Постинг
09.04.2016 23:08 -
За блоговите нрави-2


Преди няма и три дни публикувах постинг на тема- Екатерина Велика и Вук Караджич- Сравнителни речници
Считам ,че темата е интересна и под това заглавие ,тя е първа публикация в блог бг
Интересна е по ред причини!
Екатерина мнозина считат за най-великата жена в историята Освен с държавни дела, тя се занимава с филология, колекционер е, поставя началото на сбирките на Ермитажа
Нищо не е присвоила, купено с държавни пари, останало е за държавата!
Направила е сравнителни речници на 279 езика Пропуснат е Българския с правдоподобно обяснение- няма книгопечатане и граматика
Направено е представяне на Екатерина Велика Изтъкнато е, че перфектно владее немски и френски и сериозно изучава руски Именно оттам идва и идеята за сравнителните/ компаративни/ речници
Пропускът с Българския поправя Вук Караджич с неговия " Додатак"- Добавка
В него той доказва ,че не само Българският не е диалект на сръбския , но е и водещ сред славянските езици!
Да се върнем на Екатерина Велика
Тя твърди, че много от топонимите на запад са със славянски произход и ,че много се лъжат тези, които мислят че в Прусия/ внимание/ никога не са живяли славяни Ако искат, веднага може да им го докаже!
Появи се една госпожа или госпожица,не знам каква, да ме извини за това, която се опита да омаскари работата с коментар Да покаже превъзходство, което нито е търсено, нито пък е в състояние да го докаже!
Какво като Екатерина Велика знаела два езика, тя също знаела поне два и си служела с още няколко Естествено било да знае френски и немски
Аз не твърдя, че е неестествено да ги знае Подчертаването на знанието им е необходимо, за да се разбере ,че нещата за славяните, които говори, не са хрумване, а почиват на знанието и на тези езици!
И нещо още по - важно С твърдението си тя доказва, че славяните имат предшественик! това се чете между редовете В Испания, дори в Шотландия ще има славянски имена, защо!?
Елементарно, затова изтъквам езиците ,които владее, те са и в полза за работата, а не за самоцелно плямпане из коридорите на двореца!
Не и било ясно какъв паралел правя с Вук Караджич, каква ми е целта на постинга?
Естествено, че целта ми не е да изтъкна ,че знае два езика императрицата!
Учтиво и обясних ,че не правя и никакъв паралел между двамата с Вук, а ясно е казано, че той поправя с включването на Българския пропускът да го наречем на императрицата
Учтиво беше поканена , ако нещо не разбира още, да попита Не последва нищо За да не става панаир обърнах се на лични
Единственото обидно нещо там беше, че всяко парвеню с пари може да се курдиса в " Ла скала " и да слуша опера Не ,че не е истината, самата! Като веднага от парвенютата изключих въпросната
И последва сценарий - на мен виновния и на нейна милост- невинната и правата
Ами когато една змия се опита да ухапе някой, естествено е, че тя не може да разчита на погалване с ръка
Сега, от всичко произтекло и от забележките й за блоговото блато си затвърждавам препоръката, която и направих::
НЕ МОЖЕ ДА ИСКА ОТ ХОРАТА ТОВА, КОЕТО ТЯ САМАТА НЕ Е СПОСОБНА ДА ИМ ДАДЕ!
Считам ,че темата е интересна и под това заглавие ,тя е първа публикация в блог бг
Интересна е по ред причини!
Екатерина мнозина считат за най-великата жена в историята Освен с държавни дела, тя се занимава с филология, колекционер е, поставя началото на сбирките на Ермитажа
Нищо не е присвоила, купено с държавни пари, останало е за държавата!
Направила е сравнителни речници на 279 езика Пропуснат е Българския с правдоподобно обяснение- няма книгопечатане и граматика
Направено е представяне на Екатерина Велика Изтъкнато е, че перфектно владее немски и френски и сериозно изучава руски Именно оттам идва и идеята за сравнителните/ компаративни/ речници
Пропускът с Българския поправя Вук Караджич с неговия " Додатак"- Добавка
В него той доказва ,че не само Българският не е диалект на сръбския , но е и водещ сред славянските езици!
Да се върнем на Екатерина Велика
Тя твърди, че много от топонимите на запад са със славянски произход и ,че много се лъжат тези, които мислят че в Прусия/ внимание/ никога не са живяли славяни Ако искат, веднага може да им го докаже!
