Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2022 15:00 - Недостатъкът, който ни дърпа назад!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6128 Коментари: 22 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На нас винаги нещо и някой ни пречи!?
Партия, правителство, синдиката, Путин, сушата, наводненията, градушката, парниковият ефект и какво ли не още...... И някой винаги е назначен за прав-Зеленский например!?
 Вината никога не е унас, винаги сме прави!
Но, има нещо ,което бих сложил на първо място сред пречките!
Манталитетът ни!
На Тома Неверни!

Злобата и завистта която се изпитва, дори и при неналичен успех, а само евентуален! Не, не може да го има, лъжлив е, измислен е!

И това идва от хора, които уж живеят на Запад, познаващи го ! Уж!?
Мога с две ръце да подпиша ,че  на истински, стойностен западняк, подобно поведение е абсолютно чуждо! Той би се отвратил от него
Аз също го изпитах на гърба си, по нашенски - завършил само техникум, " рабфак" и повече не е нужно да се изброява? Беше ми смешно и забавно отначало, но до в момента, в който почна да ми се втълпява, така, че съм длъжен  и да повярвам дори в подобна нелепост!? Защо, с каква цел?
Непонятна, естествено!

Не съм живял на Запад, но съм работил със западняци в продължение на поне десетина години! Със  стойностни хора, наистина и смятам , че ги познавам добре!
Отначало като преводач на французи и италианци, ако се наложи, а после участвах и в преговорите при закупуване на апарати и инсталации Инцидентно-и като преводач, пак, ако се наложи!
 С двама от тях, Жак от Варен -Канада работих повече от година, а с Карло от Торино имахме дългогодишно приятелство По- късно, той стана директор на Цеаст - Торино и като такъв направи голяма услуга на Нефтохим, в най- бедните години! Е, заради мене, писа го в придружителното писмо!
Той хвърляше поглед и  върху работата , която вършех, когато не превеждах Интересуваше се ,какво правя? Накрая, при заминаването си каза- Иван, такива хора като тебе в Италия са милионери- а ти.... И замълча!  Вдигнах рамене! 
Беше ясно-какво е продължението! Ти,ти защо не си?
Спести ми отговора- Защото не съм в Италия!

Та, всичките тези хора от Запада, веднъж не показаха съмнение дори, в моите способности НАПРОТИВ, БЯХА УБЕДЕНИ ,ЧЕ ГИ ИМАМ!

Понеже се изказват съмнения за статиите ми, беше преди години, пратих статия на немско списание Беше възторжено приета Но след време, последва отказ с извинение, че не е прегледана първият път внимателно Тя е за строго научно списание, каквото тяхното списание  не е Препоръчваха ми английско, което отговаря на статията ми Имат вина ,че са ме подвели, готови са да препоръчат статията ми там, ако желая!?
Един случай нямам, някой да се съмнява в мен, че лъжа, че например не знам езика, или материята? Напротив, квалификациите бяха от рода-истински учен, изобретател и тем подобни
Вместо да ме унизят или сритат-къде съм тръгнал /наша мила родна картинка/, те хвалеха?

Та тези нашенски  многознайковци, домогнали се до нещо по техните твърдения/ да живеят на запад/, за което във френския има много хубава и звучна дума, когато е незаслужено, не са разбрали нещо основно в манталитета им За  хората на науката става дума! Че те не се стремят да те унищожат в зародиш, а те насърчават! И се радват на успеха ти  и първи го признават, когато е в наличност!

Затова и вървят напред! Насърчи човека и ще му поникнат крила! Противоречи му, злепоставяй го, сигурен ти е доживотен неприятел Както са реагирали Нютон и Тесла , а и много други от техния ранг!

 Както е казал Карнеги: " Дори Господ съди човек едва след смъртта му, никой няма право да го съди приживе!"

Та, помислете самоназначили се многознайковци, какви ги вършите!
Ако, можете, разбира се!



