Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2022 16:20 - Нацики ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1359 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 28.08.2022 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                 НАСТОЯЩИЕ
                                              НАРКОМАНЧИК
                                                    НАЦИЦКА

                      image                                 
                 

                               image

                image

                        image

  image
                                                         ... 



Гласувай:
11



1. getmans1 - КУРАТОРЪТ; АКО ИЗОБРАЖЕНИЯТА ...
28.08.2022 16:40
КУРАТОРЪТ;

АКО ИЗОБРАЖЕНИЯТА НЕ ВИ ХАРЕСВАТ ПРОБЛЕМА СИ Е ЛИЧНО ВАШ...

Пари не връщаме, защото не сме ви взели.
цитирай
2. hater - На снимките виждаме млад и симпа...
28.08.2022 17:26
На снимките виждаме млад и симпатичен мъж, който има деца и жена. Той е готин пич и човек.
Сравнете го с вонящия дърт плъх путлер, който няма жена, а някаква метреса, а дъщеря му е избягала от него. Той не е човек, а плъх.
Хората обичат човека Зеленски, путинските плъхове обичат плъха путлер.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Тоже он
28.08.2022 18:34
https://youtu/oua0Puihrkc
https://youtu/ArH6ydowBKU
цитирай
4. hater - Не се отварят тия линкове.
28.08.2022 18:57
vencivaleri1951 написа:
https://youtu/oua0Puihrkc
https://youtu/ArH6ydowBKU



Но появата на един от най-яростно мразещите Зеленски потребител, заедно с други путинолизачи като говедаров, ванката, мисана, стоенчо, малоумната раса, стоенчо, ив, бай Марин и вся остальная сволочь ме насочват към извода, че всички путиноиди до един мразят до смърт Зеленски. Защото Русия го мрази, а посочените са. русороби.
И на мен не ми е симпатичен особено, но важно е символното значение.
Зеленски като символ на Човешкото срещу Дявола Путин.
цитирай
5. getmans1 - Всеки сам си „преценя, да ли да мисли с главата си ...или да е ПАПАГАЛ..
28.08.2022 19:04
hater написа:
На снимките виждаме млад и симпатичен мъж, който има деца и жена. Той е готин пич и човек.
Сравнете го с вонящия дърт плъх путлер, който няма жена, а някаква метреса, а дъщеря му е избягала от него. Той не е човек, а плъх.
Хората обичат човека Зеленски, путинските плъхове обичат плъха путлер.

цитирай
6. getmans1 - АМА, ТИ СЕРИОЗНО ЛИ ТИЯ НЕЩА ГИ ПР...
28.08.2022 19:28
АМА, ТИ СЕРИОЗНО ЛИ ТИЯ НЕЩА ГИ ПРЕДЛАГАШ КАТО ДОВОДИ, ... Ега си, нямам думи

vencivaleri1951 написа:
Тоже он
https://youtu.com/oua0Puihrkc


... И какво срамно видя в това шоу ... ти сигурно не си бил на такива места ...

vencivaleri1951 написа:
Тоже он
https://youtu.com/ArH6ydowBKU


... Това съм го гледал по украинският канал FREEDON „на живо„ ... От времето когато беше най-напечено около Киев ... И СИ ИМАМ СЪВСЕМ НОРМАЛНОТО ОБЯСНЕНИЕ ... Не чакам някой да ми го обяснява..

Еба си и доводите ... МИХАЛОФФФФщината яко се е загнездила в главата ти ...
цитирай
7. getmans1 - ПОЛЗВАЙ ПОМОЩ ОТ ком.6 . НЕ Е ПИСАН ОТ ... папагал
28.08.2022 19:30
hater написа:
vencivaleri1951 написа:
https://youtu/oua0Puihrkc
https://youtu/ArH6ydowBKU


... ВТОРИЯТ КЛИП Е ОТ ВРЕМЕТО КОГАТО ГРУ-то И ТИК -ТОК СПЕЦНАЗ „АХАМАТ - СИЛА, УНИТАЗ - КЕФ„ търсеха Зеленски под дърво и камък да го .... таковат на Путин - голям майтап ти казвам :):):)
Но появата на един от най-яростно мразещите Зеленски потребител, заедно с други путинолизачи като говедаров, ванката, мисана, стоенчо, малоумната раса, стоенчо, ив, бай Марин и вся остальная сволочь ме насочват към извода, че всички путиноиди до един мразят до смърт Зеленски. Защото Русия го мрази, а посочените са. русороби.
И на мен не ми е симпатичен особено, но важно е символното значение.
Зеленски като символ на Човешкото срещу Дявола Путин.