Появи се една госпожа или госпожица,не знам каква, да ме извини за това, която се опита да омаскари работата с коментар Да покаже превъзходство, което нито е търсено, нито пък е в състояние да го докаже!
Какво като Екатерина Велика знаела два езика, тя също знаела поне два и си служела с още няколко Естествено било да знае френски и немски
Аз не твърдя, че е неестествено да ги знае Подчертаването на знанието им е необходимо, за да се разбере ,че нещата за славяните, които говори, не са хрумване, а почиват на знанието и на тези езици!
И нещо още по - важно С твърдението си тя доказва, че славяните имат предшественик! това се чете между редовете В Испания, дори в Шотландия ще има славянски имена, защо!?
Елементарно, затова изтъквам езиците ,които владее, те са и в полза за работата, а не за самоцелно плямпане из коридорите на двореца!
Не и било ясно какъв паралел правя с Вук Караджич, каква ми е целта на постинга?
Естествено, че целта ми не е да изтъкна ,че знае два езика императрицата!
Учтиво и обясних ,че не правя и никакъв паралел между двамата с Вук, а ясно е казано, че той поправя с включването на Българския пропускът да го наречем на императрицата
Учтиво беше поканена , ако нещо не разбира още, да попита Не последва нищо За да не става панаир обърнах се на лични
Единственото обидно нещо там беше, че всяко парвеню с пари може да се курдиса в " Ла скала " и да слуша опера Не ,че не е истината, самата! Като веднага от парвенютата изключих въпросната
И последва сценарий - на мен виновния и на нейна милост- невинната и правата
Ами когато една змия се опита да ухапе някой, естествено е, че тя не може да разчита на погалване с ръка
Сега, от всичко произтекло и от забележките й за блоговото блато си затвърждавам препоръката, която и направих::
НЕ МОЖЕ ДА ИСКА ОТ ХОРАТА ТОВА, КОЕТО ТЯ САМАТА НЕ Е СПОСОБНА ДА ИМ ДАДЕ!
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Също "изтъквам езиците ,които владее, те са и в полза за работата, а не за самоцелно плямпане из коридорите на двореца!" когаато знаеха още руски, западен, гръцки и турски българите бха "чудото на Европа"... Да английска колоноя сме, но, като балканска държава не тежим, а само се жалим...
цитирайЧе изобщо съм обърнал внимание на изцепката
По тематиката тя е толкова в течение, колкото съм аз за оперите в " Ла скала"! Смешното е, че се изживява като критик Но то е казано, неуспелите писатели се ориентират към критиката Не могат да пишат, но знаят как и какво трябва да се пише
По- интересното е друго, че се бори срещу" блатото в блога", изключвайки себе си като негов творец Също!
Приятен ден!
цитирайПо тематиката тя е толкова в течение, колкото съм аз за оперите в " Ла скала"! Смешното е, че се изживява като критик Но то е казано, неуспелите писатели се ориентират към критиката Не могат да пишат, но знаят как и какво трябва да се пише
По- интересното е друго, че се бори срещу" блатото в блога", изключвайки себе си като негов творец Също!
Приятен ден!
Дали руската урва Катя Велика е споменала, че геманци са живеели в Полша, Чехия, Словакия, България, Румъния, Унгария, Словения, Балтика и Русия?!
А защо се е запънала и не е направила така-че света дя я гледа и слуша с отворена уста?
Впрочем като великоруски фанатик тя няма равна на престола.
цитирайА защо се е запънала и не е направила така-че света дя я гледа и слуша с отворена уста?
Впрочем като великоруски фанатик тя няма равна на престола.
Никой не е безупречен, но тя има качества!
Интересувала се е от изкуство, археология, основите на колекциите на Ермитажа е поставила тя! Купувала е с държавни пари и всичко е оставила на държавата!
Ами вината, за това за което питаш не е в нея, казала е, ако поискат ,ще им даде доказателства
Не са поискани, не ги е дала... Но те се виждат...
Иначе, тя е пример за това ,че държавите са дело на политиците!
И тя като политик става рускиня и то каква!
Една от най- великите в историята жени!
Просто да съжаляваме, че сме нямали жена като нея начело!
Е и религията играе роля
Омразата към нас е и на религиозна основа, заради богомилите в Италия и Франция!
Защо ли се насочват натам?!
Приятен ден!
цитирайИнтересувала се е от изкуство, археология, основите на колекциите на Ермитажа е поставила тя! Купувала е с държавни пари и всичко е оставила на държавата!
