Постинг
26.05 08:18 -
Исторически аналогии
Една от култовите сгради в света е Пантеона в Рим!
Посветена е на всички богове! Римляните не правели разлика между боговете, свои и чужди!? Почитали всички, попаднали в обсега им !Хитра маневра, това е начин за приобщаване на покореното население към метрополията!
Пантеонът е уникална сграда, с купола си Изградена с римски бетон, тя е на две хилядолетия и не е поддала! Надживяла е и Римската империя Възрастта и е немислима за съвременна сграда, че би могла да я достигне
Сградата е строена от приятеля, връстника и зет едновременно, на Август- Марк Агрипа! Генерал, на когото дължи и военните си победи! Над входа тази величествена сграда, удивляваща и днес, има надпис, че тя е построена от Марк Агрипа! Не от Август!
Не е за чудене На тогавашния господар на света ,Август, скромността не е чужда !Отличителен белег е! На върха на купола и днес има няколкометров отвор?
Август, като го видял, се заинтересувал с каква цел е направен ? Като разбрал, че е, за да се постави негова статуя там, забранил категорично ! Но отворът останал
И надписът, че сградата е строена от Марк Агрипа не е дело на Агрипа! Век и половина, след построяването и, се наложило да й се направи основен ремонт! По времето на император Хадриан! Но такъв, че тя фактически била изградена отново!
Не било трудно , Хадриан разполагал с най- добрият архитект на древността- сириецът Аполодор, а и той самият бил архитект и следял работата изкъсо....
От сградата на Марк Агрипа останали само основите!
Но, в знак на уважение към извършеното от него, Хадриан наредил да се напише, че тази величествена сграда е построена от Марк Агрипа!!
Сега, говори се, а е и така, че азбуката, която ползваме днес, не е дело на братята Кирил и Методий!? На кого е тогава? На учениците им, най - вероятно Климент и Наум!
Но, защо тогава, не я отбелязвяме като тяхна?
Защото на талантливия човек е присъщо и благородство, от висш порядък!
Учениците са наясно,както и Хадриан относно Пантеона, че без делото на Братята, тяхната работа увисва, няма какво да поправят!
Разбира се, спокойно може да ги подминат с аргумента, че тяхната работа е съвсем различна!
Но ,уважението, което изпитват към направеното от тях, ги кара да посветят новата азбука на братята, чието дело са продължили..
Тази азбука е създадена в България, за Българите!
Затова е Българска!
След това е поела пътя, към другите сродни народи!
Ако благородството днес е дефицитно качество, заменено обикновено с оплюване, в древността и ранното Средновековие, то е било на почит!
Посветена е на всички богове! Римляните не правели разлика между боговете, свои и чужди!? Почитали всички, попаднали в обсега им !Хитра маневра, това е начин за приобщаване на покореното население към метрополията!
Пантеонът е уникална сграда, с купола си Изградена с римски бетон, тя е на две хилядолетия и не е поддала! Надживяла е и Римската империя Възрастта и е немислима за съвременна сграда, че би могла да я достигне
Сградата е строена от приятеля, връстника и зет едновременно, на Август- Марк Агрипа! Генерал, на когото дължи и военните си победи! Над входа тази величествена сграда, удивляваща и днес, има надпис, че тя е построена от Марк Агрипа! Не от Август!
Не е за чудене На тогавашния господар на света ,Август, скромността не е чужда !Отличителен белег е! На върха на купола и днес има няколкометров отвор?
Август, като го видял, се заинтересувал с каква цел е направен ? Като разбрал, че е, за да се постави негова статуя там, забранил категорично ! Но отворът останал
И надписът, че сградата е строена от Марк Агрипа не е дело на Агрипа! Век и половина, след построяването и, се наложило да й се направи основен ремонт! По времето на император Хадриан! Но такъв, че тя фактически била изградена отново!
Не било трудно , Хадриан разполагал с най- добрият архитект на древността- сириецът Аполодор, а и той самият бил архитект и следял работата изкъсо....
