Постинг
31.03 14:08 -
Хубавото ни наследство
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 672 Коментари: 7 Гласове:
Последна промяна: 31.03 14:09
Прочетен: 672 Коментари: 7 Гласове:
24
Последна промяна: 31.03 14:09
На масата в Сан Стефано, където се е съставял предварителния договор за възстановяването на България, имало разпънати две карти! На ареала на Българското население в Османската империя Съставени от учени- картографи! Едни от най- добрите на 19- век!
Ами Буе и генерал Иван Липранди! Ами Буе е известен с прекрасните си описания на Българите и на Българските земи! Генерал Иван Липранди, името да не подвежда, е италианец на руска служба! Командир е на Българския корпус, съставен да помага за освобождението на Гърция, с тайната надежда, че това ще е съпроводено и с освобождение на България! Генералът е оценил Българите като най- добрите войници на Балканите!
По тази причина Англия забранява Българския корпус да участва във военните действия Наясно е, че ще ступа османлиите! А свободна България не влиза в сметките й ?
Да, да се поклоним на Англия за това и дело! Ниско!
Заслужава! Заради свързаните с него мизерии, които ни е причинила!
И сега- Ни лук яла, ни лук мирисала!? Така е, като има овце насреща си, ще ги праща да пасат, където й харесва!
Да се върнем на картите на ареала на Българския етнос! Те са почти еднакви!
Така, че границите на Санстефанска България са на база на научни проучвания Не са произволно очертани, в грандиозен ущърб за България, както се е случило на Берлинския конгрес!
Да се чуди човек, с какво един героичен и измъчен народ като Българския, според думите на Виктор Юго, е заслужил подобно долно отношение към себе си от тогавашните Велики сили ? Повечето от тях са първа цигулка и сега!
Македонска нация тогава е нямало! Тя е изкуствено зачената именно в Берлин! Македонец не е етносно, а географско понятие! Както граовец, например!
Моите предци, по линия на майка ми, са дошли от днешна , вероятно Южна Македония! Вероятно Гръцка, да сме точни!
Те никога не са били някакви други, освен Българи! Дори приобщените жени към рода, гъркини, са станали истински Българки! Доказателство, че да си Българин е чест, а не наказание или позор!
Въпросът е, защо са били принудени да бягат в призната България?
Истината е кристално ясна!
"Заслугата" е на идиотските решения на Берлинския конгрес! Ако тези земи бяха останали в България, за какво Българите да бягат оттам?
Този конгрес е свършил и друго мръсно дело, освен разделянето на България! ? Заченал е македонската нация! И сега , последствията от действията на този копелдак, негово дете, се стоварват на нашите глави? И ние трябва да им ръкопляскаме?
Нали това се иска от нас?
Мерсим!
Да, още тогава са ни поставили в разкрачено положение? Така наречените македонци очакват майка България да запретне ръкави и да ги подслони!?
Но тя едва прохожда, няма армия, нищо няма! Вдига ръце, не може!
И географските макета се настройват срещу нея Не иска??
Гениален , курвенски ход, на Великите сили! Да изкара потърпевшите виновни?
Не само моите предци са оттам и се считат за Българи и никакви други!
Живял съм няколко години с преселници , подчертавам, македонци и знам, че никой от тях не се счита за друг, освен за Българин!
Даже, в настоящето, съм чувал насмешливи оценки от тях, адресирани към националистите- македонци там?
- МОре, кАкви мАкедонци са тиа? Българи!
Но ние сме научени да търпим! Ботев е дефинирал причината за търпението ни! Иначе имаме остатъчна интелигентност и сме, общо взето, наясно, че вълкът козината си мени, но нрава- не!
Ами Буе и генерал Иван Липранди! Ами Буе е известен с прекрасните си описания на Българите и на Българските земи! Генерал Иван Липранди, името да не подвежда, е италианец на руска служба! Командир е на Българския корпус, съставен да помага за освобождението на Гърция, с тайната надежда, че това ще е съпроводено и с освобождение на България! Генералът е оценил Българите като най- добрите войници на Балканите!
По тази причина Англия забранява Българския корпус да участва във военните действия Наясно е, че ще ступа османлиите! А свободна България не влиза в сметките й ?
Да, да се поклоним на Англия за това и дело! Ниско!
Заслужава! Заради свързаните с него мизерии, които ни е причинила!
И сега- Ни лук яла, ни лук мирисала!? Така е, като има овце насреща си, ще ги праща да пасат, където й харесва!
Да се върнем на картите на ареала на Българския етнос! Те са почти еднакви!
Така, че границите на Санстефанска България са на база на научни проучвания Не са произволно очертани, в грандиозен ущърб за България, както се е случило на Берлинския конгрес!
