Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2021 14:48 - КАК ЕДИН УМЕН "МАКЕДОНЕЦ" ЩЕ РАЗБЕРЕ, ЧЕ "НЕГОВИТЕ" ВЛАСТНИЦИ ГО ЛЪЖАТ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 9341 Коментари: 35 Гласове:
75

Последна промяна: 05.05.2021 09:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
              КАК ЕДИН УМЕН "МАКЕДОНЕЦ" ЩЕ РАЗБЕРЕ, ЧЕ "НЕГОВИТЕ" ВЛАСТНИЦИ ГО ЛЪЖАТ


Посвещавам тази статия на великия Български революционер Гоце Делчев,загинал в бой за свобода на днешната дата преди 118 години



   Как един умен "македонец" да разбере,че "неговите властници го лъжат? Начините са доста много,но тук ще изброя основните.

1. Като се замисли защо пропагандата в "Македония" (Вардарска България) твърди,че там няма съвършено никакви Българи,а в същото време над 100 000 души взеха Български паспорти като декларираха,че са Българи по род.
      image

  "Аргументът",че това се правело за по-лесен достъп до Европейския съюз е измислица и ще го оспоря с факта,че много хора ползват тези твърдения като оправдание пред властите,за да не бъдат преследвани и малтретирани!

2. Като прочете какво пише в древните ръкописи и в чуждите уикипедии за цар Самуил и неговата държава. Нека погледне например британската, френската, белгийската, испанската и чешката уикипедия и с "ужас" ще установи,че за света Самуил е Български цар- не сръбски, "славянски" или татарски!

       image

      image

3. Като прочете какво пише в чуждите уикипедии за населението на "Македония" до 1944 г. В уикипедиите на почти всички велики сили и европейски държави си пише,че населението на "Македония" до 1944 г. е Българско и се е борело за присъединяване към България- не към Сърбия, Гърция или "Словения"! В руската и сръбската уикипедия може да има изключения но те са обясними,предвид особения интерес на Руската империя и на нейните сателити към "Македония".
      image

      image

           image 

4. Като прочете какво пише в чуждите вестници за Илинденското въстание в 1903 г. и за периодите след него. Там навсякъде без изключение си пише,че Българите в "Македония" са се вдигнали на въстание- не са се вдигнали власите, "славяните", сърбите или "македонците",каквито по онова време там не е имало съвършено никак!
      image

       image  image

5. Като погледне какво пише в чуждите уикипедии и енциклопедии за антична Македония- не в сръбската или руската,а във всички останали! Тогава ще разбере,че за света антична Македония е гръцка държава- не сръбска, "славянска" или автохтонна!
      image

      image

                                               image

  Когато узнае всичките тези неща умният "македонец" ще разбере,че твърде много е лъган и не може да вярва на почти нищо от това,което е учил за нас в "Югославия" и което твърдят властите в "Македония"! Тогава ще мине на наша страна и по принципа на махалото ще стане повече Българин дори от Гоце,който е категичен в свои саморъчни ръкописи,че е чист Българин и НИКЪДЕ не е писал че някакъв мъгляв "славянин", сърбин, влах или "македонец"!

                             image

                                   image


P.S. С кликване върху горните изображения те може да бъдат увеличени а повечето чужди текстове,извадени от Wikipedia преведох с опциите,които тя позволява за улеснение на читателя.




Гласувай:
77


Вълнообразно


1. radostinalassa - А кой раздели Македония ...
04.05.2021 15:22
от българия? Даже искаха и Пиринска Македония да дадат. Целта е била да се намали площта и силата на България.



цитирай
2. morskipesni - Те да си разгледат старите (оригинални) книги по библиотеките
04.05.2021 15:24
Написани на литературен български език, а не на" бугарский язик"
цитирай
3. shtaparov - (А кой раздели Македония ...)
04.05.2021 15:29
radostinalassa написа:
от българия? Даже искаха и Пиринска Македония да дадат. Целта е била да се намали площта и силата на България.

Изглежда са били глобалистите,понеже политиката на разделение с България след 1944 г. се поддържала и от трите тогавашни "велики" сили- СССР, Великобритания и Америка.
цитирай
4. shtaparov - Христос воскресе!
04.05.2021 15:31
morskipesni написа:
Написани на литературен български език, а не на" бугарский язик"

Точно така- благодаря! Затова по-горе писах че начините са доста на брой,но тук не мога да изброя всичките :)
цитирай
5. ka4ak - ОГИ,КАТО БЪЛГАРИН ОТ ИЗТОЧНА МАКЕДОНИЯ И БЕЛОМОРСКА ТРАКИЯ...:)))
04.05.2021 15:33
14:36 - ПРЕДАДОХМЕ АПОСТОЛА И НЕ ДОВЪРШИ КОМИТЕТИТЕ!!??И БЕЗ АПРИЛСКО,А С ФЕРМАН,ЩЕШЕ ДА ИМА САНСТЕФАНСКА БЪЛГАРИЯ И БЕЗ РУСИЯ....
14:11 - КРАСИ,ПАК ГРЕДА В ОЧОТО...:(((
На 28 февруари 1870 година султанското правителство издава ферман, с който узаконява обособяването на българска черковна йерархия (наречена „екзархия“) от Цариградската патриаршия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Македонският въпрос днес
Автор на постинга: krumbelosvet