От сградата на Марк Агрипа останали само основите!
Но, в знак на уважение към извършеното от него, Хадриан наредил да се напише, че тази величествена сграда е построена от Марк Агрипа!!
Сега, говори се, а е и така, че азбуката, която ползваме днес, не е дело на братята Кирил и Методий!? На кого е тогава? На учениците им, най - вероятно Климент и Наум!
Но, защо тогава, не я отбелязвяме като тяхна?
Защото на талантливия човек е присъщо и благородство, от висш порядък!
Учениците са наясно,както и Хадриан относно Пантеона, че без делото на Братята, тяхната работа увисва, няма какво да поправят!
Разбира се, спокойно може да ги подминат с аргумента, че тяхната работа е съвсем различна!
Но ,уважението, което изпитват към направеното от тях, ги кара да посветят новата азбука на братята, чието дело са продължили..
Тази азбука е създадена в България, за Българите!
Затова е Българска!
След това е поела пътя, към другите сродни народи!
Ако благородството днес е дефицитно качество, заменено обикновено с оплюване, в древността и ранното Средновековие, то е било на почит!
Тагове:
Макавей--1-ви август
1 август - ден на протест срещу чалгата
АВГУСТ, АВГУСТ Е ТУК! И ЛЮБОВТА Е НАВСЯК...
1 август - ден на протест срещу чалгата
АВГУСТ, АВГУСТ Е ТУК! И ЛЮБОВТА Е НАВСЯК...
Въпрос с повишена трудност
АЛО, ПОЛИТИЦИТЕ, ЧУКНЕТЕ СИ ГЛАВИЦИТЕ!До...
35 години стигат! Времето ви изтече !
АЛО, ПОЛИТИЦИТЕ, ЧУКНЕТЕ СИ ГЛАВИЦИТЕ!До...
35 години стигат! Времето ви изтече !
Следващ постинг
Предишен постинг
- Уважаеми Иване казваш:
"Но ,уважението, което изпитват към направеното от тях, ги кара да посветят новата азбука на братята, чието дело са продължили..
Тази азбука е създадена в България, за Българите!
Затова е Българска!"
1-во
През 40-те години на 19-ти век е вкарано в научна употреба категориално-понятийния термин СЛАВЯНИ - сети се от кого, чия наука?
2-ро "нашата" историческа и езиковедска науки ... с малки уговорки възприемат и започват да употребяват термина СЛАВЯНИ. Но не САМО като ЕЗИКОВ а и като ЕТНОСЕН признак.
3-то ЦЪРКОВНАТА НИ КНИЖНИНА НАПИСАНА НА БЪЛГАРСКИ ... Защото е създадена ПЪРВОНАЧАЛНО И ЕДИНСТВЕНО ДА ОБСЛУЖВА(за СЛАВЕНЕ НА БОГ) при църковно-литургичните ПОТРЕБНОСТИ НА НАРОДА от Балкани -. тоест БЪЛГАРСКИЯ, според теб за СЛАВЯНИ или БЪЛГАРИ е създавана?
4-то През 9-ти век, както се твърди че е създаден ТОЗИ ОБРАЗЕЦ ЗА ВИСОКА КНИЖОВНА НОРМА (литургичен - пояснявам за СЛАВЕНЕ НА БОГ) ЕЗИК според теб за КОЯ - НА КОЙ НАДОР, ДЪРЖАВА И ЦЪРКВА Е СЪЗДАДЕН?
А/ ЗА КОНКРЕТНИЯ НАРОД НА ЦАРСТВО БЪЛГАРИЯ ЛИ ...
Б/ за някакви хипотетични и БЕЗЛИЧНО БЕЗАДРЕСНИ държава и народ СЛАВЯНИЯ ?
