Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2023 14:59 - За славяните - по БНТ
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4632 Коментари: 29 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да се резберем от самото начало!
Аз не съм против славяните и съществуването им Но съм против всякаква рязкя ,разграничителна линия между тях и Българите Или по- точно Дългата, Анастасиева стена , която волно или неволно е поставена между тях! Защото не съществува,  също както  и тази между тях и траките!

От предаването 50% съм доволен!  Впрочем, то беше концентрирано върху славяните и йезуитски избегна траки и Българи Според мене славяните не  могат да се разтлеждат отделно от тях, приблизително да същия извод се стигна и в предаването , че славяни като етнос не могат да се идентифицират! Защото няма такъв Има племенна структура, без наличие на държавност за описания период
Всъщност, коректно бяха посочени двама признати автори от шести век, възловия- Йордан и Прокопий Кесарийски с техните истории, описващи траки, славяни и Българи!
Йорданес с неговата " Гетика" и с твърдението ,че в Мизия Българи живеят, и Прокопий, с неговите три истории и "Тайната  история"!

В това отношение, интересен е Прокопий Кесарийски!  Прозвището му показва , че е от императорско коляно/ кесар/ и това е наистина така! Той е от Прокопиите, от който е и император Прокопий! Той е узурпатор, наистина, но за кратко е взел властта в ИРИ! Има все пак права над трона, по майчина линия е свързан с Константиновата династия!

Сега, Прокопий Кесарийски маркира славяните като славини и анти Не мога да се съглася с това,че славини и славяни са  едно и също Все едно да се твърди ,че кал и кол са произлезли едно от друго!

Но беше казано нещо ,много по-важно Освен маркираните погребения, които доказват ,че така наречените славяни  също ползват трупоизгаряне, като траките и Българите, а това се е считало за основна разлика с тях, славяните често сменят имената си и не може, по тази причина, да се проследи родословието им?
ДОБЪР ДЕН
!
Това не звучи ли прекалено познато? Кои си сменят често имената и по тази причина, в края на краищата, изчезват? Траките, разбира се!
СЛАВИНИТЕ И АНТИТЕ, КОИТО ЧЕСТО ВОЮВАЛИ ПОМЕЖДУ СИ, В НАШИТЕ ЗЕМИ/ ПОЗНАТО ПРИ ТРАКИТЕ ЯВЛЕНИЕ/ ЧЕСТО СМЕНЯЛИ ИМЕНАТА СИ! НАПРИМЕР СТРУМЯНИ, ВЪВ ВРЪЗКА С РЕКИТЕ, КРАЙ КОИТО ЖИВЕЯТ ИЛИ НАЗВАНИЯТА НА МЕСТНОСТИТЕ! СЪЩО И ИМЕТО НА ПРЕДВОДИТЕЛЯ Е КРЪСТНИК,  КАКТО БОЛГ НА БЪЛГАРИТЕ!
Още един път
-ДОБЪР ДЕН! 

Познато явление при траките и при Българите!
В предаването правилно бе обърнато внимание на хронологията! За мен в по-различен аспект Ясно е, че както при  произведенията на Омир, в съвремието не са попаднали оригиналите на историите на двамата автори! И ,че ,чвого вероятно, те са променени или осъвременени!
Много е важно да се датират преписите, в които са посочени славините! Убеден съм, че не са по- ранни от 16- ти век! Защото ,в най- достоверната наша ,късносредновековна история- тази на Дюканж ,славяни са посочени само при Аспарух ? Защото е ползвал историята на Орбини  Казвам ,че е най-добър основателно!  Завършен учен е, анализирал е всичко известно за нас, нищо не е пропуснал!

И един друг интересен момент от предаването !Даваха, но  забавено , една увеличена карта с племената на славяните и изведнъж сред множеството техни имена се появи едно странно име с по- едър шрифт-boylgares Но в момента, в който го засякох, ускориха и кадърът изчезна? Е, не твърдя , че е случайно или нарочно? Но е повод за размисъл, защо го има този надпис и откога е картата?

Сега ,поради факта, че Прокопии е писал две, противоречащи си истории-явна и тайна, може да се приемат и като допълващи се, това е сигнал, че нещо в описанията му може  и да липсва!  Не може да се приема като светата истина!

