Постинг
15.12.2020 21:47 -
Българските Бюгараш


Става дума за едно селце в Южна Франция и връх в близост до него! В провинция Лангедок Русион Най- близкият град е Караскон В Близост са Пиренеите и Испания За пръв път това селище се споменава като Вила Бургараджо, през 899г. Присъединено е към Франция едва през 1271 г., след Албигойския кръстоносен поход!
Тук, в този район е налице необичайно силно засичане на движещи се НЛО? Счита се ,че Върхът/ смята се и за планина/ е тяхна база!? А, че самата планина е обект на мистични сили, че тя е единственото благодатно място на планетата!?И при преобразуването на планетата ,това ще е единственото място, където хората ще намерят защита!?
В края на миналия век върхът е обявен за място на паранормални явления и на непознати енергии Висок е 1230м, но близостта до морското равнище го прави внушителен! В навечерието на 21 12 2012г, върхът става цел на вярващите в Апокалипсиса Считали са, че извънземните, устроили своя база на върха, ще вземат със себе си хората в тяхна близост и ще спасят само тези, намиращи се в околностите на върха!Намесила се е и държавата, за да спре потока от хора!
Всъщност, тази област, наречена Окситания е заселена от Български богомили-катари и на изток, в Италия- албигойци
Носейки своята "Свещена книга", те отричат легитимносттта на църквата и търсят изначалното, чисто учение на ХРИСТОС!
Жената не е източник на греха, а достоен спътник на мъжа!
Богомвилите се наричат братя и сестри и проповядват премахването на разликите между бедни и богати!
Обличат се като ХРИСТОС, не консумират животинска храна, а само риба, като него! Против кръста са, на който той е разпнат!
Много хора са пленени от това Българско учение-от най-бедните до най-богатите и аристократите-включително! Направо са обладани от тези революционни Български идеи, за едно ново християнство, без порочни свещеници и архиреи!
Започват кръстоносни походи срещу тяхното движение, обхванало цяла Южна Франция и Северна Италия
Във Франция, особено около град Каркасон и село Бюгараш и до днес се срещат селища с безспорен , Български произход !Около 100 са те - с Български корен:
Заек, Юнак, Пуяк......
В запазен екземпляр от еретичната " Тайна книга", инквизитор от 13-ти век педантично е записал в началото й, ,че тя е собственост на Назарий, дошъл от България!
В музея са запазени Български музикални инструменти, като дудук, гайда, наречена гайта, гъдулка......
Авторитетни френски учени изказват хипотезата, че трубадур произхожда от средновековен Български музикален инструмент, нарече " Труба"!
Бюгараш за катарите вероятно е било място за изчистване от земните грижи, място за полет на човешкия дух!
Те не признават анатемите на църквата, не вярват в съществуването на ада и на наказанията след смъртта! Напротив, Христос ще спаси питомците си, след смъртта им!
Бюгараш е било едно високо, свещено място за ритуалите на катарите!
Тук, в този район е налице необичайно силно засичане на движещи се НЛО? Счита се ,че Върхът/ смята се и за планина/ е тяхна база!? А, че самата планина е обект на мистични сили, че тя е единственото благодатно място на планетата!?И при преобразуването на планетата ,това ще е единственото място, където хората ще намерят защита!?
В края на миналия век върхът е обявен за място на паранормални явления и на непознати енергии Висок е 1230м, но близостта до морското равнище го прави внушителен! В навечерието на 21 12 2012г, върхът става цел на вярващите в Апокалипсиса Считали са, че извънземните, устроили своя база на върха, ще вземат със себе си хората в тяхна близост и ще спасят само тези, намиращи се в околностите на върха!Намесила се е и държавата, за да спре потока от хора!
Всъщност, тази област, наречена Окситания е заселена от Български богомили-катари и на изток, в Италия- албигойци
Носейки своята "Свещена книга", те отричат легитимносттта на църквата и търсят изначалното, чисто учение на ХРИСТОС!
Жената не е източник на греха, а достоен спътник на мъжа!
Богомвилите се наричат братя и сестри и проповядват премахването на разликите между бедни и богати!
Обличат се като ХРИСТОС, не консумират животинска храна, а само риба, като него! Против кръста са, на който той е разпнат!
Много хора са пленени от това Българско учение-от най-бедните до най-богатите и аристократите-включително! Направо са обладани от тези революционни Български идеи, за едно ново християнство, без порочни свещеници и архиреи!
Започват кръстоносни походи срещу тяхното движение, обхванало цяла Южна Франция и Северна Италия
Във Франция, особено около град Каркасон и село Бюгараш и до днес се срещат селища с безспорен , Български произход !Около 100 са те - с Български корен:
Заек, Юнак, Пуяк......
В запазен екземпляр от еретичната " Тайна книга", инквизитор от 13-ти век педантично е записал в началото й, ,че тя е собственост на Назарий, дошъл от България!
