Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2021 19:01 - Вторичен Непряк Релийз/Release/ в тракера на Св. Вакеро Панагюрский...
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 2396 Коментари: 15 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Четейки  един фундаментален постинг на Преподобния ми Колега Св. Вакеро Панагюрский и съзерцавайки челното изображение на управленския ни елитен екип от най-компетентните специалисти, си припомних един изключително подходящ афоризъм на великия Станислав Йежи Лец*:

“Винаги ще се намерят ескимоси, които са готови да поучават папуасите как да понасят по-леко големите горещини.”

Разбира се, в контекста на смислеността на темата на постинга следва да се направи известна корекция на сентенцията: 

“Винаги ще се намерят лаици/неспособници/политици/чиновници, които са готови да си играят с такива опасни неща като атомната енергия.” 

/б.а.- вероятно затова, че си нямат хабер от тая твърде опасна пущина/

В края на краищата очакванията ми са един ден да се случи друго нещо, отразено в един друг афоризъм на С.Й. Лец :

 Много от тези, които са изпреварили своето време, са били принудени след това да го дочакват в едни не твърде удобни помещения.”

Линк към постинга на Преподобния :

https://kvg55.blog.bg/zabavlenie/2021/01/25/kak-boko-i-temenujka-si-igraiat-s-mirniia-atom-za-takiva-nar.1746029#last_comment

*Станислав Йежи Лец (‎Stanisław Jerzy de Tusch-Letz )  (‎1909‎- 1966) — полски (‎от еврейски произход) поет, философ, писател-сатирик и един от най- впечатляващите автори на афоризми през XX век .
image

Следва музикален поздрав от ескимоса Майти Куин с различни, но автентични изпъления през 43 годишен период: 








Тагове:   музика,   забавление,


Гласувай:
13



1. elenkokoschkov - БЛАЖЕНИ СА ВЯРВАЩИТЕ!!
26.01.2021 19:57
:):)!!
цитирай
2. born - :):)!! И тяхно е царството неб...
26.01.2021 23:29
elenkokoschkov написа:
:):)!!

И тяхно е царството небесно ...
Амин...
цитирай
3. nedovolen - Малко съм затруднен в акцента на ...
27.01.2021 10:16
Малко съм затруднен в акцента на постинга - Лец, музикалните поздрави, или заигравката на Нушка и Боко.
В сюблимния момент те ще са възирали, ама ние ще сме на дълбоко.
:)))
цитирай
4. kvg55 - born,
27.01.2021 10:53
Притежавам социалистическото издание на "Невчесани мисли". Даже съм си позволил да перифразирам Йежи Лец. На страница 78 на книгата ми мисълта му "Прозорецът към света може да се затули и с вестник" съм перифразирал на ""Прозорецът към света може да се затули и с телевизор".
А Боко и Нушка въобще не могат да се сравняват с афориста.
цитирай
5. born - Малко съм затруднен в акцента на ...
27.01.2021 12:20
nedovolen написа:
Малко съм затруднен в акцента на постинга - Лец, музикалните поздрави, или заигравката на Нушка и Боко.
В сюблимния момент те ще са възирали, ама ние ще сме на дълбоко.
:)))

Акцентите са многопосочни, но най-адресирания е този за ескимосите, които са специалисти по преживяването на големите жеги. В музикалните приложения ескимосът Майти Куин поздравява башбулгарродата си по свой оригинален начин. Сакън лошо по адрес на нашите ядрени башбулгар спецялисти. За тях нещото, наречено ядрена енергия е едно таквоз нящо като екзотичната подправка към манджата.
цитирай
6. born - Притежавам социалистическото ...
27.01.2021 12:23
kvg55 написа:
Притежавам социалистическото издание на "Невчесани мисли". Даже съм си позволил да перифразирам Йежи Лец. На страница 78 на книгата ми мисълта му "Прозорецът към света може да се затули и с вестник" съм перифразирал на ""Прозорецът към света може да се затули и с телевизор".
А Боко и Нушка въобще не могат да се сравняват с афориста.

