Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2016 11:53 - Какви са Българите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7770 Коментари: 30 Гласове:
25

Последна промяна: 25.07.2016 12:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В последните дни, покрай трагичните събития в Мюнхен ,някак си бе подминато, без някакво особено внимание ,  едно определение на убиеца!
Че е ирано- германец! Че е иранец по произход, станал германец!?
Или едновременно е  иранец и германец!

Сега, предупреждавахме на времето, че наистина е хуманно да се приемат страдащи хора!
Но не безразборно, на довериЕ! Защото  резултатите са налице, не закъсняха!
Но не това ни е темата в момента!

Въведени в нашия произход  са траки , славяни и прабългари
Сега, колкото и да е неприятно на някои, в елементарния математически анализ, който следва, не можем да пренебрегнем траките Независимо каква цел преследват и на кого служат!
Тракофобите!

Византийските историци твърдят ,че най- северното тракийско племе, владяно от Рим е на даките, които преди това се наричали гети! Значи има и по- северни от тях, но не владени от Рим! Просто не се посочват или имат други имена
Само може би Омир преди тях  е по-конкретен
В" Одисея" твърди, че около Тъмното море / Черно/ живеят много народи /племена/ , с един език! На него по-може да се вярва, защото е и съвременник При всички резерви относно личността му Но такива има за всяка персона от дълбоката античност

Та тези даки или гети , след създаването на Аспарухова България, стотици години са в Българската държава, даже и след завладяването ни от Османлиите, като воеводства, начело с Влад, Мирчо и така нататък...!
Значи тракийският елемент е задължителен в генезиса
Или, използвайки немският начин за идентификация на етнопроизхода , ние сме Българотракославяни!

Който и да се крие зад всеки един от тях!

Сега за доизясняване на тракийския ни произход, който вероятно  идва още от древните фриги,  ще разгледаме някои думи, като ги сравним с латински, италиански и френски
Фриги, защото в Троянската война участва и тракийския цар Рез От нашите , днешни земи, чието име пък носят граничната река Резовска, и село Резово!
Този смел цар се притекъл не на помощ на победителите елини, което е по- изгодно, а на троянците!
Защо ли?
Защото явно ги чувства близки, заговаря кръвта! Още нашите възрожденци като първи Български цар посочват митичният цар Гордий! Явно и думите с корена горд произлизат от него Той е фригийски цар! Към Фригия е и Троада, чийто главен град е Троя!!
Да смятаме, че до тук всичко е ясно!

Ще разгледаме думите сън, сънувам, дремя, режа,  сека, секира!
От прима виста , чудесни Български думи, без чужд произход!
Няма ги в речника за чужди думи, не сме ги открили
Значи мислим еднакво със съставителите на речниците
За разлика от предходния път

Но за тях, думите,  в следващото продължение....




Гласувай:
31


Вълнообразно


1. pvdaskalov - * ! *
25.07.2016 14:24
Е, много си загадъчен, Приятелю Лъв!
Откъде почна, докъде стигна и ни заряза сред полето в горящото стърнище.
Аз съм открил връзка между фригийската мерна единица и тази на гетите, но интересното е, че е оказала влияние и върху мерната единица, с която е оразмерен култовият комплекс южно от град Шипка, проучен от Г. Китов. По-специално - огромния каменен саркофаг с вход към вътрешността му.
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Пиер!
25.07.2016 15:09
pvdaskalov написа:
Е, много си загадъчен, Приятелю Лъв!
Откъде почна, докъде стигна и ни заряза сред полето в горящото стърнище.
Аз съм открил връзка между фригийската мерна единица и тази на гетите, но интересното е, че е оказала влияние и върху мерната единица, с която е оразмерен култовият комплекс южно от град Шипка, проучен от Г. Китов. По-специално - огромния каменен саркофаг с вход към вътрешността му.
Поздрави!
П и е р


Благодаря ти, че взимаш отношение!
Да, ще изпълня обещаното, но искам да огледам нешата
Но и ти си загадъчен!
Виж каква стръв си заложил! Считай, че съм захапал и чакам подробности!
Без шега, това е супер новина!
Такива резултати се получават, когато специалисти от други науки копнат в историята Като в твоя слячай - с математиката!
Още едно потвърждение на мнението, че добрият историк задължително трябва да разбира и от други науки!

