Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2022 14:45 - Които си приличат , се привличат!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5049 Коментари: 38 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази поетична поговорка в езика ни  я има и във френския и звучи по същия начин- поетично!
 Да, бандит с честен човек няма как да се привлекат!  Но дали приличащите си ,при всички обстоятелства , се привличат!?

 Веднъж ме пресрещна преподавател от студентските години, в момента професор в Солунския университет!  Заприказвахме се На времето беше изобретил Българската синтетична дъвка-едни пластини, в опаковки от алуминиево фолио! Носеха звучно име, на база фамилията му- вераниол.
Да ,в случаите на срещи , имаше привличане между нас, той знаеше с какво се занимавам и без много думи започваше разговора......

Знаел ли съм на какво дължи оцеляването си, вече повече от 25 години? Да, беше около 40 години, когато претърпя тежък инцидент със сърцето. Но се възстанови
Вдигнах рамене, загадка си беше?

На 30 милилитра концентрат, сутрин, обед и вечер на гладно, половин час преди храна! И впери поглед в мен, мога ли да обясня химизма?
Замислих се И веднага включих, на база данните от него!  Намеква ,че алкохолът разтваря  холестеролните плаки, това ли е?
Тържествуващ заключи- Знех си ,че си умник, затова те и изпитах, сигурен бях ,че ще отговориш!
Да, холестеролът е висш алкохол, концентратът е също алкохол, но по активен, разтваря холестеролът и в черния дроб тази смес изгаря!
Така се е оправил и да чука на дърво, жив е!

Този случай си припомних, когато прочетох ,че " прабългарите " се разтворили в славянското море? Сега, без да коментирам точността на тези писания относно количества и определения, подобни писания на историци, невежи иначе във физиката,  са удивително точни и дават една информация за нещо, което иначе отричат!
" Прабългарите" може да се разтворят, няма да го слагам в кавички, защото цялото изречение ще бъде окичено с тях , в прабългарите, само ако са подобни! Или с твърдението, че са се р-рили в морето от славяни,  се потвърждава близостта между тях!
Нищо друго!

Сега да заключим, подобните по строеж, съдържащи - ОН група, каквито са алкохолите или алкохолът и водата се привличат- взаимодействат си и се получава хомогенен разтвор от тях при смесването им! Или , за да се получи хомогенен разтвор от смесването на траки, "славяни" и " прабългари", физически това е възможно , ако те са много близки помежду си ! И в резултат на това смесване,  да се получат съвременните Българи!

Винаги ли е налице такова привличане?
Известно е ,че някои тела се отблъскват !Например еднакво заредените с положително  или отрицателно електричество, еднаквите полюси в магнитите, докато противоположните в двата случая се привличат!  Но привличането при електрическите заряди е свързано и с късо съединение-следователно нищо конструктивно не дава това привличане!

Направети си сами изводите в такъв случай,би ли се получило нещо между трите споменати по- горе етноси, ако са различно заредени!

П.П.- Да си призная един грях, замислих се за разтвор, дали има "с" преди" р" в средата?  Причината е проста- винаги съм го  изписвал като р-р или р- рям!




Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Когато българите или русите...
10.03.2022 15:16
защото това го е писал Вл. Авдеев стигнали Индия и някои се смесили с индусите, се появвявали деца, които не ставали за нищо, т.е. в случая за войници. Тогава са въведени кастите, които забраняват смесването на ариите с индийците. Днес в Индия има 300 млн. българи или брамини.






цитирай
2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=bnWL2LVdM4o
10.03.2022 16:44
sekirata Otgovor v zashtita na poetesata Margarita Petkova
цитирай
3. radostinalassa - В организма ни се образуват дневно по около 50 мл етанол
10.03.2022 17:44
Затова алкохолната проба може да е /+/ без да сме пили. Ако го приемаме отван първият алкохол спира да се образува. Така , че диетата е по - правилната стъпка. Но хората искат да ядат и да пият лекарства.




цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
10.03.2022 18:50
1. radostinalassa - Когато българите или русите...
15:16
защото това го е писал Вл. Авдеев стигнали Индия и някои се смесили с индусите, се появвявали деца, които не ставали за нищо, т.е. в случая за войници. Тогава са въведени кастите, които забраняват смесването на ариите с индийците. Днес в Индия има 300 млн. българи или брамини.

Да, чувал съм я тази версия! Не я отричам, но по- правдоподобно ми се струва наличието на Българи там, да е свързано с потопите в Черно море , походите на Дионисий и Александър Македонски.....
Все пак, един клон на Българите впоследствие , идва оттам И там името Българин има смисъл-чужденец/ не местен/
Както и Аспарух-Полубог/ герой/, яхнал кон!



цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
10.03.2022 18:52
2. sekirata - https://www.youtube/watch?v=bnWL2LVdM4o
16:44
sekirata Otgovor v zashtita na poetesata Margarita Petkova
цитирай

Изтрий

Щом е за защита на поетесата, която не е безизвестна, приемам, без да съм наясно за какво става дума!
Но, все пак, предпочитам коментарът да е свързан с темата!
цитирай
6. leonleonovpom2 - 3. radostinalassa - В организма ни ...
10.03.2022 19:07
3. radostinalassa - В организма ни се образуват дневно по около 50 мл етанол
17:44
Затова алкохолната проба може да е /+/ без да сме пили. Ако го приемаме отван първият алкохол спира да се образува. Така , че диетата е по - правилната стъпка. Но хората искат да ядат и да пият лекарства.

За да се получи алкохол, трябва в опганизма да се извърши ферментация Не, тук не съм наясно и приемам това на доверие Но със сигурност знам, че метаболизмът влияе върху наличието на алкохол м организма! При забавен, разграждането е по- дълго и пилият алкохол ,дори преди 24 часа ,може да даде наличност от него!




цитирай
7. kvg55 - leonleonovpom2,
10.03.2022 19:33
По химия не бях силен ученик.
цитирай
8. radostinalassa - Ариите са дошли от север, където е било топло
10.03.2022 19:53
Стигнали са до Индия, след това през Анатолия до Балканите. При Потопа се разселили отново в 3 посоки.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.03.2022 19:58
7. kvg55 - leonleonovpom2,
19:33
По химия не бях силен ученик.
цитирай

Изтрий

Химията ме привлече с електронните модели тогава навлизаха даже единият въпрос на изпита развих с тях Учителят се хвана за главата, като разбра Каза ,че , ако не ми признаят въпроса, може да имам дори четворка Но, чудо, признаха ми го Но близо месец бях на тръни-удвояваше се оцнката

Всъщност проблемът с разтварянето е по- скоро физически или междинен- физикохимия Красотата в науката е в нея!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
10.03.2022 20:10
8. radostinalassa - Ариите са дошли от север, където е било топло
19:53
Стигнали са до Индия, след това през Анатолия до Балканите. При Потопа се разселили отново в 3 посоки.
цитирай

Всъщност, след като се доказа че потопът в Черно мере е с поне едно хилядолетие преди описмания в Шумер потоп, учените се обединяват/ постепенно/ около тезата ,че описвания в библията потоп е в Черно море Че, оттук, хората са отишли в Шумер! То е било езеро, Черно море, което при повдигане на нивото на водата на океана след малкия Ледников период се свързва с него!
Има засечени в морето две брегови линии- една при първия и друга- при втория потоп Но изследванията са трудни, заради повишената мътност на водата и високото ,смъртоносно съдържание на сяроводород в нея!

Изтрий
цитирай
11. radostinalassa - Ариите са дошли първоначално от север
10.03.2022 20:48
А не от Африка. Виждаме какви са негрите и арабите - мързеливи, заради горещия климан не им се работи. На север климатът е бил умерен, светлата кожа изработва достатъчно вит. д, което е двързано с развитието на мисленето.Когато е станало студено те отиват на юг към Индия, а ербините на запад.





