Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2022 14:22 - На Гърция ли дължим съвременната цивилизация
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3765 Коментари: 20 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Подобно твърдение е невярно и може да дойде само от хора, отлични ученици и студенти, стриктно изучавали учебния материал, който им е сервиран! Без да поразсъждават върху него Имат си специално име!

Сега ,като уточнение за подобни гръкофили, имам много повече гръцко от тях, със сигурност, но истината ми е по- мила пред фетишизирането на несъществуваща в древността държава!

Защото гърците, реално, дори по- зле от траките, също нямат собствена държава  в древността!Пръснати тук и там  полиси-наречени държави, чийто главно занимание е  да воюват помежду си, взаимно да си правят мръсотии и да се отрабват! ?
Къде е тук градивният елемент за създаване на цивилизация ?
Александър Македонски не е грък и е смешно да се твърди ,че е такъв! Ако беше такъв, нямаше да има нужда баща му да доказва с героични измислици гръцкия си произход! Щеше да се качи на коня си и да отиде на Олимпиадата, за да си вземе златния медал? Нямаше да съществува ,запазил се във вековете , въпросът  на Демостен- Какъв грък си ти , Филипе?
Александър ги бил обединил????
Александър е направил друго,  оказало се много по-полезно за тях, за да ти има днес!
Наложил е езика им за имперски, за сметка на своя !Подписал е сам смъртната присъда на империята си И ня се разпада с неговата смърт
Така, нямат държава, друг налага езикът им за световен тогава!И такива са създатели на цивилизацията ни? Смях в залата, казано публично!

Да направим паралел с Рим! Рим има държава и постепенно, методично , я разширява! До такава степен, че тя обхваща цялото Средиземномория !Къде доброволно, къде със сила, това е факт! Тази империя  е разделена на провинции И в тях, още тогава могат да се открият съвременните Европейски държави !Испания, под това име,  Лузитания- днешна Португалия, Галия- Франция, Британия- Англия, Германия, у нас -Мизия и Тракия и така нататък ....Удивителното е ,че древна Мизия е княжеството България,  утвърдено в Берлин! Явно е взето под внимание твърдението ,150 години преди Аспарух, че в Мизия Българи живеят!
А Тракия със столицаПловдив/ Филипопол, Пулпудева преди това/ - на Източна Румелия!?

Но това са административни корекции, ще каже някой капацитет, способен жадно да поглъща написаното в учебниците! Да, но Рим не е само специалист в администрирането!

Рим за пръв път прилага в строителството бетона и то-хидро, издържал при Колоса- Колизея две хилядолетия!  Пантеона, връх на инженерен строителен гений, с изграденият преди две хиляди години бетонен купол с едва в днешно време разгадана технология!?  На Рим принадлежат невероятните мостове, също непокътнати две хиляди години, акведуктите,  като някои и до днес функционират, например този,  захранващ фонтана " Треви" в Рим! Изградени с математическа точност и в пресечен терен, без помпи, ползващи гравитацията само, резултат от наклона!

На Рим принадлежи и идеята за магистралите, цялата империя е била опасана от тях, повечето павирани! Съвършени, с мостове и станции за смяна на конете на 12 километра Така ,че в рамките на един ден,  е можело от Неапол да отидеш в Рим!-около200 километра е разстоянието!

Познавали са битума, основн продукт за асфалт, но са го ползвали предимна с лечебна цел!
Тяхно дело са градоустройствените планове на големите градове, характерициращи се с улици ,пресичащи се под прав ъгъл, стигащите до 10 етажа небостъргачи!
Сърременната администрация работи по римски принцип, правото ,съвременното е също римско и не само терминологията му!
Същото е положението и във фармацията е в медицината!

Началото на съвременното промишлено производство също е поставено от него!

Грешката на Рим в случая е, че налага гръцкия език като втори, спомагателен, без самите гърци да имат някакви заслути в това!
Впрочем, заслуги имат и те се крият в извратеното им полово поведение--педерастия, педофилия, содомия и всичко останало......
Императори с такива отклонения, Като Цезар, Тиберий, Хадриан, налагат Гръцкия като втори! ? Не заради постиженията му в технологиите например!
В ИРИ гърците също не играят първенствуваща роля! Спомням си ,че от 65 императори ,само пет са гърци и то с уговорки Там гръцкият, по традиция е отново втори език, като около Аспарухово време става водещ!
Относно изявените гръцки писатели и историци-Тукидит е трак, счита се и ,че Херодот е също такъв, Омир е псевдоним, по всичко личи!

