Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2022 18:57 - Двойнствеността на правото
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4411 Коментари: 6 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да, правото е двулико, като бог Янус е!
Може да те изкарат и светец и едновременно с това и абсолютен грешник ?
Ангел и дявол в един образ?  Зависи, кой се е заел с тази удобна за него дейност-да определя другите, какви са!?

Някои смятат ,че са венчани за правото, техен приоритет е,  да определят кой е крив и кой прав? Е ,това вече е пълно извращение, волунтаризъм/ субективизъм/!

И естествено, подобна оценка не може да има тежест, тя е директно за кошчето!
Понеже всякакви спекулации в това отношение са възможни, в науката специално,  са взети съответните мерки, това да не се случи или максимално да се ограничи!
Назначават се рецензенти!
Затова съм питал ,някои самоназначени за такива, оторизиравни ли са за подобна дейност? Защото ,ако са хора злонамерени, под въпрос е ,че ще търсят и кажат истината!

Та за труда, научният,  се назначват рецензенти и имаш право да искаш отвода им! Аргументирано
Както в съда - на съдията!
Така ,че приказка  на някой анонимен, дори с неопределен пол, че щял да ми докаже ,че някой бил прав за мене , са си чист волунтаризъм! Нерегламентиран!

Никой по- добре от мен не знае, прав ли съм или не?!  И никак не се нуждая от доказателствата на случайни или компрометирани хора за  това,  прав ли съм или не!

В нормалния свят с подобна дейност се занимават хора,които имат лиценз, разрешително,  да упражняват подобна дейност, доказали са професионализма  си и не поставят под съмнение, че с даденото им позволение ще спекулират и ще разчистват сметки с някой!

Или ,оценката им от обективна, отнасяща се към работата ,ще стане субективна, ще се прехвърли към автора й!

Писал съм много рецензии, мои работи са рецензирани Никога не съм преминавал границата, заради човека, да пострада работата му!

Дори за моята основно научна работа   , с рецензиите бях запознат предварително от авторите им!
С думите , да не стават панаири на самата защита, да се изяснят нещата предварително ,ако има някакво несъгласие или неточности!  Да, прегледах ги, имаше и критични елементи, не може критиката  да е похвално слово само  и се съгласих Те имаха въпроси към мен, всичко се изясни в  аванс!

После, на защитата ми беше зададен въпрос, съгласен ли съм с критиката или не ? Казах ,че по същество я приемам и не възразявам за нищо!
Е, така се процедира в интелитентните интелектуални среди!

Чуда се на тези, които са на запад, как не са разбрали един основен детайл в работата там!? Че там насърчението е първостепенно, стимулират те да работиш добре и не са свидливи на похвали! Напротив, ларж са и за най- малкия успех! Не искат да те смачкат, че по този начин да заработиш добре?
Работодателят знае добре, че смачкан човек не му трябва, трябва му човек със самочувствие и с въображение в работата!

Да погледнем езиково, как стоят нещата с правотата и с правото
Във Френския, затова ,че си прав и примерно и пътят е прав, основната дума е една- дроа!  Следователно, след като си поел по правия път, прав си!

В италианския в правото има една особеност, която отчита именно неговата двойнственост И тя е кодирана в думата -правитА- Най общо, означава злоба, порочност!? Оттам и прАво-злобен, порочен ,човек се има предвид!!?
А що се отнася до доттрина- / учение/ ,прАво в него означава порочно учение!
Е, обяснено е в началото на постинга, защо

Та, мили самоназначили се рецензенти, помислете с вашето правораздаване, по кой дяволски път сте тръгнали?
Особено пък за хора, които са независими от вас и не ви бъркат в джоба, примарно !Не  получават от вас част от издръжката си! Дори и една стотинка да е!
Даже, напротив!



