Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2023 00:33 - Много хубав въпрос
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 1895 Коментари: 11 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази вечер беше особена! Синът има рожден ден, а  утре напуска България!  За пореден път........

По едно време на празнуването,  той се загледа в телевизора. Е, имаше да какво ,някакъв професор от прибалтийски произход атакуваше руснаците и уверяваше клетите зрители , в сигурната победа на украинците Видът му не вдъхваше никакво доверие!  Понеже, в блога , си имам работа с хора с отклонения от години, затова този го идентифицирах веднага ,че е с налудничав вид!

Както и да е,  има свобода в разрешеното слово, нека си говори , каквото ще!
Разправяше как Украйна щяла да победи Русия в името на демокрацията!? Нека си говори, като няма друга работа !Нека се лекува, ако говоренето му помага за тази цел!
Но, по едно време ,по адрес на  зададен  въпрос, каза , че бил много хубав!
Напуши ме смях, защото ме върна в стари спомени!

Като студент бях на стаж в Германия По пътя се бях докарап в опърпан панталон и с фанелка на " Милан"!  Един румънски циганин искаше да я купи? Извади тесте банкноти Казах му ,че ми е подарък от Джани Ривера и не я продавам! Извади още една бала Не, бях категоричен!
В Унгария за малко да ме отвлекат Унгарки ?В Германия- германки и рускиня, тя беше наистина красива! Панталонът ми хареса , удобен беше и се движех с него
Но в Германия си купих американски дънки и австрийски обувки Ръководителката ,като ме видя, онемя ? Учудих се, какво е станало?
А тя се обърна към другите и каза ,че едва сега си е обяснила нещо неразбираемо за нея до момента! Успехът ми сред чужденките! Как дрехата ме е преобразила Но онези са имали око-рентген

С нея, след завършването, започнахме обща работа, паралелно с официалната ми! Но тя беше повече теоретична, в областта на органичната химия! И не си давах много зор Търсех практическо приложение Но , бях честен към нея, каквото можех, правех

Откриха и процедура за професор, покани ме на предзащита С появата си предизвиках смут  сред присъстващите Познаваха ме, чудеха се, защо ли  съм там?
Нахакано седнах до моя ръководител на времето,  на дипломната ми работа, вече ректор и професор !Впрочем, той ме покани!

Да, попита ме, защо съм там? Казах му защо!  Имаме дългогодишна, съвместна работа, с К., водила ми е упражнения като студент и  и не сме прекъсвали творческата връзка! Тя ме е поканила да присъствам!
Следях въпросите! Все едно изпитваха  закъсал студент?  Връщаха кандидата за професор в ранните студентски години?
Моята позната много често и на мен направи впечатление, на някои въпроси казваше ,че са много хубави!?

Накрая става и моят стар познайник, ръководителят на дипломната ми работа!
Каза ,че няма забележка по същество, но би дал един съвет! Да избягва на самата защита квалификация от рода на-" Много хубав  въпрос!"
Не, за този, към когото е адресирана, ще е ласкателна Но за неполучилите я ,ще е  друга Ше излезе,че те са задали лоши и глупави въпроси! Техен проблем, наистина, но рикошира върху ощенявания
Щом  счита ,че са задали глупави въпроси, те имат средство да си отмъстят! В гласуването!!!!

Е, от цялата дандания си извадих една поука Че не ми трябва професорско звание Да ме изпитват като студент  някои , за това ,което съм направил ?И дори да ме убеждават ,че греша ,защото в бумагите пишело  друго? Нищо хубаво и полезно няма да произлезе за мен от подобен спор! Продууктът ще го имам, но те ще твърдят ,че не е вярно

Те никога няма да направят стореното от мен, но и аз няма да мога да ги убедя в правотата си!?
Излишен, челен сблъсък!
И реших да правя каквото трябва, но в подобни схеми повече да не влизам!
И не съжалявам, че повече не изпаднах в положение на изпитван студент
Някаква титла!? Мен ме влечеше красотата в работата, творчеството,  не повторението на азбучните истини

Двамата герои от разказа ми, проф.  Димов и проф. Караиванова не са между живите вече!
 Но запазих прекрасните спомени от съвместната ми работа с тях, да е светла паметта им!



Гласувай:
29



1. nedovolen - Много хубаво заглавие :)
11.02.2023 07:45
Да е жив и здрав сина ти и всички около него. Да има късмет с попътен вятър.
Няма значение какъв въпрос ще зададеш - хубав или глупав. Важното е да намериш правилния отговор.
:)))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
11.02.2023 09:19
nedovolen написа:
Да е жив и здрав сина ти и всички около него. Да има късмет с попътен вятър.
Няма значение какъв въпрос ще зададеш - хубав или глупав. Важното е да намериш правилния отговор.
:)))


Благодаря ти за добрите пожелания! Да си жив и здрав и ти!
Иначе,не съм щастлив заради заминаването му- родова черта! Но такова решение е намерил и не му се бъркам!
Но, на Българията съм ядосан!
Раздава си безплатно ценните кадри!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
3. panazea - Честит Рожден Ден на сина ти ! Да сте живи и здрави всичките !
11.02.2023 12:59
Да има късмет и успех в живота !
Тони
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
11.02.2023 15:25
Благодаря ти, трогнат съм много!
Дано!
Двете ни деца са родени през февруари месец ,сдва дена разлика, а,между тях беше тъстът . Много искаше, поне едното да е на датата му, но и така беше доволен, заобиколен от тях!
И аз пожелавам живот и здраве на всички от твоето семейство!

