Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2021 13:39 - Борисов в страната на ,,кривите огледала,,
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4395 Коментари: 16 Гласове:
3

Последна промяна: 31.03.2021 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Ние строим качествено, а тези които ни критикуват са дебели и са забравили ,как ми се молеха!?
Това е така да се каже ,, есенцията,, от поредното джипка- изказване от страна на Аполоноподобния Борисов , към не по малко стройния Кралев и в отсъствието на други левенти , като Пеевски и Каракачанов.
Поредното изказване на човек, който няма представа нито как изглежда, нито  степента  на своята безпардонност и низост. 
Наистина може и на Нинова, и на Христов килцата да са в повече, но нямат нищо с уродлива разплутост каквато имат и военния и спортния министър, както и бизнес ортака и сърекетьор Пеевски.
Ако има предвид, че Манолова е търсила подкрепа от него за обществен защитник, то сам признава че като премиер, контролира и работодателя си -парламента. Ако намекът му е , че е помогнал на Манолова да се лекува извън страната от онкологично заболяване, то низостта копае дъното.
В същото време ще прочетем в годишния доклад на Щатския департамент ,че в България властва корупцията, че категорично е потисната свободата на медиите,че е овладяна  властово съдебната система, и имаме безконтролна престъпност, трафик на хора, битова безпомощност на населението по отношение на доходи, закрила, здравеопазване...
-Не ги е срам,а се молеха да им купя самолетите, яд ме е , че не ги записах...-Да пишат и говорят...Те падат по телескопите на самолетите, а аз строя магистрали...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Всички са маскари, братиньо.
31.03.2021 14:20
А са и дебели. Изроди.

Питам се само как и защо печелят изборите?!
Пък и отново ще ги спечелят...
цитирай
2. getmans1 - Пешка, пошка, майка ти, кокошка. ...
31.03.2021 14:50
Пешка, пошка,
майка ти, кокошка.
Бащи е петел,
щото е дебел...

Помниш ли това от къде е това, бедни ми строителю, а ... помниш ли..

А, ПОМНИШ ЛИ КОГАТО ДИМЧО МИХАЙЛЕВСКИ ЗАНЕСЕ ЕДНИ БУРКАНЧЕТА С ПЕПЕЛИНА В Н.С. - КАК БОРИСОВ СТРОИЛ МАГИСТРАЛИ ... ПОМНИШ ЛИ ...

СЕГА В МОМЕНТА РЕМОНТИРАТ „ВЪЛНИТЕ„ КОИТО ТОЛКОВА ГОДИНИ ПРЕПИСВАХВАХТЕ НА БОРИСОВ ... ПОСТРЕНИ КИЛОМЕТРИ ОТ „ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ„ .... В ОСНОВАТА „ПЕПЕЛИНА„ ... СТРОТЕЛ БСП-8, НДСВ-5 и ДПС-3 ... ПОМНИШ ЛИ ... А...

А, скоро след това Димчо МИХАЙЛЕВСКИ почина във Франция ... помниш ли ... помниш ли, че Борисов прати самолет за тленните му останки ... ОТ УВАЖЕНИЕ КЪМ „СТРОИТЕЛНИЯТ МУ ОПИТ„ ... СЕГА РЕМОНТА И ОТСТРАНЯВАНИТО НА „ПЕПЕЛИНАТА„ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ САМОТО СТРОИТЕЛСТВО .... НА „ЩРАБАК„ ЛИ ЩЕ ГО ПРЕПИШЕТЕ, А .... ама ония хитри, ГАРАНЦИЯ 2 / ДВЕ ГОДИНИ / ... ДВЕ ГОДИНИ ВЕЛИКИ МИ СТРОИТЕЛЮ ... ЛЕНИНГРАДСКИ ... А, РЕМОНТА НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ - ПАК СЪЩАТА ФИРМА ... И ПАК ПО НЕГО ВРЕМЕ, ПОМНИШ ЛИ... КОЙ ПЛАЩА ТЕЗИ МИЛИОНИ, А ... КОЙ БРЕ, аз, ти нашите деца и внуци ... ПАЛАЧИ ДЕТЕ, БАЩАТИ Е НЕЩАСТЕН ... ХА-ХАХАААА

И, нещо от по скоро, помниш ли си приказките, твоите стари авери с БАЕПАСИТЕ СТРОИЛИ МЕТРОТО ... ТА КЪДЕ БЕШЕ ТИ КОГАТО ТРЕТИЯ МЕТРО-ЛЪЧ ПРОПАДНА ... АЗ, ще ти кажа, ... погледни какво си писал по него време ... скоро беше.

