Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2022 23:00 - Наръчник и опорни точки на блоговия агитатор спрямо Русия
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4161 Коментари: 22 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 -Никой не емигрира в Русия , всички емигрерат на Запад
Неистина! "Фуфло"!  Русия приема/законно/ около 15млн емигранти, издава им работни визи и болшинството от тях се устровйт на работа. Нетно/брой емигранти/ Русия стои на трето място в света след САЩ и Германия, а премерено спрямо населението стои на второ място след германия
- Каква руска техника имаш в дома си?
Спекула с истината
Внушението е, че Русия не произвежда достатъчно качествена бяла и черна техника и затова не я купуваме.
Когато ви попитат, попитайте и вие. - А в дома си имате ли Канадска, Австралийска, Бразилска техника?Въпросните страни не са ли с развити икономики,  не произвеждат ли качествена техника? Веднага ще ти кажат нещо от сората"Защо биете негрите", че си тъп и платен руски трол, че не си добре с правописа. На въпросът няма да отговорят-повечето от пропагандистите и не знаят как да отговорят.
Руснаците си произвеждат сравнително добра техника, във всеки случай не по лоша
от репликите на наистина известни и уважавани фирми. Реплики , произведени в редица развиващи се страни, каквито ние в болшинството купуваме. /И ако вземем за пример 
маратонките на известен пропагандист, то нали не смятате, че Адидас произведени в Китай, Тайланд, Турция , са близки по качество с тези произведени в Германия. Ако не четете какво купувате, скоро по миризмата ще разберете какво сте купили./
Българският пазар бе приучен кйм съветската техника, тя си имаше своите недостатъци, но имаше и своите преимущества- цена и отсъствие на капризността на западната техника. В големите градове ОК, но в по малките селища , особено селата, където напрежението е силно променлива величина западната техника се съсипва, дори и с токоизправители Тоест има достатъчно пазар за руска техника за дома и ремонтни дейности в дома, но ценово е недостъпна. Сборовете тръгват от 100% нагоре
Тоест Хладилник, пералня , телевизор, кола стават непродаваеми  За котле  на което цената в долари бе окол 200 лв/26 киловата/, ако бях платил сборовете както трябва, щеше да ми излезе около 2 хиляди лева-не сега говорим за времето на Иван Костов-не помня неговата заплата дали беше такава? Немско котле, при това от ламарина, а не чугунено струваше в строителните маркети около 1400 лв-18 киловата. Под 2000 лева ми излезе цялата инсталация
Така нещата стоят и с колите, и с хайвера  и с пелмените.
И когато мен ме попитат с тези опорки, отговорът е-не съм толкова богат да си позволя 
руски стоки
За сведение: Знаете ли , че България имаше единствена от соц лагера  преимуществото 
да изнася за СССР стоки със сборове еднакви с тези на развиващите и гладуващи страни, а ние развивахме ядрена енергетика, летяхме в Космоса и произвеждахме апаратура за космически изследвания, правехме ЕИМ, компютри-приети бяха в цял свят лентовите и дисковите ни носители на информация, произвеждахме почти два пъти повече селскостопранска продукция от нуждите ни -каква гладуваща и каква развиваща се страна бяхме, а и като жизнен стандарт и благополучие бяхме винаги в първите 30 стани-кога под 30 място, кога над 30то.
През 92ра година бе нанесен непоправим удар върху икономиката ни
-Ликвидационни съвети и РМД та ликвидираха семпла , но икономика , хранеща 9 млн българи
-Отказ от митническите споразумения със СССР, съответно наследника му Русия, приемайки безусловно митническата политика на ЕС.
Тоест руските стоки станаха непродаваеми в България, а след реципрочния отговор и българските в Русия. В резултат на това виждаме когато пътуваме скелетите на пострлоени с много труд и лишения , български предприятия и буренясала и напукана земя Напомням , че нуждаещите се от напояване култури, бяха около 90 % под вода
Напоителната система бе разграбена и продадена на безценица от  в съседни нам страни. В резултат суша през лятото по полята и наводнения и смърт на животни и хора в селищата пролет и есен
Знам , че съм тъп трол, гаден русофил, но знам че години наред съм си вграждал сянкато в това, което вие "копелета" разрушихте




Гласувай:
7



1. petgrig - Колкот дълго
16.12.2022 23:05
толкоз неграмотно и с толкоз лъжи:)
цитирай
2. 1997 - Право пишеш, vencivaleri1951
16.12.2022 23:11
Така е.
цитирай
3. vencivaleri1951 - С правописа ще се съглася
16.12.2022 23:14

Посочи една лъжа анонимнико. Една лъжа само -няма да можеш
petgrig написа:
толкоз неграмотно и с толкоз лъжи:)

цитирай
4. vencivaleri1951 - Ами то е елементарно
16.12.2022 23:22
Взимащ статистическите бюлетини и четеш
-колко работещи, каква продукция, каква част износ, какъв относителен дял към БВП от селско стопансд9тво, производство, строителство, услуги. Днес над 70% е относителният дял на услугите-тоест няма икономика Не напразно сме най-бедната страна, от всякъде ни подритват и ни "четат конско"
А ако се варнем към темата/сборовете/ то в момента в който занулихме сбороветне с ЕС то европейските ни партньори до този момент изтеглиха участието си като производители в България. Пресметнато през покупателната способност траншовете които получаваме от ЕС да далеч по малко от сборовете/данъци, мита, акцизи/ които получавахме от европейските страни. Ние не сме нищо повече от пазар за тях-мизерен , но пазар


1997 написа:
Така е.

