Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2022 20:58 - АРЖЕНТИНА АУРЕА
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3075 Коментари: 21 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 СРЕБЪРНАТА  ЛАТИНОАМЕРИКАНСКА СТРАНА ТАЗИ ВЕЧЕР СТАНА ЗЛАТНА - ВЪВ ФУТБОЛА!
АУРЕА, ПОДОБНО НА ДОМУС АУРЕА !Златния дом на Нерон- на мястото, където днес се намира Колоса - Колизеят! 
Преди седмица предвидиХ финал Аржентина - Франция, с победител Аржентина!
Дадох и някои" съвети", как да се избегнат подводните камъни! Да се потърсят индиански шамани в Патагония!
Шегувам се, всичко е случайност и късмет!
Спокойно победител можеше и да  Франция! 
В такива мачове, които симпатизирам и на двата отбора , кой от тях искам да победи, определям на самия мач!
Е, от първата минута това беше Аржентина! Стисках палци за нея, да победи!
Струва ми си, че Франция плати заслужен данък на размиването на националността! Нали за национални отбори става дума? Какви са тези французи с цвят на узрели къпини? Не, не е расизъм, но никъде не пише че това е типичния цвят на френската нация, на французина!
Затова смятам,че  французите заслужено се разминаха с втора,, поредна титла

ЧЕСТИТО, АРЖЕНТИНА АУРЕА!



Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iw69 - Фрапантен бе
18.12.2022 21:10
мачът Франция-Англия, почти нямаше бели футболисти на терена и от двата отбора.
цитирай
2. bojinkata - И аз за аржентинците стисках палци! ...
18.12.2022 21:29
И аз за аржентинците стисках палци! Франсета, но черни! Баси!
цитирай
3. panazea - Много опасен спорт е футбола ! Такова ритане по глезените . Препречване , спъване !
18.12.2022 21:45
Двама си счупиха главите при скачане за топката.
Отборите ми се сториха равностойни . Но играта беше груба !
За пари на какво ли не са способни хората.
Нямаше я тази красота на играта от едно време , когато играеха слабичките холандци , виртуозните германци , надъханите италианци. Тогава гледахме наистина едно шоу , сега гледаме груба игра .
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Ив!
18.12.2022 22:39
1. iw69 - Фрапантен бе
21:10
мачът Франция-Англия, почти нямаше бели футболисти на терена и от двата отбора.
цитирай

Изтрий

Лесно дават гражданство на чужденци!
Всъщност ,точно това е затрило Рим, Спарта преди това
Докато войниците са били спартанци и римляни, никой не е можел да ги победи но, когато наемниците станали водещи- край!
А римляните са дали гражданство на всички свободни пълнолетни мъже ?
Така действа Франция - на милиони хора от бившите колонии е дала и дава френско гражданство? Англия не остава по- назад
Ще плащат с националността си
Англичаните затова отстраниха принц Хари Не беше далечна перспективата ароевропеец да поеме короната!
Но ,затова министър- председателят им е индиец!

Всичко най- добро!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей!
18.12.2022 22:47
bojinkata написа:
И аз за аржентинците стисках палци! Франсета, но черни! Баси!


Вай, влезе един, накичен по главата, сякаш току що излязал от джунглата?
Искат с африканци да направят общ, европейски народ?
Това е стара идея, предприета от Александър Македонски! Сгромолясала се е, заради абсурдността си! Завършила е с великото преселение на народите Основната част от тези преселници са тези Европейци, които са отишли до Индия И ние сме били там!

Аржентинците поне са европейци- предимно испанци и италианци! Има и Българска диаспора там Дано някога се появи и Българин в отбора им, да да има на кого да се радваме, след като при нас няма!



Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
18.12.2022 22:55
3. panazea - Много опасен спорт е футбола ! Такова ритане по глезените . Препречване , спъване !
21:45
Двама си счупиха главите при скачане за топката.
Отборите ми се сториха равностойни . Но играта беше груба !
За пари на какво ли не са способни хората.
Нямаше я тази красота на играта от едно време , когато играеха слабичките холандци , виртуозните германци , надъханите италианци. Тогава гледахме наистина едно шоу , сега гледаме груба игра .
цитирай

Изтрий
Така е, опасна игра е! Един мой по- далечен братовчед, почина от петно в мозъка, получено при удар с крак в главата! Беше известен футболист, вкарал гол на Ювентус! Играеше в Локо Пловдив, вкарваше страшни голове! Отиде си на 35 !Получаваше внезапни припадъци, паднал в язовира, нямало никой около него и се удави!

