днес!
И друг път съм коментирал, интерактивността е взаимен процес, може да бъде и равновесен, но когато едната страна и по- силна, тя е водещата в реакцията
Та, прави си извода, така ,че не само аз да съм весел!
цитирайИмператор в началото не е било владетелска титла а военна-военачалник, пълководец Това е означавало император в републиканския период После става владетелска и империум е символ на власт!
Това значение империята си го има и до днес!
И друг път съм коментирал, интерактивността е взаимен процес, може да бъде и равновесен, но когато едната страна и по- силна, тя е водещата в реакцията
Та, прави си извода, така ,че не само аз да съм весел!
5. kvg55 - leonleonovpom2,
15:21
Мисля че византийци е сходно с римляни. Жители на Византион, Византия.
цитирай
Изтрий
Да, жители са, не са етнос, както ги маркират някои!
Сега, Тънкостта е ,че Византион е име от времето на траките, преди да дойдат римляните Империята е източно римска Империята е римска и жителите и са ромеи- римляни ще рече! През периода на съществуването на ИРИ Византия и византийци не циркулират като имена и са непознати !Тези земи на турски са Рум , демек Рим!Даже и на Източна Румелия е дадено това име на ИРИ, а не Източна Византия
Румъния ,творение основно на Австро- Унгария, името и също идва от ИРИ, а не от Византия
Това понятие Византия се появява в 16- ти век някъде! В ИРИ е непознато, докато я има!
Тези, които следят другите, да са безкрайно точни спрямо документите, първо те трябва да дадат пример с точността си! А не папагалски да повтарят прочетеното! С грешките му барабар!
Хубав ден!
цитирай15:21
Мисля че византийци е сходно с римляни. Жители на Византион, Византия.
цитирай
Изтрий
Да, жители са, не са етнос, както ги маркират някои!
Сега, Тънкостта е ,че Византион е име от времето на траките, преди да дойдат римляните Империята е източно римска Империята е римска и жителите и са ромеи- римляни ще рече! През периода на съществуването на ИРИ Византия и византийци не циркулират като имена и са непознати !Тези земи на турски са Рум , демек Рим!Даже и на Източна Румелия е дадено това име на ИРИ, а не Източна Византия
Румъния ,творение основно на Австро- Унгария, името и също идва от ИРИ, а не от Византия
Това понятие Византия се появява в 16- ти век някъде! В ИРИ е непознато, докато я има!
Тези, които следят другите, да са безкрайно точни спрямо документите, първо те трябва да дадат пример с точността си! А не папагалски да повтарят прочетеното! С грешките му барабар!
Хубав ден!
8.
dobrodan -
Ако искаш, мога да покажа сходна ситуация и в Дре-е-е-евната Гърция :).
23.02.2022 15:51
23.02.2022 15:51
Не, че не съм го правил :).
Бих добавил, гърците и пратюрките (със Z-език) са направили цял общ народ, галатите.
Стигнали са до Литва :), затова в литовския са окончанията -ес, -ис, -ас :).
По същата причина в някои източници се описва Гърция в Прибалтика.
цитирайБих добавил, гърците и пратюрките (със Z-език) са направили цял общ народ, галатите.
Стигнали са до Литва :), затова в литовския са окончанията -ес, -ис, -ас :).
По същата причина в някои източници се описва Гърция в Прибалтика.
С гърците съм много наясно, какво могат да направят и какво могат да...присвоят!
Какво е съотношението между двете неща Под единица е, много и клони към нула!По- добре, не ме занимавай с "творческите" им способности,а още по- добре е да хвърлиш светлина върху периода, от падането на градовете им под Римска власт, до създаването на ИРИ къде се губят гърците? Траките имат царство- Сапейско, имат Спартак..., къде са гърците? А, те имат Антиной, забравих, любовникът на Хадриан, това е върховото им постижение за шесте века!? Май вицът ,че Александър е гей, защото е грък, не е само виц?!
Хубав ден!
цитирайКакво е съотношението между двете неща Под единица е, много и клони към нула!По- добре, не ме занимавай с "творческите" им способности,а още по- добре е да хвърлиш светлина върху периода, от падането на градовете им под Римска власт, до създаването на ИРИ къде се губят гърците? Траките имат царство- Сапейско, имат Спартак..., къде са гърците? А, те имат Антиной, забравих, любовникът на Хадриан, това е върховото им постижение за шесте века!? Май вицът ,че Александър е гей, защото е грък, не е само виц?!
Хубав ден!
