Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2022 16:46 - Относно замяната на Трети март с двадесет и четвърти май?!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9537 Коментари: 37 Гласове:
33

Последна промяна: 17.07.2022 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Луд умора няма!
Още незаглъхнал резултатът от чутовния факт, да изгониш почти половиния състав на дипломатическия корпус на Русия, следва  нов напън, за нещо още по- голямо?

Относно първото действие, за което   не се знае какъв ще е икономическият резултат върху обикновения Българин/ разбира се ,това е последен дерт за управниците/, следва второ,с  още по- голям калибър?

Абе другари, през ВСВ не сме прекъснали дипломатически отношения ,тогава със СССР! Вярно, със съгласието на Хитлер! При евентуално подписване на мир, да сме посредници
Умен е бил, умен, каквото и да се казва! Като се караш с някого, прави го така, че да има и за друг път! Това е знак, ясен, че единствената му цел не е изтриването на СССР от лицето на Земята! Мисли и за евентуален мир
Ние какво ще постигнем сега, ако Русия скъса дипломатически отношения с нас ?
Ръкопляскания?
Мерсим, както казват едни от новоизлюпен народ!
А, ще ни стане ли по- топло през зимата от тези ръкопляскания? В портфейла ,носеш банковите бележки, те повече ли ще бъдат и с по- голяма ли покупателна способност? Колко ще струва бутилката газ? Ще я има ли изобщо?

И сега-  смяна на два празника ? Всичко Мара втасала, това не сколасала!?
Не е много ясно ,какво е точно искането? И двата празника са национални, ако не знаят това? Какво означавасмяната ?Трети март да бъде празник, нещо като Еньов ден ли  или изобщо да отпадне? В знак на недоволство от него?

Ако е последното, веднага може да се даде идея, за негов заместител!
Двадесет и седми ноември да бъде национален празник!
Да не се чудят предложителите на замяната! Това е датата на Ньойският договор, денят, в който е подписан  през 1919 година!
Защо на него, какви му са заслугите!?
Ами на него дължим сегашното положение на хала с държавните ни граници и разправиите с ренегатите от югозапад! С малки корекции от страна на Хитлер, уважени, все пак,  в Париж след края  на ВСВ!
Да, Трети март е лош, но 27- ми ноември е добър за нас?

Абе,  другари депутати, четете историята, но не като кочияша от "Мъртви души", заради самото четене!

Трети март е свързан и с чутовния подвиг на Опълченците на Шипка, той е резултат и на него! Странната войска ,предизвикала първоначално присмех у наблюдателите, но после-уважението на целия свят, заради чутовния им подвиг на Шипка! Съизмерим с този на спартанците на Леонид на Термопилите, с тази разлика ,че са удържали позициите !

Този празник е посветен и на техния подвиг?
От тях ли се срамувате, те ли предизвикват вашето недоволство ?Той ни обединява, този празник, какво ви пречи?
Че държавата ни, благодарение на него,  се появява отново на картата ли?
Смело може  да  се каже ,че днешните турци уважават нас и презират южните съседи! И да се обясни,  защо?

Нас ни уважават заради Шипка и Балканската война!
Тях презират- заради това, че са способни само на лъжи , измами и коварство!
Махнем ли този празник, край на уважението към нас!

Плюем на подвига на опълченците, на пролятятя от тях кръв за България!
Ама Русия е била замесена?  Е, пречил ли е някой ,на Англия например, да е на мястото на Русия? Вместо да дежури по това време край бреговете на Кипър, да гледа сеир  и да го получи като премия за разпокъсването на България?


Този въпрос не могат да решават някакви попаднали в свещената сграда незаслужено, заради личните си и партийни  интереси!  За сметка на кадърни и достойни хора!
Това може да реши само национален референдум!
Българският народ! Да покаже народ ли е или мърша!