Гласувай:
28



1. kvg55 - leonleonovpom2,
02.09.2022 21:58
Всяко нещо е двойнствено. Състои се от две противоположности според диалектиците и от четири според тетралектиците, чиито блогов теоретик е begetron426.
Та противоположностите се намират в постоянно противоречие една с друга и много рядко и то временно в примирие. Противоположностити си проявяват в различни форми. Започва се с различие и се приключи с противоречие. Последните движат развитието напред.
Така че правото не прави изключение – и то е двойнствено. И човекът е двойнствен.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
03.09.2022 08:22
1. kvg55 - leonleonovpom2,
02.09 21:58
Всяко нещо е двойнствено. Състои се от две противоположности според диалектиците и от четири според тетралектиците, чиито блогов теоретик е begetron426.
Та противоположностите се намират в постоянно противоречие една с друга и много рядко и то временно в примирие. Противоположностити си проявяват в различни форми. Започва се с различие и се приключи с противоречие. Последните движат развитието напред.
Така че правото не прави изключение – и то е двойнствено. И човекът е двойнствен.
цитирай

Изтрий

Да, нормално е между двама опоненти да има две версии за истината или правото-противоположни! Обикновено едната е истинска Другата е злобна и заядлива! Като противоположна, не може да бъде друга! Не случайно правото има етикет -порочно учение Да, убедил съм се, може да утвърди лъжата за истина и истината за лъжа?
Като онзи индивид от коментарите при тебе Впрочем, твърди ,че е индивидка, но жена с такова поведение има само ,ако е сбъркана!
Щял да ми докаже, че Х бил прав!
Това е жива утопия По-лесно може да ми докаже ,че две и две е пет!

какво ще ми докаже, че съм правил акумулатори от бакелит, че съм измислил нов полимер, че работя в " Титан" ли ? Или безбройните други простотии, неподхождащи за човек ,имащ се за специален?
И то с една ,единствена цел, да се подиграеш с труда на човека, към който ти нямаш никакво отношение, още по малко - принос, да го смачкаш и унизиш!? И да мислиш, че си в правото си, за това? Кой ти е дал това право?Ако беше в Средновековието, въпреки ,че и сега самоуправството не е рядкост, дуелът му е сигурен!
Ако причината са критичните забележки към депутатите, там съм в правата си Ако се занимават с абстрактна дейност, примерно, на собствена сметка отиват до Луната, ще кажа " Браво" и толкова Стига ,да не бъркат в джоба ми за тази работа
Но те са избирани и с моя глас, аз съм си загубил деня да им гласуват Плаща им се и с моите пари, поели са обещания към мен, за да получат гласа ми
Чувство за хумор? Добре, но в такива случаи ,то задължително трябва да е адресирано и към него, по същия начин да се"шегува" и със себе си

Хубав ден!
цитирай
3. mt46 - Здравей, Иване!
03.09.2022 11:46
По принцип всеки има право на мнение, но не бива да злоупотребява с него... Мнозина се смятат за абсолютно прави и не понасят критични забележки или различни позиции...
цитирай
4. panazea - Камъкът си тежи на мястото ! България беше така изградена от знаещите и можещите!
03.09.2022 13:00
На клеветниците няма да обръщаме внимание ! За тях ще остане само злобата !
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
03.09.2022 14:29
3. mt46 - Здравей, Иване!
11:46
По принцип всеки има право на мнение, но не бива да злоупотребява с него... Мнозина се смятат за абсолютно прави и не понасят критични забележки или различни позиции...
цитирай

Изтрий

Да ,човек трябва да се научи да изслушва събеседника си и да уважава мнението му Както, преразказано, беше казал един философ, че не е съгласен с позицията, но ще прави всичко, тя да може да получи гласност!

Дразнещ е и е недопустим менторският и поучителен тон!? Внушението ,че ти не грешиш никога, другият е в грешка-задължително!
Е, нещата опират и до първите седем години! Дали липсват, лесно се познава

Хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - 4. panazea - Камъкът си тежи на мя...
03.09.2022 14:42
4. panazea - Камъкът си тежи на мястото ! България беше така изградена от знаещите и можещите!
13:00
На клеветниците няма да обръщаме внимание ! За тях ще остане само злобата !
цитирай

Така е, способният гради и надгражда, неспособният злобее и клевети! Когато вземе връх си проличава от резултатите! Плачевни!
Тогава търси виновни и сипе обвинения!
Как са му попречили да постигне това, което е целял! Горещините, студовете, сушата, наводненията са му виновни
Такива не трябва изобщо да се допускат до ръководни длъжности, но те , в замяна, се считат абонирани за тях!
Какво толкова?? И армия да ти дадат, ще я командваш!Ако я пропилееш, ще търсиш виновни Ти не може да имаш вина!

Всичко най-добро, Тони!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136655
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031