Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2016 15:30 - Разберете, най накрая!
Автор: leonleonovpom2 Категория: Политика   
Прочетен: 6776 Коментари: 24 Гласове:
37

Последна промяна: 11.10.2016 11:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Много се спекулира, кой какъв е!
Дали днешните македонци са древните, дали днешните  гърци са тоже/ стара Българска дума е/древните гърци или по- правилно елини?

Дали ние сме траки или  пък диви номади от монголско?!
Някои твърдят, че много по стойностно е,  да сме номади, независимо какви
И дават присмехулни сравнения с македонците относно местния произход?!
Само ,че в науката ,когато отричаш нещо като неправилно, редно е да посочиш правилното! Първо кое е  то и защо то е правилното?!

Добре, днешните македонци не са древните!
По презумцията, ,че никой съвременен ,не е някой античен!!!!!
Може ли някой  съвременник да твърди, че някой от прадядовците му, с много пра, пра е точно негово копие?!
Може да  твърди / при положение ,че има информация за него/, че е в родословното му дърво! Единствено това!

Та отричайки присмехулно и донякъде основателно твърденията на съвременните македонци, в същото време се работи за контратвърденията на съвременните гърци- че Александър Македонски е техен!? Грък?!
Основателно ли е това?!
В никакъв случай повече от това на съвременните македонци Щението им!
Единственият довод  да е грък е ,че той е поклонник на гръцката култура и език едновременно!
Че ги налага навсякъде
В същото време, има сведения, че в свободното време търси войници от неговия народ, за да говори на родния си език с тях!
Следователно, не на гръцки!

Мнението на учените историци е в разнобой на тази база! Какви са македонците?!
Македони, има и едони- освен тях които са траки, в близост до тях живеят
Македони, едони, повод за размисъл!

Та според учените македонците, древните са:
1/ Траки
2/ Смесени-траки и елини
3/ Елини
В такъв ред са мненията

Сега , да се върнем на същественото
Никой днешен народ не е копие на античен предшественик
Единственото сигурно е, че може да твърди, че е негов наследник Още повече, ако живее на неговите земи!

На тази база, да се правят изводите  за древните македонци и съвременните!

Но по- важното е за нас!
Местни ли сме или пришълци- узурпатори?!
Ако ние сме пришълци, дошли тук и завоювали земите, то това е безумно лошо за нас!
Така твърди и Бодуен в писмото отговор на Калоян относно предложението  му за мир!
Че Калоян бил узурпатор/Завладял чужди земи/
Няма да влизаме в подробности на кореспонденцията, всичко е известно от нея!
Но Калоян отговаря, че той не е узурпатор, просто неговите братя са си върнали земите на предците им, взети временно от императорите на ИРИ !
Сега той ги владее/ Впрочем Бодуен има предвид, че  Калоян е лишил непълнолетните синове на стария Асен от власт/ Това също не е вярно!

Никой в Средновековието не счита Българите за пришълци Йоан Цеца твърди, че те са мизи, нарекли се Българи И така нататък... А Цеца е капацитет-историк от 12 - ти век!

Но да видим какви плюсове носи това да сме пришълци и какви- да сме местни!
И какви негативи?

Плюсове да сме пришълци ,не се виждат
Да сме местни, какви са? Има ли ги?
Ами каквито са на всеки собственик на дома си Никой, защото е счел, че това му е изгодно, не може да му налага собствената си воля в дома му- за всичко!

Сега какви са негативите?
Какви  негативи може да има това да си местен? Никакви, естествено!
А негативите да си пришелец?
Ами Бодуен още казва, че  Калоян или Йоаниций е узурпатор, незаконно завладял чужди земи!
Следователно на тази база съвсем основателно на този узурпатор може да му се предяви иск да върне тези земи !
Каквото прави и Бодуен!