добре, приемам, че не знаеш, пак ли да напиша, че си невеж
създаден като колония на елини от мегара на името на техен лидер Бизас
какъв одриски трак и какво общо има след като града е елинска колония след "трафик по вода"
значи не знаеш това - елементарно е, има книги смао за града и колонията
на английски са, на гермнаски, предполагам има ги и на френски
не си ги чел - разбрах
цитирайсъздаден като колония на елини от мегара на името на техен лидер Бизас
какъв одриски трак и какво общо има след като града е елинска колония след "трафик по вода"
значи не знаеш това - елементарно е, има книги смао за града и колонията
на английски са, на гермнаски, предполагам има ги и на френски
не си ги чел - разбрах
"Според Пасхалната Хроника [3] „...Византион бил тържище в Тракия и (че) негов управител бил Варвизий, баща на Федалия... Царят на Тракия Визас(на гръцки: Bύζaς) се оженил за казаната Федалия след смъртта на баща ѝ. Той нарекъл мястото, сиреч тържището, на свое име Византион.“"
Аз съм стигнал до доктор на науките, ще ти оставя място, да допълниш , ти до къде си стигнал?
Исторически, имам стотици страници публикувани във вестници ,списания, в специализирани издания, брошури, книга!
Да те осведомя ли за " гръцкия" характер на колониите по нашето Черноморие?!
Месамбрия/ Несебър" името и идва от това на местния тракийски вожд- Мелса! Гърци " основали" града и го нарекли на местния тракийски вожд?
Анхиало, спазвайки лъжливата гръцка следа в имената на тези градове, изведох името от това на цар Анхиал?/ аз го изведох, не "изворите"/, цар на остров Тафос и на база цитата от Одисеята
Но едновременно с това публикувах и версията ,че то идва от името на Бащата на Еней,Анхиз, ще рече Анхизяло- град на Анхиз!Еней не е грък, а Фригиец Троя е в Троада, а тя в него момент е част от Фригия
Да, Еней ,напущайки горящата Троя ,носи на гръб болния си баща !И първата му спирка е именно тракийски град!
Ще напиша подробен постинг за тебе, единственият учен историк без висше образование Вярно ли е това или отново съм невеж?
Какъв град е Анхиало, за това свидетелстват тракийските могили, съкровището на Лесескепра и писмените сведения, че в него траки живеят!
Това достатъчно ли е срещу любимите ти хрантутници на твоите немци!?
Знам, че имаш навик да ходиш по голяма нужда в постингите ми и да ги осираш, но е дошло време, като император Веспасиан, да ти искам такса!
цитирайАз съм стигнал до доктор на науките, ще ти оставя място, да допълниш , ти до къде си стигнал?
Исторически, имам стотици страници публикувани във вестници ,списания, в специализирани издания, брошури, книга!
Да те осведомя ли за " гръцкия" характер на колониите по нашето Черноморие?!
Месамбрия/ Несебър" името и идва от това на местния тракийски вожд- Мелса! Гърци " основали" града и го нарекли на местния тракийски вожд?
Анхиало, спазвайки лъжливата гръцка следа в имената на тези градове, изведох името от това на цар Анхиал?/ аз го изведох, не "изворите"/, цар на остров Тафос и на база цитата от Одисеята
Но едновременно с това публикувах и версията ,че то идва от името на Бащата на Еней,Анхиз, ще рече Анхизяло- град на Анхиз!Еней не е грък, а Фригиец Троя е в Троада, а тя в него момент е част от Фригия
Да, Еней ,напущайки горящата Троя ,носи на гръб болния си баща !И първата му спирка е именно тракийски град!
Ще напиша подробен постинг за тебе, единственият учен историк без висше образование Вярно ли е това или отново съм невеж?
Какъв град е Анхиало, за това свидетелстват тракийските могили, съкровището на Лесескепра и писмените сведения, че в него траки живеят!
Това достатъчно ли е срещу любимите ти хрантутници на твоите немци!?
Знам, че имаш навик да ходиш по голяма нужда в постингите ми и да ги осираш, но е дошло време, като император Веспасиан, да ти искам такса!
си застанал на прохода !
Гръко Римската мъгла почва да се разижда веке !
Някои от твоите опоненти не заслужават толкова внимание !
Не им се сърди ! Те толкова си могат !
Поздрав !
цитирайГръко Римската мъгла почва да се разижда веке !
Някои от твоите опоненти не заслужават толкова внимание !
Не им се сърди ! Те толкова си могат !
Поздрав !
12. panazea - Тук голяма битка се водила ! Като защитниците на Орлово гнездо ,
11:56
си застанал на прохода !