Хубав ден приятелю!
цитирай
3. born - Да допълня и аз нещо, Приятели !
25.07.2016 17:20
Старозагорският ръководител на астрономическата обсерватория Алексей Стоев разви заедно с /мисля/ проф. Овчаров и един нов поглед към тези древни науки - астроархеология/. Същият е комплексна личност- физик, астроном, пещерняк и още... Така че един по- широк поглед върху историята може да донесе доста по- обширни взаимовръзки относно обяснението на редица артефакти. Особено ако е направено от технократи със солидни знания. Поздрави и оставам в очакване на продължението.
ПП. Особено ми се понрави понятието : Българотракославяни !
цитирай
4. pvdaskalov - * 2 *
25.07.2016 18:49
leonleonovpom2 написа:
pvdaskalov написа:
Е, много си загадъчен, Приятелю Лъв!
Откъде почна, докъде стигна и ни заряза сред полето в горящото стърнище.
Аз съм открил връзка между фригийската мерна единица и тази на гетите, но интересното е, че е оказала влияние и върху мерната единица, с която е оразмерен култовият комплекс южно от град Шипка, проучен от Г. Китов. По-специално - огромния каменен саркофаг с вход към вътрешността му.
Поздрави!
П и е р


Поздрави, приятелю Пиер!
Благодаря ти, че взимаш отношение!
Да, ще изпълня обещаното, но искам да огледам нещата
Но и ти си загадъчен!
Виж каква стръв си заложил! Считай, че съм захапал и чакам подробности!
Без шега, това е супер новина!
Такива резултати се получават, когато специалисти от други науки копнат в историята Като в твоя случай - с математиката!
Още едно потвърждение на мнението, че добрият историк задължително трябва да разбира и от други науки!
Хубав ден приятелю!


Драги Лео, повторно коментирам заради:
1. "Считай, че съм захапал и чакам подробности!
Без шега, това е супер новина!" и
2. "... добрият историк задължително трябва да разбира и от други науки!"
Не мога да спра трудовата дейност и започна да се ровя из публикациите си. Това може да стане най-рано в късна есен... Колкото до това, дали е новина, хъм, хъм... Археолозите изследват находките си и ако има интердисциплинарен принос, твърде боязливо подхождат към него, защото не го разбират. С това отговарям и на втората точка. Старата генерация, която добре познавам, рядко се позоваваше на такъв род изследвания. В нея обаче имаше и широко скроени учени като професорите Теофил Иванов и Димитър Овчаров, а от праисториците чл.-кор. Хенриета Тодорова. Между по-младите бих посочил полските възпитаници-праисторици, проф. Васил Николов, Иван Вайсов и още няколко.
Моите изследвания допринасят в случаите, когато се обобщава културното влияние в областта на култовото строителство, метрологията и астрономията...
Побързай с продължението.
П и е р
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Стефан!
25.07.2016 19:58
born написа:
Старозагорският ръководител на астрономическата обсерватория Алексей Стоев разви заедно с /мисля/ проф. Овчаров и един нов поглед към тези древни науки - астроархеология/. Същият е комплексна личност- физик, астроном, пещерняк и още... Така че един по- широк поглед върху историята може да донесе доста по- обширни взаимовръзки относно обяснението на редица архефакти. Особено ако е направено от технократи със солидни знания. Поздрави и оставам в очакване на продължението.
ПП. Особено ми се понрави понятието : Българотракославяни !


Благодаря ти за отзива!

