Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2022 23:09 - Страната на кривите хора,.....не, на огледалата
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2378 Коментари: 14 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имало една странна  страна някога, в която хората били много криви, във всичко!?  И тя вървяла накриво, ту я  има, ту я няма?

 Ето един прост пример Върви чужденец по  пъта си, бавно и спокойно..... Изведнъж , срещу него се появява забързан туземец и със скоростта на звука се насочва право към него?  Ако не успее да отскочи настрани, ще мине през него, все едно ,че е прозрачен и не го вижда?
Ако си мислиш, че върши нещо от държавна величина и затова е така устремен, нищо подобно не предстои! След тебе ще нацели друг нещастен пешеходец и този път може да е успешно!?
  И аз , в съвремието,  изживях подобен ужас!  Добре,  че беше депутатка, а не депутатин/ в смисъл ,че щетите ми щяха да са по- малки , ако беше успяла!/!
Както  казва един съвременен велик философ, какъвто матрялът , такава и землянката!
Всичко било криво, заради матряла!

Например глупакът давал акъл на умника, който без нето не можел да мисли, неграмотният учил писателя как да пише, незнаещият коригирал пропуските в знанията на знаещия? Този ,който в час по история ,на изпитване е казвал ,че спартанците  или  гладиаторите, след тренировки ги водят на кино, давал оценки за ролята на Гърция и Рим в създаването на съвременната цивилизация ? И тем подобни примери! 

Ако някой много, ама много настоява, мога да му дам още примери , но в коментари!
Даже дошъл някакъв чех, с обувки, не по чехли и много млад! Току що завършил Университета!
И видял ,че кривите хора нямат история?  Изпил ракията- парцуца, подарена му от шоп от Банкя и за една нощ написал историята на тези чукундури, любима дума на Златарски! 
Но  и тази история била ,крива! Но в общата кривина изглеждала като безкрайна права! И чукундурът, пардон, чехът, станал министЕр Така е правилно,  да се пише думата !Защото е необходимо, да се подчертае ,че са стерви ,но не големи, за каквито ги броят някои!?!
Жив да го оплачеш! Дащото веднага станал жертва на братчетата на оня какаванин, когото възпял Алеко!?
И той сам стигнал до прозренията ,че в тази страна болен здрав носи и сляп води едноок! Даже и други подобни примери описал, всичките от рода на дадените по- горе!
Накрая чехът кандисал и си отишъл, та се наложило героят на Алеко да го издирва в Прага, за да му поднесе уваженията си!

Добре се носела по вълните на успеха  тази страна ,но тези вълни докарали  и зли конквистадори! Гладни, нещо да докопат! Заредени с мъниста и цветни стъкълца, полагащи се по право на туземците! Но , изненадващо, в замяна получили кръвясали погледи, ясно показващи бъдещи намерения !
Бързо разбрали ,каква е работата и подменили армагатите с криви огледала? Лицата на аборигените светнали от широка усмивка! Конквистадорите, които изначално им се видели като сатани, изведнъж се преобразили на херувими!? Скочили да ги прегръщат и целуват, даже някои , от любов към тях, се опитали да приложат и гръцкия опит в тази област! Да ги ощастливят!?
Поради което, конквистадорите се метнали на конете и се поотдалечили, докато им мине меракът и падне азотното налягане до нормалното!!

Тъй де, малко им са джендарите у тях, че да бият толкова път,да ги търсят тук? Да не са яли вакса?

Като паднал градусът на обичта към тях , те се върнали и раздали цял кораб от криви огледала на аванта ,с най - разнообразни габарити! На великия вожд естествено,  дали най -  великото, глупости, най-толямото криво огледало! Да вижда всичко в розово, както в розовите му сънища!

И всичко се преобърнало изведнъж, като с магическа пръчка?   Всеки си заел мястото, което му се полагало?   В смисъл, спрял серсеминът да поучава професорът, защото самият серсемин станал професор! И естествено некадърникът да учи министЕра, защото кривото огледало го направило тутакси министЕр!
Нещата се нормализирали, съвсем!

Даже историята на чеха се изправила, изчезнали кривините в нея? Уведомили го за тази промяна и той , въздъхвайки,  се съгласил ,че е сгрешил  и отдал кривините и не на кривите хора, които заварил , а на младостта си!?

