Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2022 10:23 - Авторството
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2211 Коментари: 14 Гласове:
37

Последна промяна: 11.11.2022 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Наскоро писах постинг на тази тема За оспорваното авторство !В защита на  официалния  автор , естествено, не на хипотетичния! Какво да се защитава на хипотетичния, окрадения, да го наречем?  Нито се знае кой е, нито ,какво е написал?
Ами , ако е дело на зложелатели? Плюс това, одумваните автори имат и други трудове, които са индикатори също, че оспорваният труд е техен

За успокоение на блогърите пенкилери, следващите редове не са апотеоз на работата ми, а са само потвърждение на гореказаното

Това ,че мога да пиша, го откри учителката по литература в девети клас!  По куриозен начин
Имахме тема за развиване  Написах за един час два двойни листа Хвърли и поглед, като я прибра за проверка И се възмути Това на игрището ли съм го писал? Как е възможна такава несериозност? Но на следащия час върна само моята работа, разходи се до последния чин и ми я даде с думите-Възхитена съм!
Но на следващата година, тя напусна, дойде друга, която не харесваше моя стил и аз поех в друга посока

Но работата ми беше свързана и с писане И бързо беше забелязано умението ми Отчетите по темите се проверяваха от ръководителя Обичайно беше, да ги коригира Така беше и с мен  Но корекциите, които в началото не бяха малко, намаляваха с всеки отчет Докато накрая ,ме върнаха още от вратата, да го давам за печат! На въпроса ми, защо няма да го гледа се отговори, че той така хубаво е написан, че може само да се развали !Повече отчети да не нося, да ги давам за печат направо
Е, това ми помагаше и в писането на статиите  Има си основни правила, те като се спазват, всичко е наред!  И червената нишка от началото до края да не се губи!
Във връзка с паметния знак на прадядо ми поискаха статия в печата Родът възложи това на мен, нямаше друг
И статията излезе Като мое  задължения я написах
Но получих признание и похвали от близки и познати Изненадани от качеството
И така почна всичко!
И така се стигна до питането на майка ми-Откъде идва това у тебе? Позачудих се, но разбрах накъде бие Казах й, че нямам никакви заслуги, дължа го на нея и на баща ми-на нея любовта към знанието и подредеността във възприемането му, на баща ми-любовта към историята

Един познат, способен математик, но с трудности в писането ,ме помоли да прегледам негова статия, да я обработя, както аз мога и да ползвам връзките си за публикуването й!
Прегледах я! В този вид ,имаше интересни неща в нея, той като математик ги беше уловил,  но не ставаше за публикуване Казах му ,че ще я оправя, но срещу съавторство, пиша я един вид отново!
Оправих я, премахнах ненужни неща, запълних празнини, свързах всичко и дописах заключението Мислих дълго, но все пак реших ,че имам моралното право,  ,да съм автор! Двете статии бяха съвсем различни ,на различни полюси!
Дадох му я да прегледа. Като видя името ми на второ мясно ,не му стана приятно, видимо? Но нищо не каза Но като започна да чете , очите му светнаха! Накрая призна, че съм направил това, което той не е успял! Доволен е !Попитах, за авторството видял ли е ? Да, така сме се разбрали!

Статията излезе и  имаше успех! После той ми се разсърди, явно сметна ,че не съм му нужен и каза ,че втората част сам ще  си я напише
Има ги и двете в блога, във вестник не излезе !Разликата е очевидна ,между първата и втората, въпреки ,че и тя е пипната от някой!
Както и да е, затворена страница, просто го давам като пример за различното авторство

Та ,да речем,че Шолохов, Дончев, Вазов, Хайтов, по някакъв начин са придобили някакъв ръкопис И са написали книга Това ,че са автори не е оспорвано в момента Минават години, предложени са за най- високата награда в литературата и тогава някой вади кирливи ризи, че не били автори? Ползвали чужд ръкопис, даже посочва и чий?  Добре, но трябва и да го докаже Най-  сигурното доказателство е ръкописът Но той, естествено липсва! Другото е, да почне да разнищва стила на писане на автора и да докаже, че това не е в неговия стил написано И това го няма?
Е, какво излиза, че има само завист и злоба ли?

