Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2022 20:19 - Неизвестни факти за Сергей Бондарчук и ....за Македония
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5628 Коментари: 12 Гласове:
28

Последна промяна: 10.07.2022 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Познат на мой приятел се е срещал със знаковия кинорежисьор, автор на  едноименния филм, правен по Великата книга на Толстой" Война и мир", Сергей Бондарчук!
Още в началото на разговора останал с впечатление, че Бондарчук ,като че ли иска да му каже нещо много важно?
И то не закъсняло! 
Бондарчук споделил нещо, на което не е давано гласност Било в началото но 90- те години
Казал буквално:
- Трябва да знаеш ,че в мен мене тече  Българска кръв !Мойте прадеди са Българи, които след Първата Кримска война  ,са тръгнали с войските на Дибич Задбалкански към Русия !Заселили  са се в Херсонска губерния!

Там е  роден и той!
От едната страна е Българин!

Да, историята е вярна, с преселението!   Описана  е от френските пътешественици!  Основните преселници, тръгнали с Дибич , са от Сливенско Хората в този район масово се включили в подкрепа на Руската армия, с надеждата ,че ще получат свобода!
Като разбрали ,че руснаците се изтеглят ,отишла тяхна делегация, да го моли, да остане! Турците ще ги избият ,заради това, че са помагали! Дибич първоначално ги гони, но веднага  праща хора, да ги извикат обратно
Казва им, че се подчинява  на решенията на мирния договор! Единственото, което може да направи за тях,  на своя отговорност, след като ги очаква такава съдба , всички ,които желаят ,може да тръгнат с него обратно, към Русия!
От село Твърдица например изселниците са се установили в Бесарабия и градчето им носи същото име!


Докато разговарят по темата , към тях се доближава друг режисьор и усмихнато казва, че има трудната за изпълнение задача, да ходатайства от името на новата държава Македония!  Той  да режисира филм за Великия македонски цар Самуил! И веднага се оттеглил, без да чака реакцията на Бондарчук?
Бондарчук ,намръщен , известно време мълчал! И когато събеседникът му  вече счел, че няма да последва коментар, той заговорил, все едно на себе си:
-Тази задача,  да се заема с режисура на филм с подобно име, е не само трудна, както бе казано, тя е невъзможна!  Аз много добре знам, че Великият цар Самуил е Българин , а не някакъв друг!
Никога няма да режисирам такъв филм!

В тази връзка коментирахме днешното поведение на македонците и протеста им срещу глупавото предложение Българите да бъдат вписани в конституцията им? Както отбелязах в предходния постинг , ще последва ответна реакция- македонците да бъдат вписани в нашата!?  И тя последва.........

Приятел каза ,че е проспан моментът от Българската дипломация, безпрекословно македонците да се върнат към корена си?
С напомнянето ,кой е Българският княз Крум!?
Да,  съгласих се с доводите му!

Когато държавата ни е в безпътица, властимеющите се сещат, че трябва да се върнат към корените на династията Дуло!
Крум, корените му са от братът на Аспарух -Кубер ,който създава държава в Солунско! Той също е от династията Дуло! Така, безпроблемно Крум завзема властта, въпреки ,че неправилно се счита ,че е син на Кардам? Така Крум създава негова династия от друг клон ва Дуло, за което споменава и цар Калоян в писмата си!Крумовата!
Безпроблемно присъединява, земите на дедите си, Македонските/като географски белег/, защото там живеят същите хора- Българите!
Ентусиазмът тогава,  е както при съединението на България през1885 година!
България постига най- големия  военен връх в историята си! Битката при Върбишкия проход,  в резултат на която загиват двама от тримата ,намерили смъртта  си  на бойното поле ромейски императори!
Ето, това пропусна невежата ни дипломация!
,Да сложи на масата на преговорите с новоизлюпените, също невежи като нея държавници в измислената държавица този факт!
Защо ли да ги жали човек, защо да не им се каже в очите, какви са?
Те са достатъчно  дебелооки!                       



Гласувай:
28



1. mt46 - Здравей, Иване!
10.07.2022 23:29
Бондарчук, дори да има някакъв процент българска кръв, е руснак по самосъзнание и по народност...
А днешните македонци са антибългари по самосъзнание...
Дипломацията ни какво е правила от 10-20-30 години насам!?...
цитирай
2. kvg55 - leonleonovpom2,
10.07.2022 23:30
Да, прав си, изпуснахме ги македонците, още от Жельово време.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
11.07.2022 00:21
1. mt46 - Здравей, Иване!
10.07 23:29
Бондарчук, дори да има някакъв процент българска кръв, е руснак по самосъзнание и по народност...
А днешните македонци са антибългари по самосъзнание...
Дипломацията ни какво е правила от 10-20-30 години насам!?...
цитирай

Изтрий

Не се оспорва какъв е Бондарчук! Но е видно ,как брани Българското! Да не си и помислят изобщо, че ще режисира филм с подобно заглавие Наясно е ,че Самуил е Българин!И никой не е в състояние да го манипулира!
Преди няма и двеста години, френските пътешественици документират ,че тези хора тогава са Българи Даже Ами Буе чертае границите на три Български държави в Бъдеще, отделени в различно време от империята Мизия, Тракия и ...Македония! Български!
Дипломацията? Мятала е кълки по сборовете ,като хубавото Наде! На него акълът му е бил другаде, не в дипломацията Какво я интересуват някакви какавани, дори и македонци!? Да си губи времето с тях, да не я е так..л луд?

