Постинг
29.10.2018 15:57 -
Предателството и предателите


Предателството като деяние е осъдително!
В много постинги е ставало дума именно за него! Че на него дължим днешния ,остатъчен вид на някогашната, наистина Велика България!
А предателите?
Извършителите на деянието!
Те са безотечественици и затова са и безименни
Те не заслужават и капка внимание!
Не случайно султанът, след като ги изслуша , нарежда да ги обезглавят! Защото предалият веднъж ще повтори Утре ще предаде и него-султана!
А това да предадеш Родината си, е равносилно да предадеш майка си и баща си!?
Затова се акцентува върху самото предателство, а не върху жалките изпълнители на деянието!
А, че предателството се е вихрело, при това още в зората на държавата ни, има един красноречив пример- кан или канас Телериг!
Някои предпочетат да е кан Така да бъде Двете форми само показват , че княз произлиза от тях, както и значително по- късната дума-хан!
С кан или княз Телериг завършва един междуособен период в управлението на Българската държава! Характеризиращ се с чести преврати и бърза смяна на владетелите......
Князът води успешни войни с ИРИ, принуждава империята да му плаща данък! Но бързо разбира ,че в двора има" уши", които донасят за ставащото в него на ромейския император!
И предприема хитър ход В писмо моли императорът да го осведоми, кои са хората му, за да му помогнат да избяга в Константинопол!? Защото положението му в България е станало вече нетърпимо!
Императорът се хванал на въдицата! Той прекрасно бил информиран от агентите си за всичко! Дал му списъка!
Телериг, без да губи време арестува посочените и ги осъжда на смърт! Само една, такава присъда има за предателя!
След време на Телериг наистина се налага да бяга в ИРИ Приет е с уважение4,
Но се счита ,че наследникът Кардам ,ако не негов син , е от неговия род! Така ,че е подготвил условията за една стабилна България след него!
Започва един дълъг, продължил век и половина период, един от най успешните и велики в историята на България
А в основата му стои ликвидирането на предателите в двора на владетеля Извършено с един наистина нестандартен ход- получаване на информация от този, който им плаща ,за да са предатели!
Урокът с разправата с тях със сигурност не е забравен дълго време!
Затова България процъфтява!
Вълнообразно
РУСОФИЛСТВОТО Е ГРУБО ПОЛИТИЧЕСКО СУЕВЕР...
Съпругата на един от ВЕТЕРАНИТЕ на Бълга...
Българските политици не се интересуват о...
Съпругата на един от ВЕТЕРАНИТЕ на Бълга...
Българските политици не се интересуват о...
Компютърът , на който печатах, събра написаното!
Не ми харесва, извинявам се!
Но при всеки опит за корекция се повтаря горното!
Ще трябва да се примиря!
цитирайНе ми харесва, извинявам се!
Но при всеки опит за корекция се повтаря горното!
Ще трябва да се примиря!
Които се разпознават, гласуват с " минус"
Такива са, не съм сбъркал с преценката за тях!
Но не заслужават" капка внимание"!
цитирайТакива са, не съм сбъркал с преценката за тях!
Но не заслужават" капка внимание"!
Сбърканият учител се появи!
С поучително слово, адресирано към стоящите по-ниско от него!?да им отвори очите!
Сбъркан е, защото не се занимава с учениците си, а с хора, спрямо които стои много по ниско! С личния си принос! Бил е само консуматор, партиен!
Защото е лилипут! Всякакъв!
Даскале, според акъла си, гледай си учениците!
Няма да навлизам в подробностите по тази тема!
Дали са ти ги, твои са!Грижи се за правописа им!Това е твоята работа!
Не ти е работа, да се занимаваш с нещо ,което не е нито по силите ти ,нито по ранга ти!
Много ти е нисък!
И жалък!
Виж си физиономията на снимката!!
А компютърът ми работи!Не съм с памет на странджански шебек!
цитирайС поучително слово, адресирано към стоящите по-ниско от него!?да им отвори очите!
Сбъркан е, защото не се занимава с учениците си, а с хора, спрямо които стои много по ниско! С личния си принос! Бил е само консуматор, партиен!
Защото е лилипут! Всякакъв!
Даскале, според акъла си, гледай си учениците!
Няма да навлизам в подробностите по тази тема!
Дали са ти ги, твои са!Грижи се за правописа им!Това е твоята работа!
Не ти е работа, да се занимаваш с нещо ,което не е нито по силите ти ,нито по ранга ти!
Много ти е нисък!
И жалък!
Виж си физиономията на снимката!!
А компютърът ми работи!Не съм с памет на странджански шебек!
Ще добавя, че ПРЕДАТЕЛИ ИМА ВЪВ ВСИЧКИ НАРОДИ И ПО-КЪСНО НАЦИИ!
АБСОЛЮТЕН МИТ Е, ЧЕ ЗА БЪЛГАРИТЕ БИЛО ХАРАКТЕРНО ПРЕДАТЕЛСТВОТО.
Чутовни предатели има в бол исторически примери, а българите въобще НЕ са предатели "генетично".
цитирайАБСОЛЮТЕН МИТ Е, ЧЕ ЗА БЪЛГАРИТЕ БИЛО ХАРАКТЕРНО ПРЕДАТЕЛСТВОТО.
