Постинг
25.03.2022 14:42 -
КАНАЗирев
Има една особена фамилия-КАНАЗирев ,в България!?
Носи я например Иван КАНАЗирев от Мехомия- днешният Разлог-революционер и Български патриот!
Тази фамилия, както и една друга- СЕВАСТйоанов- също, би трябвало, ако не друго, да извадят очите на Българските, особено титулованите, историци !Че, особено зад първата , зад тях се крият Български, върховни владетелски титли!
За влюбените в Българските ханове, би трябвало да стане ясно ,че названието на владетелите ни е каназ, а не хан! Ако беше така , фамилията щеше да е Ханев или пък просто Ки... , не Канев!? Но, последната може да се свърже и с популярния глагол- Каня!Така, че увисва, като предположение!
Севаст, севастократор, те също са употребявани титли, но във Второто Българско царство.....
Така, от прима виста , би трябвало да е ясно ,че титлата на първите ни владетели е била КАНАЗ! Която после е загубила първостепенното си значение, каназ е бил престонаследникът, а владетелят- цар!
Усеща се Римското влияние в титуловането, въпреки и обърнато!
Цезар е бил върховният господар на Рим в началото на империята!, Впоследствие, август е първостепенната титла, а цезар е престонаследникът! А при Тетрархията цезар е вторият по ранг подимператор!
При нас княз- първоначалната титла, или каназ, е изместена при Симеон от цар, в която, основателно, мнозина виждат съкратеното цезар! Не е ясно, защо ,все пак, нищо не виждат в Каназирев?
Какви изводи могат още да се направят , от тази , все пак, странна фамилия?
Първият е ,че този, който е поставил началото й , е бил само княз! Не е станал цар !Щеше тогава да е Царев или Царски/ Сега ,царе много, дори и да я имат , може да са само цигански царе!? На гара Левски са трима царете/ !
Ако е жена, може непряко да я притежава, по линия няа баща си Но,престонаследник е синът, първородният!! Родоначалникът ебил след прекият наследник и си е останал само КАНАЗ! Но, при всички положения е аристократ!
Сега, какви са били задълженията на КАНАЗ-ът в ПБЦ ?
Той трябва да се грижи за царството си и за поданиците си, за да оцелеят! Разни нашественици и вътрешна, организирана или не , престъпност се гонят до дупка! Защото това е свързано и с оцеляването на царството, а и на самият цар!
Няма призиви- Не гонете престъпниците, защото ще стане страшно!? Напротив, страшно ще стане, ако те се оставят, да вилнеят на воля!
Край на царството и на самия цар, барабар с него! Затова са и известните Крумови закони! Ще крадеш от хазната или от хората ? За по сигурно, режат ти ръката, дори и да умираш от желание да бръкнеш, да не можеш!Ама, щяло да стане страшно?
Да ,ще стане страшно наистина, но за извършителя, ако му отрежат и другата ръка! КАНАЗ-ът не си поплюва в това отношение
Сега се навъдиха много типове с владетелски титли!? Няма лошо, стига да не е в индианският стил-Много вожд, малко индианец?!
Даже, някакъв поп от Истанбул ги раздавал щедро, на калпак? Който отиде при него, с дарове, получава! Въоръжение и войници, няма информация, дали получават, но факт е ,имат тескере за владетели!Архонти или нещо подобно?
Както и да е, едно трябва да им е пределно ясно! Като владетели трябва да се грижат с цената на всичко за подчинения си народ,за паството си, да го пазят и защитават !От чужди похитители и интереси!
И от организираната вътрешна престъпност- също!
За нея-Крумови закони!
Носи я например Иван КАНАЗирев от Мехомия- днешният Разлог-революционер и Български патриот!
Тази фамилия, както и една друга- СЕВАСТйоанов- също, би трябвало, ако не друго, да извадят очите на Българските, особено титулованите, историци !Че, особено зад първата , зад тях се крият Български, върховни владетелски титли!
За влюбените в Българските ханове, би трябвало да стане ясно ,че названието на владетелите ни е каназ, а не хан! Ако беше така , фамилията щеше да е Ханев или пък просто Ки... , не Канев!? Но, последната може да се свърже и с популярния глагол- Каня!Така, че увисва, като предположение!
Севаст, севастократор, те също са употребявани титли, но във Второто Българско царство.....
