Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2021 11:45 - Началото на промяната.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 645 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте мили блог читатели, извинявам се , че не пиша от дълго време, просто с тези нови неща , които ми се случват ми е малко трудно , да се усамотя и да си излея всички мисли от последния интервал от време.
Първото и най-важното е , че ще има втора дата за кандидат- докторантите и аз вече се записах , след 15ти април ще публикуват новата дата. Силно се надявам този път , да успея и да ме приемат макар че бройката този път е само една.
Отново се появи дилема пред мен и избора ми за работа , но този път ще мисля повече от преди. Предлагат ми работа по специалността , но по-ниско платена, от тази в момента. Но мисля че ще е по-спокойно от тази в момента, защото простотията, в която ме замесиха беше повече от отблъскваща. На първо време простите санитарки и една сестра 97 набор, които живеят от това да има интриги и сплетни ме замесиха в интрига с цялото отделение и дори с горните етажи , второ , че получих заплахи, от които ми кипна и не издържах и се развиках , колкото и грозно да звучеше.
Тази събота на 20ти и 21 неделя дето работех извънредно, дойде тази сестра 97 набор, дето ме записва на телефона й , какво говоря и ме пращала на всички , пуснала на високоговорител санитарката и тая почва да ме заплашва, че мъжа й е турски циганин и ще ме набиел знае къде живея. После дъщеря й ми праща покани в инстаграм, за да ме обижда и заплашва и тя с приятеля й, аз обаче не я приех и игнорирах всички. Върха на всичко беше … че щяла да ме задърпа за туниката и да ме замъкне при директора.
На следващия ден и казах , да отидем при него , и тя като мишка се скри. От тогава като са 2те на работа почна да ме боли глава от лошата им енергия.
С мр. Р за сега нещата вървят добре, остава тук по седмици да живее , малко е мрънкащ , че заспивам рано , и нямам много време за него , но гледа и той да ми влиза в положение. Предложи да плати част от сметките без наема този месец и ме подкрепя в новия ми режим на хранене.
А сега малко за него , от 20 дни съм на режим за изчистване на мазнини и сваляне на килограми, като с това се засилва метаболизма и се подобрява начина ми на живот , а защо не след известен период от време и да спра хапчетата.
Благодарение на това , че видях Хисито много променена с над 10 кг реших и аз да опитам. Да в началото наистина ми се видя , че да се храниш здравословно е доста скъпо , но поне си заслужава. А и това да пия вода от 500 мл на ден я качих на 2 литра ,сега целта ми е 2 и 300 , а другия месец 2 и 500. Хиси ме запозна с треньорката на хербалайф и от тогава тя се грижи за режима ми и за най-доброто за мен. Ориза и картофите са забранени. Сутрините са само на шейк, и чай с алое което има ефект на изчистване . Има си междинки на всеки 2 или 3 часа , плод и сурови ядки , обяда е месо и салата или постна манджичка и салата, междинката е после със скир или плод може и от техните барчета с протеин. И вечерята е , боб , леща , грах или друга манджа и пак салата, но в по-малки количества.
За сега от 94 кг съм на 88 , и промяната ще продължи до 64 кг , после ще ми изготвят план за задържане на килограмите.
Моника ми писа днес , да се видим във вторник в люлин новата й квартира, аз първоначално исках да й откажа , защото много трудно приех раздялата, точно тогава живота ми напусна и Георги и наистина бях чисто сама . Трудността да се науча, че хората колкото и да си добър с тях си отиват , ме научи да ценя повече себе си и хората, които остават въпреки всичко .
Но не тая лошо към нея, ще дам шанс да се видим , но връщане назад към приятелството просто няма.
 



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. panazea - Здравей !
28.03.2021 12:25
Сестра ми е диетоложка .
Тя сподели с мен , че килограмите дали нагоре или надолу се дължат на проблеми в живота .
Живееш в нездравословна среда ! Тези клюкарки ги напусни , ако имаш възможност ! Нищо не е по-ценно от здравето !
В момента когато се успокоиш , всичко ще си дойде на място !
Успех ти желая , момиче !
За докторантурата !
Разчитай на самата себе си !
Обичай първо себе си !
Панацея
цитирай
2. panazea - Здравей !
29.03.2021 10:33
Колко си млада !
И скорпионче !
Ние скорпионите сме жилави !
Притежаваме и особено обаяние, магия ! Така да знаеш !
Ако някой не е с теб , значи не те заслужава.
Най-сърдечен поздрав !
Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109453
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031