Давам го отново, за дървените глави ,дано го чуят- На подмазването на наш журналист, за водещата роля на Гърция в цивилизацията зам -директорът на Атинския музей, гостуващ в София,  професор по история,  отговори сдържано и хладно! Че Гърция нима заслуги не толкова в създаването на технологии, а в съхраняване на постиженията,  дело на предшестващи я , ПО-  РАЗВИТИ ОТ НЕЯ ЦИВИЛИЗАЦИИ! Ясно кои-Египетска ,хетска , асирийска/ финикийска/ От последната са взели и азбуката!

Съвременните гърци нямат нищо общо с древните През 17- ти век в Атина ,според акад Арнаудов, се говори само на арнаутски?  Гръцкият е непознат!
Знаем мръсната роля на фанариотите спрямо нас! И е смешно и жалко да ги величаевм?!

Всъщност, Гърция е изровена от пепелта благодарение на Англия! Може би по същата причина, както при римските императори? Тя на нея дължи и съществуването си/ в комплект с Русия-която воюва с османлиите/ !Спсява я и при неуспешния опит да воюва с Ататюрк, от унищожение!  Изобщо, Англия е такъв благодетел на Гърция, безпричинно, какъвто  и враг е на нас ,също безпричинно
И за сторените ни поразии , Англия не счита за необходимо едно извинение да поднесе дори
Което показва ,че не ни брои и за хора, даже!

Кланете се на Гърция Дайте и и Родопите, Загоре и Черноморието! Тя има нужди от тях и ги е искала на два пъти-1919 и 1946г
Третият път ще ги получи- подарък от поклонниците и!



Гласувай:
29



1. panazea - Ооо , гърците са велики в своите дела ! Всички знаем това !
10.10.2022 15:27
Основни техни поклонници са Байрон и Камю.
Гръцките нрави са много романтични !
Ние знаем защо !
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
10.10.2022 17:58
1. panazea - Ооо , гърците са велики в своите дела ! Всички знаем това !
15:27
Основни техни поклонници са Байрон и Камю.
Гръцките нрави са много романтични !
Ние знаем защо !
цитирай

Сега си давам сметка ,че Българинът обича истината на този, който не е по -силен, ами по-ербап е точната дума, силен е плътно до него-ербаплията!
А пък гърците са точно такива- ербаплии!
Е, няма да се получи това, което е нормално за очакване!

Ме, жое ман фу- Но, не ми пука!

Хубава вечер!
цитирай
3. radostinalassa - Казват, че древните гърци не приличат ...
10.10.2022 18:09
на съвременните. Древните приличат на древните българи, а за днешните не мога да кажа как изглеждат.
цитирай
4. leonleonovpom2 - 3. radostinalassa - Казват, че д...
10.10.2022 18:28
3. radostinalassa - Казват, че древните гърци не приличат ...
18:09
на съвременните. Древните приличат на древните българи, а за днешните не мога да кажа как изглеждат.
цитирай

