Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2023 08:44 - Общото между траки, Българи, а защо не и славяни
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2788 Коментари: 11 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Херодот твърди, че траките са най- многобройни, след индийците и, ако се обединят, никой в света няма да е в състояние да ги победи!
Но, ако се обединят?

ОБЕДИНЕНИЕ
Обединението е било винаги проблемно при траки, Българи и славяни?
Да не забравяме как се разпадна Югославия, преди нея, каква беше съдбата на СССР иЧехословакия?
България, когато османските орди обсаждат Велико Търново, е разделена на три държави?  Като самостоятелен владетел се счита и воеводата Мирчо Стари, той командва армията и решава, дали да се намеси или не?! В случая, само изчаква!
При траките, само Одриското царство се опитва да бъде хегемон през вековете! Описан е царят им Рез с цялото си величие в " Илиада"- та Със златна колесница, с оръжие от злато и сребро!  Рез, вероятно е титлата, а не името му? Траките са основната бойна сила на армията на Александър, покорила света! Тя е създала империята му, тя я е поддържала постфактум От нея идват.... Българите!
Одриското царство, то продължава да съществува и век след като Рим покорява Балканите, като автономно!
По причини, които ще се посочат, то престава да съществува при император Клавдий!
Обединението ни е Ахилесовата пета! Не случайно то фигурира в девиза ни  Същото е положението с него при траки и славяни!
Ние имаме кратък период, когато сме единни и сме направили чудеса- Периодът между Съединението  и ПСВ!

ВОЕННА СИЛА

За траките стана дума, за руснаците не е нужно да се повтаря, ние къде сме, ако сме единни?
Ами ние сме прусаците на Балканите! Откъде идва това определение?Крепостите на Одрин и Лозенград са дело на германски инженери и се твърди , че са непревземаеми! При предаването им, на въпроса, такива ли са наистина, след кратко съветване , се отговаря, че само прусаци могат да ги превземат, но след многомесечна обсада! Българите ги превземат за дни и си заслужават прозвището!

ИНТРИГИ, КЛЮКИ, ПРЕДАТЕЛСТВО
Всичко това, в полза на чужди господари, да се харесат на тях, в ущърб на народа и страната !?
Особено показателно в това отношение е Сапейското , васално на Рим , тракийско царство! Хората от династията и около нея, се занимават с доноси и интриги, които стигат до решаване в Рим! И на централната власт,  в лицето на Клавдий и писва да е посредник в решаването на вътрешните проблеми на царството! Не е ли по- добре, вместо да се занимава с долнопробни клюки, да поеме нещата в собствените си ръце и да ги решава, както той, Клавдий знае и може?
Възникна въпрос, ако ЕС вземе за модел направеното от Клавдий( куц, какъвто е бил в действителност, а казват, че името не носело информация?), дали няма, по тези причини, да закрие държавата ни!?
То бива, бива, ама чак толкова не бива!

Има и други прилики! Постингът е отворен за допълнения, не е завършен!
Разбира се, поднесени интелигентно! Не, като на Клавдий!



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Поздрав приятелю!
14.09.2023 12:51
Точно затова не бива да се удаваме много на Евросъюза: България ние можем да си я управляваме най-добре,от намеса и злосторничества на чужденци стигнахме до тук!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
14.09.2023 13:47
shtaparov написа:
Точно затова не бива да се удаваме много на Евросъюза: България ние можем да си я управляваме най-добре,от намеса и злосторничества на чужденци стигнахме до тук!


Прав си, безусловно!
Много вредни, от наша са тъй наречените ( М)йессирки и естествено- ( М) йессири!
Те, в груповото отговаряне, отлично тренирано, попитат ли ги харизват ли България на чужди, веднага ще отговорят с йес сир,! Като същински мисири!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
3. dobrodan - Общото между тях е,
14.09.2023 16:48
че нямат нищо общо :).
Въпреки, че са се срещали, очеизвадно. Траките правят кургани, славяните заимстват много пратюркски думи, дори и повече.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.09.2023 17:05
С две думи- тюрлю гювеч!
А става ли за консумация?
Да, за собствена, на някои неразсъждаващи историци от вида " папагал"!

