Постинг
26.03 21:45 -
Ердоган, герой или злодей


Двуполюсен въпрос, въпреки, че в съвремието има силен лакмус за лесно определяне, какъв е, независимо кой!
Как е оценяван от действащите женски персони в ЕС и от Макрон, естествено! Като полезен или вреден за него- ЕС?
И в зависимост от това се разнасят силен лай или пък- овации!
Сега, във връзка с действията на Ердоган срещу потенциалния му заместник, се носи организиран лай в полза на нарушената демокрация( пука им за истинската демокрация, демагогски, разбира се) и насъскване, респективно, по телевизията!?
Колко лош и какъв злодей е Ердоган!?
Следователно Ердоган бърка някъде в Европейските интереси?!
Ами, нормално, на него му писна да чака до второ пришествие, да го приемат в ЕС! В същото време, като най- голяма военна сила в Европейското НАТО, да бъде ползван като маша в него в полза на Украйна и в евентуална война с Русия? Силно желана от натовските амазонки!?
Да не е луд? Той е практичен и интересът му говори, че от Русия може да има само полза и трябва да е откачен, за да воюва с нея ?
Интересът му е на юг- Сирия, Ирак и към шавливите евреи, разбира се! Не, че няма интереси на Балканите, но когато им дойде времето!....
Опитът и на предшествениците му сочи също, че трябва да бъде с големия брат отвъд океана и не срещу Русия! Само тъпанарът не се учи от собствените си грешки!
Не случайно заплаши евреите, че предшествениците му са влизали в Ерусалим и той пак може да го направи!
За Москва не съм чувал подобна приказка!?
Така, че някакъв разяснителен коментар в случая е ненужен!
И става ясно, какво го дразни в евентуалния му заместник след три години( дотогава я камилата, я камиларят?)!
Цапардоса го с невалидната му диплома от нелегитимен университет в Северен Кипър! Защо не изчака?
Ясно защо, твърдата линия трябва да е ясна и да се вижда отдалече, а не в последния момент!
Играчите трябва да си знаят местата и ролята си още преди мача, а не в края му или когато вече няма смисъл!
Така, че Ердоган има интереси в Близкия Изток, със САЩ е и не срещу Русия! Милиарди помощи на никакви просещи за тях, няма да дава!
А и няма, като някоя баба, покорно да върви след Макрон и да се подчинява на лаещите заповеди на естонската Калас например, като някакъв , току ща произведен ефрейтор!?
Как е оценяван от действащите женски персони в ЕС и от Макрон, естествено! Като полезен или вреден за него- ЕС?
И в зависимост от това се разнасят силен лай или пък- овации!
Сега, във връзка с действията на Ердоган срещу потенциалния му заместник, се носи организиран лай в полза на нарушената демокрация( пука им за истинската демокрация, демагогски, разбира се) и насъскване, респективно, по телевизията!?
Колко лош и какъв злодей е Ердоган!?
Следователно Ердоган бърка някъде в Европейските интереси?!
Ами, нормално, на него му писна да чака до второ пришествие, да го приемат в ЕС! В същото време, като най- голяма военна сила в Европейското НАТО, да бъде ползван като маша в него в полза на Украйна и в евентуална война с Русия? Силно желана от натовските амазонки!?
Да не е луд? Той е практичен и интересът му говори, че от Русия може да има само полза и трябва да е откачен, за да воюва с нея ?
Интересът му е на юг- Сирия, Ирак и към шавливите евреи, разбира се! Не, че няма интереси на Балканите, но когато им дойде времето!....
Опитът и на предшествениците му сочи също, че трябва да бъде с големия брат отвъд океана и не срещу Русия! Само тъпанарът не се учи от собствените си грешки!
Не случайно заплаши евреите, че предшествениците му са влизали в Ерусалим и той пак може да го направи!
За Москва не съм чувал подобна приказка!?
Така, че някакъв разяснителен коментар в случая е ненужен!
И става ясно, какво го дразни в евентуалния му заместник след три години( дотогава я камилата, я камиларят?)!
Цапардоса го с невалидната му диплома от нелегитимен университет в Северен Кипър! Защо не изчака?