Много неща Йежи е преписал от моите многоизчерпателни томове с мъдрости, но аз съм арабия и не му се обиждам и карам , защото е един готин евер...
цитирай
7. анонимен - Борне,
27.01.2021 15:47
ти да не си поп бе?
Чеки да ударим един кръст за всеки случай. :)
цитирай
8. kvg55 - До 6. born
28.01.2021 11:15
Твоето обемисто литературно творчество възхищава с многообразието си. Няма житейска гледна точка, която да не си отразил. Работиш в най-трудния литературен жанр - афоризъма, което прави творчеството ти уникално. Усетът за хумор не е даден всекиму.
Томовете ти отдавна са се изчерпали по книжарниците. Няма ги и в антикварните книжарници. А хората постоянно ги търсят. Мисля че е крайно време за ново издание.
В днешното бездуховно време хуморът може да даде стимул за развитие напред.
Един познат притежава твоите произведения и много се гордее с цвета на кориците им.
цитирай
9. born - ти да не си поп бе? Чеки да ударим ...
28.01.2021 12:34
go4iito написа:
ти да не си поп бе?
Чеки да ударим един кръст за всеки случай. :)

Интересът ми спрямо категорията на поповете се ограничава само и единствено до жените им- попадиите. Но единствено и само ако са в средно фертилна възраст и не са грозновати...
За кръстенето си прав, като следва да ти напомня сентенцията на бай Ганьо при гостуването му у дома на /бай/ Иречек... Ако не се сещаш , напомни ми да ти я цитирам.
цитирай
10. born - Майтапа настрана, но май следва да помислим за новите издания.
28.01.2021 12:42
kvg55 написа:
Твоето обемисто литературно творчество възхищава с многообразието си. Няма житейска гледна точка, която да не си отразил. Работиш в най-трудния литературен жанр - афоризъма, което прави творчеството ти уникално. Усетът за хумор не е даден всекиму.
Томовете ти отдавна са се изчерпали по книжарниците. Няма ги и в антикварните книжарници. А хората постоянно ги търсят. Мисля че е крайно време за ново издание.
В днешното бездуховно време хуморът може да даде стимул за развитие напред.
Един познат притежава твоите произведения и много се гордее с цвета на кориците им.

Апропо, за цвета на кориците нямам спомен. Твоят познат едва ли притежава всичките ми произведения, тъй като би му трябвала релевантна площ, съотносима с тази на прословутата Александрийска библиотека. Може би притежава само произведенията ми на башбългарски, а в световен мащаб това е само една незначителна част .
Но разбира се, че това е едно няма нищо в сравнение с пУетичното творчество на редица блогови пУети и пУетки.
цитирай
11. анонимен - Borne
28.01.2021 13:54
born написа:
[quote=go4iito]
За кръстенето си прав, като следва да ти напомня сентенцията на бай Ганьо при гостуването му у дома на /бай/ Иречек... Ако не се сещаш , напомни ми да ти я цитирам.

Как да не се сещам, Бай Ганьо ми беше настолна книга. Обожавах първата част, втората ми беше скучна, оцених я чак след 10 ноември. :)
цитирай
12. kvg55 - До 10. born
28.01.2021 22:51
Сега издаването е лесно. Няма цензори. Като си платиш, всичко издават.
Оригинално ще бъде, ако към подходящи афоризъми се прикачът илюстрации.
Блогови пуети няма толкова, но блоговите пуетеси са плодовити.
цитирай
13. catforlife - Свети Born, Само да не забравиш едно ...
29.01.2021 00:39
Свети Born,
Само да не забравиш едно издание с автограф! Обещал си(има протокол) ! Имам нужда от твоята мъдрост!
С почитания!
цитирай
14. born - Имай вяра, Чадо !
02.02.2021 22:07
catforlife написа:
Свети Born,
Само да не забравиш едно издание с автограф! Обещал си(има протокол) ! Имам нужда от твоята мъдрост!
С почитания!

Свети Борн забавя, но не забравя !
Като се завърна от Таратанцийската дестинация, ще се помоля за изпълняването на твоята релевантна заръка. Що се отнася до Мъдростта /Ми/ - както много пъти съм казвал: Учете се /от Мен, разбира се/ и ще бъдете Възнаградени /щедро/ с Ум и Разум и честИти !
Еймен и Алилуя ...
цитирай
15. mileidi46 - !!!
05.02.2021 00:13
:)))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600757
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031