Гласувай:
33



1. leonleonovpom2 - Юлия!
17.07.2022 17:18
знам ,че си на всяка манджа мерудия и капак за всяка тенджера-универсален!
Но , препоръчвам ти, да си спестиш този ангажимент при мен

Как мислиш, малко ли са 1000/ хиляда / франка ,за спане в блога ми?
цитирай
2. barin - Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май ...
17.07.2022 17:28
Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май е правилно избран за празник на просветата. На него празнуват ученици, учители, учени и една страшна за миналото инстанция- инспектората по образованието. Мисля, че колкото 3-ти март, толкова и 22-ри септември могат да бъдат национални празници. Русия ни е помогнала за Освобождението, случило се на 3-ти март. Аз обаче имам друга идея за национален празник- 6.09. Съединението е важно и съм направил справка, че при много европейски държави обединението е национален празник( Италия, Германия, Румъния.....). В сегашния период войната между русофили и русофоби се възобнови през последните няколко месеца.
Поздрави!
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
17.07.2022 17:39
Нашите глупави и прости политици, този път от ПП ГЕРБ, сътвориха поредния идиотизъм. Нали се готвят за избори, надяват се да отхапят парче от електората на ПП "Продържаваме промяната", русофоби по рождение и възпитание.
Всички дати в третото българско царство са производни на 3–ти март 1878 година. С 11(24) май не е така. Но с трансформирането му в национален празник и въвеждането на задължителната церемония – слово на държавния глава, тържествена заря–проверка – ще се отнеме от чара и духа на Деня на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност. Така празникът ще се политизира. Ама кой вниква в такива подробности.
цитирай
4. morskipesni - Ето, ТАЗИ гнусна подмяна
17.07.2022 17:52
ще обедини ЗАВИНАГИ българи и руси. Дерзайте, подменяйте, фалшифицирайте- уроди!
цитирай
5. radostinalassa - Сто хиляди русиса загинали за...
17.07.2022 17:53
освобоодението ни от турско робство, а не присъствие. Не съм чура това да са направили янките или британците.
цитирай
6. 4u4ulana - Безспорно 6 септември е най-подходящ, но 22 септември и 24 май - също.
17.07.2022 18:02
barin написа:
Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май е правилно избран за празник на просветата. На него празнуват ученици, учители, учени и една страшна за миналото инстанция- инспектората по образованието. Мисля, че колкото 3-ти март, толкова и 22-ри септември могат да бъдат национални празници. Русия ни е помогнала за Освобождението, случило се на 3-ти март. Аз обаче имам друга идея за национален празник- 6.09. Съединението е важно и съм направил справка, че при много европейски държави обединението е национален празник( Италия, Германия, Румъния.....). В сегашния период войната между русофили и русофоби се възобнови през последните няколко месеца.
Поздрави!



Който и от трите да е, става, но не и сегашният - една срамна за България дата, разделяща нацията.
цитирай
7. panazea - Понеже сме цъфнали и вързали ,
17.07.2022 18:17
Всичко ни е наред !
Тъй че спокойно си гледам напред!
В света цари мир и любов !
Приключили сме всичките си дела !
Единственият неразрешен проблем е Националният ни празник.
Непременно искаме да се скараме с Освободителката си .
Да се хванем на ласото на Големият Бяло черен брат.
И да си бием автогол , щото само това не сме направили.
Те другите , че ни биха дуспата , едно на ръка .
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
17.07.2022 18:36
2. barin - Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май ...
17:28
Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май е правилно избран за празник на просветата. На него празнуват ученици, учители, учени и една страшна за миналото инстанция- инспектората по образованието. Мисля, че колкото 3-ти март, толкова и 22-ри септември могат да бъдат национални празници. Русия ни е помогнала за Освобождението, случило се на 3-ти март. Аз обаче имам друга идея за национален празник- 6.09. Съединението е важно и съм направил справка, че при много европейски държави обединението е национален празник( Италия, Германия, Румъния.....). В сегашния период войната между русофили и русофоби се възобнови през последните няколко месеца.
Поздрави!
цитирай

Изтрий

Уважавам домводите ти, но ,този въпрос изкуствено се вади на дневен ред!
Смяната на празника е незачитане на един от най- големите подвизи в нашата история- Опълченците на Шипка! Бих казал и в Световната!
И защо да се прави?
За да натрием носа на Русия ли?
То, по същата логика и САЩ би трябвало да си сменят празника си Не да е 14 -ти юли 1789 г. е когато се обединяват Севера и Юга близо 100 години по- късно!
Никои и намек не прави за това, нали?
И двата ни празника са национални! Каква е логиката да се подменят? Или може би, искат да го премахнат?
А някой може ли да обори аргументирано, дали без Трети март ,щяхме изобщо да имаме някакъв национален празник?
Правих аргументирано изследване, че е можело, теоретически , да имаме някаква дълржавичка с размерите на Черна Гора, едва през 1919г., но с много малка вероятност, под един процент!