Сега , в съвременни условия това е много трудно осъществимо Границите са утвърдени и неприкосновени
Но има един друг, морален иск в такъв случай, който може да се предяви!
Ето го!
- Вие сте пришълци на тези земи! Приели са ви на времето, хора с които нямате нищо общо? 
Сега е редно вие да приемете хора, с които нямате нищо общо - в култура, вероизповедание, бит!
Така ли е?!



Гласувай:
38


Вълнообразно


1. merlin68 - Ние сме наследници на най-старата ...
10.10.2016 17:18
Ние сме наследници на най-старата култура в Европа, отделно от това сме потомци и живеем в първата национална държава в Европа. Подобна слава не е много приятна за тези които ни учат как правилно да живеем от изток, запад и юг. Това е и причината да се прикриват, премълчават и замазват части от историята ни.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
10.10.2016 19:23
merlin68 написа:
Ние сме наследници на най-старата култура в Европа, отделно от това сме потомци и живеем в първата национална държава в Европа. Подобна слава не е много приятна за тези които ни учат как правилно да живеем от изток, запад и юг. Това е и причината да се прикриват, премълчават и замазват части от историята ни.



Чудесно си го написал!
Едва ли може по добре и по- точно от това, което си дал, да бъде описано положението и историческото място на България!
Жалко е, че държавата , с която всиччки са се съобразявали, е стигнала до това дередже, да бъде поучавана от тези, които сами имат нужда да бъдат поучавани!
Точно такива думата демагог, от възвишена, са я превърнали в нарицателна!

Хубава вечер, Мерлин!
цитирай
3. born - Аз не сам напьлно убеден че има за какво да се гордеем кой знае колко че сме сьнародници на велики личности като Стоичков и Гюро Михайлов
10.10.2016 20:35
Не за друго а за да не заприличаме на т. н. Македонци но за да достигнем до рьба на исчезавшего ни като нация значи има над какво да се замислим. Тракт или прабьлгари. Каквито и да сме добре ще е да приемем реалностите и да се вземем в реце за да ни има и за в бьдеще.
ПП. И все пак ми е по приятно да приема че сме потомци на цивилизовали народи с богата культура.
ППП. Моля за извинение за стиловите и правоп. Несоответствия . И това е лично мнение.
Поздравления
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
10.10.2016 20:56
born написа:
Не за друго а за да не заприличаме на т. н. Македонци но за да достигнем до рьба на исчезавшего ни като нация значи има над какво да се замислим. Тракт или прабьлгари. Каквито и да сме добре ще е да приемем реалностите и да се вземем в реце за да ни има и за в бьдеще.
ПП. И все пак ми е по приятно да приема че сме потомци на цивилизовали народи с богата культура.
ППП. Моля за извинение за стиловите и правоп. Несоответствия . И това е лично мнение.
Поздравления


Да, съгласен съм с тебе!
беле сме велики, когато сме водени от велики личности!
Лошото е, че в съвременна, така наречена Трета България кадърните политици се броят на пръсти и затова резултатите са плачевни
А за да е кадърен един политик се изисква интересите на българия да са над личните му
но явно не е така и затова резултатите са плачевни
Не са и подготвени, колкото и да говорят за професионализъм
Нямат общата култура, знанията ,за да са водачи
Икономически министър например да не е наясно, че страната няма да се оправи с нос само А с производство, нейно! Вносът ще води само до понататъшно затъване
Да, трябва да се вземем в ръце!
А за произхода ни има много неща, които се пренебрегват
Просто избирателно се избират само удобните, на късни автори, че сме номади
Какви номади, държавата ни е отвъд Дунава?!
Цитирах Цеца, имената на Приамовите синове , че на много от тях се разчитат със съвременния Български- Еней, Милий и така нататък Стана дума и за цар Гордий!
Това е показателно! какви сме!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
5. indiram - Здравей, Леон!
10.10.2016 22:02
Много въпроси повдигаш, Леон!
Кой съм? От къде съм? Какъв съм? ... Защо съм?...
Примерно, в Библия е написано, че Ной имал 3 (три) сина, а в Скандинавска приказка/митология - Ной има 4 (четири) сина...
Паисий Хилендарски писал, че ... хората/езиците/племената се разделили на 72:
- от Сим -15
- от Хам - 32
- от Афет - 15 (и различното описване/превод - изкривява същността)

Сумата до тук е 62!
.....................
- от Бит (скандинавски мит) дали са останалите 10?