- Всичко е много просто СТИГА ДА СЕ се ОСВОБОДИМ ОТ ВНУШЕНИТЕ от детска възраст нсай-РАЗЛИЧНИТЕ ПРЕДВЗЕТИ ПОРАДИ ПСЕВДОНАУЧНОСТТА СИ с претенции за ИСТОРИКО-ОБРАЗНОСТ, ТЕОРИИ !! ... според така стоят нешата? Това е моето мнение което не налагам на никого - защото Господ-Бог е дал всекиму - Глава на раменете и по-важното ДАРът на РАЗУМНОСТта!
- С уважение ... и отново припомням ... не само цар Симеон и Докс ... а през този така наречен ЗЛАТЕН век в България има множество манастири КЪДЕТО ВСЕКИ СРЕДНО ГРАМОТЕН МОНАХ-ПРЕПИСВАЧ е познавал в сравнително добра степен ДАРът на грамотата, БИЛО гръцка, било латинска и ... "СЛАВЯНСКА" :))) !
- Апропо, във връзка с думичката ДАР ... защо в така наречения СТАРО-гръцки същата е била използвана но в средновековен и съвременен гръцки СЪЩАТА ЛИПСВА? ... А В БЪЛГАРСКИ или "църковно-СЛАВЯНСКИ" СИ СТОИ от памтивека, както и обявяваната за ЛАТИННСКА дума - ДАН? От което?
- През КАКЪВ ЕЗИК можем да преведем етноназванието на народа ДАРДАНИ - този от Илиадата и Тронската война?
цитирай"Но ,уважението, което изпитват към направеното от тях, ги кара да посветят новата азбука на братята, чието дело са продължили..
Тази азбука е създадена в България, за Българите!
Затова е Българска!"
1-во
През 40-те години на 19-ти век е вкарано в научна употреба категориално-понятийния термин СЛАВЯНИ - сети се от кого, чия наука?
2-ро "нашата" историческа и езиковедска науки ... с малки уговорки възприемат и започват да употребяват термина СЛАВЯНИ. Но не САМО като ЕЗИКОВ а и като ЕТНОСЕН признак.
3-то ЦЪРКОВНАТА НИ КНИЖНИНА НАПИСАНА НА БЪЛГАРСКИ ... Защото е създадена ПЪРВОНАЧАЛНО И ЕДИНСТВЕНО ДА ОБСЛУЖВА(за СЛАВЕНЕ НА БОГ) при църковно-литургичните ПОТРЕБНОСТИ НА НАРОДА от Балкани -. тоест БЪЛГАРСКИЯ, според теб за СЛАВЯНИ или БЪЛГАРИ е създавана?
4-то През 9-ти век, както се твърди че е създаден ТОЗИ ОБРАЗЕЦ ЗА ВИСОКА КНИЖОВНА НОРМА (литургичен - пояснявам за СЛАВЕНЕ НА БОГ) ЕЗИК според теб за КОЯ - НА КОЙ НАДОР, ДЪРЖАВА И ЦЪРКВА Е СЪЗДАДЕН?
А/ ЗА КОНКРЕТНИЯ НАРОД НА ЦАРСТВО БЪЛГАРИЯ ЛИ ...
Б/ за някакви хипотетични и БЕЗЛИЧНО БЕЗАДРЕСНИ държава и народ СЛАВЯНИЯ ?
- Всичко е много просто СТИГА ДА СЕ се ОСВОБОДИМ ОТ ВНУШЕНИТЕ от детска възраст нсай-РАЗЛИЧНИТЕ ПРЕДВЗЕТИ ПОРАДИ ПСЕВДОНАУЧНОСТТА СИ с претенции за ИСТОРИКО-ОБРАЗНОСТ, ТЕОРИИ !! ... според така стоят нешата? Това е моето мнение което не налагам на никого - защото Господ-Бог е дал всекиму - Глава на раменете и по-важното ДАРът на РАЗУМНОСТта!
- С уважение ... и отново припомням ... не само цар Симеон и Докс ... а през този така наречен ЗЛАТЕН век в България има множество манастири КЪДЕТО ВСЕКИ СРЕДНО ГРАМОТЕН МОНАХ-ПРЕПИСВАЧ е познавал в сравнително добра степен ДАРът на грамотата, БИЛО гръцка, било латинска и ... "СЛАВЯНСКА" :))) !