Изтрий

А ,днешният грък, общо взето е мургав, меко казано, с черни, къдрави коси!
Синеок и русокос грък е равносилно да видиш бял негър с руси коси?
Затова русокосият и синеок Ахил е може би бял негър!
цитирай
5. panazea - Добре си ги описал , Лео ! Гърците са взели изкуствата и науката от другите народи и са си я приписали на себе си.
10.10.2022 18:36
Имало е няколко читави гърци , но или са ги изгонили от Атина великите демократи , или са ги убили. Сократ и Аристотел.
Ние , с присъщата си проницателност изпозваме две имена като нарицателни : грък и византиец.
Под грък се разбира хитър , злобен човек , който само мисли как да те излъже.
Под византиец се разбира човек , който е готов винаги да те предаде и на неговата дума не може да се разчита.
Заради безкрайните техни предателства ние не сме им се притекли на помощ и сме ги напсували на майка.
След Балканската война те са показали истинското си грабителско лице.
цитирай
6. radostinalassa - Негрите имат ситно къдрави коси...
10.10.2022 19:24
Според акад. Болотов това всъщност не е коса, а нещо като овча козина. Надявам се, че твърдението ти, че Ахил е бял негър е шега.
цитирай
7. ikra - Привет, друже :)
10.10.2022 20:04
Интереснен и поучителен постинг, поздравления!
Днес, във времето, когато всеки е специалист във всичко, могат да се срещнат прекалено щури мнения и тези.
Но при теб винаги е интересно, защото темите ти са исторически издържани!
Бъди жив и здрав!
- Ахмед -
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
10.10.2022 21:03
Не знам, не знам ... .
Чувал съм, че аварите имали държава – Аварски хаганат.
А българите имали дузина държави.
Но ме измъчва един въпрос : Защо българите си нямаме Омир, "Илиада" и "Одисея"
цитирай
9. panazea - Защото, Красимире, Омир е бил сляп певец и е пеел . Даже се спори от къде е и къде е пеел.
10.10.2022 22:01
После за записали по спомени поемите или измислили , сложили са едно име , което е някакъв псевдоним и го прекръстили на грък , както сега македонците променят народността на Гоце Делчев. Всичко е много просто. Онзи език е Койне , а сегашният простонароден е димотики.
Старите книги са ги превели отново гърчолята ,на понятен за новото от Египет население, защото сегашните гърци не разбират онзи език .
Цялата фалшификация е станала 500г. пр. н. е. И всичко е една фантазма. Има достатъчно неуки хора на Запад , за да им вярват.
А сегашните гърци са черни , с черни маслинени очи и къдрави коси.
Ако познаваш някой и той не е такъв , значи не е грък , а славяногласен елин.
Нямаме си Омир , защото не сме крадци и лъжци !
И подлите гърци искат да ни откраднат и Орфей и Спартак , за които има сведения.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
10.10.2022 22:06
5. panazea - Добре си ги описал , Лео ! Гърците са взели изкуствата и науката от другите народи и са си я приписали на себе си.
18:36
Имало е няколко читави гърци , но или са ги изгонили от Атина великите демократи , или са ги убили. Сократ и Аристотел.
Ние , с присъщата си проницателност изпозваме две имена като нарицателни : грък и византиец.
Под грък се разбира хитър , злобен човек , който само мисли как да те излъже.
Под византиец се разбира човек , който е готов винаги да те предаде и на неговата дума не може да се разчита.
Заради безкрайните техни предателства ние не сме им се притекли на помощ и сме ги напсували на майка.
След Балканската война те са показали истинското си грабителско лице.
цитирай

Изтрий

Така е ,Тони!
От тях може да чакаме само нож в гърба!
Турският валия ва Македония, бях описал в постинг коментара от него за Балканската воина , беше казал-Защо не потърсихте нас, а тези/ с презрение, Сърби и гърци има предвид/! Ние с вас щяхме да се разберем/ като мъже има предвиз/!
А те подло се обърнаха срещу вас, след като вие свършихте работата!

Да ,на неудобните такава е била съдбата в древна Елада/ пак имагинерна държава/-гонят ги от града за десет години?Демокрация в днешен вариант?Майка ми са я прогонили завинаги?
Много злини ни са причинили те и е неуместно да ги възхваляваме, точно ние!Дори и да има за какво, трябва сдържаност в случая!
Доколкото днешните гърци имат някаква връзка с античните, от тях са наследили само Одисеевщината- лъжа, подлост и измама в комплект!
Щях да коментирам и литературата им, но виждам ,че има коментар за нея и ще го направя там!
Благодаря Тони, за хубавия и уместен коментар относно тези подли "приятели"


Хубава вечер!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Икра!
10.10.2022 22:39
7. ikra - Привет, друже :)
20:04
Интереснен и поучителен постинг, поздравления!
Днес, във времето, когато всеки е специалист във всичко, могат да се срещнат прекалено щури мнения и тези.
Но при теб винаги е интересно, защото темите ти са исторически издържани!
Бъди жив и здрав!
- Ахмед -
цитирай

Изтрий

Благодаря ти приятелю, за добрите думи! Бях дете, дядо ми изпадаше в бяс, като чуе само -грък.Аз по детски се смеех?
На времето, през ПСВ, когато пленените ранени Български войници натоварили на кораб- болница от Солун, там бил и дядо ми. Гърци, въпреки ,че при строги мерки за сигурност в Солун били прехвърлили войниците на кораба, издали това на германците! С надеждата ,че ще потопят кораба с Българите?
Да, но германците, като разбрали ,че на него има ранени Българи, не закачили изобщо този кораб , а потопили конвоиращите го!
За дядо ми, грък беше синоним на долен човек! С времето проумях ,че е бил прав, когато се смеех на яда му!

