Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04 18:25 - Глас в пустиня
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 480 Коментари: 7 Гласове:
23

Последна промяна: 17.04 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                В памет на загиналите за целокупна България априлци

Заглавието не се нуждае от коментар!  Без много тупурдия, само думи без ефект, такова би било тълкуването

С приятеля Щапаров обсъждахме "македонеца" Груевски и " ятака" му Орбан Общо взето, на едно мнение сме Но има някои нюанси, които вадят на преден план наша вина, както и некадърност на държавното ръководство
Спомням си каква радост беше, че първи сме признали държавата Македония!? Като изолиран факт- похвално Но, ако Македония бе на мястото на Нова Каледония и ставаше дума за канаки?

Но за тази Македония ние сме водили пет войни, за да стане част от България Стотици хиляди Българи са проляли кръвта си, за да коригират несправедливите решения на Берлинския конгрес!?
И изведнъж с лека ръка, благославяме държавата Македония? Що за идиотия?
Тези наши политици учили ли са нещо за държавност? Не знаят ли, че признаците на държавност са народ и език? На първо място!
Признавайки държавата Македония, ти негласно признаваш, ако няма допълнителни договорки , такъв народ и език А други договорки няма? Какви либерали сме само!

И правим друга грешка, подобна  на тази от Балканска война? Влизаме в съюз с вековен враг, този път с Гърция само? Относно името Северна Македония! " Натискаме" Макетата" да приемат името!?

Щрак, мишката се хваща в гръцкия капан!
Абе Аланкоуло, като скандираш за Северна Македония , разгърни картата и потърси и Южна Македония? Къде е? А , това са земите на Санстефанска България, останали по силата на Берлинския договор в Османската империя И след Ньойския договор- в Гърция
Чудесен капан! Като му дойде времето , Северна Македония по легален да речем начин , да се присъедини към Южна Македония! Към "майка " Гърция?
Язък за пролятата кръв и на априлци, станали причина за освободителната война и за  България да я има!

Ами отворете пътеписите на Ами Буе За Охрид Пита за Самуиловата крепост, кой я е строил? Александър е отгововорът! А те какви са? Българи, единодушно!

Цялата съвременна история е съшита с бели конци!  И там прозира истината
Гърците, при цялото си величие, не успели да създадат обща държава ? Александър ги обединил? Майтап и половина, по адрес на гръцкото величие! 

А пък " номадът" Аспарух създал държава под носа на  ИРИ! Направил от раз това , което великите гърци не са успели през цялата гръцка епоха?
Ако трябва да търсим някаква близост между цитираните по- горе по параграф " държавност" Българите са аналог на македоните , а не македоните на гърците!
Има едно племе в Афганистан- калаши Европейско от всякъде! Твърдят, че са Българи, дошли с Александър и останали там!
Ако не друго, показват пътя на Българите през вековете Отишли са с Александър на изток , създали са империя там При великото преселение се връщат
Затова Аспарух с лекота създава държава Има държавнически опит!
Правил съм сравнение на трите етнонима- македони- едони и каледони
Изводът беше, че македоните са синове на едони
А те, категорично , не са гръцко племе!
И каква е врътката в края на краищата?

Бавно и полека Северна Македония да стане гръцка!
А ние, ние какво правим?
Нищо, само гледаме безучастно! За да маркираме крайния резултат!




Гласувай:
23



1. kvg55 - leonleonovpom2,
17.04 22:34
Ние сме на изчезване и няма какво да се кахърим за миналото си.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.04 23:05
kvg55 написа:
Ние сме на изчезване и няма какво да се кахърим за миналото си.


Съгласен съм, че сме на път за Червената книга!?
Но това не може да се подмине с лека ръка
В турско, за пет века сме оцелели, сега за половин век и фиют?
Излиза , че е поне десет пъти по- зле от турско? Че и отгоре!
Е, наистина е неудържимо!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Като стана дума за турско се сетих за ...
18.04 07:50
Като стана дума за турско се сетих за разказ на баща ми За войвода с чета по турско,дядо Вълко, живеещ в града Доживял сто години Та по време на глада през голямата криза те, децата, поискали да им разкаже нещо за турското робство!
Запомнил съм думите:
- Ех, дяца, дяца!
Голямо тегло беше Турците по Велики пости ни караха зорлен сланина с пържени яйца да ядем!?
Те, хлапетата, се спогледали Лигите им течали Де този късмет сега?

Е, работата е ясна Не е искал да разправя ужасии И е разочарован до дъното на душата си За това ли се е борил?
По същия начин отговарял и прадядо ми
След дълго мълчание, явно обмислял, казвал приглушено- В Русия бях и там учех...
Нищо повече?!