Само конквистадорите скучаели и си скубели косите , заради грешката ,която допуснали с огледалата! Никой вече не ги взимал насериозно Освен за майтап, за нищо друго не ставали! За Сульо и Пульо! И, Байгън от тях! Ега ти и досадните натрапници!
И накрая ,опънали платната и отплавали! Към планините на Абисиния!
Както в хубавите приказки с щастлив край!!
Остава, за капак ,някои торпедо да ги догони или кораб с пиян Окрайненски капитан,   да ги нацели? Сакън, това е само по телевизията на тази странна страна!

Всяка прилика с действителността е случайна! Напълно!



Гласувай:
18



1. sorossadistfucking - Майсторе, ще сложа едно видео в моя пост, но то не е срещу теб. Макар че се споменава думата Дръжка
11.10.2022 23:15
А когато сняг забръска...
А когато неграмотна мисирка изкълве написаните зрънца с познание..
...що ще чиниш, ти - зимъска?
...Без електричество, без вода, без газ?
Само с твойта перо-дръжка...дръжка...дръж...
))))
цитирай
2. panazea - Много весела и поучителна приказка за лека нощ.
11.10.2022 23:49
Кога ще е продължението?
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей!
11.10.2022 23:56
1. sorossadistfucking - Майсторе, ще сложа едно видео в моя пост, но то не е срещу теб. Макар че се споменава думата Дръжка
23:15
А когато сняг забръска...
А когато неграмотна мисирка изкълве написаните зрънца с познание..
...що ще чиниш, ти - зимъска?
...Без електричество, без вода, без газ?
Само с твойта перо-дръжка...дръжка...дръж...
))))
цитирай

Изтрий

Относно оръжието ми- перодръжсата , ми припомни съвета на Сталин преди революцията , адресиран към матросите
Той е главен редактор на вестник "Правда" , издаван в Петербург и пише огнени статии в него!
Матросите трябва да отидат на митинг пред двореца
Преди това искат съвет от Сталин с оръжие или без, да отидат там?
Сталин замислен, ненужно побутва молива на ухото си, който винаги носи там
Накрая казва:
-На нас, журналистите, оръжието винаги е на мястото си- и посочва молива на ухото си-А вие идете на митинга ,както прецените ,че е най- добре!
Матросите отишли пред двореца въоръжени до зъби! За ужас на охраната!

Лека нощ!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
12.10.2022 00:02
2. panazea - Много весела и поучителна приказка за лека нощ.
23:49
Кога ще е продължението?
цитирай

Изтрий

Не бях мислил, наистина, за продължение?
Но , даде ми идея, темата да е отворена!
И при нови кривини или неизправени стари, да се задейства!

Лека нощ!
цитирай
5. panazea - Днес научих , защо Старият свят се сгромолясва !
12.10.2022 12:48
Заради корупцията !
И България не е най-корумпираната страна на света !
Андропов се е опитал да им сложи юздите , но не му стигна времето.
А нашите тошовчета се продадоха на Изток и на Запад едновременно .
За да си измият ръцете като Пилат Понтийски , се оправдават с народа си.
Но аз помня хората от онова време! Бяха трудолюбиви , добродушни и почтенни !
Новото време създаде комсуматорите и корупцията.
На времето нашите деди и родители не взимаха подкуп , защото бяха почтени.
Ние не вземахме подкуп , защото не е почтено. Само търгаши и конекрадци си позволяваха. Синът на Пеко , Дако , Боков , на батето.
После малките тошовчета изпълзяха от дупката и сътвориха това , което виждаме сега. После станаха професори ! Всичките. Създадоха си и Университет за професори от бившите във властта !
И сега тяхният грях искат да хвърлят върху нас ! Ха ха !
Бъди честит !
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
12.10.2022 13:34
5. panazea - Днес научих , защо Старият свят се сгромолясва !
12:48
Заради корупцията !
И България не е най-корумпираната страна на света !
Андропов се е опитал да им сложи юздите , но не му стигна времето.
А нашите тошовчета се продадоха на Изток и на Запад едновременно .
За да си измият ръцете като Пилат Понтийски , се оправдават с народа си.
Но аз помня хората от онова време! Бяха трудолюбиви , добродушни и почтенни !
Новото време създаде комсуматорите и корупцията.
На времето нашите деди и родители не взимаха подкуп , защото бяха почтени.
Ние не вземахме подкуп , защото не е почтено. Само търгаши и конекрадци си позволяваха. Синът на Пеко , Дако , Боков , на батето.
После малките тошовчета изпълзяха от дупката и сътвориха това , което виждаме сега. После станаха професори ! Всичките. Създадоха си и Университет за професори от бившите във властта !
И сега тяхният грях искат да хвърлят върху нас ! Ха ха !
Бъди честит !
цитирай