цитирай
5. 1997 - Бих добавил, че след присъединяването към "свободния свят" категорично ни казват какво ТРЯБВА да правим
16.12.2022 23:28
и свободата ни е да изберем най- послушното и слугинско към "Свободния свят" правителство
цитирай
6. getmans1 - Може ли аз ... другарю
16.12.2022 23:31
Туй със СБОРОВЕТЕ признавам, че звучи доста ммм ... аФторитетно

Обаче за Фтори път ще те питам, какво ти разбираш под НАПОИТЕЛНА СИСТЕМА и какво точно от нея може да се продаде втора употреба...

И още нещо да те питам, можеш ли да обясниш, как италиански и немски хладилници ГОРЯТ КАТО ФАКЛИ - твое твърдение а твоите внесени от МЛАДА Русия но СССР-ски още си работят безпроблемно ...

Хич няма да те питам за това, кой се отказа от търговските споразумения, ... че направо ще покажа КАК ям доматиту с колците...
цитирай
7. leonleonovpom2 - Венци, не знам за кого говориш, а и не ...
16.12.2022 23:36
Венци, не знам за кого говориш, а и не ме интересува! Говоря принципно и не искам конфликт с никога на пропагандни начала! Защото аз съм бил в производства и знам ,как стоят в тях нещата Тези агитатори да не са от Отечествения фронт, кадри?
Надеждата ни беше икономиката да постигне по- високи върхове! А тя се срина и това боли
"Асенова крепост", гордостта на преработвателната химическа промишленост беше продадена-харизана, на един с прякора циганина А, май не беше прякор!Знам го, а целият висококвалифициран екип на завода напусна, в знак на протест от тази подигравка!Чувал съм от американци високата им оценка за подготвеността на този персонал! Не съм се интересувал повече, въпреки ,че там имам две върхови години- за какво да го правя?
В Европа имаше два завода за аналгин наш и германски Един от първите продадени?-печеливш от всяко отношение, беше той, нашият- на германската фирма Тя го затвори и получи като премия пазарите ни -от тук -до Китай!
Ние правехме акумулаторните кутии за автомобили в соцлагера! Имахме поне пет завода, работещи за износ Защо не правим сега за Германия, Франция ? нали са ни приятели и ни потупват по гърба Такива потупвания ,завършващи с шут в задника, като се обърнеш са ми прекрасно познати , от младежките години още!
Заливахме, буквално с домати и със селскокстопанскиа продукция Европа Сега - внасяме!?Защо? Кого подпомагаме?

Сега , ако някои се радват на статут-хранени хора-имало е такива в Царска Русия и казват ,че на тази база се чувстват прекрасно, смея да твърдя ,че такова чудо едва ли е минавало през ума на нормален човек преди само 33години!!?
цитирай
8. vencivaleri1951 - опричници се наричат, днес грантаджии
17.12.2022 00:09
Всичко е така както казваш А агитаторите са същите-не от ОФ, там бяха възрастни хора, а от Комсомола, партията... Има един където не може да влезе във врата , ако не е с двойно крило-друдно влиза и в страни. Болестно състояние, не е добре даму се смее човек, но той е всеяден-и към храна и към това на кого да се подложи
Преди Научен комунизъм преподаваше, сега антикомунизъм проповяда-пламъкът в очите и тогава и сега еднакъв. Не можех да се видя с майка си от него-все искаше часове, рецензия, редакция...абе да го пробутва човек Не смеех да пусна водата в тоалетната , щеше да се появи и от там ме беше страх
Абе до един от оплаквачките днес на социализма, тогава му бяхя върли фенове. Щом си бил в производството знаеш и колко проблеми е имало. А си отвориш устата, тези днешните антикомунисти като хиени се нахвърлят върху ти.
Живков виждаше накъде отиват нещата и се опита да направи акционерни дружества предприятията-80% от акциите на работещите в даденото предприятие, 20% за хората от бюджетната сфера. Луканов обаче /той беше натоварен и наистина беше грамотен човек, но и кофти човек/ почна да тупа топката х, имитирайки сериозна дейност Събра стопанския актив, направи две, три комисии и с две думи саботира начинанието. Бай Тодор си отиде и ги прокле с Пешо Младенов-не , че му скроиха шапката-той Горби го махна, те помагаха. Прокле ги за това което се случи с икономиката. ликвидатори, РМДта-пладнешки грабеж Всеки , който можеше крадеше по един , или друг начин-другите в канавката , или ебанджийски хляб в чужбина да ядат
И не само , че фармацията я разграбиха, но и изхвърлиха ефтини и ефикасни лекарства. Сега имам проблем од два дни с гърлото и се сещам за котерпина. Стотинки, а днес за два спрея/нос и гърло/ дадох близо 30 лв Абсолютно си прав за всяка твоя написана тук дума. Щеш, не щеш ще влезеш в противоречие. Спомена за акумулатори Можеше да споменеш и за масла, че бяхме като "пушка" тук на Балканите с маслата. Гуми, виднките си бяха на ниво
Акомулаторите останаха и гледай за да вземат бизнеса на братоците от Русе, какъв номер се опитаха да им скроят. Ако непадна Борисов, щяха да ги затворят за нищо. Щото те дръпнаха в разработкии усвояване на батериите за елекромобилите. Способни хора на път бяхме да затрием, щото подали глава над лайната и не си делят бизнеса с "Мутрата"