... В ДРУГИ ДЕН ЩЕ ГЛАСУВАШ ... ЗА НОВИ ХОРА ... Е, ТАМ СРЕД ТЯХ Е И ДАЩЕРЯТА НА ДИМЧО МИХАЙЛЕВСКИ ... НИЩО ЧУДНО, ... ПЛАТОН И НЕГОВАТА ДЪРЖАВА, КАСТОВАТА ... по-добре дебелаците, от които ти се гнусиш.
цитирай
3. blackpredator - за ковчега на държавата, няма да има самолет
31.03.2021 16:14
както върви, няма да има и кой да я опее..

помниш ли Венци, Капанката от "Хоро"
Гетюфците ще ни спретнат ръченица..

цитирай
4. theeconomist - .
31.03.2021 17:28
ха, ха, ха,.....присмяла се гарга на крива дърво!
Кореш, няма да се качваш на метрото, щото не си гласувал за ГЕтьо.
Няма да караш по пътища и магистрали / без да се блъскаш по срутища, да падаш по дупки и скапани делатационни фуги/ щото не си гласувал за ГЕтьо.
А и вие с блеки, кои сте та си позволявате да репликирате подобрителя на фугите на жълтите павета със специална кафява фугировка от външната му тоалетна?
цитирай
5. apostapostoloff - Хубавото е, че Бойко пак ще спечели
31.03.2021 18:19
изборите. Та ще има с какво да запълвате празния си животец- със злоба, завист, ненавист, хули, обиди и клевети.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Гетьо,
31.03.2021 18:49
Вероятно говориш за Чирпанския лот който е почнат когато Борисов е главен секретар при правителството на НДСВ. Ако е имало измама , на кого бе подчинена "икономическа полиция" Къде бяха слезли следователите вече?
Какво общо имат вълните с пепелината, колкото и да я е имало. И къде е проблемът да се ползва пепелина вместо пясък? В пепелта в зависимост от вида въглища имаме непренебрежими количества метал. Проблемът е , че ние в по голямата си част депонираме пепелите, а в германия например ги използват над 80 и главно в строителството . Проблемът на отсечката при чирпан не е в основата за вълните, никъде няма пропадане. Некадърен горен пласт преди асвалта.
Щрабах-интересен шрих. Кой е основен акционер в Щрабах-България гетьо? Ако не знаеш Васил Божков
Кой кондултира? Ако не знаеш -Михалев/ Маджо/
С кои имаше Борисов общи фирми? Ако не знаеш -с Пашата, Алексей Петров и Маджо
Тоест когато става въпрос че Борисов инспектира пътя до Сърбия или ремонта на Чирпанския лот, то той инспектира Божков строителя и Маджо консултанта. Ако ще ми говориш за Станишев, то помоли Гочето да намери цикъла ми от постинги в Блог бг, по времето когато Станишев беше премиер
Озаглавен беше " Евреи, евреи, кругом одни евреи"
Заглавието е от известна песен на руски певец-еврей от Одеса.
Пак повтарям, Станишев беше премиер, аз бях с името си, с брат му бяхме много добри познати, а родителите ни бяха семейни приятели и с майка ми колеги. Това не ми пречеше да напиша за критичното си отношение към Станишев, когото приех много топло, и изпратих с неприязън, въпреки, че баща му ме измъкна от сериозни неприятносто , когато беше посланик/пълномощен министър/ в СССР

Борисов е пращал самолет знам по много случаи-возил е деца, бистришките тигри, болни, разбирам и покойници. В случая собствен самолет ли е пратил или платил чартър от джоба си?
Разбираш ли , колко е пошло това. Защо трябва да знаем тези неща. както не знаем как е возил Мата Харите, така и тези рейсове трябва да са табу-особено когато става въпрос за болни и покойни.
Това е много лично. Както лично бе онкологията на Манолова. Борисов и платил лечението!? И тя трйбва да му е благодарна и послушна до гроб. Заблудила се е навярно , че Здравната каса и платила лечението в която жената е внасяла не малки средство, като знаем практиката и на адвокат, а и сериозен доход като политик и защитник
Дори собствени пари да си дал за здраве/а той не е/ пак е пошло да търсиш политическо послушание.
Това което иска Борисов е гнусно в случая-имам предвид изказването му за дебелите и молбите

getmans1 написа:
Пешка, пошка,
майка ти, кокошка.
Бащи е петел,
щото е дебел...

Помниш ли това от къде е това, бедни ми строителю, а ... помниш ли..

А, ПОМНИШ ЛИ КОГАТО ДИМЧО МИХАЙЛЕВСКИ ЗАНЕСЕ ЕДНИ БУРКАНЧЕТА С ПЕПЕЛИНА В Н.С. - КАК БОРИСОВ СТРОИЛ МАГИСТРАЛИ ... ПОМНИШ ЛИ ...

СЕГА В МОМЕНТА РЕМОНТИРАТ „ВЪЛНИТЕ„ КОИТО ТОЛКОВА ГОДИНИ ПРЕПИСВАХВАХТЕ НА БОРИСОВ ... ПОСТРЕНИ КИЛОМЕТРИ ОТ „ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ„ .... В ОСНОВАТА „ПЕПЕЛИНА„ ... СТРОТЕЛ БСП-8, НДСВ-5 и ДПС-3 ... ПОМНИШ ЛИ ... А...

А, скоро след това Димчо МИХАЙЛЕВСКИ почина във Франция ... помниш ли ... помниш ли, че Борисов прати самолет за тленните му останки ... ОТ УВАЖЕНИЕ КЪМ „СТРОИТЕЛНИЯТ МУ ОПИТ„ ... СЕГА РЕМОНТА И ОТСТРАНЯВАНИТО НА „ПЕПЕЛИНАТА„ СТРУВА ПОВЕЧЕ ОТ САМОТО СТРОИТЕЛСТВО .... НА „ЩРАБАК„ ЛИ ЩЕ ГО ПРЕПИШЕТЕ, А .... ама ония хитри, ГАРАНЦИЯ 2 / ДВЕ ГОДИНИ / ... ДВЕ ГОДИНИ ВЕЛИКИ МИ СТРОИТЕЛЮ ... ЛЕНИНГРАДСКИ ... А, РЕМОНТА НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ - ПАК СЪЩАТА ФИРМА ... И ПАК ПО НЕГО ВРЕМЕ, ПОМНИШ ЛИ... КОЙ ПЛАЩА ТЕЗИ МИЛИОНИ, А ... КОЙ БРЕ, аз, ти нашите деца и внуци ... ПАЛАЧИ ДЕТЕ, БАЩАТИ Е НЕЩАСТЕН ... ХА-ХАХАААА

И, нещо от по скоро, помниш ли си приказките, твоите стари авери с БАЕПАСИТЕ СТРОИЛИ МЕТРОТО ... ТА КЪДЕ БЕШЕ ТИ КОГАТО ТРЕТИЯ МЕТРО-ЛЪЧ ПРОПАДНА ... АЗ, ще ти кажа, ... погледни какво си писал по него време ... скоро беше.

... В ДРУГИ ДЕН ЩЕ ГЛАСУВАШ ... ЗА НОВИ ХОРА ... Е, ТАМ СРЕД ТЯХ Е И ДАЩЕРЯТА НА ДИМЧО МИХАЙЛЕВСКИ ... НИЩО ЧУДНО, ... ПЛАТОН И НЕГОВАТА ДЪРЖАВА, КАСТОВАТА ... по-добре дебелаците, от които ти се гнусиш.

цитирай
7. vencivaleri1951 - Страшимиров е опорка на Гетьо
31.03.2021 19:35
Той мине не мине време и все ми подсказва за "позива" на Страшимиров

сега и друг прочит на Хоро ще даде.

Преди няколко седмици точно за страшимиров си мислех, като Джамбазки поливаше с вода протестиращите пред централата на ВМРО

От една страна Яворов, Страшимиров-днешните им реплики Джамбазки и Каракачанов

За съжаление не са единствените, не са и в една партия.

Да ти призная, не ми се гласува и за първи път живот и здраве , ще отида да гласувам -против

Борисов е свършен в близко бъдеще, но какво от това? Ще се съберат и ще го бутнат, но какво от това. Няма визия, няма личности...Всеки следващ парламент е по безличен, всеки следващ депутат е по отчайващ ... Проблем не е че били леви или десни/нито едните , нито другите ги има/ проблемът е че са безчестни !!!

blackpredator написа:
както върви, няма да има и кой да я опее..

помниш ли Венци, Капанката от "Хоро"
Гетюфците ще ни спретнат ръченица..


цитирай
8. vencivaleri1951 - ѝѝабе класикът го е казал
31.03.2021 21:42



Циганинът към чаветата-Лебеди мои...

Всички сме така, Гетьо тук не е сам

Проблемът му е , че Пуяк е избрал да му води "лебедите"

theeconomist написа:
ха, ха, ха,.....присмяла се гарга на крива дърво!
Кореш, няма да се качваш на метрото, щото не си гласувал за ГЕтьо.
Няма да караш по пътища и магистрали / без да се блъскаш по срутища, да падаш по дупки и скапани делатационни фуги/ щото не си гласувал за ГЕтьо.
А и вие с блеки, кои сте та си позволявате да репликирате подобрителя на фугите на жълтите павета със специална кафява фугировка от външната му тоалетна?

цитирай
9. getmans1 - До - 6. vencivaleri1951 - Гетьо, 18:49 ...
31.03.2021 21:55
Ето такива коментари те правят ЛЪЖЕЦ, КЛЕВЕТНИК и МРЪСНИК ... И аз винаги ще ти го напомням публично или поне до момента когато престанеш да правиш такива внушения по мой адрес.
Сега можеш да не спиш цяла нощ и да положиш МАХ-усилия да преиначиш думите ми или смислът им НО НЕ ЗАБРАВЯЙ НЯКОИ ФАКТИ

- Божков става т.н. СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНВЕСТИТОР /каквото и да значи това/ и да се занимава с ПЪТНА И Ж.П. ИНФРАСТРУКТУРА чрез купуване на ПФ "Холждинг пътища" през 2006-7 год.

- Преди 7 г. може би аз самият станах свидетел как от фирма свързана с бесепарски кмет "взеха проба" от материал на реконструкцията на бул Тутракан в Русе, изнесоха я на площада пред журнакистите, пророкуваха как за годин-две ще пропадне ... използваха "челния опит" МИХАЛЕВСКИ....

- Мога да ти подам още някоя друга "сламка"но за мое добро и ДОБРИЯТ ТИ ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ ЩЕ СЕ ВЪЗДЪРЖА ... НЕ НАТОВАРВАЙ ТОЛКОВА МНОГО КАРМАТА СИ ... неприятелю. Тъжна работа си е, да си трол но щом така ти харесва ... бъди и РАЗГРОМЯВАЙ ГЕТЬО с цената на всичко ... и следвай пътя който ти е посочил, знаеш кой път, то избора си е твой!
цитирай
10. vencivaleri1951 - А такива коментари те правят глупак
31.03.2021 23:13
Божков притежава още пътстрой, Минстрой и въпросния холдинг

Бил е инвеститор в култура и спорт. В Българския клон на Щрабах е основен съдружник с около 30% участие Одвомен инвеститор според ТЗ е всеки с право на вето при уговорен от страните процент. Над 20 % е задължителен, ако не е сбор и ако не е уговорено друго.
И кое ме прави трол. В кой път Божков е инвеститор, освен в този до къщата си-бивша резиденция на Тато

Гетьо запомни от "мръсника " следното. Разликата в интелектуалния капацитет между Божков и Борисов е огромна. Божков в каквото се е хванал извън правенето на пари му е мисия-спорт-световни и олимпийски шампиони, Култура-създаде колекция нямаща равна на Балканите. Сега се е посветил да съсипе Борисов и компания и ще го направи. Не му симпатизирам, аз съм комунист, той е откровен антикомунист. Интелектуалната му мощ обаче е неоспорима.

Запомни и друго. Подкрепял си СДС, разочарован си, подкрепял се царя, разочарован си, подкрепяш Борисов, ще бъде най-голямото ти разочарование.
Лично и битово няма как да съм недоволен от Борисов, защото наистина имах късмета да имам имоти на две от магистралите МУ. Ето тази до сърбия ще ми донесе около 100000лв От друга съпругата вече взе Същевременно дигнаха цените и на другите имоти. Облагане с 10% остана и е бял кахър
Когато обаче престанеш да мислиш за хляб, керемида над главата, когато престанат да мислят за това деца и внуци, започват да ти идват други мисли, започваш да сравняваш. Отиваш в тази пуста и многопоказвана Холандия например и се питаш. Защо техинят премиер говори три езика, защо не се държи като човек с ментални проблеми, защо няма скандали около него и ходи на работа без явна охрана. Защо моят премиер позволява на зет ми да ме подиграва с "избора ми" като аз не смятам себе си за по глупав/от зет си/, имам по добро образование, повече жизнен опит, а 30 години не мога да си избера премиер и съответно правителство като хората. Защо избираме премиери на които все другите са им виновни и няма отрицателно класиране в което да не сме лидери
Гледам го преди малко премиерът , как спасил биволите от комунистите. Доган бил обещал биволи, но видите ли Борисов ги завъдил...
Наистина ли не те е срам , че този ти е водач?


getmans1 написа:
Ето такива коментари те правят ЛЪЖЕЦ, КЛЕВЕТНИК и МРЪСНИК ... И аз винаги ще ти го напомням публично или поне до момента когато престанеш да правиш такива внушения по мой адрес.
Сега можеш да не спиш цяла нощ и да положиш МАХ-усилия да преиначиш думите ми или смислът им НО НЕ ЗАБРАВЯЙ НЯКОИ ФАКТИ

- Божков става т.н. СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНВЕСТИТОР /каквото и да значи това/ и да се занимава с ПЪТНА И Ж.П. ИНФРАСТРУКТУРА чрез купуване на ПФ "Холждинг пътища" през 2006-7 год.

- Преди 7 г. може би аз самият станах свидетел как от фирма свързана с бесепарски кмет "взеха проба" от материал на реконструкцията на бул Тутракан в Русе, изнесоха я на площада пред журнакистите, пророкуваха как за годин-две ще пропадне ... използваха "челния опит" МИХАЛЕВСКИ....

- Мога да ти подам още някоя друга "сламка"но за мое добро и ДОБРИЯТ ТИ ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ ЩЕ СЕ ВЪЗДЪРЖА ... НЕ НАТОВАРВАЙ ТОЛКОВА МНОГО КАРМАТА СИ ... неприятелю. Тъжна работа си е, да си трол но щом така ти харесва ... бъди и РАЗГРОМЯВАЙ ГЕТЬО с цената на всичко ... и следвай пътя който ти е посочил, знаеш кой път, то избора си е твой!

цитирай
11. getmans1 - ДО - 10. vencivaleri1951 - А такива коментари те правят глупак 23:13
01.04.2021 00:39
Ми тогава много поздрави от „глупака„ ... лично на мен еврофутбол ми липсва ... с малки смешни сумичики общо взето съм на плюс ... не, не съм преборил Божков ... други афторитетни разбирачи са ми осигурявали ми джобните ...такава е играта, Божков печели и „глупак„ доволен.

- дадох ти сламка 2006-7 год. ... ти не я пое или се правиш на тапа да видиш големите пари ... Та по него време Божков дава интервю и заявява, че в хазарта остава с минотарни дялове ... каквото и да значи това.... и става СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНВЕСТИТОР ... думите са негови ...
- друга дата, 1994 г. Божков създава банка БТИБ ... управлява Беров подкрепен от БСП и ДПС
- по времето на Ж.Виденов натискат банката на Божков да се слее с банката на МУЛТИГРУП, което става факт през 1998 вече при Косто
- 2000 Г. след като фалират и КБ Божков си купува активите ПЧБ
- Така стигаме до 2006 г. когато пък започва голямото лапане

ТА КАКЪВ Е ТОЧНО БОЖКОВ мие през оная работа, в какви съдружия е влизал също но едно прави впечатление ... ти се сещай какво... на мен както казах, еврофутбола ми липсва.

А, ПОСТИНГА ТИ Е ПОВЕЧЕ ОТ ТРОЛСКИ ... и, човек на твоите години не би следвало да се влияе и да обсъжда килограмите на хората ... пачите.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Гетьо за пътя в Тутракан не знам нищо и сигурно е голям грях:)
01.04.2021 13:10
Знам обаче, че Божков се опита да купи Щрабаг-България някъде около 2007 и 2008
защото притежаваше 30% от Инжестрой, което фактически стана Щрабаг България.
Станишев спре листването на фирмата на борсата-не знам за добро , или лошо. Не знам да се е отървавал от акциите си Божков. Разбирам, че милееш за Щрабаг, но ще продължиш ли да го правиш, ако ти подскажа , че този строителен/ но и коментиран доста/ наистина гигант е под контрола на Дерипаска-по точно негова фирма. Няма нужда да търсиш в архивите наТутраканска община. Достатъчно е вероятно, да напишеш Божков-Щрабаг , или Дерипаска-Щрабаг. Или по лесно. Виж кой бе спонсор основен на Левски/ и още е май/ когато Божков стана собственик на отбора-вероятно си в час, след като печелиш от футбол



getmans1 написа:
Ми тогава много поздрави от „глупака„ ... лично на мен еврофутбол ми липсва ... с малки смешни сумичики общо взето съм на плюс ... не, не съм преборил Божков ... други афторитетни разбирачи са ми осигурявали ми джобните ...такава е играта, Божков печели и „глупак„ доволен.

- дадох ти сламка 2006-7 год. ... ти не я пое или се правиш на тапа да видиш големите пари ... Та по него време Божков дава интервю и заявява, че в хазарта остава с минотарни дялове ... каквото и да значи това.... и става СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНВЕСТИТОР ... думите са негови ...
- друга дата, 1994 г. Божков създава банка БТИБ ... управлява Беров подкрепен от БСП и ДПС
- по времето на Ж.Виденов натискат банката на Божков да се слее с банката на МУЛТИГРУП, което става факт през 1998 вече при Косто
- 2000 Г. след като фалират и КБ Божков си купува активите ПЧБ
- Така стигаме до 2006 г. когато пък започва голямото лапане

ТА КАКЪВ Е ТОЧНО БОЖКОВ мие през оная работа, в какви съдружия е влизал също но едно прави впечатление ... ти се сещай какво... на мен както казах, еврофутбола ми липсва.

А, ПОСТИНГА ТИ Е ПОВЕЧЕ ОТ ТРОЛСКИ ... и, човек на твоите години не би следвало да се влияе и да обсъжда килограмите на хората ... пачите.