Светът/Хората - отдавна е омешено/смесено - Обратен път няма!

И каквото се е случило и както е подсказано в книгите, които са писани доста по-късно... - Осъдени сме да търсим причините...

Има една приказка/сентенция от народа:
И пръснаха се като Хамовото семе!

Поздрави!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
10.10.2016 23:21
да, има много митология в античната история
И има някои очевидни разминавания в нашата ,на границите между Античност и Средновековие ...

Прави впечатление и нихилизмът ни
Докато другите търсят, намират или направо измислят героичното, ние търсим обратното И си го лепваме?!
А всички историци твърдят за Българите ,че са страшни войници!....

Каква е конвенционалната ни история?
Първо, представя ни като номадски народ, да се абстрахираме какъв- скити, хуни ,тюрки, монголи
Добре,всички са минали, в различни времена през този етап, не е срамно!
Но за номадските народи не е характерно строителство на градове и създаване на държави
И ако го правят, то те са нетрайни и бързо се разпадат и изчезват
А нашата държава е най - старата от съвременните в Европа, ако се изключи джуджето Сан Марино

Преди се учеше, че Аспарух дошъл с шепа хора Това е абсурдно
И, ако е успял, ясно говори, че идва при свои!
Защото ако не са, мисията му е невъзможна!
Да се бие на два фронта с шепа хора При това, да победи най- мощната армия тогава и да подчини местното население
Ами от него съпротивата няма да е по- малка нали той ще вземе земите му!

И езикът Суверенът да се откаже от езика и да вземе друг?! Какво означава това Счита езикът си за първобитен, другият- за напреднал?
Ами никой не прави това!
Има само едно обяснение Езикът на местните е близък или еднакъв с този на новодошлите Затова местните не въстават срещу тях, приемат ги!

А иначе всички сме родственици, произлезли от Адам и Ева!
Политиците са в основата на създаването на народите
Ами от това преживяват!

Лека нощ , Индра!
цитирай
7. born - Здравой, Приятелю
11.10.2016 08:19
Когото написах предния комментар имах предвид че историята е не особенно точна наука поради това че й се налага да ползва относительно достоверни доказательства, повлияни от позициите на отразилите ги. На мнение сам че твоите разработки както и на още наколко уважавани от мен тук пишущих твои коллеги по исторически теми са добре и логично аргументирани и обосновани. Ти си перфекционист поради технократската си природа. И това заслужава уважение и доверие. Продолжавай в сьщия дух без колебание. Адмирация.
цитирай
8. batogo - !!!:)))Поздравления, Иване!
11.10.2016 09:17
Отново сериозни въпроси, поднесени интелигентно, за да може всеки сам да си даде отговор за себе си и да потърси истината в себе си. Уважавам този стил на писане, а ти го умееш!
Хубав, творчески ден, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Стефане!
11.10.2016 10:56
born написа:
Когото написах предния комментар имах предвид че историята е не особенно точна наука поради това че й се налага да ползва относительно достоверни доказательства, повлияни от позициите на отразилите ги. На мнение сам че твоите разработки както и на още наколко уважавани от мен тук пишущих твои коллеги по исторически теми са добре и логично аргументирани и обосновани. Ти си перфекционист поради технократската си природа. И това заслужава уважение и доверие. Продолжавай в сьщия дух без колебание. Адмирация.