Хубав ден, Тони!
цитирай
5. katan - Честит рожден ден на сина ти, Иване!
11.02.2023 20:01
Преди всичко да е здрав!
Късметът, успехът, любовта... да са винаги с него!
И... хубав въпрос:)!
цитирай
6. donchevav - Здравей, Лео!
11.02.2023 20:45

Отдавна вече приемам много лично всичко, свързано с пътуването на синовете, знам какво е да изпратиш детето си на път с мисълта, че ще прекрачва прага ти вече само като гост и все ще поглежда часовника.
Няма начин да не ти е мъчно, но не тъгувай - младите трябва по-често да разперват криле, иначе ще закърнеят.
Честит рожден ден на твоя син! Да е жив и здрав и да продължава да ви дава нови поводи за радост и гордост. Чела съм много хубави неща за него в твоя блог. Лек полет, попътен вятър и много късмет му желая! А на вас - здраве и крепки сърца да изпращате и посрещате и внуци, и правнуци!

Поздрави, Лео!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
11.02.2023 20:45
5. katan - Честит рожден ден на сина ти, Иване!
20:01
Преди всичко да е здрав!
Късметът, успехът, любовта... да са винаги с него!
И... хубав въпрос:)!
цитирай

Знаем се от повече от десет години!Благодаря ти за пожеланията, искрени са, има нужда от тях!
Жалко за държава, с лека ръка лишаваща се от полезни за нея хора!
Казвам го като истина, а не като баща На младежка възраст написа книга, с която разби цялата антична историческа постройка И стана неудобен Това е Българията съвременната, по Иречек, огледален образ!
Да ,първата ми любов беише като тебе- Катя! В Шести клас По- добре ,че не се получи със сигурност щяхме да се разделим! Тя е в САЩ от години
Но скъп човек носи името Катя! Няма връзка с тази, кръстена е на майката на жена ми! Но тя ме обича като истинска дъщер!я Говоря за нея, защото тя утре има рожден ден, през два дни са, в различни години, разбира се!

Благодаря ти за върховната човечност, такива хора ,като тебе, ме задържат в блога!

Всичко най-добро ти желая!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Венета!
11.02.2023 20:59
6. donchevav - Здравей, Лео!
20:45

Отдавна вече приемам много лично всичко, свързано с пътуването на синовете, знам какво е да изпратиш детето си на път с мисълта, че ще прекрачва прага ти вече само като гост и все ще поглежда часовника.
Няма начин да не ти е мъчно, но не тъгувай - младите трябва по-често да разперват криле, иначе ще закърнеят.
Честит рожден ден на твоя син! Да е жив и здрав и да продължава да ви дава нови поводи за радост и гордост. Чела съм много хубави неща за него в твоя блог. Лек полет, попътен вятър и много късмет му желая! А на вас - здраве и крепки сърца да изпращате и посрещате и внуци, и правнуци!

Поздрави, Лео!
цитирай

Изтрий


Да, ти също си от хората, заради които не затварям вратата на блога от външната страна!

В това отношение съм много жесток, повече не я отварям ,като го реша окончателно Впрочем, това направи сина тук! Но не само тук На Българията!
Защото не можещи да пеят/ политици/ са диригенти!?
Като в оня разказ за един, който искал работа и си харесал да е диригент Попитали го, какво разбира от диригентство? Че какво имало да разбира, върви пред оркестъра и маха с пръчката
Впрочем има изключения! Пет годишен беше сина искаше да играе в компютърен клуб Съгласих се, но влязох с него Мислех ,че като види и ще се откаже Но, седна пред компютъра и заигра?
Аз онемях! Питах го, къде се е учил? Отговори ми, какво има да се учи, сяда и играе! На тази възраст четеше свободно и беше изучил две енциклопедии за животни! И географска !Баба му, майка ми, беше великолепен учител! Беше попаднал в капана й, но в добрия смисъл!
Е, какво да правим, такава ни била орисията!