Един приятел, преди години каза ,че ще плати 50 лева  в радиоуредбата и ще каже по мой адрес ,че всичко написано от мен е плагиатство Нямам един собствен ред В духа на шегата попитах, как ще го докаже? Там доказателства не искали, парите ги интересували!?
Скарахме се !
После се извини, пошегувал се, знае ,разбира се, че аз съм автор!
Но, един вид е като приказката за сестра ти, каквато ти нямаш!



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Иване!
11.11.2022 11:57
Да, съгласен съм с написаното по темата...
Веднъж, преди много години, и мен ме бяха обвинили в плагиатство тук, в блога – за стихотворението ми "Най-хубавата". Добре, че го бях публикувал в стихосбирка! Обвинителката започна да извърта, че съм го бил откраднал от баба й! Тя не можеше да докаже нищо черно на бяло, за разлика от мен... А аз не познавах нито нея, нито баба й... :)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Тайфунке, с нежно име!
11.11.2022 13:53
1. marana69 - д утроо, ванкоо,на това, твоето,
11:02
писане , и творчество, ли му казват вече...))
.............нали, те виждаме..катадневно..
ти не можеш, да напишеш, един къс, хубав разказ..пътепис или есе..
това,което 'трушаш' тук, са лакардии, вървежни, за в Кръчмата..нема лошо..
у теб ,липсва, дори, елементарно чувство..за критичност,
и себерефлексия...
но, има и по прости и смешни,от теб, да те друсат на П ва, с 1000..
това,ще го пусна на циклостил..Време е ,някой, да каже
и 2 -3 думи, на място.бъди здрав..
/ Аз, Юлия
цитирай

Изтрий

Сбъркала си географската ширина! Тук все още тайфуни няма! Или ти си първият?
А, че нямаш образование си личи от компактното ти мнение, не го бъркай с компетентно!
Поради липса на образование, не ставаш за оторизиран литературен критик!Но с помощта на алкохол или дрога и това може да стане

Но ,това да не те притеснява ,ни най- малко!
Тази работа са я свършили редакторите на вестници и списания, които с удоволствие са приемали работите ми, за твое сведение! Много са, не ги водя на отчет Даже имам и струва ми се ,рекорд Да предам статията в неделя следобед, и в понеделник тя вече да е публикувана?
Твоят рекорд какъв е? Че при цялата си компетентност ,нямаш нито една ли?
Напъни се, може пък да снесеш нещо!?

И следи тайфуните, географската им ширина!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Продължение!
11.11.2022 14:04
Пусни на циклостил коментарите на 12- те ти профила Които си разменят в един постинг И следи, тези от Четвърти километър да не разберат!
Не е ли време ,тази лудост да бъде излекувана-изтрита!?
Аз, ако е в правомощията ми, ще те залича отвсякъде, ако не можеш да дадеш свястно обяснение, от каква нужда имаш толкова профили? Че страдаш от раздвоение на личността е ясно Но при тебе е раздвайсеторение!?

Бъди нормална!

И си търси подходяща компания на такива, поне близки до тебе
Това ти е последния коментар!
Разбра ли тайфунке ,с неадекватните и смахнати коментари!?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
11.11.2022 14:39
1. mt46 - Здравей, Иване!
11:57
Да, съгласен съм с написаното по темата...
Веднъж, преди много години, и мен ме бяха обвинили в плагиатство тук, в блога – за стихотворението ми "Най-хубавата". Добре, че го бях публикувал в стихосбирка! Обвинителката започна да извърта, че съм го бил откраднал от баба й! Тя не можеше да докаже нищо черно на бяло, за разлика от мен... А аз не познавах нито нея, нито баба й... :)
цитирай

Изтрий
Върлуваше някакъв тайфун в блога ми, с женско име!?
Тази тайфунка не може да си преброи профилите, заела се да ми брои читателите, които са поне 10 пъти повече от тях!? Дори и сто да са!

В блога със сигурност ще се намери някой, способен да те обвини , че се опитваш да загасиш Слънцето!? И не само в блога!