Да, така си е!
Историята е хуманитарна наука и позволява манипулиране Особено опасно е то, ако е от недобросъвестни
Ние сме като Египет!
Почваме с величие и вървим надолу?!
Така е с богоизбраните нации
От велики сме на път да станем нищо
Всъщност , мъчат се да изопачат и скрият именно величието ни Да излезе ,че винаги сме били такива, като сега!?
Е, това е дразнещото!
Да, наистина е имало момент, когато е било невъзможно, без помощ отвън да се освободим, да си възстановим държавата
И в кратки срокове сме направили чудеса
Но великите са дирижирали всичко
Много са внимавали на мястото на Турция да няма силна държава
Такава е можело да бъде само България!
И е създадена, за да се предотврати тази опасност изкуствената Румъния, допълнително захранвана с Български земи
България е ударена жестоко, първо с Берлин, после с Ньой!
Съдба!
Но да не вярваме безрезервно на " приятели", които неведнъж са ни забивали нож!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
11.10.2016 11:08
batogo написа:
Отново сериозни въпроси, поднесени интелигентно, за да може всеки сам да си даде отговор за себе си и да потърси истината в себе си. Уважавам този стил на писане, а ти го умееш!
Хубав, творчески ден, приятелю!


Имаш право Огняне, аз не обичам да налагам моята истина И затова реагирам остро на напъните на някои да наложат пък тяхната?!

Всеки може да сгреши, хора сме, но грешка и лъжа са различни категории
Специално в нашата история, погледната от позициите на точните науки, веднага се виждат сериозни пробойни
Приемът на Аспарух тук, " Отказването" от езика на управляващия народ, номадството на Българите в този период, пропуснатото за тях от автори, посочващи ги като местни, от Черноморието-Йоан Цеца, Йоан Малала, липса на твърдение на средновековен автор, че сме пришълци и подминаването на събитията свързани с Калоян Тези неща, които е казал са съхранени в архив № 1 в света- на Ватикана и е смешно да се пренебрегват Те са на над 800 години, документите там, свързани с Калоян!

Благодаря ти за оказаната подкрепа!

Хубав и ползотворен ден, приятелю!
цитирай
11. germantiger - +
11.10.2016 13:05
Коментара към теб и мерлин е от мен - излиза анонимен поради грешка в системата на блог.бг - съжалявам

Към Леон
БИ ТРЯБВАЛО ДОСТОЙНО ДА ТЕ ВЪЛНУВА ИСТИНАТА, не минусите и плюсовете, негативите или позитивите, а като човек с научен опит, ти знаеш какво трябва да те вълнува и целенасочва.

За претенциите на днешните гърци и македонци си абсолютно прав - те са вероломни и неистинни, въпроса е не за нас, а за държавните и научни мъже - да се влезе ли в същия тон.

...

Към мерлин - не, национална държава България е много късно и следваща много други нации с държавност и няма как да е иначе поради турското иго.

Процесите етнос > народност > нация са АЗБУНИ И ФУНДАМЕНТАЛНИ в науката и действителността векове преди нас, явно не си запознат или?!

В земите на дн. Австрия е открита антропоморфна "венера" на 35 000 години, няма грешка в нулите, но австрийците НЕ са наследници на тази култура или артефакт. Те са просто днешни обитатели на тези земи на които са живели бол преди тях. С българите е същото и още повече обитатели, заселници, смесвания - културите в земите на ДНЕШНА, повтарям ДНЕШНА България не правят тези култури български.

...

Отново към Леон - като попрехвърлих споровете ти с марко магарето и рустамчо - НЕСЪМНЕНО СИМПАТИИТЕ МИ СА КЪМ ТЕБ, НЕЩО ПОВЕЧЕ - ТИ ПРЕДЛАГАШ КОНКРЕТИКА, а те нищо в темите в които се забъркват и те провокират.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Добре дошъл, Германтигър!
11.10.2016 14:05
Доста време отсъства! Усети се!

