Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2017 10:54 - Във Франция наистина става интересно
Автор: leonleonovpom2 Категория: Политика   
Прочетен: 4746 Коментари: 24 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кой ще спечели изборите там?!
Погледнато демократично,а Франция е родоначалник на модерната демокрация, би трябвало да е Макрон!
Но има едно голямо НО!
И причината за това е самият Макрон.  Връзката с Ротшилд и подвластните на него да оставим настрана, въпреки, че това не е никак за пренебрегване.
Но, геронтофилията? Да се ожениш за учителката си, която е с четвърт век по- възрастна?!
Да не си намери подходяща за възрастта жена?
Различни тълкувания може да се направят. Едното от тях е, че ще се стреми да бъде подвластен и любим на какичката Меркел?!
А това няма да е никак приятно на свободолюбивите французи!  Да бъдат командвани от вековния враг, от Берлин!?

Французите може да са закърмени с демокрация, но са и националисти!
Тази струна е много чунствителна при тях!
Често давам пример една стажантка Аз и правех работата, но я оставях да си я редактира, както намери за добре Накрая я проверявах И и намерих няколко правописни грешки
Тя изумя и почервеня Каза:
- Ти, на мен,  французойката, намери грешки?!
В обратния случай никога не бих намесил националността. Бих обърнап нещата на шега, един вид с грешките проверявам знанията на другия!
И още веднъж, в пощата.  За една възпълна служителка, доста черничка при това, но с френско " Р" в говора ,на въпроса и каква е, веднага отговорих, че естествено, французойка.
Тя изумя и попита откъде съдя, че е такава?  Ами по френското и" р", беше огговорът.
Разсърди с,е моментално!
Та,  на национална основа при французите шега минава много трудно!
А  при Макрон и  от космоса е видно, че ще се стреми да бъде подвластен на други, външни
А президентът на Франция е самата Франция!
Несъвместимо!

Точно на тези слабости ще наблегне мадам льо Пен! Тя самата има доста минуси,  Но точно в областта на националното, те и липсват Напротив, основни плюсове са! И французите няма как да не ги забележагт и подминат!
Да, при масовото недоволство на французите от двамата кандидати/ по- нормално беше другата двойка , да е финалист/, всякакъв резултат е възможен!
Никак не е изключено мадам льо Пен да спечели!
Гаранция?
Гаранция-във Франция!




Гласувай:
32


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав!...
04.05.2017 18:28
Ако Марин спечели, ще е голяма изненада...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
04.05.2017 20:10
mt46 написа:
Ако Марин спечели, ще е голяма изненада...


Съименничката ти набляга на национализма!
Това е сложно при французите, но може успешно да се използва, стига да знаеш как!
Но днешните французи са доста различни от тези по времето на дьо Гол!
Така ,че всичко е възможно
Марин, ако загуби, ще бъде благодарение на французите от бившите колонии-всяка година дават на един милион от тях френско гражданство Поне 20 милиона са с такъв произход А някои твърдят- половината!?
Най силната страна ан льо Пен, според мен поне , е че набляга на френската идентичност
Ако спечели, ще имаш съименник - президент!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. merlin68 - Както обичам да казвам - Флавий А...
04.05.2017 21:13
Както обичам да казвам - Флавий Аеций, наричан от съвременниците си "последния римлянин" е скит родом от днешна Силистра и второ поколение варварин на висша държавна служба в Рим (баща му е бил командир на конницата)... та в този смисъл кого ли летописците ще нарекат "последния европеец"? - вероятно някой велик французин от марокански произход тръгнал да брани Франция от варварите от чиято кръв се е пръкнал и самият той.
Та може и да не си съвсем прав, че алжирците и мароканците ще гласуват срещу Льо Пен, те може да се окажат истински френски патриоти и националисти:)
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
04.05.2017 21:38
merlin68 написа:
Както обичам да казвам - Флавий Аеций, наричан от съвременниците си "последния римлянин" е скит родом от днешна Силистра и второ поколение варварин на висша държавна служба в Рим (баща му е бил командир на конницата)... та в този смисъл кого ли летописците ще нарекат "последния европеец"? - вероятно някой велик французин от марокански произход тръгнал да брани Франция от варварите от чиято кръв се е пръкнал и самият той.
Та може и да не си съвсем прав, че алжирците и мароканците ще гласуват срещу Льо Пен, те може да се окажат истински френски патриоти и националисти:)