Постинг: СВЕТЛИНАТА, ТРУДНО СЕ РАЗБИРА....( СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,В ПЕТЪК,НЕ СЕ РАВОТИ,СЛЕДОВАТЕЛНО И НЕ СЕ МИСЛИ,ТА ЗАЩО СЕ ВЪРНАХ,МАКАР И СЛЕПЕЦ????
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
6. radostinalassa - А кой ти пише коментарите?
04.05.2021 16:04
С вашето писмо ли пищещ?
цитирай
7. shtaparov - 14:36 - ПРЕДАДОХМЕ ...
04.05.2021 16:39
ka4ak написа:
14:36 - ПРЕДАДОХМЕ АПОСТОЛА И НЕ ДОВЪРШИ КОМИТЕТИТЕ!!??И БЕЗ АПРИЛСКО,А С ФЕРМАН,ЩЕШЕ ДА ИМА САНСТЕФАНСКА БЪЛГАРИЯ И БЕЗ РУСИЯ....
14:11 - КРАСИ,ПАК ГРЕДА В ОЧОТО...:(((
На 28 февруари 1870 година султанското правителство издава ферман, с който узаконява обособяването на българска черковна йерархия (наречена „екзархия“) от Цариградската патриаршия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Македонският въпрос днес
Автор на постинга: krumbelosvet

Постинг: СВЕТЛИНАТА, ТРУДНО СЕ РАЗБИРА....( СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,В ПЕТЪК,НЕ СЕ РАВОТИ,СЛЕДОВАТЕЛНО И НЕ СЕ МИСЛИ,ТА ЗАЩО СЕ ВЪРНАХ,МАКАР И СЛЕПЕЦ????
Автор на постинга: ka4ak

Левски не е предаден от Българите,сърби са замесени в неговото предателство- веднъж чрез Димитър Общи (Димитар Николич Укупни) и втори път чрез жената на Любен Каравелов- сръбкиня,която предала архива на БРЦК със снимката на Левски на сърбите а те- на османските власти,които намират снимката и чрез нея разпознават Апостола.
цитирай
8. shtaparov - (А кой ти пише коментарите?)
04.05.2021 16:43
radostinalassa написа:
С вашето писмо ли пищещ?

Не задавай глупави въпроси!
цитирай
9. radostinalassa - Ако се отнася за тебе, би имал право
04.05.2021 16:45
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
С вашето писмо ли пищещ?

Не задавай глупави въпроси!



Но аз не пиша до тебе, нали?



цитирай
10. shtaparov - (Ако се отнася за тебе, би имал право)
04.05.2021 16:54
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
С вашето писмо ли пищещ?

Не задавай глупави въпроси!

Но аз не пиша до тебе, нали?

Аа добре- радвам се тогава,благодаря за пояснението! :)
цитирай
11. nedovolen - Умния "македонец" не ...
04.05.2021 17:55
Умния "македонец" не могат да го излъжат. Той знае.
Забравих за какво щях да пиша, но щрихирам лична седмична история преди 30г в Битоля, от там са моите предци. Срещнах се с доста хора. Никой не каза аз съм македонец, всички брато. Разговорите не бяха на исторически теми. Ако имаше нещо, щеше да проличи.

Виж, управниците са друга бира, която не ми се коментира.
:)))

цитирай
12. notfun - ...големи сте ..кавгаджии, туй Великите БолгАрии..
04.05.2021 18:42
също тъй ,и опасни митомани...)
не мога ,да разбера..какво ще "делите" ?
с гърци, с македонци, с румънци..даже и с русите..Живота е хубав, и минава бързоо..
...когато, бях млада, бях 7- 8г администратор в хотел, в Албена, и там
имах чудесната,несравнима възможност, да срещам и опознавам Народи и Хора
от цял Свят!!!!
..дааа, раадке рассова ,и това беше Моят Живот..
откак, станах на 16г, до моята 50год!
имала съм, и имам какви ли не..познати, и приятели...

... а вие, имате неизлекувани травми, и тежки психокомплекси,които са лични, и ескалират в Национални..
извининявайте, ако има..нещо...
благодар за приема, щапаров..приятна вечер!