И в коментара на Огнян писах! не ми харесва укриването на факти от историята и целенасочено използване на късни писания
Да, те не са за отжвърляне, но трябва поне да се споменат и противните
Писанията на Йоан Цеца, на Малала, за мирмидонците, за пеоните, за Гордий, за синовете на Приам, чийто имена са все едно Бългапски
За русокосия и синеок Ахил!Това не са белези на грък!
А, в тази връзка! От генетик знам, че сините очи са мутация, получена в Черноморския басеин Ахил, с тези данни никак не прилича на грък и наистина е роден в Черноморието Доколкото може да се вярва на този фолклор!

Но ето, Българите имат наистина висок процент синеоки, което ясно показва, че имат връзка с Черно море
И обратно, предпологам, че казаното ми за мутацията е истина, може да се проследи и кои имат връзка с Черно море Ами всички европейски народи!
Затова Митеран определя България като център на цивилизацията!


Нямам нищо против всеки да си развива и защитава неговото си
Но преиначаването на нашата история, изопачаването и, определено не ми се харесва
Двойният аршин - също!
Смеят се на македонците Те за друго са за смях Че се отричат от Българското
Но абсолютно за същото са за смях и гърците С напъните им да си присвоят Александър Македонски, както почти са си присвоили ИРИ И много други неща
За да изпаднат накрая в роля на световен просяк!
Та има ясни индикации, че Александър не е грък , а е почитател само на гръцката култура и език
Това са различни неща
Дълга, прекалено дълга тема е!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
13. panazea - Македонците
11.10.2016 18:08
сега са смесени . Както и французите ,холандците и всички останали .
Александър Македонски не е грък , защото срещу баща му е писал Демостен своите Филипики. Third Philippic by Demosthenes - Hear and Read the Speech Against King Philip of Macedon https://www.youtube/watch?v=GFSPcSt8MuQ
Ако приемем , че Александър Македонски е син на Бога , то той може да е всякакъв и над национален , щото е божествен. Така че ...Заключенията оставам за вас.
цитирай
14. panazea - Лео,
11.10.2016 18:29
Родил се Демостен в Пеанія , дето пеят пеаните , а пък майка му била от Боспорського царства в семейство на скити.Ха и Демостен не бил грък.
https://uk.wikipedia/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D0%BD
цитирай
15. leonleonovpom2 - Поздрави, Панацея!
11.10.2016 20:27
Да, така е , Демостен е казал в прочутите си речи, че Филип не е никакъв грък, че няма и не носи в себе си нищо от гръцката кулгура!
А пеоните , името е свързана с Българската дума пяна, бял като пяна
Както и от Еней е името Еньо и празникът свързан с него

Да не забравяме и за Герман
Молебен за дъжд, свързан със сушата и горещинета
Град Германия/ Сапарева баня/, известен с горещите си извори и бани
Бог Герман е ....тракийски бог!
Да, Тукидит, Архимед/ свръхум/, Омир са със съмнителни имена или не са гърци

Хубава вечер, Панацея!
цитирай
16. germantiger - Поздрави мохикане - хубаво е че държиш фронта в секция история
12.10.2016 09:24
Не си точен и го знаеш - часат от древните елини са описвани като нордиди, но разбира се само част. Сините очи въобще не превалират сред българите и това е така.

От друга страна няма съмнение, че траките НЕ са гърци и несъмнено участват в генезиса на български народ.

Гърците, че са световни лъжци от новото време насам няма съмнение - към тях днес добавяме фантазьорите македонци, а трагичното е, че ги отродиха от българското.

ИНАЧЕ КАЗАНО - АЗ В РАМКАТА НЯМАМ МНОГО РАЗЛИКИ С ТЕБ, В НЯКОЙ ДЕТАЙЛИ ДА, но всеки каквото е ел, специалист въобще не съм.
цитирай
17. shtaparov - Коментара към теб и мерлин е от мен - ...
12.10.2016 13:27
germantiger написа:
Коментара към теб и мерлин е от мен - излиза анонимен поради грешка в системата на блог.бг - съжалявам

Към Леон
БИ ТРЯБВАЛО ДОСТОЙНО ДА ТЕ ВЪЛНУВА ИСТИНАТА, не минусите и плюсовете, негативите или позитивите, а като човек с научен опит, ти знаеш какво трябва да те вълнува и целенасочва.