- Апропо, във връзка с думичката ДАР ... защо в така наречения СТАРО-гръцки същата е била използвана но в средновековен и съвременен гръцки СЪЩАТА ЛИПСВА? ... А В БЪЛГАРСКИ или "църковно-СЛАВЯНСКИ" СИ СТОИ от памтивека, както и обявяваната за ЛАТИННСКА дума - ДАН? От което?
- През КАКЪВ ЕЗИК можем да преведем етноназванието на народа ДАРДАНИ - този от Илиадата и Тронската война?
Аз съм с инженерно( творческо) мислене и не подлежа на обработка с внушения и манипулации!
Азбуката, след като самият цар се е заел с нея,е за Българите!
Понеже не са егоисти, предоставили са я на други родственици, те! А не обратното!
Ако се върнем назад, Българите са като траките- много племена с един език
Ти си пропуснал Пулхер, Булгер, които доказват местния произход на Българите Даже има владетерл Булгер(Вулгер), като името му е явно етносно
Та, славяни произлиза от Българи, а не обратно!
Относно езиците, може и други да ги владеят, но консуматорски, да водят разговори В случая имам предвид владеене за научни цели, за анализи!
Знам какво е, защото съм предпочитан пред професионален преводач , по простата причина, че съм наясно, за какво става дума!
За дарданите, не съм се занимавал с тях!
цитирайАзбуката, след като самият цар се е заел с нея,е за Българите!
Понеже не са егоисти, предоставили са я на други родственици, те! А не обратното!
Ако се върнем назад, Българите са като траките- много племена с един език
Ти си пропуснал Пулхер, Булгер, които доказват местния произход на Българите Даже има владетерл Булгер(Вулгер), като името му е явно етносно
Та, славяни произлиза от Българи, а не обратно!
Относно езиците, може и други да ги владеят, но консуматорски, да водят разговори В случая имам предвид владеене за научни цели, за анализи!
Знам какво е, защото съм предпочитан пред професионален преводач , по простата причина, че съм наясно, за какво става дума!
За дарданите, не съм се занимавал с тях!
3.
get -
До 2. leonleonovpom2 - Обяснявам по най-елементарен начин, за което ще простиш - Навярно?!
26.05 20:39
26.05 20:39
leonleonovpom2 написа:
Аз съм с инженерно( творческо) мислене и не подлежа на обработка с внушения и манипулации!
Азбуката, след като самият цар се е заел с нея,е за Българите!
Понеже не са егоисти, предоставили са я на други родственици, те! ...
Азбуката, след като самият цар се е заел с нея,е за Българите!
Понеже не са егоисти, предоставили са я на други родственици, те! ...
Ппез девети век, НЯМА ПОКРЪСТВАНЕ има ноще съврем друго?
- БОГО-СЛУЖЕНИЕТО СЛАВО-словенето на ТЕРИТОРИЯТА НА БЪЛГАРСКОТО ЦАРСТВО МИНАВА на езика който се говори от народа - това първо! Като изрично отбелязвам - църквата по тези земи съществува поне от време на Андрей Първозванний - тоест от ПЪРВИ ВЕК!
- На територията на БЪЛГАРСКИЯ ЦЪРКОВЕН ДИОЦЕЗ НЕ Е РЕШЕН ВЪПРОСА: На какъв език да се служи в църквите!
- При Борис-Михаил НЯМА КАК да е станало ПОКРЪСТВАНЕ ... Тъй като ЦЪРКВАТА КАТО ИНСТИТУЦИЯ номинално е създадена и и съществува ОЩЕ ОТ ЧЕТВЪРТИ ВЕК!
- При Борис Михаил става нещо друго, от гръцко езично богослужение се МИНАВА НА ЕЗИКА НА МЕСТНОТО НАСЕЛЕНИЕ ... Което някои много държат да го изкарват СЛАВЯНСКО! Но то само се е наричало СЕБЕ СИ Б-Ъ-Г-А-Р-И!