Така, от прима виста , би трябвало да е ясно ,че титлата на първите ни владетели е била КАНАЗ! Която после е загубила първостепенното си значение, каназ е бил престонаследникът, а владетелят- цар!
Усеща се Римското влияние в титуловането, въпреки и обърнато!
Цезар е бил върховният господар на Рим в началото на империята!, Впоследствие, август е първостепенната титла, а цезар е престонаследникът! А при Тетрархията цезар е вторият по ранг подимператор!
При нас княз- първоначалната титла, или каназ, е изместена при Симеон от цар, в която, основателно, мнозина виждат съкратеното цезар! Не е ясно, защо ,все пак, нищо не виждат в Каназирев?
Какви изводи могат още да се направят , от тази , все пак, странна фамилия?
Първият е ,че този, който е поставил началото й , е бил само княз! Не е станал цар !Щеше тогава да е Царев или Царски/ Сега ,царе много, дори и да я имат , може да са само цигански царе!? На гара Левски са трима царете/ !
Ако е жена, може непряко да я притежава, по линия няа баща си Но,престонаследник е синът, първородният!! Родоначалникът ебил след прекият наследник и си е останал само КАНАЗ! Но, при всички положения е аристократ!
Сега, какви са били задълженията на КАНАЗ-ът в ПБЦ ?
Той трябва да се грижи за царството си и за поданиците си, за да оцелеят! Разни нашественици и вътрешна, организирана или не , престъпност се гонят до дупка! Защото това е свързано и с оцеляването на царството, а и на самият цар!
Няма призиви- Не гонете престъпниците, защото ще стане страшно!? Напротив, страшно ще стане, ако те се оставят, да вилнеят на воля!
Край на царството и на самия цар, барабар с него! Затова са и известните Крумови закони! Ще крадеш от хазната или от хората ? За по сигурно, режат ти ръката, дори и да умираш от желание да бръкнеш, да не можеш!Ама, щяло да стане страшно?
Да ,ще стане страшно наистина, но за извършителя, ако му отрежат и другата ръка! КАНАЗ-ът не си поплюва в това отношение
Сега се навъдиха много типове с владетелски титли!? Няма лошо, стига да не е в индианският стил-Много вожд, малко индианец?!
Даже, някакъв поп от Истанбул ги раздавал щедро, на калпак? Който отиде при него, с дарове, получава! Въоръжение и войници, няма информация, дали получават, но факт е ,имат тескере за владетели!Архонти или нещо подобно?
Както и да е, едно трябва да им е пределно ясно! Като владетели трябва да се грижат с цената на всичко за подчинения си народ,за паството си, да го пазят и защитават !От чужди похитители и интереси!
И от организираната вътрешна престъпност- също!
За нея-Крумови закони!
Тагове:
отговорни и със съзнание за отредените им длъжности - поставени от Бога ! Така не е имало противопоставяне на държавническата и духовната власт! Но и отговорността е била огромна!
За наша радост, поне при ПБЦ редът и отговорностите са били на ниво. Законът над всичко!
цитирайЗа наша радост, поне при ПБЦ редът и отговорностите са били на ниво. Законът над всичко!
1. bojo12345 - Да, приятелю, нашите царе и първи водачи на народа си, са били
17:43
отговорни и със съзнание за отредените им длъжности - поставени от Бога ! Така не е имало противопоставяне на държавническата и духовната власт! Но и отговорността е била огромна!
За наша радост, поне при ПБЦ редът и отговорностите са били на ниво. Законът над всичко!
цитирай
Изтрий
Да, тотава държавната власт е била на ниво и затова България е била в тройката на силните и големи държави в Европа!
Престъпната , антидържавна дейност е била пресичана в зародиш, без значение ,кой я върши-военен или човек от властта! Относно нея е нямало миропомазани или защитени!Телериг например, като получил списъка на приближените си, работещи за ромейския император от самия него, в рамките на 24 часа обезглавил всички Излъгал го, че иска да влезе във връзка с тях, за да избяга от България!
И предателствата спрели!
Хубава вечер!
цитирай17:43
отговорни и със съзнание за отредените им длъжности - поставени от Бога ! Така не е имало противопоставяне на държавническата и духовната власт! Но и отговорността е била огромна!
За наша радост, поне при ПБЦ редът и отговорностите са били на ниво. Законът над всичко!