За претенциите на днешните гърци и македонци си абсолютно прав - те са вероломни и неистинни, въпроса е не за нас, а за държавните и научни мъже - да се влезе ли в същия тон.

...

Към мерлин - не, национална държава България е много късно и следваща много други нации с държавност и няма как да е иначе поради турското иго.

Процесите етнос > народност > нация са АЗБУНИ И ФУНДАМЕНТАЛНИ в науката и действителността векове преди нас, явно не си запознат или?!

В земите на дн. Австрия е открита антропоморфна "венера" на 35 000 години, няма грешка в нулите, но австрийците НЕ са наследници на тази култура или артефакт. Те са просто днешни обитатели на тези земи на които са живели бол преди тях. С българите е същото и още повече обитатели, заселници, смесвания - културите в земите на ДНЕШНА, повтарям ДНЕШНА България не правят тези култури български.

...

Отново към Леон - като попрехвърлих споровете ти с марко магарето и рустамчо - НЕСЪМНЕНО СИМПАТИИТЕ МИ СА КЪМ ТЕБ, НЕЩО ПОВЕЧЕ - ТИ ПРЕДЛАГАШ КОНКРЕТИКА, а те нищо в темите в които се забъркват и те провокират.

Ти още ли не си поправил името на статията,с което охулваш и нас,а и себе си? И имаш очи да се появяваш отново сред нас??!!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Благодаря ти, германтигър!
12.10.2016 14:18
germantiger написа:
Не си точен и го знаеш - часат от древните елини са описвани като нордиди, но разбира се само част. Сините очи въобще не превалират сред българите и това е така.

От друга страна няма съмнение, че траките НЕ са гърци и несъмнено участват в генезиса на български народ.

Гърците, че са световни лъжци от новото време насам няма съмнение - към тях днес добавяме фантазьорите македонци, а трагичното е, че ги отродиха от българското.

ИНАЧЕ КАЗАНО - АЗ В РАМКАТА НЯМАМ МНОГО РАЗЛИКИ С ТЕБ, В НЯКОЙ ДЕТАЙЛИ ДА, но всеки каквото е ел, специалист въобще не съм.


Знаеш ли, направих една анкета сред познати и приятели, без да им казвам нищо
С един единствен въпрос
Какво мислят за гърците, кое е отличително за тях!?

Поравно се разпределиха, че много лъжат и , че пари никога не връщат!

В исторически план има и трета черта- че са световни приватизатори!

Няма как да го докажа, но тази азбука според мен не е само тяхна Затова авторът и е неизвестен
Впрочем пътят и е ясен-От Финикия, през хетите и Фригия- до Европейска Тракия и Елада

Тази чертичка е засечена и от гръцките учени
Възхити ме зам. директорът на Атинския музей-за съжаление не мога да си спомня името на професора
На подмазваческото изказване на наш журналист, че те, гърците са дали премного на цивилизацията,изобретения имаше предвид, той не реагира бурно ,че е така

Напротив, съвсем скромно каза, че според него заслугата им е друга!
Че са съхранили това, което по- развити от тях цивилизации са създали
Това е безспорната истина и също не по- малка заслуга
Е, как да не уважаваш такъв човек!
Иначе, приватизирано е всичко, постигнато от Египет, Финикия, Хетската държава, Рим и ИРИ!

Приятен ден!
цитирай
19. get - - Поздрав! - и ако ми позволиш едно допълнение от мое прочване досежно етимология на ... ПЕОН(и) ?
12.10.2016 22:58
leonleonovpom2 написа:
Да, така е , Демостен е казал в прочутите си речи, че Филип не е никакъв грък, че няма и не носи в себе си нищо от гръцката кулгура!
А пеоните , името е свързана с Българската дума пяна, бял като пяна
Както и от Еней е името Еньо и празникът свързан с него

Да не забравяме и за Герман
Молебен за дъжд, свързан със сушата и горещинета
Град Германия/ Сапарева баня/, известен с горещите си извори и бани
Бог Герман е ....тракийски бог!
Да, Тукидит, Архимед/ свръхум/, Омир са със съмнителни имена или не са гърци

Хубава вечер, Панацея!