Да, всяка наука взаимодейства с поне някои от останалите
Но това е особено силно за историята Важни детайли могат да останат незабелязани, ако това не се взема под внимание
Някой може прекрасно да владее историята, като факти, но липсата на знания от други науки и неумението му да ги ползва, ще му попречи да постигне нещо повече
Спомням си, че един историк преди време, когато стигнахме до математическа обработка на данни, отсече,че с математиката е скаран
Казах му само, че без математика не може да постигне нещо значимо Трябва да се коригира
Един литератор може без математика, но историк не може без нея
Дори и химията ме изненада Докато смятах ,че е далече от историята изведнъж се оказа, че може да дава ценни сведения, които от другаде няма как да дойдат

Да, ще има продължение приятелю, но понеже то се явява нещо като заключителна фаза на темата за античния произход на Българския език, искам да е изпипано!

Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
25.07.2016 22:17
Да, ще направя до ден, два прдълженето
Надявам се да не разочаровам с него
Това за фригийската мерна единица е безкрайно интересно, Пиер!
Когато имаш време и възможност, моля те, опиши я!

Спокойна нощ, приятелю!
цитирай
7. indiram - Здравей, Леон!
26.07.2016 01:52
Вече се похвалих на Пиер, че съм била на купон...
Първо, Поздравления,Леон! - за темата.
Второ, Харесаха ми коментари 1 и 2
Трето, ...
Четвърто...

Пиер, помниш чи онази песничка, пък и да припомним и на ...

Смело кораба да водиш и в небето да летиш
трябва, братче, ти да знаеш математика добре...
затова, затова, запомни, че е така,
трябва братче ти да знаеш математика...

По темата ще кажа, че целия Балкански полуостров е населен с Българи!

Поздрави!
цитирай
8. apostapostoloff - Българите са славяни, част
26.07.2016 05:51
от великия братски руски народ.
цитирай
9. asthfghl - ...
26.07.2016 09:11
Леле... От атентата в Мюнхен - та чак до произхода на траките. Ама само как някак неусетно премина от едната тема в другата! :))
цитирай
10. didanov - здравей Леоне
26.07.2016 10:48
за разлика от ирано-германеца, персийско-немско говорещ, българско/славянският език определено водят началото си от тракийския език, което говори много относно произхода на българите.
аз бих добавил, че фригите са се притекли на помощ на троянци, и че Резос се е включил във войната по простата причина, че Троянската война се е водила и на негова територия - т.к. според мен истинската Троя се е намирала по нашето Ченоморско крайбрежие, а не на малоазийското. Това ехипотеза, която по безусловен начин може да докаже тракийския произход на българите. Не случайно и Калоян споменава пред пратениците на папата, че знае много добре кой е воювал срещу дедите му. поздрави
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
26.07.2016 10:49
indiram написа:
Вече се похвалих на Пиер, че съм била на купон...
Първо, Поздравления,Леон! - за темата.
Второ, Харесаха ми коментари 1 и 2
Трето, ...
Четвърто...

Пиер, помниш чи онази песничка, пък и да припомним и на ...

Смело кораба да водиш и в небето да летиш
трябва, братче, ти да знаеш математика добре...
затова, затова, запомни, че е така,
трябва братче ти да знаеш математика...

По темата ще кажа, че целия Балкански полуостров е населен с Българи!

Поздрави!


Благодаря ти, трогнат съм от хубавите думи!

Имаш основание да твърдиш това за Българите!
Хърватите твърдят, че са с Български произход За сърби и румънци какво да кажем-земите им със сигурност са Българрски!
Повече от половината територия на днешна Гърция допреди век е била заселена с Българи
Одрин е бил голям български град
Така е, важното е да се съвземем и оцелеем!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Ако държим на точността!
26.07.2016 10:53
apostapostoloff написа:
от великия братски руски народ.


По- скоро е обратното , Апостолов!
Въпреки, че от такива изводи особена полза няма
По добре е да се извади поука, защо от Велики сме станали нула и като помияри си търсим стопанин
И не само поука, ами и да използваме поуката за коригиране!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти за минуса!
26.07.2016 11:00
asthfghl написа:
Леле... От атентата в Мюнхен - та чак до произхода на траките. Ама само как някак неусетно премина от едната тема в другата! :))


Не смятам да го връщам, освен ако настояваш!?
Този похват, който те изумява е стар и не е нещо необичайно Напротив!
Изненадващото е ,че те учудва?
Има обяснение разбира се, защо!