Ясно защо, твърдата линия трябва да е ясна и да се вижда отдалече, а не в последния момент!
Играчите трябва да си знаят местата и ролята си още преди мача, а не в края му или когато вече няма смисъл!
Така, че Ердоган има интереси в Близкия Изток, със САЩ е и не срещу Русия! Милиарди помощи на никакви просещи за тях, няма да дава!
А и няма, като някоя баба, покорно да върви след Макрон и да се подчинява на лаещите заповеди на естонската Калас например, като някакъв , току ща произведен ефрейтор!?
Тагове:
© Русия – Запада : точка над «i»–то в пр...
© Григор мачка педерсените
Евроатлантизъм - западна неоколониална и...
© Григор мачка педерсените
Евроатлантизъм - западна неоколониална и...
«Край на комедията за Вашингтон». Русия ...
Германия е твърдо зад Украйна и никакви...
Търговията в политиката, а и в историята
Германия е твърдо зад Украйна и никакви...
Търговията в политиката, а и в историята
Русия преди около 10 год. го спаси от превратаджиите, но той не пропуска да я спъне винаги когато може.
Турска му работа.
цитирайТурска му работа.
. iw69 - Tя
22:18
Русия преди около 10 год. го спаси от превратаджиите, но той не пропуска да я спъне винаги когато може.
Турска му работа.
цитирай
Изтрий
Да, коварни са!
Но, не мога да забравя, че Ердоган се извини за сваления самолет, както го предвидих!
Ще отиде в Кремъл и ще се извини!
Само елементарните хора смятат извинението за унижение?
Напротив, само човек с достоинство може да направи това!
И един малко известен и премълчаван факт
След Съединението не Турция, а Сърбия ни обявява война?
Изненадата е голяма, София е близко до сръбскота граница, а тя е незащитена
Отправяме зов за помощ към Европа
Никой не се отзовава
Единствено Турция!?
Е, по разбираеми причини, отказана е!
Но жестът е показателен!
цитирай22:18
Русия преди около 10 год. го спаси от превратаджиите, но той не пропуска да я спъне винаги когато може.
Турска му работа.
цитирай
Изтрий
Да, коварни са!
Но, не мога да забравя, че Ердоган се извини за сваления самолет, както го предвидих!
Ще отиде в Кремъл и ще се извини!
Само елементарните хора смятат извинението за унижение?
Напротив, само човек с достоинство може да направи това!
И един малко известен и премълчаван факт
След Съединението не Турция, а Сърбия ни обявява война?
Изненадата е голяма, София е близко до сръбскота граница, а тя е незащитена
Отправяме зов за помощ към Европа
Никой не се отзовава
Единствено Турция!?
Е, по разбираеми причини, отказана е!
Но жестът е показателен!
Бай Реджеп накрая ще си получи и от Вовата.
цитирай3. kvg55 - leonleonovpom2,
26.03 23:39
Бай Реджеп накрая ще си получи и от Вовата.
цитирай
Изтрий
Че са коварни като тези, за чийто наследници се смятат, е добре известно
Но за разлика от евреите, знаят, че има твърди граници, които не бива да се преминават!
И, че номерът да се правят на учудени, не минава!
цитирай26.03 23:39
Бай Реджеп накрая ще си получи и от Вовата.
цитирай
Изтрий
Че са коварни като тези, за чийто наследници се смятат, е добре известно
Но за разлика от евреите, знаят, че има твърди граници, които не бива да се преминават!
И, че номерът да се правят на учудени, не минава!
Турция с Ердоган е добър балансьор срещу лудите напъни на европейските амазонки за война с Русия Под претекст, измислен, че искала да ги завладее?
Без Турция не струват и пет пари!
Турция нека има дразнител- евреите
Отношенията са сложни Те са спасили евреите, но на евреите дължат исляма!
Но евреите да не се заблуждават Иран няма да е безучастен!
Но докато дразнител са евреите, нещата ще са спокойни, в Европа!
цитирайБез Турция не струват и пет пари!
Турция нека има дразнител- евреите
Отношенията са сложни Те са спасили евреите, но на евреите дължат исляма!