цитирай
Изтрий
Да, тотава държавната власт е била на ниво и затова България е била в тройката на силните и големи държави в Европа!
Престъпната , антидържавна дейност е била пресичана в зародиш, без значение ,кой я върши-военен или човек от властта! Относно нея е нямало миропомазани или защитени!Телериг например, като получил списъка на приближените си, работещи за ромейския император от самия него, в рамките на 24 часа обезглавил всички Излъгал го, че иска да влезе във връзка с тях, за да избяга от България!
И предателствата спрели!
Хубава вечер!
3.
mt46 -
http://www.protobulgarians.com/Statii%20za%20prabaalgarite/Redki%20familni%20imena.htm
25.03.2022 20:58
25.03.2022 20:58
Здравей, Иване!
Фамилията Каназирев е забелязана и анализирана от Иван Танев Иванов... Етимологията на тази дума не е безспорна. Има българска фамилия Канавров, има руски фамилии Канаев, Канаева...
цитирайФамилията Каназирев е забелязана и анализирана от Иван Танев Иванов... Етимологията на тази дума не е безспорна. Има българска фамилия Канавров, има руски фамилии Канаев, Канаева...
Как звучи на гръцки би трябвало да ни интиресува само ако разчитаме гръцки надписи. Има Именник и там е написано княз...... Другото е много меко казано несериозно. Тези петима князе князуваха от двете страни на Дунай. Ясно е написано, коъ.йто иска ще го чете а който иска ще развива теории без основания..
цитирайМоже да се приеме такава корелация.
За пръв път чух тази фамилия в сериала "На всеки километър", където Каназирев беше отрицателен герой.
цитирайЗа пръв път чух тази фамилия в сериала "На всеки километър", където Каназирев беше отрицателен герой.
3. mt46 - http://www.protobulgarians/Statii%20za%20prabaalgarite/Redki%20familni%20imena.htm
20:58
Здравей, Иване!
Фамилията Каназирев е забелязана и анализирана от Иван Танев Иванов... Етимологията на тази дума не е безспорна. Има българска фамилия Канавров, има руски фамилии Канаев, Канаева...
цитирай
Изтрий
Преди години бях решил да пиша за Каназирев Сетих се тогава и за Севастянов-мой съученик и учителка Севастянова Ясно се вижда- Севаст ЯН / Йоан/
Съученикът ми ,не можа да понесе смъртта на сина си и беше вече починал Но с учителката говорих Да, по линия на мъжа и беше фамилията Оказа се ,че както предполагах, дядо му е дошъл от Русия
Казах и ,че е от царски род или са били приближени на царя Да, правили и други такива намеци
Но това ,което я изненада, беше, че и казах ,че рода му на два пъти е идвал в Поморие през годините? Един път от юг и след много години -от Русия Обясних и как! Беше слисана, откъде зная това?....
Седнах да го описвам, заедно с Каназирев Но прекъснах по средата и после дълго не писах нищо Забравих за тази тема
Каназирев е подобна конструция като Севастйоанов! В България, във ВБЦ е била разпространена титлата севаст, севастократор!Така, че не е приумица, предположението е на база на нещо, реално съществуващо! Впрочем така са се образували фамилиите -на база упражняван занаят и на професия-Чешмеджиев, Фурнаджиев, Докторов, Даскалов, Попов.....
Лека нощ!
цитирай20:58
Здравей, Иване!
Фамилията Каназирев е забелязана и анализирана от Иван Танев Иванов... Етимологията на тази дума не е безспорна. Има българска фамилия Канавров, има руски фамилии Канаев, Канаева...
цитирай
Изтрий
Преди години бях решил да пиша за Каназирев Сетих се тогава и за Севастянов-мой съученик и учителка Севастянова Ясно се вижда- Севаст ЯН / Йоан/
Съученикът ми ,не можа да понесе смъртта на сина си и беше вече починал Но с учителката говорих Да, по линия на мъжа и беше фамилията Оказа се ,че както предполагах, дядо му е дошъл от Русия
Казах и ,че е от царски род или са били приближени на царя Да, правили и други такива намеци
Но това ,което я изненада, беше, че и казах ,че рода му на два пъти е идвал в Поморие през годините? Един път от юг и след много години -от Русия Обясних и как! Беше слисана, откъде зная това?....