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
11.07.2022 00:30
2. kvg55 - leonleonovpom2,
10.07 23:30
Да, прав си, изпуснахме ги македонците, още от Жельово време.
цитирай

Изтрий

Да, такава е истината! Толкова му бяха възможностите на човекът! Грешката му е, че си повярва,, че е Български месия и се взе насериозно диването, както го е наричал тъста му, галено!

Ами самият факт че ги признаваш безусловно, влачи след себе си етнос , език, а и история Няма как първият македонец, да се е пръкнал през 1990 г! Гърците бият през пръсти, за име, знаме, какво ли остава за измислена история?
Сърбите? Крадливо племе, как ще крадеш от тях? Ако се махнат Българските територии, които са завлекли от нас , ще остане от тях само унгарската Войводина!
И оставаме само ние, от нас да се краде!

Лека нощ!
цитирай
5. krumbelosvet - Защо ли МТ46 БЪРЗА да оспори думите на самия Бондарчук?
11.07.2022 11:33
Как е премерил колегата МТ46 каква чест от Бондарчук е българска? И набляга на СВОЕТО мнение за"самосъзнанието и народността" на Бондарчук. С което дава подкрепа за "самосъзнанието и народността"на макеманите.
Дразни се тоя колега от всяка добра дума за българите и България. Явно, като историк който се води от (известните му) извори, е повлиян от факта, че ЦЯЛ СВЯТ знае за нас предимно от византийски източници. Според които сме преди всичко "народ мръсен и нечист" от първото си появяване на Дунава.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
11.07.2022 13:09
5. krumbelosvet - Защо ли МТ46 БЪРЗА да оспори думите на самия Бондарчук?
11:33
Как е премерил колегата МТ46 каква чест от Бондарчук е българска? И набляга на СВОЕТО мнение за"самосъзнанието и народността" на Бондарчук. С което дава подкрепа за "самосъзнанието и народността"на макеманите.
Дразни се тоя колега от всяка добра дума за българите и България. Явно, като историк който се води от (известните му) извори, е повлиян от факта, че ЦЯЛ СВЯТ знае за нас предимно от византийски източници. Според които сме преди всичко "народ мръсен и нечист" от първото си появяване на Дунава.
цитирай

Изтрий

Според мен, истината е по - проста!
Аз, който съм убеждавал какви ли не личности в правотата на твърденията си, признавам ,че не мога да убедя Марин в две от тях:
1/ Че никой водещ народ не приема езика на подчинен от него и не се нагърбва да го ограмотява, правейки му азбука и създавайки му книжнина, за сметка на собствения си-Българския? Направи ли го, все пак, обречен е на изчезване!
2/ То е резултантно на първото, че славяните са произлезли от Българите , когато е започнал ограмотителния процес! Занимаващите се с него са словени понятие, което не е етносно, досущ като македонците, което е пък географско !!Гимнастиката от "словени" на славяни е нагледно доказателство за този процес!
Той, който държи на документи, в случая се осланя на такива, изкуствени, от 16- ти век Без нужното доказателство за истинност в тях! ?За логика, да не говорим!
Тя изобщо липсва!
цитирай
7. panazea - хоть верь хоть не верь , но это было так !
11.07.2022 13:50
Защо да убеждавам някого ! Сам да си достигне до познанието !
Бондарчук си знае родата ,независимо от мт! Ти да видиш !
Родовата памет се е запазила през вековете !
Затова много руси ни считат за свои ! Защото сме си свои!
Тургенев , Толстой са си знаели. Независимо от мт.
цитирай
8. leonleonovpom2 - ?!
11.07.2022 14:42
Последни 20 регистрирани посетителя
14:32 - apostapostoloff
Периодично се появява някоя позната реликва при мен?
Обикновено е с отрязан език, ако не е нещо друго!
Така са по- симпатични!
Не, че са били симпатични преди Но малко симпатичност да добавиш към стойността и, близка до абсолютния минимум и това и се отрязяваглаволомно!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
11.07.2022 14:50
7. panazea - хоть верь хоть не верь , но это было так !
13:50
Защо да убеждавам някого ! Сам да си достигне до познанието !
Бондарчук си знае родата ,независимо от мт! Ти да видиш !
Родовата памет се е запазила през вековете !
Затова много руси ни считат за свои ! Защото сме си свои!
Тургенев , Толстой са си знаели. Независимо от мт.
цитирай

Изтрий

Не забравяй, че те са по- висша класа от Българите- словени са, превърнати на слявяни
Това, че са по- висша класа го доказва фектът, че за тях специално е създадена азбука с придружаваща я книжнина от по- низшите Българи? Защо словените не си са я създали , а са разчитали на тези простаци?
Защото ,те са били духовно извисени и са нямали време за губене в такава простотия!