пп
не ти пиша от куртоазия.или, за 2 -3 плюса..но,ти си схватливо момче..)
цитирай
13. ka4ak - БЛАГОДАРЯ,ОГИ!РАЗРОВЕТЕ СЕ И ЩЕ ОТКРИЕТЕ,КАКВО ВИ КАЗВАМ С На 28 февруари 1870 го...
04.05.2021 18:51
shtaparov написа:
ka4ak написа:
14:36 - ПРЕДАДОХМЕ АПОСТОЛА И НЕ ДОВЪРШИ КОМИТЕТИТЕ!!??И БЕЗ АПРИЛСКО,А С ФЕРМАН,ЩЕШЕ ДА ИМА САНСТЕФАНСКА БЪЛГАРИЯ И БЕЗ РУСИЯ....
14:11 - КРАСИ,ПАК ГРЕДА В ОЧОТО...:(((
На 28 февруари 1870 година султанското правителство издава ферман, с който узаконява обособяването на българска черковна йерархия (наречена „екзархия“) от Цариградската патриаршия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Македонският въпрос днес
Автор на постинга: krumbelosvet

Постинг: СВЕТЛИНАТА, ТРУДНО СЕ РАЗБИРА....( СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,В ПЕТЪК,НЕ СЕ РАВОТИ,СЛЕДОВАТЕЛНО И НЕ СЕ МИСЛИ,ТА ЗАЩО СЕ ВЪРНАХ,МАКАР И СЛЕПЕЦ????
Автор на постинга: ka4ak

Левски не е предаден от Българите,сърби са замесени в неговото предателство- веднъж чрез Димитър Общи (Димитар Николич Укупни) и втори път чрез жената на Любен Каравелов- сръбкиня,която предала архива на БРЦК със снимката на Левски на сърбите а те- на османските власти,които намират снимката и чрез нея разпознават Апостола.

КАК ИЗЛЯЗОХА ОТ ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ,ТЕЗИ НАШИ СЪСЕДИ В ЕВРОПА-ЗА ПО ЯСНО-КОМШИИ...
цитирай
14. radostinalassa - Аз харесвам историята, Фуно
04.05.2021 20:55
Всеки може да трупа знания, но интересното е да може да ги свърже. Още нямам Алцхаймер, но това е добра профилактика според Бехтерев.
Ти си живей живота, а ние ще оправяме нашата история.




цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.05.2021 21:35
Чудесно си развил въпроса, просто няма какво да се добави по него!
ППреди 170 години един френски учен- Ами Буе прави подобрена карта на Балканите Там Мизия е посочена като България Той знае от Малала ,че мизите сега се наричат Българи Посочил е и Тракия и Македония И нещо любопитно- Румъния, но като Валахия Валахи, военизираните Българи!
Ами Буе, Сейже, Ламартин са правили проучвания в Македония На въпроса ,какви са, те, местните, отговарят единодушно ,че са БЪЛГАРИИИИИИИИИИИИИ!!!!!!!!
Така е и отбелязано в пътеписите им- В Мизия, Тракия и Македония живеят Българи! Валахите ,те вече са романизирани, знаят все още Български, но не се чувстват Българи-моя добавка!
Даже предвиждат съществуването на три Български държави в Бъдещето
Пред очите ми е написаното от д- р Евгени Делев- Че от Българите са създадени във времето 10/ славянски -добавката е моя/ държави!
Абсолютно вярно И още една- пред очите ни- от Българи!

Но да погледнем и в нашето ,непочистено дворчу, макетата са ясни!
Ние или по- точно ,някои твърдят че Българи и славяни са нещо различно, че Българите са от Байкал и Амур и тем подобни дивотии?
Ами кажи ми, като са такива диваци по описанията, приятно ли ще е на македонците да ти приравняват с тях? На и тук се развива от блогъри тази теза Въпреки ,че нямат нормално обяснение делителите на Българи и на славяни, как умните славяни са се оставили на диваците да им създадат държава и да им подарят и писменост?

Да не се впускам в детайли, но и аз ,ако съм Българси македонец/ имам такава кръв/, в Македония обаче и чуя или прочета такива изхвърляния, ще се замисля!

Накъде съм тръгнал, аджеба с такива, които не знаят какво говорят?!

Хубава вечер, Ангеле!
цитирай
16. nikikm - Хубаво и навреме!
04.05.2021 21:42
Но си мисля,че Аце Македонски на друг език е говорил на армията си и войниците му не са били гърци в огромната си част.Но се е гърчеел. И жалко,че Делчев се е отказал от помощта на България в борбата си и е бил твърдо за автономия.Грешка е било и се вижда по-късно,когато започват опитите за посръбчване и погърчване на населението в Македония.Зад сърбите и андартите, стоят Сърбия и Гърция.Сега берем горчиви плодове. но не съм изчерпателен,може и да греша,мое мнение само. Браво за труда ти!
цитирай
17. dobrodan - Нямаме какво да сложим на масата, Ангеле.
04.05.2021 21:44
Какво можем да предложим на братята си от Македония?
Български лични карти ли?
С какво да ги привлечем днес и сега?
С нищо.
Така или иначе ще направят каквото са решили.
Ако някой иска да се самоубие, рано или късно ще го стори.
Било каквото било. Остава само споменът и кръвта, с която е писан.
Жалко.
цитирай
18. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю Щапаров!
05.05.2021 06:12
Много Истина има в написаното от теб, което ти прави чест!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Това за автономията не е от Гоце Делчев
05.05.2021 09:19
16. nikikm - Хубаво и навреме!
04.05 21:42
Но си мисля,че Аце Македонски на друг език е говорил на армията си и войниците му не са били гърци в огромната си част.Но се е гърчеел. И жалко,че Делчев се е отказал от помощта на България в борбата си и е бил твърдо за автономия.Грешка е било и се вижда по-късно,когато започват опитите за посръбчване и погърчване на населението в Македония.Зад сърбите и андартите, стоят Сърбия и Гърция.Сега берем горчиви плодове. но не съм изчерпателен,може и да греша,мое мнение само. Браво за труда ти!
цитирай

