Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2022 21:27 - Постинг - викторина
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 8332 Коментари: 23 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не желая да се връщам в гадното минало тук, но виждам напън за повторение?  Е, който иска,  то  да е пълно, да продължава.....

Обяснявам отново- Не съм бил никога  миропомазан, не съм бил партиен член, не съм бил ничий слуга!
Всичко полезно ,което съм постигнал е резултат на труда ми и  на ума ми, който пък дължа на родителите си!!!

Не съм агент на Путин и негов глашатай, както и на никой друг!
От политиците боготворя само двама души- нашият цар Калоян и президентът Кенеди! За него, като дете, плаках!
На "демократите" дължа да обясня нещо, с което очвидно не са наясно:

Има свобода на словото- писано или говоримо! Никой няма право да заповядва на някого,  какво да пише, как да го пише  или какво да  говори! Това е пост  партийно - секретарска функция!
Както и никой не е длъжен от такива да иска разрешение за същото! Особено пък от такива, които,  в никакъв случай,  не са пример за подражание!

Толкова!

Предлагам три  въпроса за мнение и отговор на тях!
За съжаление на насъсканите  ,не са свързани с Русия!
Кратки, базирани на действителни , а не изсмукани отнякъде факти! Или измислени! Ето ги, на вниманието на всички хора- нормални и не дотам!

1/ Какво спечели България / или загуби/ от необявяването на война на САЩ през ПСВ?

2/  Какво спечели / или загуби/ България от обявяването на война на САЩ  през  ВСВ?

3/ Кое  от решенията е било правилно и кое не ??След като въпросите по съдържание са противоположни, решенията също трябва да са такива!

Приемам отговори по двата въпроса - и изчерпатени, и лаконични!Третият е резултантен!
Извратени ,подчертаващи при това  полове , дело не на създателя- не!

Смятам ,че е ясна тематиката на викторината ! А тя е- Р
Ролята на дипломацията в полза или във  вреда на България!
Видно е, от прима виста, че в Царска България ефективността и е 50%
А в днешна?.....



Гласувай:
30



1. panazea - Кокато сме се въздържали , сме печелили.
07.04.2022 21:40
Когато не сме се въздържали , сме губели.
И сега трябва да сме сдържани и най-вече да гледаме какво правят турците.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
07.04.2022 21:48
1. panazea - Кокато сме се въздържали , сме печелили.
21:40
Когато не сме се въздържали , сме губели.
И сега трябва да сме сдържани и най-вече да гледаме какво правят турците.
цитирай

Изтрий

Така е!
Прибързаните решения ввинаги са грешни! Народът ни е умен, дал им е оценката си:
-Бързата работа-срам за майстора!
- Който бърза, далеч не стига!
-Бързата кучка слепи ги ражда!
И още много- подобни