Но евреите да не се заблуждават Иран няма да е безучастен!
Но докато дразнител са евреите, нещата ще са спокойни, в Европа!
Разбирам, че темата за международните отношения и политиката е важна и сложна. Въпросите, които поставяш, са наистина многопластови и изискват внимателен анализ.
Относно оценката на Ердоган в Европейския съюз и конкретно от страна на Макрон, мненията могат да бъдат различни. Някои лидери и политици може да го възприемат като полезен партньор заради стратегическото му значение в региона, особено в контекста на НАТО и борбата срещу тероризма. Други обаче може да го виждат като вреден поради авторитарния му стил на управление и нарушенията на човешките права.
Що се отнася до действията на Ердоган спрямо потенциалния му заместник, това е вътрешен въпрос за Турция, който обаче има и международни измерения. Важно е да се вземат предвид както вътрешнополитическите фактори, така и геополитическите интереси на страната.
Твоите наблюдения за интересите на Турция в Близкия Изток и отношенията й със САЩ и Русия са също важни. Турция играе ключова роля в региона и нейните действия често имат значителни последици за глобалната политика.
Също така чух мнение, че има много по радикални ислямисти от Ердоган и една ли не той е стопер на нещо по страшно от неговата идеология в Турция.
В крайна сметка, международните отношения са сложни и динамични, и всяка страна преследва своите интереси.
Поздрави и Дерзай :)
цитирайОтносно оценката на Ердоган в Европейския съюз и конкретно от страна на Макрон, мненията могат да бъдат различни. Някои лидери и политици може да го възприемат като полезен партньор заради стратегическото му значение в региона, особено в контекста на НАТО и борбата срещу тероризма. Други обаче може да го виждат като вреден поради авторитарния му стил на управление и нарушенията на човешките права.
Що се отнася до действията на Ердоган спрямо потенциалния му заместник, това е вътрешен въпрос за Турция, който обаче има и международни измерения. Важно е да се вземат предвид както вътрешнополитическите фактори, така и геополитическите интереси на страната.
Твоите наблюдения за интересите на Турция в Близкия Изток и отношенията й със САЩ и Русия са също важни. Турция играе ключова роля в региона и нейните действия често имат значителни последици за глобалната политика.
Също така чух мнение, че има много по радикални ислямисти от Ердоган и една ли не той е стопер на нещо по страшно от неговата идеология в Турция.
В крайна сметка, международните отношения са сложни и динамични, и всяка страна преследва своите интереси.
Поздрави и Дерзай :)
6. pantaleev - Здравей, Иване!
09:47
Разбирам, че темата за международните отношения и политиката е важна и сложна. Въпросите, които поставяш, са наистина многопластови и изискват внимателен анализ.
Относно оценката на Ердоган в Европейския съюз и конкретно от страна на Макрон, мненията могат да бъдат различни. Някои лидери и политици може да го възприемат като полезен партньор заради стратегическото му значение в региона, особено в контекста на НАТО и борбата срещу тероризма. Други обаче може да го виждат като вреден поради авторитарния му стил на управление и нарушенията на човешките права.
Що се отнася до действията на Ердоган спрямо потенциалния му заместник, това е вътрешен въпрос за Турция, който обаче има и международни измерения. Важно е да се вземат предвид както вътрешнополитическите фактори, така и геополитическите интереси на страната.
Твоите наблюдения за интересите на Турция в Близкия Изток и отношенията й със САЩ и Русия са също важни. Турция играе ключова роля в региона и нейните действия често имат значителни последици за глобалната политика.
Също така чух мнение, че има много по радикални ислямисти от Ердоган и една ли не той е стопер на нещо по страшно от неговата идеология в Турция.
В крайна сметка, международните отношения са сложни и динамични, и всяка страна преследва своите интереси.
Поздрави и Дерзай :)
цитирай
Изтрий
Благодаря за отзива!
Съгласен съм с тебе! Съвършен е само Бог!
Така казваше един преподавател на високо ниво!