Той просто се приспособява към Европейската тенденция
Турската империя да се крепи изкуствено, като равновесен център за Европа! От нея да се къса по парче Затова е и за самостоятелна Македония Знае добре, как са реагирали сърби и гърци на Санстефанска Балгария С делегации до Петербург, да убеждават царя ,че греши!? Че Българите са неблагодарно племе и утре ще се отметнат и ще тръгнат срещу благодетеля си
Царят започва да се колебае и вместо да насрочи веднага конференцията, за която има уверенията от Бисмарк,че ще го подкрепи и е готов с организацията й, също има подкрепа от Италия, Франция и почти пълна от Австро- Унгария, тръгва да търси съгласие от Англия, която е единственият колебаещ се Тя това и чака, за да прояви претенциите си и несъгласието си с проекта!
Затова Гоце търси удобният вариант- автономия и после- Съединението !Практиката е доказала, че той минава! Точно Англия подкрепя Съединението и благодарение на нея и показания след това героизъм на Българите, то е факт!
цитирай
20. dobrodan - Към Иван - leonleonov,
05.05.2021 10:13
трябва да развиваме "подходящи" тези, според теб, за да пасне историята ни с тази на македонците?
Не е ли по-простичко македонците също да знаят истината за себе си?
Като например едно клипче, което съм пускал преди време.

https://www.youtube.com/watch?v=PlV3MDgaP9I

Открийте седемте разлики, колеги.
Този клип може спокойно да прати автохтонските претенции И НА МАКЕДОНЦИТЕ точно на кучето под опашката.
Прав ли съм?
Намират се и още.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
06.05.2021 08:44
Защо подходящи тези! Истината!
Защо например Самуил ще е македонски цар, след като има петрографски паметници и е написано ,че той, Самуил е Български цар!?
Не знам, що за притеснение е ,че може да сме с местен произход
Никой не е с местен произход погледнато в дълбочина-към античността Днешни французи, англичани, са били на наши земи Италианците ,според " Илиада" са били в Мала Азия-германците в Русия , Гърците в Етиопия, независимо дали в Мала Азия или в Африка, Евреите -в Етиопия, Судан и Египет.....
А всички произхождат от Адам и Ева
Аз твърдя ,че Аспаруховите Българи идват от Европа и във втори век също са били в Европа- а не Гоби!Служили са в корпуса на Хадриан в Каледония- Шотландия ..
Че са дали началото на останалите славянски държави -Писменост, език също Че славяни идва от слово, не е етносно понятие Наложило се е като етносно за сметка на Българите ,когато нямат държава
Не е ли приспособено името словени в старата Българска литература на славяни?
Словени са Българите, занимаващи се с писаното слово
В Мадридската катедрала, на витража на тавана и има една дума, различаваща човека от животните Тя е третата по големина в света-катедралата И тази дума е изписана на всички водещи езици тогава, когато е строена
Дума ! Членоразделната реч е благодарене на нея
В указателя са посочени езиците, на които е написана Отчетливо се вижда на Български- СЛОВО Преди да се прегърне от руснаците ,е била Българска думата Оттам- словени!
Може да има персийско влияние в езика ни, над 500 думи са с такъв корен като кюфте, кебап, кебапче, паша Живели сме в близост с тях
Турците са млад народ Езиково зависими са от стари народи Връзката е обратна Те взимат от старите народи, а не обратното
Ще дам пример, който някои не проумяват ,затова упорито го повтарям, заради неразбирането им
Официално кашкавал идва в Българския от качокавалло през румънския? Официално у нас
Италианците обаче отричат качокавало и кашкавал да са един и същ продукт Нямат нищо общо и е така! Кашкавал се произвежда на нашите земи от памтивека Румънският е млад език, започнал да се формира от 17- ти век Тези" румънци" са говорили Български Не знам някакво старо,паралелно наименование на кашкавала, все пак до 17- ти век трябва да е наричан някак си Това не е ли подозрително, античен продукт да няма име-местно?
А тайната на името му се крие в самото име, без да се напряга човек за смешни гимнастики
Кашката, от която се прави кашкавала се валя-тепа на староБългарски Да се изгони именно въздухът от нея Въздух в кашкавала го прави негоден
И обратно-качокавалло високото качество при него се гарантира от дупките в продукта Тези, които бракуват нашия кашкавал И името означава сирене на кон! Да слагали са го на качета, като сирене и са го разнасяли на коне за продажба----
цитирай
22. shtaparov - Умния "македонец" не ...
07.05.2021 04:01
nedovolen написа:
Умния "македонец" не могат да го излъжат. Той знае.
Забравих за какво щях да пиша, но щрихирам лична седмична история преди 30г в Битоля, от там са моите предци. Срещнах се с доста хора. Никой не каза аз съм македонец, всички брато. Разговорите не бяха на исторически теми. Ако имаше нещо, щеше да проличи.