Чутовни предатели има в бол исторически примери, а българите въобще НЕ са предатели "генетично".
germantiger написа:
Ще добавя, че ПРЕДАТЕЛИ ИМА ВЪВ ВСИЧКИ НАРОДИ И ПО-КЪСНО НАЦИИ!
АБСОЛЮТЕН МИТ Е, ЧЕ ЗА БЪЛГАРИТЕ БИЛО ХАРАКТЕРНО ПРЕДАТЕЛСТВОТО.
Чутовни предатели има в бол исторически примери, а българите въобще НЕ са предатели "генетично".
АБСОЛЮТЕН МИТ Е, ЧЕ ЗА БЪЛГАРИТЕ БИЛО ХАРАКТЕРНО ПРЕДАТЕЛСТВОТО.
Чутовни предатели има в бол исторически примери, а българите въобще НЕ са предатели "генетично".
Е, не твърдя, че е генетично!
Но ,че участва в разсипването на държаватае безспорно!Може ли да го отрече някой?
Например за 2БЦ, Шишман се таксува като виновник, но той реално е предаден от воеводите си-Мирчо Стари например
Ключът на Велико Търново е предаден на Баязид от евреин наистина, не е Българин!
Предателството обикновено е съчетано и с пари, а парица е царица и малцина са, които и устояват!
Не, предателството е посочено като една от основните причини, а не ,че е генетично заложено
Същото се отнася за злобата и завистта към чуждия успех!
Знаеш приказката за казава и дяволите в ада, нали?! На германския има само един дежурен дявол, на Българският също е един, но е пуснат в отпуск,заради това ,че няма работа На американския са много и едва сварват да върнат искащите да се измъкнат от казана!?
Виц е, но има и голяма доза истина!
Лека нощ!
Държава на предатели- щом получават грантове- какви са: щом служат на интересите на чужди държави- а русофилите- те България ли обичат или Русия- за Русофобите се знае- те мразят Сложни комбинации...
цитирайЩе трия коментари от типа на " Крадецът вика, дръжте крадеца"
Има и постинг на такъв, живял на народен гръб, но даващ акъл на другите?! И такъв е "учител"!? И с цялата си наглост ,ше ми дава оценка тук,в блога ми, той, нищото!Да я използва в тоалетната си, за друго не ставаВпрочем, това му е по наследство-генетично Баща му писал на решени задачи по планиметрия"3" но момичето ,очакващо" 6" се разстроило Явно го е очаквал и казал ,че като е недоволна ,ще поправи оценката! Писал и"5"?
Без коментар!...
Докато е стрелял с безплатните куршуми от пълната с тях мешка, аз съм обикалял заводите и съм решавал проблемите им!
Мерсим, на оценката на такъв!...
Историята ни е пълна с предателства и само предатели могат да се засягат и да се правят, че ги няма или, че не ги виждат!
Точно заради тях, предателствата, съчетани със злоба и завист, от диктуващи положението , една от трите значими държави в Европа, сме се превърнали в послушници и в зависими на/от други!
Но сегашните последователи искат да си живуркат ,пак на това начало И те да сочат виновни!
Но пасаран!
ПП. Всичко описано по-горе е истина! Кое не е, че Телериг не е поискал от Константин Копроним списъка на шпионите му в двореца в Плиска, това ли не е истина? Или ,че по бързата процедура са ликвидирани? За заслуги!?
Но пасаран!
цитирайИма и постинг на такъв, живял на народен гръб, но даващ акъл на другите?! И такъв е "учител"!? И с цялата си наглост ,ше ми дава оценка тук,в блога ми, той, нищото!Да я използва в тоалетната си, за друго не ставаВпрочем, това му е по наследство-генетично Баща му писал на решени задачи по планиметрия"3" но момичето ,очакващо" 6" се разстроило Явно го е очаквал и казал ,че като е недоволна ,ще поправи оценката! Писал и"5"?
Без коментар!...
Докато е стрелял с безплатните куршуми от пълната с тях мешка, аз съм обикалял заводите и съм решавал проблемите им!
Мерсим, на оценката на такъв!...
Историята ни е пълна с предателства и само предатели могат да се засягат и да се правят, че ги няма или, че не ги виждат!
Точно заради тях, предателствата, съчетани със злоба и завист, от диктуващи положението , една от трите значими държави в Европа, сме се превърнали в послушници и в зависими на/от други!
Но сегашните последователи искат да си живуркат ,пак на това начало И те да сочат виновни!
Но пасаран!
ПП. Всичко описано по-горе е истина! Кое не е, че Телериг не е поискал от Константин Копроним списъка на шпионите му в двореца в Плиска, това ли не е истина? Или ,че по бързата процедура са ликвидирани? За заслуги!?
Но пасаран!
zaw12929 написа:
Държава на предатели- щом получават грантове- какви са: щом служат на интересите на чужди държави- а русофилите- те България ли обичат или Русия- за Русофобите се знае- те мразят Сложни комбинации...
Такива в наглостта си сочат другите, които не са в подобни мръсни игри, че те били предатели!?!
До болка познато-Крадецът вика-Дръжте крадецът!
Хубав ден, ти пожелавам!
Опашата лъжа, че Бъргарските владетели били князе!
Написано от "учител", литератор при това?
Ами излиза ,че и Паисий е лъжец!
