Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2023 15:23 - Хубав разказ или забавна приказка- въпрос на избор
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4299 Коментари: 11 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Доста неща бяха обсъдени по историята на България! Май е време за приключване !?Пробита каца, колкото и да я пълниш, все ще е празна А , ако е пълна, няма смисъл да се налива още в нея!

Някои твърдят ,че са наясно с историята на България? Аз смятам друго-че съм наясно ,че никак не са наясно!!! Вероятно се смятат за посветени, а ,че другите- не са? А, правели се другите  на учени?
Момент, аз няма защо да се правя на такъв !Защото си съм такъв, документирано, от почти 30 години Докт означава учен! А годините преди тях , са били посветени на получаването/ заслужено/ на този документ!

В разказът трябва да има някаква достоверност! В приказката ,не е необходима Повечето истории на държавите са приказки, сладки!  Наример, че Русия е създадена от Шведски варанги? Опровергана приказка от самата шведска академия на науките! Не може да нямаш собствена държава , а да създаваш такава на други?
Причина са и тъмните векове след Рим, за тези приказни истории Нямало е електричество, да осветят , ставащото на тъмно, това е причината!

И аз вярвах сляпо на приказката за Българската история! Но, прогледнах в чужбина! Първо в Загреб, където за пръв път чух ,че хърватите са Българи и името на града е Българско! После гледах филмите за хърватските крале........
В Мадрид гледах омагьосан думичката СЛОВО , изписана на Български в Мадридската катедрала!
Прочегох след това " О писменехь", че азбуката е създадена за словените!!
Е, признавам си, помогна ми в тълкуването именно това, че не съм професионално насочен историк!
Да поразсъждаваме върху този факт Цар Борис ще поръча азбука за словените, които дублетно били славяни? Ние дуплетно, по този механизъм може да сме белгийци, нали така?
СЛОВО  е ДУМА!!! За кави словени ще е предназначена азбуката ? Естествено, че за тези, служещи си с нея, хора на словото! Категорично , няма се предвид етнос извън Българския За Бълтарските словени е предназначена!
Как, славяните ще имат азбука, а Бълтарите ще пляскат с ръце край тях и ще им се радват? Няма владетел, който да постави собствения си народ в такова обидно положение! Абсурдно е?!

Азбуката е за Българските словени

Тюрки били Българите? Това разобличи Державин още С изследване на 30 думи,  ,доказано Български ! И се оказва ,че нито една от тях не е тюркска! Владетелските също? Като не са такива, какви са? Той смята че ако не са персийски ,са от народ ,близък до персите! Да, нещата си отиват на мястото Хората от Балканите отишли с Александър в Согдия и след него,  са чужденци там! 300 години продължава изселването На милиони хора от Балканите!  Чужденец на местен език е БЪЛГАРИН!  Тези хора,  с, Балкански гени,  идват с великото преселение на Балканите  С името си!
Този процес, на създаване на Согдийска империя, Кушанска след това,  е добре описан в световната история! И започналото след разпада им Велико преселение Само липсва връзката  между заселилите се преди това хора от Балканите, от трако-илирийски произход и изселилите се оттам,  след това!

Тези хора си идват с речников запас от думи оттам!  Дадох наскоро около 50 такива, с с кушано-афгански произход , в езика ни!

Аспаруховите ли Българи са първите Българи,  дошли тук, в земите на Мизия?
Не, разбира се
Два века преди него Йоан Малала и Прокопий Кесарийски твърдят ,че в Мизия Българи живеят! Живеят!!!!!!!!!
А два века след това, според  днешната история  в същата Мизия Аспарух е заварил славяни, които подчинил? На такова съвпадение в математиката и в логиката няма как да се сложи друг ознак ,освен този за равенството! Че славяни и Българи са едно и също!
Иначе историята категорично отива в графата на сладките,  детски приказки!

Да продължим ли приказката?
Ето я в пълен формат:

Дошли тюрките- Българи С два удара нокаутирали "византийския" звяр и покорили невежите славяни, които живеели там! Аспарух бил по- голям юнак и от Спартак !Спечелил война на два фронта Наследникът му разбил арабите и станал спасител на Европа  Бил канонизиран заради това!
После всичко се куртулисало българите клекнали! Създали азбука за славяните, приели езикът им и се разтворили в славянското море!
Чудесна приказка за деца! Стана ми много  мило, върнах се в детските си  години!

Интересно ,защо, араби и украински се противят на нашественици от рода на Аспарух ?Сегашните американо-руски нашественици искат  да ги освободят, да ги ограмотят, да им направят модерни държави и да се разтворят в морето им!
 На мен тази приказка ми харесва, за деца е подходяща, не е за възрастни!