- От което книжовната и литургична ЕЗИКОВА РЕФОРМА НА НА ТОЗИ ЕЗИК ... не е за някакви БЕЗАДРЕСНИ СЛАВЯНИ а за конкретно население САМООПРЕДЕЛЯЩО СЕ като БЪЛГАРИ!
- Каква етимологията в етноназванието ни БЪЛГАРИ Е ИНТЕРЕСНА ТЕМА ... но най-малко се припокрива с КАБИНЕТНАТА ИЗМИШЛЬОТИНА "славяни"!!!
- Пак ПОВТАРЯМ ОСНОВНОТО - От седми век държавното образование НА БАБКАНИТЕ и народа който го населява БЕЗАПЕЛАЦИОННО Е НАЗОВАВАН БЪЛГАРИ и БЪЛГАРИЯ не само от самите те а и от съседите му и в дипломатическите документи! - Тогава КАК МОЖЕМ ДА ГОВОРИМ за "славянска азбука" и за богослужебен ЦЪРКОВНО-СЛАВЯНСКИ ЕЗИК?
- И азбуката и книжнината са изготвени единствено и само БОГОСЛУЖЕНИЕТО ДА СЕ ИЗВЪРШВА НА ЕЗИКА НА КОРЕННОТО НАСЕЛЕНИЕ - което към него време се е звало БЪЛГАРИ а не както някои доброжелатели ни внушават СЛАВЯНИ!
- А за дарднте потърси в Плутарх, който обяснява ... наименованието им идвало от това, че искали ДАР от КОРАБИТЕ ДА МИНАТ през Дарданелите ?!
Съгласен съм с написаното!
Терминът славяни е наложен от Екатерина Велика В компаративните си речници тя изтъква че Фронция и Испания са пълни със славянски топоними, (ще рече Български )!Опонирано й е, че славяни там никога не са били, само готи и Бэлгари Ясен знак, какви са те!
" Илиада" е пълна с имена , откровено Български !Дар е явно старобългарсо дума, от давам, на италиански е даре- давам
Фригите са съседи с мизите тогава, мизите са на страната на Троя
Ти отсъства, през това време аз си изясних, поне за мен, името Булгер и какви са Аспаруховите Българи
Дюканж дава Български владетел Булгер, който изследователите считат за етноним
Има римска императрица Пулхерия Пулхер на латински за жена означава красива, прекрасна! Но за мъж, внимание, означава славен! Виж как се затваря кръгът Българин- славянин
Виждаш, че Пулхер и Булгер се припокриват, булгер грък би го произнесъл Пулхер и обратно
С Александър, на изток и стотици години след него от Балканите отиват милиони хора, предимно траки Трябват за всичко, включително и за икономиката на Империятя Местните ги наричат Булгере, ще рече чужденци!?
Тези Булгере, при великото преселение се връщат тук, като Аспарухови Българи Коренът им е местен, никакви номади не са Факт е, че имат държавнически опит, откъде е той? Имат и могъща армия, задължителна за силна държава!
Това е накратко ' химията" на процеса, механизмът му, както съм го уловил!
Ако не бях химик, нямаше да го усетя!
Хубава вечер, приятелю!
цитирайТерминът славяни е наложен от Екатерина Велика В компаративните си речници тя изтъква че Фронция и Испания са пълни със славянски топоними, (ще рече Български )!Опонирано й е, че славяни там никога не са били, само готи и Бэлгари Ясен знак, какви са те!
" Илиада" е пълна с имена , откровено Български !Дар е явно старобългарсо дума, от давам, на италиански е даре- давам
Фригите са съседи с мизите тогава, мизите са на страната на Троя
Ти отсъства, през това време аз си изясних, поне за мен, името Булгер и какви са Аспаруховите Българи
Дюканж дава Български владетел Булгер, който изследователите считат за етноним
Има римска императрица Пулхерия Пулхер на латински за жена означава красива, прекрасна! Но за мъж, внимание, означава славен! Виж как се затваря кръгът Българин- славянин
Виждаш, че Пулхер и Булгер се припокриват, булгер грък би го произнесъл Пулхер и обратно
С Александър, на изток и стотици години след него от Балканите отиват милиони хора, предимно траки Трябват за всичко, включително и за икономиката на Империятя Местните ги наричат Булгере, ще рече чужденци!?