Много съм умувал върху тези няколко думи? Какво се крие зад тях?
Разбира се, че е бил тук! Но за него върхът на живота му е учението там! Съжалява , че не го е завършил!...
цитирай
4. panazea - Здравей , Лео !
19.04 21:12
Поклон пред всички , които са пожертвали живота си за България !
Имаме прадеди и от Батак !
Атанас Тахтаджиев бил ученик и останал жив , защото се учел в друг град !
След като намерил цялото си семейство избито , отишъл в Пазарджик .
Там се оженил за Катерина от Зидаровия род и имал 3 деца .Софийче , Стоянка и големият им брат.
Кръвта на Батакчии тече и във вените на моите синове и внуци !
Нищо не е забравено !
Нищо не е загубено !
Привет !
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
19.04 22:12
panazea написа:
Поклон пред всички , които са пожертвали живота си за България !
Имаме прадеди и от Батак !
Атанас Тахтаджиев бил ученик и останал жив , защото се учел в друг град !
След като намерил цялото си семейство избито , отишъл в Пазарджик .
Там се оженил за Катерина от Зидаровия род и имал 3 деца .Софийче , Стоянка и големият им брат.
Кръвта на Батакчии тече и във вените на моите синове и внуци !
Нищо не е забравено !
Нищо не е загубено !
Привет !


Да, дядо ми разправяше, че батачани са хора пешкин Преведох си го като оправни! Не си поплюват
През балканската война, Барутин било оттатък границата Чепинския полк атакувал първо него Командирът на полка извикал командирът на баташката рота и го попитал, знае ли , кое е това село?( на Барутинските помаци, клали в Батак) Командирът отговорил, че е израснал с името на това село! Знае го и още как!
Е, селото е тяхно, днес! Щурмували го с мощно - Ура!

Баба ми , като дете ме води в църквата С ужас гледах дупките в пода й Майките на малки деца дълбаели с нокти, да търсят вода за тях!
Свещена кръв тече във вените на твоите най- близки, Тони!
цитирай
6. shtaparov - Външната ни политика изглежда т...
26.04 04:32
Външната ни политика изглежда така,сякаш наистина е на нивото на 18-19 век приятелю,но признаването на държавата не означава признаване на съответния език. Примери има безброй: в Австрия няма австрийски език, в Черна гора няма черногорски език а в Косово няма косовски! Дадох този пример на македонистоте гнусотници, като им написах буквално следното:

КОЛКОТО ИМА ЧЕРНОГОРСКИ И КОСОВСКИ ЕЗИК, ТОЛКОВА ИМА И "МАКЕДОНСКИ"!

Магаре от прекор обаче не умира- затова тия гьонсурати не вдяват и не приемат никаква логика ни факти поради което им написах че главите,обръмчани от актичката титова муха ги лекува само тежката гьостерица на ВМРО,и определено съм прав разбира се! :)
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.04 08:04
shtaparov написа:
Външната ни политика изглежда така,сякаш наистина е на нивото на 18-19 век приятелю,но признаването на държавата не означава признаване на съответния език. Примери има безброй: в Австрия няма австрийски език, в Черна гора няма черногорски език а в Косово няма косовски! Дадох този пример на македонистоте гнусотници, като им написах буквално следното:

КОЛКОТО ИМА ЧЕРНИОГОРСКИ И КОСОВСКИ ЕЗИК, ТОЛКОВА ИМА И "МАКЕДОНСКИ"!

Магаре от прекор обаче не умира- затова тия гьонсурати не вдяват и не приемат никаква логика ни факти поради което им написах че главите,обръмчани от актичката титова муха ги лекува само тежката гьостерица на ВМРО,и определено съм прав разбира се! :)


Да, прав си и с гьостерицата или както казваше един роднина- кюския, ако заиграят по гърбовете им, ще ги изправят
Все пак държавата има народ и език, това не може да се подмине при признаването и, особено, ако има някакво друго течение Точно езикът е ползван при присъединяването на Австрия към Германия от Хитлер
Вие сте немци, говорите нашия език, връщайте се към Германия И съпротива няма
Според мен, при признаването на Македония трябваше, най малкото да се постави въпросът за езикът, дори като диалект на Българския!
А защо не бе поставен исторически въпросът за присъединяване на Македония към майка България Много просто- нас ни разделиха против волята ни Воювахме за връщането ви при нас, дадохме много жертви, но не успяхме
Сега е моментът да се върнете при нас Вратата е отворена Вие решавате
Тава като примерен вариант
Известно е, че след Берлин сме обвинявани от тях, че не ги искаме и нищо не правим за присъединяването им към България?
Обяснявано им е, че не опират нещата до искане, а до възможности Ние тепърва прохождаме! Нямами сили да се противопоставим
За мен пишман дипломацията ни се провали тотално Аз не си спомням и намек да имаше за референдум при тях или при нас? В Австрия е имало
Безусловното признаване означава- Прав ви път, правете каквото искате!?
И те това правят!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 11371384
Постинги: 1665
Коментари: 33498
Гласове: 122310
Архив
Календар
«  Май, 2026  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031