Гласувай:
35



1. dobrodan - Ваньо, не 30, ами, ако седна,
13.02.2023 15:32
сигурно 300 ще ти извадя :):):). Все тюркски ще бъдат, не турски!
Державин се е изказал леко неподготвен, да ме прощава.
Сливането на тюркска лексика и славянски строй на езика е заблудило много учени.
Грешка е да набутваш българите заедно с Александър, че после да се връщат обратно :). И да е имало такива :), едва ли са били много.
Обясних ти за думата "кош", от която идват и любимата ти кушия и Кушанската империя.
В Джагфар Тарих са описани съвсем накратко схватки на Сашко с булгарите.
Завладял света, ама нагоре нещо му е дошло ташкън :):):), та решил да кара по-кротко и да не ходи на север, че там лошо бият :):):).
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
13.02.2023 17:21
Чиста нация или народ, все едно и също е, ние се опитваме да ги раздилим, няма!
Даже и Хитлер се надсмива на напъните на Химлер, да докаже съществуването на чиста ,немска нация?
Въпросът е да се хванат следите на нейното развитие, откъде идва?
Ние може и три хиляди турски думи да имаме в езика си Повечето са пикантерии и аз ги употребявам Но трудно мога да се съглася ,че произхождаме от тях Дори само един индикатор е достатъчен
След като сме били тюрки и сме се"отказали" от езика си, след като са дощли баш тюрките, какъв ни е проблемът, да се върнем към майчиния език? Тези тюркски думи са навлезли с късна дата в езика ни!
Знам и до днес Българи и турци живеят в градовете в отделни общности, не се смесват!
Относно славяните, това са все Българи, от Български племена, отродили се от Българското Факт е ,че този термин не е в обръщение масово до 15- ти век? Защо!!
Отговорът го дава" О писменехь" Азбуката е създадена за словените! Тези словени не може да са народ, различен от Българите! Различното в тях е ,че са грамотни и могат да ползват азбуката Грамотни Българи са!
Как така ще създаде азбука за словените или славяните, а на Българите- нищо?
Аз искам да видя достоверен документ, ако работата наистина е такава, в който да пише-Българите се отказаха от народността си и станаха славяни! Никъде, в моя еталон за историк дори, Дюканж , няма и намек за подобно нещо Говори само за Българи, с едно единствено изключение, където ползва Орбини- и за славяни Да, тъмните векове са до Крум и Карл Велики,, но Българите не са били на тъмно в тях!
Тъй ,че , като някои се мъчат да ни разделят на Българи и славяни, не означава ,че Българите са тюрки!?
Изобщо много ненаучни неща има в историята ни Изчезването на траките, " претопяването" на мощните Българи, победили са ИРИ, в славянското море? А това море ,защо ИРи го е пресушила?
Изтълкумай ми този момент-В Мизия Българи живеят- По Малала от шести век, а век и половина там има славяни, които се обединяват с Аспарух!
Дай някакво обяснение на милионният поток от Балканите, трако-илирийски, към Афганистан и Пакистан днешни, каква е неговата съдба? Защо милиони хора тръгват към Европа, къде са останали балканските преселници? Да , има едни калаши, капка в морето, ярко розличаващи се от местните ,твърдящи че са хора на Александър и Българи!? Къде са другите?Ами върнали са се там откъдето са били прадедите им!
На хора, близки също, на които са правени генни изследвания, азиатското, тюркското е части от процента, но в замяна има доста проценти френско и италианско-ясно откъде и близо две трети Български ген!
Генетиката е инструментът, който ще докаже истината!Движението!

Хубава вечер!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
13.02.2023 18:11
3. panazea - Здравей, Лео !
17:50
Всеки чужднец се е изказвал за нашата история. Изкривявали са я , заради изгода !
Подкупвали са и българи , за да я омаскарят ! Колко му е !
Всеки гледа от своята си камбанария или минаре !
При историците има две породи : Мислещи и немислещи- папагали !
Някой някъде казал нещо си и те без да проверят изворите , повтарят !
Понеже нашата история би засегнала много народи , ако излезе на Яве , те все я потулват . Всякаква порода : гърчеещи се , турчеещи се , Коминтерновски интернационалисти , евроатлантици или както би казал Бай Ганю : Интересът клати феса!
Това за българите майкопродавци !
В България освен Българи живеят евреи , турци , гърци, цигани, арменци . Всички сме прибрали в държавата си и сме им дали подслон , обаче те са неблагодарни , че сме ги приютили и бълват лъжи срещу нас ! Направиха филм срещу България за евреите в Солун , но аз ще пусна постинг кой и защо изпрати Солунските евреи в Германските лагери ! Ето така , потомците на спасени от българите евреи , правят филм срещу българите за пари! Това е за благодарност към всички нас , че сме им съчувствали . Повече няма да пиша.
Само ще кажа на всички дьонмета: България ще я има , а вие не сте Благородни , защото ви липсва Българския Ген !
Панацея
цитирай