Ето, блоговото чудо твърди ,че не мога да пиша, при положение ,че имам трицифрено число статии в най- различни направления-химия, история, краеведство, нумизматика, спорт....!
Да, в едно е права,че като нея и да се съдера, никога не бих могъл да пропиша!
Въпросната ти обвинителка да не би да е същата, за която говоря!
Гузен ,негонен бяга И една друга ме нарече с епитет, може би се беше разпознала?
Аз такива герои като нея в постингите си нямам!
Какви хора има в България? И после, не била в ред!
Туй поне е било в чужбина Как не е възприело нещо такова, да я облагороди?
Погледът му все в чужзото? Оправи себе си първо, тогава другите и то при положение ,че те помолят!
То бива злоба и завист, ама сложи мярка!
Ега си и подложката, която не се облагородява!

Хубав ден!
цитирай
5. monarh1991 - Здравей, приятелю!
11.11.2022 14:48
И аз съм наследил любознателността и любовта към историята от своите родители. Само че баща ми е писал разкази като ученик, аз пиша стихове и статии и превеждам. Мисля че ти бях казал, че от един сайт публикуваха моя статия, но са съкратили и редактирали текста, явно си имат някакви съображения. Може би не трябва да са дълги текстовете. Иначе в някаква статия в блог бях виждал част от моя поредица за средновековна Босна. Аз не се сърдя, тъй като е превод, но можеше да посочат източник. Аз посочвам за всички статии. Относно ръкописите, тези на Тихият Дон са открити. И е направена графологична експертиза, доказваща, че почеркът е на Шолохов. Това четох в една статия наскоро.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
11.11.2022 20:13
5. monarh1991 - Здравей, приятелю!
14:48
И аз съм наследил любознателността и любовта към историята от своите родители. Само че баща ми е писал разкази като ученик, аз пиша стихове и статии и превеждам. Мисля че ти бях казал, че от един сайт публикуваха моя статия, но са съкратили и редактирали текста, явно си имат някакви съображения. Може би не трябва да са дълги текстовете. Иначе в някаква статия в блог бях виждал част от моя поредица за средновековна Босна. Аз не се сърдя, тъй като е превод, но можеше да посочат източник. Аз посочвам за всички статии. Относно ръкописите, тези на Тихият Дон са открити. И е направена графологична експертиза, доказваща, че почеркът е на Шолохов. Това четох в една статия наскоро.
цитирай

Изтрий

Така е приятелю, каквото имаме, дължим го на родителите! Наш дълг е да го развием, ако можем, а не да го унищожим!
Да, статиите са зависими от наличното място, ако не достига, гогава съкращават
Редно е, като се използва нещо чуждо, да се цитира
Аз веднъж на шега казах на човек, който ме уведоми ,че ме е цитирал,че е можел и да не го направи!
Реагира бурно-Как така, всички знаят ,че аз съм писал първи по темата, той ще се прави на незнаещ?
Редно е било да укажат, че ползват твой превод !
В никакъв случай не защитаван плагиатството, но да се заговори за него, едва когато стане дума за Нобелова награда е най-малкото непочтено Знак е за злоба и злонамереност Да се попречи!
Имаме си я тази долна чертичка, да попречиш ,вместо да подкрепиш
Ето ,в това отстъпваме и то много в поведението на чужденците
И да живеят с години там някои, примерът е по- горе, не могат да възприемат таззи черта
Добре ,ще постигне целта си ,ще смачка този , който незнайно защо, смята че му пречи? Е, какво ще предложи в замяна? Нищо, естествено!
Е, какъв е смисълът тогава, има ли нещо нормално в него?

Хубава вечер!
цитирай
7. leonleonovpom2 - За сведение на тези с криворазбрана ...
12.11.2022 00:31
За сведение на тези с криворазбрана скромност
Атакуващи мен, че съм нескровмен и вероятно лъжлив
Момент, лъжата е останала в детската градина при мен Но да видим те колко са скромни в случая С какво са над мен, че си позволяват критика в Текста горе съм написал:
"За успокоение на блогърите пенкилери, следващите редове не са апотеоз на работата ми, а са само потвърждение на гореказаното"