Седнах да го описвам, заедно с Каназирев Но прекъснах по средата и после дълго не писах нищо Забравих за тази тема
Каназирев е подобна конструция като Севастйоанов! В България, във ВБЦ е била разпространена титлата севаст, севастократор!Така, че не е приумица, предположението е на база на нещо, реално съществуващо! Впрочем така са се образували фамилиите -на база упражняван занаят и на професия-Чешмеджиев, Фурнаджиев, Докторов, Даскалов, Попов.....
Лека нощ!
4. zdravgr - Титлата е княз
22:39
Как звучи на гръцки би трябвало да ни интиресува само ако разчитаме гръцки надписи. Има Именник и там е написано княз...... Другото е много меко казано несериозно. Тези петима князе князуваха от двете страни на Дунай. Ясно е написано, коъ.йто иска ще го чете а който иска ще развива теории без основания..
цитирай
Изтрий
Да, княз е титлата и това защитавам! че е Българска, както и войвода- войници води или военни-воевода!
И съвсем ясно се вижда ,че произлиза от каназ Така е изписана на Омуртаговата колона, така и на надгробната плоча на Пресиян Втори! А кан е съкратена форма на каназ Хан, векове след това , също е на база каназ или княз!
Лека нощ!
цитирай22:39
Как звучи на гръцки би трябвало да ни интиресува само ако разчитаме гръцки надписи. Има Именник и там е написано княз...... Другото е много меко казано несериозно. Тези петима князе князуваха от двете страни на Дунай. Ясно е написано, коъ.йто иска ще го чете а който иска ще развива теории без основания..
цитирай
Изтрий
Да, княз е титлата и това защитавам! че е Българска, както и войвода- войници води или военни-воевода!
И съвсем ясно се вижда ,че произлиза от каназ Така е изписана на Омуртаговата колона, така и на надгробната плоча на Пресиян Втори! А кан е съкратена форма на каназ Хан, векове след това , също е на база каназ или княз!
Лека нощ!
5. kvg55 - leonleonovpom2,
22:43
Може да се приеме такава корелация.
За пръв път чух тази фамилия в сериала "На всеки километър", където Каназирев беше отрицателен герой.
цитирай
Изтрий
Една дума в езика може да има най- различен смисъл, дори и противоположен Да означава в един случай много, в друг- малко
Не твърдя, че е единственият и смисъл в случая, но твърдя че го има в този вариант!
На времето ,имах постинг за танто за кукуриту и за Ортото над Слънчев блрят!
Стигнах до извода ,че танто за кукуригу означава, по памет-толкова много за толкова малко
Веднъж ме помолиха да прегледам тридесетина специфични думи в превод от френски Е, за мен не бяха проблем Но ,запомних една, беше преведена като цицка Да, реално и така може да се преведе Но технически беше дюза!
Многообразието в смисъла на думите е богатството на езика
И там са капаните за преводача, да намери точният!
Лека нощ!
цитирай22:43
Може да се приеме такава корелация.
За пръв път чух тази фамилия в сериала "На всеки километър", където Каназирев беше отрицателен герой.
цитирай
Изтрий
Една дума в езика може да има най- различен смисъл, дори и противоположен Да означава в един случай много, в друг- малко
Не твърдя, че е единственият и смисъл в случая, но твърдя че го има в този вариант!
На времето ,имах постинг за танто за кукуриту и за Ортото над Слънчев блрят!
Стигнах до извода ,че танто за кукуригу означава, по памет-толкова много за толкова малко
Веднъж ме помолиха да прегледам тридесетина специфични думи в превод от френски Е, за мен не бяха проблем Но ,запомних една, беше преведена като цицка Да, реално и така може да се преведе Но технически беше дюза!
Многообразието в смисъла на думите е богатството на езика
И там са капаните за преводача, да намери точният!
Лека нощ!
"канасубиги" с гръцки букви. Има поне 3 тълкувания на надписа... Затова казвам, че въпросът е спорен...
цитирай 9. mt46 - Написано е:
10:46
"канасубиги" с гръцки букви. Има поне 3 тълкувания на надписа... Затова казвам, че въпросът е спорен...
цитирай
Изтрий
Да, спорен е въпросът! Особено, когато човек го търси, на всяка цена!
Проблемът идва от слятото изписване на надписа, може би за да се пести място!?