Хубава вечер, Адаш!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
17.07.2022 18:45
7. panazea - Понеже сме цъфнали и вързали ,
18:17
Всичко ни е наред !
Тъй че спокойно си гледам напред!
В света цари мир и любов !
Приключили сме всичките си дела !
Единственият неразрешен проблем е Националният ни празник.
Непременно искаме да се скараме с Освободителката си .
Да се хванем на ласото на Големият Бяло черен брат.
И да си бием автогол , щото само това не сме направили.
Те другите , че ни биха дуспата , едно на ръка .
...
Чудесно си го написала!
Всичко Мара/ от поговорката/ втасала, само това и останало!
И защо/ Продължение тна темата от предходния постинг/ , за да се харесаме на някои с цената на всичко! А дали ще ни харесат- Франция ще ни гарантира !
сСанахме за кашмер, едни ренегати да ни разиграват пошъл театър ? Какъв ихтибар ни правят за нещо, което си е наш , чист автогол!
И при всичките напъни да се харесаме на господаря си, ще спечелим само неговото презрение- нещо нормално между господар и презрян роб!

Хубаво лято, Тони!


цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.07.2022 18:50
3. kvg55 - leonleonovpom2,
17:39
Нашите глупави и прости политици, този път от ПП ГЕРБ, сътвориха поредния идиотизъм. Нали се готвят за избори, надяват се да отхапят парче от електората на ПП "Продържаваме промяната", русофоби по рождение и възпитание.
Всички дати в третото българско царство са производни на 3–ти март 1878 година. С 11(24) май не е така. Но с трансформирането му в национален празник и въвеждането на задължителната церемония – слово на държавния глава, тържествена заря–проверка – ще се отнеме от чара и духа на Деня на светите братя Кирил и Методий, на българската азбука, просвета и култура и на славянската книжовност. Така празникът ще се политизира. Ама кой вниква в такива подробности.
цитирай

Изтрий

Мотивирана защита на празника правиш!
Да, Българският политик за пари и майка си и баща сище продаде, какво остава за България? Те Българското не защитават, ще защитят България?
Няма такъв филм!

Хубава вечер!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Така е!
17.07.2022 18:52
4. morskipesni - Ето, ТАЗИ гнусна подмяна
17:52
ще обедини ЗАВИНАГИ българи и руси. Дерзайте, подменяйте, фалшифицирайте- уроди!
цитирай

Изтрий

Волът като рие, върху главата му пада!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
17.07.2022 18:59
5. radostinalassa - Сто хиляди русиса загинали за...
17:53
освобоодението ни от турско робство, а не присъствие. Не съм чура това да са направили янките или британците.
цитирай

Изтрий

Те , янките, току що са се обединили, а англичаните имат друга задача-те са на Пусия край Кипър? Дебнат, какво да измекярят за наша сметка? Добър подарък- Кипър!

Хубава вечер!
цитирай
13. dobrodan - Предлагам съвсем официално национален празник на България
17.07.2022 19:35
да стане Втори Февруари.
Съвпада с всички обществени тенденции, поне за пред хората не е политически ангажиращ.
Ще има и широката отзад правителствена подкрепа.
Знамето ни може да стане седемцветно, като от него гледа гримиран усмихнат лъв с избръснати задни части.
цитирай
14. ka4ak - ИВАНЕ,ПОЗДРАВИ НА МОРЕТО!!!
17.07.2022 20:01
18.12.2020 22:23 - преводач-2....????ПРИЯТЕЛИ,ПАИСИЙ ПИШЕ 1760-62г.СОФРОНИЙ ПРЕПИСВА 1765г.!НИЕ ИСКАМЕ 24 МАЙ 1991г.-94.83%,АМА ЦЪЪ...а сега,ОЛЕЛЕ....
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2515 Коментари: 4 Гласове: 9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
МОЛЯ,ЗА ПОМОЩ!НЕ СЪМ СПЕЦ,НО ....О, неразумний юроде! Поради что се срамиш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език.....А 3 МАРТ НИ ГО НАТРЕСОХА......А ПОЗНАЙ.....

