Постинг
01.06 08:28 -
Загадката славяни или Българи
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 895 Коментари: 24 Гласове:
Последна промяна: 01.06 12:19
Прочетен: 895 Коментари: 24 Гласове:
22
Последна промяна: 01.06 12:19
Да, загадка си е, наистина как от Българи и славяни, според конвенционалната история се е получил хомогенен народ, който се нарича Български? Вижда се, при съвременни примери, че това не можа да се получи в подобни случаи- в Чехословакия, Югославия и СССР?
Разпаднаха се с гръм и трясък!
Въпросът разнищва и академик Державин, който е от Български произход Той поставя веднага условие! Да, могат да сформират хомогенен народ ,Българи и славяни, ако са близки и то много!! Но Българите са считани за тюрки тогава
Изследва думи, доказано старобългарски, считани за тюркски Оказват се персийски Но все пак , не са славянски
Накрая стига до извода , че може да сформират общ народ, но необходимото условие е да са близки, до степен почти еднакви? А не са?
Ние поставяме за държавен основател Аспарух Да, призната е държавата ни при него Но за Българи на Балканите се говори далече преди него!
В четвърти век Константин Велики разрешава на няколко стотин хиляди сармати, да се заселят в Мизия! Има сведения , че в Северна България има тема( провинция) България в четвърти век!?
По - късни автори, Йордан и Малала , от пети и шести век, говорят за Българи и Български нашествия на Балканите, споменават техни пълководци и владетели ! И заключават, че мизите сега се наричат Българи и резултатът от техните набези е дългата стена на Анастасий пред Цариград, от Мраморно до Черно море!
Да държи далече Българите от Цариград!
За Славяни не се споменава?
Дюканж е късносредновековен автор, историк, който е изпреварил времето си !Автор от съвременна класа е!
Век преди Пайсий , в две книги в труда си" История Бизантина" е написал правдоподобна Българска история! В ползваната литература е описал всичко налично дотогава ! Смаян съм от размаха и мащабността на труда му!
Не случайно, друг велик ум- Волтер казва за него, че е ум, който плаши!?
За славяни в историята ни споменава еднократно? Че живеят около Варна и Аспарух ги е подчинил! Толкова!? И то, затова, че цитира Орбини, кръстникът на славяните
Подчини, означава, че му са станали федуси, съюзници!
Защо не поддържа този безпристрастен и велик ум славянската идея?
Вероятно е съзрял нещо изкуствено? Не е пропуснал нищо, писано за нас, преди него
Да поразсъждаваме:
Проф. Петканова в изследването си " За буквите" е дала в оригинал едно изречение от ползвания от нея препис!
Не е нужен превод! То гласи , че азбуката е създадена за словените ! Ясно защо , да пишат с буквите словата! Ако словените са славяни, няма логика за тях да се създава азбука , а за Българите, чийто цар покровителства процеса на ограмотяване- да няма?
Думата( или слово) е свещена! Единствена от всички думи
Следователно, тези, които се занимават с писането на словата са специална категория хора!
Това са СЛОВЕНИТЕ!
Азбуката е предоставена за ползване на сродни народи, явно от големия Български род
Български, защото от сродните народи, в Ранното Средновековие само ние, според сегашните разбирания, сме били Велика сила! Спасявали сме и Европа!
Словените , от нашите, са пратени да обучават колегите си извън България , а и тези в пределите на България- Имаме обща граница с Германия! Югославия Унгария, Словакия Румъния, Украйна са в нашите граници!
Обучените да пишат там са наречени също словени
Но това е станало от десети век нататък ...
Словени лесно се трансформира в славяни ! Но произходът на думата е Български ! И не е етносна! Но е станала обединителна за сродни народи, ползващи нашата азбука!
За склави да е станала източник на възникване на славяни, звучи несериозно, дори обидно! Не е и логично Да отпадне съгласна, без да е наложително? Това е допустимо за гласните, те са променливите в езика!
И писането на словата, ако сега е нещо нормално, в онези времена е било нещо изключително, под божия защита!
Повече думи( слова) са излишни!
Разпаднаха се с гръм и трясък!