leonleonovpom2 написа:
Венци, не знам за кого говориш, а и не ме интересува! Говоря принципно и не искам конфликт с никога на пропагандни начала! Защото аз съм бил в производства и знам ,как стоят в тях нещата Тези агитатори да не са от Отечествения фронт, кадри?
Надеждата ни беше икономиката да постигне по- високи върхове! А тя се срина и това боли
"Асенова крепост", гордостта на преработвателната химическа промишленост беше продадена-харизана, на един с прякора циганина А, май не беше прякор!Знам го, а целият висококвалифициран екип на завода напусна, в знак на протест от тази подигравка!Чувал съм от американци високата им оценка за подготвеността на този персонал! Не съм се интересувал повече, въпреки ,че там имам две върхови години- за какво да го правя?
В Европа имаше два завода за аналгин наш и германски Един от първите продадени?-печеливш от всяко отношение, беше той, нашият- на германската фирма Тя го затвори и получи като премия пазарите ни -от тук -до Китай!
Ние правехме акумулаторните кутии за автомобили в соцлагера! Имахме поне пет завода, работещи за износ Защо не правим сега за Германия, Франция ? нали са ни приятели и ни потупват по гърба Такива потупвания ,завършващи с шут в задника, като се обърнеш са ми прекрасно познати , от младежките години още!
Заливахме, буквално с домати и със селскокстопанскиа продукция Европа Сега - внасяме!?Защо? Кого подпомагаме?

Сега , ако някои се радват на статут-хранени хора-имало е такива в Царска Русия и казват ,че на тази база се чувстват прекрасно, смея да твърдя ,че такова чудо едва ли е минавало през ума на нормален човек преди само 33години!!?
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ами обяснявам веднага и мога да покажа
17.12.2022 01:15
Закарах Канди -хладилник и пералня. Хладилникът си отиде веднага, пералнята след година. Бяха работили около година в София Други съселяни бяха опитали да се обърнат в сервиз-гаранционен период. Отрязаха ги заради тока-променливо напрежение, сила ли-не разилам и въобще не съм ходил
Като казах , че мога да покажа. 250 литров ОКА производство 90те е наличен, не го ползвам но работи и мога да демонстрирам Мога да покажа и применението на Кандито-ами като корито за вода на съседа около обора Също мога да демонстрирам
Устройва ли те?
За "Напоителни системи"
Преди се казваше Водно Стопанство и първият му титуляр беше небеизвестния Горуня.Когато аз работхе в Агрострой, шеф му беше инж Кордовски-д-р на науките. Винагититулярът е бил и зам министър Пиша ти го , за да разбереш значението на Водно сторанство за икономиката. Видяхме след като удавиха селото Бисер ли беше, какъв го ръководи-още недипломирал се и крадец Сега анализатор го раздава
Какво има напоителна система. Не знам много, но това което съм видял в наше село ще разкажа ТКЗС то имаше около 200 дка градини. Толкова и царевичак От реката /нишава/ и едно изкуствено езеро с помпи и тръби се довеждаше вода до реката и царевичака. Царевицата стабилно ме покриваше Не я помня с добро, защото дядо беше взел за лично ползване два реда царевица и общо взето аз и братовчед ми ги работехме-фураж за хайванчетата правеше дядо. Вероятно е имало апаратура, която е контролирала кога и по колко да се полива, но не са в час. Това всичко/тръби, помпи , регулатори е било продадено на земеделци от Пирот от ЛС Трябвало да се направи, за да можели да върнат земята в реални граници, а доколкото напоителната система била държавна нямало как да я дадат на хората-продали я и заприходили-цена обо взето съизмерима с тази навторични суровини. Казват, че в Пирот си ползват напоителната система и ни благославят
С Добитъка
ТКЗСто беше успяло да направи две елитни стада от говеда-едното млечно, другото за месо. Най вече продаваха животни за разплод
Ликвидаторите продават фуража, а после започват да привикват хората и според регистрите ,кой с какво влязъл,почват на наследниците да дават животни
Наследниците в голямата си част по градовете, няма какво да правят животните и ги продават на джамбази , специално привикани за тази работа. Бяха унищожени стада за които валута се е плащало. Мама с председателя на ТКСС то/младо момче/ до Мирчо спасов на времето беше ходила-тогава беше завеждащ външния отдел на ЦК Познаваше го , защото бе далечен братовчед на баща ми. / ето ти още една стигма/ Свърши им работа човекът, получиха парите и хората на село години наред работеха да създадат стадата. Изроди ги унищожиха. Бял де и те не видяха-направиха си хубави вили , с гаражи около реката В един ден трите вили на растояние една от друга изгоряха. За голямо съжалени и едно дете си отишло.
Да ти разкажа ли за овцекомплекс за 1,5 млн овце как бе съборен и материалите и съоръженията/някои с валута второ направление/ Около село Дръмща се намираше, и отговорник за обекта пред РК на БКП бях аз. Да ти разкажа ли колко хора работиха на този обект /впрочем много от тях земляци твои/, в какви условия се е строеше, какъв е зимно време климатът там. Помня как на един шофьор му се залепи ръката за дръжката на вратата-дори и разкъсване имало. С превръзка караше няколко дена. В Агросторой отупах близо 6 години. Освен двете поделения в София и Варна, които се занимаваха със жилищно строителство, то нън нсеки окръг имахме СЕП строителноексплотационни предприятия, които се занимаваха със селскостопандско строителство. Това всичко беше унищожено и това беше нарочно Ние днес не можем дневно меню да направим в градовете от български продукти. Ти поне си бил в производството Защо си кривиш душата. Бил си на почит и уважение, добри пари си изкарвал, дом в града и на село си направил. Деца си изучил Дъщеря ти е журналист темата , колонката и е култура си казвал. В полшинството от случаите този тип журналисти не могат да получат жилищен кредит за свестно жилище, ако не докажат други доходи или поръчители. Миналият месец правехме одит със счетоводителката на една фирма. Едно от момичетата в отдела и се върна разплакана от банката-и тя работи и момчето и работи , но имали "глупостта" да направят 3 деца и от банката като смятали и пускат кредит за маломерно жилище. Счетоводителката се опита да и помогне, искаше да и стане поръчител, но ЕГНто и неподходящо-дърта и можело да умре. Разбрах, че управителят на фирмата гарантирал фирмено заема и нещата са ок. В соца имаше много грешки, престъпления дори, но имаше държава. Сега държава няма и ти го знаеш, а отричаш Ей за това ме е яд на теб. Ти си работлив човек и с характер в някои неща човек Помня как се беше вкопал в къщичката на село и че ти правеха чиновници мърсотии Защо отричаш очевидни неща