Ами вината, за това за което питаш не е в нея, казала е, ако поискат ,ще им даде доказателства
Не са поискани, не ги е дала... Но те се виждат...
Иначе, тя е пример за това ,че държавите са дело на политиците!
И тя като политик става рускиня и то каква!
Една от най- великите в историята жени!
Просто да съжаляваме, че сме нямали жена като нея начело!
Е и религията играе роля
Омразата към нас е и на религиозна основа, заради богомилите в Италия и Франция!
Защо ли се насочват натам?!
Приятен ден!
не си хабете Енергията в празнодумни дебати,моля ви!
Казах го вече, имате страхотно хоби и достойно дело,
ведно с безупречен стил и поведение. Точка.
но ,не може без критика и критици ;))
би било, непоносимо скучноо,нали?
с уважение !
цитирайКазах го вече, имате страхотно хоби и достойно дело,
ведно с безупречен стил и поведение. Точка.
но ,не може без критика и критици ;))
би било, непоносимо скучноо,нали?
с уважение !
Всички сме чели нещо за Екатерина Велика, но е много вероятно (макар и несигурно), аз да съм чел може би най-много като количество и качество, защото съм го правил с няколко книги специално по темата за германските принцеси в Русия.
От прочетеното за Екатерина Великая освен любовните й похождения, останалото сериозно и исторично ми показа, че тя е рускиня - искала е да бъде такава, положила е титанични усилия да е такава и до огромна степен е успяла, тя е фанатичен русофил - по-точно превръща се в такава.
Познанията й в история и много друго често са слаби и тенденциозни, но няма съмнение, че като фигура и управленец е велика.
Що иде реч кой къде е живял - то германците са живяли на боил славянски земи векове преди славяните и аз посочих къде - земите на днешните Полша, Чехия и част от Словакия за били населявани векове преди славяните от германи. По-късно вече не иде реч колко германци и какво населяват в Балтика чии градове основават като например Рига итн итн итн.
ГЕРМАНСКОТО Е ПРЕДИ СЛАВЯНСКОТО не според мен, а според историята, изворите, археологията. Нещо повече - германското на изток е много повече като култура и демография отколкото славянското в центъра на Европа.
цитирайОт прочетеното за Екатерина Великая освен любовните й похождения, останалото сериозно и исторично ми показа, че тя е рускиня - искала е да бъде такава, положила е титанични усилия да е такава и до огромна степен е успяла, тя е фанатичен русофил - по-точно превръща се в такава.
Познанията й в история и много друго често са слаби и тенденциозни, но няма съмнение, че като фигура и управленец е велика.
Що иде реч кой къде е живял - то германците са живяли на боил славянски земи векове преди славяните и аз посочих къде - земите на днешните Полша, Чехия и част от Словакия за били населявани векове преди славяните от германи. По-късно вече не иде реч колко германци и какво населяват в Балтика чии градове основават като например Рига итн итн итн.
ГЕРМАНСКОТО Е ПРЕДИ СЛАВЯНСКОТО не според мен, а според историята, изворите, археологията. Нещо повече - германското на изток е много повече като култура и демография отколкото славянското в центъра на Европа.
milady написа:
не си хабете Енергията в празнодумни дебати,моля ви!
Казах го вече, имате страхотно хоби и достойно дело,
ведно с безупречен стил и поведение. Точка.
но ,не може без критика и критици ;))
би би било, непоносимо скучноо,нали?
с уважение !
Казах го вече, имате страхотно хоби и достойно дело,
ведно с безупречен стил и поведение. Точка.
но ,не може без критика и критици ;))
би би било, непоносимо скучноо,нали?
с уважение !
Имаш право, съжалявам, че се хванах в капана!
Все пак признавам състоятелна критика, а тази беше направена в провокативен и унижаващ стил
Но моя грешка е, че тръгнах да се обяснявам, не си заслужаваше, определено
Понякога човек изпушва, колкото и да е търпелив
Благодаря ти още веднаж!
Хубава вечер!
8.
анонимен -
Здравейте!
10.04.2016 19:17
10.04.2016 19:17
Знам коя госпожа цитирате. Мога да ви уверя, че сред нашия пол тук едва ли има по-злонамерено и претенциозно същество. Нападала е не един или двама, без с нищо да са я предизвикали. При това с думи, от които сигурно биха се засрамили доста хора. В същото време постингите й са пълни с нищо незначещи клишета и претенции без покритие.
Поздрави за вашия пост и моите уважения към вас!
цитирайПоздрави за вашия пост и моите уважения към вас!