Благодаря ти за хубавия коментар!
Французите са непредсказуеми при тези избори
Симпатиите и очакванията са Макрон да спечели, при това убедително!
Но няма да е изненада и , ако нещата не се развият в негова полза
А иначе натурализирани французи има има и с по- тъмен цвят на кожата- от Кот Дивуар например-Брят на Слоновата кост
Спомням си един мач на Франция В отбора имаще само трима бели, при това единият Зидан, който е от алжирски произход!
Ами нещата в историята се повтарят явно, на принципа на спиралата
Сегашното нашествие напомня на това на варварите в късен Рим и на османлиите в по- по късни времена , на Балканите!
Затова не бива да се приема прекалено състрадателно , още по- малко- като безобидно

Хубава вечер, Мерлин!
цитирай
5. batogo - !!!:))) Здравий, Иване!
05.05.2017 07:31
Добра тема си повдигнал, за което ти благодаря! Ще се опитам да бъда кратък и ясен в мнението си.
Партиен водач като льо Пен, който не може да осъзнае, че Европа трябва да е единна като Щатите, за да има силата да се защитава и да респектира примитивите с огромни апетити за нейните богатства, не е държавник и не заслужава да оглави демократична държава като Франция.
По принцип крайни са шовинистите. Истинските националисти, за каквито се смятат французите, никога не са крайни, именно защото се интересуват най-вече от това, кое е най-добро за нацията им и са наясно, че в Обединена Европа Франция винаги е била и ще бъде фаворит.
Червените ротшилдски знамена ги вее мадам льо Пен, а Франция няма нужда от революции, защото е силна, добре развита икономика, от водещите в Европа и света.
Затова според мен французите ще изберат Франция да бъде както винаги до сега доминант в Обединена Европа, а не някакъв отшелник на континента.
Французите най-добре знаят, че ако Европа беше обединена преди втората световна война, нямаше да има втора световна война, от която Франция и цяла Европа загубиха много.
А като става въпрос за откъсването на Великобритания от Европа да не заравяме, че те дори географски са откъснати, което предполага друг манталитет и, че ротшилдите се вихрят именно там.
Да не забравяме също, че точно ротшилдите прокарват открай време принципа "разделяй и владей".
Да не забравяме, че точно те създадоха комунистическата утопия и съветския съюз, а по късно и фашистка Германия, за да ги използват за завладяването на Европа...
Да не забравяме, че другаря Путин е тяхна вярна марионетка, която умело използват срещу демократичния свят с идеята да създадат чрез него новата империя, или както я наричат "Третия Рим". Но това е друга тема...
Спирам до тук, приятелю, защото знам, че разбираш добре думите ми.
Хубав, творчески ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
05.05.2017 08:13
batogo написа:
Добра тема си повдигнал, за което ти благодаря! Ще се опитам да бъда кратък и ясен в мнението си.
Партиен водач като льо Пен, който не може да осъзнае, че Европа трябва да е единна като Щатите, за да има силата да се защитава и да респектира примитивите с огромни апетити за нейните богатства, не е държавник и не заслужава да оглави демократична държава като Франция.
По принцип крайни са шовинистите. Истинските националисти, за каквито се смятат французите, никога не са крайни, именно защото се интересуват най-вече от това, кое е най-добро за нацията им и са наясно, че в Обединена Европа Франция винаги е била и ще бъде фаворит.
Червените родшилдски знамена ги вее мадам льо Пен, а Франция няма нужда от революции, защото е силна, добре развита икономика, от водещите в Европа и света.
Затова според мен французите ще изберат Франция да бъде както винаги до сега доминант в Обединена Европа, а не някакъв отшелник на континента.
Французите най-добре знаят, че ако Европа беше обединена преди втората световна война, нямаше да има втора световна война, от която Франция и цяла Европа загубиха много.
А като става въпрос за откъсването на Великобритания от Европа да не заравяме, че те дори географски са откъснати, което предполага друг манталитет и, че родшилдите се вихрят именно там.
Да не забравяме също, че точно родшилдите прокарват открай време принципа "разделяй и владей".
Да не забравяме, че точно те създадоха комунистическата утопия и съветския съюз, а по късно и фашистка Германия, за да ги използват за завладяването на Европа...
Да не забравяме, че другаря Путин е тяхна вярна марионетка, която умело използват срещу демократичния свят с идеята да създадат чрез него новата империя, или както я наричат "Третия Рим". Но това е друга тема...
Спирам до тук, приятелю, защото знам, че разбираш добре думите ми.
Хубав, творчески ден!