- Та за "пеон" в испанският латински идва да каже - пешеходец/пешак - Което се явява, копие калка както е при македонската(твърдяно гръцка ?) дума за пехота=пезо+тейрос? От което(тоест от думата, документирана още време на "гръцката" и "македонска" фаланга). Двете съставни идват да кажат ПЕХОТА - като дословно думата е двусъставна от коренови:
1.
PIE *pes(pos) отгаварящо на латинското **Ped- казано простичко на съвременен български: пета-пеша=стъпало ... както е документирано в латинската(римска): опидум.
2.
*teyros(казват антична гръцка) означаваща - следвам, стремя(се) ... кореспондираща с античните Тир още и - Терес ... средновековно: Тера ... даващо съвременната българска: Диря
- Това накратко :)) някой , може и политолог да ми каже какъв е смисъла н гръцката "антична" дума ЕТНО - за което в етимологичните речници казват че е синонимна на Identick ... тоест отговаряща на латинската със следното изписване дума: Idem - отговарящо на нашенската СЪЩ//подобен на друг//Едно ??

- Пожелавам Успех! - и прилагам четири карти в които са очертани Теориите за ГЕНЕЗИСА НА ИНДОЕВРОПЕЙЦИТЕ:
http://www.proto-indo-european/ie-cradle/_images/ie-cradle-variants.png - първата отговаря на индо-германската теория за "произход" със специфичните им:
- Буков и Лососев(сьомгов) аргументи ... на което бих противопоставил буково-черешов "аргумент" изхождайки от Теорията на сър Колин Ренфрю, за произход на ПРОТО от ТУК !
цитирай
20. leonleonovpom2 - Поздрави, Гет!
12.10.2016 23:32
Зарадва ме твоето посещение!
Винаги си добре дошъл, когато пожелаеш!
Харесвам твоите коментари, с типичната за тебе задълбоченост и упоритост на възрожденец!
Твоите изследвания са много задълбочени
Моите се базират преди всичко на логика и на известни познания на романските езици, допълнени с патриотизъм!
Но базиращ се на действителното могъщество на Българската държава!
Иначе основната ми тема е Рим!

Винаги те очаквам с орогиналните ти коментари, приятелю!
цитирай
21. katara - merlin,добре го е казал, няма нужда от мн.бърборене..
13.10.2016 11:38
merlin68 написа:
Ние сме наследници на най-старата култура в Европа, отделно от това сме потомци и живеем в първата национална държава в Европа. Подобна слава не е много приятна за тези които ни учат как правилно да живеем от изток, запад и юг. Това е и причината да се прикриват, премълчават и замазват части от историята ни.


По отношение грубият злостен Пост на german_tiger,
смятам за нужно поне едно извинение пред уважаемата
Публика.. само с приказки и картинки ,не става,тигре!
възмутена съм от твоя характер, култура,и поведение..
Благодаря за информацията ,лео.
Юлия
цитирай
22. zaw12929 - НАЙ ВАЖНОТО ЗА ДЕНЯ: 1. Над 3 000 ...
13.10.2016 13:07
НАЙ ВАЖНОТО ЗА ДЕНЯ:
1. Над 3 000 000 НЕЛЕГАЛНИ ще бъдат заселени в ЮЖНА БЪЛГАРИЯ с благословията на правителството?!!
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=139

2. Само за няколко месеца в София са регистрирани над 200 изснасилвания от Мигранти!
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=142

3.Тези джихадисти щурмуват България с маски на бежанци (видео със смърт 18+)
http://www.blitz/news/article/263953