Виж, управниците са друга бира, която не ми се коментира.
:)))


Прав си- не могат да го излъжат,така е!
цитирай
23. shtaparov - също тъй, и опасни митомани. . . ) ...
07.05.2021 04:11
notfun написа:
също тъй ,и опасни митомани...)
не мога ,да разбера..какво ще "делите" ?
с гърци, с македонци, с румънци..даже и с русите..Живота е хубав, и минава бързоо..
...когато, бях млада, бях 7- 8г администратор в хотел, в Албена, и там
имах чудесната,несравнима възможност, да срещам и опознавам Народи и Хора
от цял Свят!!!!
..дааа, раадке рассова ,и това беше Моят Живот..
откак, станах на 16г, до моята 50год!
имала съм, и имам какви ли не..познати, и приятели...

... а вие, имате неизлекувани травми, и тежки психокомплекси,които са лични, и ескалират в Национални..
извининявайте, ако има..нещо...
благодар за приема, щапаров..приятна вечер!

пп
не ти пиша от куртоазия.или, за 2 -3 плюса..но,ти си схватливо момче..)

Добре,да приемем че си права. Нанасят се тумба имигранти в твоя апартамент,взимат ти колата,изхвърлят те в някоя схлупена селска колиба,връчват ти циганска каруца и те прекръщават на циганка. После,когато ние родолюбците тръгнем да те защитаваме на твоето дело срещу тях а някой професор Кърков почне да те укорява: "Не мога да те разбера какво ще делиш с тия имигранти- те са добри хора и възпитани почти като мене,не са ти забили нож в гърдите (а само в гърба),не са ти взели каруцата и колибата- какво искаш от тях??!!": тогава пак ли така ще говориш???
цитирай
24. shtaparov - 14:36 - ПРЕДАДОХМЕ АПОСТОЛА И НЕ ...
07.05.2021 04:23
ka4ak написа:
shtaparov написа:
ka4ak написа:
14:36 - ПРЕДАДОХМЕ АПОСТОЛА И НЕ ДОВЪРШИ КОМИТЕТИТЕ!!??И БЕЗ АПРИЛСКО,А С ФЕРМАН,ЩЕШЕ ДА ИМА САНСТЕФАНСКА БЪЛГАРИЯ И БЕЗ РУСИЯ....
14:11 - КРАСИ,ПАК ГРЕДА В ОЧОТО...:(((
На 28 февруари 1870 година султанското правителство издава ферман, с който узаконява обособяването на българска черковна йерархия (наречена „екзархия“) от Цариградската патриаршия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Македонският въпрос днес
Автор на постинга: krumbelosvet

Постинг: СВЕТЛИНАТА, ТРУДНО СЕ РАЗБИРА....( СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,В ПЕТЪК,НЕ СЕ РАВОТИ,СЛЕДОВАТЕЛНО И НЕ СЕ МИСЛИ,ТА ЗАЩО СЕ ВЪРНАХ,МАКАР И СЛЕПЕЦ????
Автор на постинга: ka4ak

Левски не е предаден от Българите,сърби са замесени в неговото предателство- веднъж чрез Димитър Общи (Димитар Николич Укупни) и втори път чрез жената на Любен Каравелов- сръбкиня,която предала архива на БРЦК със снимката на Левски на сърбите а те- на османските власти,които намират снимката и чрез нея разпознават Апостола.

КАК ИЗЛЯЗОХА ОТ ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ,ТЕЗИ НАШИ СЪСЕДИ В ЕВРОПА-ЗА ПО ЯСНО-КОМШИИ...

Русия ги освободи разбира се,а Западна Европа й помагаше!
цитирай
25. shtaparov - Всеки може да трупа знания, но ин...
07.05.2021 04:25
radostinalassa написа:
Всеки може да трупа знания, но интересното е да може да ги свърже. Още нямам Алцхаймер, но това е добра профилактика според Бехтерев.
Ти си живей живота, а ние ще оправяме нашата история.