Да, парица е царица!

Да живее Златна Аржентина, достави ни радост!
цитирай
7. zahariada - Здравей! приятелю
19.12.2022 09:21
И аз бях за Аржентина! След толкова години...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!!
19.12.2022 09:37
7. zahariada - Здравей! приятелю
09:21
И аз бях за Аржентина! След толкова години...
цитирай

Изтрий

Аз също бях за Аржентина! Въпреки, че веднъж бях срещу нея Гледахме полуфинален мач с един приятел -италианец - Италия и Аржентина Е, нямаше как, после се наложи да го утешавам, защото той много тежко прие загубата Спомням си и думите си- Спокойно, това се случва По- добрият да загуби, игра е!

Хубав ден, Захари!
цитирай
9. nedovolen - Бях предвидил 1:0 за Аржентина, не ...
19.12.2022 10:21
Бях предвидил 1:0 за Аржентина, не познах. Голове като тикви в полето. Неземна игра. Заслужена победа.
Макрон казал на жена си: мамо, загубихме. Скоро напущаме Шенген.
Какво не прави футбола.
:)))
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
19.12.2022 14:20
9. nedovolen - Бях предвидил 1:0 за Аржентина, не ...
10:21
Бях предвидил 1:0 за Аржентина, не познах. Голове като тикви в полето. Неземна игра. Заслужена победа.
Макрон казал на жена си: мамо, загубихме. Скоро напущаме Шенген.
Какво не прави футбола.
:)))
цитирай

Изтрий

Аз уж познах финала и победителя, но нищо не спечелих!?
Ти ,поне се развай, че нищо не си ззагубил
От теб научавам интересна новина за Макрон! Че жена му го е осиновила!?
Впрочем, крайно време беше! Танте Меркел не успя, но французойката успя!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. kvg55 - leonleonovpom2,
19.12.2022 22:16
Бях на път и не го гледах и не съжалявам.
Хибридните петли не кукуригат пред оригиналните гаучоси.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
19.12.2022 22:44
11. kvg55 - leonleonovpom2,
22:16
Бях на път и не го гледах и не съжалявам.
Хибридните петли не кукуригат пред оригиналните гаучоси.
цитирай

Изтрий

Не си сбъркал!
Аржентинският треньор, шапка му свалям, но в последните 30 мининути направи голяма услуга на франсетата, които бяха гроги и не знаеха ,къде се намират?
Защото в двата отбора имаше разлика в полза на Аржентина и тя се казваше де Мария! Беше им взел страха А това във футбола ти пречи да играеш, имаш ли страх!
Вярно, умори се много! Но дори само да стоеше до тъч линията на левия фланг и от време на време да прави рейд ,беше достатъчно! Но треньорът побърза да го смени и това беше груба тактическа грешка! Страхът у французите изчезна, вече не бяха разногледи, кого да вардят, де Мария или Меси

Но, както казват самите французи, туте биен ки фини биен- Всичко е добре, когато свършва добре!Грешките, междинните, нямат значение!

Хубава вечер!
цитирай
13. sorossadistfucking - Описал съм всички РОБОВЛАДЕЛЧЕСКИ И КОЛОНИЗАТОРСКИ ДЪРЖАВИ-УРОДИ
19.12.2022 22:53
Целта ори всички тях са ЕКОномически. Намесването на спирта е за да изглежда заробването като опиум и прах в очите на робите някога и днес техните наследници.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Привет, приятелю!
19.12.2022 23:10
Прав си, категорично!
Всичко се изчерпва с една прастара истина:
Вълкът козината си мени, но нрава- никога!

Весели празници!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Тука разнасят една гущерка- игу...
20.12.2022 09:25
Тука разнасят една гущерка- игуана, която точно познала, че Аржентина ще е шампион!?
Няма ли някой да им каже, поне на тези в телевизията, че аз девет дни преди финала предсказах точния мач за финала и точния щампион?
Ало, аржентинци, поради името си бяхте в опасност, да вземета само полагащото ви се сребро!?
Аз ви разбърках картите за златото!

Благодаря Ви, за предоставената възможност! Да се докажа!
цитирай
16. blagovesteliseev - и аз бях за Аржентина
20.12.2022 21:55
по едно време се бях отчаял, интересен мач, достоен финал
цитирай
17. born - Май надушвам роднинска линия !
20.12.2022 22:00
leonleonovpom2 - leon - Leo - Leo Messi ?

© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.- first HISTORY expert of TTAF.
ПП. А доколкото е известно на широката публика и leonleonovpom2 е бил талантлив футболист по времето на Марадона !
Не случайни бяха екзактните прогнози за финала !!!


цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Благовест!
20.12.2022 23:19
16. blagovesteliseev - и аз бях за Аржентина
21:55
по едно време се бях отчаял, интересен мач, достоен финал
цитирай

Изтрий

Разбира се, че ще бъдем за Аржентина 60 минути французите не играеха, само гледаха! Като котки -тенис на маса!
После, треньорът на аржентинците явно не е учил история на футбола, направи глупава смяна, ако не е имало контузия и корабът на аржентинците, за малко да потъне? Но, не!
Справедливостта възтържествува!

Хубава вечер!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.12.2022 23:53
born написа:
leonleonovpom2 - leon - Leo - Leo Messi ?

© St. Born Taratancijskij i Ta6akmakanskij - Honorary General major Comodor of First women's body division of Taratancian armed forces.- first HISTORY expert of TTAF.
ПП. А доколкото е известно на широката публика и leonleonovpom2 е бил талантлив футболист по времето на Марадона !
Не случайни бяха екзактните прогнози за финала !!!




Ами да! Шуробаджанащината да не е само при нашите управници!?

Да, умеех го Техника , удар Но няколко сериозни контузии ме принудиха да дръпна назад За прогнозите съм точен иначе! Понякога ме търсят и не съм подвеждал Веднъж пред тотото в Поморие приятел ме попита как виждам един мач? По младите не ме познават Тотаджията беше отвън и чу Скара му се, защо пита мен, какво разбирам от футбол?
Замълчах си, но приятелят се амбицира Знае ли той, какъв футболист съм бил на времето, как може да говори за мен, че не го разбирам? Знае ли ,че нямам изтървана дузпа, а какви голове съм вкарвал от фал?! Оня остана с пръст в устата, аз само се засмях!
За дузпите и други са казвали, че нямам пропуск! Сигурно съм изтървал, не си спомням?
Но си спомням една дузпа на вратаря на юношите Дузпаджия беше и му казах в кой ъгъл ще бия Той разпери ръце в средата на вратата и не мръдна
Не ми излизаше от ума тази дузпа След години го потах, помни ли я?
Разбира се ,че я помни-! Е - питах го-казах ти ъгъла, защо не реагира?
Отговорът ме изненада Мислел ,че го лъжа и той ще се хвърли в ъгъла , а аз ще търкулна топката в центъра/ веднъж го направих, но беше случайно/
Това, че съм му вкарал гол от дузпа, всички знаят, че моя дузпа не се спасява и няма да го одумват, но, ако му направя този номер, ще го разправят до ден днешен! Но, ако реша да го мамя, да хване топката! Затова е постъпил така!

Весели празници, приятелю!
цитирай
20. monarh1991 - Здравей, приятелю!
22.12.2022 18:53
Да, и те са преживели много трудности, имат голяма криза само няколко години след нашата от 1996-1997. Аурея означава златна, дали името Аурелио не означава Златан, както и Аурелиано? В Аржентина са и гуараните, които испанците така и не успяват да покорят.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
23.12.2022 16:55
20. monarh1991 - Здравей, приятелю!
22.12 18:53
Да, и те са преживели много трудности, имат голяма криза само няколко години след нашата от 1996-1997. Аурея означава златна, дали името Аурелио не означава Златан, както и Аурелиано? В Аржентина са и гуараните, които испанците така и не успяват да покорят.
цитирай


Да, държавата на липсващото сребро стана Златна!
Що се отнася до непобедените гуарани, тази непримиримост и непризнаване на загубата е отличителна черта на Аржентинците! Те затова и победиха, при това в момент, когато загубата им, преди третия гол на Меси, изглеждаше неизбежна!
Това е най- симпатичното в тях-силният дух и непримиримостта към евентуален неуспех!
Ако и ни е бяхме като тях, също щяхме да ликуваме!

Весели празници, приятелю!
Изтрий
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9305745
Постинги: 1357
Коментари: 29764
Гласове: 103223
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930