Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2022 08:17 - Къде се къса нишката...или Галена е виновна
Автор: danyv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3587 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 29.09.2022 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Къде се къса нишката...или Галена е виновна



Като много хора и аз, благодарение на стреса си докарах заболяване, което изисква ежемесечни лекарства, изписани с протокол, одобрени от здравната каса.

Как се случва цялата процедура по одобрение е изключително унизителна, но едва ли ще изненада някого... Всички, които страдат от заболяване, което изисква протокол и одобрение от здравната каса са наясно, колко нелепо е всичко.

Но аз няма да пиша за това днес. Вече имам одобрен протокол, минала съм всички опашки, процедури и лекарствата са ми изписани от личния лекар (по процедура - и там се ходи, ако не си чакал достатъчно за протокола, да почакаш и там...). Та имам въпросната електронна рецепта, преброени са ми дните (това също е много важно, не можеш да вземеш лекарство по-рано или по-късно от точната дата). Стигам до заветния ден и се почва едно издирване ... къде, в коя аптека има точно това лекарство... Предполага се, че щом е по здравна каса, го има... даа ама не... Няма го. И в складовете го няма... Почвам едно звънене по аптеките в София, случайно някъде да има останало количество... Разбираемо се напрегнах и почти в паника издирих някак телефона на вносителите, тъй като според аптекарите няма внос...

Е, издирих чрез Здравна каса и телефон на вносителя и за мое щастие след около час ми върнаха обаждане.

Бяха изключително изненадани от моето позвъняване. Лекарството го има налично и недоумяваха, защо им звъня. Бяха любезни да ми кажат кои аптеки са заредили директно и ми споделиха, че има спешен канал за лекарства в случай, че няма наличен по складовете.
В складовете го няма, вносителя няма заявки за лекарството, в аптеките виждат, че в складовете не е налично и вдигат рамене...
търси си го... да де, търси, ама аз имам интернет, писнало ми е всеки месец за седя на тръни ще го има или няма да го има...и ми писна и звънях, звънях, звънях…

Намерих го... но някъде нещо е скъсано... къде… Агенция по лекарствата - има дадени поне 20 телефонни номера и нито един не вдигнаха, защо ли?!?

Заболяването ми е диабет, лекарството е трулисити, за тия, които ги интересуват подробности...


Къде е скъсана системата, защо се позволява липсата на лекарства за хора минали през здравната каса /достатъчно унижение/????


Възмутена е меко казано... цялото това е толкова жестоко и тъжно. И като за капак навсякъде пише Галена е виновна... Стига, хора, кой разрешава изписването на подобно лекарство и свободната му продажба... Галена ли ни е виновна, че агенция по лекарствата не си върши работата?!?


ПП.
Аз се оправих, а баба „Пена“,  която не може да обикаля аптеките и няма нет, пести стотинките ..за нея какво ...
Лудост




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bateico - Привет мъдра и пре мъдра
02.10.2022 08:54
Малко са хората, които имат какво да кажат,
да споделят, да се прочете и да е разбираемо.
При Вас се получава, жалкото е че този проблем
ще остане тук, а няма да му се даде по-голяма гласност защото темата, е сериозна и жестока.
Благодаря Ви че споделихте за да сме полезни
ние четящите, защото има много болни хора и
зависими от това лечение.
С уважение и почит
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danyv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 141454
Постинги: 78
Коментари: 60
Гласове: 206
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031