цитирай
12. mt46 - Здравей, Иване!
10.03.2022 21:50
Когато населяват дълго време една и съща територия и имат общи или близки интереси, естествено е етносите /Апаруховите българи и славянските племена/ да се смесят... Ако бяха разединени, ИРИ /и не само тя/ лесно щеше да ги заличи... Показателно е, че останалите 4 части от Кубратовите българи не са успели да създадат устойчива държава ката българската...
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
10.03.2022 22:44
11. radostinalassa - Ариите са дошли първоначално от север
20:48
А не от Африка. Виждаме какви са негрите и арабите - мързеливи, заради горещия климан не им се работи. На север климатът е бил умерен, светлата кожа изработва достатъчно вит. д, което е двързано с развитието на мисленето.Когато е станало студено те отиват на юг към Индия, а ербините на запад.

Логичво е,без да съм компетентен по въпроса!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
10.03.2022 22:59
12. mt46 - Здравей, Иване!
21:50
Когато населяват дълго време една и съща територия и имат общи или близки интереси, естествено е етносите /Апаруховите българи и славянските племена/ да се смесят... Ако бяха разединени, ИРИ /и не само тя/ лесно щеше да ги заличи... Показателно е, че останалите 4 части от Кубратовите българи не са успели да създадат устойчива държава ката българската...
цитирай

Изтрий

Ние сме съжителствали седемстотин години с турците И въпреки ненаучната теза ,че сме тюрки ,общ народ не сме създали?
Да ,съжителствали, при обикновените хора няма проблем, бил съм свидетел от дете Дядо ми знаеше гръцки и турски, английският го беше забравил, нямаше с кого да говори и свободно комуникираше с хора от гръцката и турската махала в града Те също го търсеха, по тази причина
С турците, въпреки предпоставките, общ народ за това време не сме създали!
Не става, Александъл Македонски е искал да създаде общ имперски народ, Рим след нeго с римското гражданство-Конституцията на Каракала, Сталин с разселването, нито един не е успял!
Но при нас се е получил общ ,Български народ!? Няма деление-ти си Българин, аз съм славянин!Така ли е?
В Рим, въпреки ,че всички са римляни и имат това гражданство, етносите остават и съществуват под друго име наистина и до днес!
За да изчезнат славяните като етнос при нас днес за сметка на Българите има само едно обяснение .те са еднакви или много близки!
Затова реагирам така ,като чуя и намек за делене на Българи и славяни Защото ,по този начин се отделиха македонците от нас И с наша помощ, баламурнически!
Ами не в сталинова география, пише за украинците ,че са клон от русите А ,ако питаш мен, русите са от Българите клон и е вярно това!
Ето ,вкарах за украинците в обръщение-руски македонци и станах свидетел ,че и други вече го ползват!
Твърдя единствоно, да се върна на темата, че славяни и Българи са, ако не еднакви, то много близки родственици И там е грешката на историците ,твърдящи, че еди кой си народ се разтворил в друг? За да стане това, трябват предпоставки, според физиката! Близост етносна! Иначе не става, по законите на физиката!
Те са валидни и в историята, защото физиката е изградила законите на живота!
цитирай
15. mt46 - Основната научна теория е,
11.03.2022 11:25
че сме смес от прабългари, славяни и траки, които постепенно са се обединили / през 7-8-9 в./ и са получили, приели названието "българи". Т. е. тук нямаме разединение, а обединение!
С турците е невъзможно смесването, защото те имат съсвем друга религия и са смятали българите за "неверници", за "рая"!...
цитирай
16. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=s70OYnRuFKU
11.03.2022 12:43
а тук кои се привличат