ТА ВИДЯХ ГОДИНАТА ,А КАЧАК Е БЕГЛЕЦ НА ТУРСКИ,ТА ДА МЕ СВЕТНЕТЕ,КОЙТО ЗНАЕ!

03.11 18:25 - 1763 г.МОЯ ПРА ОТЕЦ,ВЪЗИРАЛ ОТ ЗАТОЧЕНИЕ ДО ЖИВОТ И КАТО СЕ ЗАВЪРНАЛ В КСАНТИ!!!!!! ВСИЧКИ ПОЧНАЛИ ДА МУ КАЗВАТ КАЧАК/БЕГЛЕЦ/,ТА ДА НЕ СЕ ЧУДИТЕ......

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,ГАДЮХА СЪМ СИ,НО СЪМ СИ ТАКА ОТ 58г.КОГАТО ДРУГАРКАТА МЕ НАКАЗА,А МИ СЕ ИЗВИНИ 98г.........
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Даниела
17.07.2022 20:11
6. 4u4ulana - Безспорно 6 септември е най-подходящ, но 22 септември и 24 май - също.
18:02
barin написа:
Здравей, Адаш. Според мен 24-ти май е правилно избран за празник на просветата. На него празнуват ученици, учители, учени и една страшна за миналото инстанция- инспектората по образованието. Мисля, че колкото 3-ти март, толкова и 22-ри септември могат да бъдат национални празници. Русия ни е помогнала за Освобождението, случило се на 3-ти март. Аз обаче имам друга идея за национален празник- 6.09. Съединението е важно и съм направил справка, че при много европейски държави обединението е национален празник( Италия, Германия, Румъния.....). В сегашния период войната между русофили и русофоби се възобнови през последните няколко месеца.
Поздрави!



Който и от трите да е, става, но не и сегашният - една срамна за България дата, разделяща нацията.
цитирай

Изтрий

Нас ни разделя слугинажът! На кого по- големи слуги да бъдем?
Без Трети март, всички други празници са химера!
Границите ни последно са чертани в Ньой, въпреки ,че има опити както и там и след това, за преначертаването им!
Смешна е ролята на Англия в в случая Съединението е по нейна вина, тя го е причинила но.....тя го и подкрепя? Гузна съвест?
Едва ли, интереси, със сигурност?!
В Ньой е била на път, с Франция, да ни ликвидира, изцяло

П.П. -Имате ли нещо общо със Стоян Райчевски?
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.07.2022 21:33
13. dobrodan - Предлагам съвсем официално национален празник на България
19:35
да стане Втори Февруари.
Съвпада с всички обществени тенденции, поне за пред хората не е политически ангажиращ.
Ще има и широката отзад правителствена подкрепа.
Знамето ни може да стане седемцветно, като от него гледа гримиран усмихнат лъв с избръснати задни части.
цитирай

Изтрий

Имам рожденичка, с кръгла годишнина! Жена ми! Затова прескачам в паузите
Знам я от ученичка, аз бях студент, отивах на лекции! Вървеше по тротоара срещу мен, била е последен клас в езикова гимназия! Приложих изпитан номер, вперих поглед в нея!Знаех, че погледне ли, в капана е! Никаква реакция подмина ме ,като малка гара и сви зад ъгъла? И направих нещо за пръв път Да се върна и да видя къде отива? Отчетох го ,като пълно поражение? Да, влезе в къщата отсреща Да не бях се връщал Откъде да знам, че ще бъда осъден и ще лежа там, в затвора, толкова години!?.....

Прав си! Освен това, подобно решение ще пасне на Евроантлантическите ценности! Вече ще ни обичат, не само жените ,но и нас- мъжете!
И ще ни уважават! Няма да ги е страх от нас, дивите балкански субекти, а ще ни уважават! Много!
Техни хора ще сме!