Да, точно тук е много тънкият момент! Французите са един от доминиращите в Европа, Велика сила са, за стари заслуги!
Но трудно възприемат върховенството на Германия
И с тази карта играе льоПен
В други условия тя трудно би събрала и десет процента
Дори и да не спечели, успехът и е голям, да отиде на балотаж!
Впрочем, дори и да стане президент, процедурите на управление във Франция наистина са демократични
Това не означава, че като такава, тя самостоятелно ще наложи намеренията си, за разлика от Мей!
Може даже и да бъде отзована
Ще бъде принудена да смекчи позицията си или да си тръгне!
Впрочем, тя има една наистина правилна позиция Спрямо новите" варвари" Защото наистина доказаха ,че са такива
И тази и позиция трябва да бъде възприета и от другите, според скромното ми мнение
Но трябва да се премахнат с общи усилия изкуствено създадените военни огнища, които служат за причина на миграцията

Хубав и ползотворен ден, приятелю!
цитирай
7. pando - Средностатистическият французин
05.05.2017 11:47
Не може да разсъждава.Той повтаря това,което медиите му внушават.Да се види ,кой е собственик на медиите и всичко става ясно. Националният фронт непрекъснато е очернян и диаболизиран от медиите.
Само като пример-след всеки теракт,французите палят свещи,носят цветя,кукли и т.н.,НО никой не си задава въпроса-Защо се стигна дотук и какво да се направи,за да не се повтаря това???
Дежурният отговор от медиите е,че няма достатъчно полицаи....
Който е луд-да вярва.
Работещите французи ще гласуват за Националния фронт,и тези които не работят и не познават глагола "работя" ще гласуват за финансовия парашутист...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Пандо!
05.05.2017 12:42
pando написа:
Не може да разсъждава.Той повтаря това,което медиите му внушават.Да се види ,кой е собственик на медиите и всичко става ясно. Националният фронт непрекъснато е очернян и диаболизиран от медиите.
Само като пример-след всеки теракт,французите палят свещи,носят цветя,кукли и т.н.,НО никой не си задава въпроса-Защо се стигна дотук и какво да се направи,за да не се повтаря това???
Дежурният отговор от медиите е,че няма достатъчно полицаи....
Който е луд-да вярва.
Работещите французи ще гласуват за Националния фронт,и тези които не работят и не познават глагола "работя" ще гласуват за финансовия парашутист...


Съгласен съм с описанието на французина и с начина , по който ще гласува!
И аз така смятам, че французите, които са съхранили духа на истинския, стар французин, а не са произведени французи, ще гласуват за льо Пен!
Макрон и водел в момента с 20 % Версия на медиите
Възможно е!
И Хилари водеше убедително на Тръмп и го беше" размазала" на дебатите! Според медиите
Накрая се оказа друго
Сега французинът има думата!

Хубав ден!
цитирай
9. germantiger - ...
05.05.2017 16:27
Много се смях на изборите в бг, посмях се и когато уж руския Тръмп напомпа руските сирийските слуги с Томахоук, смея се като се сетя за заканите за втори народен съд и на преждемвременния оргазъм на кухел и една каруца червени в блога.