Да се чуди човек, с какво един героичен и измъчен народ като Българския, според думите на Виктор Юго, е заслужил подобно долно отношение към себе си от тогавашните Велики сили ? Повечето от тях са първа цигулка и сега!
Македонска нация тогава е нямало! Тя е изкуствено зачената именно в Берлин! Македонец не е етносно, а географско понятие! Както граовец, например!
Моите предци, по линия на майка ми, са дошли от днешна , вероятно Южна Македония! Вероятно Гръцка, да сме точни!
Те никога не са били някакви други, освен Българи! Дори приобщените жени към рода, гъркини, са станали истински Българки! Доказателство, че да си Българин е чест, а не наказание или позор!
Въпросът е, защо са били принудени да бягат в призната България?
Истината е кристално ясна!
"Заслугата" е на идиотските решения на Берлинския конгрес! Ако тези земи бяха останали в България, за какво Българите да бягат оттам?
Този конгрес е свършил и друго мръсно дело, освен разделянето на България! ? Заченал е македонската нация! И сега , последствията от действията на този копелдак, негово дете, се стоварват на нашите глави? И ние трябва да им ръкопляскаме?
Нали това се иска от нас?
Мерсим!
Да, още тогава са ни поставили в разкрачено положение? Така наречените македонци очакват майка България да запретне ръкави и да ги подслони!?
Но тя едва прохожда, няма армия, нищо няма! Вдига ръце, не може!
И географските макета се настройват срещу нея Не иска??
Гениален , курвенски ход, на Великите сили! Да изкара потърпевшите виновни?
Не само моите предци са оттам и се считат за Българи и никакви други!
Живял съм няколко години с преселници , подчертавам, македонци и знам, че никой от тях не се счита за друг, освен за Българин!
Даже, в настоящето, съм чувал насмешливи оценки от тях, адресирани към националистите- македонци там?
- МОре, кАкви мАкедонци са тиа? Българи!
Но ние сме научени да търпим! Ботев е дефинирал причината за търпението ни! Иначе имаме остатъчна интелигентност и сме, общо взето, наясно, че вълкът козината си мени, но нрава- не!
Тагове:
Следващ постинг
Предишен постинг
: leonleonovpom2 Категория: История
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 5
Последна промяна: 14:09
цитирайПрочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 5
Последна промяна: 14:09
Употребил съм чуждица, въпреки, че е разбираема Ареал е територия, в случая е територия с преобладаващо Българско население!
цитирайДа, отделянето на Македония от свободните български територии, дело на Берлинския конгрес, е мина със закъснител. Интересно е зараждането на идеята за автономна Македония първо, после за отделна държава Македония, в чието насаждане освен Сърбия дали има и западни емисари, британски най–вече.
цитирайkvg55 написа:
Да, отделянето на Македония от свободните български територии, дело на Берлинския конгрес, е мина със закъснител. Интересно е зараждането на идеята за автономна Македония първо, после за отделна държава Македония, в чието насаждане освен Сърбия дали има и западни емисари, британски най–вече.
Има, разбира се!
Знае се, че Османската империя е пътник
Австро- Унгария иска да запази Босна и насочва вниманието на Сърбия към Македония Същото прави и Англия с любимото си дете Гърция
Грешката е наша, казва турския валия на Скопие Че не сме се договорили с тях Щели сме да се разберем! А сме тръгнали да правим съюз с гърци и сърби, които не държат на думата си! И са се съюзили срещу нас!
Основите на македонизма са поставени още по времето на Наполеон приятелю: тогава гъркът на руска служба Каподистрия или казано другояче - Капут от Истрия получил инструкции от Александър I и въз основа на тях очертал плануваните за в бъдеще граници на Балканите: Сърбия през София, Дунав и Варна да получи излаз на Черно море, а границите на новосъздадената "македонска" държава също да стигнат до Черно море, но по билото на Стара планина или малко по на юг от него.
Още тогава не е ставало дума за каквато и да е България разбира се: новата империя не е искала да възстановява старата, за да си отима конкуренция в нейно лице, а да прокарва своята имперска политика за напълване на Балканите с русофили, които в един момент "доброволно" да присъединят земите си към Русия и да се приключи със свободите им завинаги. По времето на Александър II тези планове не са претърпели значителни изменения, а са "осъвременени" с Райхщатското споразумение – ето някои сведения за него, взети от нашата уикипедия:
Условия на споразумението (1876 г.)
Тайното споразумение [1][2] има два варианта на текста – руски и австрийски.