Въпросът разнищва и академик Державин, който е от Български произход Той поставя веднага условие! Да, могат да сформират хомогенен народ ,Българи и славяни, ако са близки и то много!! Но Българите са считани за тюрки тогава
Изследва думи, доказано старобългарски, считани за тюркски Оказват се персийски Но все пак , не са славянски
Накрая стига до извода , че може да сформират общ народ, но необходимото условие е да са близки, до степен почти еднакви? А не са?
Ние поставяме за държавен основател Аспарух Да, призната е държавата ни при него Но за Българи на Балканите се говори далече преди него!
В четвърти век Константин Велики разрешава на няколко стотин хиляди сармати, да се заселят в Мизия! Има сведения , че в Северна България има тема( провинция) България в четвърти век!?
По - късни автори, Йордан и Малала , от пети и шести век, говорят за Българи и Български нашествия на Балканите, споменават техни пълководци и владетели ! И заключават, че мизите сега се наричат Българи и резултатът от техните набези е дългата стена на Анастасий пред Цариград, от Мраморно до Черно море!
Да държи далече Българите от Цариград!
За Славяни не се споменава?
Дюканж е късносредновековен автор, историк, който е изпреварил времето си !Автор от съвременна класа е!
Век преди Пайсий , в две книги в труда си" История Бизантина" е написал правдоподобна Българска история! В ползваната литература е описал всичко налично дотогава ! Смаян съм от размаха и мащабността на труда му!
Не случайно, друг велик ум- Волтер казва за него, че е ум, който плаши!?
За славяни в историята ни споменава еднократно? Че живеят около Варна и Аспарух ги е подчинил! Толкова!? И то, затова, че цитира Орбини, кръстникът на славяните
Подчини, означава, че му са станали федуси, съюзници!
Защо не поддържа този безпристрастен и велик ум славянската идея?
Вероятно е съзрял нещо изкуствено? Не е пропуснал нищо, писано за нас, преди него
Да поразсъждаваме:
Проф. Петканова в изследването си " За буквите" е дала в оригинал едно изречение от ползвания от нея препис!
Не е нужен превод! То гласи , че азбуката е създадена за словените ! Ясно защо , да пишат с буквите словата! Ако словените са славяни, няма логика за тях да се създава азбука , а за Българите, чийто цар покровителства процеса на ограмотяване- да няма?
Думата( или слово) е свещена! Единствена от всички думи
Следователно, тези, които се занимават с писането на словата са специална категория хора!
Това са СЛОВЕНИТЕ!
Азбуката е предоставена за ползване на сродни народи, явно от големия Български род
Български, защото от сродните народи, в Ранното Средновековие само ние, според сегашните разбирания, сме били Велика сила! Спасявали сме и Европа!
Словените , от нашите, са пратени да обучават колегите си извън България , а и тези в пределите на България- Имаме обща граница с Германия! Югославия Унгария, Словакия Румъния, Украйна са в нашите граници!
Обучените да пишат там са наречени също словени
Но това е станало от десети век нататък ...
Словени лесно се трансформира в славяни ! Но произходът на думата е Български ! И не е етносна! Но е станала обединителна за сродни народи, ползващи нашата азбука!
За склави да е станала източник на възникване на славяни, звучи несериозно, дори обидно! Не е и логично Да отпадне съгласна, без да е наложително? Това е допустимо за гласните, те са променливите в езика!
И писането на словата, ако сега е нещо нормално, в онези времена е било нещо изключително, под божия защита!
Повече думи( слова) са излишни!
Тагове:
Дара явно е все в центъра, където има да...
Любимият ти ИИ скоро ще изчезне.
От северно македонско девойче и от север...
Любимият ти ИИ скоро ще изчезне.
От северно македонско девойче и от север...
Има славяни.
цитирайelizabethborislavova написа:
Има славяни.
Има славяни! Описано е в постинга, кога и как? Връзката им с Българите!
Загадката е , защо тези, които са свидетели, мълчат за славянски етнос!
Мълчи Дюканж, безспорно учен - историк от класа?
МълчатЙордан и Йоан Малала, хрониките говорят за Българи- два, три века преди Аспарух?
Ами трудно може да се обясни, невъзможно е, цар на Българите да пренебрегне собствения си народ?
Поне за ония времена!
Хубава вечер!
дава равни права на славяните с тези на българите, като избива най-малко 32 благороднически български рода.
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
цитирайТака славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Прави са!
Мълчащите и подминаващите проблема!
Най- добре е да се мълчи!
Да не се влиза в спор с хора, отнесени от течението
Да си ги носи!
Защото, те ще ти обясняват, колко е правилно това!
И колко грешиш?
Като се обърне то, пак те ще са правите!? Както в съвремието!
Мълчи , търпи и ще си спасиш душата!
Но ще акламират Ботев в Близките часове?
Според течението!
цитирайМълчащите и подминаващите проблема!
Най- добре е да се мълчи!
Да не се влиза в спор с хора, отнесени от течението
Да си ги носи!
Защото, те ще ти обясняват, колко е правилно това!
И колко грешиш?
Като се обърне то, пак те ще са правите!? Както в съвремието!
Мълчи , търпи и ще си спасиш душата!
Но ще акламират Ботев в Близките часове?
Според течението!
dobrodan написа:
дава равни права на славяните с тези на българите, като избива най-малко 32 благороднически български рода.
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Да, интересно е, че това избиване не е описано от Дюканж!? Явно умее да отсява зърното от плявата и с несериозни работи не се занимава! Особено пък с измислени и нагласени?
Сигурен съм обаче, че ако е разполагал с труда " О писменехь", че нещата са щели да се опишат каквито са!!
Няма дилема славяни или българи. Самото разнообразие на българския народ – езиково, фолклорно, етнографско и прочие, отрича единния му произход и потвърждава обединяването на различните местни етноси от дошлото отвън племе.
цитирайkvg55 написа:
Няма дилема славяни или българи. Самото разнообразие на българския народ – езиково, фолклорно, етнографско и прочие, отрича единния му произход и потвърждава обединяването на различните местни етноси от дошлото отвън племе.
Там е работата, че има!
И се оставят Българите на заден план?
Дошлото отвън племе може да стане обединител, само ако е сродно до почти сто процента със заварените?
Турците защо не са ни обединили тогава? Нали сме тюркско племе?
Работата не е така проста, както в елементарната математика Две плюс две- четири и готово!
Има и друг тънък момент Авторите говорят за Българи, не за славяни Които описват ранните Българи, преди и около Аспарух Оказва се, че в нашите земи три века преди Аспарух има Българи Че неговите Българи са заварили тук Българи!
И изтълкувал съм горе, колко е несъстоятелно да извеждаш славяни от склави или есклаваж на френски И обидно едновременно
Маймун някакъв ли си, че да изтъкваш, че си роб!?
Виж, със слово и оттам- словени, нещата си отиват на мястото по всички параграфи
Има и две славянски държави с това име Словения и Словенско( Словакия) Това вади очи, как може да не се вижда?
При нас словени са пишещите Българи Слово е свещена дума, словените са специална катего.ия Българи Занимаващи се с писмеността Не са някакъв отделен народ, Българи са!
Цитатът от книгата доказва, че е така, не бълнуване
Славяни произлиза от словени, двете славянски държави го доказват
Словени са пишещите с Българската азбука, Българите- също!
За неразбиращите- аз не деля Българи от славяни, което те реално правят! И по всичко личи, че не го разбират?
Българи и славяни са едно и също! В етносно отношение! Единствената разлика е, че едните се занимават със свещена тогава дейност- пишат книга!
Все едно в Българско село с поп да се твърди, че селяните са Българи, а този в църквата- поп!?
Затова славяните отсъстват в трудовете на автори, преди Просвещението и преди въвеждането на името в обръщение Търсят сходни думи, а есклаважът сие подигравка!
Не може дори и при бушмените в Африка да се открие като етноним!
Излагация!
Денят беше свързан с този град!
Там изкарах едни невероятни шест месеца!
Клетвата ни беше пред паметника на Ботев, зарята, която участвах, беше на този площад! Можеше и да остана във Враца, но вече си имах мома Бургазлийка!
И споменът за една светла личност в блога, за съжаление, отишла си внезапно преди година!
Толкова знаеща и можеща, кипяща от енергия, жалко, че пътят и беше прекъснат!
Трепереше за паметника на Ботев, за който заслуги е имал и баща и! Няколко пъти водихме разговор за паметника, в последния- също! Искаше ми мнението като химик Можех ли да допусна, че я чувам за последен път? Пращаше ми всяка своя, новоиздадена книга, с посвещение, безплатно! Знаех, че животът и е тежък, исках да платя!
Не, категорично!
Иска само мнение!
Професионалист отвсякъде!
В този месец си отиде! Приех го като наказание, моят рожден месец е
Да е светла паметта ти , Милена!
цитирайТам изкарах едни невероятни шест месеца!
Клетвата ни беше пред паметника на Ботев, зарята, която участвах, беше на този площад! Можеше и да остана във Враца, но вече си имах мома Бургазлийка!
И споменът за една светла личност в блога, за съжаление, отишла си внезапно преди година!
Толкова знаеща и можеща, кипяща от енергия, жалко, че пътят и беше прекъснат!
Трепереше за паметника на Ботев, за който заслуги е имал и баща и! Няколко пъти водихме разговор за паметника, в последния- също! Искаше ми мнението като химик Можех ли да допусна, че я чувам за последен път? Пращаше ми всяка своя, новоиздадена книга, с посвещение, безплатно! Знаех, че животът и е тежък, исках да платя!
Не, категорично!
Иска само мнение!
Професионалист отвсякъде!
В този месец си отиде! Приех го като наказание, моят рожден месец е
Да е светла паметта ти , Милена!
Та казионното е удобно Наизустяваш го и спокойствие, за цял живот!
Рахатлък!
Още като студент си патех от професори, на които сервирах новости и им създавах проблеми!
Какво говоря, провалиха ми конкурс заради новости Но там се преборих, не си оставих магарето в калта! И си създадох позиции Че не само поемам удара, но и отвръщам!
Изводът?
Ше повтарям като латерна, кой какво писал и казал!
Като доказателство, колко съм умен!
цитирайРахатлък!
Още като студент си патех от професори, на които сервирах новости и им създавах проблеми!
Какво говоря, провалиха ми конкурс заради новости Но там се преборих, не си оставих магарето в калта! И си създадох позиции Че не само поемам удара, но и отвръщам!
Изводът?
Ше повтарям като латерна, кой какво писал и казал!
Като доказателство, колко съм умен!
е била изгорена от Ватикана, ако не е вярна?
цитирай10. radostinalassa - Защо книгата на Орбини...
19:44
е била изгорена от Ватикана, ако не е вярна?
цитирай
Здравей, Радостина!
Не знам Ватиканът , защо е изгорил труда ва Мавро Орбини
Но, принципно, , неистините са добра база, тя да бъде изгорена!
Дюканж коректно цитира Орбини, но не споделя идеите му!
Всъщност , наясно е, че се измества центърът на тежестта от Българите към славяните
Като истински учен, не може да е съучастник в подобен процес!
Иначе трудът му щеше да е адресиран към славяните, а не към Българите! А не снизходително да ги подмине!
Това е елементарно и не съм очаквал, че ще трябва да го обяснявам? И да не се проумява?
Азбуката, прилагането и, се насърчава от царя на Българите Била за словените, разчитани като славяни?
Добре, а за Българите какво остава! ?
За гледат и да пляскат с ръце, нали така ?
Какво ще правят словените с азбуката? Ще я варят или пекат ли?
Не, словените ще пишат словата с нея!
Елементарно, Уотсън!
На времето на научен съвет ми зададоха много тъп въпрос, като за първокласник!
Първата ми реакция беше, да кажа, че не съм в първи клас, да ме занимават с такива въпроси Но отговорих, като на първокласник, върнах топката!
Въпросната учЕна се обиди! Не била в първи клас?
Казах и , че каквото повикало, такова се обадило!
Получих и аплодисменти! Беше рядкост тази устатница да бъде затапена!
Но всичко е възможно!
Благодаря за коментара ти
Хубава вечер!
защото е вярна. Кога е бил ледниковият период в Европа, след който българите са тръгнали в 3 посоки и са заселили Русия, Запада и съответно на изток? Те са били многомилионен народ.Чела съм в руски сайт, че тукашните българи никога не биха приели Аспаруховите без война, ако не са били от техните. Нито пък славяните.
Ние сме се били главно с римляните.
цитирайНие сме се били главно с римляните.
. radostinalassa - По - скоро е изгорена...
20:41
защото е вярна. Кога е бил ледниковият период в Европа, след който българите са тръгнали в 3 посоки и са заселили Русия, Запада и съответно на изток? Те са били многомилионен народ.Чела съм в руски сайт, че тукашните българи никога не биха приели Аспаруховите без война, ако не са били от техните. Нито пък славяните.
Ние сме се били главно с римляните.
цитирай
Изтрий
Разбира се, че на новодошлите най- големи противници ще са местните! Това съм го обсъждал в постинг преди петнадесетина години с приблизително заглавие- при чужди ли идва Аспарух тук?
Не , разбира се! Ако бяха чужди, щяха да му окажат люта съпротива! Ще се настанят хората му в земите им! Така, че освен с ромеи, ще трябва да воюва и с местните, поради тази причина!
цитирай20:41
защото е вярна. Кога е бил ледниковият период в Европа, след който българите са тръгнали в 3 посоки и са заселили Русия, Запада и съответно на изток? Те са били многомилионен народ.Чела съм в руски сайт, че тукашните българи никога не биха приели Аспаруховите без война, ако не са били от техните. Нито пък славяните.
Ние сме се били главно с римляните.
цитирай
Изтрий
Разбира се, че на новодошлите най- големи противници ще са местните! Това съм го обсъждал в постинг преди петнадесетина години с приблизително заглавие- при чужди ли идва Аспарух тук?
Не , разбира се! Ако бяха чужди, щяха да му окажат люта съпротива! Ще се настанят хората му в земите им! Така, че освен с ромеи, ще трябва да воюва и с местните, поради тази причина!
И дошлите славяни също са били свои.
цитирайradostinalassa написа:
И дошлите славяни също са били свои.
Да, няма деление на този е Българин, онзи - славянин!?
Всички са Българи!
цитирайВсички са Българи!
Но те не говорят славянски езици.
цитирай17. radostinalassa - Има българи и в Индия, Азия...
19:39
Но те не говорят славянски езици.
цитирай
Изтрий
Има българи в Гърция и Румъния например, но не говорят Български ? Даже не са и Българи?
Ясно защо!
Та и в Индия по същата причина не говорят Български....
dobrodan написа:
дава равни права на славяните с тези на българите, като избива най-малко 32 благороднически български рода.
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Когато е бил "каган", т.е. "хан" или "кан" според казионните мошеници, Борис "Първи" не е бил Михаил и обратно- когато е бил Михаил, той си е бил само КАНАС (КЪНЯЗ, КНЯЗ) и не е бил каган,понеже изворите под Михаил каган подразбират автономен владетел на отвъддунавските Българи от средата на 11 век,който няма много общо с княз Борис-Михаил.
ДНК на брамините в Индия е Р1а. Но те не говорят български, затова тези които го говорят се наричат славяни.
цитирайshtaparov написа:
Когато е бил "каган", т.е. "хан" или "кан" според казионните мошеници, Борис "Първи" не е бил Михаил и обратно- когато е бил Михаил, той си е бил само КАНАС (КЪНЯЗ, КНЯЗ) и не е бил каган,понеже изворите под Михаил каган подразбират автономен владетел на отвъддунавските Българи от средата на 11 век,който няма много общо с княз Борис-Михаил.
dobrodan написа:
дава равни права на славяните с тези на българите, като избива най-малко 32 благороднически български рода.
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Когато е бил "каган", т.е. "хан" или "кан" според казионните мошеници, Борис "Първи" не е бил Михаил и обратно- когато е бил Михаил, той си е бил само КАНАС (КЪНЯЗ, КНЯЗ) и не е бил каган,понеже изворите под Михаил каган подразбират автономен владетел на отвъддунавските Българи от средата на 11 век,който няма много общо с княз Борис-Михаил.
Титлата на владетеля ни е била канас
Попадна ми среден по размер оловен печат с надпис Михоил архон( т)
Определих го като Борисов веднага Смущаваше ме, че е оловен- моливдовул, не хрисовул?
Но и това си обясних Кореспонденция е с управител на Анхиало, по- нискостоящ в йерархията от Борис
Предадох го на музея, от своя страна , проф Карайотов го изпрати в Шумен на Иван Йорданов и той го описа като печат на княз Борис!....
А земите отвъд Дунав, още от Аспарухово време са били Бъллгарски Там княз Крум
е отпратил семейството на Василий Първи с десетки хиляди от Одринско в изгнание, бесен от организирания му атентат в стил Тръмп, по време на преговори..
radostinalassa написа:
ДНК на брамините в Индия е Р1а. Но те не говорят български, затова тези които го говорят се наричат славяни.
Да, има калаши в Афганистан, те твърдят че са Българи от Александрово време, но поради прекъснатата връзка от над две хиляди години не говорят Български Иначе са европейци по външен вид
Славяни като етнос е наложила Екатерина Велика и това е лесно обяснимо Руснаците да узаконят водещата си позиция сред сродните на Българите народи!
Ние, сме изпуснали, след загубата на държавността си, водещата си роля, която сме имали чрез писането на словото! Славяните( словените) вече не са Българи, книгите се пишат в Москва и дори...във Венеция- печатните!...
Хубава вечер!
leonleonovpom2 написа:
Титлата на владетеля ни е била канас
Попадна ми среден по размер оловен печат с надпис Михоил архон( т)
Определих го като Борисов веднага Смущаваше ме, че е оловен- моливдовул, не хрисовул?
Но и това си обясних Кореспонденция е с управител на Анхиало, по- нискостоящ в йерархията от Борис
Предадох го на музея, от своя страна , проф Карайотов го изпрати в Шумен на Иван Йорданов и той го описа като печат на княз Борис!....
А земите отвъд Дунав, още от Аспарухово време са били Бъллгарски Там княз Крум
е отпратил семейството на Василий Първи с десетки хиляди от Одринско в изгнание, бесен от организирания му атентат в стил Тръмп, по време на преговори..
shtaparov написа:
Когато е бил "каган", т.е. "хан" или "кан" според казионните мошеници, Борис "Първи" не е бил Михаил и обратно- когато е бил Михаил, той си е бил само КАНАС (КЪНЯЗ, КНЯЗ) и не е бил каган,понеже изворите под Михаил каган подразбират автономен владетел на отвъддунавските Българи от средата на 11 век,който няма много общо с княз Борис-Михаил.
dobrodan написа:
дава равни права на славяните с тези на българите, като избива най-малко 32 благороднически български рода.
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Така славяните от роби стават българи, а българите се ославянват. Какво толкова чудно има?
Когато е бил "каган", т.е. "хан" или "кан" според казионните мошеници, Борис "Първи" не е бил Михаил и обратно- когато е бил Михаил, той си е бил само КАНАС (КЪНЯЗ, КНЯЗ) и не е бил каган,понеже изворите под Михаил каган подразбират автономен владетел на отвъддунавските Българи от средата на 11 век,който няма много общо с княз Борис-Михаил.
Титлата на владетеля ни е била канас
Попадна ми среден по размер оловен печат с надпис Михоил архон( т)
Определих го като Борисов веднага Смущаваше ме, че е оловен- моливдовул, не хрисовул?
Но и това си обясних Кореспонденция е с управител на Анхиало, по- нискостоящ в йерархията от Борис
Предадох го на музея, от своя страна , проф Карайотов го изпрати в Шумен на Иван Йорданов и той го описа като печат на княз Борис!....
А земите отвъд Дунав, още от Аспарухово време са били Бъллгарски Там княз Крум
е отпратил семейството на Василий Първи с десетки хиляди от Одринско в изгнание, бесен от организирания му атентат в стил Тръмп, по време на преговори..
Всеки наш владетел,който е имал моливдовули е имал със сигурност и хрисовули приятелю- никакво съмнениене да нямаме и въпрос на малшанс е това,че такъв още не сме открили! Открием ли такъв дай Боже, там трябва да видим поради естеството на материала много повече прецизност и подробности от изображението,за каквито в момента въобще не подозираме и ще е огромна придобивка за България!
elizabethborislavova написа:
Има славяни.
Добре е да покажеш в кой древен извор прочете че ги е имало,щото и аз ще ти кажа- "славяни" днес има,но преди 1538 г.не ги е имало,а последният пореден Български цар е починал в 1460 г.и не е имало кой да оспори "славянскаъа" лъжа!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 122894