цитирай
5. leonleonovpom2 - Нарочно пропуснах нещо важно!
14.09.2023 17:10
Че траките лесно сменят имената на племената си
Например гети- готи - даки ...
Дали " изчезването" им не е свързано с подобна смяна на имена?? На гръцкото име " траки"?
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
14.09.2023 22:52
Не искам да имам нищо общо със славяните.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.09.2023 23:40
kvg55 написа:
Не искам да имам нищо общо със славяните.


Въпросът е малко по- друг, къде са изчезнали траките, сменящи често имената си?
Защо едни и същи неща се приписват едновременно на траки, на Българи и на славяни?
цитирай
8. shtaparov - Точно затова не бива да се удаваме ...
15.09.2023 14:31
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Точно затова не бива да се удаваме много на Евросъюза: България ние можем да си я управляваме най-добре,от намеса и злосторничества на чужденци стигнахме до тук!


Прав си, безусловно!
Много вредни, от наша са тъй наререните ( М)йессирки и естествено- ( М) йессири!
Те, в груповото отговаряне, отлично тренирано, попитат ли ги харизват ли България на чужди, веднага ще отговорят с йес сир,! Като същински мисири!

Хубав ден, приятелю!

България е по-важна от 10 евросъюза взети заедно,така че е редно мисирките да си заминават отдето са дошли а другите ако искат,нека да помагат.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
15.09.2023 17:43
shtaparov написа:
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Точно затова не бива да се удаваме много на Евросъюза: България ние можем да си я управляваме най-добре,от намеса и злосторничества на чужденци стигнахме до тук!


Прав си, безусловно!
Много вредни, от наша са тъй наререните ( М)йессирки и естествено- ( М) йессири!
Те, в груповото отговаряне, отлично тренирано, попитат ли ги харизват ли България на чужди, веднага ще отговорят с йес сир,! Като същински мисири!

Хубав ден, приятелю!

България е по-важна от 10 евросъюза взети заедно,така че е редно мисирките да си заминават отдето са дошли а другите ако искат,нека да помагат.


Йессирките са опасни животни! Те се движаг стадно и отгоговарят хорово! В един глас!
Например, някой сър от трибуната, заучено, като ги попита,нали Българите трябва да дарят парите си, историята си, те ,йессирките веднага хорово отговарят- Йессир, йессир!
Тъй де, грябва да оправдаят с нещо тлъстата хапка, дето получават!
Мисирският хор е велик!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
10. atil - Имат общо в етногенезиса, в древния ...
16.09.2023 18:11
Имат общо в етногенезиса, в древния етногенезис, първият древнобулгарски етнос се формира от бащи праславяни-арийци и майки от племе придошло във Волго-Уралието от Азия
Новият етнос взема обичаите и облеклото на двата народа и езика на майките.

Това важи и за траките.
Те са част от древнобулгарската диаспора и пиели конско мляко, според Херодот. И отглеждали коне.
Славяните не пиели.Те също така като арийците изгаряли мъртвите си а не правели могили или гробове с кухи ниши като българите и траките .
Политическото безсилие и покварата, която владеела тракийската аристокрация са главната причина те да станат в крайна сметка мъртав народ.
Последните им останки се ромеизират след покръстването на ромеите през 4 век.
Малкото които запазили старата си култура и самосъзнание се приобщили към българите а не към славяните.

цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Валентине!
17.09.2023 09:27
В историята, не само нашата има много митове и несъответствия! Стигнал съм да извода, че историците задължително трябва да учат математика, както инженерите Защото историята е и инженерна наука Такава беше Проф. Юрукова и я боготворях
Ами щяха да си зададат някои елементарни въпроси и да им намерят отговора
Например, защо на Александър основната военна сила са траките, а не гърците? Милиони хора с него и особено след него са отишли на Изток Какво е станало с тях? Какво се е случило? Кой са тези от Великото преселение, от Кушанската империя е почнало?
Защо Аспарух на пущу означава герой яхнал кон, А Българин - чужденец ?
Защо едни и същи събития в нашите земи се приписват едновременно на траки, славяни и Българи?
Как от различни племена се сформира хомогенен народ? Това дори в Чехословакия и Югославия, с близки народи не се получи? А и физика трябва да поназнайват!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10028821
Постинги: 1433
Коментари: 30442
Гласове: 107622
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031