;)

е поне не се смях на онова в Петерсбург, а се бях наканил - нищо, сега на 9 май ще се понапомпите саморъчно изотзад както винаги
цитирай
10. leonleonovpom2 - Спри се бе, германтигър! Ами аз ...
05.05.2017 16:55
Спри се бе, германтигър!
Ами аз заради тебе си развалих добрите отношения с някои
Няма значение, не си ми длъжен, но не си и прав
Не си ли разбрал, политиката е една голяма мръсотия, а самите политици , както във футбола са в различни отбори, но иначе са комбина
Играят черно тото!
Така е и в голямата политика, така е и при нас, но в кофти, гадно изпълнение
А сметката я плащат останалите, извън политиката
Зрителите, които играят и като статисти в масовите сцени!
Ти къде беше досега?
цитирай
11. germantiger - ...
05.05.2017 18:36
Аз не съм разбрал, а ти знаеш, апостоле, пресветли?!

И за какво да се спра - за това, че вие чакате и недочакахте това което маса от вас говореха, а именно:

втори народен съд, победа на бсп, излизане от нато и ес, "смърт" за европа и сега чакате льо пен руската, е и какво дори да я дочакате - вие българите ще цъфнете и вържите ли?!

вие с вашата църква руска подлога или вие с руската ви бсп или с бойко немския и уошингтънския или с вашата енергийна червено руска мафия

пет пари не давам за политиката, държавите и всичко останало

давам бол пари за Егмонт на Гьоте, другото е бош лаф

хубаво, че си ти да ми кажеш нещо за политиката което аз не знам, че и роднините ми на 3 континента които не гласуват в 4 държави и те не го знаят сигурно - ти оттам където отиваш, те оттам се връщат друже

за какво да се спра пред част от вас - вие които желаете смъртта на европа, на сащ и които продънихте учшите преди изборите, смешна работа, а най-паче ще дъните на 9 май - всички сме преходни

няма да се спра никога пред хора като кухел които с кефеха на атентатите в европа, но реваха за русията им
цитирай
12. germantiger - ...
05.05.2017 18:59
Вие напъвате, вие пишете за политика, аз не, ти пишеш понякога, аз в пъти по-малко от теб, да не кажа въобще за последните няколко години.

В какво да се спра след като аз не правя постинги за политика, а вие да?!

Колкото до теб - ако всички русофили бяха като теб щеше да е чудесно, щеше да има комуникация и вероятно по-добре щеше да е за България.

Аз съм абсолютно убеден, че американофилите например не са нанесли на България такива вреди като русолюбците.

Не ме интересуват темите за политика, колкото явно вас ви интересуват, виж блога ми и ще се убедиш, че аз подобни политтеми почти нямам.

Жив и здрав да си, ти си в момента един от най-открояващите се блогъри в блог.бг.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
05.05.2017 20:30
За политиката и за политиците по начало имам лошо мнение
За политика пиша рядко, по изключение
Франция е специална страна за мен, обикновено написаното е за нея!
Но любимата ми страна, след България естествено, е ....Италия!
Не пестя похвали към никоя страна, най малко за Германия, там се научих на сериозна и задълбочена работа
Що се отнася за русофилството ми, то е свързано с прадядо ми Когато след много настоявания баща ми отключи кабинета му, оставен такъв, какъвто е бил в деня на смъртта му!
Такива впечатления остават за цял живот! Бях седем годишен
И разказите на баща ми за войната Прадядо ми на два пъти е извеждан за изпълнение на смъртна присъда, от Българи!
Нито аз, нито родителите ми сме били членове на партията

Мисля, че съм изложил истини в постинга Не съм привърженик на льо Пен , но и дори да съм, това не променя нищо
Ако прегледаш предишни постинги, ще видиш похвални слова по адрес на Бисмарк- въобще!