Какво ще ме посъветваш, добре ли ще е , като пиша следващия материал , да се обърна към тебе за инструкции и разрешение?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Чудесен коментар, приятелю Делян!
26.07.2016 11:07
didanov написа:
за разлика от ирано-германеца, персийско-немско говорещ, българско/славянският език определено водят началото си от тракийския език, което говори много относно произхода на българите.
аз бих добавил, че фригите са се притекли на помощ на троянци, и че Резос се е включил във войната по простата причина, че Троянската война се е водила и на негова територия - т.к. според мен истинската Троя се е намирала по нашето Ченоморско крайбрежие, а не на малоазийското. Това ехипотеза, която по безусловен начин може да докаже тракийския произход на българите. Не случайно и Калоян споменава пред пратениците на папата, че знае много добре кой е воювал срещу дедите му. поздрави


Чрез него някак си неусетно подготвяш прехода/ не като сегашния-27 години вече/ към следващия постинг
Самият факт, че Рез е съюзник на Троянците е красноречив Еней също първоначално се озовава на троянския бряг, има хипотеза, че градът, който първи основава е Анхиз-яло-Анхиало, кръстен на баща му, който той изнася от горящата Троя!


Хубав ден, приятелю!
цитирай
15. asthfghl - 13.
26.07.2016 12:01
Не съм ти давал още ни минус, ни плюс - пък и не ми е ясно защо гласуването с палчетата е от такова значение за теб, но щом настояваш - ето, цъкам.

Пиши си каквото си искаш, аз акъл няма да ти наливам, защото нещо ми подсказва, че ще е само загуба на време. Аз пък от своя страна си запазвам правото да се възхищавам на виртуозните ти логически еквилибристики.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Приемам, че написаното е добронамерено и благодаря!
26.07.2016 14:57
asthfghl написа:
Не съм ти давал още ни минус, ни плюс - пък и не ми е ясно защо гласуването с палчетата е от такова значение за теб, но щом настояваш - ето, цъкам.

Пиши си каквото си искаш, аз акъл няма да ти наливам, защото нещо ми подсказва, че ще е само загуба на време. Аз пък от своя страна си запазвам правото да се възхищавам на виртуозните ти логически еквилибристики.


Въпреки, че е двусмислено!
Знаеш ли, защо е важно за мене гласуването?
За да разбера защо е толкова важно пък поставянето на минус от анонимници
Знам кои са и авторитетът им не расте от това Никак!

Просто имало е един император, вече на 90 години, страдащ от амнезия, чието любимо занимание е било да отиде в хазната, да се изкачи на купа от злато и да свърши отгоре голямата работа
Смятам че в удоволствието от извършеното на двете иначе различни неща може да се постави знак за равенство!
Което за този тип персони тук не говори нищо хубаво, освен ,че са негодници
Слава богу, не го и разбират Следователно и животни!
За последен път се занимавам с такива
След като това е единственото, което могат да правят, да го правят
Явно по този начин повишават авторитета в ...собствените си очи!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Единият минус е от мен! За чудене ...
26.07.2016 15:27
Единият минус е от мен!
За чудене на налетелите ме вампири!
цитирай
18. shtaparov - Името "РЕЗ" има древен ...
26.07.2016 16:49
Името "РЕЗ" има древен Български корен- същия,от който иде името на село Резово. Подобни селища и лични имена имаме доста в България- Ризо (виж фам. Ризови),Хръз (Добромир Хръз или още Хриз),Ръсово или още Хърсово,оттам фам. Ръсовски и т.н. Коренът е името на Срънчевия бог или по-точно едно от неговите имена: Хръз (Ръз,Рез,Хърс,Хорс,Ръс и пр.),което значи още Кръз (Кръс/т) и Кръг. Кръстът е стар Дионисов символ,Слънцето е дневно проявление на Дионис а той е комплексен бог,без чието правилно разбиране дълбоката Българска древност не може да бъде обяснена.
цитирай
19. wasp - Извинявам се за натрапването но....
26.07.2016 19:32
asthfghl написа:
Не съм ти давал още ни минус, ни плюс - пък и не ми е ясно защо гласуването с палчетата е от такова значение за теб, но щом настояваш - ето, цъкам.