Браво, такива не са предатели, защитници на България са!
Какво да се коментира повече,, има ли нужда?
От странджански...... - интелект?!Две несъвместими неща!
цитирайНаписано от "учител", литератор при това?
Ами излиза ,че и Паисий е лъжец!
Браво, такива не са предатели, защитници на България са!
Какво да се коментира повече,, има ли нужда?
От странджански...... - интелект?!Две несъвместими неща!
В" 496 година Българите имали за свой КНЯЗ Драгич....."
цитирайСложна тема си развил. Най-интересно е предателството от интерес, защото има предателство от страх, от малодушие, които са лесно обясними. Предателят със сигурност очаква да бъде богато възнаграден. А може да бъде и убит.
цитирайДОБАВЯМ, не оспорвам :) - така и започвам коментара си преди ден - с думата добавям
не споря с постинга ти, а добавям против мита, че българите били предатели априори
що се отнася до русти - рустамчо пухкавия - той се е писал милиционер, полицай и после учител - вероятно това е професионални му път
цитирайне споря с постинга ти, а добавям против мита, че българите били предатели априори
що се отнася до русти - рустамчо пухкавия - той се е писал милиционер, полицай и после учител - вероятно това е професионални му път
благодаря ти!
за съжаление, вероятно поради обновяване не мога да пропусна коментара
не ми беше целнта да покажа ,че сме предатели или по-лошо, генетично сме такива
това ,че в резултат на предателства се е стигнало дотук/ ако има друга причина, нека нкой я посочи/ ,не означава ,че сме генетични предатели!
Както казваше един приятел, на казан манджа и едно ла.но му е достатъчно!
Та не 10 милиона, дори десет предатели стигат!За каква генетика става дума?
Не знам, впрочем Крум Белоцвет разви това, че всички сме били предатели, това се твърдяло
А сега, нека някъде ми се посочи такъв текст, едно към едно така написан , а не свободно тълкувание
Плюс това коментирам период преди близо 1300 години! И се акцентира върху разправата с такива!Какво заслужават и как са си го получили!
Хубав ден, приятелю!!
цитирайза съжаление, вероятно поради обновяване не мога да пропусна коментара
не ми беше целнта да покажа ,че сме предатели или по-лошо, генетично сме такива
това ,че в резултат на предателства се е стигнало дотук/ ако има друга причина, нека нкой я посочи/ ,не означава ,че сме генетични предатели!
Както казваше един приятел, на казан манджа и едно ла.но му е достатъчно!
Та не 10 милиона, дори десет предатели стигат!За каква генетика става дума?
Не знам, впрочем Крум Белоцвет разви това, че всички сме били предатели, това се твърдяло
А сега, нека някъде ми се посочи такъв текст, едно към едно така написан , а не свободно тълкувание
Плюс това коментирам период преди близо 1300 години! И се акцентира върху разправата с такива!Какво заслужават и как са си го получили!
Хубав ден, приятелю!!
germantiger написа:
ДОБАВЯМ, не оспорвам :) - така и започвам коментара си преди ден - с думата добавям
не споря с постинга ти, а добавям против мита, че българите били предатели априори
що се отнася до русти - рустамчо пухкавия - той се е писал милиционер, полицай и после учител - вероятно това е професионални му път
не споря с постинга ти, а добавям против мита, че българите били предатели априори
що се отнася до русти - рустамчо пухкавия - той се е писал милиционер, полицай и после учител - вероятно това е професионални му път
Разбира се, че никъде не съм писал , а и помислял ,че сме генетични предатели
Описал съм случай преди 1300 години близо и не толкова да подчертая предателството, колкото как се постъпва с такива! Какво заслужават!
А за самото предателство даже и един само е достатъчен Никак не е необходимо всички да са предатели
Такива заключения не са ми минавали и през ума!
Хората си ги правят, външните, явно има база, за нея говоря
А за това недоразумение, водещо се учител, е в пълна сила законът за пенсиониране на мъже учители след десет години стаж! В Турция, преди Тенсу Чилер!
Защото се вдетинявали след 10 години работа с деца и ставали за кашмер! За смях на учениците и за подигравка!
Та тук избива комплекса си от инфантилността, кото го е обвзела!!
А за звездоброеца говорят ,че на времето Л. Ж. използвала темето му за подлога, затова олисял на 30 години!
Така говорят, не знам дали е истина!
А. А. ,разкарвай се от тука, драги!
Това ,че се подиграваш с хората ,никак, ама никак не те прави нещо повече от тях!
Хахо е запазена за тебе марка, на времето, когато се мъчех да ти отговарям сериозно, така те представиха За да не се престаравам!
И са били прави, съгласен си, нали?
Забавен си, хубаво ,че те има! Като фон!
Не си спомням да имам коментар при тебе, когато видя такъв, тогава ще пусна и твой
Но зависи и от поведението ти! Да ми държиш такъв език, пиши коментари на тези, които обичаш ! Те по може да направят компромис!
Хайде, много време ти отделих!
цитирайТова ,че се подиграваш с хората ,никак, ама никак не те прави нещо повече от тях!
Хахо е запазена за тебе марка, на времето, когато се мъчех да ти отговарям сериозно, така те представиха За да не се престаравам!
И са били прави, съгласен си, нали?
Забавен си, хубаво ,че те има! Като фон!