Сега, ще коментирам нещо, но те уверявам, не да те дразня, а да размислиш
Русия и Германия реално са воювали истински една срещу друга само в последната война Знаеш ,че тя е предшествана от договор, който може,да се приеме за съюзнически ПСВ, да воювали са, но Русия излиза рано от войната, след това военните действия са бутафорни и фактически спомагат за победа на революцията
Преди ПСВ са били винаги съюзници и при Наполеон, и при обединението на Германия-Тристранният пакт

Да , разбирам те, имаш лична причина да не обичаш Русия Заради комунизма
Аз също не съм облагодетелстван от него Получил съм образование, ми бе припомнено преди години, когато казах горните думи
Да, но не даром, вярно ,нямаше такси
Но, щеше ли да е проблем на родителите ми, от най-богатия род в града, да ме изучат в чужбина?!

Не всичко е само черно, друже!

Впрочем, разбирам те напълно!
Пиши, излагай всичко, което ти е на сърце !
Тука , при мен!
Имаш нужда, каквото прецениш, че може да напишеш при мен, има зелена светлина!
Ще приема последствията!
Знам, че не си лош човек!

Хубава вечер!
цитирай
14. germantiger - разбира се, че не е само черното и бялото, хубава вечер и на теб
06.05.2017 03:48
Не се шегувам и не играя, а съм напълно честен, абсолютно.

Лично аз, съвсем лично имам само едно антируско настроение в мен и то нее някакви земи бивши германски днес руски, не е някаков поражение и знаме в Берлин, дори не са комунистите преди и сега, а само едно:

по руско време беше забранена истината или другата гледна точка в историята и то най-вече, на първо място по отношение на германската история и то не само през двете световни войни - това убийство на истината ми е единственото дълбоко нещо в мен, което имам против онова време
цитирай
15. leonleonovpom2 - Говориш за партийната линия!
06.05.2017 15:13
Че партията има винаги право, дори и да съгреши
Да, така беше!
Но пък, колкото и да изглежда абсурдно, това ,за да се докаже, че наистина е така, имаше социална политика, работа за всички, нямаше гладни и клошари
Сега има свобода на мисълта, но има и горните явления и безработица и неплатен труд!
Да намразим ли демокрацията?
Истината е относително нещо
За мен нещо може да е истина например, но за тебе - не!
Русия и Германия до ПСВ са били съюзници Един род е управлявал и двете страни
Може би вината наистина е в кайзера, който прибързано тласка Европа към война, заради случката в Сараево!
По подобен начин щяли са да действат и американците при убийството на Кенеди Но бързо са си осъзнали грешката и ядрената готовност била отменена Доказа се, че СССР няма пръст в убийството
А кайзерът е братовчед и на английския крал, и на руския император Да, има обяснение, медицинско, за станалото, със заболяване на Вилхелм в детството му, на което не е обърнато внимание

Както и да е, според мен управляващите в Германия и в Русия днес се разбират и полагат усилия за разбирателство! И това разбирателство е ключът към мира и обединението на Европа! Миналото трябва да бъде забравено
Аз смятам, че никой не иска повече от това в политически план!
Нека бъдем приятели ,Германтигър!
Животът е кратък!

Хубав празничен ден!
цитирай
16. monarh1991 - Здравей, приятелю Лео
06.05.2017 19:49
Абсолютно съм съгласен с теб! Проблемът обаче е, че трудно би се допуснало държавен глава на която и да е държава в Европа да бъде ярък националист, каквато е мадам Льо Пен. Справка - изборите за президент в Австрия, или нашите през 2006 г.
Политкоректността е в основата на всичко. Напълно споделям и мнението ти, че Германия и Русия в по-голямата част от историята са били приятели. Писал съм ти и преди - Санкт Петербург е построен от немски инженери, Романови имат в жилите си значителен процент германска кръв. Ето един от откъс книга на Андрей Буровски за връзката между двете страни - ,,Существует странная, до конца непонятная связь России и Германии. Вроде нет ничего общего ни в народном характере, ни в истории наших стран. А Россия и Германия проявляют друг к другу явное тяготение. И в истории всегда почему-то оказываются тесно связанными.
Это касается и истории социализма. Не Германия — родина социализма, но в Германии социалистические идеи пустили глубокие корни. Самые сильные теоретики этого учения — из Германии. Русские социалисты всех направлении, особенно марксисты, ездили в Германию, как мусульмане — в Мекку.
И в истории с социалистическим проектом в XX веке судьбы обеих стран оказались тесно связаны. Начать с того, что германская разведка вполне сознательно помогла русским революционерам вернуться в Россию после Февральской революции. И не слабо поддержали деньгами всех пораженцев — пусть стараются, трудятся против собственного государства. Кстати говоря, большевикам из этих денег до лета 1918-го полагалось не так уж много — 26 миллионов марок золотом из 70 млн, потраченных на всех революционеров.
Но судьбы наших стран связаны, хотя порой и самым причудливым образом! Революционная пропаганда обрушилась на саму Германию. Уже во время подписания Брест-Литовского мира в марте 1918 года немецкое командование устраивало истерики — пусть большевики прекратят агитацию среди немецких солдат!... http://www.e-reading/chapter.php/127909/19/Burovskiii_-_Velikaya_Grazhdanskaya_voiina_1939-1945.html
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, млади приятелю!
06.05.2017 20:49
Да, парадокс е, че са били през повечето време съюзници
И революцията също е финансирана от Германия, поне в началото й Целта е ясна, излизане на Русия от войната!
Намерено е писмо от канцлера към кайзера, в което той пита, какво да прави, ако руснаците поискат още пари?!
Отговорът е категоричен-колкото поискат, да им се дадат!
През ВСВ, съгласно договора руснаците трябва да вземат половина Полша Но те влизат късно Германците са навлезли в "тяхна" територия Германците изпълняват договорката и се връщат на определените граници
Франция и Англия не обябяват война на СССР!
Явно са наясно как ще се развият нещата в бъдеще
А обявят ли война на СССР, съюзът с Германия ще стане бетон!
Много правилен техен ход, обмислен!
Там е тънкостта, на кого и как да обявиш война!
През ПСВ ние не сме обявили война на САЩ и това се оказва блестящ ход! Обратно, символичната война на САЩ и Англия , която обявяваме , ни изиграва лош номер
Ако войските на СССР не бяха влезли в България , а тези на Англия и САЩ, после на преговорите за мир щяха да ни разпердушинят,с участието на Гърция и Югославия
Та не се знае, кое щеше да е по-лошото
На Ньой, ако не са били САЩ да се застъпят за нас, не е било изключено да станем държава джудже и даже дори да ни ликвидират!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
18. born - Прочетох внимателно постинга и разбрах, че е написан за изборите във Франция.
06.05.2017 21:35
Прочетох и коментарите, но до голяма степен в тях се коментира не френския избор, а Русия въобще. Абе хора - има и други държави освен Русия, но всъщност сте прави - Русия, руснаците и персонално Путин са виновни за всичко кофти, което става по този свят. Псевдомедицинската и психо диагноза на подобен поглед към събитията се нарича обсебване. Не претендирам, че съм човека, който е съвсем правилен. Може би съм бил засегнат повече от много в този блог от т.н. комунистическо управление, но не виждам особена разлика от тогава. Вярно - газетите са дебели, шарени, пълни с разголени курви , телевизиите /множко са/ пък са откровена педерастия, здравеопазването на принципа : "Болният на леглото се е@е."; образованието се превръща в дебилариум, армията - швейковска; абсолютна циганизация , опростачване, чалгализиране и пр.- да не задълбавам повече. Народът кара лъскави коли /секън хенд/, облича се много елегантно /секън хенд/ - някои още по-по. И кой ни е виновен ? Ами стандартния подход, че ...
Та по темата на постинга. Французите много почерняха през последните години - като нас, но ние сме по-мургавички. Гледам в нацфутболния им отбор има 2-3 бели за цвят. А подобно оцветяване е с предопределен начин на мислене и дали ще изберат един геронтофил като Макарона или Пенка - все тая. Нито ще излязат от ЕС, нито ще се промени кой знае какво. Така си мисля. Ето Тръмп, когото Путин сложи на президентското кресло на САЩ /според разбирачите/. Извъртя се милият и сега размахва голямата тояга и не му дреме от Путин, каквато си беше ЮеС политиката и преди.
Весели празници.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
06.05.2017 21:54
born написа:
Прочетох и коментарите, но до голяма степен в тях се коментира не френския избор, а Русия въобще. Абе хора - има и други държави освен Русия, но всъщност сте прави - Русия, руснаците и персонално Путин са виновни за всичко кофти, което става по този свят. Псевдомедицинската и психо диагноза на подобен поглед към събитията се нарича обсебване. Не претендирам, че съм човека, който е съвсем правилен. Може би съм бил засегнат повече от много в този блог от т.н. комунистическо управление, но не виждам особена разлика от тогава. Вярно - газетите са дебели, шарени, пълни с разголени курви , телевизиите /множко са/ пък са откровена педерастия, здравеопазването на принципа : "Болният на леглото се е@е."; образованието се превръща в дебилариум, армията - швейковска; абсолютна циганизация , опростачване, чалгализиране и пр.- да не задълбавам повече. Народът кара лъскави коли /секън хенд/, облича се много елегантно /секън хенд/ - някои още по-по. И кой ни е виновен ? Ами стандартния подход, че ...
Та по темата на постинга. Французите много почерняха през последните години - като нас, но ние сме по-мургавички. Гледам в нацфутболния им отбор има 2-3 бели за цвят. А подобно оцветяване е с предопределен начин на мислене и дали ще изберат един геронтофил като Макарона или Пенка - все тая. Нито ще излязат от ЕС, нито ще се промени кой знае какво. Така си мисля. Ето Тръмп, когото Путин сложи на президентското кресло на САЩ /според разбирачите/. Извъртя се милият и сега размахва голямата тояга и не му дреме от Путин, каквато си беше ЮеС политиката и преди.
Весели празници.


Благодаря ти за духовития и точен коментар!
Да, историята се повтаря Преди е бил виновен Разпутин, сега Путин!
И правилно, безпътицата трябва да се маскира с ...с подобни, насочващи имена Да се знае истинската причина От посветените?!
Да, от картинката излиза, че имаме хаос!
Но демократичен и естествено контролиран!
А за изборите?
Там законът е всеобщ
За минутната зависимост на политиците от теб/ времето на гласуване/ им плащаш като поп ,минимум четири години и с наведен гръб!
Могат да правят, каквото си искат с тебе!

Хубав празник и на тебе , приятелю!
цитирай
20. germantiger - ...
07.05.2017 08:38

с лекота ви соча гредите във вашите очи, а именно

казваш леон да се забрави миналото - германците отдавна са си забравили миналото като сила в две световни войни, но именно русия и запада сега ще им напомни и ще се гаври с тях само след няколко дни, а те са превърнати в такива безродни курви, че дори няма да усетят гаврата с тях и сами ще се включат в нея

борн казваш иронично, че за вискчо кофти са виновни руснаците и путин - грешиш и не драматизирай

в историята за всичко беше виновна германия и днес продължава да е по-виновна от русия във филми книги и предавания които съвсем скоро отново ще ни залеят, след това може да сте вие виновните... евентуално
цитирай
21. leonleonovpom2 - Има грешка, има прошка!
07.05.2017 09:05
Смятам, че тази грешка на Германия е простена и Германия е направила всичко, за да и е простена
Една съученичка на жена ми е женена за Германец- от Западна
Помежду си с майка си го наричали Хитлер, защото е много строг, но внимавали, той да не чуе Защото побеснявал
Един приятел, без да занае, като разбра ,че е германец го поздрави с Хитлер, докато се усетя, да го предупредя
Германецът стана тъмно червен без да каже и дума, си тръгна
Знам ,че доскоро имаха закон, немски войник да не стъпва на чужда земя!
Баща ми беше управител на плажа в Слънчев бряг Бях дете, но чувах като си говореха с майка ми, че основната му грижа е да раздели немските от руските групи, да нямат пряк достъп Да не го допусне!
Защото боят бил неминуем
Разбери и руснаците Тази воина им е отнела много Във всяко семейство има загинал Всичко им е унищожено Строили са отново страната, със собствени усилия От глупост са отказали планът Маршал И на тях е предложен, не са ги подминали
Това ,че споменават войната ,не е от гледна точка да мачкат германците
Заради близките, заради загубеното е, което не може да се върне
Имал съм случай на контакт с немски и руски специалисти едновременно Отношенията са били приятелски и намек няма за нещо друго

Кажи нешо за Франция, за изборите Днес е денят "Х"
Макар, че са сигурни в Макрон Но и в Хилари бяха сигурни, въпреки, че едно дяволче ми говореше ,че няма да е тя Защото размахваше оръжие Не, че Тръмп сега не го размахва Но не го демонстрираше тогава!
Нека бъдем приятели!
Ту пас, ту кас, ту лас!
Това е една френска поговорка
Няма нищо вечно под слънцето!
цитирай
22. germantiger - ...
07.05.2017 13:41
Там е рабатата че грешката не е само на германия - прошка трябва да искат руснаци, англичани, французи, американци, сърби, италианци, кй ли не, вкл. и българи макар и с много малка вина.

Казваш ми да разбера, че руснаците загубили мног във войната като човешки съдби и градеж в страната им - абсолютно си прав, но няма защо да го разбирам, като конкретика вероятно го знам по-точно от теб и преди теб като детайли статистика и пр.

Не сравнявай немски и руски или всякакви други специалисти на ниво междуличностни отншения и колектив с държавна пропаганда и пиар - знам че ме уважаваш и втори път ако ме уважаваш не бива да си позволяваш такива как да кажа - лековати... "аналогии" акмо въобще това са аналогии казано на шега.

Що иде реч до Макрон и Льо Пен - вероятно ще науча избрания 1-2 дни след избора, честно казано не следя тези събития.

Ти и борн сте единствените русофили които намирам за човечни, интелигентни, българолюбци и мили за мен хора - думата не е мили точна, но надявам се, ще доловиш смисъла.

И струва ми се, че при отсъствиет ми от 2 месеца - маркомагарето натан се е умирил или починал? Рустам жив ли е - щото такива хора са излишни в блога.
цитирай
23. leonleonovpom2 - На времето много ме впечатли Фра...
07.05.2017 14:21
На времето много ме впечатли Франко, като разбрах какво е направил въпреки, че го представяха като изчадие
Направил мемориал и наредил всички загинали във войнатада бъдат погребани заедно, независимо какви са-франкисти, републиканци, анархисти, интербригадисти...
С което показва, че е осъзнал глупостта и безсмислието на войната
Лошото е, че това се разбира, след като е факт, забравя се и отново се прави тази грешка
Явно така е устроен човека
И прекаленият либерализъм е не по- малко вреден Особено спрямо говеда
Говедото разбира от сопа, като я види, свива обратно
Или, както е казал Ляпчев- Со кротце, со благо и со малко кютек
Това за мигрантите, когато не разбират от добро!

Тези ,за които питаш си са тук!

Даже единият се е излекувал от синдрома" Боцман", но е прихванал веднага друг В природата няма празно пространство, не го търпи И при него,като дете на природата е така
Има нов синдром -" Алхимика"
Подготвя сборник, с притурка- подписите си на читателите и личните им данни
А с другия не знам, реплики ли са, близнаци ли са, от една бригада ли са, те знаят най- добре как стоят нещата!

Хубав ден!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Французите и ЕС улучиха ваксата...
08.05.2017 09:41
Французите и ЕС улучиха ваксата
Такъв човек им трябваше За печеливша кауза
Губеща може да е само мадам Макрон-както със сигурност е била наричана от настоящия си мъж в училище
Защото той, бившият й ученик ще раздвоява вниманието си с мадам Меркел
Май са връснички с нея
Е, по тази линия може да има разбиране между тях!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136037
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031