Всичко най- добро!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Тони!
07.04.2022 22:00
Исках да изчакам, но понеже спомена Турция, ще избързам
Ние сме най- близки на Русия и Украйна, да не навлизам в подробностите!
Ако имахме истинска дипломация, а не случайна,, като Надежда Михайлова например, тя ,вместо с кощунствено преименуване, трябваше да влезе в ролята на миротворец!
Както отбеляза в случая такъв- Турция!
Не Турция, ние трябваше да го направим!
Срам!
цитирай
4. mt46 - Поздрав, Иване!
07.04.2022 22:33
Мнозина са с доста къса памет...
Да, прав си – най-добре, най-разумно щеше да е, ако България се беше заела с посредническа и миротворческа мисия спрямо Украйна и Русия, с които имаме исторически, роднински, културни връзки... Но нашите политици нямат тази смелост...
цитирай
5. panazea - Аз на Украина и на Русия желая само доброто ! Те са ни рода така или иначе.
07.04.2022 22:44
Още се питам , каква е тази карма, участ на Украина , та 100 години не могат да я изплатят?
Няма да се връщам на турското робство , на хетманите.
Последните 100 години ! Разкулачваха ги , изпращаха ги в Сибир. Като чета , всеки втори е роден в Сибир. А когато са заминавали , от трима един е оставал жив.
Голодоморът ! Нападението на Германия. Що народ са избили!
След това са изселвали евреите в Ерусалим ! Изселвали е точната дума.
И сега не случиха на управители.
Може би е голямо проклятие да имаш хубава страна ? Всеки ще я поиска за себе си ! И като тръгнат евреите от Ерусалим във втори Изход , ще ги отведат в Украина.
Е не можаха ли да си живеят мирно и тихо ! Да не избиват руснаци , да не забраняват руския език и да си запазят страната? И тяхните политици и нашите политици са боклуци!
Що им трябваше от мечка ремичка?
цитирай
6. merlin1968 - За ПСВ, не зная дали нещо спечелихме ...
07.04.2022 23:24
За ПСВ, не зная дали нещо спечелихме като не обявихме война на САЩ, то и без това загубихме страшно много.
А за дето обявихме война на САЩ и Британия през ВСВ, загубата е видима:
Първо, стотици българи загинаха при американските бомбардировки, имаше и много разрушения
Второ, заради този акт, България получи статут на вражеска победена страна, въпреки, че 300 000 българи се биха срещу нацизма в Югославия и Унгария и 30 000 от тях загинаха.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
07.04.2022 23:35
4. mt46 - Поздрав, Иване!
22:33
Мнозина са с доста къса памет...
Да, прав си – най-добре, най-разумно щеше да е, ако България се беше заела с посредническа и миротворческа мисия спрямо Украйна и Русия, с които имаме исторически, роднински, културни връзки... Но нашите политици нямат тази смелост...
цитирай

Изтрий

Благодаря ти!
Безспорно, ние трябваше да проявим инициативност в тази област!
Имаме и сериозни основания!
Не могат да проумеят, че западнякът, на когтото се кланят, уважава знаещи ,можещи и със самочувствие хора! А не плахи слуги
Поне самочувствие да демонстрират! Ако за друго смятат ,че не притежават!
Защо казват за цар Борис ,че е бил един от малкото, които Хитлер е уважавал и не се е присмивал зад гърба им ,като на Химлер например!?
Защото е имал самочувствие на благородник Какъвто Хитлер не е бил!
Вярно, че нашите политици са случайни хора, смятащи ,че могат да управляват , но сами не си вярващи?
И заемат положение на чакащи директиви!
Никой не обича такива Давал съм пример със Сталин, какво е направил, когато е бил обвинен , , косвено, че не е дал директиви!
Кога ще се научат? 30 години са на едно, начално положение! Подлежат ли на обученние?

Всичко най- добро!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
07.04.2022 23:42
5. panazea - Аз на Украина и на Русия желая само доброто ! Те са ни рода така или иначе.
22:44
Още се питам , каква е тази карма, участ на Украина , та 100 години не могат да я изплатят?
Няма да се връщам на турското робство , на хетманите.
Последните 100 години ! Разкулачваха ги , изпращаха ги в Сибир. Като чета , всеки втори е роден в Сибир. А когато са заминавали , от трима един е оставал жив.
Голодоморът ! Нападението на Германия. Що народ са избили!
След това са изселвали евреите в Ерусалим ! Изселвали е точната дума.
И сега не случиха на управители.
Може би е голямо проклятие да имаш хубава страна ? Всеки ще я поиска за себе си ! И като тръгнат евреите от Ерусалим във втори Изход , ще ги отведат в Украина.
Е не можаха ли да си живеят мирно и тихо ! Да не избиват руснаци , да не забраняват руския език и да си запазят страната? И тяхните политици и нашите политици са боклуци!
Що им трябваше от мечка ремичка?
цитирай

Изтрий

Да и за мен Украйна е по-специална страна
Но, като видях какъв е начело и като се оправдаха съмненията ми ,че е наркоман, изстина ми!
Той не е наред!
Може в момента да е удобен, но за подобно поведение ще си понесе полагаемото!