Изтрий

Чудесно си описала процеса на Българозатриването! От наши и чужди! Удоволствието ,с което се прави!
И на мен прави впечатление неблагодарността на някои чужденци, за човешкото отношение,което са получили
Ами ,като не им харесва, да се върнат при този, от когото са избягали Сигурно е по- добър?
Да и аз смятам да сложа точка на тази тема Да спориш с неразбрани, е хабене на нерви и усилия! Напразно, за да се гаврят с труда ти! Да, знам го от ученическите години това явление Не разбира, но ти се присмива, за да покаже превъзходство някакво, мнимо!
Ами ,като им харесва детската градина , нека си живеят в нея! Защо да ми се присмиват с нацист? По-добро е от майцепредател!! Както го наричаш!

Хубава вечер, Тони!
цитирай
4. pensioners - Знанието е голяма сила съчетано с информацията. Отделно взети, информацията може да убие знаещия академик...
13.02.2023 21:48
Пример: бял или чер индиец, с пет висши образования е безработен и няма прогрес.
Бял или чер индиец, получил инфо за закопано съкровище, знае елементарни известните що е мотика, лопата и колипка, през корема му са петте висшета на своя сънародник бял или чер...
цитирай
5. kvg55 - leonleonovpom2,
13.02.2023 23:41
Днес Българската историческа наука е зле – от древността, та до Реставрацията. От Реставрацията насам сме съвременници.
Но аз съм оптимист – може да е още по–зле!
Затова – Да работим другари блогови историци!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
13.02.2023 23:57
5. pensioners - Знанието е голяма сила съчетано с информацията. Отделно взети, информацията може да убие знаещия академик...
21:48
Пример: бял или чер индиец, с пет висши образования е безработен и няма прогрес.
Бял или чер индиец, получил инфо за закопано съкровище, знае елементарни известните що е мотика, лопата и колипка, през корема му са петте висшета на своя сънародник бял или чер...
цитирай

Изтрий

Прав си, силни са в симбиоза!
Никаква работа не върши информацията за неукия, тя е просто клюка за него!
И обратно, знаещият ,без информация е с вързани ръце!

Лека нощ!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.02.2023 00:00
6. kvg55 - leonleonovpom2,
23:41
Днес Българската историческа наука е зле – от древността, та до Реставрацията. От Реставрацията насам сме съвременници.
Но аз съм оптимист – може да е още по–зле!
Затова – Да работим другари блогови историци!
цитирай

Изтрий

Да , прав си!
Човек трябва да прави, каквото трябва, а пък да става- каквото ще!
Времето ще покаже, кой крив, кой- прав!

Лека нощ!
цитирай
8. nedovolen - Тежък постинг преди Трифонов ден. ...
14.02.2023 19:17
Тежък постинг преди Трифонов ден.
Да кажа за информацията. Много разнопосочни работи, информацията в друг аспект. Едно в посока.
Дребна щриха.
Ако нещо те интересува, събирай информация /не лично/. Като събираш информация, ама много, изведнъж виждаш, че въпроса ти е решен.
Такива ми ти работи.

ПП - информация, правилно подбрана, те води до познание. Познанието спира всякакви катаклизми. Хай, че се увлякох.
:)))
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю
14.02.2023 21:48
nedovolen написа:
Тежък постинг преди Трифонов ден.
Да кажа за информацията. Много разнопосочни работи, информацията в друг аспект. Едно в посока.
Дребна щриха.

Благодаря ти за хубавите допълнения!
На тази тема споделих с блогов философ че знанието

Ако нещо те интересува, събирай информация /не лично/. Като събираш информация, ама много, изведнъж виждаш, че въпроса ти е решен.
Такива ми ти работи.