Но ,все пак, дава информация, За Велизарий или Белизарий, че е родом от Германея-днешна Сапарева баня и ,че е трак! Според други сведения е Българин, както и Мундо- пълководец!

А ,  за двама ромейски пълководци, заменили в едно сражение Белизарий, Прокопий Кесарийски сочи ,че са траки по произход- Куцас и Бузас! Куцас загинал в битката , а Бузас е споменат в труда на Дюканж, но, ....като Български цар!? Не звучат ли много по Български тези имена?

ДОБЪР ДЕН!- за трети път!
И още един миш-маш, но не забъркан отт Прокопий:
В Мизия Българи живеят Според други автори, там се подвизават седем тракийски племена, а според трети-седем/ отново/ , но вече славянски племена!?

похвално е ,че в предаването се опитаха да хвърлят светлина върху Българското славянство, в резултат на което стана ясно ,че няма светлина в тунела нищо не се изЯсни!

Според мен, освен преливането от пусто в празно, както ,общо взето се получи, трябва да бъде организирана една дискусия относно Словените ,изписвани така в най- ранната Българска литература! 
За славяните стана ясно, че много неща не са ясни и едва ли ще се изяснят някога?Освен това ,че нямат държавност, въпреки ,че постфактум се пише за техни князе! Говори се за периода около шести век.....
Кои са тези словени,те славяни ли са  наистина?И ако са славяни, защо Българите са пропуснати, защо те нямат писменост? Или , ако имат, коя е тя и какво е станало с нея?
За мен е ясно, че още тогава няма зидана стена на разделение между Българи и славяни! И че е мит клането на болярите както и ослепяването на Владимир Хръст, наречен  Расате! Как неговата дъщеря точно ,ще се занимава с покръстването? Какъв е този кръст в името му?
Фактът ,че траки и славяни си сменят произволно  имената, описаният случай с картата, смесването на Българи и на  славяни в историческите събития, всичко това  говори за  други неща! Не за различия между тях, а обратното - за БЛИЗОСТ!
Какво се цели с разделянето им в съвременността или заличаването на траките? Отговорът не е труден за откриване:

РАЗДЕЛЯЙ, ЗА ДА ВЛАДЕЕШ!



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Първо ние трябва да си коригираме Университетските си тези , че Българите са тюрки.
17.01.2023 15:27
Така ни смятат и рускоезичните , но те не са виновни , след като ние се представяме така .
И затова ни изключват от Славянската Култура , въпреки че словените и славяните сме ние и развитието на Славянската Култура се развива в границите на Българското царство !
Разбира се и други народи имат право да носят името Словене , защото въпреки гоненията са запазили езикът и Културата , съхранена в пещери.
Словенете , Славяните са Панонци , хървати , българи , руси и всички , които са славели Бога и са хора на словото.
Но защо братята ни Нас Българите ни изключват от този всеобщ възход? Защото са излъгани в собствените си страни. По-малко на запад и повече на изток !
На Запад полякът и словакът не поставя под въпрос дали ние Българите сме от това семейство на славещите бога !
Русите , сърбите и сега македонците не могат да скъсат със Сталинската си традиция ! Ха ! 100 години не могат да проумеят! Съветският човек и титовският югославянин !
Ще чакаме още 100 години за да им дойде Умът ! Както и на нашите Коминтерновски дупедавци !
Панацея
цитирай
2. nedovolen - Този модел от телевизията не гле...
17.01.2023 15:49
Този модел от телевизията не гледам, както и други подобни.
Да не припомням от колко години е името ти по нашите земи, има и много други, не сме обследвали.
Преди дни прочетох статия, не помня къде, че археолози са намерили вкаменели останки от миниатюрни хора от 600 млн години.
А сега де.
За какво дрънкам/не съм историк/ от години, че световната история трябва да се пренапише. Много дълга тема.
Честит Антоновден!
:)))
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
17.01.2023 15:51
Честит Имен Ден!
Да си жива и здрава, много радост да има в живота ти!