Всичко най- добро, Тони!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
07.04.2022 23:58
merlin1968 написа:
За ПСВ, не зная дали нещо спечелихме като не обявихме война на САЩ, то и без това загубихме страшно много.
А за дето обявихме война на САЩ и Британия през ВСВ, загубата е видима:
Първо, стотици българи загинаха при американските бомбардировки, имаше и много разрушения
Второ, заради този акт, България получи статут на вражеска победена страна, въпреки, че 300 000 българи се биха срещу нацизма в Югославия и Унгария и 30 000 от тях загинаха.


През ПСВ спечелихме това от необявяването на война на САЩ, че сме останали на картата Гърците искат Родопите, Пловдив и Черноморието Сърбите -западните части на България и дори София Въпреки ,че има предварително споразумение!
И тогава става американския президент Уилсън и демонстративно нопуска залата Знак ,че няма да подпише поправките към договора Стряскат се, премахват поправките и тогава той се връща в залата! Бълтария, в най- добрият случай щяла е да остане в границите на Берлинския договор, вероятно , без София Ако не е била реакцията на американския президент И тя се обяснява с проявеното уважение на България, необявяване на война от нас/ САЩ се включват късно във войната/
Но дипломатите считат за неуважение малка страна да обяви война на голяма!
И сега!
Тази подигравка с Русия, с преименуване, смятат ли ,че ще ни излезе евтино? От какъв зор е?Образно, закачса с мечка?
По начало, това си е простащина! От рода на блоговата, тук!
Друго щеше да е , да предложат това, което направи Турция , а и Унгария се кани да го прави!
Как няма един свестен дипломат при нас?

Всичко най- добро, Краси!
цитирай
10. kvg55 - leonleonovpom2,
08.04.2022 07:29
При подписването на мирните преговори след Първата световна война президентът Удроу Уилсън се застъпва за България.
По време на Втората световна война САЩ и Британия бомбардират столицата.
цитирай
11. nedovolen - Обикновено викторините са съпъ...
08.04.2022 07:52
Обикновено викторините са съпътствани от наградки, за стимул.
При твоята наградата е невидима - България и Българите ... или от трите най-дългото.
:)))
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
08.04.2022 09:00
10. kvg55 - leonleonovpom2,
07:29
При подписването на мирните преговори след Първата световна война президентът Удроу Уилсън се застъпва за България.
По време на Втората световна война САЩ и Британия бомбардират столицата.
цитирай

Изтрий

Той се застъпва, защото е възмутен от алчността на Гърция, Сърбия и Румъния, който ,въпреки че получават много от България в земи и пари, като " обезщетение", нарушават предварителната договорка с още, по-големи искания!
Но със сигурност е нямало да реагира, ако им бяхме обявили война!
Големите песове не обичат палетата да подскачат край тях и да ги джафкат!-просто аналогия!

Хубав ден!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
08.04.2022 09:20
11. nedovolen - Обикновено викторините са съпъ...
07:52
Обикновено викторините са съпътствани от наградки, за стимул.
При твоята наградата е невидима - България и Българите ... или от трите най-дългото.
:)))
цитирай

Изтрий

При мен и за мен най- голямата награда е добрата дума!
Иначе ,за наградите си прав!
На комсомолска възраст участвах във викторини На една, общокомбинатска,събрахме еднакви точки с още един отбор Журито реши, за победител, да се проведе допълнителен тур между капитаните на двата отбора-с всички въпроси във викторината!
Е, спечелих двубоя убедително!
И станах известен в целия комбинат Снимки във вестника, информация по радиоуредбата, Светкавица за постигнатото на таблото за съобщения..... Като се прибрах в института, тя вече беше до вратата.Имаше и някаква материална награда за отбора
Вече можех да си позволявам/ ако искам/ и волности, без страх от наказание!
Да, признавам си, тази викторина, без и да съм допускал това ,ми открехна вратата
към бъдещи успехи Не ми ги даде дадом, водех дълги битки, но ,като личност!