4. 4000 въоръжени ислямисти са проникнали в Европа като бежанци!
http://bultimes/4000-vaorazheni-islyamisti-sa-proniknali-v-evropa-kato-bezhantsi-video/

5. Арабин кла момче пред дискотека в Студентски град
http://www.sosnovini/

6. Започна се! Мигранти прободоха 6 пъти 22-годишната Никол!
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=116

7. 16-годишна сирийка призна: Бежанците ненавиждат християните! Мислят само как да ви избият!:
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=133

8. 800 мигранти се млатиха в Харманли, нападнаха полицията с камъни !!!
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=138

9. Отново! Мигранти помляха с ножове и камъни българин в "Овча Купел"
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=141

10. Мигрант влезе в сервиз в София, извади пистолет и започна да стреля! Един българин е...
https://www.bnoshipka/index.php?special=novini&cat=1&id=131
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
13.10.2016 20:04
katara написа:
merlin68 написа:
Ние сме наследници на най-старата култура в Европа, отделно от това сме потомци и живеем в първата национална държава в Европа. Подобна слава не е много приятна за тези които ни учат как правилно да живеем от изток, запад и юг. Това е и причината да се прикриват, премълчават и замазват части от историята ни.


По отношение грубият злостен Пост на german_tiger,
смятам за нужно поне едно извинение пред уважаемата
Публика.. само с приказки и картинки ,не става,тигре!
възмутена съм от твоя характер, култура,и поведение..
Благодаря за информацията ,лео.
Юлия


Благодаря ти за хубавите думи!

Германтигър е импулсивен, иначе не е лош човек!
Той и за днешните германци се е изказвал много остро, не си спомням точната дума, но ако не боклук, беше нещо подобно!
Често ми е опонент, но бих казал от опонентите, които одобрявам
Без злобни личностни нападки, атаките му са по същество Дори и да греши в тях/ според мене/, това е лично мнение все пак
Смятам, че съжалява за епитета, който беше употребил за Българите
Ние ,че си заслужаваме критиката, заслужаваме я, но тя може да бъде направена и без такива епитети!

Хубава вечер, Юлия!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Поздрави, Зав!
13.10.2016 20:13
zaw12929 написа:
НАЙ ВАЖНОТО ЗА ДЕНЯ:
1. Над 3 000 000 НЕЛЕГАЛНИ ще бъдат заселени в ЮЖНА БЪЛГАРИЯ с благословията на правителството?!!
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=139

2. Само за няколко месеца в София са регистрирани над 200 изснасилвания от Мигранти!
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=142

3.Тези джихадисти щурмуват България с маски на бежанци (видео със смърт 18+)
http://www/news/article/263953

4. 4000 въоръжени ислямисти са проникнали в Европа като бежанци!
http://bultimes/4000-vaorazheni-islyamisti-sa-proniknali-v-evropa-kato-bezhantsi-video/

5. Арабин кла момче пред дискотека в Студентски град
http://www/

6. Започна се! Мигранти прободоха 6 пъти 22-годишната Никол!
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=116

7. 16-годишна сирийка призна: Бежанците ненавиждат християните! Мислят само как да ви избият!:
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=133

8. 800 мигранти се млатиха в Харманли, нападнаха полицията с камъни !!!
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=138

9. Отново! Мигранти помляха с ножове и камъни българин в "Овча Купел"
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=141

10. Мигрант влезе в сервиз в София, извади пистолет и започна да стреля! Един българин е...
https://www/index.php?special=novini&cat=1&id=131


Отчайваща картинка!

Някой беше казал, може и някоя да е била, знам ли вече кой продажник точно , че те щели да ни оправят демографски
Май отдалече, в тази пуста тургина, както казвали хъшовете за чужбината, така се оправя демографията!
Но по всичко личи, че преди оправянето на демографския проблем , те ще оправят нас!
Без заплати, със замразени пенсии, без, без, без,.....така виждат нещата слугите на Брюксел за нас, Българите!
Лошо е да си Българин у нас!

Хубава вечер, Зав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133472
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031