Защо да не ползвам лични мои данни, за да не търся примери в литературата При положение ,че ги имам
Коригирал съм не само чужди статии Писал съм и дипломни работи, на студенти, чийто ръководител съм бил! И особено съм щастлив с една от тях Че тя беше оценена с " Отличен" По този начин възтържествува справедливостта , най- накрая!След години, заобиколно, чрез чужда работа Тази шестица беше компенсация за отнетата ми при моята защита Напълно несправедливо!
цитирай
8. zaw12929 - ОТ ДРЕВНОСТТА ИДЕ ПОВЕЛЯТА&quo...
12.11.2022 03:33
ОТ ДРЕВНОСТТА ИДЕ ПОВЕЛЯТА"НЕ СИ ОСТАВЯЙ МАГАРЕТО В КАЛТА..."
ТРУДНА Е БОРБАТА СЪС ЗАВИСТТА И ЗЛОБАТА

ЗДРАВЕ И УСПЕХИ!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
12.11.2022 08:49
8. zaw12929 - ОТ ДРЕВНОСТТА ИДЕ ПОВЕЛЯТА&quo...
03:33
ОТ ДРЕВНОСТТА ИДЕ ПОВЕЛЯТА"НЕ СИ ОСТАВЯЙ МАГАРЕТО В КАЛТА..."
ТРУДНА Е БОРБАТА СЪС ЗАВИСТТА И ЗЛОБАТА

ЗДРАВЕ И УСПЕХИ!
цитирай

Изтрий

Благодаря за отзива!

Завистта и длобата са вечни те са професия
У нас, за разлика от другите неща са отлично развити
На професионално ниво са!
Такива професионалисти има и в блога Разбира се, действат прикрито, приписват си и благодетелност
Раздават тези си качества под такава форма!

Хубав ден!
цитирай
10. nedovolen - Единствения "недостатък...
12.11.2022 09:32
Единствения "недостатък" на постинга ти е, че е трябвало да изчакаш още малко, за да стане 11.11. 11:11
:)))
цитирай
11. kvg55 - leonleonovpom2,
12.11.2022 11:11
Времето отдава всекиму дължимото и поставя всеки на мястото му.
Прав си! Точно завист има.
Тодор Боров, съставител на книгата "Мъдростта на вековете", казва, не мога да цитирам дословно, че всяка умна чужда мисъл, смята и за своя.
Творческите личности трябва да бъдат щедри и великодушни по отношение на идейната си и духовна собственост.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.11.2022 14:53
10. nedovolen - Единствения "недостатък...
09:32
Единствения "недостатък" на постинга ти е, че е трябвало да изчакаш още малко, за да стане 11.11. 11:11
:)))
цитирай

Благодаря ти за отзива! Страшно си наблюдателен! Да си призная, не ми е и минавало през ума, иначе щях да го направя!

Всичко най- добро, приятелю!

Изтрий
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
12.11.2022 15:26
11. kvg55 - leonleonovpom2,
11:11
Времето отдава всекиму дължимото и поставя всеки на мястото му.
Прав си! Точно завист има.
Тодор Боров, съставител на книгата "Мъдростта на вековете", казва, не мога да цитирам дословно, че всяка умна чужда мисъл, смята и за своя.
Творческите личности трябва да бъдат щедри и великодушни по отношение на идейната си и духовна собственост.
цитирай

Така е, надареният човек трябва да е щедър Това ,което му е дадено свише, да го раздава!
Имах съученик, реално бяхме конкуренти, но той хвалеше мен!? Признаваше, отстъпваше ми лидерството ! Нямаше завист, нямаше злоба!
И реших ,че и аз трябва да съм такъв Да раздавам това, което щедро ми е дадено!
Да бъда далече от злобата и завистта, да се боря, да не ме обсебват!

Хубава вечер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Днес видях в пресата обширен ком...
16.11.2022 01:06
Днес видях в пресата обширен коментар, давала ли е книги ФаниПопова на някои писатели ,да ги публикуват срещу заплащане?
Твърди се ,че в частни разговори, тя е казвала ,че е дала " Време разделно" и " Пътят към София" на двама млади писатели ,да ги публикуват Но няма писмен документ, че го е направила, поради липса на пари Между другото, точно в този период, в който те са публикувани, забраната за публикациии и е паднала и тя не е имала такъв проблем, че да продава книгите си
Опитен редактор бързо може да хване разликите по стила на тези книги с други на същите автори, при положение ,че липсва оригинален ръкопис!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9255120
Постинги: 1355
Коментари: 29744
Гласове: 103081
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930