Някакви знания определено имаш- това не може да ти се оспори!
цитирай
26. shtaparov - Чудесно си развил ...
07.05.2021 04:29
leonleonovpom2 написа:
Чудесно си развил въпроса, просто няма какво да се добави по него!
ППреди 170 години един френски учен- Ами Буе прави подобрена карта на Балканите Там Мизия е посочена като България Той знае от Малала ,че мизите сега се наричат Българи Посочил е и Тракия и Македония И нещо любопитно- Румъния, но като Валахия Валахи, военизираните Българи!
Ами Буе, Сейже, Ламартин са правили проучвания в Македония На въпроса ,какви са, те, местните, отговарят единодушно ,че са БЪЛГАРИИИИИИИИИИИИИ!!!!!!!!
Така е и отбелязано в пътеписите им- В Мизия, Тракия и Македония живеят Българи! Валахите ,те вече са романизирани, знаят все още Български, но не се чувстват Българи-моя добавка!
Даже предвиждат съществуването на три Български държави в Бъдещето
Пред очите ми е написаното от д- р Евгени Делев- Че от Българите са създадени във времето 10/ славянски -добавката е моя/ държави!
Абсолютно вярно И още една- пред очите ни- от Българи!

Но да погледнем и в нашето ,непочистено дворчу, макетата са ясни!
Ние или по- точно ,някои твърдят че Българи и славяни са нещо различно, че Българите са от Байкал и Амур и тем подобни дивотии?
Ами кажи ми, като са такива диваци по описанията, приятно ли ще е на македонците да ти приравняват с тях? На и тук се развива от блогъри тази теза Въпреки ,че нямат нормално обяснение делителите на Българи и на славяни, как умните славяни са се оставили на диваците да им създадат държава и да им подарят и писменост?

Да не се впускам в детайли, но и аз ,ако съм Българси македонец/ имам такава кръв/, в Македония обаче и чуя или прочета такива изхвърляния, ще се замисля!

Накъде съм тръгнал, аджеба с такива, които не знаят какво говорят?!

Хубава вечер, Ангеле!

Благодаря приятелю- дивотиите по наш адрес са измислени с няколко цели,а една от тях е да бъдат отБългарени "македонците" и да бъдат отвратени от майчината си кръв,за да бъде подарена земята им на суданско-индуските гърци!
цитирай
27. shtaparov - Но си мисля, че Аце Македонски ...
07.05.2021 04:34
nikikm написа:
Но си мисля,че Аце Македонски на друг език е говорил на армията си и войниците му не са били гърци в огромната си част.Но се е гърчеел. И жалко,че Делчев се е отказал от помощта на България в борбата си и е бил твърдо за автономия.Грешка е било и се вижда по-късно,когато започват опитите за посръбчване и погърчванЗдравей приятелюе на населението в Македония.Зад сърбите и андартите, стоят Сърбия и Гърция.Сега берем горчиви плодове. но не съм изчерпателен,може и да греша,мое мнение само. Браво за труда ти!

Здравей приятелю- сега се оказва,че зад Гоце и Даме е стояла България и макар документите за това да са изчезнали в 1944 г.,нещичко все пак е останало някъде и предстои да ни го покажат :)
цитирай
28. shtaparov - Какво можем да предложим на братята ...
07.05.2021 04:43
dobrodan написа:
Какво можем да предложим на братята си от Македония?
Български лични карти ли?
С какво да ги привлечем днес и сега?
С нищо.
Така или иначе ще направят каквото са решили.
Ако някой иска да се самоубие, рано или късно ще го стори.
Било каквото било. Остава само споменът и кръвта, с която е писан.
Жалко.

А защо трябва да го обръщаме на търговия с националните ни чувства- ако те са си загубили достойнството,ние нямаме ли от него? Формално погледнато може да си прав,но те не са превърнати в "македонци" чрез покупка на съвестта им- с куршум и тояга са превърнати! Затова те рано или късно ще трябва да изживеят своя катарзис като "върнат" куршума и тоягата на насилниците,които се гавреха с националните им чувства което означава,че с покупко-продажба изобщо няма да стане! Затова ние трябва рано или късно да им предложим оръжие,приятелско рамо и жива сила.която да им помага да се изчистят от паразитите,които ги унищожават- това е!
цитирай
29. shtaparov - Много Истина има в написаното от ...
07.05.2021 04:49
batogo написа:
Много Истина има в написаното от теб, което ти прави чест!

