Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2023 10:01 - Докъде води Наполеоновият комплекс за величие
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3946 Коментари: 13 Гласове:
29

Последна промяна: 12.02.2023 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докъде води, в исторически план,  се вижда от съдбата на самия Наполеон и на Хитлер и на неговите сподвижници! В съвременен план-  има един Наполеон ,чиято съдба също няма да е по -различна!
В блогов план има един, клоун, който също е много велик, даже копира образа на Пути77н ,с добавка на дървен нос/ признак за лъжец/!
Толкова е велик, че даже ревнува, щом стане дума за Велика държава или дори град!
Приватизирал е думата и никой няма право да я употребява ,освен него, без разрешението му, изричното?
Впрегнал е наличните си езикови знания да доказва абсурдни неща?
Велики Преслав, първо не бил велик ,а голям?
Добър ден!
Не знае ли ,че велик и голям са синоними? Че Александър Велики се изписва с голям на френски-льо гран, означаващо Велик И по смисъл се тълкува голям или велик да се разбира написаното! Както например Голяма или Велика е Стара България При положение ,че я няма още Дунавската и няма база за слравнение, ясно е, че е Велика Бългърията!
Същото и с Велики Преслав Ама имало и Малък?  Имало, ама по- късно Ясно и то пределно е ,че престолният град ще е велик!  Няма да е Дребен! Или нищожен!
Ще се върнем на Преслав, но нямало столични градове в България, нямало Кирил и Методий, нямало царе, всичко било Ватиканска измислица  Пълна пустош била!?
По- велик е и от Ватикана и от папите? Ето ,това е шизофренията! Не го е страх и от анатема, толкова е велик!?

Уж е езиковед ,но не знае че Византия/ тази дума не е била никога в обръщение при съществуването й/ се изписва като Бизанс и василевсът и се чете базилевс?
Не знае, че Владетелите на Спарта се наричат също царе, въпреки че имат друго име В научните трудове и тракийските владетели са царе! Цар е Рез, цар е и Одисей!
Виж ти ,българските владетели били царе, но по- късно Хубаво ,че думата е изписана на монети и печати, иначе ще отрече българския и характер Да , съкратен вариант е на Цезар!

Още преди четири години се яви нагло и със самочувствие тук, твърдящ ,че Преслав е Преслаба и означава място, където се вливат две реки , ТОВА ОЗНАЧАВАЛО ИМЕТО?  Подигравателно и заслужено  беше издитнат до "академик" !
Прорерих в речниците, въпреки ,че това е безумие за име на столичен град! Оказа се че Преслап е седловина на било, пълно безумие за име на град !По била градове не се строят! Още повече във вдлъбнатината им? Ако дължи имечето си на две незначителни поточета, то това име  заслужава в пъти повече да носи -Белград ! Там се вливат две значителни за европейски мащаб реки-Дунав и Сава Градът е реновиран от Българи, Български е по това време и носи Българско име!
Не,  сега се явява с нова версия? Означавало Проход?! Връх на безумието!
Обикновено проходът носи името на близко селище ,да бъде лесно открит на картите Или на течаща река през него-Върбишки, Трърдишки, Троянски и така нататък Столичен град да се нарича проход?
Да, който търси , намира! И последователи намира, такива ,страдащи от неговото отклонение!

Твърди ,че това произведение, достойно за "Стършел" , ако имаше и известна доза чувство за хумор в него, било " научно" ?
Да приемем ,че наистина е такова, сериозно!
То трябва да има ясно обозначена цел ! Не предполагаема ,в резултат на заниманието в нея-окепазяване на България и Българщината!
Трябва да има и ясни изводи!  Постигната ли е целта на заниманието! Естествено липсва такова твърдение ,след като няма и ясно поставена цел!
Следователно, два основни компонента за научност липсват! А пропо! Трябва да има новост ! Виж ,тук няма липса! Има новост и то- Световна Но отново имагинерна, за съжаление!

Говори се ,че този питомец, пардон, човек,  е прогонен от научните среди!  Леко се е отървал, можел е да бъде и въдворен някъде! В по- друга държава, да не говорим за ислямска ,какво би получил за подобно богохулство!

Но тук ,текезесарите, както презрително нарича академиците от БАН само са го наритали надолу, по стълбите .......
Заслужено, но малко му е!
Леко се е отървал И сега небивабиците си ги ръси тук!
Търси последователи? Те, краставите матарета, през девет баира се надушват!



Гласувай:
29



1. dobrodan - Да, но за сметка на това знаеш ли как добре снима патки в езерото?
12.02.2023 10:11
Направо се слива с тях, за да не ги изплаши, разбира се, да не си помислиш нещо сега....
Научни среди ли... Бюфета няма да му дам да стопанисва в сградата, не научна степен.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
12.02.2023 13:07
1. dobrodan - Да, но за сметка на това знаеш ли как добре снима патки в езерото?
10:11
Направо се слива с тях, за да не ги изплаши, разбира се, да не си помислиш нещо сега....
Научни среди ли... Бюфета няма да му дам да стопанисва в сградата, не научна степен.
цитирай

Изтрий

По- добре го познаваш от мен и ти вярвам!
Всъщност, направил е достатъчното, за да има човек правилна преценка за това, що за човек е! Плюещ в чинията , от която яде!

