Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2023 23:13 - Бургаски вечери
Автор: leonleonovpom2 Категория: Музика   
Прочетен: 2869 Коментари: 22 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Студентските ми години минаха със създаването на "Тоника" Не съм нито музикант, нито певец, но с двама от състава бяхме състуденти и приятели, двамата Гоговци ! С Гого Найденов, пътувахме често за лекции, а така се подредиха нещата ,че правихме заедно дипломни работи с него! А  и в казармата бяхме заедно! С другия Гого, Белчев, бяхме на стаж в Мерзебург, той пристигна там от Бари, бяха на някакъв фестивал на младежта!Донеси ми поздрави от Гого!

Бяха с няколко години по- големи , но това определяше и покровителственото им поведение към мен, като по- старши!

Гого Найденов, зарди него ми отнеха, но без негово пряко участие, заслужената шестица на защитата Но не му се сърдих, борех се за знания, не за оценки !Годините показаха ,че съм бил прав

Запомних го в казармата,  с нощните ми дежурства, когато идваше при мен и с протоколен въпрос-Мони, нали може- взимаше китарата и почваше да свири и пее! Любимото му изпълнение беше " Бургаски вечери" Чувал съм го в безброй негови аранжименти" някои даже си припявах!Не ни правеха забележка, ротата ни се ползваше със статут-рота на талантите!

Гого беше като отнесен през деня, като ,че ли не беше с нас?  Представях си, какви мелодии звучат в главата му!?

След години ,с приятел се срещнахме с Дьомов Той се разприказва как е създал " Тоника", за Гого и Ева и другите Използвах случая, да кажа на Дьомов, че с Гого сме състуденти и приятели при следването и в казармата Разказах му ,как е аранжирал в мое присъствие" Бургаски вечери", любимата му песен! Дьомов изведнъж смени усмивката с плач, с глас и със сълзи И повтаряше-Гого, Гого!
Смених веднага темата!

Познавах и Ева, покрай Гого Заедно отпразнувахме защитата! Интересна лекция ми изнесе, когато Гого шавна за малко в ресторанта. За поведение с момичетата, които иначе ме харесват! Да бъда дързък и нагъл с тях! Със самочувствие! Да не се правя на божа кравичка!?
Приех го ,на майтап, но имаше право!

Ресторанта, в който бяхме тази вече, празнувахме кръгла годишнина на института! Той  ме върна към един спомен отпреди доста година На земляческа среща в него , бяха поканили Ева и Гого за музикалните изпълнения. Като ги видях, издебнах почивката им, за да се обадя на Гого Обърнах се към Ева, да ми разреши да поговоря с него, приятели сме от студентските години Тя ми се сопна, да не и се представям, знае кой съм, можем да говорим колкото искаме По някакво съвпадение, местата ,където бяхме седнали с приятел тази вечер  бяха същите на които седяха тогава Ева и Гого! Казах това  на приятеля до мен Казах му и ,че скоро ще си тръгвам, обещал съм на жена ми, притеснява се! Още не ми е оздравял крака от злополуката, която претърпях наскоро

И в този момент пуснаха " Бургаски вечери" Е, нямаше как , в такъв момент .да си тръгна
Останах, защото се върнах в студентските и войнишките години, преживени с Гого, отнесен, като че ли неприсъстваш, вживян в музиката си,  която звучи в главата му!

Вестта за смъртта му научих на път На крак написах статия, посветена на Гого В редакцията я приеха и тя излезе на другия ден!
Спомням си ,че завършваше с думите-" В хора на небесните ангели има запазено място за тебе,  Гого"



Гласувай:
30



1. getmans1 - Иване, защо бе човек?. . . "С ...
28.04.2023 00:38
Иване, защо бе човек? ...

"С Гого Найденов, пътувахме често за лекции, а така се подредиха нещата ,че правихме заедно дипломни работи с него!"

... КРАТКА СПРАВКА;

" През 1975 година[2] Гого завършва Висшия химикотехнологичен институт, но никога не е работил по специалността си; занимава се изцяло с музика."