Гръко Римската мъгла почва да се разижда веке !
Някои от твоите опоненти не заслужават толкова внимание !
Не им се сърди ! Те толкова си могат !
Поздрав !
цитирай
Изтрий
Имаш право!
Нормално е да се подминават с мълчание, така е!
Но, има и обратна страна! Опитът ме е е открехнал към нея!
Че мълчанието ми, при тях се приема като знак за съгласие с правотата им? Че са ме победили!?
Наистина, измамно чувство е, но, защо да им го създавам?
Всичко най добро, Тони!
цитирай11:56
си застанал на прохода !
Гръко Римската мъгла почва да се разижда веке !
Някои от твоите опоненти не заслужават толкова внимание !
Не им се сърди ! Те толкова си могат !
Поздрав !
цитирай
Изтрий
Имаш право!
Нормално е да се подминават с мълчание, така е!
Но, има и обратна страна! Опитът ме е е открехнал към нея!
Че мълчанието ми, при тях се приема като знак за съгласие с правотата им? Че са ме победили!?
Наистина, измамно чувство е, но, защо да им го създавам?
Всичко най добро, Тони!
"добре, приемам, че не знаеш, пак ли да напиша, че си невеж
създаден като колония на елини от мегара на името на техен лидер Бизас"
Ами поразсъждавай с главата си, не с написаните в книги измислени легенди!
Ти сигурно и " Илиадата" приемаш като безусловен исторически документ
Да, документ е ,но не по време Просто е огледало на фолклора, преди описаното време И приспособен към него
Да се върнем на темата Елини и техният лидер Бизас? Ако те са наистина елини, то лидерът им не е елины Те нямат говорим звук "б"! Имат писмен, комбинация от м и п, но откогато е легендата, те още нямаг писменост! Така ,че буквата "Б" може само да е легенда! И тя!
Така Бизантион е станал Византион! И Базилевсът- василевс!
Това достатъчно ли ти е?
цитирайсъздаден като колония на елини от мегара на името на техен лидер Бизас"
Ами поразсъждавай с главата си, не с написаните в книги измислени легенди!
Ти сигурно и " Илиадата" приемаш като безусловен исторически документ
Да, документ е ,но не по време Просто е огледало на фолклора, преди описаното време И приспособен към него
Да се върнем на темата Елини и техният лидер Бизас? Ако те са наистина елини, то лидерът им не е елины Те нямат говорим звук "б"! Имат писмен, комбинация от м и п, но откогато е легендата, те още нямаг писменост! Така ,че буквата "Б" може само да е легенда! И тя!
Така Бизантион е станал Византион! И Базилевсът- василевс!
Това достатъчно ли ти е?
15.
panazea -
Може ли с две думи да кажа: Живеели си траките , много племена , различни.
24.02.2022 20:01
24.02.2022 20:01
Правили си грънци , пишели по тях с тяхната си азбука , обща от Илирия до Индия .
Обработвали си злато и пиели вино .
Обаче слабите и грозни данайци от Африка им завидяли на златото , нападали ги като морски разбойници и ги ограбвали. Това е старият вариант на Ост Индийската компания , която колонизирала страните.
После тези същите черни , кльощави и грозни откраднали и буквите , и поетите Омир , и Културата и ги писали техни ! Откраднали и Орфей и неговото учение. Това е !
А пък много учЕните , дето са буквоядци твърдят , че всичко било създадено от грозните и крадливите гърци. Какво да ги правиш. Може би са грозни и крадливи като тях и затова си ги харесват. Пък БолгАрите са почтени и с кражби и лъжи не се занимават , щото е под достойнството им !
цитирайОбработвали си злато и пиели вино .
Обаче слабите и грозни данайци от Африка им завидяли на златото , нападали ги като морски разбойници и ги ограбвали. Това е старият вариант на Ост Индийската компания , която колонизирала страните.
После тези същите черни , кльощави и грозни откраднали и буквите , и поетите Омир , и Културата и ги писали техни ! Откраднали и Орфей и неговото учение. Това е !
А пък много учЕните , дето са буквоядци твърдят , че всичко било създадено от грозните и крадливите гърци. Какво да ги правиш. Може би са грозни и крадливи като тях и затова си ги харесват. Пък БолгАрите са почтени и с кражби и лъжи не се занимават , щото е под достойнството им !
16.
panazea -
И защо смятате че елините са техни ! Може ние да сме елините , децата на Слънцето.
24.02.2022 20:07
24.02.2022 20:07
Бел . Замислете се защо се нарича Бел ! Писала съм за Бел и пак ще пиша.