Не си спомням да имам коментар при тебе, когато видя такъв, тогава ще пусна и твой
Но зависи и от поведението ти! Да ми държиш такъв език, пиши коментари на тези, които обичаш ! Те по може да направят компромис!
Хайде, много време ти отделих!
В момента даск.А/КЪ/ЛЪТ- милиционер помпи постинга си! Запотил се е Една студена бира няма ли да го поохлади!
Чешка или германска, как мислиш?!
цитирайЧешка или германска, как мислиш?!
Мини-ционерът мина оттук
Нищо свястно не остави! Откъде да го вземе? От някой клозет ли? Може само да повтаря чужди писания
А ,ако е чел и някое френско Ебдо, става хептен весело ! Ама на странджански написано!
Например ,че Българските владетели не били князе?!
Тимур бил княз! И персийският шахиншах?!Двама са князете!
Голям веселяк е! Пълен шут!
Много ми е весело ,че го има! Тук , в блога !
Дори и да съм Тужен, както казват сърбите, става ми весело!
Шут от класа!
Само за цирка е!
Ще умрат от смях, още като го видят!
Зрителите!
Голям смях ще падне!
цитирайНищо свястно не остави! Откъде да го вземе? От някой клозет ли? Може само да повтаря чужди писания
А ,ако е чел и някое френско Ебдо, става хептен весело ! Ама на странджански написано!
Например ,че Българските владетели не били князе?!
Тимур бил княз! И персийският шахиншах?!Двама са князете!
Голям веселяк е! Пълен шут!
Много ми е весело ,че го има! Тук , в блога !
Дори и да съм Тужен, както казват сърбите, става ми весело!
Шут от класа!
Само за цирка е!
Ще умрат от смях, още като го видят!
Зрителите!
Голям смях ще падне!
България най-често е предавана от русолюбците. Те са най-много и най-агресивни спрямо родолюбивите българи, защото обичат Русия повече от България и по всякакъв начин пречат Отечеството ни да се отърве от мечешката кремълска прегръдка. Те винаги са готови да предадат, за да са на власт и винаги, както крадецът, който вика дръжте крадеца, най-силно викат срещу предателите, за да заглушат гузната си, предателска съвест.
Хубава вечер, приятелю!
цитирайХубава вечер, приятелю!
Но за съжаление, не по моя вина стана спам!
Някои не разбраха същността и се засегнаха напълно неоснователно!
Не се визират всички като предатели, а само тези, които го правят!
Сигурно такава е била и целта на спамаджиите!!
Да отклонят вниманието в друга посока!!
Благодаря на тези, които подходиха сериозно към това явление!
Според мен , то е основната причина да се сринем!
цитирайНякои не разбраха същността и се засегнаха напълно неоснователно!
Не се визират всички като предатели, а само тези, които го правят!
Сигурно такава е била и целта на спамаджиите!!
Да отклонят вниманието в друга посока!!
Благодаря на тези, които подходиха сериозно към това явление!
Според мен , то е основната причина да се сринем!
batogo написа:
България най-често е предавана от русолюбците. Те са най-много и най-агресивни спрямо родолюбивите българи, защото обичат Русия повече от България и по всякакъв начин пречат Отечеството ни да се отърве от мечешката кремълска прегръдка. Те винаги са готови да предадат, за да са на власт и винаги, както крадецът, който вика дръжте крадеца, най-силно викат срещу предателите, за да заглушат гузната си, предателска съвест.
Хубава вечер, приятелю!
Хубава вечер, приятелю!
Радва ме посещението ти след писания на разни закръпковци! Мъчещи се да ме унизят!
Към Русия, без да съм захлупен русофил и русофил изобщо , имам специално мнение!
В деня на изборите пътувах за Москва! 1990 година Работех по тема, финансирана от СИВ Но СИВ се разпускаше И темата се прекратяваше Разчитаха на мен да я защитя, бяхме група! Бях СДС активист, предухредиха ме-срещу Русия нито дума! Нямаше нужда, интересуваше ме работата..
Да се върна на темата защо имам специално отношение!?
Първо, без да го признават, държавата им е наше дело! Езикът, религията- също!
Прадядо ми е бил участник в руската армия при Освободителната или по-правилното-Възстановителната война! Баща ми е спасен на Драва от руски войници
В професионален план получих признание от руски професор-истински научен работник!
Но да ти кажа, имаш право в оценката! Ами най -остро реагираха някои изявени русофили в блога Явно се чувстват предатели !? Един даже написа постинг срещу мен , че съм бил лъжец?
И други простотии!
Разбира се, некомпетентен е и без проблем ще го разбия, стига да реша!
Не може да разбере ,че вече го виждам само като шут!И дава материал за това!
Няма тематика и се хванал с мен Много голям залък съм за него Вярно търпелив съм, но търпение в посока гавра с мен си има граници! Нямам проблем със самооценката, на България съм спечелил милиони, та някакви си ,да си правят гаргара с мен!
Уж е литератор, но освен ,че сам се хвали с правописа, липсва живец в него Все едно ,че партиен секретар пише!? Впрочем, така си е, по наследство!
Както и да е, имаш право!
Бих потърсил средно положение,не съм привърженик на крайни оценки, но те сами се издъниха! И за тях няма да си мръдна и пръста!
Хубава вечер, приятелю!