Гласувай:
33



1. kvg55 - leonleonovpom2,
07.07.2022 18:54
Мисля че западняците не са по малко завистливи от нас. Но умеят да се контролират. Те са по префинени и перфидни. Ние сме по примитивни в емоциите и чувствата си. Народопсихолозите още в началото на миналия век отбелязват, че общественото ни чувство е недоразвито.
цитирай
2. panazea - На времето професионалистите се уважаваха !
07.07.2022 19:30
Чужденците уважаваха нашите специалисти даже когато бяха от противниковия лагер.
Спомням си германеца , дошъл да види нашето производство , заяви на младия си неопитен колега:
Аба арбайтен! т.е. ние имахме производство , което даваше качествена продукция, въпреки остарялата техника , благодарение на способния колектив. Даваше се възможност на хората да работят и да докажат способностите си.
След риформата ни туриха балтийчето, много много да не знаем.
Имаше случайно попаднали хора при нашите , които завиждаха !
Нямайки нищо свое създадено , те се дразнеха от ума и сръчността на другите.
Имаше и книжни червеи , които само четяха , но не можеха да създават и да вложат в практиката познания.
После дарбите се обезцениха , за да стигнем до това плачевно състояние.
И кръгът на специалистите се стесни като достигна една точка !
Колко ще да е голяма тази точка си е само една точка.
Това че опростачаването е световно явление изобщо не е успокоително.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
07.07.2022 19:56
1. kvg55 - leonleonovpom2,
18:54
Мисля че западняците не са по малко завистливи от нас. Но умеят да се контролират. Те са по префинени и перфидни. Ние сме по примитивни в емоциите и чувствата си. Народопсихолозите още в началото на миналия век отбелязват, че общественото ни чувство е недоразвито.
цитирай

Изтрий

Прав си! Но всичко идва оттам, че липсва гражданско общество у нас!
Беше по времето на правителството на Филип Димитров Не мога да забравя думите на професорът, по късно беше зам.министър в правителството на Костов и ще кажа накрая- защо
- Искам да се измъкнеш от тази черна дупка/ България/ ,гарантирал съм за тебе, знам, че си по-добър от тези, при които отиваш! Знам техните и твоите възможности!Там ще ги реализираш , сигурен съм в това! Заминавай и не мисли за връщане!

Тогава не вярвах, че сме "черна дупка"?
Е, убедих се ,за съжаление, че е бил прав!

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - 2. panazea - На времето професио...
07.07.2022 20:10
2. panazea - На времето професионалистите се уважаваха !
19:30
Чужденците уважаваха нашите специалисти даже когато бяха от противниковия лагер.
Спомням си германеца , дошъл да види нашето производство , заяви на младия си неопитен колега:
Аба арбайтен! т.е. ние имахме производство , което даваше качествена продукция, въпреки остарялата техника , благодарение на способния колектив. Даваше се възможност на хората да работят и да докажат способностите си.
След риформата ни туриха балтийчето, много много да не знаем.
Имаше случайно попаднали хора при нашите , които завиждаха !
Нямайки нищо свое създадено , те се дразнеха от ума и сръчността на другите.
Имаше и книжни червеи , които само четяха , но не можеха да създават и да вложат в практиката познания.
После дарбите се обезцениха , за да стигнем до това плачевно състояние.
И кръгът на специалистите се стесни като достигна една точка !
Колко ще да е голяма тази точка си е само една точка.
Това че опростачаването е световно явление изобщо не е успокоително.
цитирай