Всичко най- добро, приятелю Ахмед!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.10.2022 22:58
8. kvg55 - leonleonovpom2,
21:03
Не знам, не знам ... .
Чувал съм, че аварите имали държава – Аварски хаганат.
А българите имали дузина държави.
Но ме измъчва един въпрос : Защо българите си нямаме Омир, "Илиада" и "Одисея"
цитирай

Изтрий

Намекваш за каганата, за чийто земи Карл Велики отправил покана на нашия Крум да си разделят земите му И така границата ни с Франкската империя минала по течението на Тиса, западно от Будапеща! После Маламир и Омуртаг на два пъти побеждават франките и границата се премества към Чешка Моравия Това да ти подсказва нещо?
За " Илиада " и " Одисея " виждам ,че ти е отговорила Тони! Съгласен съм с нея и няма да добавям нищо
Но имам контравъпрос къв тебе Защо от книгите ни от ПБЦ и ВБЦ у нас нищо не се намира? Каква е причината според тебе- Има ги в Русия, Румъния, Унгария, Хърватия, Черна Гора, Украйна, даже в Англия и във Франция-Реймс, свещената книга, над която са се заклевали френските крале при възкачването си на престола ! Разчетена от Петър Първи, защото е Българска!
Защо у нас няма от тях? И подсешащ джокер-Дали не е дело на гърците, нашите приятели? Турци книги не горят и на църковно имущество- не посягат!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
10.10.2022 23:01
9. panazea - Защото, Красимире, Омир е бил сляп певец и е пеел . Даже се спори от къде е и къде е пеел.
22:01
После за записали по спомени поемите или измислили , сложили са едно име , което е някакъв псевдоним и го прекръстили на грък , както сега македонците променят народността на Гоце Делчев. Всичко е много просто. Онзи език е Койне , а сегашният простонароден е димотики.
Старите книги са ги превели отново гърчолята ,на понятен за новото от Египет население, защото сегашните гърци не разбират онзи език .
Цялата фалшификация е станала 500г. пр. н. е. И всичко е една фантазма. Има достатъчно неуки хора на Запад , за да им вярват.
А сегашните гърци са черни , с черни маслинени очи и къдрави коси.
Ако познаваш някой и той не е такъв , значи не е грък , а славяногласен елин.
Нямаме си Омир , защото не сме крадци и лъжци !
И подлите гърци искат да ни откраднат и Орфей и Спартак , за които има сведения.
цитирай

Изтрий

Чудесно описание, нямам какво да добавя и се подписвам под него!

Лека нощ!
цитирай
14. tota - Поздрави за постинга и верният отговор ва въпроса, който си задал?
10.10.2022 23:36
На Гърция ли дължим съвременната цивилизация? Не, разбира се. Не случайно са оприличени на лисицата като народ. Хитри, подли и лукави и крадци на чужди постижения. Ако проследим фолклорът им, веднага ще открием, кое е българско в него и какво са променили. Преведени са само песните на гръцки, всичко друго от носиите, мелодиите и танците са наши. Но, не би, зад нас никой не е стоял, да отстоява интересите ни, както това прави Англия за тях. Или се страхуват от истината, да не се разкрие и да се разбере, че цяла Северна Гърция и Егейска Македония са населени с българи, погърчени вече. Какво е Гърция без присвоените наши земи, "едни овеяни камъни", както пише Атанас Буров. И не само!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
10.10.2022 23:58
14. tota - Поздрави за постинга и верният отговор ва въпроса, който си задал?
23:36
На Гърция ли дължим съвременната цивилизация? Не, разбира се. Не случайно са оприличени на лисицата като народ. Хитри, подли и лукави и крадци на чужди постижения. Ако проследим фолклорът им, веднага ще открием, кое е българско в него и какво са променили. Преведени са само песните на гръцки, всичко друго от носиите, мелодиите и танците са наши. Но, не би, зад нас никой не е стоял, да отстоява интересите ни, както това прави Англия за тях. Или се страхуват от истината, да не се разкрие и да се разбере, че цяла Северна Гърция и Егейска Македония са населени с българи, погърчени вече. Какво е Гърция без присвоените наши земи, "едни овеяни камъни", както пише Атанас Буров. И не само!
цитирай

