Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2025 18:55 - Защо България последна е освободена от Русия
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2966 Коментари: 22 Гласове:
31

Последна промяна: 18.04.2025 18:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Разпадането на Отоманската империя е неизбежно и това добре се знае от Западна Европа  и Русия!
Нещо повече, Западът нарича Отоманската империя БОЛНИК, но с добавка- необходим!?

Защо тя е  необходим болник? Западът знае, че тази едва кретаща  империя не може да остане в този си вид! Православните в нея, рано или късно, колкото и да не му са симпатични,  ще получат държавност! 
Но бавно и полека!  Един по един по реда на номерата! Той  също следи  зорко Русия,  да не завладее Проливите?!
 
Затова Отоманската империя не трябва да бъде ликвидирана! Да остане в минимизиран вид, като задължително владее Проливите! Русия няма работа там!

Затова тактиката е,  на периоди от време от болната империя да се късат малки части!
За да не се връщаме отново  на този елемент, ще обясним  с какво е подразнила Запада Санстефанска България? Ами тя има площ около шест пъти по- голяма от тази на освободените преди нея Сърбия и Гърция, поотделно!? Те и затова( съседите) скачат срещу нас!
Джуджета, но свободни, с право на глас в Берлин!

Така, да се късат малки парчета от империята, за да се проточи процесът във времето!

Ясно е обаче, от военна гледна точка, че на никой от Балканите не е по силите да се освободи сам! Колкото и да е слаба империята , всеки такъв опит ще бъде сгазен от нея, като телето от луда крава!
Априлското въстание е добър пример за това, че нещага стоят наистина така!

Някой трябва, от Европа,  да свърши тази работа!
Западът не иска да си разваля отношенията с империята! Затова Русия е УДОБЕН  извършител!
Тя междувременно може да си свърши лична работа в Кавказ, на хиляда километра са от Проливите! Примамката е тази!

Но в Европа ще го прави с разрешение и под контрол!
Така е било в Гърция, така  е и при нас!
При Гърция, когато нашият корпус напира да се включи във войната, той е спрян от участие!?  Командван е от генерал Липранди, той твърди, че има най- добрите войници от Балканите! Защо?

Отговорът идва от Дибич Забалкански, командващ руската Армия!  Англия е наредила само Гърция да получи свобода сега, Българите ще почакат!?
На него е наредила да се оттегли и той ще го направи в посочения срок! Иначе следва нова война, с Англия ! Русия не може да си я позволи

И на плачещите Българи, че сега ще бъдат изклани, както са се заканили турците, заради помощта, която са му  оказали, след кратък размисъл , Дибич предлага да тръгнат с него за Русия!  Има пустеещи  плодородни земи, ще бъдат оземлени, ако го последват!
Тава и правят!
Можело е и ние да получим независимост, но интересът на Англия е бил в друга посока!

Сета, защо България е последна?
Отговорът е прост и  е в сферата на географията Местоположението ни го опледеля Ние първи сме загубили държавност, последни ще я възстановим!

Зад нас са сърби и нарочно измислени румънци; гърци-- също! Зад тях няма други Гърците са първи и  заради специалната подкрепа на Англия, с която се ползват!  Ставало е дума за трите им велики открития, чрез които още в древността са спечелили любовта на римски императори с отклонения

Така, мисля , че е ясно защо Русия освобождава всички, а не Англия, Франция или Австро- Унгария например ? Германия е създадена няколко години преди нас, но и Бисмарк е казал, че за нас няма да пролее кръвта и на един прусак!

Не че не могат, не искат! Русия е удобна за тази цел!
И също- защо България е последна?



Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iw69 - Западът винаги се е стремял да ни навреди,
18.04.2025 21:05
защото сме част от прасославното християнство, към което те испиват недоверие, а може би и страх.

Още кръстоносците са се опитвали да затрият държават ни.

А иначе си прав – поддържали са Османската империя като преграда срещу Русия, и за това не са бързали да разрешат освобождаването ни, а след поредната руско–турска война ни разпокъсват, за да сме слаби. Опасявали са се да не станем съюзник на Москва, който да е силен.