Изтрий

Права си, абсолютно! Бях късметлия! Отлично подготван, в средата на 80- те години ми се даде поле за работа Аз това чаках1 Насила, едва ли не, направих и докторат Убеждаваха ме, само аз мога, безпроблемно!
Пет години по- рано, щях да съм аут! Впрочем, опитаха наистина , но предприех нестандартен ход Поисках проверка на работата ми, оценена за четири, поради която отпаднах!
Ва банк играех Ако се потвърдеше-заминавах! Зае се с проверката партийният секретар на комбината. най голямото предприятие в страната!Даде я на професор, който пишеше шест на Господ, на себе си пет и половина, а на студентите пет! Нямах никакви надежди! Отидох да си чуя присъдата! Вместо това чух- Момче, ти излезе прав! !Професорът те оцени за пет и петдесет!? Това говори за отношение към тебе, допустима е разлика от 50 стотни! Но, единица и половина е ненормално!Всички замесени в случая са извикани и предупредени, това да не се повтаря! То е тероризъм!
Оценката си остана, но бях морален победител!Видяха ,че съм боец и не си оставям магарето в калта! И го даказах на възможно най- немислимото място!
Ще има продължение!.....
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Тони!
07.07.2022 21:32
Познавах отвътре две предприятия-едното в Асеновград, другото в Балкански град- на Европейско ниво, със страхотен персонал- също на ниво във всяко отношение!
Това ,приятно изненадани, го признаха и американци, представители на световно известна фирма Беше в средата на 80- те години Американците доказваха техен продукт и запретнаха ръкави и заработиха, като обикновен , обслужващ персонал!? Спогледахме се, аз бях представител на Нефтохим/ младеж/ из аработихме и ние, наравно с тях!Освободиха работниците Не можеше да сме зрители И така, почти до полунощ! Американците постигнаха резултат, какъвто нямаха дотогава и се радваха като деца! И ние с тях!
След промяната заводът го купи един от малцинството с прякор циганчето В знак на протест, елитните специалисти вкупом напуснаха Знаещи и можещи, развиха собствен бизнес!
Предприятието ,едно от челните в Източна Европа, едвам крета!
Другият завод имаше страхотен колектив Балканджии хора, приеха ме с отворени обятия, вярващи в мен Аз самият нямах още ясен план, но това ме окрили И лезултатът дойде
Но, дойде и промяната Обаждах се на директора преди командировка Този път телефона вдигна жена Извиних ,се ,че съм сгрешил, но тя потвърди, че говоря с директора Има смяна
Не знаех причината, но знаех ,че има апетити около завода и се вадят компромати Директорът и заместникът му бяха честни хора!
Като отидох, разбрах истината Директорът ,със съпругата му загинали при катастрофа После се разбра, че е инсценирана Нямаше дори некролог за тях, съпругата му работеше в лабораторията, където правех изпитанията
Моето обяснение беше ,че е се е въпротивил на игрите около продажбата и е станал неудобен
Жалко!
Веднъж съпругата ми дойде с мен в завода Той я видя за кратко Разбрахме се ,да се разходи в града и надвечер да дойде в завода Чаках я, когато изнанадващо директорът спря колата до мен и тя слезе ?
Видял я по пътя за завода, спрял, попитал я , нали е моята съпруга и и предложил да я закара Беше много свестен човек!

Да е светла паметта му!
цитирай
6. nedovolen - Ще бъда кратък. Ние сами си пречим, ...
08.07.2022 13:39
Ще бъда кратък.
Ние сами си пречим, споменал си в началото, след това останалите.
Ще го обясня с животните в гората. Когато едно е слабо, другите го нападат докато го изядат. Това е.
:)))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
08.07.2022 14:14
nedovolen написа:
Ще бъда кратък.
Ние сами си пречим, споменал си в началото, след това останалите.
Ще го обясня с животните в гората. Когато едно е слабо, другите го нападат докато го изядат. Това е.
:)))



Разбрах логиката ти!
Първо ,ние си пречим взаимно и се отслабваме!
Така ставаме лесна плячка за хищниците!
По тази схема сме загубили на два пъти държавността си
Когато хишничеството е било спорт-утвърден! Олимпийски!
Не, че сега не е!

