Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2021 09:43 - Цензурите на LinkedIn отново изтриха мой профил
Автор: stamat2015 Категория: Новини   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
1



   image

 

Днес, 4-ти Март 2021 година, LinkedIn отново изтриха мой профил – Stamen STAMAT - от тяхната платформа за Социално инжениране.  Това се случва 14 месеца след като цензурата на Активното мероприятие на Световните тайни служби „ЛинкдИн“ изтриха предишния ми профил Stamat Georgiev  на 7-ми Януари 2020 и 3 дни след като публикувах субтитрирания на Български филм "Новото "Нормално".

Профилът Stamen STAMAT просъществува около половин година, събирайки над 2200 последователи, като чрез него аз продължих мисията на живота си да пробуждам Човечеството, разпространявайки Истината за Плоската Земя и разкривайки  Активните мероприятия на Световните тайни служби, като например Специалната операция, наречена „Коронавирус“!


 

image

 

Твърде интересно е, че профилът бе изтрит два работни дни след като следобяда на 1-ви Март Румен Гълъбинов - член на Стратегическия съвет към президента Румен Радев и кандидат в президентските избори в България през 2016, ми стана последовател! !!


 

image

 

Колко вероятно може да бъде Гълъбинов да няма никакво отношение към Цензурата в Социалните мрежи???!!!


 

image

 

 

image

 


Прочете също:

Днес, 7-ми Януари 2020 година, LinkedIn изтри профила на автора, по същият начин както Фейсбук  изтри три негови профила!

 

МИР и ЛЮБОВ!

4-ти Март 2021 година

СТАМАТ












Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stamat2015
Категория: Технологии
Прочетен: 280439
Постинги: 235
Коментари: 30
Гласове: 70