Тези Булгере, при великото преселение се връщат тук, като Аспарухови Българи Коренът им е местен, никакви номади не са Факт е, че имат държавнически опит, откъде е той? Имат и могъща армия, задължителна за силна държава!
Това е накратко ' химията" на процеса, механизмът му, както съм го уловил!
Ако не бях химик, нямаше да го усетя!
Хубава вечер, приятелю!
С идването на буржоазното общество, в което всичко се продава и купува, благородството като част от морала и етиката също е нищо повече от стока.
цитирай 5. kvg55 - leonleonovpom2,
22:50
С идването на буржоазното общество, в което всичко се продава и купува, благородството като част от морала и етиката също е нищо повече от стока.
цитирай
Изтрий
Да, мъчат се да го направят стока, но дори и като такава , тя е жалък заместител на истинското благородство!
Ще оберат до шушка и това, което ти е останало, камо ли да признаят нещо, което вече си дал!
Говоря общо, иначе, в частни случаи, ставал съм свидетел на истинско благородство! Но в тези заплевени терени, то скоро ще бъде задушено!
За какво да го проявяваш, да получиш отмъщение в замяна ли!?
цитирай22:50
С идването на буржоазното общество, в което всичко се продава и купува, благородството като част от морала и етиката също е нищо повече от стока.
цитирай
Изтрий
Да, мъчат се да го направят стока, но дори и като такава , тя е жалък заместител на истинското благородство!
Ще оберат до шушка и това, което ти е останало, камо ли да признаят нещо, което вече си дал!
Говоря общо, иначе, в частни случаи, ставал съм свидетел на истинско благородство! Но в тези заплевени терени, то скоро ще бъде задушено!
За какво да го проявяваш, да получиш отмъщение в замяна ли!?
7.
get -
До 4. leonleonovpom2 - Още едно допълнение - разяснение, защото малко се отплесваме от същественото .
26.05 23:23
26.05 23:23
leonleonovpom2 написа:
Съгласен съм с написаното!
" Илиада" е пълна с имена , откровено Български !Дар е явно старобългарсо дума, от давам, на италиански е даре- давам
Фригите са съседи с мизите тогава, мизите са на страната на Троя
Ти отсъства, през това време аз си изясних, поне за мен, името Булгер и какви са Аспаруховите Българи
Дюканж дава Български владетел Булгер, който изследователите считат за етноним
Има римска императрица Пулхерия Пулхер на латински за жена означава красива, прекрасна!
Виждаш, че Пулхер и Булгер се припокриват, булгер грък би го произнесъл Пулхер и обратно
...
...
" Илиада" е пълна с имена , откровено Български !Дар е явно старобългарсо дума, от давам, на италиански е даре- давам
Фригите са съседи с мизите тогава, мизите са на страната на Троя
Ти отсъства, през това време аз си изясних, поне за мен, името Булгер и какви са Аспаруховите Българи
Дюканж дава Български владетел Булгер, който изследователите считат за етноним
Има римска императрица Пулхерия Пулхер на латински за жена означава красива, прекрасна!
Виждаш, че Пулхер и Булгер се припокриват, булгер грък би го произнесъл Пулхер и обратно
...
...
- Първо в случая МЕН РУСНАЦИТЕ НЕ МЕ КАСАЯТ ЗАЩОТО разглеждаме БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ, ЧАСТНОСТ а) азбука б)език богослужебен.
- Второ, Дюканж и последователите му Е. Гибън и Т. Момзен - както са с голяма ерудиция познавачи - са нанесли доста голям ущърб досежно нашата история. Това в резултат ПРЕЕСКОНИРАНЕ на това политико-културно явление известно с научното си понятие ВИЗАНТОЛОГИЯ - въпреки че такава държава никога не е съществувала.