П.П.
Права си, безспорно!
Затова-Право куме, та в очите!
Да се каже на тези които ни смятат да тюрки или татари и тем подобни, че в основата на славянството сме именно ние и никой друг!
И, ако ние сме тюрки, следователно и те са такива!

Хубав ден!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
17.01.2023 16:08
nedovolen написа:
Този модел от телевизията не гледам, както и други подобни.
Да не припомням от колко години е името ти по нашите земи, има и много други, не сме обследвали.
Преди дни прочетох статия, не помня къде, че археолози са намерили вкаменели останки от миниатюрни хора от 600 млн години.
А сега де.
За какво дрънкам/не съм историк/ от години, че световната история трябва да се пренапише. Много дълга тема.
Честит Антоновден!
:)))


Ние фактически нищо не знаем от историята на човешкия род Частично знаем модерната история, от Френската Гражданска революция насам, откъслечно от Рим насам и толкова~! Всичко останало е фолклор, не ,че и следващото не е
Ето тук-Йордан или Прокоп били написали еди какво си?
Момент, те ли са го написали или преписвачът , в най-добрият случай е променил?
А, защо ще променя? Ами поред причини- не му е харесало написаното, решил е да го украси, наредено му е да го коригира.... И така- при всеки следващ преписвач.... Книгите се горят, при пожар например, наводняват, стареят, стават чупливи Трябва, до шестнадесети век, текстовете да се подновяват ръчно!
На преписващият му доскучава освен това Вместо да си боде очите, например, да го прочете и добросъвестно все пак, със свой думи да го предадае, както го е разбрал И това да се повтаря при всяко преписване
И, като сравниш с оригинала, да се окаже ,че става дума за нещо друго?

Хубав ден, Николай!

Хубав и честит Антонов ден и на тебе!
цитирай
5. nedovolen - Благодаря за ре-то. Най - важната ...
17.01.2023 17:07
Благодаря за ре-то.
Най - важната думичка е ПРЕНАПИШЕ. Някои знаем нещо, не съвсем.
Честит имен ден и на твоята приятелка от к1.
:)))
цитирай
6. dobrodan - Ето и най-вярното определение, точно така е.
17.01.2023 18:49
"Затова-Право куме, та в очите!
Да се каже на тези които ни смятат да тюрки или татари и тем подобни, че в основата на славянството сме именно ние и никой друг!
И, ако ние сме тюрки, следователно и те са такива!"

Българите направиха от славяните хора. Има си материали по въпроса!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
17.01.2023 18:57
nedovolen написа:
Благодаря за ре-то.
Най - важната думичка е ПРЕНАПИШЕ. Някои знаем нещо, не съвсем.
Честит имен ден и на твоята приятелка от к1.
:)))


Да,пренаписването не е толкова трудно, а ще се включат и тенетиката, компютърната обработка на писанията и други модерни методи ще спомогнат за запълване на празнотите и изтриване на грешната и фалшива информация

Хубава вечер!
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
17.01.2023 19:27
Предаването на БНТ не го гледах.
За словените съм дал научно тълкуване.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.01.2023 19:47
6. dobrodan - Ето и най-вярното определение, точно така е.
18:49
"Затова-Право куме, та в очите!
Да се каже на тези които ни смятат да тюрки или татари и тем подобни, че в основата на славянството сме именно ние и никой друг!
И, ако ние сме тюрки, следователно и те са такива!"
Българите направиха от славяните хора. Има си материали по въпроса!
цитирай

Изтрий

Моятя идея е малко по- друга За мен няма доказан славянски етнос в нашите земи Славини и анти воюващи помежду си!? Това го правят траките Или седем племена на траки, колкота са и племената на славините и антите в земите ,където Българи живеят! Какво означава тази непрекъсната подмяна, дадена по горе в постинга, на Българи със славяни, траки и обратно?
Когато три величини са еднакви ,те могат да се завенят една с друга И обратно, когато х се заменя с у ,следва ,че те са еднакви! Е, отговарям на горния въпрос
Какво означават имената на Бузас, Куцас, белизарий по- горе дадени Че са славяни, нали така?
Не данните са ,че са траки и Българи!
Народът ,по законите на физиката е разтвор! И историците твърдят това Едни се претопили, други се разтворили Физически процеси
Само ,че разтвор, хомогенен и стопилка-хомогенна се получават когато смесваните неща имат нещо много близко, еднакво
И после не можеш да го отделиш така, както си го добавил, без допълнителни действия!
Така е и при
нас А отдели славянин или трак от Българин!
цитирай
10. panazea - Лео , много добре разбрахме коментара ти !
17.01.2023 20:14
Само дяволът чете Евангелието наобратно !
цитирай
11. leonleonovpom2 - Честит имен ден, Тони!
17.01.2023 20:25
10. panazea - Лео , много добре разбрахме коментара ти !
20:14
Само дяволът чете Евангелието наобратно !
цитирай