Съгласен съм с гледната ти точка! Истината никога не е в крайностите, а в търсенето на обективността.
Хубав ден, приятелю!
цитирайХубав ден, приятелю!
Да го кажа така. Съдия пита свидетел, знаете ли какво ще получите за лъжесвидетелство. Да, ауди Q7.
А може и 7 по-лекички...
:)))
цитирайА може и 7 по-лекички...
:)))
batogo написа:
Съгласен съм с гледната ти точка! Истината никога не е в крайностите, а в търсенето на обективността.
Хубав ден, приятелю!
Хубав ден, приятелю!
Стара максима е, че истината е някъде по средата! Е, с лек превес в едната или другата посока!
Въпреки ,че не са малко тези ,които признават само тяхната истина, с цената на всичко?! И се мъчат да я налагат!
Не виждм друго обяснение за причините, освен предателството, една от трите европейски, значими държави, да е опашкарка сега!
Който го вижда, да го даде! Ако наистина е обосновано, ще го приема и ще си призная, че съм сгрешил!
В едно съм сигурен, сами сме си виновни, а не някой друг!
Хубав ден, приятелю!
nedovolen написа:
Да го кажа така. Съдия пита свидетел, знаете ли какво ще получите за лъжесвидетелство. Да, ауди Q7.
А може и 7 по-лекички...
:)))
А може и 7 по-лекички...
:)))
Харесвам такъв хумор! С него тръгва леко денят!
Успешн ден, приятелю!
leonleonovpom2 написа:
Съгласен съм с гледната ти точка! Истината никога не е в крайностите, а в търсенето на обективността.
Хубав ден, приятелю!
Съгласен съм с гледната ти точка! Истината никога не е в крайностите, а в търсенето на обективността.
Хубав ден, приятелю!
"Предателите ги презират, дори тези - на които те
служат." - ни казва, Публий Корнелий Тацит ...
... и не се подвеждайте от името Корнелий :))) Същият не се явява роднина на съвременната публична личност с подобно име:)))
Същевременно имаме поне четирима, известни ми български творци КОИТО ГОВОРЯТ ЗА ПРЕДАТЕЛСТВОто?
- Създателят на общо-училищния химн за Кирил и Методий, "Върви народе възродени", в неговите философски записки, Стоян Михайловски;
- Отец Паисий в История словено-болгарска;
- Алеко Константинов ни говори за отце-предателството в неговото "Пази боже, сляпо да прогледне";
- Христо Смирненски - в "Приказка за стълбата".
Но като цяло предателството се предхожда от рабо-лепието ... или казано по друг начин, угодничеството или робско-лепието?
Като последното - само ще допъллня че(?):
"Това което е добро за роба - недостойно е за свободния."!
А.А. не вярвал ,че съм доктор!?
Ами да провери по звездите!
В зависимост от отговора му пък аз ще повярвам или не, че е този, за когото се представя, тролът Апостолов!
цитирайАми да провери по звездите!
В зависимост от отговора му пък аз ще повярвам или не, че е този, за когото се представя, тролът Апостолов!
Диплома на трол, да не съм луд, да покажа!?
Впрочем ,показах преди време една, за технически превод, но Пискова, която уважавам, за разлика от разни тролове ,ме предупреди за опасността и навреме я изтеглих!
Всъщност, какво имам да доказвам на недоказани?
Да си гледат простотиите, които са единствено във възможностите им
Друго нямат!
цитирайВпрочем ,показах преди време една, за технически превод, но Пискова, която уважавам, за разлика от разни тролове ,ме предупреди за опасността и навреме я изтеглих!
Всъщност, какво имам да доказвам на недоказани?
Да си гледат простотиите, които са единствено във възможностите им
Друго нямат!
Да увърташ, не ти отива. Но няма да кандисаш. Аз пък няма да те чета, освен случайно по грешка.
цитирайЗа автора на поредния спам-Цъгов
Пискова ме използвала ,да ме навива срещу него!
Това е безумие!
Първо , аз с него изобщо не се занимавам, както той целенасочено и упорито с мен И всичко е в отговор, от моя страна , на действията му!
Много ми се качват акциите, Пискова е международник, аз да и върша работата!!? Не съм дорасъл дотам! А ти международник ли си, че делиш мегдан с нея!? Пискова харесва каквото пиша и начина ,по който го правя, както и всички редактори на вестници, в които съм публикувал Не да ме използват и насъскват срещу някого Аз не пиша в махленски вестник!
Никой не е в състояние да ме навие, за каквото и да е било!
Ти сам видя, акаунтът ти се опитваше да ме навие срещу Гетманс, имаше ли резултат!? Напротив, не бях наясно кой и какъв е акаунтът, изясних си го и толкова! Това беше единственото полезно за мен!
Престани да се занимаваш с мен, не ме интересува, каквото и да е, свързано с тебе!!Живей си живота, твой си е!
цитирайПискова ме използвала ,да ме навива срещу него!
Това е безумие!
Първо , аз с него изобщо не се занимавам, както той целенасочено и упорито с мен И всичко е в отговор, от моя страна , на действията му!
Много ми се качват акциите, Пискова е международник, аз да и върша работата!!? Не съм дорасъл дотам! А ти международник ли си, че делиш мегдан с нея!? Пискова харесва каквото пиша и начина ,по който го правя, както и всички редактори на вестници, в които съм публикувал Не да ме използват и насъскват срещу някого Аз не пиша в махленски вестник!