getmans1 написа:
Туй със СБОРОВЕТЕ признавам, че звучи доста ммм ... аФторитетно

Обаче за Фтори път ще те питам, какво ти разбираш под НАПОИТЕЛНА СИСТЕМА и какво точно от нея може да се продаде втора употреба...

И още нещо да те питам, можеш ли да обясниш, как италиански и немски хладилници ГОРЯТ КАТО ФАКЛИ - твое твърдение а твоите внесени от МЛАДА Русия но СССР-ски още си работят безпроблемно ...

Хич няма да те питам за това, кой се отказа от търговските споразумения, ... че направо ще покажа КАК ям доматиту с колците...

цитирай
10. get - Of 9. vencivaleri1951 - СИЛНИ ДЪРЖАВИ - са тези от диктаторско-тоталитарен тип ?
17.12.2022 09:29
vencivaleri1951 написа:

В соца имаше много грешки, престъпления дори, но имаше държава.
Сега държава няма и ти го знаеш, а отричаш Ей за това ме е яд на теб. Ти си работлив човек и с характер в някои неща човек



- Искаш да кажеш България е била - от вида ТОТАЛИТАРНО-ДИКТАТОРСКА държава ли ?
цитирай
11. vencivaleri1951 - Кога съм казвал, че е друго било
17.12.2022 10:57
То в първи член на сонституцията беше записано, за ръководната роля на БКП.
Тоест ЦК решаваше и свеждае до знание на изпълнителната и законодателната власт
ЦК се ръководеше еднолично, макар не грубо-с кадифени ръкавици. Живков бе умен и добър човек и имахме късмет с него в сравнение с други-болният Брежнев-поснал на автопилот СССР, диктатори от типа на Чаушеско , Еневер Ходжа, дори Хонекер...
Живков не се окървави, дори генерал Анев помилва на втората година от затвора и го назначи за зам генерален на Родопа. Не помилва обаче селския си и чавдарец-генерал и зам шеф на УБО, който бе бракувал и спекулирал с бяла техника предназначена за нуждите на дипломатическия корпус и УБО Към корупцията и кражбите беше непримирим. Двама сина на членове на Поритбюро отидоха в затвора, на косъм бе и зет му Славков по чудо се отърва/не беше си взел хонорара/ , но го изхвърли от БНТ, макар , че онзи беше силен и умен и находчив ръководител.
Грешки допусна да се случат-гигантоманията при някои строежи и разработки на продукти. Престъпление беше възродителния процес. При него се отвори икономиката обаче-имахме далеч по добри и сериозни инвеститори и съдружници от Запад, отколкото днес. Пътувал съм тогава , пътувам и сега и виждам разликата в отношението към нас Ако преди бяхме известни с пророда, спортисти, артисти, инструменталисти, чиста и здрава храна, днес сме мизерабли в очите на света-средище на престъпници и корумпирани политици и държавници. Ивал съм достъп до вшия бюлетин, ти си наясно с разработките днес Едва ли може дапима и капка сравнение относно престъпността тогава и днес През всичкивойни не сме загубили толкова хора и икономика, колкото днес

get написа:
vencivaleri1951 написа:

В соца имаше много грешки, престъпления дори, но имаше държава.
Сега държава няма и ти го знаеш, а отричаш Ей за това ме е яд на теб. Ти си работлив човек и с характер в някои неща човек



- Искаш да кажеш България е била - от вида ТОТАЛИТАРНО-ДИКТАТОРСКА държава ли ?

цитирай
12. 1997 - Ще възразя на "блоговия агитатор"
17.12.2022 12:40
vencivaleri1951 написа:
Престъпление беше възродителния процес.