Изтрий

Постингът ми ,по донос на онова същество вероятно, е снет от " История"
Ще направя запитване сега, за причините!
Ако това не е история, тогава долните порнографии на доносниците, те са!

цитирай
12. panazea - Лео , щъркелите се върнаха в България ! Откъде знаят , че е време да се връщат?
17.01.2023 20:50
Зима няма да има !
Не си разваляй настроението в този хубав ден !
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
17.01.2023 21:45
12. panazea - Лео , щъркелите се върнаха в България ! Откъде знаят , че е време да се връщат?
20:50
Зима няма да има !
Не си разваляй настроението в този хубав ден !
цитирай

Изтрий
Животните са бъкани с електроника
Сьомгите например! Излюпват се в реки, далече от океана и се насочват към него пропътуват хиляди километри и вече в зрелост, тръгват обратно Връщат се ,след две или три години В същата река оцелелите и хвърлят хайвера Умират и цикълът се повтаря Печелят хората и мечките Даже и дърветата, които мечките наторяват след обилното хранене Мечките също ,като щъркелите, знаят кога ще дойдат сьомгите и заемат позиция по речните прагове На по-късметлиите сьомгата при скока пада право в устата! Е, няма да остави поколение, но мечката е доволна!
В това отношение, ориентация, храна, животните са много по дарени от нас!
Наблюдавал съм лястовичка в роизводствено хале Вратата беше леко отворена, беше студено и я затворих като влязох! Развикаха се ,нарочно е отворена заради лястовичките Да я отворя леко, да може да влезат И скоро довтаса Безгрешно се ориентираше Вратите бяха над десет, само една полуотворена Но на скорост влизаше и излизаше през нея!

Хубав имен ден!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей ,Краси!
17.01.2023 21:56
8. kvg55 - leonleonovpom2,
19:27
Предаването на БНТ не го гледах.
За словените съм дал научно тълкуване.
цитирай

Изтрий

Бях сюрпризиран, имах емоции, но нещата се оправиха! Аз също им посветих постинг!
Дай го това научно обяснение тук, да се запознаем с него!

Хубава вечер!
цитирай
15. blagovesteliseev - Най-важното е с тези теории и спорове да не заличаваме годината 681
17.01.2023 22:08
Годината 681 е НАЙ-НАЙ-НАЙ-НАЙ ценното нещо, което ни е останало. С тази дата се свързва мисията на България - защо имаме държава, защо още ни има и така нататък. А мисията се свързва с най-голямото и до Съда неразбираемо пророчество за 1300 и 35. Това е важно.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Благовест!
17.01.2023 23:34
15. blagovesteliseev - Най-важното е с тези теории и спорове да не заличаваме годината 681
22:08
Годината 681 е НАЙ-НАЙ-НАЙ-НАЙ ценното нещо, което ни е останало. С тази дата се свързва мисията на България - защо имаме държава, защо още ни има и така нататък. А мисията се свързва с най-голямото и до Съда неразбираемо пророчество за 1300 и 35. Това е важно.
цитирай

Изтрий

Е, не вярвам някой политик или овластен да посегне на годината тя е влязла в историята , утвърдена е, маркира ни като най- старата държава в Европа с това и име!
Въпреки ,че от нашите управляващи могат да се очакват всякакви злини, да стигнат чак дотам, не ми се вярва!
Имали сме и други държави преди това, но наследници сме на тази!