изглежда е модерно деца да се убиват
о що и моята дъщеря?
цитирай
17. panazea - Има само два типа хора : Градящи и рушащи! Няма етноси .
11.03.2022 12:50
Всяка друга класация е неточна.
Дядо ми им викаше айдуци !
Откак свят светува айдуците гледат нещо да откраднат , да завлачат , като разрушават всичко по пътя си . И много добре се отличават от хората , които създават и градят .
За всеки отделен индивид , ако се погледне ,що е сътворил , веднага се открива какъв е .
:)))
цитирай
18. radostinalassa - Някои хора имат повече мозъчни полета от другите...
11.03.2022 21:16
и се свързват по - лесно с ноосферата, където се твърди, че се намират знанията на хората. Според Тимев единствената цел на нашите организми е да организират съществуването на мозъка ни. И ест. да се произведат нови мозъци. Та разликата между соевете е голяма. Някои като евреите са доста хитри, но не така умни. Пускала съм снимка на бушменка, която има наполовина по - малко гънки от немски математик.





цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Марине
11.03.2022 21:38
15. mt46 - Основната научна теория е,
11:25
че сме смес от прабългари, славяни и траки, които постепенно са се обединили / през 7-8-9 в./ и са получили, приели названието "българи". Т. е. тук нямаме разединение, а обединение!
С турците е невъзможно смесването, защото те имат съсвем друга религия и са смятали българите за "неверници", за "рая"!...
цитирай

Разтварянето , за което се говори е обединителен, а не разделителен процес
Това разправям, че за да се обединят или разтворят, както се твърди, трябва да имат нещо много общо, дори прекалено много, дори да са напълно еднакви
То, обединяването, не се осъществи между чехи и словаци, между сърби и хървати, сега виждаме как стоят нещата между руси и украинци! Но при нас е бетон!
Затова е опасно да се напомнят неща , на които никой не е бил пряк свидетел
Защото някой може да реши, че не е Българин-днес или утре!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
11.03.2022 21:40
16. sekirata - https://www.youtube/watch?v=s70OYnRuFKU
12:43
а тук кои се привличат

изглежда е модерно деца да се убиват
о що и моята дъщеря?
цитирай

Изтрий

В случая се има предвид създаването на България ,като етносна държава!
За сега ,за хаоса, законите са различни!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
11.03.2022 21:52
17. panazea - Има само два типа хора : Градящи и рушащи! Няма етноси .
12:50
Всяка друга класация е неточна.
Дядо ми им викаше айдуци !
Откак свят светува айдуците гледат нещо да откраднат , да завлачат , като разрушават всичко по пътя си . И много добре се отличават от хората , които създават и градят .
За всеки отделен индивид , ако се погледне ,що е сътворил , веднага се открива какъв е .
:)))
цитирай

Изтрий

Така е, държавите са дело на политиците! Без тях, те са загубени и излишни!
Градът на баба ми и дядо ми беше пример за такава държава- град! Имаше помашка, влашка, циганска , турска и гръцки махали, сигурно пропускам и някоя.
И си живееха мирно ,в разбирателство, при правила, общи за всички и спазвани от всички! Това, което съм запомнил, че кражбата беше табу! Хванат ли някой в кражба, повече нямаше място в града!
Че са дело на политиците, нашата нерадостна съдба като държава, платена с много кръв е резулта именно от "работата" на тези политици
На много държави в Африка и в Азия границите им са прави линии ?Там линия на политик е определяла границата и моливът в ръката му, не етносът!
Определяни са така границите, че бъдещите конфликти да са в резултат именно от тях!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
11.03.2022 21:56
18. radostinalassa - Някои хора имат повече мозъчни полета от другите...
21:16
и се свързват по - лесно с ноосферата, където се твърди, че се намират знанията на хората. Според Тимев единствената цел на нашите организми е да организират съществуването на мозъка ни. И ест. да се произведат нови мозъци. Та разликата между соевете е голяма. Някои като евреите са доста хитри, но не така умни. Пускала съм снимка на бушменка, която има наполовина по - малко гънки от немски математик.