Пиши си каквото си искаш, аз акъл няма да ти наливам, защото нещо ми подсказва, че ще е само загуба на време. Аз пък от своя страна си запазвам правото да се възхищавам на виртуозните ти логически еквилибристики.



asthfghl = asshole

sorry!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Да, благодаря ти приятелю!
26.07.2016 20:18
wasp написа:
asthfghl написа:
Не съм ти давал още ни минус, ни плюс - пък и не ми е ясно защо гласуването с палчетата е от такова значение за теб, но щом настояваш - ето, цъкам.

Пиши си каквото си искаш, аз акъл няма да ти наливам, защото нещо ми подсказва, че ще е само загуба на време. Аз пък от своя страна си запазвам правото да се възхищавам на виртуозните ти логически еквилибристики.



asthfghl = asshole

sorry!



Проверих!
Агресивен и арогантен!
повече и не е необходимо!

Хубава вечер!
цитирай
21. asthfghl - 16.
26.07.2016 21:22
Пак повтарям - това за плюсовете/минусите не е важна тема за мен и не възнамерявам да й отделям излишно време.

А твоето приятелче, с което ти така лесно се съгласи в произволното лепене напосоки на смърдящи епитети в израз на безсилната му липса на каквито и да било аргументи по темата, даже няма да му слизам на нивото и да го удостоявам с отговор.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Минуси и плюсове!
26.07.2016 21:34
asthfghl написа:
Пак повтарям - това за плюсовете/минусите не е важна тема за мен и не възнамерявам да й отделям излишно време.

А твоето приятелче, с което ти така лесно се съгласи в произволното лепене напосоки на смърдящи епитети в израз на безсилната му липса на каквито и да било аргументи по темата, даже няма да му слизам на нивото и да го удостоявам с отговор.


Защото нямат значение, затова ли някои ги слагат
Или защото те самите са без значение!

За мен от значение е дали имам човек отсреща
Другото наистина е без значение, а ако не е човек - той е без всякакво значение!
цитирай
23. leonleonovpom2 - А сега си вземи минуса!
26.07.2016 21:35
petkosabevnedelchev написа:
Добре ето и един от мен!


И го осребри в Швейцарска банка!
цитирай
24. asthfghl - 23.
26.07.2016 21:58
Ми не знам, питай ги тези дето ги слагат :)

А аз човек ли имам насреща, или псуващ троглодит? Щото засега се очертава второто. Вече веднъж бях напсуван, че и ръкопляскания имаше за псуващия. Та от кои си - от хората или от троловете? Като вземеш решение ми съобщи.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Каква ти е задачата?
26.07.2016 22:08
asthfghl написа:
Ми не знам, питай ги тези дето ги слагат :)

А аз човек ли имам насреща, или псуващ троглодит? Щото засега се очертава второто. Вече веднъж бях напсуван, че и ръкопляскания имаше за псуващия. Та от кои си - от хората или от троловете? Като вземеш решение ми съобщи.


Типично по нашенски, да омаскариш темата ли?
Не, това няма как да стане Който трябва ще я оцени и я е оценил!
Да, забавянето на продължението е само....забавяне

Колкото до въпроса, аз никога не съм псувал не само при тебе , но и никъде
Но имам лош спомен от твое посещение тук!