Възродителният процес беше средство за противодействие на арабския религиозен натиск и наливането на долари за изграждане на враждебно към България съзнание у мюсюлманите.
Първо, от страна на нашата власт е била направена проба с българите- мохамедани и те приели сравнително спокойно преименуването. После същия метод решили да приложат и на турците, но междувременно онези, които плащали доларите си направили също изводи и взели мерки.
Можем да критикуваме начина на провеждане, но не и смисъла. Мюсюлманите били подготвяни да убиват българи, подобно на украинците към руснаците и албанците към македонците и косоварите към сърбите.
Въпреки това, българските турци не стигнали до сериозни терористични действия, а изселилите се имат носталгични спомени за България.
Смятам, че подбуждането на турците за емиграция и мощната медийна вълна в чужбина, както и медийното промиване на мозъци у нас след Десети са враждебна акция.
Аз сам не мога да измисля някаква друга мярка. Факт е, че и македонците не се справиха, а сърбите, както и руснаците опряха до война като крайно средство. Дано поне Русия успее. С Ичкерия, с Осетия успя.
цитирай
13. getmans1 - . . . За "Напоителни систем...
17.12.2022 12:44
vencivaleri1951 написа:
...
За "Напоителни системи"
Преди се казваше Водно Стопанство ...


... В едно си прав, на твоя територия можеш да си пишеш каквито си щеш неща ... моя грешка е, че се намесих в рехалитицията ти, все пак ям доматиту с колците.
цитирай
14. get - До 11. vencivaleri1951 - От време на време, можем води и конструктивен диалог? От което ВЪПРОС?
17.12.2022 19:50
vencivaleri1951 написа:


Кога съм казвал, че е друго било
То в първи член на сонституцията беше записано, за ръководната роля на БКП.
Тоест ЦК решаваше и свеждае до знание на изпълнителната и законодателната власт
ЦК се ръководеше еднолично, макар не грубо-с кадифени ръкавици. Живков бе умен и добър човек и имахме късмет с него в сравнение с други-болният Брежнев-поснал на автопилот СССР, диктатори от типа на Чаушеско , Еневер Ходжа, дори Хонекер...


- Единствено, поради добрият характер на Живков ли - това му попречи да стане завършен диктатор?
Или имаше и нещо друго, което му пречеше?

- Последното ми питане е свързано донякъде и с това - което споменаваш, без да изясниш причините за "бунта" вътре в Партията?
- Следното имам в предвид?

vencivaleri1951 написа:

Живков не се окървави, дори генерал Анев помилва на втората година от затвора и го назначи за зам генерален на Родопа.


Генерал Цв. Анев - лежи общо четири години - но не това е важното. А другото, че те с "Горуня" ("самоубил се" - по официалната версия) - те правят опозиционна фракция - но на каква идейна платформа?

От което вероятно ще можем да си отговорим на ОСНОВНИЯ ВЪПРОС!
Защо Т. Живков не можа да се утвърди като абсолютен диктатор - какво му е попречило? ... едва ли е както казваш " бе умен и добър човек"? Дори да опира и до "характер" - това е субективен фактор, а за мен имаше обективни фактори които пречеха на всеки един "диктатор" от страните сателити на Съветския съюз да добие ЗАВЪРШЕН ВИД?
- Можеш ли сам да се сетиш: Каква бе пречката ... примерно от Чаушеско да излезе едно дуче или от Хоникер един адолф ?
цитирай
15. vencivaleri1951 - Не си прав , дори чисто по човешки
17.12.2022 20:54
Турция е светска държава, а нашите турци са в основата си мирни, трудолюбиви и зостойни хора. Аз работех в Плановиякомитет тогава и отговарях за Бургаска област. Не можеш да си представиш какви драми и трагедии се случваха. А тези хора половин България построиха, в мините и тютюна основно бяха те. Единственото което имаха бе семейство , религия, достойнство. На последните две посегнахме грубо и безсмислено. От там ни тръгна назад

1997 написа:
vencivaleri1951 написа:
Престъпление беше възродителния процес.

Възродителният процес беше средство за противодействие на арабския религиозен натиск и наливането на долари за изграждане на враждебно към България съзнание у мюсюлманите.
Първо, от страна на нашата власт е била направена проба с българите- мохамедани и те приели сравнително спокойно преименуването. После същия метод решили да приложат и на турците, но междувременно онези, които плащали доларите си направили също изводи и взели мерки.
Можем да критикуваме начина на провеждане, но не и смисъла. Мюсюлманите били подготвяни да убиват българи, подобно на украинците към руснаците и албанците към македонците и косоварите към сърбите.
Въпреки това, българските турци не стигнали до сериозни терористични действия, а изселилите се имат носталгични спомени за България.
Смятам, че подбуждането на турците за емиграция и мощната медийна вълна в чужбина, както и медийното промиване на мозъци у нас след Десети са враждебна акция.
Аз сам не мога да измисля някаква друга мярка. Факт е, че и македонците не се справиха, а сърбите, както и руснаците опряха до война като крайно средство. Дано поне Русия успее. С Ичкерия, с Осетия успя.