цитирай

Изтрий

Като казваш за евреите, същото важи и за гърците и то много повече! Впрочем, полусемити са , като арабите и етиопците!
Да ,спецове за за хитрините, най - вече да получат нетрудени пари!! Но са и тъпи хитрините им, така ,че , ако човек им се вържа ,да го е яд, че се е хванал на тях!
цитирай
23. elizabethborislavova - За българите и славяните
13.03.2022 09:23
Приеми го като химик така: те са твърде различни, но смесени се получава чудна сплав. Така както като се прибави към желязото малко молибден, малко туй, малко онуй и от просто желязо става съмсем друга сплав. Така и с българите и славяните. Твърде различни. Както стария и новия завет.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Елизабет!
13.03.2022 09:46
23. elizabethborislavova - За българите и славяните
09:23
Приеми го като химик така: те са твърде различни, но смесени се получава чудна сплав. Така както като се прибави към желязото малко молибден, малко туй, малко онуй и от просто желязо става съмсем друга сплав. Така и с българите и славяните. Твърде различни. Както стария и новия завет.
цитирай

Изтрий

Всъщност, това, с малко количество,да постигнеш голяма промяна в свойствата на метала в металургията е легиране Да, има такъв феномен там
И в пластмасите-катализаторът, в мини количества , постига същото!

Но историците използват разтваряне за обяснение Там, законите на физиката изискват структурна близост!
И, наистина ,за да се получи хомогенен разтвор, компонентите трябва да са близки един с друг, да имат нещо общов строежа! Да, Българите са хомогенен народ , не се делят на Българи и славяни, такъв е резултатът от разтварянето!
Твърди се в историята ,че Бълтарите заварват тук славяни,траките били измрели? Всъщност историческите данни от периода ,в който се твърди ,че има нашествие на славяни в Българските земи ,говорят друго Йоан Малала твърди ,че в Мизия, Северна България сега Българи живеят А би трябвало да знае за славяните И това е два века преди Аспаруховите Българи
Константин Велики разрешава , четвърти век, на 300 хиляди сармати,считани за прародители на Българи/ а и на славяни-руси, също/,да се заселят в Мизия
Ето връзката между славяни и Българи
Славяните, които заварил Аспарух тук, са всъщност Български клон Затова са го приели без съпротива Е във всяко семейство пуши комин Райско ежедневие няма!
И най- големи врагове човек има сред най-близките роднини!

Хубав ден!
цитирай
25. merlin1968 - Прав си Иване, и освен физиката има ...
13.03.2022 19:45
Прав си Иване, и освен физиката има много други потвърждения, че траки, българи и славяни са много близки помежду си. Но понякога историците са толкова изобретателни в заобикалянето на очевидното... Например ние имаме писмени сведения за няколко исторически факта. На територията на днешна Украйна, населявана от славяни, а в древността от скити, за които древните автори твърдят, че са родствени на траките племена, първо през 7 век се намира България. Там нейните владетели са описани като хора с бръснати глави с оставен кичур коса на темето. На същата територия три века по късно князува Светослав, описан тогава като средно висок, широкоплещест с бръсната глава и кичур коса на темето... ми човек ще си каже - виж го пък този наследник на старите българи.... но историците казват, да, ама - не. Защото според тях на тази земя обитавана от родствените на траките скити, наречени по-късно славяни, българските владетели всъщност били монголи, а руският княз Светослав, всъщност бил швед...
Тези способности на историците да откриват "истината" в среда говореща точно за обратното на това което виждат има своите политически измерения през вековете.
Ето днес например, ние българите говорим славянски език много подобен на руския и сръбския, изповядваме православието също като сърби и руснаци, имаме същите и подобни обичаи и още много сходни признаци... следователно според политиците ни, те са ни врагове, а приятели са ни тези които винаги са ни мразили, тези с които нямаме нищо общо от език до бог. Е това казта политиците - това е цивилизационният ни избор, това е историческата ни принадлежност... Еми, днешната политика е утрешната история и защо да се чудим, че историците пишат глупости, те просто следват днешните политици.
цитирай
26. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=s08QSBDbXUc
13.03.2022 21:16
отговор на една с голяяяяяям апетит ,та чак чак на такове теми пише..за ядене..ха ,ха!
цитирай
27. zax - . . . но се женят, които се допълват. ...
13.03.2022 21:51
... но се женят, които се допълват. :)
цитирай
28. leonleonovpom2 - 25. merlin1968 - Прав си Иване, и освен физиката има ... 19:45
13.03.2022 22:08
Здравей, Краси!
Прав и точен си, както винаги!
Да, има и данни и то от сериозни автори, че Българи живеят в Мизия, далече преди идването на Аспарух! Но удобно се премълчава присъствието им