Субиги е изсмукано от пръстите обяснение Но да речем ,че е основателно и дава място за спор!
Да видим обратната теза
Вук Караджич дава бог на всички славянски езици На украински е биг Там са били Аспаруховите Българи!
Канас у биги- ясно ,че е княз от бога! Да, ръкоположен е от бога и е веднага след него
Каназ обяснява и произхода на думата княз! Паисий пише ,че първите ни владетели са князе!
И, още нещо, публикувах в постинг надписа на паметната плоча на гроба на Пресиян Втори в Словакия Там ясно е написано че е КЪНАZ Блъгаром!!
Не е крушка без опашка, нали?
Не мога да приема, иначе си я обяснявам, тази Бълтарска чертичка, да се избутва някой пред нас, да не сме най- отпред!?Някой да ни води, като стадо!
Най-простото обяснение, бягане от отговорност?
Е, не е похвално, ако е така!
Но и американците са такива, а ние ги копираме! Цапат мерата, а после оставят други, да я чистят! А те дават акъл, как?
цитирай10:46
"канасубиги" с гръцки букви. Има поне 3 тълкувания на надписа... Затова казвам, че въпросът е спорен...
цитирай
Изтрий
Да, спорен е въпросът! Особено, когато човек го търси, на всяка цена!
Проблемът идва от слятото изписване на надписа, може би за да се пести място!?
Субиги е изсмукано от пръстите обяснение Но да речем ,че е основателно и дава място за спор!
Да видим обратната теза
Вук Караджич дава бог на всички славянски езици На украински е биг Там са били Аспаруховите Българи!
Канас у биги- ясно ,че е княз от бога! Да, ръкоположен е от бога и е веднага след него
Каназ обяснява и произхода на думата княз! Паисий пише ,че първите ни владетели са князе!
И, още нещо, публикувах в постинг надписа на паметната плоча на гроба на Пресиян Втори в Словакия Там ясно е написано че е КЪНАZ Блъгаром!!
Не е крушка без опашка, нали?
Не мога да приема, иначе си я обяснявам, тази Бълтарска чертичка, да се избутва някой пред нас, да не сме най- отпред!?Някой да ни води, като стадо!
Най-простото обяснение, бягане от отговорност?
Е, не е похвално, ако е така!
Но и американците са такива, а ние ги копираме! Цапат мерата, а после оставят други, да я чистят! А те дават акъл, как?
Пресиян Втори е владетел от ВБЦ, когато у нас е възприет славянският старобългарски език. Титлата "княз" е славянска, типична за славянските народи...
цитирай 11. mt46 - ...
11:58
Пресиян Втори е владетел от ВБЦ, когато у нас е възприет славянският старобългарски език. Титлата "княз" е славянска, типична за славянските народи...
цитирай
Изтрий
Знаеш ,че, меко казано, аз имам особено мнение относно това разделение на Българи и славяни
Казано анбрев-славяни са заварените Българи тук , а Българи, са новодошлите, хайде и тях да наречем славяни! ЗАЩОТО НОСЯТ ИМЕ, ОТ ДАЛЕЧЕН ПАМИР!Писал съм, какво означава!
А, АКО ТРЯБВА ДА СМЕ СЪВСЕМ ТОЧНИ, ТЕ СА НАСЛЕДНИЦИ И ЕДНИТЕ, И ДРУГИТЕ, НА ТРАКИТЕ!
А, относно титлата , каква е, има прецеденти Паисий пише ,че владетелите ни са князе, Дюканж- крале, епиграфският паметник на Омуртаг- Каназ/с/и! И, ето сега съвпадението с надписа на Пресияновата надгробна плоча КАНАЗ и КЪНАЗ Казваш, че надписът на Омуртаг е на гръцки?- Е, те, с този сакат език, няма как да предадат " Ъ"!
Омургаг говори на Български, нали!?Смятам,че е очевидно ,че княз произлиза от къназ!Българска титла! Както и вой/е/ вода Обяснявал съм, тя какво означава! Армейски генерал!
Тя не идва от поляци или от румънци! Нашенска си е, затова и Ботев е войвода!
цитирай11:58
Пресиян Втори е владетел от ВБЦ, когато у нас е възприет славянският старобългарски език. Титлата "княз" е славянска, типична за славянските народи...
