Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2022 14:27 - Проклятието на пеперудите
Автор: yurukova Категория: Изкуство   
Прочетен: 2624 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.10.2022 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Когато бях дете, една приятелка имаше колекция   от пеперуди. Много красиви пеперуди. Аз ходех   често да  разглеждам тези пеперуди и им се   възхищавах, докато един ден майка ми ми каза,   че тези пеперуди са мъртви и че те са убити като   са прободени  с карфицата, докато са прикрепяни   към таблото. Аз се ужасих от това и казах:
 -Не, това не е вярно! Те са били мъртви, когато са   ги прикрепили с карфицата към таблото.. 
 -А как са убити? - попита ме майка ми.
 -Не знам, но хората  не са толкова жестоки -   опитах се да скрия сълзите си аз. 
 -Имаш право да се заблуждаваш, ако искаш - ми   каза мама, но аз съм длъжна да ти кажа   истината,  а ти ще прецениш дали да я приемеш   или не.   
    Наивното ми детско сърце отказваше да   приеме,  че бащата на моята приятелка, който   беше събирал тези пеперуди и беше направил   тази колекциия, е толкова жесток човек         Престанах да ходя да гледам пеперудите и тогава   разбрах, че красотата може да е грозна, когато е   жестока, че не е важна външността и че ние   понякога се заблуждаваме в хората, които   харесваме и мислим, че те имат ангелска душа,   докато  всъщност това не е така..  
    След известно време приятелката ми умря при   странни обстоятелства и аз приех това като   проклятие...
    И до ден днешен си мисля, че рано или късно   всеки намира своето възмездие.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Не само пеперудите!
06.10.2022 19:43
Всички животни проклинат за насилието и болките, които човек им причинява...
И е справедливо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yurukova
Категория: Изкуство
Прочетен: 258451
Постинги: 186
Коментари: 84
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031