цитирай
13. getmans1 - Знам обаче, че Божков се опита да ...
01.04.2021 22:10
ПРОСТО НЕ Е ЗА ВЯРВАНЕ, НЕ, ТИ ОПРЕДЕЛЕНО ИМАШ ПРОБЛЕМ С ВЪЗПРИЕМАНЕТО НА ТЕКСТ ... МИСЛЕХ ЧЕ ДИСЛЕКСИЯТА Е НЕЩО ДРУГО

А НАЙ ВЕРОЯТНО ОСВЕН ДИСЛЕКСИЯТА, НЕВЪЗПРИЕМАНЕТО НА ТЕКСТ В ТЕБ ИМА И НЕЩО ДРУГО УВРЕДЕНО, КОЕТО ТЕ ПРАВИ НАГЪЛ ЛЪЖЕЦ ... ИЛИ ПРОСТО СИ ОТКРОВЕН ИДИОТ

vencivaleri1951 написа:
Знам обаче, че Божков се опита да купи Щрабаг-България някъде около 2007 и 2008
защото притежаваше 30% от Инжестрой, което фактически стана Щрабаг България.
Станишев спре листването на фирмата на борсата-не знам за добро , или лошо. Не знам да се е отървавал от акциите си Божков. Разбирам, че милееш за Щрабаг, но ще продължиш ли да го правиш, ако ти подскажа , че този строителен/ но и коментиран доста/ наистина гигант е под контрола на Дерипаска-по точно негова фирма. Няма нужда да търсиш в архивите наТутраканска община. Достатъчно е вероятно, да напишеш Божков-Щрабаг , или Дерипаска-Щрабаг. Или по лесно. Виж кой бе спонсор основен на Левски/ и още е май/ когато Божков стана собственик на отбора-вероятно си в час, след като печелиш от футбол



getmans1 написа:
Ми тогава много поздрави от „глупака„ ... лично на мен еврофутбол ми липсва ... с малки смешни сумичики общо взето съм на плюс ... не, не съм преборил Божков ... други афторитетни разбирачи са ми осигурявали ми джобните ...такава е играта, Божков печели и „глупак„ доволен.

- дадох ти сламка 2006-7 год. ... ти не я пое или се правиш на тапа да видиш големите пари ... Та по него време Божков дава интервю и заявява, че в хазарта остава с минотарни дялове ... каквото и да значи това.... и става СТРАТЕГИЧЕСКИ ИНВЕСТИТОР ... думите са негови ...
- друга дата, 1994 г. Божков създава банка БТИБ ... управлява Беров подкрепен от БСП и ДПС
- по времето на Ж.Виденов натискат банката на Божков да се слее с банката на МУЛТИГРУП, което става факт през 1998 вече при Косто
- 2000 Г. след като фалират и КБ Божков си купува активите ПЧБ
- Така стигаме до 2006 г. когато пък започва голямото лапане

ТА КАКЪВ Е ТОЧНО БОЖКОВ мие през оная работа, в какви съдружия е влизал също но едно прави впечатление ... ти се сещай какво... на мен както казах, еврофутбола ми липсва.

А, ПОСТИНГА ТИ Е ПОВЕЧЕ ОТ ТРОЛСКИ ... и, човек на твоите години не би следвало да се влияе и да обсъжда килограмите на хората ... пачите.


цитирай
14. vaquero - vencivaleri1951,
12.04.2021 17:35
Този бисер съм го пропуснал. Жалко!
цитирай
15. planinitenabulgaria - Тоя постинг бе прокаран през прогарама, която определя най-добрите,
05.05.2021 18:39
с възможтости за презент от Центъра. Постингът остана на кнатар, аз гласувах за отпадането му. И без моят глас можеше да се получи нещо, но с тия коментарии под него, туй нещо бе отхвърлено и аз, който го пробутах, получих критика.
Аз се боря да получите цетрова награда, макар и най-скромната, но за да се случи това трябва да вдигнете нивото...
Ето Ви една сламка как се пище настоящий постинг: https://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2021/04/30/ako-direktoryt-na-edin-zavod-e-chovek-vtoro-kachestvo.1759652
цитирай
16. planinitenabulgaria - Ако беше надарен физиологически като бать Венци,
05.05.2021 18:41
blackpredator написа:
както върви, няма да има и кой да я опее..

помниш ли Венци, Капанката от "Хоро"
Гетюфците ще ни спретнат ръченица..



щеше и по-умно да пишеш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5047916
Постинги: 1344
Коментари: 19500
Гласове: 5467
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031