цитирай
Изтрий
Знаеш ,че, меко казано, аз имам особено мнение относно това разделение на Българи и славяни
Казано анбрев-славяни са заварените Българи тук , а Българи, са новодошлите, хайде и тях да наречем славяни! ЗАЩОТО НОСЯТ ИМЕ, ОТ ДАЛЕЧЕН ПАМИР!Писал съм, какво означава!
А, АКО ТРЯБВА ДА СМЕ СЪВСЕМ ТОЧНИ, ТЕ СА НАСЛЕДНИЦИ И ЕДНИТЕ, И ДРУГИТЕ, НА ТРАКИТЕ!
А, относно титлата , каква е, има прецеденти Паисий пише ,че владетелите ни са князе, Дюканж- крале, епиграфският паметник на Омуртаг- Каназ/с/и! И, ето сега съвпадението с надписа на Пресияновата надгробна плоча КАНАЗ и КЪНАЗ Казваш, че надписът на Омуртаг е на гръцки?- Е, те, с този сакат език, няма как да предадат " Ъ"!
Омургаг говори на Български, нали!?Смятам,че е очевидно ,че княз произлиза от къназ!Българска титла! Както и вой/е/ вода Обяснявал съм, тя какво означава! Армейски генерал!
Тя не идва от поляци или от румънци! Нашенска си е, затова и Ботев е войвода!
по образец на България !
И езикът е възприет по образец на България , не само буквите.
България е прототипът и като държавно устройство и като Култура !
цитирайИ езикът е възприет по образец на България , не само буквите.
България е прототипът и като държавно устройство и като Култура !
13. panazea - Титлата Княз наистина е възприета в славянските държави ,
13:42
по образец на България !
И езикът е възприет по образец на България , не само буквите.
България е прототипът и като държавно устройство и като Култура !
цитирай
Изтрий
Съгласен съм, че е такава истината, а не обратното!
Всичко най- добро!
цитирай13:42
по образец на България !
И езикът е възприет по образец на България , не само буквите.
България е прототипът и като държавно устройство и като Култура !
цитирай
Изтрий
Съгласен съм, че е такава истината, а не обратното!
Всичко най- добро!
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай 15. shtaparov - Здравей приятелю- поздравления!
00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Изтрий
Благодаря, че взе отношение по тази възлова тема!
Търсят документи, да е написано ясно ,че каназ е Българска титла
А защо не търсят документ, от редацията, издала " Илиада" на Омирос, че той е авторът й С негова биография И за доказателство- ръкописите му?
Най- сигурното доказателство е народната памет
Тя е съхранила неща, които няма откъде да се научат Например, успелите да се спасят от сечта ромеи при известната битка край Анхиало ,се насочили към Месамбрия Но там им отказали да ги пуснат в крепостта Страх, че Симеон ще я атакува Оставили ги отвън, докато приготвят корабите за път, да чакат! И на бегом,като отнорят вратата, да се качат на корабите и да отплават Като от кулите на крепостта следят, дали идват Български войници?
Фамилиите съхраняват нещо забележително за човека-занаят ,поминък, принадлежност......
Тук съвсем ясно има Каназ, както и изписан на Омуртаговата колона И по- късно, с наши букви, вероятно по- точно, на паметната плоча на Пресиян Втори! Къназ!
Е, трябва да си слепец и без мозък ,да не видиш и да не проумееш, че княз, владетелската титла, идва от нас!
Отделно Севастиянов!
Хубав ден, приятелю!
цитирай00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Изтрий
Благодаря, че взе отношение по тази възлова тема!
Търсят документи, да е написано ясно ,че каназ е Българска титла
А защо не търсят документ, от редацията, издала " Илиада" на Омирос, че той е авторът й С негова биография И за доказателство- ръкописите му?
Най- сигурното доказателство е народната памет
Тя е съхранила неща, които няма откъде да се научат Например, успелите да се спасят от сечта ромеи при известната битка край Анхиало ,се насочили към Месамбрия Но там им отказали да ги пуснат в крепостта Страх, че Симеон ще я атакува Оставили ги отвън, докато приготвят корабите за път, да чакат! И на бегом,като отнорят вратата, да се качат на корабите и да отплават Като от кулите на крепостта следят, дали идват Български войници?
Фамилиите съхраняват нещо забележително за човека-занаят ,поминък, принадлежност......