,,, СЕГА СИ СПОМНИ 1974 г. в което ти ИМИТИРА "ЯДРЕН УДАР" ВЪРХУ НАС - сигнал за който АЗ лично бях подал а, ТИ ГЕРОЙСКИ ОСЪЩЕСТВИЛ ... с калъпче тротил.

... Сега събери 2 + 2 ... Рустам го няма а, Пантич също не се вижда на хоризонта, Мерлин сигурно съветва Пригожин а ти, сметни правилно ... 2 + 2 !
цитирай
2. leonleonovpom2 - Гетманс, гледам, че си се вживял в ...
28.04.2023 07:26
Гетманс, гледам, че си се вживял в ролята на покойния Рустам? Впрочем, по едно време бяхте в комбина, за чешката бира например, където аз бях абсолютно прав!
Относно фактите, не знам откъде ги черпиш, но са сгрешени! Аз години не съм посочвам, заради нечитави хора в блога, но сега ще го направя Гого е защитил през 1974г, ноември месец, пред очите ми, на същата дата , на която и аз съм защитил! Защо е посочена следващата година, не съм разследващо ченге, за да знам !? През нея, март месец, с него бяхме във Враца, така, че няма как да е защитил тогава, защитите са през лятото! Сега установявм, че с тебе не сме се засичали в казармата Говориш за друго, подобно събитие Моето е от 1976г.
"Геройството *ми не е е с калъпче тротил, а с напалмов фугас Представлява сфера, пълна с напалм , която се изстрелва в небето,взривява се и имитира ядрен взрив
Старшината, който отговаряше за взрива ми докладва, че не може да го осъществи Заех се аз Можеше да се взриви в ръцете ми Оправих го толкова бързо, че почти не се усети закъснението Никой не каза, че съм герой, но и никой не ме обвини! Оцениха мъжката ми, професионална постъпка!
С Пантича си простихме взаимно и не сме врагове, още от тогава! Прескача често в блога ми, тази седмица- също. С Мерлин винаги сме били приятели
Рустам изпълняваше поръчка Предупредих го, че ще плати висока цена Изсмя се! Е, излязах прав!
За грешките беше и прав, и не
Повечето бяха технически Моят пропуск беше, че не проверявах текста, което не беше редно! Тук беше прав!
Ето, сега телефонът ми редактира написаното, при непознати за него думи! Ако не проверя, излиза пълна глупост!
Но това беше заядлива дребнавост от негова страна
Както и да е, това е история, неприятна Не се зарадвах, като научих Напротив, проверих, исках да не е истина
Та с тебе, няма как да сме се засичали в казармата, а аз в сметките нямам грешка!
цитирай
3. tonsun - Колкото и банално да звучи, Гого ...
28.04.2023 09:03
Колкото и банално да звучи, Гого Найденов /а и всички изпълнители/ ще живеят вечно чрез творчеството си.
Харесвах и продължавам да харесвам музиката на Диомов и неговите формации.
Хубав ден!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
28.04.2023 09:39
tonsun написа:
Колкото и банално да звучи, Гого Найденов /а и всички изпълнители/ ще живеят вечно чрез творчеството си.
Харесвах и продължавам да харесвам музиката на Диомов и неговите формации.
Хубав ден!


Да, видимо изненадах Дьомов, като му казах, че съм слушал повече пъти от него песента в изпълнение на Гого! Разплакох го!
В Гого харесвах отдадеността му към музиката! Той какво харесваше в мен, така и не разбрах Всеки от нас имаше поне по една силна страна, на високо ниво, аз май имах повече?
Наричаха ни рота на талантите
Веднъж на КПП- то ме пипнаха в някакво нарушение Дойде офицер и още като ме видя, каза на задържалия ме- Остави го, от ротата на талантите е! Те не се пипат!