Шест пише на Господ, пет и половина на себе си На студенти- максимум пет( веднъж май се обърка, писа половинката и на мен)
Ти знаеш, колко високо ценя хората, които не смятат за обидно или унижение извинението! Говори и за силен характер, да преодолееш егото си!
Човешко е да се греши, дори и президент да си! Самият жест е показателен!
Ердоган го направи! Това беше тест, губи уважение или печели! Очаквах да отиде в Москва и да се извини! Човекът не може да върне, но извинението е във възможностите му!
Изводът е, че е свестен човек! Нормалният ход на ответната страна е да приеме извинението и да прости!
Политиката е мръсна игра! Както в спорта нарушенията се наказват, но финтовете и надлъгването са позволени! Така, че политик не може да е икона или светец, но не е и говедо!
Трябва да си нащрек, особено този, който е на нивото му!
Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай09:47
Разбирам, че темата за международните отношения и политиката е важна и сложна. Въпросите, които поставяш, са наистина многопластови и изискват внимателен анализ.
Относно оценката на Ердоган в Европейския съюз и конкретно от страна на Макрон, мненията могат да бъдат различни. Някои лидери и политици може да го възприемат като полезен партньор заради стратегическото му значение в региона, особено в контекста на НАТО и борбата срещу тероризма. Други обаче може да го виждат като вреден поради авторитарния му стил на управление и нарушенията на човешките права.
Що се отнася до действията на Ердоган спрямо потенциалния му заместник, това е вътрешен въпрос за Турция, който обаче има и международни измерения. Важно е да се вземат предвид както вътрешнополитическите фактори, така и геополитическите интереси на страната.
Твоите наблюдения за интересите на Турция в Близкия Изток и отношенията й със САЩ и Русия са също важни. Турция играе ключова роля в региона и нейните действия често имат значителни последици за глобалната политика.
Също така чух мнение, че има много по радикални ислямисти от Ердоган и една ли не той е стопер на нещо по страшно от неговата идеология в Турция.
В крайна сметка, международните отношения са сложни и динамични, и всяка страна преследва своите интереси.
Поздрави и Дерзай :)
цитирай
Изтрий
Благодаря за отзива!
Съгласен съм с тебе! Съвършен е само Бог!
Така казваше един преподавател на високо ниво!
Шест пише на Господ, пет и половина на себе си На студенти- максимум пет( веднъж май се обърка, писа половинката и на мен)
Ти знаеш, колко високо ценя хората, които не смятат за обидно или унижение извинението! Говори и за силен характер, да преодолееш егото си!
Човешко е да се греши, дори и президент да си! Самият жест е показателен!
Ердоган го направи! Това беше тест, губи уважение или печели! Очаквах да отиде в Москва и да се извини! Човекът не може да върне, но извинението е във възможностите му!
Изводът е, че е свестен човек! Нормалният ход на ответната страна е да приеме извинението и да прости!
Политиката е мръсна игра! Както в спорта нарушенията се наказват, но финтовете и надлъгването са позволени! Така, че политик не може да е икона или светец, но не е и говедо!
Трябва да си нащрек, особено този, който е на нивото му!
Всичко най- добро ти пожелавам!
Ердоган направи Турция модерна държава
За сведение на манипулатора, занимаващ се с мен, в Турция съм бил на места, които ме интересуват! Цариград, Анкара, Коня, Есхишехир, Бурса, Люле Бургаз и разбира се- Лозенград
И при всяко отиване съм установявал видим прогрес В икономиката, в инфраструктурата....
Магистралите им са мечта за нас! Не са подобия жалки, като нашите, на магистрали! За икономиката да не говорим! Както казваше един германец преди години по наш адрес, че и да бягат срещу нас, не можем да ги стигнем, в същото положение сме сега, но спрямо турците!
Да не се занимават с Ердоган, демократ ли е или не? Да копират чудото, което е направил с Турция!
Даже ремонтира църквата ни, която днес сигурно щеше да е развалина- " Свети Стефан"! Ако не се беше намисил!