А на тебе, голямо благодаря, че ми припомни нещо, което бях позабравил!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Някаква си Валдор 1366, по неизвестни за ...
08.04.2022 10:00
Някаква си Валдор, по неизвестни за мен причини, ме изкарва путинист, организатор на бойна група?!И тем подобни и пригласят?
Не знам поради какво, сърбеж ли има ,неудовлетворена ли е, но няма изобщо нищо вярно в твърденията й!Пък не съм и лекар, да я лекувам!
Един като ме излъже сериозно, аз вече губя вяра в него и проверявам!Например, че може да прави пролет?! А в проверяване, за търсене на истина , съм много вещ!А Що се отнася до политиката, лъжата при нея е на пиедестал!
Та, за въпросната важи известното- Крадецът вика, дръжте крадеца!
Аз партиец / комунист/ никога не съм бил, но съм убеден, че , ако е на около 60 години, тя е била!
Такива обвиняват други, че са били комунисти, не те, това е закон!Те са "борци" срещу комунизма!? Колкото са били и активни борци!
Независимо ,че те, другите, са преодолели безброй препятствия , а те са се радвали на привилегии!
Простотията в България е като от нефтен кладенец-извира непрекъснато!
цитирай
15. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=GeBU45qZ5dc
08.04.2022 11:21
https://www.youtube/watch?v=49uagBCSbak

sekirata Bezdushie


Продължавате вие тайфата уж творци да ми създавате пробелми с клиповете и сайтовете ,където ги качвам, доклади, жалби...триене, блокиране и то се сабирате няколко човека за по-сигурно

Какви творци сте, боже ,какви мизерии правите ,това не може творец истински да прави!

Боли Ви ,че не признавам като цяло съвременната поезия ,писатели ,поети, ,поетеси, писателки, литераторки и мисирките на Боко.

Не Ви чета, българска телевизия не гледам,пея си ,свиря,

пиша доколкото мога, не обичам амбалаж-стихосбирки,романчета ...съвременни,

залято е навсякъде от такива- гадно е!

Но така излиза,

че нямам право

да не ви харесвам
и чета!

Да, но имам право, защото съм ЧОВЕК .

Така насила ли карате хората да ви харесват......

всъщност знаете за кого пиша тези редове

не, не есамо една, един....

а една група съвременници настанили се удобно.... на върха ,тяхния връх!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Не знам, Анита!
08.04.2022 13:22
С подобна " дейност" нинкога не съм се занимавал и не се и занимавам!
Аз обичам истинските неща, а не лъжите и измамите И " радостта "от тях!?
Може и да не печеля от това, но предпочитам загубата, пред такава "печалба"!
Давам гласност на коментара ти, защото подобни хора се въртят и около мен, дано се видят! Колко са симпатични!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
08.04.2022 19:58
"Симеоновият сборник е пергаментов сборник със съчинения на гръцки автори, главно с богословски характер, преведени на старобългарски език. Времето на написване на сборника е в края на ІХ – началото на Х в., което съвпада с управлението на цар Симеон I.[1] Засегнатите теми в сборника са човекът, неговото безсмъртие, човешкото естество според библейската терминология и др., изложено е също и учението на Аристотел.

Оригиналът на сборника е унищожен, но са известни негови преписи. Един от тях, открит през 1817 г., е т.нар. „Светославов препис“. Тъй като посвещението на този препис гласи „в чест на великия между князете Святослав“, .......

Объркал съм с " О писменехь", защото проф Донка Петканова е изследвала и двата проблема! Признах си, че съм сгрешил и не се срамувам от признанието

Но е вярно, че името Святослав е добавено по- късно,, като е изтрито това на цар Симеон! Този сборник попада в Киевска Рус, благодарение на Святослав, който отнася царската библиотека там Има мнение, че е друг Святослав, сто тодини след него!? Но ,дори и да е така, книгата е там, занесена от неговите войници Той не се връща в Киев ,убит е!
Вярно е обаче ,че името е Святослав!
Писал си ужасии за него!?
Не забравяй ,че майка му е Българка и той я слуша! В случая става дума за права върху престола! Световна практика е , турците избиват всички престонаследници с изключение на двама, Самуил избива също всички ,без Иван Владислав, което се оказва грешка по-- късно! И много други примери могат да се посочат за това, съде ли на по света!Тук компромиси няма!
На самият Святослав правото на наследник е отнето неправомерно, дядо му е ослепен!
Не го оправдавам ,но нравите са такива!
И ако си прочел внимателно, На Лъв Дякон в този случай специално, не може да се вярва безрезервно !Аз, с огромен опит в тази област, точно за кланетата не му вярвам! Че те, след това се бият заедно!?Неговите войници и Българите!