Тук съвсем ясно има Каназ, както и изписан на Омуртаговата колона И по- късно, с наши букви, вероятно по- точно, на паметната плоча на Пресиян Втори! Къназ!
Е, трябва да си слепец и без мозък ,да не видиш и да не проумееш, че княз, владетелската титла, идва от нас!
Отделно Севастиянов!
Хубав ден, приятелю!
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай 17. panazea - Да , и родът на баща ми са Райновски , от Рая !
15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
цитирай15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
leonleonovpom2 написа:
15. shtaparov - Здравей приятелю- поздравления!
00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Изтрий
Благодаря, че взе отношение по тази възлова тема!
Търсят документи, да е написано ясно ,че каназ е Българска титла
А защо не търсят документ, от редацията, издала " Илиада" на Омирос, че той е авторът й С негова биография И за доказателство- ръкописите му?
Най- сигурното доказателство е народната памет
Тя е съхранила неща, които няма откъде да се научат Например, успелите да се спасят от сечта ромеи при известната битка край Анхиало ,се насочили към Месамбрия Но там им отказали да ги пуснат в крепостта Страх, че Симеон ще я атакува Оставили ги отвън, докато приготвят корабите за път, да чакат! И на бегом,като отнорят вратата, да се качат на корабите и да отплават Като от кулите на крепостта следят, дали идват Български войници?
Фамилиите съхраняват нещо забележително за човека-занаят ,поминък, принадлежност......
Тук съвсем ясно има Каназ, както и изписан на Омуртаговата колона И по- късно, с наши букви, вероятно по- точно, на паметната плоча на Пресиян Втори! Къназ!
Е, трябва да си слепец и без мозък ,да не видиш и да не проумееш, че княз, владетелската титла, идва от нас!
Отделно Севастиянов!
Хубав ден, приятелю!
00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Изтрий
Благодаря, че взе отношение по тази възлова тема!
Търсят документи, да е написано ясно ,че каназ е Българска титла
А защо не търсят документ, от редацията, издала " Илиада" на Омирос, че той е авторът й С негова биография И за доказателство- ръкописите му?
Най- сигурното доказателство е народната памет
Тя е съхранила неща, които няма откъде да се научат Например, успелите да се спасят от сечта ромеи при известната битка край Анхиало ,се насочили към Месамбрия Но там им отказали да ги пуснат в крепостта Страх, че Симеон ще я атакува Оставили ги отвън, докато приготвят корабите за път, да чакат! И на бегом,като отнорят вратата, да се качат на корабите и да отплават Като от кулите на крепостта следят, дали идват Български войници?
Фамилиите съхраняват нещо забележително за човека-занаят ,поминък, принадлежност......
Тук съвсем ясно има Каназ, както и изписан на Омуртаговата колона И по- късно, с наши букви, вероятно по- точно, на паметната плоча на Пресиян Втори! Къназ!
Е, трябва да си слепец и без мозък ,да не видиш и да не проумееш, че княз, владетелската титла, идва от нас!
Отделно Севастиянов!
Хубав ден, приятелю!
Страхотен аргумент си привел приятелю- невероятно добър,зарадва ме и даже ме развесели!
leonleonovpom2 написа:
17. panazea - Да , и родът на баща ми са Райновски , от Рая !
15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
Страхотен пример- формата РЕЙОН във френския несъмнено е дошла от нашите деди (Келтите-Болги)- не от римляните разбира се! :)
Имаше един Каназирев в Сопотския военен завод. Уважаван технолог, среден техник, възпитаник на реномирания някога Карловски тухникум.
Висок и строен, тоя човек имаше наистина аристократизъм в лице и характер. Интелигентен, с чувство за човешко достоинство и морал. Подобно на един достоен каназ или княз.
Поздравления за автора. Често съм забелязвал, че около нас гъмжи от факти, очасващи своя откривател.
цитирайВисок и строен, тоя човек имаше наистина аристократизъм в лице и характер. Интелигентен, с чувство за човешко достоинство и морал. Подобно на един достоен каназ или княз.
Поздравления за автора. Често съм забелязвал, че около нас гъмжи от факти, очасващи своя откривател.
19. shtaparov - 15. shtaparov - Здравей приятелю- ...
13:43
leonleonovpom2 написа:
15. shtaparov - Здравей приятелю- поздравления!