цитирайЗа сведение на манипулатора, занимаващ се с мен, в Турция съм бил на места, които ме интересуват! Цариград, Анкара, Коня, Есхишехир, Бурса, Люле Бургаз и разбира се- Лозенград
И при всяко отиване съм установявал видим прогрес В икономиката, в инфраструктурата....
Магистралите им са мечта за нас! Не са подобия жалки, като нашите, на магистрали! За икономиката да не говорим! Както казваше един германец преди години по наш адрес, че и да бягат срещу нас, не можем да ги стигнем, в същото положение сме сега, но спрямо турците!
Да не се занимават с Ердоган, демократ ли е или не? Да копират чудото, което е направил с Турция!
Даже ремонтира църквата ни, която днес сигурно щеше да е развалина- " Свети Стефан"! Ако не се беше намисил!
Последни 20 регистрирани посетителя
08:55 - a
08:55 - v
08:47 - a
08:47 - a
08:38 - sursubul
забравил си един цървул!?
цитирай08:55 - a
08:55 - v
08:47 - a
08:47 - a
08:38 - sursubul
забравил си един цървул!?
Такива манипулатори като синът на астролога с име , римуващо се с цървул, да не подвеждат!
Постингът не е възхвала на Ердоган , а косвена критика към тези, които само за 35 години ни вкараха в задънена улица!
Да нямаме реално селско стопанство и промишленост?
Да внасяме всичко от чесън, боб и домати? До ток и горива?
С които снабдявахме всички съседни държави! Преди!
Сега, сравнени с Турция сме това, която тя беше преди 50 години спрямо нас?
И 400 километра магистрала я правят не за 50 години, а само за една! При това в сравнение с нея, нашата е... карикатура на магистрала!
Преди турските тирове правеха километрични опашки пред нефтокомбината за наша продукция!
Сега ?! Носят тяхна и минават транзит за Европа !
Това е истината!
цитирайПостингът не е възхвала на Ердоган , а косвена критика към тези, които само за 35 години ни вкараха в задънена улица!
Да нямаме реално селско стопанство и промишленост?
Да внасяме всичко от чесън, боб и домати? До ток и горива?
С които снабдявахме всички съседни държави! Преди!
Сега, сравнени с Турция сме това, която тя беше преди 50 години спрямо нас?
И 400 километра магистрала я правят не за 50 години, а само за една! При това в сравнение с нея, нашата е... карикатура на магистрала!
Преди турските тирове правеха километрични опашки пред нефтокомбината за наша продукция!
Сега ?! Носят тяхна и минават транзит за Европа !
Това е истината!
Разкарвай се от блога ми цървул и гнусен жиголо!
Имала икономика България? Сега!?
Къде, в музея ли! На революционното движение?
И какво произвежда, вятърни мелници ли?
Страната с най- вкусните домати в света внася домати?
В ГДР, като студент, на въпроса ми в магазина, какви са доматите, ми отговориха така:
- Точно вие ли задавате този въпрос?
Български са, разбира се, доматите и всички домати в Германия са Български!
А ти, ако си виждал заводи и ниви на картинки само, на мен трудовия стаж е минал във водещите заводи в страната не като наблюдател! И директори са ме посрещали и изпращали до портала на завода!
А останалото време- в селското стопанство, във водещи кооперативи! В цялата страна, отново!
На краставичар краставици не продавай!
А пропагандата си я наври, където те сърби, келеш!
цитирайИмала икономика България? Сега!?
Къде, в музея ли! На революционното движение?
И какво произвежда, вятърни мелници ли?
Страната с най- вкусните домати в света внася домати?
В ГДР, като студент, на въпроса ми в магазина, какви са доматите, ми отговориха така:
- Точно вие ли задавате този въпрос?
Български са, разбира се, доматите и всички домати в Германия са Български!
А ти, ако си виждал заводи и ниви на картинки само, на мен трудовия стаж е минал във водещите заводи в страната не като наблюдател! И директори са ме посрещали и изпращали до портала на завода!
А останалото време- в селското стопанство, във водещи кооперативи! В цялата страна, отново!
На краставичар краставици не продавай!
А пропагандата си я наври, където те сърби, келеш!
Изчезвай, гаден жиголо!
Като нямаш работа, търси си я другаде!
Лакей на червената буржоазия , играещ роля на неин критик и естествено- на борец срещу нея- сега обаче!
Кукуто на блог бг! Звучи гордо!
цитирайКато нямаш работа, търси си я другаде!
Лакей на червената буржоазия , играещ роля на неин критик и естествено- на борец срещу нея- сега обаче!
Кукуто на блог бг! Звучи гордо!
Интересът на Ердоган е прост- докато християните се избиват,този кандидат за халиф доволно ще потрива ръце. За него Русия не е опасна- той има зад гърба си НАТО! Армията му е силна (не много повече от израелската) а като гледа събитията в Украйна веднага разбира,че Путин не е опасен за него понеже страната му е огромна и не може да бъде превзета безнаказано. Затова на ердоган му пука жилетката- никой не може да окупира негова територия и с референдум да я анексира за разлика от нас,които сме силно уязвими от почти всички страни.
цитирайАз не се заблуждавам по отношение на Ердоган
Но засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
цитирайНо засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
Коментари на полезни за България хора, като Щапаров приемам с удоволствие
На празнодумци и кърлежи, пили само кръвта на България и за пет пари полза не допринесли за нея, да си търсят други места, да демонстрират празнословието си
Петърстояновци и Плювналиевци ми са пределно ясни!
цитирайНа празнодумци и кърлежи, пили само кръвта на България и за пет пари полза не допринесли за нея, да си търсят други места, да демонстрират празнословието си
Петърстояновци и Плювналиевци ми са пределно ясни!
Звездоброецът да не се бъзика с мен на тема политика
Защото, като започна премяната или преустрояването, няколко години изнасях политинформации в Института вместо канените преди това пропагандисти от София
На каква база ли?
На университетски диплом!
цитирайЗащото, като започна премяната или преустрояването, няколко години изнасях политинформации в Института вместо канените преди това пропагандисти от София
На каква база ли?
На университетски диплом!
leonleonovpom2 написа:
Аз не се заблуждавам по отношение на Ердоган
Но засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
Но засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
Така е приятелю- нещо е много сбъркано,още уточняваме кое. Властта обаче не губи време да уточнява,а си продължава все старата песен!...
Да, те затова са във властта, да я осребрят! Въпреки, че някои са пожизнено почти в нея, имат натрупан стаж, като властващи, за пенсия, знаят, че е несигурно да разчитат само на този коз!
И действат така, че и най- ловките джебчии да им завидят!
цитирайИ действат така, че и най- ловките джебчии да им завидят!
Освен това дали една политика е добра за ЕС, е нещо различно от това дали е добра за Турция.
Ще започнан че Турция е много далеч от ЕС по редица причини (най-вече културно -исторически) и лично за мен тя няма място там - съществуване на смъртна присъда, отказ да се признае геноцида над арменците, отнемане на правата на кюрдите, отнемане на права на жените, потискане на политическите права на опозицията, пък дори липсата на плурализъм.
В същото време като отделим настрана въпроса, че смятам Ердоган за варварин и нео-османист, то неговата Realpolitik е геостратегически правилна. Ердоган балансира между Изтока и Запада, между Русия и САЩ. Нееднократно съм коментирал - той закупи F-35 и после руското ПВО C-400. Когато американците го натиснаха къде чрез санкции, къде чрез отказ да му дадат закупеното той им се озъби и отказваше да пусне Финландия в НАТО. В крайна сметка те ще му дадат дори повече отпреди.
Години наред Ердоган развиваше икономиката си и затова сега може да понася санкции без да му мигне окото. Любопитно е, че в Анкара си има цял 10 милионен курортен комплекс само от руски туристи. Добре изграден. И Ердоган не ги пъди. Разбира се, той не подкрепя ДНР и ЛНР, няма интерес от признаване на "автономни" области за независими. Но и не е луд да си гони руските туристи за кефа на Байдън. Нещо повече - игра го посредник при преговорите и си спечели престиж.
През 90-те Турция бе 50 милиона, днес е 80 мил. Това няма как да стане със слаба икономикац. Разбира се, че можем да отправим много критики към него, но ако нашите политици можеха да следват поне наполовина неговата Realpolitik шеше да е супер
shtaparov написа:
[quote=leonleonovpom2]Аз не се заблуждавам по отношение на Ердоган
Но засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
Но засега интересите им са в Азия- Сирия, Ирак, Израел... И нещо друго, показно Той ползва руския нефт и газ, нали, а ние се правим на по- турци от султана?
Ние жертваме наши интереси в полза на чужди? Що за идиотия? Каква ни е ползата от това? Турците си развиват икономиката, ние лапаме мухи?
В момента няма приемственост у нас на инженерни кадри Кой ще строи завод у нас, като ние нямаме кадри да го управляват, да ръководят процесите в него?
Аз съм присъствал на заседания, в които американци са изказвали възхищение от знанията и подготовката на наши кадри И това не беше комплимент, а самата истина
Но тези кадри сега по естествен път ги няма, а мястото им е празно? За 35 години е нормално да го освободят!
Нашата вътрешна политика е много сбъркана
При освобождението нашето население в Санстефанска България е било7 милиона, а турското- 10!
Гръцко и сръбско- по два милиона!
Пред 1965 година Турция е била 27 милиона- България 8
В момента Турция гони сто милиона , ние сме под седем?
Нещо е сбъркано , нали?
И то генерално!
А с празни приказки , пропаганда и насъскване се стига само до вица с влака, на който релсите свършват На прилагащият ги сметките в чужбина набъбват, но утре и на него ще са безполезни! И в последната си минута ще каже- За какво е било всичко? Много късно!
При Освобождението княжество България и 4,2 милиона, а Източна Румелия - 600 000 души. За останалото си прав.
Това че в момента Ердоган е лидер на Турция всъщност е добре за БЪЛГАРИЯ. Той дава спокойствие откъм сигурност в региона, осигурява газ, разбираме се и по темата за Черноморското сътрудничество. Ако имахме качествени политици те щяха отдавна да се възползват от добрите отношения между България и Турция (показателно е, че Турция остана трогната, че им помогнахме при земетресението и ни искаха поздрави по случай трети март! Нещо което не получихме от "братята" сърби и макета). Уви, нямаме истински политици. Всичко се свежда през призвата Русия - САЩ.
цитирайgeorgealeksandrov написа:
Освен това дали една политика е добра за ЕС, е нещо различно от това дали е добра за Турция.
Ще започнан че Турция е много далеч от ЕС по редица причини (най-вече културно -исторически) и лично за мен тя няма място там - съществуване на смъртна присъда, отказ да се признае геноцида над арменците, отнемане на правата на кюрдите, отнемане на права на жените, потискане на политическите права на опозицията, пък дори липсата на плурализъм.
В същото време като отделим настрана въпроса, че смятам Ердоган за варварин и нео-османист, то неговата Realpolitik е геостратегически правилна. Ердоган балансира между Изтока и Запада, между Русия и САЩ. Нееднократно съм коментирал - той закупи F-35 и после руското ПВО C-400. Когато американците го натиснаха къде чрез санкции, къде чрез отказ да му дадат закупеното той им се озъби и отказваше да пусне Финландия в НАТО. В крайна сметка те ще му дадат дори повече отпреди.
Години наред Ердоган развиваше икономиката си и затова сега може да понася санкции без да му мигне окото. Любопитно е, че в Анкара си има цял 10 милионен курортен комплекс само от руски туристи. Добре изграден. И Ердоган не ги пъди. Разбира се, той не подкрепя ДНР и ЛНР, няма интерес от признаване на "автономни" области за независими. Но и не е луд да си гони руските туристи за кефа на Байдън. Нещо повече - игра го посредник при преговорите и си спечели престиж.
През 90-те Турция бе 50 милиона, днес е 80 мил. Това няма как да стане със слаба икономикац. Разбира се, че можем да отправим много критики към него, но ако нашите политици можеха да следват поне наполовина неговата Realpolitik шеше да е супер
Освен това дали една политика е добра за ЕС, е нещо различно от това дали е добра за Турция.
Ще започнан че Турция е много далеч от ЕС по редица причини (най-вече културно -исторически) и лично за мен тя няма място там - съществуване на смъртна присъда, отказ да се признае геноцида над арменците, отнемане на правата на кюрдите, отнемане на права на жените, потискане на политическите права на опозицията, пък дори липсата на плурализъм.
В същото време като отделим настрана въпроса, че смятам Ердоган за варварин и нео-османист, то неговата Realpolitik е геостратегически правилна. Ердоган балансира между Изтока и Запада, между Русия и САЩ. Нееднократно съм коментирал - той закупи F-35 и после руското ПВО C-400. Когато американците го натиснаха къде чрез санкции, къде чрез отказ да му дадат закупеното той им се озъби и отказваше да пусне Финландия в НАТО. В крайна сметка те ще му дадат дори повече отпреди.
Години наред Ердоган развиваше икономиката си и затова сега може да понася санкции без да му мигне окото. Любопитно е, че в Анкара си има цял 10 милионен курортен комплекс само от руски туристи. Добре изграден. И Ердоган не ги пъди. Разбира се, той не подкрепя ДНР и ЛНР, няма интерес от признаване на "автономни" области за независими. Но и не е луд да си гони руските туристи за кефа на Байдън. Нещо повече - игра го посредник при преговорите и си спечели престиж.
През 90-те Турция бе 50 милиона, днес е 80 мил. Това няма как да стане със слаба икономикац. Разбира се, че можем да отправим много критики към него, но ако нашите политици можеха да следват поне наполовина неговата Realpolitik шеше да е супер
Ердоган направи много за Турция! Той разбра, че държава без икономика е колония! Всъщност, знаеше го и Тургут Йозал, който беше икономист и добре работеше американците, доеше ги направо! Жената, Тенсу Чилер направи Турция Европейска държава! Ще щипеш европейка по задника, директно в затвора!Турция произвежда всичко и има магистрали, пред които нашите са карикатура! Турците нямат интерес Ердоган да бъде сменен
Провежданата от него политика е в интерес на Турция!
Накрая си изясних, защо Русия се изтегли от Сирия?Отговорността падаше върху нея Сега Израел и Турция ще се следят взаимно, а Русия ще си гледа нейните преки интереси! Турция и Израел взаимно ще се пазят!
Иначе, турците са интересен феномен Те уважават този, който ги е бил! Русия, едно на ръка Но уважават и нас, за разлика от гърци и сърби, които презират!
Заради боя от Балканската война
Но това няма да продължи до безкрайност, при сегашното ни, смешно положение!....
georgealeksandrov написа:
Това че в момента Ердоган е лидер на Турция всъщност е добре за БЪЛГАРИЯ. Той дава спокойствие откъм сигурност в региона, осигурява газ, разбираме се и по темата за Черноморското сътрудничество. Ако имахме качествени политици те щяха отдавна да се възползват от добрите отношения между България и Турция (показателно е, че Турция остана трогната, че им помогнахме при земетресението и ни искаха поздрави по случай трети март! Нещо което не получихме от "братята" сърби и макета). Уви, нямаме истински политици. Всичко се свежда през призвата Русия - САЩ.
Ние им осигурявахме и кадри! Химически! Безплатно, нали сме самаряни!?
Турция създаде нефтохимическа промишленост, която ние почти унищожихме Всяка година имах дипломант, знаех нивото на знания на студентите
Но се изненадах при едно ходене в университета от многото турски студенти
Хванах състудент- професор, да ми обясни този феномен Първо, къде ще работят? Заминавали директно в Турция!
Но те нищо не знаят, как завършват? Прав съм, но благодарение на тях се крепят Те ги издържат и затова ги търпят и получават дипломи!
Добре, в Турция, като нищо не знаят , какво работят?
Засмя се и каза, че се учат, в движение!А нашите дипломи се признават, без допълнителни изпити!
И посочи за пример мен Завършил каучук, работещ с пластмаси, от химик, станал и физик ? Учил съм се, нали е така!?
Засмях се и казах, че вече всичко ми е ясно И защо редколегията на вестника им и предимно турска!...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 113205