Тук има ревност, че той -Святослав, се е опитал да отнеме нещо, принадлежащо на ИРИ- България!

Всичко най- добро!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, отново, приятелю!
08.04.2022 20:23
Да, с надписа на Светославова монета БНБ издаде реплика на монетата/ не съответства по размери и тегло на оригинала/ и я пусна в продажба Не ги събирам и не се интересувам за подробности
Негови са първите ни известни сребърни Български монети и неговия стандарт се приема от наследниците му Това са най- красивите, средновековни, Български монети!
Реално, той е последният велик Български владетел на ВБЦ

Всичко най- добро!
цитирай
19. kvg55 - До 12. leonleonovpom2
09.04.2022 06:29
Да така е!
Но ние нали винаги се слагаме на големите.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
09.04.2022 08:39
19. kvg55 - До 12. leonleonovpom2
06:29
Да така е!
Но ние нали винаги се слагаме на големите.
цитирай

Изтрий

Да, така е!
И винаги на неправилните?
Така ,че те, неправилните ни изтискват/ народа ,разбира се/, а правилните, които е трябвало да изберат, ни ....наритват!По-късно!
Как не се научиха толкова години да отсяват зърното от плявата?
Умният се учи от грешките на другите, глупакът- от собствените! Нашенските политици и за глупаци не могат да минат?
цитирай
21. shtaparov - "Свободата на словото" ...
09.04.2022 12:38
"Свободата на словото" е добро пожелание във всички общества- при тоталитаризма диктатори налагат мнението си със сила а при "демокрацията" всеки собственик на дадена медия прави същото,като диктува на своите подчинени кой материал да отрежат и кой да разкрасят по неговия вкус
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
09.04.2022 18:12
shtaparov написа:
"Свободата на словото" е добро пожелание във всички общества- при тоталитаризма диктатори налагат мнението си със сила а при "демокрацията" всеки собственик на дадена медия прави същото,като диктува на своите подчинени кой материал да отрежат и кой да разкрасят по неговия вкус


Аз имах предвид друго! Че някой, в блога също има такива, се вживяват в ролята на партийни секретари. Те знаеха/ обикновено/, кое е правилно и какво трябва да говориш!? Или като от Байганьовата свита, трябва и да попържаш този, от който те са недоволни?! От което следва , че и ти си задължен да си недоволен!? Всичко друго да ти е на заден план!
Е, имаше и свестни хора измежду тях, не вкарвам всички в кюпа, само заради това ,че са били такива!

Аз лично не се чувствам задължен ,да почвам и да свършвам деня , с оплюване на някой, защото така трябвало или така било правилно!? Напротив, това е сигнал за мен този проблем да подминавам, да не се занимавам с него! При такава масовост, ще се оправят и без мен!
Виж, ако нещата са на кантар и от мен зависи, ще се намеся!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
23. panazea - Свобода на словото?
10.04.2022 13:56
Вече в два руски сайта с Български текстове ,не мога да влезна.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
10.04.2022 16:44
23. panazea - Свобода на словото?
13:56
Вече в два руски сайта с Български текстове ,не мога да влезна.
цитирай

Изтрий


Демокрация = свобода на словото?
В уравнението е отговорът на въпроса ти Тони Имането или нямането им е в правопропорционална зависимост
Но, има и свобода на лъжата Особено за политиците Редно е Първи април да бъде вече техен официален празник!

Всичко най- добро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9108123
Постинги: 1345
Коментари: 29577
Гласове: 102354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031