А пък онези грозни данайци , пуснали напред дъщерите си , та с тяхното коварство да завладеят територии.
Що за жени са да убиват в първата нощ съпруга си ?
цитирайА пък онези грозни данайци , пуснали напред дъщерите си , та с тяхното коварство да завладеят територии.
Що за жени са да убиват в първата нощ съпруга си ?
15. panazea - Може ли с две думи да кажа: Живеели си траките , много племена , различни.
20:01
Правили си грънци , пишели по тях с тяхната си азбука , обща от Илирия до Индия .
Обработвали си злато и пиели вино .
Обаче слабите и грозни данайци от Африка им завидяли на златото , нападали ги като морски разбойници и ги ограбвали. Това е старият вариант на Ост Индийската компания , която колонизирала страните.
После тези същите черни , кльощави и грозни откраднали и буквите , и поетите Омир , и Културата и ги писали техни ! Откраднали и Орфей и неговото учение. Това е !
А пък много учЕните , дето са буквоядци твърдят , че всичко било създадено от грозните и крадливите гърци. Какво да ги правиш. Може би са грозни и крадливи като тях и затова си ги харесват. Пък БолгАрите са почтени и с кражби и лъжи не се занимават , щото е под достойнството им !
цитирай
Калка добре си го написала
Освен ,че е хубаво , е и самата, логическа истина!
знам им възможностите ,на тези пишещи се за гърци, затова съм толкова остър към измислените им пренетции!
но, да не развалям написаното от тебе!
Всичко най- добро!
цитирай20:01
Правили си грънци , пишели по тях с тяхната си азбука , обща от Илирия до Индия .
Обработвали си злато и пиели вино .
Обаче слабите и грозни данайци от Африка им завидяли на златото , нападали ги като морски разбойници и ги ограбвали. Това е старият вариант на Ост Индийската компания , която колонизирала страните.
После тези същите черни , кльощави и грозни откраднали и буквите , и поетите Омир , и Културата и ги писали техни ! Откраднали и Орфей и неговото учение. Това е !
А пък много учЕните , дето са буквоядци твърдят , че всичко било създадено от грозните и крадливите гърци. Какво да ги правиш. Може би са грозни и крадливи като тях и затова си ги харесват. Пък БолгАрите са почтени и с кражби и лъжи не се занимават , щото е под достойнството им !
цитирай
Калка добре си го написала
Освен ,че е хубаво , е и самата, логическа истина!
знам им възможностите ,на тези пишещи се за гърци, затова съм толкова остър към измислените им пренетции!
но, да не развалям написаното от тебе!
Всичко най- добро!
16. panazea - И защо смятате че елините са техни ! Може ние да сме елините , децата на Слънцето.
20:07
Бел . Замислете се защо се нарича Бел ! Писала съм за Бел и пак ще пиша.
А пък онези грозни данайци , пуснали напред дъщерите си , та с тяхното коварство да завладеят територии.
Що за жени са да убиват в първата нощ съпруга си ?
цитирай
Да, бель на френски е хубав, а!
И на Български има този смисъл, каква е бяла! Ще рече-хубава!
Ами ,Медея, за да омъсти на мъжа си , убила децата си?!
Всички пороци в древността са с техен адрес-педерастия, педофилство, содомия!
И тези, които не само им подражават ,но и са като тях, искат да узаконят джендърството!
Е, затова споря с юнака по- горе Никакви градове не са създали по Черноморието , заварили са ги Това със сигурност знам за двати ни основни града на Черноморието в древността Дали са им място и после са си приписали и създаването им
И, такива са навсякъде и във всичко!
И езикът им е лигав!
цитирай20:07
Бел . Замислете се защо се нарича Бел ! Писала съм за Бел и пак ще пиша.
А пък онези грозни данайци , пуснали напред дъщерите си , та с тяхното коварство да завладеят територии.
Що за жени са да убиват в първата нощ съпруга си ?
цитирай
Да, бель на френски е хубав, а!
И на Български има този смисъл, каква е бяла! Ще рече-хубава!
Ами ,Медея, за да омъсти на мъжа си , убила децата си?!
Всички пороци в древността са с техен адрес-педерастия, педофилство, содомия!
И тези, които не само им подражават ,но и са като тях, искат да узаконят джендърството!
Е, затова споря с юнака по- горе Никакви градове не са създали по Черноморието , заварили са ги Това със сигурност знам за двати ни основни града на Черноморието в древността Дали са им място и после са си приписали и създаването им
И, такива са навсякъде и във всичко!
И езикът им е лигав!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107381