Хубав ден, Тони!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Мара на 69!
28.04.2023 09:51
Като те е хванал срама, няма нужда да си показваш срамотиите в блога ми, не е прилично!
Иди на някое закътано местенце и там се срамувай, колкото можеш!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Миладинке!
28.04.2023 10:02
Мъртвата душица в блога си точно ти!
Грозна, воняща, мъчеща се да се извиси?
Трудно ще се получи, след като си ударила дъното!
Толкова си долна, че на твое място ще се и намразя! Ти и тук си сбъркана, обичаш се?
Има ли поне една нормална, човешка черта в тебе!
Не ми отговаряй, знам, че няма!
Показвай миризливите си срамотии другаде!
цитирай
7. pantaleev - Иване
28.04.2023 10:06
На някой много му е домъчняло за мен, че ме споменава. Та ето ме. Ако има някакви чуденки и питанки да ме пита на ЛС ако му стиска, а не да не прави интриги. И да хвърлям по едно око чат пат как една групичка се самоизяжда :)
Поздрави!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Пантич!
28.04.2023 10:17
7. pantaleev - Иване
10:06
На някой много му е домъчняло за мен, че ме споменава. Та ето ме. Ако има някакви чуденки и питанки да ме пита на ЛС ако му стиска, а не да не прави интриги. И да хвърлям по едно око чат пат как една групичка се самоизяжда :)
Поздрави!
цитирай

Изтрий

Французите имат един хубав израз Буквално- Така пада добре или-Тъкмо навреме!
И Миладинка-Юлия проявява интерес към тебе? Предполагам защо, жадува за интрижки, да разпали някои Тя с това се храни Дела Рай имала профили, самокоментирала се Явно се вижда в ролята на Дела Рай, но разликата е ,че няма как да стане това, не може да пише като нея! Изобщо!
Е, благодаря ти, че се обади навреме, да не се надява напразно, въпреки че заслужава това! Че ще стане свидетел на желаното от нея!

Хубав ден, Пантич!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Миладинке, немила!Въздържай се ...
28.04.2023 10:26
Миладинке, немила!
Въздържай се да коментираш при мен!Коментарите ти от този род отиват в кошчето! Все пак получават необходимия отговор, бъди доволна!
По начало имам лошо мнение към негодници, изоставили Родината си в труден момент, за да слугуват на чужденци!
И в тъпотията си, да парадират с това и да поучават? Колко били добре, какво били яли и пили?
А сиктир, моля ти се!
Животни, но не от добрите животинки!
Предатели и беглеци!
Дядо ми е отказал на лорд да му стане зет, не може да остави България и родители!
Аз имах на бюрото си договор за подписване от известен университет, но не за метач! Е, пак не зарязох работата си тук и близките си!
Не ми се навирай в очите!
Гадна си!
цитирай
10. shtaparov - Темата е чудесна приятелю- Тоника ...
28.04.2023 13:27
Темата е чудесна приятелю- Тоника са един от най-любимите ми състави на всички времена,Гого беше водеща фигура там! Мога да кажа и повече по въпроса,но ще дочета статията когато имам повече време. Поздрав до тогава,хубав ден от мен!
цитирай
11. shtaparov - Колкото и банално да звучи, Гого ...
28.04.2023 14:20
tonsun написа:
Колкото и банално да звучи, Гого Найденов /а и всички изпълнители/ ще живеят вечно чрез творчеството си.
Харесвах и продължавам да харесвам музиката на Диомов и неговите формации.
Хубав ден!

Диомов е велик творец- написал е едни от най-добрите Български мелодии на всички времена! Гого пък бе изключителен човек- организатор,другар и супер класен изпълнител- голяма загуба за България е това,че го няма...
цитирай
12. shtaparov - Гого бе талант- никакво съмнение, ...
28.04.2023 14:33
Гого бе талант- никакво съмнение,виждал съм го на живо в родния ми град заедно с целия състав- изключителни хора и таланти, Ева също! Имах период от време,в което всеки ден слушах само Тоника- около половин година! Запаметил съм снимки на състава като ярък пример за хора от Българската раса,изключителни!
цитирай
13. monarh1991 - Здравей, приятелю!
28.04.2023 15:12
Много ми хареса разказът, особено завършекът с думите за Гого. Той го заслужава.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
28.04.2023 17:01
shtaparov написа:
Темата е чудесна приятелю- Тоника са един от най-любимите ми състави на всички времена,Гого беше водеща фигура там! Мога да кажа и повече по въпроса,но ще дочета статията когато имам повече време. Поздрав до тогава,хубав ден от мен!