Всичко най- добро , Венета!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
11.02.2023 22:06
Показала си мъжки характер, какъвто малко мъже притежават
Аз станах научен сътрудник на третия път!
На първия се явихме седем човека за едно място Бил е за определен човек, но не знаех! Аз го спечелих,защото на всички писаха еднакви оценки Спечелих го по допълнителни показатели Но, анулираха конкурса по тайната причина ,че не беше за мен
Вторият път също го спечелих Но ме удариха на писмения и направиха " компромис" пуснаха ме на устния, но с оценка четири!? Реално беше абсолютна шестица На устния не успях !И теоретически не можеше ,да наваксам изоставането! Бях бесен! На всичко отгоре определиха дата за научен съвет на рождения ми ден Бях в комсомолското бюро, отговарях за спорта Помолих се на комсомолския сещкретар,мен да пратят като представител на Научния съвет Като мълчалив обвинител Може само да кажа ,че подигравката е двойна -на връх рождения ми ден Той се стресна! След малко се върна Каза ,че датата е сменена ,но като заинтересовано лице не мога да присъствам!
Аз вече си бях решил Оплаках се на партийния секретар на 12 хилядния комбинат за станалото !Играх Ва банк! Не бях партиен член, окаже ли се ,че лъжа, а това беше почти сигурно, заминавах си!
Човекът ме прие и след седмица каза да се обадя, за да разбера резултата от проверката
Със свото сърце отидах! Като смъртник!
Но се оказа, че съм прав Бях дал последните новости в оценения за двойка въпрос Заровил се бях в наличните френски журнали и го развих по тях! Дали работата ми за оценка на най-големия специалист в областта, професор, който пишеше 6 на Бог, пет и половина на себе си Той оценил цялата ми работа за 5.50!Единица и половина разлика е неприемлива и говори, че съм казал истината! С тази оценка печелех, но, ако я бях получил преди гласуването!
Нещата ще се променят, увери ме той Всички замесени са мъмрени ,дали са уверение ,че това няма да се повтори
Защитих и докторат Всички замесени в случая сами ми се извиниха, били подведени! Оказало се, че не съм такъв, за какъвто ме представяли
Подцениха и това ,че съм боец!
Един от тях, станахме големи приятели след време каза, преди самата защитата на доктората, че в мен харесва именно това ,че където другите се предават, аз продължавам и постигам това, което преследвам! Не се предавам, не вдигам безпомощно ръце!

Явно и ти си такъв човек, затова си успяла! Боец си, но знаещ и можещ!

Да,и при нас така постъпиха парашутистите Унищожиха всичко Затова взех решение, имахме право по категория на ранно пенсиониране , навърша ли възраст, две месеца максимум, за подготовка към ставащото и напускам! Като подадох молба , извика ме директорът! Никой не ме гони, ценен съм, мога да остана, докогато искам! Казах му ,че съм дал обет и ще го изпълня!

Всичко най- добро, Тони!
цитирай
10. kvg55 - leonleonovpom2,
11.02.2023 22:38
Като студентка моята съпруга присъствала на защита на кандидатска или докторска дисертация. И била шашната, когато колега на кандидата от същата катедра излязъл и се опитал на направи на пух и прах или направил, и тя не разбрала, дисертацията.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
11.02.2023 23:18
11. kvg55 - leonleonovpom2,
22:38
Като студентка моята съпруга присъствала на защита на кандидатска или докторска дисертация. И била шашната, когато колега на кандидата от същата катедра излязъл и се опитал на направи на пух и прах или направил, и тя не разбрала, дисертацията.
цитирай

Изтрий


Всякакви случаи има!
Ва този съм на мнение, че въпростният колега или е бил конкурент в работата , или е бил отхвърлен като любовник?
Общо взето, подобно поведение е просташко След като работят заедно, редно е било да е запознат с нея Има и предварителна защита Защо не се е изявил там? Всичко говори за предумисъл!
Мен, моят приятел, беше химик от класа, ме инструктира така преди защитата- Никой не е по- вещ от тебе в проблема Няма да мълчиш, какъвто и въпрос да ти задават! Няма въпрос ,на който да не можеш да отговориш
Имах и огромен плюс Нещата ми бяха внедрени в производството От " Асенова крепост" имаше благодарствено писмо до нашето ръководство за работата ми, такова, директно до ВАК, пратиха от Троян
Единствено с един структурен анализ не бях наясно, как точно са приготвени образците? Бяха на уникален апарат, правени с писмо и със заплащане Отказаха да ме допуснат и не ми дадоха обяснения? Е, физик от комисията се заяде точно за това Отговорих, криво ляво, не вървеше да кажа ,че не знам, по каквато и да е причина! Поиска втори път думата ,да обясня нещо ,което съм пропуснал първия път Поиска и трети път Е тогава Проф Панайотов, светило в полимерите, избухна!Каза му, че е нарушил веднъж правилника, дал му е за втори път Думата сега иска за трети път Да види него-професора! Възрастен е наистина и е навлечен с пет пуловера в този студ-нямаше отопление в залата, беше зима! А този млад човек-мене имаше предвид е само по една риза ,реално! Що за жестокост към него защитата трае вече два часа и половина и тук е нарушен правилника! Това е защита , а не изтезание!

При изказванията, кой как оценява работата стана и този човек Каза ,че не е останал много доволен от отговора ми/ прав беше/, но ще гласува с "да" !
Защото тази работа за разлика от много други е с реални, доказани резултати Не може да ги пренебрегне!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9309295
Постинги: 1357
Коментари: 29764
Гласове: 103235
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930