Хубава вечер!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Владо!
17.07.2022 22:14
14. ka4ak - ИВАНЕ,ПОЗДРАВИ НА МОРЕТО!!!
20:01
18.12.2020 22:23 - преводач-2....????ПРИЯТЕЛИ,ПАИСИЙ ПИШЕ 1760-62г.СОФРОНИЙ ПРЕПИСВА 1765г.!НИЕ ИСКАМЕ 24 МАЙ 1991г.-94.83%,АМА ЦЪЪ...а сега,ОЛЕЛЕ....
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2515 Коментари: 4 Гласове: 9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
МОЛЯ,ЗА ПОМОЩ!НЕ СЪМ СПЕЦ,НО ....О, неразумний юроде! Поради что се срамиш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език.....А 3 МАРТ НИ ГО НАТРЕСОХА......А ПОЗНАЙ.....

ТА ВИДЯХ ГОДИНАТА ,А КАЧАК Е БЕГЛЕЦ НА ТУРСКИ,ТА ДА МЕ СВЕТНЕТЕ,КОЙТО ЗНАЕ!

03.11 18:25 - 1763 г.МОЯ ПРА ОТЕЦ,ВЪЗИРАЛ ОТ ЗАТОЧЕНИЕ ДО ЖИВОТ И КАТО СЕ ЗАВЪРНАЛ В КСАНТИ!!!!!! ВСИЧКИ ПОЧНАЛИ ДА МУ КАЗВАТ КАЧАК/БЕГЛЕЦ/,ТА ДА НЕ СЕ ЧУДИТЕ......

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,ГАДЮХА СЪМ СИ,НО СЪМ СИ ТАКА ОТ 58г.КОГАТО ДРУГАРКАТА МЕ НАКАЗА,А МИ СЕ ИЗВИНИ 98г.........
Автор на постинга: ka4ak
цитирай

Изтрий

Разбирам те!
Но ,заради Бълхите да изгорим и дюшека? Не!
В тази война са участвали и Българи! Когато връчват Самарското знаме на най- старият опълченец, капитан дядо Цеко войвода, човек, прехвърлил 60 години, цял живот хайдутин, той се разплакв!а Това му е последната надежда за свобода и се надява да се сбъдне!
Смяната на празника е поругаване на подвига на опълченците- Думите на Вазов- "На вашата сила царят повери, прохода войната и себе дори"
Ако те бяха от друг народ, повярвай ми, щяха да са световни герои! Подвигън им е нечуван!
При нас политиката е на първо място ,човекът е нищо!
Прадядо ми е доишъл с руската армия, за заслугите си е произведен офицер! участник е в две въстания!
Бил е депутат в две събрания, но отвратен от политиката ,напуска я и се отдава на стопанска дейност!
В дълбока старост, седнл на стол на главната улица, турците знаят кой е, отбиват се при него и почтително питат- Как си дядо? И дълго и приятелски говорят за миналото.....
Нищо не налага смяна на празника! Аз, който защитавам Българското навсякъде ,го казвам! Че славяните произлизат от българите Това ,всеки добър математик, запознат с историята, ще го потвърди!
Ние си имаме празник, на нашата слОвенската писменост! Защо да го противнопоставяме на другия, на когото дължим свободата си?
Кому е нужно и какво се мъчим да докажем с това?
Признавам си, нямам нормален отговор на този въпрос!

Лека нощ!
цитирай
18. mt46 - Поздрав, Иване!
17.07.2022 23:27
Трети март поставя началото на съвременната българска държава, НАЦИЯ! Затова е нормално да ни е НАЦИОНАЛЕН празник...
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
17.07.2022 23:46
18. mt46 - Поздрав, Иване!
23:27
Трети март поставя началото на съвременната българска държава, НАЦИЯ! Затова е нормално да ни е НАЦИОНАЛЕН празник...
цитирай

Изтрий

Гака е, без него нямаше да я има и държавата ни!
Правих сметки, най- рано е можело да се появи през 1919 година и то с минимална вероятност, мъниче, като Черна Гора!
Ама Русия била причина? Ние не сме се противопоставяли да е Англия ,например, както е направила с Гърция, заедно с Русия !? Но тя е имала други интереси тогава, не е я било еня за нас! Дизраели ни е презирал, за разлика от Гладстон
Но ние не сме получили свободата си даром! Имаме 12 хиляди опълченци, изнесли най- важната бигтка от нея, спасила изхода на войната! Свободата не ни е подарък от неприятел, за какъвто се счита сега, а е и достойно заслужена!
Срамота, да се плюе на паметта на героите- опълченци!

