Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 21:16 - Полезно е, запушете си носовете
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5575 Коментари: 19 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да, предупреждавам, да няма сърдити, темата не е подходяща за благородни девици и за чистофайници За спекуланти и паразити-там може!

Един колега  в коментар ,свързан с ЕС нарече французите пръдльовци !?
Не е ласкателно, но от друга страна журналистът  Георги Атанасов така квалифицира---англичаните, а французите определя за лигьовци !?
Да, умеят добре да играят тази роля французите и моето мнение е такова
От друга страна, от френско списание знам, че Мерелин Монро безпардонно се освобождавала на масата и то когато се храни!?

Един приятел журналист веднъж сподели, че колежка го дала под съд, защото публично я нарекъл...пръдла!?
Не одобрих такова обръщение, особено пък към дама! Заинтересовах се, как е приключило делото?
Било прекратено!
Съдията счел иска за неоснователен Проучил литературата по въпроса Деянието било таксувано като естествено ,човешко, средно всеки правел това, ако се лъжа в цифрата, грешката е малка, 58 пъти на денонощие ! Това ,че я е нарекъл така, нямало нищо неестествено, че да се таксува за обида!
 Не знам, негова версия е, не гарантирам абсолютна точност или вярност, но истината е ,че няма последици за него!

Та кои си печелят правото да се наричат така-французите или англичаните?  Лично аз смятам ,че на французите повече подхожда-пикльовци Дори и жена ми определи като такъв един французин, който след работа ни беше дошъл  на гости! Непрекъснато отскачаше до тоалетната Може да е настинал, така го защитих!

Кои могат да се нарекат така-англичани или французи?
Смятам, че Георги Атанасов има право- англичаните

Спомените на дядо ми подкрепят правотата му
През годините в плен Българите и англичаните  в лагера се сприятелили Англичаните понаучили Български, така че да могат да водят сносен разговор с тях, а те английски Дядо ми дори перфектно  Помогнал му и някакъв много рядък Българо-английски речник разговорник, който открил обикаляйки битаците. Донесъл си го и в България. Някакъв Софийски професор научил за него и път направил до тях, да иска да го купи. Накрая дядо ми му го подарил ! Ценен бил за професора! Да ,но без него и без разговори, постепенно го позабравил....

То той разправяше, че било нещо обичайно англичанин да се освободи от стомашните си газове публично? Ако в близост имало Българи, избухвал смях! Това разгневявало англичанина и зачервен и ядосан казвал:
- Варвар Булгар!  Защо се смееш ?Само глупав може да държи това в корема и да му тежи!
Така, че спорът, кой е и в исторически план е решен в полза на англичаните! Впрочем ,имало и шотландци, но там има друга пикантерия!

Темата не е сериозна, изключително много уважавам и французи, и англичани! Да няма просташки спекулации!
Мнението ми за тях не се променя и на милиметър!



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. kvg55 - leonleonovpom2,
18.05.2018 21:25
Ние с жена ми водим люти спорове по този въпрос. Аз поддържам практиката да се дава незабавно път на физиологичноте процеси.
цитирай
2. germantiger - ...
18.05.2018 21:27
Не знаех това за англичаните ?!

Не вярвам някой възпитан и нормален човек да пърди обществено.

Въпроса ме колко нормален и възпитан е 21-и век, аз например не съм нито нормален, нито възпитан въпреки опитите на родителите ми да ме възпитат

... и все пак не пърдя обществено доколкото мога да се сдържа.

Голяма тема :D
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
18.05.2018 21:45
germantiger написа:
Не знаех това за англичаните ?!

Не вярвам някой възпитан и нормален човек да пърди обществено.

Въпроса ме колко нормален и възпитан е 21-и век, аз например не съм нито нормален, нито възпитан въпреки опитите на родителите ми да ме възпитат

... и все пак не пърдя обществено доколкото мога да се сдържа.

Голяма тема :D


Съгласен съм!
Прието е за просташко и не се одобрява! Да се прави публично
Спомням си забавен случай , бяхме трима!
Край нас мина областния управител Единият прокоментира по негов адрес, че бил голям простак, вървял по улиците и...пърдял!
Но другият го защити с контравъпрос-А ти такава функция нямаш ли?
Е, разбира се, публичност не се одобрява!