Изтрий

Подписвам се под всяка една дума в твоя коментар! Че е вярна и точна!
Дядо ми взимаше половин цена за труда си когато , някъде около осем годишен, коригирах цените му, след разузнаване! Нарече ме на шега шашкънин и ми каза да не ги пипам повече За него са важни добрите приятели, не парите!
Баща ми, беше уредил един турчин, да не чака, да го натоварят с предимство И той го дарил с руканка и пари ! Парите отказал категорично, но за луканката турчинът намерил слабото място Дава я не за него , а за децата му!
Пари! Майка ми ходеше поне час преди звънеца на училище и даваше консултации? Веднъж и казах, на 12 години бях, защо го прави, никой не я задължава? А тя каза , че будни деца са, затова, иска да успеят!
Загриза ме ревността А аз не съм ли будно дете! Заспал ли съм?
Разсмя се! Ти си изключително дете, аз вече се уча от тебе!
Е, шегуваше се!
И всичко това без пари, не като сегашните помияри, да поискат първо пари
И аз, по наследство не поставям парите на първо място Каквото и да свърша, пари в аванс не приемам
Имали ми доверие? Ами , ако не го оправдая? Нямало такъв случай!
да, но винаги има първи път!
Да, най-големи врагова на комунизма са бившите изявени комунисти
На тази, която във Варшава ме обяви за враг, синът и е в САШ?
А може би, такива като мен, още тогава са му пречели да е там, затова съм враг!
Долнопробна опортюнистка! И други поразии се опита да ми направи!

Всичко най- добро, Тони!
цитирай
7. mt46 - ...
12.10.2022 13:35
Добре е човек да вижда и своите кривини! И да не се мисли за безгрешен, за по-прав, по-умен, по-учен от утвърдените световни и български учени!...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Да ,това е похвално, което казваш ,Марине!
12.10.2022 14:03
7. mt46 - ...
13:35
Добре е човек да вижда и своите кривини! И да не се мисли за безгрешен, за по-прав, по-умен, по-учен от утвърдените световни и български учени!...
цитирай

Изтрий

Ако правиш обаче, някакъв Юлиевоподобен намек за мен, грешиш!
По начало съм скромен и не парадирам! До момента когато хвана някой ,че това се използва като моя слабост!
Тогава си отвоювам мястото, безкомпромисно!
Какво имаш предвид в случая, че не Рим е създал Европейската цивилизация , а несъществуващата като държава Елада ли? От сън да ме събудят ще твърдя ,че е Рим и не ме интересуват разни авторитети!

Припомняш ми един жалък случай за наш "авторитет" за една ,блокирала ми статия една година! Заради това, че била грешна според нея? Разбрах след година ,като се заинтересовах
Статията не само беше публикувана без нейната пиклива рецензия, но и резултатите и потвърдени от поне 20 учени в американски университет Не съм броил списъка им, колко са, но там някъде, когато открих публикацията И заради това буквоядно нищожество, те ме изпревариха с няколко месеца!
После, представители на фирмата- производител ме обявиха за изобретател!

Аз нямам лошото самочувствие ,че съм нищо в науката? Резултатите ми са го изградили, когато директори на водещи предприятия са ме искали да работя за тях, посрещали са ме и са ме изпращали до портала?.....

Не ме интересува, кой какъв авторитет е, интересува ме резултатът му
Тръгна ли по тая плоскост ,че този е по-умен, по -безгрешен, по- прав, по - учен от мен, аз съм творец , а не преписвач, по- добре е, да отстъпя работата на него, да не се занимавам изобщо с нея!?
И търся резултат, а не гоня доказателства ,че съм такъв! Не съм работил за тях! Но съм ги получавал! Има честни и почтени хора, не само завистливи некадърници!
Не, на тебе съм благодарен ,че повдигна този въпрос, в никакъв случай не визирам тебе!