Лека нощ!
цитирай
20. radostinalassa - Да, ако не беше Русия...
18.07.2022 14:52
днес България нямаше да я има и нямаше да може да смени националния си празник. И как така ГЕРБ се сдуши със СДС, който разруши страната ни? Този съюз мирише лошо.
цитирай
21. leonleonovpom2 - 0. radostinalassa - Да, ако не беше ...
18.07.2022 17:00
0. radostinalassa - Да, ако не беше Русия...
14:52
днес България нямаше да я има и нямаше да може да смени националния си празник. И как така ГЕРБ се сдуши със СДС, който разруши страната ни? Този съюз мирише лошо.
цитирай

Изтрий

Интереса клати феса, Радостина!
цитирай
22. alchemist - Нелепостите нямат край!
18.07.2022 21:05
Тази и подобните и кампании идват от едно място, което би трябвало да е духовния център на България, но показва на практика, че се е превърнало в клоака.
След време нищо чудно от там да започне кампания за изучаване на езика суахили или подобна безмислица.
Нелепиците явно са добре организирани и то от българи. На САЩ не им дреме за националният ни празник или за разни паметници. Така че причината е другаде...
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
18.07.2022 22:12
23. alchemist - Нелепостите нямат край!
21:05
Тази и подобните и кампании идват от едно място, което би трябвало да е духовния център на България, но показва на практика, че се е превърнало в клоака.
След време нищо чудно от там да започне кампания за изучаване на езика суахили или подобна безмислица.
Нелепиците явно са добре организирани и то от българи. На САЩ не им дреме за националният ни празник или за разни паметници. Така че причината е другаде...
цитирай

Изтрий

Всичката Мара втасала, само това не сколасала!
Празникът бил крив?
Бил от Русия?
Ами да върнат времето назад и да натоварят виновницата Англия, да си изкупи вината
Да бъдем Санстефанска България!
На кого ще накривим шапката, като си сменим празника? На Щатите ли, че по наша идея ще обявят за празник съединението на Севера с Юга!
А ,чак толкова безакълни не са? Иначе сеир на такива, могат да гледат!

Лека нощ!
цитирай
24. monarh1991 - Здравей!
21.07.2022 11:19
Да, подвигът на Шипка е значим, има и масово участие на хайдушки чети, също така даваме много свидни жертви от цивилното население, Стара Загора, Каварна и не само. Без Трети март нямаше да можем да празнуваме 24 май като свободни хора.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Симеоне!
21.07.2022 18:04
24. monarh1991 - Здравей!
11:19
Да, подвигът на Шипка е значим, има и масово участие на хайдушки чети, също така даваме много свидни жертви от цивилното население, Стара Загора, Каварна и не само. Без Трети март нямаше да можем да празнуваме 24 май като свободни хора.
цитирай

Изтрий

Да, такава е връзката между двата празника и те не бива да се противопоставят!
Това е глупост!

Хубава вечер!
цитирай
26. 49nbhristov - Най- добре
22.07.2022 08:29
Най- добре ще е да си изберем една дата, на която нищо особено не се е случило и на този ден да празнуваме. Ето че и тук българите са Българи! Значи има и други българи с малка буква и те са нещо незначително ли? Някой би ли ме светнал кои са тия Българи? Да знам поне за себе си към тях ли спадам?
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей!
22.07.2022 09:38
49nbhristov написа:
Най- добре ще е да си изберем една дата, на която нищо особено не се е случило и на този ден да празнуваме. Ето че и тук българите са Българи! Значи има и други българи с малка буква и те са нещо незначително ли? Някой би ли ме светнал кои са тия Българи? Да знам поне за себе си към тях ли спадам?