цитирай
16. vencivaleri1951 - Започваш веднага с конспирациите
17.12.2022 21:08
Аз ли живея в София , или ти. Аз ли съм работил към министерство на земезелието , или ти. казвам второто, защото Горуня е живял тогава в сграда до Министерство на земезелието, аз като секретар на Комсомола в Агрострой отговарях за разширението на същото, новата част-комсомолски обект и следи по фасадата още личаха, не знам дали не се виждат и днес Открил е огън той, отвърнали са , после се е самоубил. Предпочел е смъртта, вместо да ходи по следствие, съд и затвор . Професор Диновска, приятелката на Горуня и колега на мама/тогава гл асистент и съпартизанка на Горуня е видяла тялото-един изстрел в сърцето. В Бюлетина на ЦК е описана престрелката, че е стреляно на поражение по него-тоест никой не крие нищо Мога да кажа какво направиха колегите ти с проф Диновска. Издействаха и освобождаването от АОНСУ и бе "възворена МЕИ" където не можеше да изпълни хорариума си. Жената отиде в Мозамбик да преподава и го прави две години и нещо Кубадински води делегация там и разбира, че Диновска работи като даскалица там , чрез Техноимепекс. Говори с нея, тя му разказва за патилата си и той като се върнал разказал на живков. Да ти кажа ли какво Живков прави с колегите ти-без пагони и без пенсия и с "вълчи паспорт" в зъбите. Нямаше охранители тогава - общи работници блъскали.
За Анев-него го познавах от малък Заради него баща ми го засилиха военно аташе.
Казал някъде - Той" гимназистът" ми думаше, да не говоря глупости, че ще ми се изредят циганиет в тюрмата, ама де глава да го слуша
Генерал недялков /нач ГПУ/ провежда разговор с баща ми, но той му казва, че ако за миг е предполагал , че му говори неща от действителността, ако ми е батко, щях да го бия и вържа. Знаеш Анев, той е добър , но глупав човек То и за това не мръдна от комендат, въпреки актива който има. И военното училище по кратката процедура , и в академията го пробутаха Как ти виждаш нещата-от Горна Баня да тръгнат танкове без заповед към центъра Че на Бъкстон, Княжево и няма да ги има. Ако аз съм участник, ти не си ли наясно , че "Георги кирков" мога да го стопя за секунди. Знам, какво ще ми кажеш, че не е имал допуск до канцеларията ми в ГКП И ти нямаш допуск, но си идвал Пийнахме с него, както и с теб сме го правили. Мислех, че е направил главата и говори глупости.
И баща ми стана аташе, вместо да поеме корпуса, както се очертаваше.

За Живков-продължавам да твърдя, че беше земен и добър човек. Генералният секретар има такава власт, каквато абсолютни монарси не са имали. Бъркал е не един път, но никога не е злоупотребявал с властта която има. Единствената къща която остави не е на негов терен , а е суперфикция-броил е 12 хиляди лева за право на строеж. Имаше забрана да се купува в Бояна терени за жилищно строителство, и той не нарушава закона Вярваш ли , че някой кмет щеше да откаже Нали Муравей съди него, а после наследниците да отчужди имота, но загуби на всички инстанции. Факт е обаче, че в двора повече пейка не можеш да направиш, тераса на дома да изведеш без разрешение.
Живков никого от конкуренти иопоненти не е обидил, не е направил нещо лошо. На два пленума съм бил като зрител/от министерствата пращаха по млади , като фон/ и на двата пленума го критикуваха -Трънски направо го "дра" Да му посегна?
Червенков, Югов, Чанков...и тримата в един момент са му искали главата. Той с пръст не ги пипна-Винаги индексирани пенсии, обслужващ персонал, персонална кола , почивка в станциите на МС и ЦК
Горуня ако беше се предал щее да го обвинят в по лек състав, защото Анев го съди вонен съд-той боледува по време на делото, разследването се проточи-бяха разпитвани много свидетели от бригадата... Ефективно по малко от две години е лежал при присъда от 12. По важното е, че след уволнението дослужва до пенсия като зам генерален на Родопа
Всички екстри, без работа да пипне-не че не иска-не може А този е искал да направи преврат При преврат знаем какво се случва с титуляра обикновено
get написа:
vencivaleri1951 написа:


Кога съм казвал, че е друго било
То в първи член на сонституцията беше записано, за ръководната роля на БКП.
Тоест ЦК решаваше и свеждае до знание на изпълнителната и законодателната власт
ЦК се ръководеше еднолично, макар не грубо-с кадифени ръкавици. Живков бе умен и добър човек и имахме късмет с него в сравнение с други-болният Брежнев-поснал на автопилот СССР, диктатори от типа на Чаушеско , Еневер Ходжа, дори Хонекер...


- Единствено, поради добрият характер на Живков ли - това му попречи да стане завършен диктатор?
Или имаше и нещо друго, което му пречеше?

- Последното ми питане е свързано донякъде и с това - което споменаваш, без да изясниш причините за "бунта" вътре в Партията?
- Следното имам в предвид?

vencivaleri1951 написа:

Живков не се окървави, дори генерал Анев помилва на втората година от затвора и го назначи за зам генерален на Родопа.


Генерал Цв. Анев - лежи общо четири години - но не това е важното. А другото, че те с "Горуня" ("самоубил се" - по официалната версия) - те правят опозиционна фракция - но на каква идейна платформа?