Да , историята се твори от политиците Това им е работата И се пише от придворни историци, но на победилите историци
Ние от 1250 година насам, дори и победили ,сме на грешната страна , не на победителите
И те ,придворните им историци преиграват в подмазването си ,да ни очернят!
Като на всеки лакей, умствената им недостатъчност е над допустимата Нормално, той мисли с чужда глава, лакеят, чака разпореждане! Какво да мисли!
Изкарай Българите герои, велики хора, така се качва стойността на победата! А не плюнки, като ги духнеш и да ги отвееш!
Но ,лошото е, че тази тъпанарщина, която са сътворили в състояние на опиянение от собствените си възможности, , ние трябва за опровелргаваме!

Лека нощ!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
13.03.2022 23:41
26. sekirata - https://www.youtube/watch?v=s08QSBDbXUc
21:16
отговор на една с голяяяяяям апетит ,та чак чак на такове теми пише..за ядене..ха ,ха!
цитирай

Изтрий

Хора , разни!......
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Закс!
13.03.2022 23:42
27. zax - . . . но се женят, които се допълват. ...
21:51

Това вече е химия, не е физика!
цитирай
31. blagovesteliseev - Именно легиране се е получило - българи и славяни в един нов, различен в доста отношения от чисто славянските народи
14.03.2022 10:17
Относно траките - всичко, което се пише са спекулации. Изчезнали са, както плътските евреи са изчистили обетованата земя. Същото е станало. Ние като богоизбран народ сме повторили същото. Защото Бог нарича река Дунав - Йордан. Затова траките са изчезнали. Унищожени завинаги с техните ненужни ритуали.

leonleonovpom2 написа:
23. elizabethborislavova - За българите и славяните
09:23
Приеми го като химик така: те са твърде различни, но смесени се получава чудна сплав. Така както като се прибави към желязото малко молибден, малко туй, малко онуй и от просто желязо става съмсем друга сплав. Така и с българите и славяните. Твърде различни. Както стария и новия завет.
цитирай

Изтрий

Всъщност, това, с малко количество,да постигнеш голяма промяна в свойствата на метала в металургията е легиране Да, има такъв феномен там
И в пластмасите-катализаторът, в мини количества , постига същото!

Но историците използват разтваряне за обяснение Там, законите на физиката изискват структурна близост!
И, наистина ,за да се получи хомогенен разтвор, компонентите трябва да са близки един с друг, да имат нещо общов строежа! Да, Българите са хомогенен народ , не се делят на Българи и славяни, такъв е резултатът от разтварянето!
Твърди се в историята ,че Бълтарите заварват тук славяни,траките били измрели? Всъщност историческите данни от периода ,в който се твърди ,че има нашествие на славяни в Българските земи ,говорят друго Йоан Малала твърди ,че в Мизия, Северна България сега Българи живеят А би трябвало да знае за славяните И това е два века преди Аспаруховите Българи
Константин Велики разрешава , четвърти век, на 300 хиляди сармати,считани за прародители на Българи/ а и на славяни-руси, също/,да се заселят в Мизия
Ето връзката между славяни и Българи
Славяните, които заварил Аспарух тук, са всъщност Български клон Затова са го приели без съпротива Е във всяко семейство пуши комин Райско ежедневие няма!
И най- големи врагове човек има сред най-близките роднини!

Хубав ден!
цитирай
32. radostinalassa - Как би изчезнал най - многобройният народ ...
14.03.2022 18:18
траките, след индусите. Няма как да стане. За да не се избиват помежду си траките просто са се разселили. Това е българска позиция, която е твърде логична.
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Благовест!
14.03.2022 18:48
Историята, въпреки ,че обект и са хората най- вече, не е точна наука!
Възможни са всякакви спекулации в нея , в добрия и в лошия смисъл!
зависи целта им каква е
Историците в Средновековието са придворни, пишат по поръчка и естствено възхваляват този, от когото з-ависат и маскарят противника такъв им е моралът А и ,сега не е по0- различно


Така ,че зрънце истина може да се открие с помощта на точните науки и с логиката - също Не може многоброен народ да изчезне без следа!
Ами ,противоречието ни е на границата с Румъния те са наследници на даките, преименувани гети, столицата на Децебал, последният им цар е Сарматигетузе, по памет Значи, всички траки изчезнали, освен даките- гети?
Сармати и гети! Сарматите ,освен родоначалници на Българите ,се считат за такива и на славяните!?
Е, каква разлика търсим тогава?
цитирай
34. leonleonovpom2 - 2. radostinalassa - Как би изчезнал ...
14.03.2022 21:49
2. radostinalassa - Как би изчезнал най - многобройният народ ...
18:18
траките, след индусите. Няма как да стане. За да не се избиват помежду си траките просто са се разселили. Това е българска позиция, която е твърде логична.
цитирай

Изтрий

Да, съгласен съм с тебе, траките не може да изчезнат без следа!
цитирай
35. shtaparov - Прав си приятелю- шепа ...
15.03.2022 18:43
Прав си приятелю- шепа "туркомонголи" да се разтвори в "славянското" море за има-няма 2 века е като Таити да се "разтвори" в Тихия океан за същото това време! Той обаче устоява на океана стотици хиляди години ако не милиони,и няма никакво намерение да се "разтваря" в него през следващите няколко хилядолетия! :) Същото се отнася за Татарстан- как тъй шепа татари в Руската федерация не се разтвори в "славянското" море цели осем века а както се очертава,няма да се "разтвори" в него поне още осем и то при положение,че властта е в ръцете на "славяните" а не в ръцете на татарите от много векове насам??!!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
15.03.2022 21:17
35. shtaparov - Прав си приятелю- шепа ...
18:43
Прав си приятелю- шепа "туркомонголи" да се разтвори в "славянското" море за има-няма 2 века е като Таити да се "разтвори" в Тихия океан за същото това време! Той обаче устоява на океана стотици хиляди години ако не милиони,и няма никакво намерение да се "разтваря" в него през следващите няколко хилядолетия! :) Същото се отнася за Татарстан- как тъй шепа татари в Руската федерация не се разтвори в "славянското" море цели осем века а както се очертава,няма да се "разтвори" в него поне още осем и то при положение,че властта е в ръцете на "славяните" а не в ръцете на татарите от много векове насам??!!
цитирай

Изтрий

Да, такива небивалици се получават, когато на нагласени неща се опитва да се придава истинност с помощта на реалната наука!
цитирай
37. elizabethborislavova - Няма ги, Бог никъде не ги споменава в късния дъжд
16.03.2022 17:41
А все пак Бог знае. Изчезнали са. Образувал се е един уникален, прекрасен народ, сплав между българи и славяни. Богоизбран народ.
radostinalassa написа:
траките, след индусите. Няма как да стане. За да не се избиват помежду си траките просто са се разселили. Това е българска позиция, която е твърде логична.

цитирай
38. leonleonovpom2 - Здравей, Елизабет!
17.03.2022 09:20
Официално това се твърди!
Но, се оказва, че са тук!
Румънците, отродени Българи, се пишат за наследници на клон на траки, дошъл от Българските земи

Бяхме хубав, сплотен народ Сега сме само-Бяхме.....
Над два милиона избягаха, без да сме във война Ами, ако....
От хубавото никой не бяга! Вярно, някои задигнаха парите Но ,те стоят тук, за да влачат още Те не са Българи, тирани са!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137771
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031