Ако те интересува историята за главната буква, трима души решихме да пишем Българин с главна буква! Защото Българин означава достоен човек, ползващ се с уважение
Естествено ,че който не притежава, отклонил се е от тези две основни за Българина качества ,не заслужава главната буква! Да си ползва парите от сметките в чужда банка, те не са достатъчни да има главна буква, ако все още е Българин?
В този случай и такива българи не заслужават главна буква
Крадец, убиец, терорист, няма как да се изписва с главна буква Като престъпник- тази дума може да е с главна буква!
Така ,че всеки с делата си заслужава, с каква буква да бъде изписван като Българин
По презумция, заради миналата слава на Българите, се изписва с главна! Докато сам не докаже, че не я заслужава!
Сам!
цитирай
28. 49nbhristov - накъде в петък
22.07.2022 15:41
Аааа... няма такова нещо като крадец, убиец, терорист. Да започнем с крадеца - няма определение за крадец в съдебната система, че и извън нея. Не може чрез съдебната система (или по някакъв друг начин) в тая представителна демокрация да се докаже кражбата или че някой е крадец и изобщо да се въздейства! Така че няма крадци. Следователно не се краде, няма кражби. Да не пишем за другите... Така че всеки може да бъде Българин....
цитирай
29. ka4ak - 17. leonleonovpom2 - Здравей, Владо! "Разбирам те!",АМА ЦЪЪ...:(
02.08.2022 17:44
leonleonovpom2 написа:
14. ka4ak - ИВАНЕ,ПОЗДРАВИ НА МОРЕТО!!!
20:01
18.12.2020 22:23 - преводач-2....????ПРИЯТЕЛИ,ПАИСИЙ ПИШЕ 1760-62г.СОФРОНИЙ ПРЕПИСВА 1765г.!НИЕ ИСКАМЕ 24 МАЙ 1991г.-94.83%,АМА ЦЪЪ...а сега,ОЛЕЛЕ....
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2515 Коментари: 4 Гласове: 9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
МОЛЯ,ЗА ПОМОЩ!НЕ СЪМ СПЕЦ,НО ....О, неразумний юроде! Поради что се срамиш да се наречеш българин и не четеш, и не говориш на своя език.....А 3 МАРТ НИ ГО НАТРЕСОХА......А ПОЗНАЙ.....

ТА ВИДЯХ ГОДИНАТА ,А КАЧАК Е БЕГЛЕЦ НА ТУРСКИ,ТА ДА МЕ СВЕТНЕТЕ,КОЙТО ЗНАЕ!

03.11 18:25 - 1763 г.МОЯ ПРА ОТЕЦ,ВЪЗИРАЛ ОТ ЗАТОЧЕНИЕ ДО ЖИВОТ И КАТО СЕ ЗАВЪРНАЛ В КСАНТИ!!!!!! ВСИЧКИ ПОЧНАЛИ ДА МУ КАЗВАТ КАЧАК/БЕГЛЕЦ/,ТА ДА НЕ СЕ ЧУДИТЕ......

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,ГАДЮХА СЪМ СИ,НО СЪМ СИ ТАКА ОТ 58г.КОГАТО ДРУГАРКАТА МЕ НАКАЗА,А МИ СЕ ИЗВИНИ 98г.........
Автор на постинга: ka4ak
цитирай

Изтрий

Разбирам те!
Но ,заради Бълхите да изгорим и дюшека? Не!
В тази война са участвали и Българи! Когато връчват Самарското знаме на най- старият опълченец, капитан дядо Цеко войвода, човек, прехвърлил 60 години, цял живот хайдутин, той се разплакв!а Това му е последната надежда за свобода и се надява да се сбъдне!
Смяната на празника е поругаване на подвига на опълченците- Думите на Вазов- "На вашата сила царят повери, прохода войната и себе дори"
Ако те бяха от друг народ, повярвай ми, щяха да са световни герои! Подвигън им е нечуван!
При нас политиката е на първо място ,човекът е нищо!
Прадядо ми е доишъл с руската армия, за заслугите си е произведен офицер! участник е в две въстания!
Бил е депутат в две събрания, но отвратен от политиката ,напуска я и се отдава на стопанска дейност!
В дълбока старост, седнл на стол на главната улица, турците знаят кой е, отбиват се при него и почтително питат- Как си дядо? И дълго и приятелски говорят за миналото.....
Нищо не налага смяна на празника! Аз, който защитавам Българското навсякъде ,го казвам! Че славяните произлизат от българите Това ,всеки добър математик, запознат с историята, ще го потвърди!
Ние си имаме празник, на нашата слОвенската писменост! Защо да го противнопоставяме на другия, на когото дължим свободата си?
Кому е нужно и какво се мъчим да докажем с това?
Признавам си, нямам нормален отговор на този въпрос!