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Обикновено, при такава квалифи...
18.05.2018 21:49
Обикновено, при такава квалификация за човек, авторитетът му и реномето му рязко падат
Не е приятно, не е възпитано, разбира се, но от друга страна е човешко! Така решил проблемът и съдията!
Та прекаленият светец и богу не е драг!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
18.05.2018 22:53
kvg55 написа:
Ние с жена ми водим люти спорове по този въпрос. Аз поддържам практиката да се дава незабавно път на физиологичноте процеси.


Отговорих, но вероятно не съм активирал написаното!
Да, безспорно е по-здравословно освобождаването навреме от газовете
Но все пак трябва да се спазват и благоприличие, и дискретност

Хубава вечер!
цитирай
6. born - Вероятно не си уцелил категорията по инерция,
18.05.2018 23:41
Но по- удачно е /според мен, разбира се/ , да е в категория "забавление".
Не мога обаче да приема, че е редно да даваме воля на физиологичните си функции на каквото и да е обществено или не място. Ами ако , недай Боже, ти се случи по-голям зор и си примерно в ресторант /където според някои народности е прието да се облегчаваш газово/, какво става ? Чувал съм, че при турците било нормално прието да се оригнат на масата, но да пръднат било изключително обидно !
В блога май че е прието да се освобождават всякакви миризливости в чуждите блогове.
Да свършвам, че стана бая миризливо вече .
Хубава вечер, Иване !
цитирай
7. vmir - Англичаните имат и поговорката, че храната за един е отрова за друг,
19.05.2018 03:28
което е една доста поучителна крайност по същата тема. Защо ли - защото примитивните хора не притежават умението да надскачат границите на собствената си ограниченост и по тази причина влагат крайности в разбиранията си за култура и истина. По-неприятно е, че ограничените хора рядко се спират пред доукрасявания или измислици за да "докажат" или натрапят превъзходството си, а не се сещат, че това им спечелва снизходителността или презрението на поне средноинтелигентните. Оценявам снизходителността ти в случая.
цитирай
8. vaquero - leonleonovpom2,
19.05.2018 06:19
Не задържай лошото в себе си.
цитирай
9. radostinalassa - Аз написах постинг на тая тема
19.05.2018 14:04
Разбира се за това , как да намалим флатуленцията, и че тя се дължи на паразити. А коментарът към мене беше - пръдла. Естествено от по - простоват блогър. Поне получих много гласове , като израз на съчувствие. Не му мислете много и убивайте често паразитите си. А природните средства не подбират, и убиват и другите микроби и гъби.
цитирай
10. andri - До колкото знам, турците и арабите са първенци в пръдните.
19.05.2018 17:34
За старите (възрастните помаци) турци знам че когато си на масата и не пръднеш преди да станеш от нея, това означавало че не харесваш храната на домакините и било обидно за собственика на дома. Това се говореше през 80-те години в околностите на Смолян и Девин. Така че може от тях европейците да са се заразили с този морафет...показвайки уважение към домакините и храната им.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!!
19.05.2018 18:44
born написа:
Но по- удачно е /според мен, разбира се/ , да е в категория "забавление".
Не мога обаче да приема, че е редно да даваме воля на физиологичните си функции на каквото и да е обществено или не място. Ами ако , недай Боже, ти се случи по-голям зор и си примерно в ресторант /където според някои народности е прието да се облегчаваш газово/, какво става ? Чувал съм, че при турците било нормално прието да се оригнат на масата, но да пръднат било изключително обидно !
В блога май че е прието да се освобождават всякакви миризливости в чуждите блогове.
Да свършвам, че стана бая миризливо вече .
Хубава вечер, Иване !


Съгласен съм с тебе! И аз мислех в "забавление " да го отпратя,
но ме спря острата реакция на англичаните при нашето присмехулно поведение Значи те го приемат сериозно , а не забавно! Второ, подкрепата на мнението на Георги Атанасов относно англичаните е и в исторически план, преди сто години!
Описаното става в пленнически лагер, където царят приятелски отношения между Българи и англичани, няма официалности! Така ,че склонен съм да ги разбера! Плюс това, в реакцията на англичаните има и подкана към Българите, да не се преструват и тормозят!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
19.05.2018 18:58
vmir написа:
което е една доста поучителна крайност по същата тема. Защо ли - защото примитивните хора не притежават умението да надскачат границите на собствената си ограниченост и по тази причина влагат крайности в разбиранията си за култура и истина. По-неприятно е, че ограничените хора рядко се спират пред доукрасявания или измислици за да "докажат" или натрапят превъзходството си, а не се сещат, че това им спечелва снизходителността или презрението на поне средноинтелигентните. Оценявам снизходителността ти в случая.