Всички сме с общ произход и език
Относно общия език, тя е е успяла да хване принципни неща Работила е в сътрудничество с професори, трудът и е сериозен
Германците безспорно са преди славяните като наименование
Ако изключим тракийския бог Герман и Германия - Сапарева баня/ Но с констатацията , която прави за топонимите, тя нагледно доказва, че славяните имат предшественик като име То е очевидно, те заемат мястото на траките, които удобно изчезват
Ето, ти сам казваш, че е станала рускиня
Не е изключение
Българи са станали и Батемберг и Фердинанд , и Борис!
Няма избор Не може да управляваш като обикновен чиновник Този народ трябва да го разбираш
Та не е ли възможно, някои така наречени славяни да станат германци?!
Ако се изключи последната война в периода след 1941 г, руснаци и германци обикновено са съюзници
Германия дължи обединението си на Русия, СССР/ болшевишка Русия/, съществуването си - на Германия!
А иначе не подценявай Екатерина Велика, нейната интелигентност
Тя е колекционер и изключителен естет Ами най- ценните експонати на Ермитажа са нейно дело И има морал- всичко е оставила на държавата
За лекото поведение също има обяснение Станала е императрица, защото е женена за лудия си братовчед
Тя има задача - да роди наследник Елисавета я тласка да действа в тази посока
Хубава вечер!
цитирайОтносно общия език, тя е е успяла да хване принципни неща Работила е в сътрудничество с професори, трудът и е сериозен
Германците безспорно са преди славяните като наименование
Ако изключим тракийския бог Герман и Германия - Сапарева баня/ Но с констатацията , която прави за топонимите, тя нагледно доказва, че славяните имат предшественик като име То е очевидно, те заемат мястото на траките, които удобно изчезват
Ето, ти сам казваш, че е станала рускиня
Не е изключение
Българи са станали и Батемберг и Фердинанд , и Борис!
Няма избор Не може да управляваш като обикновен чиновник Този народ трябва да го разбираш
Та не е ли възможно, някои така наречени славяни да станат германци?!
Ако се изключи последната война в периода след 1941 г, руснаци и германци обикновено са съюзници
Германия дължи обединението си на Русия, СССР/ болшевишка Русия/, съществуването си - на Германия!
А иначе не подценявай Екатерина Велика, нейната интелигентност
Тя е колекционер и изключителен естет Ами най- ценните експонати на Ермитажа са нейно дело И има морал- всичко е оставила на държавата
За лекото поведение също има обяснение Станала е императрица, защото е женена за лудия си братовчед
Тя има задача - да роди наследник Елисавета я тласка да действа в тази посока
Хубава вечер!
10.
анонимен -
Още нещо:
10.04.2016 20:05
10.04.2016 20:05
Поздравления за интелигентния отговор!
цитирай „Всички сме с общ произход и език / харесах много!!
цитирайangpiskova написа:
Знам коя госпожа цитирате. Мога да ви уверя, че сред нашия пол тук едва ли има по-злонамерено и претенциозно същество. Нападала е не един или двама, без с нищо да са я предизвикали. При това с думи, от които сигурно биха се засрамили доста хора. В същото време постингите й са пълни с нищо незначещи клишета и претенции без покритие.
Поздрави за вашия пост и моите уважения към вас!
Поздрави за вашия пост и моите уважения към вас!
Точно така е, с абсолютно нищо не съм я предизвиквал!
Даже едва сега придобих известна представа за блога й
Всичко в постинга ми е коректно, цитирам и източника , който ползвам Не е свободно съчинение
Когато някой критикува с основание и не съм прав, си признавам
Имало е такива случаи
Но неоснователна критика, от рода, че Българите са татари, че кашкавал, сирене, кисело мляко не са типично Български , както и въпросните забележки за Екатерина Велика и за постинга ми няма как да приема и да се съглася с тях
Благодаря ти за разбирането и за подкрепата!
Желая ти успех!
angpiskova написа:
Поздравления за интелигентния отговор!
Оценката на ответната страна е с обратен знак!
Даже ме обвинява ,че съм съдействал да и свалят постинга
В интерес на истината никога и на никого не съм съдействал за подобно нещо!
Но все пак се замислих за причината
Първо, броячът и " полудя" Но хайде, някой може нарочно да си играе, да не е в нея причината Не съм и аз обаче, защото е свикнала да търси винаги друг виновен
Но втората причина е сериозна Да наричаш стопанисваното от собственика" блато" е сериозно основание за ответна реакция
Така мисля!