Благодаря ти за отзива!
Да, особено в първите години ,съставът се крепеше на него! Майка ми, пееше прекрасно, на първия концерт на " Тоника" каза точно това!
Веднъж, докато се разправяхме в автобуса, връхлетя Яким, беше в състава тогава , също студент! И започна с обвинения срещу Гого, че не го подкрепил, станал причина, да го изгоня?т! Гого каза ,че няма нищо общо с това и, че каквото е могъл е направил! Да не иска от него невъзможни неща!
Яким ,бесен , слезе на следващата спирка Гого видимо помръкна, мълчеше! Казах ,му ,че нямам представа, за какво му се сърди, но да опита да му помогне ,щом той мисли ,че не го е направил? Отнесено каза ,че не зная, наистина! Но как да му помогне, гласът му озвучи автобуса, след като той не може да пее? И това е причината, заради която го освобождават
Яким наистина повече не се появи в състава!Изчезна изобщо от хоризонта май замина в чужбина, не знам!
Минаха години На един концерт, Гого извика някой от публиката Яким! Прегърна го и го покани да пее с тях! Яким остана и пя със състава!
Явно знаеше, че не Гого е бил причината за освобождаването му тогава!......
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю!
28.04.2023 17:26
12. shtaparov - Гого бе талант- никакво съмнение, ...
14:33
Гого бе талант- никакво съмнение,виждал съм го на живо в родния ми град заедно с целия състав- изключителни хора и таланти, Ева също! Имах период от време,в което всеки ден слушах само Тоника- около половин година! Запаметил съм снимки на състава като ярък пример за хора от Българската раса,изключителни!
цитирай

Изтрий

Да и аз имам снимка на целия състав от 1975 година, с автограф от всеки, а от Гого и с посвещение!Бяхме в школата ,във Враца! "Тоника" дойде и направи концерт в поделението!
Голям състав бяха! Разбира се и те пиха студена вода, незаслужено,! Особено Гого, той от политика не се вълнуваше изобщо! Музиката беше за него всичко!

Прав е първият коментиращ, че се е знаело ,че Гого няма да се занимава с химия, въпреки ,че никога не чух това от него!

Изтървах се пред родителите ми, че са ме ощетили незаслужено на защитата, получил съм поздрави за нея от наблюдаващия, че е блестяща! Той се амбицира, баща ми и тръгна да проверява, защо? Причината се оказа прозаична
Тогава чух това за пръв път! Гого нямало да се занимава с химия повече, да не си тръгнел обиден от последната си среща с нея! Никой от защитаващите с него тогава, не трябвало да има по-висока оценка от него!
Директива от ОК на БКП!
Е, как да ми пишат шестицата, сега ги пишат на килограм! Но тогава? Трябва да си бог, ако не си партиец!?
А Гого, това изобщо не го вълнуваше, колко ще пишат на него и на останалите?

Но справедливостта, все пак възтършествува, косвено! Моя дипломантка получи шестица за изработка на работата си! Приех го като компенсация за отнетото Тя беше мое дело, детето беше в стрес, почина баща му!Нуждаеше се от подкрепа и я получи, от мен!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей и ти, приятелю!
28.04.2023 17:33
13. monarh1991 - Здравей, приятелю!
15:12
Много ми хареса разказът, особено завършекът с думите за Гого. Той го заслужава.
цитирай

Изтрий

Благодаря ти, Симеоне, знам ,че си чист и благороден човек!
Да, спомням си и днес този момент
Трябваше да завърша с нещо необикновено И то ми дойде спонтанно!