Съгласно текста на това споразумение Австро-Унгария и Русия се съгласяват, че „ако се стигне до териториални промени или разпадане на Османската империя, създаването на голяма компактна славянска или друга държава е изключено“.[3] Страните се договарят също така, че Черна гора и Сърбия ще получат възможността да анексират: първата – Херцеговина и пристанище на Адриатическо море, а втората – някои части на стара Сърбия и Босна. В този случай обаче „Австрия ще има право да анексира турската част от Хърватия, както и някои погранични райони на Босна“. От своя страна, Русия ще получи правото да си върне Бесарабия, отстъпена на Молдовското княжество през 1856 г. В случай на „пълен разгром на Турция в Европа“ текстът предвижда възможност България и Румелия да образуват независими княжества. Споразумението доказва, че още през 1876 г. е било ясно, че страните по него не са били съгласни на Балканите да се създаде нито компактна славянска, нито голяма държава.
В австрийския вариант на текста името „България“ изобщо не се среща. Там се казва, че ако Турция бъде победена, Австро-Унгария ще получи Босна и Херцеговина с изключение на някои територии, които ще се присъединят към Сърбия и Черна гора. Босна, Румелия и Албания могат да станат автономни държави, а остров Крит и Тесалия ще се присъединят към Гърция. За Константинопол се предвижда евентуално да бъде обявен за свободен град. Същевременно Русия придобива правото на придобиване на новозавладените територии както по Черно море, така и в Азия в рамки, каквито намери за добре.
Райхщатското споразумение е продължено с Будапещенската тайна конвенция между Русия и Австро-Унгария[4], както и с Лондонското споразумение между Русия и Великобритания от 30 май 1878 г.[5]
Точно затова приятелю, руската армия чак до края на войната не е искала да прати дори един войник в "Македония", а "освобождението" на Горна Джумая е станало непредвидено и по случайност, понеже Българите в Дупница подкупили руския командир и го накарали да прати група войници в Джумая с което се надявали, че градът ще остане свободен след края на войната но... уви! Още с това споразумение е било планувано създаването на албанска държава, а ако Англия е имала толкова силно влияние в Русия, че е могла да й нарежда как да процедира с Българските доброволци, това говори зле за самата Русия и се питаме в задачата тогава: ако тя е искала силна Българска държава, защо й трябваше да сключва прелиминарен (предварителен) мирен договор – дали не е било за заблуда на наивните, или пък за създаването на мощна русофилска групировка в България и "Македония", което е и станало накрая??
Тук се запитваме още: в коя друга руско-турска война е сключван предварителен "мирен" договор и защо това се е случило само на България, а НИКОГА не се е случвало на Сърбия, Гърция, Влашко и Черна гора? Отговорът няма да е труден, ако си припомним написаното по-горе: на новата империя не й е трябвало да възстановява старата, която да й бъде конкуренция, а е искала нея директно да я няма, за да не бъде оспорвано "правото" й да бъде водач на създадените от нея "славяни" т.е. бивши прекръстени Българи, и никой да не й мъти водата при тяхното въвеждане в земите на цяла източна Европа!...
цитирайОще тогава не е ставало дума за каквато и да е България разбира се: новата империя не е искала да възстановява старата, за да си отима конкуренция в нейно лице, а да прокарва своята имперска политика за напълване на Балканите с русофили, които в един момент "доброволно" да присъединят земите си към Русия и да се приключи със свободите им завинаги. По времето на Александър II тези планове не са претърпели значителни изменения, а са "осъвременени" с Райхщатското споразумение – ето някои сведения за него, взети от нашата уикипедия:
Условия на споразумението (1876 г.)
Тайното споразумение [1][2] има два варианта на текста – руски и австрийски.
Съгласно текста на това споразумение Австро-Унгария и Русия се съгласяват, че „ако се стигне до териториални промени или разпадане на Османската империя, създаването на голяма компактна славянска или друга държава е изключено“.[3] Страните се договарят също така, че Черна гора и Сърбия ще получат възможността да анексират: първата – Херцеговина и пристанище на Адриатическо море, а втората – някои части на стара Сърбия и Босна. В този случай обаче „Австрия ще има право да анексира турската част от Хърватия, както и някои погранични райони на Босна“. От своя страна, Русия ще получи правото да си върне Бесарабия, отстъпена на Молдовското княжество през 1856 г. В случай на „пълен разгром на Турция в Европа“ текстът предвижда възможност България и Румелия да образуват независими княжества. Споразумението доказва, че още през 1876 г. е било ясно, че страните по него не са били съгласни на Балканите да се създаде нито компактна славянска, нито голяма държава.
В австрийския вариант на текста името „България“ изобщо не се среща. Там се казва, че ако Турция бъде победена, Австро-Унгария ще получи Босна и Херцеговина с изключение на някои територии, които ще се присъединят към Сърбия и Черна гора. Босна, Румелия и Албания могат да станат автономни държави, а остров Крит и Тесалия ще се присъединят към Гърция. За Константинопол се предвижда евентуално да бъде обявен за свободен град. Същевременно Русия придобива правото на придобиване на новозавладените територии както по Черно море, така и в Азия в рамки, каквито намери за добре.