Лека нощ!

21.12.2020 12:00 - преводач-3....????ПРИЯТЕЛИ,КОЕ НЕ РАЗБИРАТЕ ЗА ГЕНИАЛНОТО НИ ПРОЗРЕНИЕ!!!"24 МАЙ 1991г.-94.83%,АМА ЦЪЪ...“
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 3071 Коментари: 4 Гласове: 8

Последна промяна: 23.12.2020 05:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
01:27 -"ДРЕВНИ И МЪДРИ",ОМРЪЗНА МИ ДА ВИ ГО ПОВТАРЯМ????3 МАРТ,ТЪПАНАРСКИ 4 МЕСЕЧЕН БЛЯН НА ПОБЕДИ, УНИЖЕНИЕ И СМЪРТ????"СЪХРАНИЛИ И СПОДЕЛИЛИ ",ДАЖЕ ВЕЧЕ СМЕ И НА ЕВРОТО!!! 170 000 кв. км.А 1/6 ОТ СВЕТА СМЕ ГО СВЕТНАЛИ,ДАЖЕ И ПОКРЪСТИЛИ,ВЪПРЕКИ,ЧЕ СМЕ ЕРЕТИЦИ.....

Постинг: преводач-2....????ПРИЯТЕЛИ,ПАИСИЙ ПИШЕ 1760-62г.СОФРОНИЙ ПРЕПИСВА 1765г.!НИЕ ИСКАМЕ 24 МАЙ 1991г.-94.83%,АМА ЦЪЪ...а сега,ОЛЕЛЕ....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
30. sorossadistfucking - Американо-робите днес са повече от русофилите, заради...Горбачов
02.08.2022 17:51
2 фактора Победа променят балканското в болгарестанеца:
Фактор Победа 1 е Трети март, извадил болгарестанеца от 500 годишно под мюсюлманско същноствуване. Като Донбас в последни 30 години.
Фактор Победа 2 е Перрстройката на Горбачов, "родила" Елцин и американо-робите.
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Владо!
03.08.2022 10:00
29. ka4ak - 17. leonleonovpom2 - Здравей, Владо! "Разбирам те!",АМА ЦЪЪ...:(
02.08 17:44

И двата празника са ни еднакво скъпи!
С подвига на опълченците сме показали ,че свободата ни е заслужена, а не подарена!
С азбуката сме създали / от себе си/ славяните, а не обратно
Но, няма да караме насила някой да ни обича
Виж, чупим пръсти на тези, които посягат върху нея
Така ,че според мен, няма нужда да противопоставяме два еднакво значими за нас празници

Приет е Трети Март, промяна означава, че нещо в него не е наред
Кое не е наред, подвигът на Шипка ли?
Това са спекулации, целящи отклоняване на вниманието, като непрекъснатият страх и ужас ,който идва от екраните на телевизията
И така, кражбите и далаверите си вървят, а ние търсим кусури на празниците, нещо съвършено!?

Хубав ден!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Политиката е мръсна работа, помийна яма!
03.08.2022 10:03
30. sorossadistfucking - Американо-робите днес са повече от русофилите, заради...Горбачов
02.08 17:51
2 фактора Победа променят балканското в болгарестанеца:
Фактор Победа 1 е Трети март, извадил болгарестанеца от 500 годишно под мюсюлманско същноствуване. Като Донбас в последни 30 години.
Фактор Победа 2 е Перрстройката на Горбачов, "родила" Елцин и американо-робите.
цитирай

Изтрий

Предпочитам ,да не се ровя в нея!
Иначе, всеки ,който ни уважава, не лицемерно, като етнос, е достоен за уважение!
цитирай
33. nedovolen - Изчетох и коментарите, с изкл. с ...
16.08.2022 18:31
Изчетох и коментарите, с изкл. с главни букви.
Писал съм го много десетки пъти. Не е мое, на друг. Човечеството е единственият животински представител на тази планета, унищожаващ се между себе си.

И в Украйна е така, независимо кой е крив, кой е крив.
Спирам, натиснах неправилно копче и не знам къде ще отиде коментара.
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133616
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031