...... ВТОРИЯТ КЛИП Е ОТ ВРЕМЕТО КОГАТО ГРУ-то И ТИК -ТОК СПЕЦНАЗ „АХАМАТ - СИЛА, УНИТАЗ - КЕФ„ търсеха Зеленски под дърво и камък да го .... таковат на Путин - голям майтап ти казвам :):):)
цитирай
8. fun1001 - ... много красиви хубав постинг Това е бъдещето и реалността Намекът, е безспорен
28.08.2022 19:43
така, са го решили, Великите режисьори
Венци, стига се излага
номер 2/ полигор,е абсолютно прав

Путин е аут от 7 г.. и затова там няма Нито жена нито деца нито внуци
Нито дом ..нито нещо
просто този герой.. умря)

Телевизионната сапунка, която ви пускаха 20 год. излезе, пълен блъф ,лъжа и сапунен мехур
кой, още не го разбрал.
Ти си, интелигентен човек... замисли се надълбоко
цитирай
9. vencivaleri1951 - Лично аз не бих гледал подобно изпълнение/в Слуга на народа е върхът например/
29.08.2022 00:18
но не за това подадох този клип. За мен изпълнението на скеча, както и действията му като президент са индентични-плейбек със смъкнати гащи.
Колкото до това , че злоупотребява с дрога, това е тема още от предизборната му кампания Гетьо, покрай жена ми бях станал бърза помощ на нейни деца и ученици с които работеше. С часове съм я чакал пред домовете им. Аз не влизах-не можех да гледам и много и се нервех , че взима толкова присърце ситуациите за разлика от родителите. Казвам това , да уточня, че съпругата и като професия и като практика е абсолютно наясно със симптоматиката при лица употребяващи дрога.
нямаше война, не беше президент, даваше го почти русофил, когато жена ми каза , че този човек употребява кока-лигавицата изсъхва и дразни-рефлективно смъркаш , преглъщаш, защото получаваш задна хрема.
Тогава снаха ми беше съгласна , защото стоеше зад Порошенко.
През пролетта се скараха, когато жена ми каза, че вече не само злоупотребява , но е и силно зависим-пристрастен. Не спори с мен, не съм важен. Ако искаш да знаеш за себе си, поговори с някой познат лекар и нека той каже мнението си.
Умора, напрежение и т н и това го има. Лекарите понякога предозират, бъркат лечението. Припомни си Бай Тошо, как го бяха предозирали на конгреса на профсъюзите. Подготвили го бяха за Полша, но той на своя глава решава да мине през конгреса, че и да се изкаже. Стана каквото стана-резил
Длучаят обаче тук , а и други клипове не е такъв. Той от години е така-явно е почнал като артист-напрекнати праграми, турнета и т н Много артисти се оправят с психотропни вещества-било по лекарско предписание, било сами Някои се контролират, някои затъват
цитирай
10. getmans1 - Е, ЩОМ ЖЕНАТИ И СНАХА ТИ КАЗВАТ ... какво може да каже един прост Делиорман освен ... ОВА Е ДОВОД, дагойба... :):):)
29.08.2022 00:44
vencivaleri1951 написа:
но не за това подадох този клип. За мен изпълнението на скеча, както и действията му като президент са индентични-плейбек със смъкнати гащи.
Колкото до това , че злоупотребява с дрога, това е тема още от предизборната му кампания Гетьо, покрай жена ми бях станал бърза помощ на нейни деца и ученици с които работеше. С часове съм я чакал пред домовете им. Аз не влизах-не можех да гледам и много и се нервех , че взима толкова присърце ситуациите за разлика от родителите. Казвам това , да уточня, че съпругата и като професия и като практика е абсолютно наясно със симптоматиката при лица употребяващи дрога.
нямаше война, не беше президент, даваше го почти русофил, когато жена ми каза , че този човек употребява кока-лигавицата изсъхва и дразни-рефлективно смъркаш , преглъщаш, защото получаваш задна хрема.
Тогава снаха ми беше съгласна , защото стоеше зад Порошенко.
През пролетта се скараха, когато жена ми каза, че вече не само злоупотребява , но е и силно зависим-пристрастен. Не спори с мен, не съм важен. Ако искаш да знаеш за себе си, поговори с някой познат лекар и нека той каже мнението си.
Умора, напрежение и т н и това го има. Лекарите понякога предозират, бъркат лечението. Припомни си Бай Тошо, как го бяха предозирали на конгреса на профсъюзите. Подготвили го бяха за Полша, но той на своя глава решава да мине през конгреса, че и да се изкаже. Стана каквото стана-резил
Длучаят обаче тук , а и други клипове не е такъв. Той от години е така-явно е почнал като артист-напрекнати праграми, турнета и т н Много артисти се оправят с психотропни вещества-било по лекарско предписание, било сами Някои се контролират, някои затъват

цитирай
11. morskipesni - Хубав, хубав е Наполеончик
29.08.2022 11:15
прозвищата му обаче много лошави, то не бе Кокаинчик (видели там снимчица с масур и прашец) не бе Марихуанчик-Зеленотравчик (друг масур, кадящ), к'во ли не киризят из фейса и не ломотят за такъф 'убаф нацик!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6138806
Постинги: 2776
Коментари: 26678
Гласове: 9695
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930