Райхщатското споразумение е продължено с Будапещенската тайна конвенция между Русия и Австро-Унгария[4], както и с Лондонското споразумение между Русия и Великобритания от 30 май 1878 г.[5]
Точно затова приятелю, руската армия чак до края на войната не е искала да прати дори един войник в "Македония", а "освобождението" на Горна Джумая е станало непредвидено и по случайност, понеже Българите в Дупница подкупили руския командир и го накарали да прати група войници в Джумая с което се надявали, че градът ще остане свободен след края на войната но... уви! Още с това споразумение е било планувано създаването на албанска държава, а ако Англия е имала толкова силно влияние в Русия, че е могла да й нарежда как да процедира с Българските доброволци, това говори зле за самата Русия и се питаме в задачата тогава: ако тя е искала силна Българска държава, защо й трябваше да сключва прелиминарен (предварителен) мирен договор – дали не е било за заблуда на наивните, или пък за създаването на мощна русофилска групировка в България и "Македония", което е и станало накрая??
Тук се запитваме още: в коя друга руско-турска война е сключван предварителен "мирен" договор и защо това се е случило само на България, а НИКОГА не се е случвало на Сърбия, Гърция, Влашко и Черна гора? Отговорът няма да е труден, ако си припомним написаното по-горе: на новата империя не й е трябвало да възстановява старата, която да й бъде конкуренция, а е искала нея директно да я няма, за да не бъде оспорвано "правото" й да бъде водач на създадените от нея "славяни" т.е. бивши прекръстени Българи, и никой да не й мъти водата при тяхното въвеждане в земите на цяла източна Европа!...
Войната за освобождение на Гърция се води съвместно от Англия и Русия Англия дава директивите! Воюва се само за Гърция ! За България- друг път !Русия е финансирала създаването на елитен Български корпус, командван от генерал Липранди Англия го спира от участие Той е в състояние да освободи България, затова! Англия забранява да влезе в действие
В щаба на Дибич отива делегация от Твърдица Къде ги оставя, ще ги изколят Получили са предупреждение от турците Той ги гони, но бързо ги вика обратно Забранено му е от англичаните да воюва за България Единственото, което може да направи, е да ги вземе в Русия Царят ще им даде земи Да се притотвят, да тръгват с него!
Трътват и основават седем села....
От военна гледна точка е правилно , че не са се отклонили към Македония войските на Русия!
Хитлер губи войната, защото по срезата на пътя за Москва се отклонявя към Ленинград и Баку
Правилно са тръгнали към Цариград, за Бърза победа! Но англичаните са прехвърлили с кораби от Адриатика Сюлейман паша и работата се запича! Но Англия вина няма, защото хапе , ако я обвиниш Трябва да и се умилкваш като пале, за да не е опасна!
Русия много е стрешила, че се е заела да освобождава народ, харесващ робски начин на живот!?
Остави го, вижда се и днес, че е с робски манталитет Освен обвинение, че криво си го освободил, не както трябва, добра дума няма да чуеш На истинските си душмани се умилква, да им се хареса? Да му хвърлят оглозган кокал? На приятелите се зъби, показва характер Защото няма да размахат сопа! Заслужава съдбата си!
Губил съм си времето с тази тема!
цитирайВ щаба на Дибич отива делегация от Твърдица Къде ги оставя, ще ги изколят Получили са предупреждение от турците Той ги гони, но бързо ги вика обратно Забранено му е от англичаните да воюва за България Единственото, което може да направи, е да ги вземе в Русия Царят ще им даде земи Да се притотвят, да тръгват с него!
Трътват и основават седем села....
От военна гледна точка е правилно , че не са се отклонили към Македония войските на Русия!
Хитлер губи войната, защото по срезата на пътя за Москва се отклонявя към Ленинград и Баку
Правилно са тръгнали към Цариград, за Бърза победа! Но англичаните са прехвърлили с кораби от Адриатика Сюлейман паша и работата се запича! Но Англия вина няма, защото хапе , ако я обвиниш Трябва да и се умилкваш като пале, за да не е опасна!
Русия много е стрешила, че се е заела да освобождава народ, харесващ робски начин на живот!?
Остави го, вижда се и днес, че е с робски манталитет Освен обвинение, че криво си го освободил, не както трябва, добра дума няма да чуеш На истинските си душмани се умилква, да им се хареса? Да му хвърлят оглозган кокал? На приятелите се зъби, показва характер Защото няма да размахат сопа! Заслужава съдбата си!
Губил съм си времето с тази тема!
ще го пусна във фейса.
цитирайСъгласен съм!
Хубав празник ти пожелавам!
цитирайХубав празник ти пожелавам!
leonleonovpom2 написа:
Съгласен съм!
Хубав празник ти пожелавам!
Хубав празник ти пожелавам!
Светъл празник ти пожелавам Розиела
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 122235