Поздрав и за теб,приятелю Огняне!
цитирай
30. shtaparov - 16. nikikm - Хубаво и навреме! ...
07.05.2021 04:53
leonleonovpom2 написа:
16. nikikm - Хубаво и навреме!
04.05 21:42
Но си мисля,че Аце Македонски на друг език е говорил на армията си и войниците му не са били гърци в огромната си част.Но се е гърчеел. И жалко,че Делчев се е отказал от помощта на България в борбата си и е бил твърдо за автономия.Грешка е било и се вижда по-късно,когато започват опитите за посръбчване и погърчване на населението в Македония.Зад сърбите и андартите, стоят Сърбия и Гърция.Сега берем горчиви плодове. но не съм изчерпателен,може и да греша,мое мнение само. Браво за труда ти!
цитирай

Той просто се приспособява към Европейската тенденция
Турската империя да се крепи изкуствено, като равновесен център за Европа! От нея да се къса по парче Затова е и за самостоятелна Македония Знае добре, как са реагирали сърби и гърци на Санстефанска Балгария С делегации до Петербург, да убеждават царя ,че греши!? Че Българите са неблагодарно племе и утре ще се отметнат и ще тръгнат срещу благодетеля си
Царят започва да се колебае и вместо да насрочи веднага конференцията, за която има уверенията от Бисмарк,че ще го подкрепи и е готов с организацията й, също има подкрепа от Италия, Франция и почти пълна от Австро- Унгария, тръгва да търси съгласие от Англия, която е единственият колебаещ се Тя това и чака, за да прояви претенциите си и несъгласието си с проекта!
Затова Гоце търси удобният вариант- автономия и после- Съединението !Практиката е доказала, че той минава! Точно Англия подкрепя Съединението и благодарение на нея и показания след това героизъм на Българите, то е факт!

На мен ми се струва,че тия гръцки и сръбски делегации до Петербург са били предварително подучени от царя,за да си търси оправдания за извършените безброй глупости срещу нас след това! Ако той им бе "ръжнал" както обичайно с нас е правел,те щяха да се върнат с подвити опашки но не- крадците били привилегировани в сравнение с нас и тяхната дума се чувала,а гОркия плач на нашите сънародници в "Македония" е бил тъпа досада за тоя варварски "цар"!
цитирай
31. shtaparov - трябва да развиваме "подх...
07.05.2021 05:07
dobrodan написа:
трябва да развиваме "подходящи" тези, според теб, за да пасне историята ни с тази на македонците?
Не е ли по-простичко македонците също да знаят истината за себе си?
Като например едно клипче, което съм пускал преди време.

https://www.youtube/watch?v=PlV3MDgaP9I

Открийте седемте разлики, колеги.
Този клип може спокойно да прати автохтонските претенции И НА МАКЕДОНЦИТЕ точно на кучето под опашката.
Прав ли съм?
Намират се и още.

Клипчето не е лошо: лошо е само това,че официалните власти в Русия та и в Англия още подкрепят крадците- не подкрепят техните жертви!
цитирай
32. shtaparov - Защо подходящи тези! Истината!...
07.05.2021 05:17
leonleonovpom2 написа:
Защо подходящи тези! Истината!
Защо например Самуил ще е македонски цар, след като има петрографски паметници и е написано ,че той, Самуил е Български цар!?
Не знам, що за притеснение е ,че може да сме с местен произход
Никой не е с местен произход погледнато в дълбочина-към античността Днешни французи, англичани, са били на наши земи Италианците ,според " Илиада" са били в Мала Азия-германците в Русия , Гърците в Етиопия, независимо дали в Мала Азия или в Африка, Евреите -в Етиопия, Судан и Египет.....
А всички произхождат от Адам и Ева
Аз твърдя ,че Аспаруховите Българи идват от Европа и във втори век също са били в Европа- а не Гоби!Служили са в корпуса на Хадриан в Каледония- Шотландия ..
Че са дали началото на останалите славянски държави -Писменост, език също Че славяни идва от слово, не е етносно понятие Наложило се е като етносно за сметка на Българите ,когато нямат държава
Не е ли приспособено името словени в старата Българска литература на славяни?
Словени са Българите, занимаващи се с писаното слово
В Мадридската катедрала, на витража на тавана и има една дума, различаваща човека от животните Тя е третата по големина в света-катедралата И тази дума е изписана на всички водещи езици тогава, когато е строена
Дума ! Членоразделната реч е благодарене на нея
В указателя са посочени езиците, на които е написана Отчетливо се вижда на Български- СЛОВО Преди да се прегърне от руснаците ,е била Българска думата Оттам- словени!
Може да има персийско влияние в езика ни, над 500 думи са с такъв корен като кюфте, кебап, кебапче, паша Живели сме в близост с тях
Турците са млад народ Езиково зависими са от стари народи Връзката е обратна Те взимат от старите народи, а не обратното
Ще дам пример, който някои не проумяват ,затова упорито го повтарям, заради неразбирането им
Официално кашкавал идва в Българския от качокавалло през румънския? Официално у нас
Италианците обаче отричат качокавало и кашкавал да са един и същ продукт Нямат нищо общо и е така! Кашкавал се произвежда на нашите земи от памтивека Румънският е млад език, започнал да се формира от 17- ти век Тези" румънци" са говорили Български Не знам някакво старо,паралелно наименование на кашкавала, все пак до 17- ти век трябва да е наричан някак си Това не е ли подозрително, античен продукт да няма име-местно?
А тайната на името му се крие в самото име, без да се напряга човек за смешни гимнастики
Кашката, от която се прави кашкавала се валя-тепа на староБългарски Да се изгони именно въздухът от нея Въздух в кашкавала го прави негоден
И обратно-качокавалло високото качество при него се гарантира от дупките в продукта Тези, които бракуват нашия кашкавал И името означава сирене на кон! Да слагали са го на качета, като сирене и са го разнасяли на коне за продажба----