От което вероятно ще можем да си отговорим на ОСНОВНИЯ ВЪПРОС!
Защо Т. Живков не можа да се утвърди като абсолютен диктатор - какво му е попречило? ... едва ли е както казваш " бе умен и добър човек"? Дори да опира и до "характер" - това е субективен фактор, а за мен имаше обективни фактори които пречеха на всеки един "диктатор" от страните сателити на Съветския съюз да добие ЗАВЪРШЕН ВИД?
- Можеш ли сам да се сетиш: Каква бе пречката ... примерно от Чаушеско да излезе едно дуче или от Хоникер един адолф ?

цитирай
17. 1997 - Не възразявам. Писах, че нямам решение.
17.12.2022 21:49
vencivaleri1951 написа:
Не си прав , дори чисто по човешки.
Турция е светска държава, а нашите турци са в основата си мирни, трудолюбиви и зостойни хора.

Пък и не смятам, че светска Турция е в дъното на насъскването на българските турци, на албанците, косоварите, чеченците, идилците и пр. Част от играта в България- да.
Случайно да знаеш някоя държава да се е справила успешно с въоръжавани националистични или религиозни фанатици? Сещам се за Чечня. Но го постига след сериозна война. Украйна тоже.
Има ли идея за друго и интелигентно решение?
цитирай
18. get - До 16. vencivaleri1951 - В кое си прав и - в кое, Не?!
18.12.2022 11:12
vencivaleri1951 написа:

1. Единствената къща която остави не е на негов терен , а е суперфикция

2. Ефективно по малко от две години е лежал при присъда от 12.

3. Генералният секретар има такава власт, каквато абсолютни монарси не са имали.

Прав си по горе-изброените + коментарНи бележки?

1. забележка относно правилност в изписването - суперФиция, без "К"!
2. От ДВАНАДЕСЕТ ГОДИНИ ЛИШАВАНЕ ОТ СВОБОДА - е излежал четери години общо.
3 . генералните секретари от сателитните социалистически държава - НЯМАХА абсолютната власт от което не можеха да станат АВТО-КРАТОРИ!

- Ако ми/СИ отговориш - Защо?
Първо: ще докажеш, че си чел генералното произведение на М. Джилас, за което Тито го прати в затвора.
Второ: Ще покажеш познаване на политическата обстановка по време на Леонид Брежнев - и доколко и с какъв суверенитет разполагаха, държавите от "лагера" респективно и "генералните-секретари" на придружествените КПСС управляващи в тези държави Партии?!
- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ: На база КАКВО възниква КОНФЛИКТА между Тито - Сталин.
- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ: Какво се явяваше ГРУПАТА НА ГОРУНЯ - в централното ръководство на УПРАВЛЯВАЩАТА Българска комунистическа партия в него момент ?!
- От което ГОРУНЯ(Иван Тодоров)-АНЕВ(Цвятко)-КРЪСТЕВ(Цоло)-ПАНЧЕВСКИ(армейски-генерал) - Поддръжници на КАКВО СЕ ЯВЯВАХА в ЦК на БКП? ... и поради което НЯМАШЕ КАК СЛУЖБИТЕ в които НЕ СЪМ РАБОТИЛ - да не им скроят активни мероприятия за ТЯХНОТО ИЗОЛИРАНЕ - а в краен случай дори физическо ликвидиране !!?

- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ НА ОСНОВНИЯ ВЪПРОС ?
Защо всеки един ПЪРВИ ДЪРЖАВЕН И ПОЛИТИЧЕСКИ ГЛАВА в бившите социалистически страни - имаше наглед АБСОЛЮТНИ ВЛАСТОВИ РЕСУРСИ - но - НЕ МОЖЕШЕ ВЪПРЕКИ ТОВА ДА СТАНЕ - ДИКТАТОР ОТ ЗАВЪРШЕН ВИД ... или казано по друг начин АВТОКРАТОР !?

П.П.
И недей ДА УБИВАШ по детски наивните ИЛЮЗИИ на "опонента" си подписващ се като номер "1997" :))) ... та нали на такива СБЪРКАНИ ГЛАВИ се гради и ще се гради бъдещето на "столетницата" :))) !!
цитирай
19. krisssbg - Ало Рашкее
19.12.2022 21:08
заводите ни ги разпарчатяваха и ги продаваха същите тия хора които 45 години лъжеха в каква хубава държава живеем ,как всичко е цветя и рози и колко много бил направил за нас големия Руски брат. Елиът на нацията ни е бил избит след 9.11.1944г. ясно ли ти е душице жалка

цитирай
20. vencivaleri1951 - Кой елит бе съден след 9ти септември?
23.12.2022 04:07
Елит, който ни вкара в три войни за 25 години, направи кървав преврат на 9ти юни, изби без съд и присъда политици, министри, премиер . Който изби интелектуалци, каквато никога повече няма да имаме в едно и също време. На тези окървавени и крадливи същества ли казваш елит?
Впрочем за сведение Бомбардировките на англоезичните над София вземат над 4000 жертви-цивилни граждани. Това е цифра значително по висока от изпълнените смъртни присъди от извънредния съд -наречен още Народен съд 4000 души е съизмеримо число с всички жертви които дават противниците на съпротивата у нас-включвайки сражения, екзекуции без съд и т н Разбираш ли , глупаво човече Две бомбардировки само са съизмерими със загиналите в името на царя и Райха.
И тази цифра е реална и документирана с броя на присъдените кръвнини на наследниците след 10 ноември 1992 година


krisssbg написа:
заводите ни ги разпарчатяваха и ги продаваха същите тия хора които 45 години лъжеха в каква хубава държава живеем ,как всичко е цветя и рози и колко много бил направил за нас големия Руски брат. Елиът на нацията ни е бил избит след 9.11.1944г. ясно ли ти е душице жалка


цитирай
21. vencivaleri1951 - Защо да не можеше?
23.12.2022 04:12
get написа:
vencivaleri1951 написа:

1. Единствената къща която остави не е на негов терен , а е суперфикция

2. Ефективно по малко от две години е лежал при присъда от 12.