Изтрий

Незаслужено са издигнати на пиедестал!
Самият гръцки професор каза ,че заслугата им е, че са съхранили постиженнията на предходни, по-развити от тях цивилизации! Което е самата истина!
А подлост, коварство, измами, така характерни за тях, сме изпитали на гърба си и е глупаво, да ги забравяме и зогърбваме
Винаги към тях трябва да имаме едно на ум, да не им се доверяваме сляпо!
Защото ще станем тяхна жертва ,както случаят с Троя!

Как е постъпил Мехмед Втори, когато Гъркът Лукас, командващ армията на ИРИ, го уверява, че през цялото време е работел за него? И му носи подарък-сандъче със злато!?
Какво е направил извенадания Мехмед ? Скочил да го прегръща ли?
Не, нищо подобно! Златото отказал с презрение, а него заповядал да.....обезглавят! Вчера е предал императора си, утре ще предаде и него!
Не му трябва такъв!

Лека нощ!
цитирай
16. tota - Ето нашите хора Каква асимилация, да заставиш едно население да пее песните си на гръцки
11.10.2022 00:13
https://www.youtube/watch?v=fBebBWHrwAo
Зонарадикос - Цестос - Сингахисто - Гимназия за гръцки момичета - ЮНЕСКО -

https://www.youtube/watch?v=56sqWvzp0Sw
Zonaradikos Cestos Източна Ромилия, Как се хваща любовта

https://www.youtube/watch?v=vXE-3n-bwas
Егейска Македония
https://www.youtube/watch?v=jtGN3aTAzFE
Елениното

https://www.youtube/watch?v=XYfdUP9KI8Y
https://www.youtube/watch?v=DREPYJXuaFQ

https://www.youtube/watch?v=Db4dGbIObwA

https://www.youtube/watch?v=yrSMCbAwW7A
цитирай
17. tota - Гледаш и слушаш все едно си в България....
11.10.2022 00:20
https://www.youtube/watch?v=3xbVv70Y1sc

https://www.youtube/watch?v=3xbVv70Y1sc

цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
11.10.2022 09:05
Даваш ми много материал за зареждане на антигръцката батерия!
Един приятел драпа на времето да отиде на специализация в Атина накрая успя!
Попитах го сериозно, с каква цел отива там?
Взе насериозно въпроса ми Да специализира, за какво друго? Тук вече се разсмях с глас
Какво ме будалка, мисли ,че не съм наясно с нивото на науката им там ли? И да ми плащат дза отида няма да отида там да специализирам!
Виж, ако искам да специализирам в областта на лъжи ,измами ,удари в гърба, на първо място са , отивам веднага, без колебание
Като се върна, попитах, какви новости носи? Захили се се Захили се Прав съм бил, ама нали трябва да имам алиби, за да отиде там!

Хубав ден, Ати!
цитирай
19. shtaparov - Фактът, че гърците спорят къде е ...
14.10.2022 05:56
Фактът,че гърците спорят къде е роден Омир означава,че те не знаят къде е роден великия поет! Не знаят и още много неща- кой е строил "Микенските" крепости например,с каква писменост са пишели "микенците",как и кога изчезнаха от Елада ония многобройни царе,за които се говори в Илиада и пр.! Това означава само едно: гърци не е имало в Елада по времето на Омир или онези,които са били гърци тогава нямат нищо общо с "гърците" на Леонидас и Периклес! Съответно на това,езикът на който говорят не е гръцки- той е ахейски,а "гърците" са го заимствали от ахейците така,както са заимствали азбука от финикийците!