Всичко най- добро!
цитирай
8. panazea - Сега за това , че на некомпетентни хора се даваха управленски позиции , без да имат необходимия капацитет, го знаем.
08.07.2022 17:42
При мама началникът на всичките юристи беше шивач !
Ами виж сега , човекът е правилно подкован , знае правилната линия и че партията е права , дори когато съгреши! За какво му е на такъв човек да учи Право? Той си е уЧен по природа. Това закони , алинеи са само за коне!
В държавната агенцията началничката ни на всичките инженери беше географичка !
Така де , важното е да зазубри правилния подход , дали от Изток или от Запад , каква е разликата. Важното е да слушка и да донася ! Не знаела сървъри , програмни езици , за какво й са ? Има си момчета за тази работа.
Всеки ,достигнал прага си на Компетентност ,вече се използва за доносник , защото за друго не става. Ужким всички сме равни , но едни стават , а други не стават! Природа! Не може да се промени!
И затова тази завист на неможещия към можещия !
И това ще се преживее!
А Иван Вазов е написал прекрасно стихотворение:
Средство да нямаш врагове!
цитирай
9. jupel - Америка и Турция искат да си ни поделят
08.07.2022 18:33
Доган е диригента
а Пеевски касиер на мафията

политиците са мишки

подбрани......... за продажници
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
08.07.2022 20:23
8. panazea - Сега за това , че на некомпетентни хора се даваха управленски позиции , без да имат необходимия капацитет, го знаем.
17:42
При мама началникът на всичките юристи беше шивач !
Ами виж сега , човекът е правилно подкован , знае правилната линия и че партията е права , дори когато съгреши! За какво му е на такъв човек да учи Право? Той си е уЧен по природа. Това закони , алинеи са само за коне!
В държавната агенцията началничката ни на всичките инженери беше географичка !
Така де , важното е да зазубри правилния подход , дали от Изток или от Запад , каква е разликата. Важното е да слушка и да донася ! Не знаела сървъри , програмни езици , за какво й са ? Има си момчета за тази работа.
Всеки ,достигнал прага си на Компетентност ,вече се използва за доносник , защото за друго не става. Ужким всички сме равни , но едни стават , а други не стават! Природа! Не може да се промени!
И затова тази завист на неможещия към можещия !
И това ще се преживее!
А Иван Вазов е написал прекрасно стихотворение:
Средство да нямаш врагове!
цитирай

Изтрий

Няма справедливост на този свят!
Когато аз се борех да изплувам, майка ми ме изненада с новината ,че един съученик защитил дисертация и за награда бил пратен в Япония за година и половина? Нещо не се връзваше в цялата работа, отделно, че знаех възможностите му
След години, една преподавателка с Бургаски корени ми донесе пратка от проф. Натов! Помоли ме да отида до тях, да я взема!
Отидох в уреченото време, тя готвеше! Помоли ме да изчакам, иска да поговори с мене Прдстави ме на мъжа си, проф. Пеев, по процеси и апарати преподавател във ВХТИ- София Да си правим компания Заприказвахме се! Като разбра, че съм помориец, каза че вероятно познавам Х. Същият за когото стана дума по-горе Като разбра ,че сме съученици, реши ,че май не бива да ми казва каквото и да е за него? Казах, че и каквото да ми каже, свързано с него ,няма да ме изненада
Бил рецензент на дисертацията му Каза ,че е чел и моя реферат , разликата е космическа ! Но не в негова полза..........
цитирай
11. leonleonovpom2 - Продължение
08.07.2022 21:06
...По- слаба от неговата работа не бил виждал! Все пак написал някаква неутрална рецензия На всичкото отгоре и защитата му била слаба, все едно ,че в момента се запознава с работата си?
Близо 50% били бели бюлетини В такива случай ВАК не утвърждава, а насрочва втора защита ,на същата тема ,след една година!
Изненадващо заминава за Япония, без да поиска отлагане на защитата! Като се връща, реално е загубил право, трябва нова тема да развива! Но се урежда със същата работа да защитава Вече не му е рецензент проф. Пеев, но проявява любопитство! Не е променил нищо- същата работа, същия реферат! И същата слаба защита Същия брой гласове против? Но този път минава във ВАК Това е различното
С тази дисертация, без да прави голям докторат/ въпреки че имам ОМ за него/ стана и професор!
Загадката вече беше разяснена Досещах се, но беше само предположение
След време, като разкриха досиетата, стана ясно ,че този човек е бил сътрудник на ДС
Беше зам ректор! Синът беше първа резерва в последното класиране Помолих го, да ме информира, когато то бъде обявено, за да се запише Обеща с думите, да не се притеснявам, насреща е!Времето минаваше Отидох в Учебен отдел Всеки момент ще го обявят Потърсих и него Оказа се, че на следващия ден от обещанието му , е заминал за месец в Швейцария! Боже, хубаво ,че имах едно на ум, не му се доверих напълно
Но, Господ не забравя Един ден жена ми е притеснена - учителка е!Пристигнал този ,синът му завършва гимназия, да ходатайства, да му пише шестица !Казал и ,че сме съученици и ,че е професор! А имал четворка! Скочих! Да му пише колкото си е заслужил Никакма милост
Вечерта ме гледа виновно Направила компромис, ще ме злепостави в Поморие! Че съм злобар!Да има и такъв момент
Тогава и казах ,причината да съм жесток към сина му! Защото на него не му мигна окото, да ми обещае и да излъже? Да постави на карта бъдещето на сина ни, ако му се бях доверил А не исках нищо друго, освен да ме информира ,че е обявено Трето класиране!