00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Страхотен аргумент си привел приятелю- невероятно добър,зарадва ме и даже ме развесели!
Е, сега за първи април, полага се и весело настроение!
Радвам се, че така приемаш написаното!
Всичко най- добро, приятелю!
цитирай
цитирай13:43
leonleonovpom2 написа:
15. shtaparov - Здравей приятелю- поздравления!
00:51
От няколко години познавам една жена- пенсионерка с фамилия Каназирева и още при запознанството й казах,че нейната фамилия иде от личното име КАНАЗИР,което означава КЪНЯЗАР (КНЯЗ-АР) което би следвало да значи,че някога в рода й е имало поне един Български владетел.
цитирай
Страхотен аргумент си привел приятелю- невероятно добър,зарадва ме и даже ме развесели!
Е, сега за първи април, полага се и весело настроение!
Радвам се, че така приемаш написаното!
Всичко най- добро, приятелю!
цитирай
20. shtaparov - 17. panazea - Да, и родът на баща ми са ...
13:44
leonleonovpom2 написа:
17. panazea - Да , и родът на баща ми са Райновски , от Рая !
15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
Страхотен пример- формата РЕЙОН във френския несъмнено е дошла от нашите деди (Келтите-Болги)- не от римляните разбира се! :)
Безспорно, гук е връзката с келтите-Българи И една , по- ранна, за която синът написа книга -за връзката на траките с египтяните- богът на -на Слънцето Ра- Оттам Рай и Райчо!
Хубав ден, приятелю!
цитирай13:44
leonleonovpom2 написа:
17. panazea - Да , и родът на баща ми са Райновски , от Рая !
15:29
Защо са им дали това название не ми е известно.
цитирай
Изтрий
В някои райони в България на Слънцето казват Райко, Райо, Райчо!
Във Френския лъчът/ слънчевият/ е рейон! Удивително съвпадение Пише се с а плюс у, което се чете еи Така ,че тези имена , Рая- също ,са свързани със Слънцето Не е турското рая!
И самият Рай, той е слънчево място, името му подсказва именно това!
Лека нощ!
Страхотен пример- формата РЕЙОН във френския несъмнено е дошла от нашите деди (Келтите-Болги)- не от римляните разбира се! :)
Безспорно, гук е връзката с келтите-Българи И една , по- ранна, за която синът написа книга -за връзката на траките с египтяните- богът на -на Слънцето Ра- Оттам Рай и Райчо!
Хубав ден, приятелю!
21. krumbelosvet - Поздравления за автора
14:02
Имаше един Каназирев в Сопотския военен завод. Уважаван технолог, среден техник, възпитаник на реномирания някога Карловски тухникум.
Висок и строен, тоя човек имаше наистина аристократизъм в лице и характер. Интелигентен, с чувство за човешко достоинство и морал. Подобно на един достоен каназ или княз.
Поздравления за автора. Често съм забелязвал, че около нас гъмжи от факти, очасващи своя откривател.
цитирай
Изтрий
Благодаря ти, трогнат съм!
Прав си, пълно е с факти, чакащи откривателя си Дори нещо по- просто, човек да ги забележи, да не гледа на тях само като на съпътстващи ежедневието неща
В това отношение съм професионално облагодетелстван, логиката и наблюдателността са основни изисквания, в работата ми, тренирани като при професионален футболист! И такива артефакти улавям без особени усилия!
Всичко най- добро!
цитирай14:02
Имаше един Каназирев в Сопотския военен завод. Уважаван технолог, среден техник, възпитаник на реномирания някога Карловски тухникум.
Висок и строен, тоя човек имаше наистина аристократизъм в лице и характер. Интелигентен, с чувство за човешко достоинство и морал. Подобно на един достоен каназ или княз.
Поздравления за автора. Често съм забелязвал, че около нас гъмжи от факти, очасващи своя откривател.
цитирай
Изтрий
Благодаря ти, трогнат съм!
Прав си, пълно е с факти, чакащи откривателя си Дори нещо по- просто, човек да ги забележи, да не гледа на тях само като на съпътстващи ежедневието неща
В това отношение съм професионално облагодетелстван, логиката и наблюдателността са основни изисквания, в работата ми, тренирани като при професионален футболист! И такива артефакти улавям без особени усилия!
Всичко най- добро!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107616