Цялата древна култура на гърците е крадена от техните близки и далечни съседи: боговете им са коктейл от божествата на Тракия, Скития, Египет, Индия и Белазгия, дрехите им са като на арабоислямски бедуини, философите и математиците им са откраднали идеите си от Египет, семейните им отношения са като на турците а народа им е невъобразима смес от араби, индуси, египти, либийци, африги, цигани, римляни (ромеи), Българи, Кафтари ("минойци"), Траки, Скити, Илири, лувийци, лидийци, фригийци, кападокийци, грузинци, готи, сирийци, арменци, финикийци, евреи, асирийци, венецианци, ашуйци, карийци, ликийци, авари, склави ("славяни"), етиопи, албанци, турци и пр., и пр.! Гръкоманите пък са презряна пигмейска паплач,от която ми се гади! Да се прекланяш пред някой голям и мощен народ- това го донякъде разбирам,но да се прекланяш пред тъмни Балкански джуджета- това за мене е кощунство,извратеност и голяма гнусотия!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
14.10.2022 16:54
shtaparov написа:
Фактът,че гърците спорят къде е роден Омир означава,че те не знаят къде е роден великия поет! Не знаят и още много неща- кой е строил "Микенските" крепости например,с каква писменост са пишели "микенците",как и кога изчезнаха от Елада ония многобройни царе,за които се говори в Илиада и пр.! Това означава само едно: гърци не е имало в Елада по времето на Омир или онези,които са били гърци тогава нямат нищо общо с "гърците" на Леонидас и Периклес! Съответно на това,езикът на който говорят не е гръцки- той е ахейски,а "гърците" са го заимствали от ахейците така,както са заимствали азбука от финикийците!

Цялата древна култура на гърците е крадена от техните близки и далечни съседи: боговете им са коктейл от божествата на Тракия, Скития, Египет, Индия и Белазгия, дрехите им са като на арабоислямски бедуини, философите и математиците им са откраднали идеите си от Египет, семейните им отношения са като на турците а народа им е невъобразима смес от араби, индуси, египти, либийци, африги, цигани, римляни (ромеи), Българи, Кафтари ("минойци"), Траки, Скити, Илири, лувийци, лидийци, фригийци, кападокийци, грузинци, готи, сирийци, арменци, финикийци, евреи, асирийци, венецианци, ашуйци, карийци, ликийци, авари, склави ("славяни"), етиопи, албанци, турци и пр., и пр.! Гръкоманите пък са презряна пигмейска паплач,от която ми се гади! Да се прекланяш пред някой голям и мощен народ- това го донякъде разбирам,но да се прекланяш пред тъмни Балкански джуджета- това за мене е кощунство,извратеност и голяма гнусотия!


Напълно съм съгласен с тебе, Ангеле! Тукидит е Трак, счита се и, че Херодот -също, а Омир е някакъв псевдоним, прикриващ с него краден фолклор!
Но ,както и да е, Академик Михаил Арнаудов пише ,че преди 400 години в Атина няма гърци, там се говори на арнаутски
Единственото вярно в цялата им история, което даже не е маркирано, че величието им ,което се преписва , не е в резултат на героизъм-ха- ха-грък герой? Такъв дзвер нема, казва шопът! На езика им се дължи Първо Рим го налага сато втори, После ИРИ- също, а в края ня седми век и като първи
Езикът върши работата, кояято гърците никога не могат да свършат Азбуката не е тяхна, знае се ,чия е, а доколко е техен езикът, въпрос на гадаене!
А какви долни неща са свършили в знак на " Благодарност" Заверата ,довела до освобождаването им, е организирана от Българин, хиляди Българи са се борили за тях! От тях няма и един известен, да се е бил за нас?
Ами доносите за Александър Втори срещу нас Безобразното им поведение в Берлин Предателството след Балканската война, Исканията в Ньой и Париж Огромните репарации, затова ,че сме стопанисвали за кратно територии откразнати от нас?
Отврат!
Трябва да съм идиот, да възхвалявам подобен урод и да му се възхищавам? Вместо да взема една гьостерица и нагледно да му покажа какви заслуги, освен крадливи , има към Европейската цивилизация!?

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9307445
Постинги: 1357
Коментари: 29764
Гласове: 103227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930