Никой не е в състояние да ме навие, за каквото и да е било!
Ти сам видя, акаунтът ти се опитваше да ме навие срещу Гетманс, имаше ли резултат!? Напротив, не бях наясно кой и какъв е акаунтът, изясних си го и толкова! Това беше единственото полезно за мен!
Престани да се занимаваш с мен, не ме интересува, каквото и да е, свързано с тебе!!Живей си живота, твой си е!
Писал съм, в предходен коментар,че Пискова ме посъветва да прибера документа-диплом, личен е, някой ще злоупотрели с него! И от станалото в последствие с разни фотоси се убедих, че е напълно права!
Сега твоят трол, А.А. ми иска диплома?
Диплом може да ми иска директор, личен състав!
Всеки, който е работил с мене знае ,че имам диплома и то не една!
На случайни не е необходима! И няма защо да проявяват нездрав интерес!
цитирайСега твоят трол, А.А. ми иска диплома?
Диплом може да ми иска директор, личен състав!
Всеки, който е работил с мене знае ,че имам диплома и то не една!
На случайни не е необходима! И няма защо да проявяват нездрав интерес!
Не знам какво разбираш под увъртане?! Всичко в текста е написано ясно и разбираемо
Ако нещо съм пропуснал, давам карт бланш да се допълни...
Ако предателството, злобата, завистта не са причина от първата тройка на Европа да изпаднем с 33 места по надолу, посочи други причини
Може трудолюбието на Българина да е например, всички пътешественици от преди два века го посочваг като определящо за него!
Не твърдя ,че съм всьо и вся, целта е да има диалог
Но културен!
Не ,не приемам някой като не му отърва, да се занимава с мен
Посочи причините!
И не се занимавай с мен, да ми правиш характеристики Не е твоя работа това Който е трябвало ,ми ги е правил!
Други не ме интересуват
Твое право е да четеш или да не четеш! Няма да ти се разсърдя!
цитирайАко нещо съм пропуснал, давам карт бланш да се допълни...
Ако предателството, злобата, завистта не са причина от първата тройка на Европа да изпаднем с 33 места по надолу, посочи други причини
Може трудолюбието на Българина да е например, всички пътешественици от преди два века го посочваг като определящо за него!
Не твърдя ,че съм всьо и вся, целта е да има диалог
Но културен!
Не ,не приемам някой като не му отърва, да се занимава с мен
Посочи причините!
И не се занимавай с мен, да ми правиш характеристики Не е твоя работа това Който е трябвало ,ми ги е правил!
Други не ме интересуват
Твое право е да четеш или да не четеш! Няма да ти се разсърдя!
Както Краси-КВГ-55 отбеляза, предателството е разнопосочно
Освен политическо, то може да е и финансово дори! Да нанасяш удар върху финансите на държавата! Така ти, условно, разбира се, спомагаш тя да попадне под чужда зависимост
Например, някой има 100 милиона евро Ясно е ,че не са спечелени с честен труд, но това да го заобиколим не ги внася в Българска банка, а в Швейцарска И то чрез българска банка, да е законно!
Какъв е реззултатът?
Тези 100 милиона евро са оборотни пари за швейцарската, не за Българската банка Те развиват не Българската, а швейцарската икономика!
Това предателство ли е за интересите на България или добро дело за Швейцария!?Как да се таксува?
Хубава вечер, приятелю!
цитирайОсвен политическо, то може да е и финансово дори! Да нанасяш удар върху финансите на държавата! Така ти, условно, разбира се, спомагаш тя да попадне под чужда зависимост
Например, някой има 100 милиона евро Ясно е ,че не са спечелени с честен труд, но това да го заобиколим не ги внася в Българска банка, а в Швейцарска И то чрез българска банка, да е законно!
Какъв е реззултатът?
Тези 100 милиона евро са оборотни пари за швейцарската, не за Българската банка Те развиват не Българската, а швейцарската икономика!
Това предателство ли е за интересите на България или добро дело за Швейцария!?Как да се таксува?
Хубава вечер, приятелю!
33.
get -
31. leonleonovpom2 - Политическото задължително върви с финансовото, най-вече сега в ... ?
02.11.2018 07:36
02.11.2018 07:36
leonleonovpom2 написа:
Както Краси-КВГ-55 отбеляза, предателството е разнопосочно
Освен политическо, то може да е и финансово дори!
Както Краси-КВГ-55 отбеляза, предателството е разнопосочно
Освен политическо, то може да е и финансово дори!
... сега в България!
Именно в блога на kvg55, под поста му - Коментари - Китайски синдром - съм коментирал това под номер 17-ти?
А инак, предателството започва ВИНАГИ И ПЪРВО В НАС САМИТЕ - после се обективира навън?
- Алеко Константинов ни говори за отце-предателство ...
- Христо Смирненски - в "Приказка за стълбата" - към общността от която произлизаш ...
- Отец Паисий - към народа от който произхождаме!
А марксизма и производния му комунизъм възпитава у тези, които го изповядват - без-родие!
Именно такива по мислене - МАРКСИСТИ, създадоха проблема за Европа с мултикултуризма - резултат от който е МИГРАНТСКАТА криза.