Хубав ден!
цитирай
9. kvg55 - leonleonovpom2,
12.10.2022 20:03
Приказките не са отживели,това е една съвременна приказка.
цитирай
10. leonleonovpom2 - 9. kvg55 - leonleonovpom2, 20:0...
12.10.2022 20:48
9. kvg55 - leonleonovpom2,
20:03
Приказките не са отживели,това е една съвременна приказка.
цитирай

Изтрий

Всеки възрастен е пораснало дете! В него има място, запазено за приказките с щастлив край!

Хубава вечер, Краси!
цитирай
11. shtaparov - Добре е човек да вижда и своите кр...
13.10.2022 13:12
mt46 написа:
Добре е човек да вижда и своите кривини! И да не се мисли за безгрешен, за по-прав, по-умен, по-учен от утвърдените световни и български учени!...

Добре е човек да ги вижда,но още по-добре е да прикрива кривините на своите хора и да им ги казва под сурдинка,а не да ги резили. Целта е да им се помогне дружески кривините да бъдат отстранени с общи усилия,за да не се излагаме пред чужденците! Ти обаче не мислиш така- когато нещо го смяташ за кривина,излагаш го пред всички а после,с лъжите на казионите го оправдаваш. Аз съм почти такъв,ако не напълно- казионите за мен са чужденци,с тях мога да правя в мойта бащиния каквото си поискам! А с теб: каквото повикало,такова се обадило- ти не проявяваш дружеско чувство към мен и със заблудата че си прав,опитваш да ме резилиш! Е драги- няма да успееш: най-много аз да орезиля казионите,а покрай тях- и тебе...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
14.10.2022 15:45
11. shtaparov - Добре е човек да вижда и своите кр...
13.10 13:12
mt46 написа:
Добре е човек да вижда и своите кривини! И да не се мисли за безгрешен, за по-прав, по-умен, по-учен от утвърдените световни и български учени!...

Добре е човек да ги вижда,но още по-добре е да прикрива кривините на своите хора и да им ги казва под сурдинка,а не да ги резили. Целта е да им се помогне дружески кривините да бъдат отстранени с общи усилия,за да не се излагаме пред чужденците! Ти обаче не мислиш така- когато нещо го смяташ за кривина,излагаш го пред всички а после,с лъжите на казионите го оправдаваш. Аз съм почти такъв,ако не напълно- казионите за мен са чужденци,с тях мога да правя в мойта бащиния каквото си поискам! А с теб: каквото повикало,такова се обадило- ти не проявяваш дружеско чувство към мен и със заблудата че си прав,опитваш да ме резилиш! Е драги- няма да успееш: най-много аз да орезиля казионите,а покрай тях- и тебе...
цитирай

Изтрий

Прав си, приятелю!
Казионните учени, случайни, резултат на случая, са изключително вредни! Те не признават грешките си и ги защитават като Сталинград!? С цената на всичко
Например малко известно е ,че Иречек е признал грешката си, дело на младостта му, пред Ганчо Ценов!
А тези казионни учени стигат до парадокса, Г.Ц. да стане професор в Германия, а те да му попречат в България да стане и доцент дори По- турци и от султана дори?
Какво говоря, моите резултати бяха признати първо от Американски учени, а след това, с битки - от нашите?
То, прекаленият светец, казионен учен в случая и богу не е драг, но този заслужава кърпел в добавка, освен ,че е противен!
цитирай
13. karpis - Иречека добре го е казал!
18.10.2022 23:21
Като влезеш в българска тоалетна най-добре разбираш душевността им!Чиляк със солидно за времето си образование,а тия тука изисквали от него свидетелство за грамотност,демек може ли да пише и чете!Тъй навремето са си избивали злобата и комплексите към знаещите и можещите!Прилики от тогава и днес бол!
Поздрави!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Кристина!
19.10.2022 09:50
13. karpis - Иречека добре го е казал!
18.10 23:21
Като влезеш в българска тоалетна най-добре разбираш душевността им!Чиляк със солидно за времето си образование,а тия тука изисквали от него свидетелство за грамотност,демек може ли да пише и чете!Тъй навремето са си избивали злобата и комплексите към знаещите и можещите!Прилики от тогава и днес бол!
Поздрави!
цитирай

Изтрий


Да, нищо не се е променило от близо век и половина в съзнанието на Българина Робското особено- никак!
За съжаление, не за похвала!
Благодаря ти за отзива!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9149229
Постинги: 1349
Коментари: 29654
Гласове: 102622
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031