3. Генералният секретар има такава власт, каквато абсолютни монарси не са имали.

Прав си по горе-изброените + коментарНи бележки?

1. забележка относно правилност в изписването - суперФиция, без "К"!
2. От ДВАНАДЕСЕТ ГОДИНИ ЛИШАВАНЕ ОТ СВОБОДА - е излежал четери години общо.
3 . генералните секретари от сателитните социалистически държава - НЯМАХА абсолютната власт от което не можеха да станат АВТО-КРАТОРИ!

- Ако ми/СИ отговориш - Защо?
Първо: ще докажеш, че си чел генералното произведение на М. Джилас, за което Тито го прати в затвора.
Второ: Ще покажеш познаване на политическата обстановка по време на Леонид Брежнев - и доколко и с какъв суверенитет разполагаха, държавите от "лагера" респективно и "генералните-секретари" на придружествените КПСС управляващи в тези държави Партии?!
- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ: На база КАКВО възниква КОНФЛИКТА между Тито - Сталин.
- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ: Какво се явяваше ГРУПАТА НА ГОРУНЯ - в централното ръководство на УПРАВЛЯВАЩАТА Българска комунистическа партия в него момент ?!
- От което ГОРУНЯ(Иван Тодоров)-АНЕВ(Цвятко)-КРЪСТЕВ(Цоло)-ПАНЧЕВСКИ(армейски-генерал) - Поддръжници на КАКВО СЕ ЯВЯВАХА в ЦК на БКП? ... и поради което НЯМАШЕ КАК СЛУЖБИТЕ в които НЕ СЪМ РАБОТИЛ - да не им скроят активни мероприятия за ТЯХНОТО ИЗОЛИРАНЕ - а в краен случай дори физическо ликвидиране !!?

- От което ЩЕ СИ ОТГОВОРИМ НА ОСНОВНИЯ ВЪПРОС ?
Защо всеки един ПЪРВИ ДЪРЖАВЕН И ПОЛИТИЧЕСКИ ГЛАВА в бившите социалистически страни - имаше наглед АБСОЛЮТНИ ВЛАСТОВИ РЕСУРСИ - но - НЕ МОЖЕШЕ ВЪПРЕКИ ТОВА ДА СТАНЕ - ДИКТАТОР ОТ ЗАВЪРШЕН ВИД ... или казано по друг начин АВТОКРАТОР !?

П.П.
И недей ДА УБИВАШ по детски наивните ИЛЮЗИИ на "опонента" си подписващ се като номер "1997" :))) ... та нали на такива СБЪРКАНИ ГЛАВИ се гради и ще се гради бъдещето на "столетницата" :))) !!

цитирай
22. vencivaleri1951 - Еневер ходжа, Чаушеско, а и Тито в голяма степен са си автократи
23.12.2022 05:02
Те не търпяха опоненти и имаха пълно подчинение на партийните и държавни структури.
При Живков нещата не стояха така. Било в ЦК, било в НС лично той , или колективни решения на Политбюро са били критикувани и тук не става въпрос за рутинни опозиционери като Трънски например , но и от неовластени хора ...Нешка Робева, Светлин Русев...
Бях Свидетел в НС как Станко Тодоров подкачи Нешка- Нещке ти пак ли си за нещо против, обясни защо
Нешка: -Аз другарю Тодоров мога да обясня защо съм против, но вие едва ли смислено ще обясните защо сте за
Ставаше въпрос за декларация, която осъждаше Солженицин , както за част от творчеството му, така и за обществената му позиция. Аз на конгрес преди 10 ти ноември не съм бил гост, но на два пленума съм бил. Живков си го критикуваха и на двата пленума. На втория той и хвърли оставка Казват, че било театър/той нали си е театрал-участвал е в самодейна трупа/, но лично на мен ми изглеждаше съвсем реална. Никакви служби не разкриват опита за преврат на Горуня и Анев. Планът е бил танковата бригада в Горна Баня, да обкържи "Георги Кирков" по време на пленум и да се смени Политбюро и част от ЦК Един от посветените /майор/ плаши ли се, разбира ли , че подобен акт няма шанс за успех Никакъв шанс бригадата да извърви пътя по бул Георги Димитров до "Царя" Танковете са щели да бъдат стопени по пътя, защото няма как да излезе тази бригада и навлезе в София без заповед поне на н-к щаба на армията. След доклада на майора арестуват Анев, командира на бригадата, други офицери Горуня открива огън срещу изващите да го арестуват , след което и се самоубива. Нещо повече , имаме в заговора и спецове-този на танковата бригада, комендантството , а и други. Затова арестите се извършват от контраразузнаването-там и майорът е докладвал на генерал Чергиланов лично два дни преди пленума . Тоест милицията няма нищо общо-ВКРто не ги смятам за милиционери
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5090530
Постинги: 1366
Коментари: 19654
Гласове: 5490
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930