Затова и днес правят всичко възможно да запазят Украйна като сравнително голяма държава, която да е първата им преграда и то по възможност силна срещу Русия. Без да им пука какви идиоти управляват в Киев, какви зверства извършват те срещу рускоговорящото население в собствената им страна. За тях е важно да я има тази гнойна рана в тялото на руския свят, защото се страхуват от него. Затова и днес в Украйна властващата прозападна хунта се мъчи да изкорени руския език, който основният говорен там, както и православието – руши манастири, арестува свещеници, издевателства над вярващи.
цитирай
2. rosiela - ЕТО ГО ОЩЕ ЕДИН ПЪТ. БЕШЕ В СЛЕДВАЩИЯ ТИ ПОСТИНГ.
18.04.2025 21:17
rosiela - Тука малко работата е по- различна, но иначе Русия се е заела с тази освободителна мисия.
20:37
А именно ролята на Вълчан войвода и неговите смело събирани злато и скъпоценности от минаващи турски кервани за Освобождението на България.
Посъветван е да им плати, иначе не можем се оправи.
Договарянето с руския император става в Париж. Освободителната война е платена, в това спор няма.
Участвували са руси, украинци, финландци, все от императорската армия.

После по бай Тошово време бая нещо са пообрали от нас.
Войниците обаче, дали живота си по нашите земи, поклон доземи. Поклон и незабрава.

Другото го знам в подробности. Моят дядо е бил опълченец за Освобождението на Македония, а там въпросът е също бил предрешен от Великите сели. Да не ни се връща.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей.Ив!
18.04.2025 21:47
iw69 написа:
защото сме част от прасославното християнство, към което те испиват недоверие, а може би и страх.

Още кръстоносците са се опитвали да затрият държават ни.

А иначе си прав – поддържали са Османската империя като преграда срещу Русия, и за това не са бързали да разрешат освобождаването ни, а след поредната руско–турска война ни разпокъсват, за да сме слаби. Опасявали са се да не станем съюзник на Москва, който да е силен.

Затова и днес правят всичко възможно да запазят Украйна като сравнително голяма държава, която да е първата им преграда и то по възможност силна срещу Русия. Без да им пука какви идиоти управляват в Киев, какви зверства извършват те срещу рускоговорящото население в собствената им страна. За тях е важно да я има тази гнойна рана в тялото на руския свят, защото се страхуват от него. Затова и днес в Украйна властващата прозападна хунта се мъчи да изкорени руския език, който основният говорен там, както и православието – руши манастири, арестува свещеници, издевателства над вярващи.


Много злини ни са причинили, особено англичаните!
Да разпокъсаш зверски най- измъченият народ в Европа И да го вкараш умишлено в пет войни?
Да бомбардираш зверски София и Враца?
И на престъпните им летци да има паметник в София? Туй само истински лакеи могат да позволят Реват срещу Альоша и Съветската армия Дошли са и са си отишли без един изстрел А, ако бяха доили англичаните с гръцките анда.ти Мамма миа Нямаше да ни има, сигурно!

Поне да се извинят, сбъркали са?
А, като блоговите говеда? Ще се унижат?
Говедото човек не става!
Никога! Дори и английско да е!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Розиела!
18.04.2025 22:09
Изтрий
2. rosiela - ЕТО ГО ОЩЕ ЕДИН ПЪТ. БЕШЕ В СЛЕДВАЩИЯ ТИ ПОСТИНГ.
21:17
rosiela - Тука малко работата е по- различна, но иначе Русия се е заела с тази освободителна мисия.
20:37
А именно ролята на Вълчан войвода и неговите смело събирани злато и скъпоценности от минаващи турски кервани за Освобождението на България.
Посъветван е да им плати, иначе не можем се оправи.
Договарянето с руския император става в Париж. Освободителната война е платена, в това спор няма.
Участвували са руси, украинци, финландци, все от императорската армия.

После по бай Тошово време бая нещо са пообрали от нас.
Войниците обаче, дали живота си по нашите земи, поклон доземи. Поклон и незабрава.

Другото го знам в подробности. Моят дядо е бил опълченец за Освобождението на Македония, а там въпросът е също бил предрешен от Великите сели. Да не ни се връща.
цитирай

Знам за много легенди в тази насока!
За мен истината е една!
Руският народ е принудил царя да води тази война!

Бях в първи клас
С детски инатлък принудих баща ми, да влеза в кабинета на прадядо ми Запазен във вида от деня на смъртта му Дошъл е с руската армия Напуснал военното училище в Москва!
Бил е депутат в две учредителни събрания след Освобождението!
Една страница от вестик в рамки привлече вниманието ми?
По детски попитах баща ми, една дълга колона от хора имаше на нея, къде отиват те?
Той също се беше взрял в нея, каза че са московчани, искащи от царя да се намеси и да спаси братята Българи!
И това е било ежедневно в Москва и в Петербург!
И тихо добави- Там някъде е и дядо ми, затова е запазил вестника!
Много съм проучвал този въпрос, щом го твърдя, сигурен съм , че истината е такава!
А съкровищата на Вълчан Войвода, имам поглед и върху тази тема, много народ си отиде, без и една жълтица да открие от имането му!

Хубави празници!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Серсемвулане!
18.04.2025 22:22
Укроти се, докато не са те вързали!
Да , наясно съм , че си злобен, заядлив, завистлив и зелена тиква! Не е нужно да ме убеждаваш за това!
Наясно съм!
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
18.04.2025 23:45
Изключително оригинално, нестандартно и предизвикващо размишление си се изказал.
Ама "rosiela" добре ти е напомнила за крадливия имперски манталитет на руснаците. И за участието на "украинците" в Освобождението ни. А един правнук на Вълчан войвода, когото често дават в "Ничия земя" по телевизия Нова, не знае завалията, че съкровището на прадядо му е заграбено от руснаците и продължава да го издирва. Ех!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
19.04.2025 00:08
kvg55 написа:
Изключително оригинално, нестандартно и предизвикващо размишление си се изказал.
Ама "rosiela" добре ти е напомнила за крадливия имперски манталитет на руснаците. И за участието на "украинците" в Освобождението ни. А един правнук на Вълчан войвода, когото често дават в "Ничия земя" по телевизия Нова, не знае завалията, че съкровището на прадядо му е заграбено от руснаците и продължава да го издирва. Ех!


Благодаря за отзива и добрите думи в него!
Да, мнозина говорят за тонове злато, които са платени от нас?! Откъде?
Русия си е потърсила, като победител контрибуции, изчислени са разходите по войната Но парите плаща Турция, тя е победената страна!
Бъркат тези пари с парите от заема за развитие на България, теглени от руска банка! Тя пък ги тегли от френска, защото нямаме гаранции за парите! Французите не ни дават заем!
Ние кога плащаме, кога не, санкции няма!
До октомврийската революция! Голяма част от заема не е платена Носят договора на Ленин! Доста милиони в злато чакат решение
И той отсича- да се унищожи! Това са взаимоотношения на царска Русия с България! Нас не ни засягат!
А сега де? Враг ли е Ленин или голям приятел?
цитирай
8. leonleonovpom2 - Серсемвулане!
19.04.2025 00:35
Ако си мъж, приеми поражението си като такъв!
Иначе- ясно какъв си!
Да, не е приятно да загубиш, но е факт и косвено сам го признаваш!
С простотии ръсени, достойни за гарова тоалетна Вече една година Без резултат Да, с резилтат! За тебе!
Аз не съм възпитаван като папагал, да възпроизвеждам чужди знания
Ти си тип папагал
Оттам идва разликата
С такива няма какво да събеседвам А и ти с мен Не можеш Друга категория съм, доста по- тежка!
Иди в зоологическата градина, папагалите ще те обявят за цар!
Защо си папагал ли? Много просто Ти възпроизвеждаш всичко на тези, които са в момента в пяната на властта- червени, бели , сиви, кафеви, пембяни, зелени.....Всякакви!
Пъстър, заирски папагал си!
цитирай
9. mt46 - Здравей, Иване!
19.04.2025 13:41
Гърците девет години водят война за независимост срещу Османската империя. Затова се освобождават първи...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
19.04.2025 14:45
mt46 написа:
Гърците девет години водят война за независимост срещу Османската империя. Затова се освобождават първи...


Статистически е така!
Реално, девет Троянски войни да бяха водили гърците, нямаше да се освободят!
Първи ги освобождават по причината, че зад тях няма друг народ , поробен и Англия стои зад тях !
Казала е Англия - само Гърция
Някак , в сянка остава Българското участие в тази завера?
Впрочем , организаторът на заверата е с Български произход!
Хиляди Българи, командвани от генерал Липранди са организирани в корпус, готов да помогне на гърци и за освободи България! Спрян е от англичаните? Защо ли?
Защото е отлично подготвена армейска част и по изявленията на Липранди, те са най- добрите войници на Балканите!
Все пак италианецът Липранди свършва добро дело за България!
Прави карта на Българския ареал, ползвана в Сан Стефано за определяне на границите ни
Развесели ме Марине, с войната, която водят гърците!
Тя наистина е като Троянската Чакат девет години Ахил да се отсърди? И когато са на път за си тръгнат, ядосаният Ахил се включва и им печели войната
Та, девет години воюват юначните гърци , но Русия печели войната и ги освобождава? Ахил е Русия!
Англия пък бди и ние да не намажем!? Сигурно усеща какви келепири ще управляват!?
Трябва да и дигнат паметник, блоговите зрънца! Тези, които ще се нагърбят с него!
цитирай
11. vladtepes - За освобождението
19.04.2025 19:31
Русия е попречила на българите да се освободят сами пълноценно и качествено поне на нивото на малкото арменско освобождение 1894-1896г. с освободени над 200 000 арменци, ако не на голямото 1915-1923г. с освободени над 1 500 000.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Няма как да се съглася, Влад!
19.04.2025 20:14
Първо примерът с арменците е неприемлив и неподходящ! Знае се, какъв е резултатът!
Няма да коментирам преченето на Русия, пречила ни е Англия, тази е истината за пречещите! И съм описал, как!
Ние сме можели да се освободим сами , само когато Тимур дава ултиматум на Баязид да напусне Европа, , после го залавя и империята практически не съществува! Този, около десетгодишен период е проспан! Не са се намерили нови Асен и Петър!?

Европа , през 19- ти век е добре организирана система
В нея случайности не виреят!
Решаваш да въстанеш и хоп- готово, правиш държава!?
Всичко е под контрол на Великите сили При Освобождението са седем Те решават кое, как да стане!
Да речем, че си прав?
Русия пречи Другите велики какво правят в момента на преченето?
Явно нищо! Защо? Страх ги е от Русия? Не, разбира се!
Просто няма такъв филм!
Никоя Велика сила не може самостоятелно да предприеме каквото и да е
Знаеш ли, няколко години преди Освобождението, как е обединена Гемания?
Франция и Англия са против, категорично!
Бисмарк си осигурява подкрепа на две Велики сили- Русия и Австро- Унгария! Така наречения троен съюз!Агресивността на Англия и Франция изчезва!
Помисли, как ще се освободим сами?
Турция има модерно въоръжена армия, логистика, ние имаме дървени топчета
Никой сам не се е освободил в Европа!
Белгия например е буферна държава, създадена от Англия през същия 19- ти век
Тя знае , че Германия ще се обедини, не иска германците да са на сто километра от Лондон( Антверпен)!
Русия не само не ни е попречила, а ни е помагала
Създала е военно училище и е издействала Южна Румелия, нямаща право на армия, да има жандармерия и милиция Произведените офицери, част от тях, са пращани в Румелия При Съединението има де факто 40 хилядна армия в Румелия!Турците знаят това и ентусиазмът им е охладен Тази армия е пратена на границата!....
цитирай
13. georgealeksandrov - Отговорът наистина е прост
19.04.2025 23:45
Географско местоположение. Гърция и Сърбия имат досег със Средиземно море и са важни авантпостове на Англия и Австро-унгария. Чрез тях може да се развива търговия. България е забутана между Дунав, Черно море (където интереси от Великите сили има само Русия) и Хемус. Да се направи железница е сложно нещо, а отделно в България има силно проруско влияние. Защо Англия да се трепе за нас?
Когато се освобождаваме и след Стамболов започваме да се обръщаме към запада, когато се превръщаме в икономика с реален фактор, а след Междусъюзническата война задържаме част от Беломорието ставаме важни за Англия. След като губим Беломорието през 1919 те губят интерес към нас. Очаквано.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Жоро!
19.04.2025 23:56
georgealeksandrov написа:
Географско местоположение. Гърция и Сърбия имат досег със Средиземно море и са важни авантпостове на Англия и Австро-унгария. Чрез тях може да се развива търговия. България е забутана между Дунав, Черно море (където интереси от Великите сили има само Русия) и Хемус. Да се направи железница е сложно нещо, а отделно в България има силно проруско влияние. Защо Англия да се трепе за нас?
Когато се освобождаваме и след Стамболов започваме да се обръщаме към запада, когато се превръщаме в икономика с реален фактор, а след Междусъюзническата война задържаме част от Беломорието ставаме важни за Англия. След като губим Беломорието през 1919 те губят интерес към нас. Очаквано.


Така е!
Както се казва, няма вечно приятелство, има вечни интереси!
Не бих казал, че англичаните хранят лоши чувства към нас, просто интересите им диктуват това негативно поведение!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Христос Воскресе!
20.04.2025 09:21
Давам прошка на тези, които волно или неволно са ме засегнали и обидили и искам прошка от тези, с които аз пък съм бил несправедлив!
цитирай
16. elizabethborislavova - Защото сме съвсем близо до центъра на империята
21.04.2025 20:35
Одринска Тракия е населена с много балгари тогава. Представете си Турция да остане до Чаталджа.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Елизабет!
21.04.2025 20:45
Редактирай | Изтрий
16. elizabethborislavova - Защото сме съвсем близо до центъра на империята
20:35
Одринска Тракия е населена с много балгари тогава. Представете си Турция да остане до Чаталджа.
цитирай

Да, така е! Мидия- Енос е границата след ПБВ!
цитирай
18. shtaparov - Поздрав приятелю!
24.04.2025 01:14
Географският принцип обаче е бил свъркан от новите европейски псевдоисторици,които се нароили след Екатерина велика и Наполеон. Последните автономни сръбски области падат под турско в 1459 г., последните римски (прекръстени в 19 век на "гръцки")- в 1461 г. а последните Български- в 1516 г. Значи това не може да е аргумент на европейските политици,но те се постарали да стане възможно. Логиката ти инак е добра и обяснението е приемливо,но не казва защо нито един руски войник или патрон не е пратен да помага на нашите въстаници,а на сърбите са им пращани полковници и генерали с артилерия.

Не е маловажен и въпроса Защо Русия насърчаваше сърбите да превзимат Българска земя,вместо да озвобождават своята- защо не ги спря така,както спря нас на Илинден 1903 г.? Отговорът според мен е в това,че ние сме опасен конкурент на Русия в имперската идея,а сърбите са една плюнка- затова е решила да помага на плюнката да стане локва,вместо да рискува да разбуди Българското море в нейните собствени предели,което да я срине из основи.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, плиятелю!
24.04.2025 08:26
Хубаво тълкувание си направил, хареса ми!
На мен ми прави впечатление, че руснаците, както и главните участници в Берлин, са запознати с историята ни Тя се върти около Мизия( в Мизия Българи живеят) Правят, струват, тя е твърдо в границите А великият княз, братът на царя отива в Самара и взима Самарското знаме( от Волжка България) и лично го носи в лагера на опълченците!
Има такова заиграване! Руснаците знаят, че са наследници на Кубратова България и внимават, да не се събуди Българският дух в нея! Иначе са коректни с нас Съхранили са старите ни ръкописи, те сами са открили фалшификацията със Симеоновия сборник!

Относно географията Има се предвид целокупна България Тя и днес е най- близо до Турция Гърция може да оспори, но зад истинска Гърция няма друга, покорена територия! Зад нас са Сърбия и изкуствената Румъния, чието създаване не е дело на Русия Поне до Трансилвания земите са Български, населени с Българи, говорещи и пишещи на Български Отбългаряването им е направено с участие на Австро- Унгария и Франция- тя е" поработила" върху създаването на румънски език Знае се какво е станало със Северна Добруджа? Какво порумънчване се е случило с нея!
Военната помощ? Ще я развия отделно!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Продължение- Военната помощ на Русия
24.04.2025 09:00
Защо Русия е оказвала военна помощ на Сърбия! Активно участва и Австро- Унгария в района! Хърватия и Словения са нейни, има претенции и към Херцеговина А защо не и към Сърбия?
Знаеш, че при Сръбско- Българската война, тя, а не Русия спасява Сърбия от пълно поражение и загуба на присвоени Български територии!?
Затова Русия заиграва със Сърбия така, че да ревнуваме
Истината е, че армията на Русия е слаба в него момент Това проличава и в хода на войната По- лошо въоръжена е от турската! Не може да ни помогне в Априлското въстание, предупредила ни е преди него, да не бързаме! Все пак праща сърбите на помощ, с уговорката, че ще поеме разходите Но сърбите се провалят и то така, че се налага Русия да ги спасява И добре, че са се провалили? Защото за провала са поискали като награда Българския град Ниш! ? А , ако бяха победили?
Затова през войната руснаците правят невероятен поход през Балкана, да изпреварят сърбите в София Сърбите са парен- каша духа! Включват се във войната, когато става ясно, че Русия печели! И се насочват към София Руснаците знаят, че влезат ли в София; ще я искат! И тръгват за София Противно на оперативния план, да я подминат и да бързат към Цариград, за капитулация на турците!
Относно военна помощ- създали са ни Опълчение, въоръжили са го, командвано е от елитни офицери- подполковник Калитин например, генерал Столетов!...
Дванадесет хиляди човека? Това е една дивизия в съвременни бойни условия, окомплектована!!
Създали са военно училище, издействали са една трета от офицерите да служат в жандармерията и в милицията на Румелия Тя няма право на армия, но руснаците са издействали да има собствени жандармерия и милиция на практика- 40 хилядна армия! Изиграла възлова роля при Съединението!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
21. shtaparov - Географският принцип обаче е бил ...
24.04.2025 16:49
shtaparov написа:
Географският принцип обаче е бил свъркан от новите европейски псевдоисторици,които се нароили след Екатерина велика и Наполеон. Последните автономни сръбски области падат под турско в 1459 г., последните римски (прекръстени в 19 век на "гръцки")- в 1461 г. а последните Български- в 1516 г. Значи това не може да е аргумент на европейските политици,но те се постарали да стане възможно. Логиката ти инак е добра и обяснението е приемливо,но не казва защо нито един руски войник или патрон не е пратен да помага на нашите въстаници,а на сърбите са им пращани полковници и генерали с артилерия.

Не е маловажен и въпроса Защо Русия насърчаваше сърбите да превзимат Българска земя,вместо да озвобождават своята- защо не ги спря така,както спря нас на Илинден 1903 г.? Отговорът според мен е в това,че ние сме опасен конкурент на Русия в имперската идея,а сърбите са една плюнка- затова е решила да помага на плюнката да стане локва,вместо да рискува да разбуди Българското море в нейните собствени предели,което да я срине из основи.

Много си прав приятелю- размислих се и реших,че само Франция може да е изиграла роля за създаването на фалшивия "народ" (професия) оттатък Дунава. Това от тебе го научих и съм доволен- имаш право,поздравления!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Щапаров!
24.04.2025 18:20
И аз ти благодаря!
Франция в него период е в силата си Победител в Кримската война, Турция и е задължена! Смешно е да се търсят римски корени в румънците( има ги, колкото и при нас, по лазбираеми причини) , но те не обясняват наличието на френски и италиански думи в езика им, съставен от французите?
Френският и италианският са езици, утвърдени в Късното средновековие
Законът за подмяна на Българският език( писмен и говорим) като основен с румънски влиза в сила през през 1862г. Обясних си, защо вестници наши се печатат в Румъния? Лесно се намират необходимата техника и букви!
И въпреки намесата, половината думи в лексиката тогава са Български! Подмяната продължава, за да се стигне днес до 20% Български думи!
Например градчето до Брашов с Българско име Предел е станало ПредеАл! Една променена буква го прави румънско!
Но не смеят да пипнат надписа със златни букви на входа на патриаршеския храм в Букурещ! С името му!
Ето го-Цр Константин и царица Елена!
Има и още една истина Ние, за разлика от гърците, мълчим и думичка не не смеем да обелим по адрес на тази подмяна? Сакън, да не се разсърдят?
Заслужаваме си съдбата!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 11346073
Постинги: 1662
Коментари: 33466
Гласове: 122101
Архив
Календар
«  Май, 2026  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031