Всичко най-добро, приятелю!
цитирай
17. kvg55 - leonleonovpom2,
28.04.2023 21:53
Приятни и щастливи преживявания си имал.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
28.04.2023 22:54
17. kvg55 - leonleonovpom2,
21:53
Приятни и щастливи преживявания си имал.
цитирай

Изтрий

Вярно е Краси, съдбата беше щедра към мен в това отношение
Иначе, ощетяваха ме, но ме запомняха?
Не само на самата защита
С един професор, мой преподавател, търсех среща, имах идея за продуктите му
Сблъсках се с него на Пловдивския панаир Това му и казах и започнах да се представям Прекъсна ме, знае кой съм, да говоря по същество Да, оказа се ,че нааистина знае кой съм и започнахме съвместна работа, която революцията загроби? Той, вече като зам министър, гарантира за мен , когато университетът във Валядолид ми предложи договор! Че съм човекът, който им е нужен!
Та такъв ми беше творческия път, падах, ставах и както казваше един друг учен, накрая -побеждавах, винаги! Намирах пътя!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Малко майтап
29.04.2023 17:28
На вечерта показах на приятеля снимка на внучката Не я беше виждал скоро. Реакцията му беше, че много е пораснала!
Колежката отсреща поиска да я види Каза, че е хубавица!
И попита директно, дали е умна, като мен?
Изненада ме, но реагирах бързо!
Казах й, че не е, по- умна е от мен! Тя се стъписа!- Ама как, тя трябва да е гений!?
цитирай
20. leonleonovpom2 - Във връзка със съветите на Ева!
29.04.2023 19:24
Привършвах дипломната работа Бях си осветил очите с една лампа и излязох навън, бяха започнали да ми драскат, да ги лъхне вятърът Седнах на стълбите на сградата Мина колежка и тя седна, за компания Зададе се и ръководителят на дипломната ми работа, беше широко скроен човек и голям майтапчия!
Захапа колежката Не можел да разбере, що за момичета са, слепи ли са????? Тя се учуди, защо, не са слепи, разбира се!
Ами , не ме ли виждат, завършвам, отивам в казармата, как може да ме изтърват! За изтърване ли съм?
Тя подскочи направо Не е вярно ,че не ме виждат, но аз на никоя не обръщам внимание, това е причината!
Той тушира веднага разговора Съгласен е и той смятал ,че е такава работата!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, parisinfo!
02.05.2023 16:56
21. parisinfo - Галкин тази вечер в Зенит. Кой е 46 годишнив галкин? Еврей, женен от 11 г. за 74годишната Бабае Баллла
16:36
leonleonovpom2 написа:
Като те е хванал срама, няма нужда да си показваш срамотиите в блога ми, не е прилично!
Иди на някое закътано местенце и там се срамувай, колкото можеш!

цитирай

Изтрий

Въпросната Мара е тежък случай!
Вменила си е ,че е цензор в блога и тя решава кой, кога, къде и какво да пише? Иначе бяга по перваза , относно темата на написаното, защото е некомпетентна, затова!

Хубава вечер!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Поздрави и от мен!
02.05.2023 20:51
23. parisinfo - Авторе, поздрави!
17:29
Знам кой тип същество или вид жена е тази индивиТка. Болестта и не се е лекувала в миналото, затова жестоката инквизиция ги е горяла на кладата...
Същата инквизиция щеше да изгори мен и теб, но не за калдунство и вещерство, а като десиденти.
Срещата ми с прости хора не винаги ме отвращава. Веднага ги познавам. Къде с неправилни Запетайки, къде с точки... Но това е най-малкият проблем. Все едно като брадати, небръснати бг депутати, съвкуплявали се с немити депутатки от Пп, Герб и други уруди, след секс в кенефа на Народното Събрание...
Положението е критично за всеки умник или простак, когато е избрал такъв тип простак, съчетал в себе си наченки или базово интелектуални недоимъци. В макаренково време те израстваха в макаренковски колонии за бавноразвиващи се.
Синтезирано описвам фактите от Време онО с Времето е НАШЕ. НА демоНите и демоНичните партии.
цитирай

Изтрий

Снимката от профила ти ми подсказва интересни неща около тебе
Ако не са тайна, с удоволствие, на " лични" може да ги споделиш!
Да, в напредвала фаза на мания на величие е Еквивалент на Слънцето, всичко огряващо!
Но Слънцето носи полза, докато на нея целта е да изпепели,да изгори!?
И това и доставя радост? Да ти ливне кофа с помия в лицето?
Е, какво да се коментира повече, излишно е!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9211152
Постинги: 1354
Коментари: 29734
Гласове: 103034
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930