Всичко най- добро, Тони!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Не се притеснямай, Анита!
08.07.2022 21:22
9. jupel - Америка и Турция искат да си ни поделят
18:33
Доган е диригента
а Пеевски касиер на мафията

политиците са мишки

подбрани......... за продажници
цитирай

Изтрий

Загубени са, ако си правят такива сметки!
Отровен залък сме за всеки гладник за нас!
Господ да им е на помощ!
цитирай
13. zemela - По-лесно е да отречем чуждите ка...
09.07.2022 17:17
По-лесно е да отречем чуждите качества, отколкото да открием своите и да се потрудим да ги развием. А още по-лесно е да обвиним друг, вместо да поемем отговорност. Поздрави!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей ,Земела!
09.07.2022 18:01
zemela написа:
По-лесно е да отречем чуждите качества, отколкото да открием своите и да се потрудим да ги развием. А още по-лесно е да обвиним друг, вместо да поемем отговорност. Поздрави!



Да, точно и вярно!
Не случайно,за литературните критици е утвърдено мнението ,че те са нереализирали се писатели!
С други думи, тези, които не могат да напишат стойностни неща, учат можещите това, да пишат!?
Така е не само в литературата, а и във всяка човешка дейност!
При нас е добило обаче плашещи размери!

Всичко най- добро!
цитирай
15. shtaparov - Знам защо не си милионер приятелю,макар да го заслужаваш!
10.07.2022 07:41
След "Девети" ние бяхме колония,а всичките ни открития (и понякога откриватели) ги крадеше метрополията. Завистта у нас тогава се възпитаваше умишлено и бе литературен "герой",а основната й роля бе да ни разединява по метода "орел рак и щука",който момагаше на окупатора да ни държи в подчинение
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
10.07.2022 08:21
15. shtaparov - Знам защо не си милионер приятелю,макар да го заслужаваш!
07:41
След "Девети" ние бяхме колония,а всичките ни открития (и понякога откриватели) ги крадеше метрополията. Завистта у нас тогава се възпитаваше умишлено и бе литературен "герой",а основната й роля бе да ни разединява по метода "орел рак и щука",който момагаше на окупатора да ни държи в подчинение
цитирай

Изтрий

Което си е вярно, аз не гонех парите Исках пората около мен да са доволни От авторските и от полагаемите отчисления можех наистина да взема много пори Но направих такова разпределение, че , наистина да взема най- много, но символично Все пак да се знае кой е водещ!
Лошото е ,че се създаде тогава еничарска класа На приспособенци
Партийци, които после станаха демократи и опорочиха демокрацията От рода на тези, които за пари и родителите си продават!
Които ,благодарение на партийното си членство, смятаха ,че то автоматически ги прави и умни
И могат да управляват?
Смешно ми е сега,само един пример ще дам, но те са хиляди,като чувам, какви" мъдри" съвети даваг? Един, който още тогава кръстих Плювналиев Колко жалък беше? Щяхме да се бием с един приятел Но след седмица дойде, да ми се извини Прав съм бил ,убедил се!
И колко други-Попадийката Тодорова, Кукунева Сталинка-чет нямат еничарите
Готови да служат на всеки господар, за всеки случай ,кътащи и червената си книжка ? Може да потрябва!
Това са ренегати, никаква идеология нямат на сърце Само използваческа Като активните борци Знаеш вица за активните борци Че революцията в България можела да победи без Съветската армия, ако всички активни след Девети, били такива и преди него!?
И нас, като ни продадоха, директорът руснак, поръчал да проучат оптимизирането на състава Като се върнал, еничарите го "зарадвали" ,че връчили предизвестия за съкращаване! ?Ракитски се казваше, побесняп! Казал ,че е наредил да проучат, не да съкращават И анулирал връчените предизвестия
Ето , такива еничари са се намърдали навсякъде!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. panazea - Дискусията стана много интересна ! Професор Боровски беше нива над всички , като професор Калев и т.н.
10.07.2022 09:19
В нашата катедра ФРЕ Факултет по Радио Електроника имаше двама доценти.
Боби Янков бе типичен представител на младите даровити учени и ние с радост ходехме на лекциите му .
Людмил Даковски се издигаше благодарение на партийната си принадлежност.
Не само беше арогантен , но и се подиграваше със студентите .
И двата полюса коренно се различаваха .
цитирай
18. panazea - Имах колежка , която 8 пъти се яваваше на Основи на Електрониката при Фархи и накрая остана.
10.07.2022 09:25
Ние продължихме нагоре.
Най-накрая тя завърши , омъжи се за един нисък колкото нея и заминаха за представители в Швейцария !
Нямам думи !
А моята съученичка с тих успех и громко поведение замина за представителка на Българските театри във Франция !
Хубавото Наде , Тодорова , Кукунева и Сталинка са юнакини отвсякъде.
:)))
цитирай
19. mt46 - Здравей, Иване!
10.07.2022 12:22
Иван Хаджийскки отлично е анализирал българската народопсихология и е разкрил недостатъците ни...
В част от нас има завист, злоба, омраза и към други народи, което не е достойно...
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
10.07.2022 14:43
17. panazea - Дискусията стана много интересна ! Професор Боровски беше нива над всички , като професор Калев и т.н.
09:19
В нашата катедра ФРЕ Факултет по Радио Електроника имаше двама доценти.
Боби Янков бе типичен представител на младите даровити учени и ние с радост ходехме на лекциите му .
Людмил Даковски се издигаше благодарение на партийната си принадлежност.
Не само беше арогантен , но и се подиграваше със студентите .
И двата полюса коренно се различаваха .
цитирай

Изтрий

Чудесен пример си дала!
Аз имах подобен, но в един предмет
Който ми беше любим в химията! Лекциите направо попивах С преподавателя се сприятелихме и по спортна линия Но, водещата упражненията ме нарочи, не знам защо? Даже, по едно време с колегата, с който работех, висяхме към условно заверяване Но, впрегнах всичките си знания в тази област и невярващата на станалото преподавателка ни завери семестъра ,но с тройка от упражненията.
На изпита професорът бързо се убеди че съм на тавана на студентските знания Посегна да ми пише оценката Но се сети ,че има и оценка за упражненията Погледна я и почервеня Червена стана и водещата упражненията
Едва владеейки се, той започна отново да ме изпитва Но бълзо се убеди ,че е безсмислено Рязко се обърна към станалата бужурено червена преподавателка и на име и каза, как е възможно подобно нещо от нейна страна?Да не разбере ,че знам изключително много! Да не се повтаря!
Е, нямаше как ,да пише шестица, но и две единици над нейната оценка бяха заслужен шамар за нея!
Запомни ме за цял живот, станахме след години и приятели- с водещата упражнения!

П.П. По време на подготовката ме пипна летен грип Разсипа ме Оправих се в деня преди изпита
Като се прибрах, майка ми ме гледаше изпитателно и педагогично каза, да гледам напред! Станалото се е очаквало Да гледам напред!
Изумя, като разбра истината Обяви ме за герой, смятала да ми предложи, да не се явявам!
Само се усмихнах! Нямаше да я послушам
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Тони!
10.07.2022 14:59
18. panazea - Имах колежка , която 8 пъти се яваваше на Основи на Електрониката при Фархи и накрая остана.
09:25
Ние продължихме нагоре.
Най-накрая тя завърши , омъжи се за един нисък колкото нея и заминаха за представители в Швейцария !
Нямам думи !
А моята съученичка с тих успех и громко поведение замина за представителка на Българските театри във Франция !
Хубавото Наде , Тодорова , Кукунева и Сталинка са юнакини отвсякъде.
:)))
цитирай

Изтрий

Да, пълно е с такива! Герои на нашето време!
Смятащи ,че светът почва и свършва с тях!
Смятащи ,че могат всичко

На времето един колега поиска да работим заедно Като прегледах нещата му, видях ,че е в задънена улица, върти празна мелница Приех и по тази причина, не можех да го оставя да се мъчи напразно Успях да намеря решение и нещата бяха изведени до успешен край Да , от двамата!
Работата ми хареса и реших да продължим и по- нататък Като съръководители Но ,той почна да проявява ревност Докато предния ден говореше ,че сега и космически кораби да ни дадат, залавяме се за работа, сега ми напомни ,че той е ръководител на темата!
Нищо не казах, излезох!
Но, вече се концентрирах на моите работи Престанах да се интересувам от неговата тема
Усетих, че отново затъва Дойде пак, да ми предлага съвместна работа Но , отказах, нямам възможност Което беше истина!
Накрая, служебно ми я възложиха, с уверение, че той е отказал и е посочил мене, да я продължа А той си намери работа другаде!

Всичко най-добро, Тони!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
10.07.2022 15:21
19. mt46 - Здравей, Иване!
12:22
Иван Хаджийскки отлично е анализирал българската народопсихология и е разкрил недостатъците ни...
В част от нас има завист, злоба, омраза и към други народи, което не е достойно...
цитирай

Изтрий

Относно тезата ти в края на коментара, че не е достойно да мразим други народи, биих добавил ,че за някои е и заслужено!

Не е достойно да мразим руския народ, който с кръвта на синовете си е извоювал правото да имаме държава!

Но как да обичаме сърби и гърци заради тяхната подлост!? Дете бях, звучи в ушите ми песента, с която дядо ми започваше деня си- " Съюзници- разбойници....."
Как да обичаме безрезервно Англия за това, което ни е причинила, включително и ненужните бомбарзировки в София и Враца!?

Може, но , ако се извинят такива публично и си признаят ,че са сгрешили
Не е унижение, напротив! Изпитвал съм уважение към такива хора! И се иска сила на характера, за да си като тях!
Едно момче ме победи на шах, играехме до четири победи При възторжените викове на приятелите му ,към които се бе запътил
Бяхме в гимназията Върна се, поздрави ме и се обърна към другите с думите: Трябва да призная, че въпреки победата, по- добрият шахматист е той"- и посочи мен!
Да, защото всички му подсказваха, включително и аз, когато другите грешаха...

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9146535
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102620
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031