Най- страшно е предателството към отечеството самата дума се свързва с отец-баща!
Предадеш ли него, ти предаваш баща си
стара Българска дума е отец, но сега ,ако поровя в речника, сигурен съм ,че ще се окаже руска?!
Сталин ,в желанието си да създаде съветски народ прави масови преселения дори на цели народи- като кримските Българи например При тях има и друга причина
Заради разработването на целините, сега в Казахстан преобладават ...руснаците
но подобен опит за създаване на имперски народ е правил и Александър В резултатпоявяват се Българите..идващи от....Азия Които са европейци
Сега търци и македонци ще обсъждат какви са древните македонци
Какво имат да обсъждат?
Категорично не са гърци античните македонци Защото от империята им-Согдианската не идват гърци, а ...Българи!
А за днешните македонци ,да не забравят ,че има и втора Българска държава, даже преди Аспаруховата, на тяхна територия ,на Брата на Аспарух!
И ние безучастно наблюдаваме спора на днешни македонци с гърци какви са древните македонци?
На принципа -умните се наумуват, докато лудите се налудуват!
Хубава вечер, приятелю!
цитирайПредадеш ли него, ти предаваш баща си
стара Българска дума е отец, но сега ,ако поровя в речника, сигурен съм ,че ще се окаже руска?!
Сталин ,в желанието си да създаде съветски народ прави масови преселения дори на цели народи- като кримските Българи например При тях има и друга причина
Заради разработването на целините, сега в Казахстан преобладават ...руснаците
но подобен опит за създаване на имперски народ е правил и Александър В резултатпоявяват се Българите..идващи от....Азия Които са европейци
Сега търци и македонци ще обсъждат какви са древните македонци
Какво имат да обсъждат?
Категорично не са гърци античните македонци Защото от империята им-Согдианската не идват гърци, а ...Българи!
А за днешните македонци ,да не забравят ,че има и втора Българска държава, даже преди Аспаруховата, на тяхна територия ,на Брата на Аспарух!
И ние безучастно наблюдаваме спора на днешни македонци с гърци какви са древните македонци?
На принципа -умните се наумуват, докато лудите се налудуват!
Хубава вечер, приятелю!
Ивтересно, гледах " Панорама" ,десетина минути след коментара тук!
Ян Енглерт каза същите думи за Отечеството!
Това, за сведение на някои, смятащи се за нещо велико?
цитирайЯн Енглерт каза същите думи за Отечеството!
Това, за сведение на някои, смятащи се за нещо велико?
leonleonovpom2 написа:
Най- страшно е предателството към отечеството самата дума се свързва с отец-баща!
Предадеш ли него, ти предаваш баща си
стара Българска дума е отец, но сега ,ако поровя в речника, сигурен съм ,че ще се окаже руска?!
...
Предадеш ли него, ти предаваш баща си
стара Българска дума е отец, но сега ,ако поровя в речника, сигурен съм ,че ще се окаже руска?!
...
1.
РУССки язык - преди 13-ти век Е СИНОНИМНО НА КИЕВСКО РУСКИ ... тоест на съвременен УКРАИНСКИ!
2.
През ТРИНАДЕСЕТИ ВЕК - в ИЗВЕСТНОТО СЕГА КАТО централна или ВЕЛИКА РУСИЯ - преобладаващи са ЕЗИЦИТЕ ОТ ФИНО-УГОРСКАТА ГРУПА(семейство)!
3.
Старо-български той и литургично-църковен ЗАПОЧВА ДА СЕ НАЛАГА - КАТО ОБЩ ЕЗИК ... за това пъстро, като етносен състав ЦЕНТРАЛНО РУСКО НАСЕЛЕНИЕ вече след ПЕТНАДЕСЕТИ ВЕК!
4.
НАЙ-РАНО ДОКУМЕНТИРАНА като употреба думата ОТЕЦ - я имаме от Централна и западна Анатолия в езика на ХЕТИТЕ (които се самонаричали НЕСИТИ/това е лично местоимение синонимно на съвременното НАШИ+ТЕ ?) ... та в този ХЕТО-НЕСИТСКО-НАШЕНСКИ ЕЗИК дямата е документирана ДА Е ЗВУЧАЛА подобно на нещо, като: - аttаШ= «отец».
В санскритския се среща ПОДОБНАТА - аттйа.
Подобна на нашенската отЪцъ или казано:ОТЕЦ ... преминала чрез КУЛТУРНОТО ПОВЛИЯВАНЕ ЧРЕЗ литургично-църковния и старо-български език в РУСКИЯ!
... това накратко? - Поздрав!
Не е случайно ,че синоним на Отечество е Родина
Отец и Род са свързани Имаш ли отец, имаш и род , от който произхождаш!
Според мен Родина е по-обхватно Става дума за род, за племе!
Хубав ден, приятелю!
цитирайОтец и Род са свързани Имаш ли отец, имаш и род , от който произхождаш!
Според мен Родина е по-обхватно Става дума за род, за племе!
Хубав ден, приятелю!
38.
get -
37. leonleonovpom2 - да допълня за "отец" ? Първо НАШЕНСКО=НЕСИТИ дума е от времена ... ?
04.11.2018 17:25
04.11.2018 17:25
leonleonovpom2 написа:
Не е случайно ,че синоним на Отечество е Родина
Отеч и Род са свързани Имаш ли отец, имаш и род , от който произхождаш!
