Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2021 07:27 - ОБИЧАМ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1143 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 14.05.2021 07:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Обичам ги красивите неща -
пасаж от музика и аромат на цвете
и строфа, преродила се в душа,
осмислила космично световете.

Тук всичко ни е дадено във дар,
проблемите сами си ги копаем,
един е предобър, а друг е звяр
и отговорът никога не знаем.

На тази изумителна Земя,
човеците създават лошотия.
А пътят е единствен - светлина!
Бог да ме пази. Аз ще съм от тия,

които търсят общото добро.
Имам късмет, на другите да нося.
В живота си , вълшебно колело,
аз за любов и за успех не прося.

Обичам ги красивите неща.
Сърца на топли хора да прегръщам.
Който не сее справедливостта,
Вселената неистово я връща.

Вселената греховност не търпи,
но хората докрай не го разбират.
И се пречупват хиляди съдби,
мнозина, още приживе, умират.

13 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
6



1. rosiela - ОБИЧАМ
14.05.2021 07:28

Обичам ги красивите неща -
пасаж от музика и аромат на цвете
и строфа, преродила се в душа,
осмислила космично световете.
Тук всичко ни е дадено във дар,
проблемите сами си ги копаем,
един е предобър, а друг е звяр
и отговорът никога не знаем.
На тази изумителна Земя,
човеците създават лошотия.
А пътят е единствен - светлина!
Бог да ме пази. Аз ще съм от тия,
които търсят общото добро.
Имам късмет, на другите да нося.
В живота си , вълшебно колело,
аз за любов и за успех не прося.
Обичам ги красивите неща.
Сърца на топли хора да прегръщам.
Който не сее справедливостта,
Вселената неистово я връща.
Вселената греховност не търпи,
но хората докрай не го разбират.
И се пречупват хиляди съдби,
мнозина, още приживе, умират.
13 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
14.05.2021 08:36
ОЩЕ ЕДИН НЕПОЗНАТ ПОЧИТАТЕЛ ИМАМ И Е СЛОЖИЛ БЛОГА МИ В "ЛЮБИМИ". ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ.
РАДВАМ СЕ, КОГАТО ДУМИТЕ МИ МАГНЕТИЗИРАТ И ПРИВЛИЧАТ!
цитирай
3. missana - Отново поднасяш изключителен стих, Роси!
14.05.2021 10:58
Дълбок и философски преосмислящ битието и житието човешко. И работата не е само във финала - толкова точен и парадоксален:

"И се пречупват хиляди съдби,
мнозина, още приживе, умират.",

а и в това толкова открито и печелещо сърца признание:

"На тази изумителна Земя,
човеците създават лошотия.
А пътят е единствен - светлина!
Бог да ме пази. Аз ще съм от тия,

които търсят общото добро.
Имам късмет, на другите да нося.
В живота си , вълшебно колело,
аз за любов и за успех не прося."

Поздравление за поетичното можене!


цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
14.05.2021 15:20
Изключителен коментар.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6647210
Постинги: 5061
Коментари: 24004
Гласове: 9802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930