Хубава вечер!
katara написа:
„Всички сме с общ произход и език / харесах много!!
Тези две твои думи ме зарадваха много!
Това ми е целта, да дам нещо, което да се хареса, а не да мачкам някой с него!
Хубава вечер!
15.
анонимен -
Иван,
10.04.2016 21:11
10.04.2016 21:11
има едно нещо, с което съм напълно съгласна с госпожата и то е, че блогът наистина се превърна в блато.
С уточнението, че се дължи на такива като нея.
Защото аз помня доста интелигентни присъствия тук, които лека-полека се оттеглиха след такива удари под кръста.
цитирайС уточнението, че се дължи на такива като нея.
Защото аз помня доста интелигентни присъствия тук, които лека-полека се оттеглиха след такива удари под кръста.
Но мнозина ще потвърдят, че съм за приятелски и дружески отношения, независимо от партийна принадлежност, идеологии, религии, различни тълкувания на събития и така нататък
Стремя се да поднасям интересни неща, с уговорката ,че това не е единствената истина Че приемам и други истини, стига да са обосновани, а не наложени
И ми е обидно, защото в коментара се даде да се разбере, че имам участие в създаването на това блато?!
Никога досега например не съм злоупотребявал с нещо, споделено на" лични+ Да го изтипосам публично, за да злепоставя пратилият го За да ми го прати така, ясно е, че той не търси публичност и разчита на моята коректност
Най- малкото, трябва да го предупредя
Да речем, че прекалявам, че правя някакви предложения
От пет години съм тук, това са първите съобщения, които й пращам! И са във връзка с постинга, С нищо друго....
Хубава вечер!
цитирайСтремя се да поднасям интересни неща, с уговорката ,че това не е единствената истина Че приемам и други истини, стига да са обосновани, а не наложени
И ми е обидно, защото в коментара се даде да се разбере, че имам участие в създаването на това блато?!
Никога досега например не съм злоупотребявал с нещо, споделено на" лични+ Да го изтипосам публично, за да злепоставя пратилият го За да ми го прати така, ясно е, че той не търси публичност и разчита на моята коректност
Най- малкото, трябва да го предупредя
Да речем, че прекалявам, че правя някакви предложения
От пет години съм тук, това са първите съобщения, които й пращам! И са във връзка с постинга, С нищо друго....
Хубава вечер!
Скъпи Леон, постингите ти са толкова интересни, коментарите - така интелигентни,толерантни, премерени, че недоумявам какво повече може да се желае. Но хората са различни - не можеш да очакваш добронамереност и толерантност от всички:))) Остани верен на себе си и продължи напред! Успешна седмица!
цитирайdonchevav написа:
Скъпи Леон, постингите ти са толкова интересни, коментарите - така интелигентни,толерантни, премерени, че недоумявам какво повече може да се желае. Но хората са различни - не можеш да очакваш добронамереност и толерантност от всички:))) Остани верен на себе си и продължи напред! Успешна седмица!
Написаното от тебе ми стига, не искам и не търся нищо повече!
Хубава седмица и на тебе, Венета!
Германия не дължи нищо и никому според мен, особено Обединението си, след като не може да дължи поправката на престъплението на един от първоначалните престъпници.
Съветска Русия беше една от тези, които разделиха Германия, за това мисля, че не дължи нищо в случая на Обе3динението.Ако иде реч пък колко Русия дължи на Германия през вековете...
...
За дръугото написано от теб в рекоментара ти, почти съм съгласен с теб.
Поздрави, Леон!
цитирайСъветска Русия беше една от тези, които разделиха Германия, за това мисля, че не дължи нищо в случая на Обе3динението.Ако иде реч пък колко Русия дължи на Германия през вековете...
...
За дръугото написано от теб в рекоментара ти, почти съм съгласен с теб.
Поздрави, Леон!
По начало уважавам много германците, за дисциплината и творческия гений!
Всъщност имам предвид обединението през 1871 г
Руският цар е помогнал много за него, затова е очаквал реванш от Бисмарк през 1878г, на Берлинския конгрес
Не съм го написал ясно
Бисмарк частично оправдава очакванията
Приятен ден!
цитирайВсъщност имам предвид обединението през 1871 г
Руският цар е помогнал много за него, затова е очаквал реванш от Бисмарк през 1878г, на Берлинския конгрес
Не съм го написал ясно
Бисмарк частично оправдава очакванията
Приятен ден!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 99893