Абсолютно прав си приятелю- истинската дума,засвидетелствана в стари документи макар и със спорна автентичност е СЛОВЕНИ,а тя идва от СЛОВО- не идва от "слава" по никакъв начин,щото в 120 години по-стари от нея артефакти Българската дума СЛАВА си е написана ясно и не е имало нужда да бъде преправяна в 14-ти век на СЛОВО,та да може днешни пишман "историци" с пот на челото да "доказват",че думата СЛОВО всъщност е "СЛАВА"! :)
цитирай
33. kolevdobri - При съвременната пропаганда, истината няма значение...
12.05.2021 14:48
Нека да приемаме фактите и да не се опитваме да променяме мисленето на северо-македонците. Истината няма никакво значение за тях. Имаме някакви условия - заповядайте. Те си искат своята идентичност, на всяка цена, дори и лъжовна. Много пъти съм писал в свои статии за вярата, включително и за "тъпата вяра". Това е като религията - не е чел Библията, ама вярва. Просто му харесва и вярва. Може да е тъпо, но е факт. Същото е и със северомакедонците. Давам ви още един пример - все едно е да кажете на докторите, че са си изгубили времето да учат грешни неща и заради това населението е болно. Кой ще си признае, че си е изгубил десетилетия от живота, вървейки по грешен път. Затова, нека да не влизаме в излишни емоционални изказвания. Те няма да признаят нашата теза. Ние няма да признаем тяхната. Всичко в този свят е пропаганда.
цитирай
34. shtaparov - Не става така приятелю
16.05.2021 12:34
kolevdobri написа:
Нека да приемаме фактите и да не се опитваме да променяме мисленето на северо-македонците. Истината няма никакво значение за тях. Имаме някакви условия - заповядайте. Те си искат своята идентичност, на всяка цена, дори и лъжовна. Много пъти съм писал в свои статии за вярата, включително и за "тъпата вяра". Това е като религията - не е чел Библията, ама вярва. Просто му харесва и вярва. Може да е тъпо, но е факт. Същото е и със северомакедонците. Давам ви още един пример - все едно е да кажете на докторите, че са си изгубили времето да учат грешни неща и заради това населението е болно. Кой ще си признае, че си е изгубил десетилетия от живота, вървейки по грешен път. Затова, нека да не влизаме в излишни емоционални изказвания. Те няма да признаят нашата теза. Ние няма да признаем тяхната. Всичко в този свят е пропаганда.

Нека не забравяме и правото на силния! В 1944 г. победителите решиха със сила да насадят турко-маймунска идентичност у "македонците",и го направиха благодарение на силата! Днес ние сме силните и със сила ще ги накараме да признаят истината за начина,по който бяха помакедончени! После нека се смятат за каквито искат- нека напишат истината за помакедончването в своите учебници,тогава ще видиш за кого работи пропагандата и защо всичко това има смисъл!
цитирай
35. kolevdobri - Живях там години наред...
26.06.2021 14:57
shtaparov написа:
kolevdobri написа:
Нека да приемаме фактите и да не се опитваме да променяме мисленето на северо-македонците. Истината няма никакво значение за тях. Имаме някакви условия - заповядайте. Те си искат своята идентичност, на всяка цена, дори и лъжовна. Много пъти съм писал в свои статии за вярата, включително и за "тъпата вяра". Това е като религията - не е чел Библията, ама вярва. Просто му харесва и вярва. Може да е тъпо, но е факт. Същото е и със северомакедонците. Давам ви още един пример - все едно е да кажете на докторите, че са си изгубили времето да учат грешни неща и заради това населението е болно. Кой ще си признае, че си е изгубил десетилетия от живота, вървейки по грешен път. Затова, нека да не влизаме в излишни емоционални изказвания. Те няма да признаят нашата теза. Ние няма да признаем тяхната. Всичко в този свят е пропаганда.

Нека не забравяме и правото на силния! В 1944 г. победителите решиха със сила да насадят турко-маймунска идентичност у "македонците",и го направиха благодарение на силата! Днес ние сме силните и със сила ще ги накараме да признаят истината за начина,по който бяха помакедончени! После нека се смятат за каквито искат- нека напишат истината за помакедончването в своите учебници,тогава ще видиш за кого работи пропагандата и защо всичко това има смисъл!

...и така. Сръбската пропаганда е явно по-добра от българската. Резултатът е налице. И още нещо - в Югославия се живееше по-добре, отколкото в България. Как ще накараш тези хора да се пишат за българи, като България не беше и все още не е атрактивна за тях? Всичко е икономика. Вземат паспортите и бягат в Германия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4817245
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136745
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи