Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2020 20:53 - Сънувах сън...
Автор: blackvibrator Категория: Изкуство   
Прочетен: 1464 Коментари: 2 Гласове:
-13

Последна промяна: 04.12.2020 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пак съм тук, но Админите са направили необходимото освен коментари да може да се забраняват и оценки.Така и не проумявам защо не са предвидили тая възможност, каквато има в сайта Хулите и там съм забранил оценки.И в съня си виждам как съм забранил оценяването.Просто защото намирам за тъпо качеството на един постинг да се оценява така примитивно-инфантилно с някакво палче.Защото презирам тая размяна на палчета аз на тебе, ти на мене, както маймуните си разменят банани.Защото презирам и перченето на тия, които имат много точки.

После се събуждам и потъвам пак в уродливата действителност на култа към точките.
Мисирки, за които всичко е зелено плюсче, и мисири със същата характеристика реват
щастливи от всяка точка и кълнат всеки минус, превърнали се в тригодишни хлапета, броящи топчетата си.Пак същата зашеметяваща мания по Точките, която е изместила всичко останало в съзнанието им.Пак същата противна търговия с точки.

Уви, няма такава опция и не може да се види как тия мисирки по скоро ще си изядат ушите, отколкото да се откажат от оценяването.Че те само за това са тук, да трупат точки.И колкото повече съберат, толкова по велики са според тяхната извратена ценностна система.

И единственото, което мога да направя, е да си гласувам сам с минус.
За да добият усещането, че съм блогър, а не мисирка.

..Хубав беше сънят...


Тагове:   мисирки,   мисири,


Гласувай:
1



1. saankii - :-))))
04.12.2020 20:59

...за да има хармония, от мен.+
цитирай
2. blackvibrator - Не ме ядосвай, моля. Не ща плюсове. ...
04.12.2020 21:04
Не ме ядосвай, моля.Не ща плюсове.
Има мисирки, които достигат до оргазъм от многото точки.
Дай им 12 плюса от твоите профили, направи ги щастливи, а на мен давай минуси.
Плийз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackvibrator
Категория: Рецепти
Прочетен: 86989
Постинги: 61
Коментари: 153
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031