Има поведение, да го наречем неофициално има и официално-където има протокол, който се следи и спазва
Подобно действие при официален повод е ясно, че протоколът го изключва и е недопустимо!
Но в пленнически лагер, където и едните-англичаните и другите-Българите са пратени не по волята им, те се чувстват близки на тази база! И това е факт!
Няма официалности Напротив, англичаните мислят за бъдещето на пленниците Плащат им заплата за работата и ги насърчават да работят Да се върнат с пари след плена, да не е загубено времето там!
Няма официалности, затова го приемат нормално Погледнато от здравна страна имат право, това са отрови, безспорнии ! Задържането им насила в организма е вредно за него! Това е естественият начин на изхвърлянето им?
Така ,че основателно, бих казал приятелски, ни наричат варвари!
Може да се приеме като приятелска критика, че не оценяме на какво се смеем!?
Е, ако има протокол, нещата се променят!

Хубава вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.05.2018 19:05
vaquero написа:
Не задържай лошото в себе си.


Да, лошото е отрова, трябва да се освобождава човек от него!
Газовият анализ ще покаже маса силни отрови в газа-най- безобидната е метан!Сигурно е свързан с необяснимите случаи на самозапалване на хора! Колкото и да са редки и необяснени!
Принудителното им задържане е вредно, безспорно!

Хубава вечер!


цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина
19.05.2018 19:15
radostinalassa написа:
Разбира се за това , как да намалим флатуленцията, и че тя се дължи на паразити. А коментарът към мене беше - пръдла. Естествено от по - простоват блогър. Поне получих много гласове , като израз на съчувствие. Не му мислете много и убивайте често паразитите си. А природните средства не подбират, и убиват и другите микроби и гъби.


Да си призная, аз също промених мисленето си по този въпрос, след разговора с журналиста
Това е естестевн процес, заложен в човека Засега, както и при колите, няма начин те, газовете, да бъдат отстранявани другояче!
Та някак си не върви някой да се присмива на друг на тази тема
Може да е прав Атанасов по отношение на англичаните, но това показва и Балкански манталитет Това ли е най-важното качество на англичаните Не е сериозно да се набляга на него!
Е, както при Монро, не върви това да се прави на масата, наистина!

Хубава вечер!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Андри!
19.05.2018 19:29
andri написа:
За старите (възрастните помаци) турци знам че когато си на масата и не пръднеш преди да станеш от нея, това означавало че не харесваш храната на домакините и било обидно за собственика на дома. Това се говореше през 80-те години в околностите на Смолян и Девин. Така че може от тях европейците да са се заразили с този морафет...показвайки уважение към домакините и храната им.


Забавнии поучителни подробности, за мен неизвстни досега, научих!
Като химик , напълно наясно съм, че тези газове в никакъв случай не носят полза на организма
Процесът е естествен и оправдан, но все пак трябва да има и съобразяване и с околните По възможност!

Хубава вечер!
цитирай
16. nedovolen - Забавен пост. Чувал съм, че герм...
20.05.2018 12:39
Забавен пост.
Чувал съм, че германките били доволни, когато мъжете им попръдвали. Било признак на здрав стомах.
Да, ама не. Има след стомаха едно пилурче, като не е добре,проникват и се смесват нещица, от което идва попръдването.
:)))
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Николай!
20.05.2018 15:41
nedovolen написа:
Забавен пост.
Чувал съм, че германките били доволни, когато мъжете им попръдвали. Било признак на здрав стомах.
Да, ама не. Има след стомаха едно пилурче, като не е добре,проникват и се смесват нещица, от което идва попръдването.
:)))


Да,темата безспорно е преди всичко забавна!
Понеже някои наблягат кой знае защо на обидния и характер, показано е, че това е един естествен процес,, присъщ на живите организми!
Е, не се посреща с ръкопляскания, наистина!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
18. schumpov - Имах един съселянин с прякор ПРЪ...
22.05.2018 17:08
Имах един съселянин с прякор ПРЪДЛЯША. Можеше да мине през цялото село и на всяка крачка да пръдне. Това беше неговия номер в живота и той се гордееше с умението си.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
22.05.2018 21:47
schumpov написа:
Имах един съселянин с прякор ПРЪДЛЯША. Можеше да мине през цялото село и на всяка крачка да пръдне. Това беше неговия номер в живота и той се гордееше с умението си.


Всеки се хвали с каквото умее!
А някои и с каквото не могат!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10002651
Постинги: 1430
Коментари: 30404
Гласове: 107385
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031