ПП - информация, правилно подбрана, те води до познание. Познанието спира всякакви катаклизми. Хай, че се увлякох.
:)))


Благодаря ти за хубавото допълнение!
Моето разбирания е, че знанието трябва да е гарнирано и с малко незнание , за да има резултат
Споделих това с блоков философ, но той не загря?
Ами, зубрачът знае всичко, наизуст и няма стимул за нищо, особено пък за работа?
Не е за него!
Лека нощ!
цитирай
10. gardener - Здравейте г-н Симеонов,
15.02.2023 13:36
От моя гледна точка, която само моя и не ангажирам никого с нея, изучаването на историята, каквато ни се предлага е важно държавно занятие, което гарантира общността на определени индивиди върху определена територия, да имат еднакви виждания, преположително с еднакъв манталитет(духовност на групата). За съжаление, историята в очите на по-простите хора не е наука, а "алабализми" на "тунеядци", които нямат друг начин да си "вадят" хляба, освен да пишат и говорят глупости в полза на националните държави, каквито и да са те - комунистически, социалистически, капиталистически, монархически и т.н. Както може да се очаква, хората са различни и основно се поделят на 4 групи - 90 % трудещи се, 5 % "търговци", 4 % войни-витязи, 1% мъдреци. Според "западната" масоно-капиталистическа доктрина и научна, както и според историята от гледна точка на БКП (от едно време), има за цел да задоволи търсенията на първите две групи - масата, ако изобщо имат интерес да се занимават с нея. Тайната история е за "витязите", създадена от "мъдреците", тя мотивира висшите елитни "граждани" да са верни на устоите на държавата, в която живеят, да я съхраняват, развиват и 95% от хората да са доволни, че са да речем българи. Явно нещо куца в мотивацията на нашите мъдреци и по тази причина "нашите" войни от МНО, ДС и МВР предадоха "историята" на "мъдреците" от БАН и БКП за да се превърнат в обратното на себе си и произхода си (беден и селски) в "капиталисти". Предполагам, това не е така, а се дължи на грешния подбор и отбор на "мъдреците", които по причина, че не са мъдреци, а обикновени тъпири са написали много неинтересна история, която не можа да мотивира нито елита, нито бачкаторите да живеят в най-справедливия соц. строй. Какво искам да кажа - хубаво е да се пише и говори истината, да не се излиза от идеологията, а първо от ценното за хората, да се преровят източниците, ако ги има, да се изследва археологическата съставляваща и да се тълкува правилно и без "местно" желание за величие. Нека бъде!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, gardener
15.02.2023 18:46
Историята позвилява да бъде написана в няколко варианта За разлика от математика, химия, физика!?
Итова определя многоварионтността й, както и възможността да е поръчкова Не от сега, от момента на сътворението й Има един блестящ пример в това отношение с Атила Според едни източници е разбит на Каталунските полега от Ец Според други- победител е? Според трети- резултатът е патов и смятам ,че истината е такава !
Каква ще е историята, зависи от поръчителя Зависи и от изпълнителите-донякъде, ако не ги застрашава обезглавяване Например ,гръцкият преводач е дописал писмото на Калоян, в което освен на Българи е писал ,че е цар на благхори!
Той си зане защо ? Но пък дава ценна информация Благхори много прилича на блъгари! Това са валахите ,считани за власи, каквито тогава няма! Теса войниците на Калоян Не ги е писал, защото са негони поданици- Българи! Затова, за какво да ги дели Все едно сега да делим народа ни на Българи и славяни? Няма подобно нещо! Както казват макетата-Сите сме Бугари!
Сериозно В историята човек трябва да прегледа всичко по даден въпрос, да отсее сериозните източници и на тяхна база да направи анализ
Не може, когато съвлеменни автори, с авторитет казват нещо , да го подминеш и да ползваш написано от автори, късни и без авторитет
Не може да се посочва от съвременници от пети- шести век, че в Мизия Българи живеят и ти да се осланяш на други , че Аспарух, два века по-късно е заварил само славяни в Мизия
Какво е станало с Българите? Защо Аспарух е послещнат от местните както Руската армия при Освобождението?
И много подобни примери има, които аз се старая да хвана и анализирам
Имаме славна история, били сме велика сила по съвременни разбирания, няма защо да преувеличаваме постиженията си и което е по- лоши- да ги принизяваме!
Смятам, че по възможностите си правя именно това!
Имаме едно постижение от Освобождението до 1917 година! Възкръснали сме от пепелта ! После, днешните ни " Приятели" вкупом, са ни натикали в калта От Берлин са почнали
Едно извинение ни дължат, преди да ни дават съвети!За осакатена България в Берлин и в Ньой, заради която са ни вкарали в пет войни, със стотици хиляди жертви!Не сме ние войнолюбците, а други праведниците!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10013280
Постинги: 1431
Коментари: 30415
Гласове: 107471
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031