Лека нощ!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Понеже стана дума за словени в предходен коментар, да напомня
18.01.2023 09:35
Словените са документирани в култов труд на наш автор, като такива! Преписът е от 12- ти век и няма съмнения да е манипулиран двеста години след написването му В него пише ,че азбуката е за словените!
Думата словени явно е свързана със СЛОВО, а не с борба, например
Това дава повод за размисъл , еднаква ли е със славяни, които славят явно?
Какво означава думата слово, показва витражът на мадридската катедрала строена преди пет века Там е изписана една дума само Има я и на Български СЛОВО Сравнена с другите думи, тя означава ДУМА Изписана на езиците, имащи собствена азбука
И тази дума е свещена, сравнена с другите! Затова е отделена!
Словени означава думащи или говорещи/ за разлика от немците/ Ако името им идва от нас означава ,че нямат азбука, закачка?!
Та словени на староБългарски означава говорещи! Говорещи езика, за който е предназначена азбуката! А езикът е ...Български, не е полски ,чешки или монголски!
После, добронамерено, азбуката е дадена на всички със сходни езици!
Ето това е резултатът от анализа ми -седемгодишен по проблема!
цитирай
18. panazea - Само хървати , словаци и поляци казват за нас , че сме съхранили и развили Словенската Култура.
18.01.2023 14:39
Другите се скриват зад някаква прото славянска култура , само и само да не назоват името Блъгари ! Вече 300 години ! Е , хайде да се събудят.
Сега някакъв арменец , ще говори за славяните ! Ха ! Да си хвърли титлите на боклука ! Те са отживелица от Сталин и Коминтерна ! Не могат да се разделят със старите лъжи , както и сърбите и македонците !
За тези учени имах предвид , че се продадоха за 30 сребърника и предадоха дедите си ! д-р Катя Меламед, каква е по народност , та ще говори за блъгари и славяни? Аман от Юди Из Кариота !
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здраве, Тони!
18.01.2023 15:26
8. panazea - Само хървати , словаци и поляци казват за нас , че сме съхранили и развили Словенската Култура.
14:39
Другите се скриват зад някаква прото славянска култура , само и само да не назоват името Блъгари ! Вече 300 години ! Е , хайде да се събудят.
Сега някакъв арменец , ще говори за славяните ! Ха ! Да си хвърли титлите на боклука ! Те са отживелица от Сталин и Коминтерна ! Не могат да се разделят със старите лъжи , както и сърбите и македонците !
За тези учени имах предвид , че се продадоха за 30 сребърника и предадоха дедите си ! д-р Катя Меламед, каква е по народност , та ще говори за блъгари и славяни? Аман от Юди Из Кариота !
цитирай

Изтрий

Права си!
Слава богу, че не записах история! Велоятно нямаше и да ме допуснат?
И при нас имаще зубращина, но и творчеството не беше забранено
В процеса на обучение , открих за себе си, че имали нещо за зазубряне, такива ли са изискванията на преподавателя, такъв изпит е проблемен за мен И колкото трудно възприемах тези неща, толкова лесно ги изхвърлях от съзнанието си
За съжалениу историците са от този тип-зубъри
Няма творческо мислене при тях
Не могат да отсяват зърното от плявата
Седем славянски и седем тракийски племена живеели в Мизия И Българи я обитавали?
Бузас бил трак според Прокопий, а според Дюканж е ...Българин?
И очевадното-слово и словени Слово, да бъде изписано с Български букви на витража на катедралата в Мадрид, означава ,че това е свещена, различна дума от другите! Обяснено е защо словените се наричат така!
И кои са те-Българите , естествено
Сега, ако това беше долна клюка, тука щяха да вАлят коментари Но са се покрили Зубрачите не са учили това и не го възприемат! Страх ги е
Ами картата, показана за кратко с ареала на славянските племена със ситен ипифт и с едрия-Булгари!? Минало незабелязано, сякаш усетиха ,че съм го засякал!

Затова небългари ще пишат историята ни и тя няма да е.....Българска! И продажни българи ще се харесват,защото ,видиш ли ,защитавали лъжливата истина!