Според мен Родина е по-обхватно Става дума за род, за племе!
Хубав ден, приятелю!
Отеч и Род са свързани Имаш ли отец, имаш и род , от който произхождаш!
Според мен Родина е по-обхватно Става дума за род, за племе!
Хубав ден, приятелю!
... 15-12-то столетие преди Христа, като същата е подобна(звучене) и НА СМИСЛОВО ЕДНАКВАТА ЗА "ОТЕЦ" в лидийския език, последния просъществувал до по-късно, след ХЕТО-НЕСИТСКИ?
Досежно Род с производно РОДИНА - същият са от едно семантично гнездо и с тези от латински: "radium" и "radius"- лъч(още и излъчване, лъчение).
По отношение исторически РАЗВИТЕ НА ДУМАТА - същата се засича и в по-старата и обособила се група на балтийските езици като "радити" - смисъл:(по) раждам, създавам.
С други думи - АКО СЛЕДВА ДА СЕ ТЪРСИ ОСНОВЕН СМИСЪЛ - РОД е ИЗЛЪЧЕНОТО (следващо) като поколение от нещо по-старо!
А по-старото са е наричало ЕТНОС - който не е нищо по-различно от дори и съвременното българско ЕДНО!
П.П.
Тук искам да допълня, за да не се объркаме - тъй като ти ДАВАМ сравнително-исторически примери ... за подобни или подобност в думи НА ЕЗИЦИ - които можем да ги наречем ПАЛЕО-БАЛКАНСКО И АНАТОЛИЙСКИ ... и които говорят ЗА ПО-РАННО ПОРОЖДЕНИЕ на думи - ОТ ТУК БАЛКАНИ ... а не както ни се внушава от прото-гнездото на ... тази ТЕОТИРИТИЧНА-ИЗМИСЛИЦА ... позната ни като ПРОТО-СЛАВЯНСКИ: Език и Народ?
Извод:
Не само от тези две, а от много други МОЖЕМ ДА ПРИЕМЕМ, че не "протославянски" или други с представка прото ... като мъртвите стар-гръцки и латински НАЧЕВАТ ПОЯВАТА СИ ОТ ТУК - Тоест от мястото КЪДЕТО СЕ ПОЯВЯВА ПЪРВО-ОБРАЗА на езика известен ни, като Прото + индо-европейски?
- Това "тук", като географски ареал е Централна и западна анатолия и около Черно море - изключая географски КАВКАЗ + АНАТОЛИЙСКОТО ВИСОКОГОРИЕ?!
- Това съвсем накратко и без претенции за пълнота и изрепателност?
- Поздрав! ... пък ти ако имаш възражения - можеш да кажеш според теб: КЪДЕ ПЪРВО СЕ ПОЯВИЛ този "митичен" "праславянски език" ... за мен родил се ТУК!
Знаеш мнението ми!
Цивилизацията се е зародила около Черноморието нормално е и езикът да е създаден тук! Затова съм противник на всякакви тези ,свързани с това ,че сме пришълци, узурпатори един вид!
Това отговаря и Калоян, на "любезното" писмо на Бодуен, да сдаде властта!?
Че тези земи му принадлежат по право, те са на неговите предци, само временно императорът на ИРИ е сложил ръка на тях!
И тем подобни поръчкови тези ,за опасния ,така наречен автохтонен наш произход?!
За какво и за кого е опасен?
Интересно, да ти принадлежи нещо по право, било опасно?
Може да е опасно само за този, които иска да сложи ръка на него! Както Бодуен в случая!
Хубава вечер, приятелю!
цитирайЦивилизацията се е зародила около Черноморието нормално е и езикът да е създаден тук! Затова съм противник на всякакви тези ,свързани с това ,че сме пришълци, узурпатори един вид!
Това отговаря и Калоян, на "любезното" писмо на Бодуен, да сдаде властта!?
Че тези земи му принадлежат по право, те са на неговите предци, само временно императорът на ИРИ е сложил ръка на тях!
И тем подобни поръчкови тези ,за опасния ,така наречен автохтонен наш произход?!
За какво и за кого е опасен?
Интересно, да ти принадлежи нещо по право, било опасно?
Може да е опасно само за този, които иска да сложи ръка на него! Както Бодуен в случая!
Хубава вечер, приятелю!
Между читателите изглежда има няколко такива,понеже са гласували с "минус"- на тях не им харесва идеята,че предателите рано или късно трябва да бъдат огласени и наказани така,както ги е наказвал Телериг!
цитирайshtaparov написа:
Между читателите изглежда има няколко такива,понеже са гласували с "минус"- на тях не им харесва идеята,че предателите рано или късно трябва да бъдат огласени и наказани така,както ги е наказвал Телериг!
Да, има ги приятелю!
Като един хибрид между милиционер и учител! Както и троловете му, не че той не е такъв-А. А- и един , който се изписва в началото на фамилията с македонското пат, но по му подхожда сръбското пут! - пунталАе.....
Ами сами се определят за такива , няма да ги разубеждаваме!
Има стара народна приказка ,че гузен негонен бяга! За мен те не съществуват, камо ли заобиколно да седна да пиша и да се занимавам с тях!
Хубави ден и седмица , приятелю!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 98232