Хубав ден!
цитирай
3. mihailts - браво
12.02.2023 14:07
браво
цитирай
4. planinitenabulgaria - Стилът и способът на постинга ми мяза на едно актуализирано дацзибао,
12.02.2023 14:08
подобно на това, което на вреето бичуваше Го Мо Жо, шефът на Китайската академия на науките.
Веднаж нацръкан вируса на брадатата сперохета /на комунизма/ в нечий организъм, излизане от него нЕма!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
12.02.2023 14:26
3. panazea - Да , Лео , някои хора са си сбъркали предопределението !
13:59
Онзи човечец става за хуморист , но не си е разбрал призванието .
За Велики Преслав написах постинг , какво са казали нашите свети отци в Български апокрифен летопис и в ШЕСТОДНЕВ на Йоан Екзарх -СЛОВО ЗА ШЕСТИЯ ДЕН .
Тони
цитирай

Изтрий

Да ,щеше да е забавно, наистина, ако не беше бесният му антибългаризъм!
Излишно е, имаме си достатъчно врагове, няма да блесне сред тях!
А султанът такива предатели после е убивал Причината е, че като е тръгнал да предава, утре ще предаде и него!
Познат ми е от пет години, не е прояна за пръв път, за да махнеш с ръка!
А, иначе е овършал и " Шестоснев" и самият Екзарх Йосиф- също! Няма нещо Българско ,върху което да не е ливнал кофа с помия!

Хубав ден, Тони!

Толкова е настървен в тази насока, все едно ,че е длъжен да изпълни важна поръчка Което навява някои мисли в тази насока!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Михалис
12.02.2023 14:29
4. mihailts - браво
14:07
браво
цитирай

Изтрий

Благодаря ти за вниманието и похвалата, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Коста!
12.02.2023 14:49
5. planinitenabulgaria - Стилът и способът на постинга ми мяза на едно актуализирано дацзибао,
14:08
подобно на това, което на вреето бичуваше Го Мо Жо, шефът на Китайската академия на науките.
Веднаж нацръкан вируса на брадатата сперохета /на комунизма/ в нечий организъм, излизане от него нЕма!
цитирай

Изтрий

Много мило от твоя страна, че от далечна Калифорния, горе долу от обратната страна на Земята, моят дребен постинг е привлякал вниманието ти Със сигурност, това е най- далечното място, от което някой чете мой материал Впрочем , от нащето полукълбо! Андрей , от Перу е може би по- далече?! Но, той е в другото полукълбо! Както и да е , имам читатели и от двете полукълбЕТА!

С ККП не съм наясно, впрочем с никоя комунистическа партия не съм наясно По простата причина ,че не съм бил партиен член! Син съм на репресирани родители Цял живот живяха със страха да не се отрази това на мен?Не, че след това нещо се промени Същите партийци станаха демократи Били внедрени агенти в БКП? Такива са най-опасни, по- католици са и от папата, дори! Прав ли съм, как мислиш?
Не знам, при оказали се толкова много активни борци след промяната, къде бяха те, преди неяУ Може би са били в гората, но не сме разбрали?

Хубав ден!
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
12.02.2023 22:46
Идват като аслани, тръгват си посрани – политици, учени, писатели и поети и всякакви самозванци.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
12.02.2023 23:05
kvg55 написа:
Идват като аслани, тръгват си посрани – политици, учени, писатели и поети и всякакви самозванци.

Прав си, Краси!
Аслани, но посрани, се оказват такива!
Лека нощ!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Атил
13.02.2023 10:02
Благодаря за отзива! Но това не означава, че съм съгласен! Темата я развивам от години и съм наясно
Имам въпрос- след като едни се правят на учени, другите на просветени ли се правят?
Державин е изследвал запазени Български думи и е доказал, че не са тюркски Титлите--също!
Никой водещ народ не сменя езика си с този на подчинен!?
Имам въпрос към тебе Къде в надписа виждаш Ю? Посочи буквата!

Караджич е посочил Бог на украински преди 200 години -Биг!
И още два въпроса Защо в Берлин границите на България са определени ,все пак ,в Мизия, титлата е княз?
Аз ще ти отговоря Защото и двете са изконни Български!
Двеста години преди Аспарух в Мизия Българи живеят, а за славяни няма и дума!
И княз очевадно произлиза от канас! Не са нужни еквилибристики
Относно правенето,за мен то е ненужно,аз съм си такъв,документирано! Докт означава учен! Така, че и тук си в грешка!
Хубав ден!-
цитирай
11. leonleonovpom2 - Това е коментарът на Атил, в друг постинг!
13.02.2023 10:12
37. atil - Това наистина е словосъчетание от ...
09:22
Това наистина е словосъчетание от две думи.
Като едната дума е титла на държавен глава а другата дума е военно звание на Главнокомандващия от Първото българско царство - каганата.
През второто царство това военно звание е - Главен воевода. Става дума за "сюбиги". А Кан, кана , каган е титлата на държавния глава.
Той не винаги е "сюбиги", т.е.Главнокомандваш.
Така например при Калоян, сюбиги- главен воевода е бил Манастър-Коца.

Само че словосъчетанията и титлите от Първото царство не са на славянски или латински език а булгар-тюркски.
А всички вие не държите сметка затова, и почвате да се репчите и да се правите на учени, бягайки настрани или наобратно от решението на проблемите и загадките.

А в редица каменни надписи в прав текст е казано какво е архонт, на гръцки архонт а на български - кана субиги. В самите надписи в прав текст го посочват.
цитирай

Изтрий
цитирай
12. monarh1991 - Здравей, приятелю!
14.02.2023 15:30
Пълна подкрепа или съпорт, както казва младото поколение. Различията се изразяват с аргументи, а не с обидни квалификации, минуси, които съществуваха доскоро тук, или реакции с ,,ха-ха" във Фейсбук. Пиша това във връзка и с предния ти постинг от 9 февруари. Не се коси!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
14.02.2023 20:02
Благодаря ти за поддръжката!
Нужна и необходима е в случая, за да разберат такива, че не са насърчава проявата им!
Защото мълчаниеето те го считат за победа?
Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134717
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031