Хубав ден, Тони
цитирай
20. panazea - Да , Лео , и аз не записах История и слава Богу! Каква история трябва да защитавам .
18.01.2023 16:05
Има свестни учени , но не смеят да говорят. И не смеят да кажат за новооткрити ръкописи , за да не ни ги откраднат. Ха !
Инженерите се научихме да разсъждаваме логически .
Ти сравняваш документите и даваш аргументи .
От прочетените извори извличаш изводи.
Аз с компютрите мога повече На Ползу Роду да допринеса .
Чудех се , защо на времето записах тази специалност !
Всичко е било точно предопределено.
И когато оставах без работа четех много неканонични книги и от тях много научих. А останалото научавам тук. И пъзелът се подрежда.
А младежите : поляци и хървати не страдат от старите българо-сръбски вражди , даже не могат да ги разберат! Защо братя ще се карат! Не могат да разберат защо хървати и босненци мразят сърбите. Ако знаеха как сърбските удбаши са избивали българи , босненци и други славяни , ще им стане ясно.
Както и аз не мога да разбера защо руси и украинци се карат!
Някой нарочно разбутва гнездото на осите.
Но младите искат духовно обединение и това ще стане , защото те са искрени и чисти.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Така си е, Тони!
18.01.2023 18:49
20. panazea - Да , Лео , и аз не записах История и слава Богу! Каква история трябва да защитавам .
16:05
Има свестни учени , но не смеят да говорят. И не смеят да кажат за новооткрити ръкописи , за да не ни ги откраднат. Ха !
Инженерите се научихме да разсъждаваме логически .
Ти сравняваш документите и даваш аргументи .
От прочетените извори извличаш изводи.
Аз с компютрите мога повече На Ползу Роду да допринеса .
Чудех се , защо на времето записах тази специалност !
Всичко е било точно предопределено.
И когато оставах без работа четех много неканонични книги и от тях много научих. А останалото научавам тук. И пъзелът се подрежда.
А младежите : поляци и хървати не страдат от старите българо-сръбски вражди , даже не могат да ги разберат! Защо братя ще се карат! Не могат да разберат защо хървати и босненци мразят сърбите. Ако знаеха как сърбските удбаши са избивали българи , босненци и други славяни , ще им стане ясно.
Както и аз не мога да разбера защо руси и украинци се карат!
Някой нарочно разбутва гнездото на осите.
Но младите искат духовно обединение и това ще стане , защото те са искрени и чисти.
цитирай

Изтрий

Има преподаватели, знаещи си лекциите наизуст, дума по дума Веднъж попаднах на един, който взе написаното ми и почна да го чете и го допълваше с липсващите от лекциите думи, които с нищо не гопроменяха Ясно, не съм научил стихотворението наизуст Е, принуден си при такива да учиш наизуст
Даже ,беше по топлотехника, реших си задачата, развих въпросите и спокойно седнах, да ми пише и оценката Той не ме долюбваше, изпитващият, но това е друга работа Заяде се със задачата била грешно решена Опонирах му, че това не може да бъде Щял да ми докаже !? Аз намерих по съкратен вариант, това беше разликата Почна да решава Отговорът не го знаех Следях какво прави Но знаех моят резултат И като наближи краят на решението ,казах му резултата? Той подскочи, откъде го зная ??посочих му мойте листи, там е написан Двата резултата съвпадат При всички положения ,бях по- добър математик от него Той не разбираше, че по друг метод съм стигнал до същия резултат Провери и сметките ми, нямаше грешка Зачервен писа нещо в книжката и ми я подхвърли леко Не проверявах оценките ,но този път го направих и побеснях Тройка? Грабнах стола, но се овладях и го стоварих на пода! Напуснах залата, като и вратата си изпати, вместо него
На бегом, довтаса отвън И започна с- Колега, не се сърдете, задачата е грешна---- Казах му ,че грешният е той, а не задачата и ,че щеше да си има разправия за гаврата с ректора, но го спасява това, че идвайки насам, видях ректора и чух да казва ,че заминава за София! Повече с него и дума не размених