Хайде, да не усложняваме нещата, да спрем до тук!
По начало не тая злоба към никого, така съм научен, а пък без причина е абсурдно
Но като ме предизвикат, знам какво да правя!
Хубава вечер!
цитирай
26. asthfghl - 25.
27.07.2016 00:49
Ми те нещата поначало не ги планирах чак пък толкова сложни да станат, ама то от дума на дума, та докъде отидохме. :)

> аз никога не съм псувал не само при тебе , но и никъде

Не внимаваш. Казах, че ръкопляскаш на този, който псува.

wasp написа:
asthfghl = asshole

leonleonovpom2 написа:
Да, благодаря ти приятелю!

Ти не си wasp, нали? Поначало си подбирам думите внимателно - да означават точно това, което съм имал предвид. И ще се радвам, ако не ми ги изопачават. В смисъл, нали не искаме да става по-сложно, отколкото вече е.

Целта ми не е да оставям добри или лоши спомени у когото и да било. Нито пък да ти причинявам излишни главоболия. Така че... лека! С нетърпение очаквам следващия ти гениален логически преход от тероризма към траките. ;)

Запазвам си правото на някоя и друга кратка вметка, обаче. Дали ще я приемеш чак толкова навътре, както прие днешната, си е твоя работа.

Със здраве!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Всеки е добре дошъл при мен! До...
27.07.2016 11:49
Всеки е добре дошъл при мен!
Докато покаже непонятна агресивност!
Сложили пет минуса на един от най- стойностните ми постинги?!
Какво доказват, че могат повече ли!
Ами да го покажат и докажат!
Аз ще съм от първите, който ще ги подкрепи
Но, не могат!
Могат да поставят минуси!
Имената на глупците висят по стените Това доказват! Само! Стара истина
Да си ги осребрят в швейцарска банка!

Така ,че написано в тона, за който говориш , няма проблеми!
Но не обичам и двусмислици
А за написано в твой блог от друг , не нося отговорност, след като нямам участие, както и ти в моя

Хубав ден!
цитирай
28. asthfghl - 27.
27.07.2016 13:54
Повтарям - не съм отговорен за хорските минуси, така че това за мен не е тема на разговор.
цитирай
29. atil - Византийците твърдят, че бълга...
30.07.2016 12:37
Византийците твърдят, че българите са скити, и хуни. Което е вярно. А после слагат знак на равенство и между българи и славяни. Което пак е вярно.
Българите през цялото време са българи, но от известно време бяха доста обезличени и мирно тероризирани. Затова днес са доста никакви...
цитирай
30. leonleonovpom2 - Съгласен съм , Атил!
30.07.2016 21:01
atil написа:
Византийците твърдят, че българите са скити, и хуни. Което е вярно. А после слагат знак на равенство и между българи и славяни. Което пак е вярно.
Българите през цялото време са българи, но от известно време бяха доста обезличени и мирно тероризирани. Затова днес са доста никакви...


Имаш право, обезличени сме!
И то не от чужди, а от свой В кавички!
На които е поръчано да свършат мръсната работа! Срещу продажничество!

На третия по големина християнски храм в света - в Мадрид на основните езици е изписана една дума на витража на тавана, Така както се пише в тях!

ДУМА!
Тухлата в езика!
И там е СЛОВО, така както е написано тук!
Слово в Старобългарския има смисъл на дума Катедралата е строена през 16-ти и 17- ти век България я няма на картата, но Българският език е жив!
Да, словени са Българите! Истински Хора на словото!
Две държави са с това име - Словения и Словенско
Славяни е русизъм !
Правилното е Словени! Доказващи с името си, за какво става дума!
То е късно Идва от писаното слово!

Как няма да са скити Българите, когато след разпадавето на Александровата империя, на Согдианската империя и ва Кушанската ,при Великото си завръщане изминават хиляди километри Но за разлика от скитите създават нови държави Българии!
Как няма да са хуни, като основната ударна мощ на хуните са Българските конни отряди!
И накрая, остават Българи!
Каквито сега почти няма, за съжаление!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9110035
Постинги: 1345
Коментари: 29579
Гласове: 102370
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031