Така, че Бондарчук , ако е славянин, това вече е друга работа!

Сега сериозно, разбира се ,че знае ,че е с Български произход! Той сам го твърди и казва ,че изобщо никога няма да режисира филм за " македонския" цар Самуил, защото прекрасно знае, че е Български цар!

Всичко най- добро , Тони!
цитирай
10. krumbelosvet - Интересно
11.07.2022 23:24
Апостол не се е появявал при мене откак падна ББ. Чак си помислих да не се е самообесил. Радвам се, че се е появил. Видовото разнообразие не е ли ценност?
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
11.07.2022 23:35
10. krumbelosvet - Интересно
23:24
Апостол не се е появявал при мене откак падна ББ. Чак си помислих да не се е самообесил. Радвам се, че се е появил. Видовото разнообразие не е ли ценност?
цитирай

Изтрий
Той, който коментираше всеки ден, пращаше ми съощения в малките часове, от година е зад завесите Ни дума, ни вопъл, ни стон!
Според мен мистерията стои
Провалът му наистна беше чутовен! Всеки възпитан човек би се оттеглил от астрологията
Там е работата ,че на него му липсваше именно възпитанието
Все пак има мистерия около него Нещо не е наред Няколко пъти, наистина влиза в блога ми Но безмълвно, което е нетипично за него
Имам чунството ,че не той, а друг го прави Просто ползва компютъра му И се е заинтересовал от мен- той доста мръсотии ми пишеше, псувни най вече и закани!
Имаше докторат по псувните!

Има нещо-или е блокиран, или наистина се е сложил въжето!!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Потърсих то, жив е той, жив е!Там на Балкана, в Обсерваторията!
11.07.2022 23:48
Роден
22 май 1950 г. (72 г.)
София, България
Националност България
Работил в писател, журналист, преводач

Броят му точно годините! Преди се пишеше 1958-? Та го бях питал, защото излизаше ,че на 22години е завършил висше, ходил в казарма и направил докторат, на 12 години ли е бил приет в Униврситета!
А и като ме ядоса веднъж, питах, заедно с Коритаров ли са били приети в ДС? Той също беше 1958 година роден!Изкара ме ченге?
Ама е оправил грешката, въпреки че смятам ,че крие някоя година още...
цитирай
13. krumbelosvet - Апостол трябва да се радва
12.07.2022 17:40
Тия които ни монтираха ББ, като за целта свалиха УНИВЕРСАЛНАТА коалиция от цар, социалисти и турци, замениха износения Бай Ганю със студентчето Кириак Петкоф. И то набързо оправда доверието - изгони Русия от Бг. Но не съвсем. Лавров даде тон на руското отношение по случая - виновен е НАТИСКЪТ на ФАЩ.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Прав си!
12.07.2022 19:02
krumbelosvet написа:
Тия които ни монтираха ББ, като за целта свалиха УНИВЕРСАЛНАТА коалиция от цар, социалисти и турци, замениха износения Бай Ганю със студентчето Кириак Петкоф. И то набързо оправда доверието - изгони Русия от Бг. Но не съвсем. Лавров даде тон на руското отношение по случая - виновен е НАТИСКЪТ на ФАЩ.


Кириак Стефчов е на ниво студент! Откогато е напуснал България И той ще я оправя? Да ,така както му наредят!
И няма да му пука за нея, естествено! Тя му е чужда ,той има друга Родина Родините се подменят сега, като носни кърпи!
На времето заведох френска студентка в наш завод Директор беше мой бивш преподавател Той се зарадва на нейното присъствие Покани ни в кабинета
И направи дебелашка шега, с която постави мен в неудобно положение
Че тя щяла да му реши проблемите ? Тя очакваше да преведа,въпреки ,че след три месеца ,според мен хващаше ,какво се говори
Преведох и ,че той се радва на посещението и! Поласкан е! А на нето казах, че ако наистина имат проблеми, ще ги реша аз, а не тя Тя разчита на мен да и напиша дипломната работа!

Та и Киряк Стефчов, загърбил от дете родината си, ще и реши проблемите!? Ще ги решат хора, вътре в тях, обичащи България! Изоставил Родината си, последното което обича е тя!

Затова дядо ми драги, е посрещнат като герой в града си, с шпалир до бащината му къща! Защото ,вместо да се ожени за дъшеря на лорд, избира да се върне в България!? Въпреки загубените ,най-добри, 11 години!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10002432
Постинги: 1429
Коментари: 30404
Гласове: 107378
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031