Т, така създават учени - папагали Да повтарят известното и да мислят ,че това е висша наука?
Затома и историята ни е такава
Или ще минат в друга крайност Ще напишат нешо извратено? Примерно ,че държавата ни нямала име, нямало златен век, нямала столица и безброй подобни тъпотии!
Иначе интелигентен, с разностранни интереси ,прочел, че пътешественик бил минал през страната на Българите и съди от това,че тя нямала име?
Не виждам и грам основание за подобно твърдение! Да тръгнем обратно, как ли се казва тази страна на Българите Страните на англичаните или на Французите, те как ли се казват
Приятно ми е така да събеседваме! По- добре ли ще бъде, да ми се курдиса някой с подобен коментар и да се чудя ,как да му отговоря, така ,че и вълкът да е сит и агнето - цяло!?
цитирай
22. blagovesteliseev - Да, точно така. Български държави и образувания преди това е имало много. Тази обаче е важната.
18.01.2023 21:23
Български държави и образувания преди това е имало много. Тази обаче е важната.
leonleonovpom2 написа:
15. blagovesteliseev - Най-важното е с тези теории и спорове да не заличаваме годината 681
22:08
Годината 681 е НАЙ-НАЙ-НАЙ-НАЙ ценното нещо, което ни е останало. С тази дата се свързва мисията на България - защо имаме държава, защо още ни има и така нататък. А мисията се свързва с най-голямото и до Съда неразбираемо пророчество за 1300 и 35. Това е важно.
цитирай

Изтрий

Е, не вярвам някой политик или овластен да посегне на годината тя е влязла в историята , утвърдена е, маркира ни като най- старата държава в Европа с това и име!
Въпреки ,че от нашите управляващи могат да се очакват всякакви злини, да стигнат чак дотам, не ми се вярва!
Имали сме и други държави преди това, но наследници сме на тази!

Лека нощ!

цитирай
23. born - Лично мнение !
19.01.2023 00:40
Не съм убеден, че знанието "какви и кои сме били (велики)" е изключително важен момент в съзнанието ни. В края на краищата по-важното е какви (и кои) сме сега . И разбира се - с колко намаляваме всяка година и колко в края на краищата ще останем в близкото бъдеще.
Кел файда да достигнем отново 9-10 млн., ако продължим да помургавяваме и поумняваме евродемократично и безвъзвратно ?!
ПП. За поумняването виж постинга на Краси Говедаров "© О, Свещена тъпота!"
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.01.2023 01:10
Ако всичко ни е наред, не е необходимо, освен в исторически план
Но не забравяй, че който няма минало, няма и бъдеще!
Да замълчим сега, като маловажно, относно миналото ни ,означава да признаем смешната позиция в която се намираме и в историчешски план Имаше един Вулгарос, който презрително твърдеше, че сме "дощляци", както дошъл, така си и отишъл
Ами относно помургавяването, това неглижиране може да ни изиграе лоша шега- Хайде сега, и вие сте дошли така, като узурпатори тук, приемайте мигрантите, те са ваша черга хора
Спомням си майтапа, който ме разправяше шефката с мъжа и, той ходеше с таке В командировка в ГФР, мургав е, движе се по тротоара , а насреща група турци, вперили очи в него Усетил работата и се прехвърлил на другия тротоалр А те му подвиквали, да отива при тях, какво се срамува?

Историята е разказ за миналото, така ,че нищо не пречи да си го четем, препрочитамие и допълваме
Приемането на тезата за номадския ни произход ни изигра лоша шега с македонците Освен вината на пишман политиците наричат ни татари и така нататък, защото приемаме безкритично всичко? Да ,зубращината, утвърдената в университетите е също виновна Назубрил отличника фалшива теза и после я защитава като Матросов? Защото ще трябва да зубри нова!
Патил съм си и служебно Направил си нещо , не само си го изяснил, практимчески се е потвърдило и ти се казва ,че не е така И ти спират публикацията А това е доказано пред комисия от елита в областта
Разбира се ,че се преборих, аз на такива не прощавам! Гадно , като тях!! А във футболът ,рекордът ми е, ступах трима, които си позволяваха да ме ритат и обиждат Единият директно, прострях го, а другите двама гоних на игрището и те си получиха заслуженото! Бях на 20 години И никой от тези "герои" не потърси отмъщение Защото знае ,че е той причината!
Така ,че мълчанието вреди само на мълчащите!
Кой преди Българите от славяните има държава, азбука, покръстване, книжнина! ?Коя е най- сталрата европейска държава с настоящето си име?
България!
цитирай
25. shtaparov - Панславистите са в паника ...
20.01.2023 02:23
Панславистите са в паника от разобличаването на техните лъжи- затова взимат мерки и продължават да лъжат народа ни,за да заглушат гласовете на истината и да прекратят похода на правдата приятелю
цитирай
26. shtaparov - Годината 681 е ...
20.01.2023 02:27
blagovesteliseev написа:
Годината 681 е НАЙ-НАЙ-НАЙ-НАЙ ценното нещо, което ни е останало. С тази дата се свързва мисията на България - защо имаме държава, защо още ни има и така нататък. А мисията се свързва с най-голямото и до Съда неразбираемо пророчество за 1300 и 35. Това е важно.