- Питаш ме защо толкова време не писах в този с затихващи функции блог. Защото ми писна да предъвквам писаното от други за нашата история - та тръгнах лично НА ТЕРЕН за себе си да проверявам нещата?
В смисъл от кога имаме поселения на наша територия, имаме ли преселвания изселвания и така нататък на население ?
В тази връзка САМО ФАКТИ!
1. В езерота на Дуранкулак съществува така известния Езерен град. Забележи с датировка ПЕТДЕСЕТ ВЕКА ПРЕДИ ХРИСТА и до ДВАНАДЕСЕТИ ВЕК след.
2. Лично ходих и проучих над двадесет антични или ако щеш тракийски обекти в Североизточна България. При шестдесет процента от тях - се повтаря същото като с града от Езерото. Имаме поселения без видим хиатус(прекъсване). От което всички тези "теории за "славянско" преселение или подобни - за мен е лъжовна работа.
- Защо историческата ни НАУКА, е заела позиция анти на това което установявам - за мен е в угода на силните на деня!
- Дарданите са съюзници на Троя.
Прав си, изследвал си за себе си, тук някои коне с капаци могат само да ти опнат нервите, на това са способни!
Така е, животът не е прекъсвал!
Дюканж е открил България, когато тя е била загубена за света, това му е заслугата! И две глави от История Бизантина са посветени само на България, въпреки ,че фигурира и в други! Описанието му е обективно, въпреки ,че заради Бодуен има право да ни мрази!
Парадоксът е, че Византия носи името на Тракийски цар- Бизант!
Името славяни е производно от Българин, по горе набързо обясних, защо мисля така
Пулхер- славен е едно от значенията! Кои са славни? Българите
И другото припокриване Пишат словените с азбуката, нали така? А какви са словените? Българи , естествено!Дразнещото е, че със словени или славяни се мъчат да обезличат Българите!?
Те са едно, но ги отделят? Да известна е максимата за разделянето, какво се постига с нея!
Върнах се и аз към публикуване в списания Наскоро, в стойностно списание-" Осем", публикуваха част от тези мои изследвания! Знам ,че са спорни, подчертах го в придружителното писмо, но това не означава, че са неверни или грешни!?
В науката винаги се добавя нещо ново! Защото нищо в нея не е пълно, не е описано! И в историята е така , освен ,че често описаното е грешно и манипулирано ! Особено пък нашата история !
Ще сме Велика сила и в същото време ще вадят на преден план такива, които нямат и племенен вожд даже?
Лека нощ!
цитирайТака е, животът не е прекъсвал!
Дюканж е открил България, когато тя е била загубена за света, това му е заслугата! И две глави от История Бизантина са посветени само на България, въпреки ,че фигурира и в други! Описанието му е обективно, въпреки ,че заради Бодуен има право да ни мрази!
Парадоксът е, че Византия носи името на Тракийски цар- Бизант!
Името славяни е производно от Българин, по горе набързо обясних, защо мисля така
Пулхер- славен е едно от значенията! Кои са славни? Българите
И другото припокриване Пишат словените с азбуката, нали така? А какви са словените? Българи , естествено!Дразнещото е, че със словени или славяни се мъчат да обезличат Българите!?
Те са едно, но ги отделят? Да известна е максимата за разделянето, какво се постига с нея!
Върнах се и аз към публикуване в списания Наскоро, в стойностно списание-" Осем", публикуваха част от тези мои изследвания! Знам ,че са спорни, подчертах го в придружителното писмо, но това не означава, че са неверни или грешни!?
В науката винаги се добавя нещо ново! Защото нищо в нея не е пълно, не е описано! И в историята е така , освен ,че често описаното е грешно и манипулирано ! Особено пък нашата история !
Ще сме Велика сила и в същото време ще вадят на преден план такива, които нямат и племенен вожд даже?
Лека нощ!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 106733