Годината 681-ва е важна не защото тогава уж е основана България,а защото тогава я спасява от унищожение военния талант на Исперих.
цитирай
27. shtaparov - Гърците също си сменяли често им...
20.01.2023 02:44
Гърците също си сменяли често имената но не изчезнали благодарение на Запада,който ги реставрирал през 19-ти век. Те се наричали данайци, дорийци, йонийци и елини, после станали македони и греки а след време и ромеи,през чието време ГРЕК и ЕЛИН са били твърде срамни думи :) Западът обаче решил да ги реставрира но включил в своите игри и Русия.като я убедил да реставрира елините и македоните. Така със задружни усилия тези гръцки племена били възстановени макар и с различни езици,за да служат на нечистите амбиции на масонските заговорници срещу човечеството,представящи се разбира се за негови "благодетели".
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.01.2023 09:06
shtaparov написа:
Панславистите са в паника от разобличаването на техните лъжи- затова взимат мерки и продължават да лъжат народа ни,за да заглушат гласовете на истината и да прекратят похода на правдата приятелю


Да, постингът ще има и продължение, поне намеренията ми са такива!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю!
20.01.2023 09:24
27. shtaparov - Гърците също си сменяли често им...
02:44
Гърците също си сменяли често имената но не изчезнали благодарение на Запада,който ги реставрирал през 19-ти век. Те се наричали данайци, дорийци, йонийци и елини, после станали македони и греки а след време и ромеи,през чието време ГРЕК и ЕЛИН са били твърде срамни думи :) Западът обаче решил да ги реставрира но включил в своите игри и Русия.като я убедил да реставрира елините и македоните. Така със задружни усилия тези гръцки племена били възстановени макар и с различни езици,за да служат на нечистите амбиции на масонските заговорници срещу човечеството,представящи се разбира се за негови "благодетели".
цитирай

Изтрий

Съгласен съм с тебе, само по отношение на македони те съм на различно мнение Че те са траки
И това е видно от името, в което са включени едони , както в каледони, античното население на Шотландия, което е живяло на нашите земи и е отнесло гайдите нататък, както и келтите галисийци в Испания И ако се разглеждат заедно ,лесно може да се изтълкуват имената им
Едоните са тракийско племе, живяло по поречието на Струма-Благоевградско и Кюстендилско!
Македони означава синове на едони А каледони, с помощта на старобългарскиа, означава червени едони А, червенокосите сред тях не са никак редки!
Заблудата ,че македоните са гърци идва от гърчеенето на Александър Първи, Филип и разбира се -синът му Александър Първите двама се гърчеят с основателна причина Искат да участват в Олимпийските игри, а там се допускат, за разлика от сега, само гърци! И измислят някакъв мит ,че са гърци За гърците е ясно ,че не е истина, но имат интерес да потвърдят версията

Но в събранието, когато върху Филип се сипят упреци ,заради агресията му в Елада и той се защитава с това ,че и той е грък, Демостен се провиква- презрително- Какъв грък си ти бе, Филипе?
Пределно ясно, за какво става дума!

Мръсна роля е изиграл в случая гръцкият език!
Затова, човек забрави ли си майчиния език, забравя си и рода!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10008504
Постинги: 1431
Коментари: 30409
Гласове: 107429
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031