В музея са запазени Български музикални инструменти, като дудук, гайда, наречена гайта, гъдулка......
Авторитетни френски учени изказват хипотезата, че трубадур произхожда от средновековен Български музикален инструмент, нарече " Труба"!
Бюгараш за катарите вероятно е било място за изчистване от земните грижи, място за полет на човешкия дух!
Те не признават анатемите на църквата, не вярват в съществуването на ада и на наказанията след смъртта! Напротив, Христос ще спаси питомците си, след смъртта им!
Бюгараш е било едно високо, свещено място за ритуалите на катарите!
Тагове:
Вълнообразно
С дълбоко съжаление ще кажа;не заслужава...
Моряците от Нихау. Китайски хакери хакна...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
Моряците от Нихау. Китайски хакери хакна...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
Бях писала подробно за Лангедок
https://virtu.blog/history/2011/08/22/langedok.806289
Николай Райнов - Богомилите и светия граал
https://virtu.blog/video/2011/08/25/koi-dade-impuls-za-renesansa-v-evropa.808077
2011 година бях под прикритие.
цитирайhttps://virtu.blog/history/2011/08/22/langedok.806289
Николай Райнов - Богомилите и светия граал
https://virtu.blog/video/2011/08/25/koi-dade-impuls-za-renesansa-v-evropa.808077
2011 година бях под прикритие.
Защо ли са малко известни тия неща.
Добре е да се напомнят.
цитирайДобре е да се напомнят.
panazea - Моята любима тема - Богомилите.
22:04
Бях писала подробно за Лангедок
https://virtu/history/2011/08/22/langedok.806289
Николай Райнов - Богомилите и светия граал
https://virtu/video/2011/08/25/koi-dade-impuls-za-renesansa-v-evropa.808077
2011 година бях под прикритие
Знам, че пишеш хубаво на всякакви теми! Богомилите ми спечелиха симпатиите в последната тодина
Този връх съм го виждал, правил ми е впечатление, но нямах представа, кой е ?Преди години!
Стресна ме име обаче, считах хората там за каталунци и сметнах, че е случайно съвпадение с Българско? Ако не се лъжа, беше именно Заек? Не са френски имената в този район-Перпинян например, последния град на Франция до Испания
Страхотна тема са катарите!
Моята цел е друта, не да се задълбочавам в нея, а просто да обърна внимание на една славна страница в историята ни!
Когато сме се борели за чистота , Христова, в религията!
И сме платили жестока цена!
Лека нощ!
цитирай22:04
Бях писала подробно за Лангедок
https://virtu/history/2011/08/22/langedok.806289
Николай Райнов - Богомилите и светия граал
https://virtu/video/2011/08/25/koi-dade-impuls-za-renesansa-v-evropa.808077
2011 година бях под прикритие
Знам, че пишеш хубаво на всякакви теми! Богомилите ми спечелиха симпатиите в последната тодина
Този връх съм го виждал, правил ми е впечатление, но нямах представа, кой е ?Преди години!
Стресна ме име обаче, считах хората там за каталунци и сметнах, че е случайно съвпадение с Българско? Ако не се лъжа, беше именно Заек? Не са френски имената в този район-Перпинян например, последния град на Франция до Испания
Страхотна тема са катарите!
Моята цел е друта, не да се задълбочавам в нея, а просто да обърна внимание на една славна страница в историята ни!
Когато сме се борели за чистота , Христова, в религията!
И сме платили жестока цена!
Лека нощ!
2. krumbelosvet - Поздравления
22:45
Защо ли са малко известни тия неща.
Добре е да се напомнят.
цитирай
Така е, наистина!И за мен е необяснимо таинството около катарите?
Катарите са за чистота в религията, за точно съблюдаване на поведението на Христос,за равенство между мъжа и жената С отхвърляне на твърдението, че жената е в основата на греха С отхвърлянето на Ада, че вместо него,Христос ни спасява......
Не да се срамуваме, можем само да се гордеем, че е имало такива хора и са били Българи
Поздрав на французите, въпреки всичко, съхранили са паметта за тези хора, с музеи, с имената на селищата......
Беше ми достатъчно само да чуя Бюгараш и да разбера къде е,вече подозирах, и да тръгна по Българската следа!
И тя се оказа истинска!
Лека нощ!
цитирай22:45
Защо ли са малко известни тия неща.
Добре е да се напомнят.
цитирай
Така е, наистина!И за мен е необяснимо таинството около катарите?
Катарите са за чистота в религията, за точно съблюдаване на поведението на Христос,за равенство между мъжа и жената С отхвърляне на твърдението, че жената е в основата на греха С отхвърлянето на Ада, че вместо него,Христос ни спасява......
Не да се срамуваме, можем само да се гордеем, че е имало такива хора и са били Българи
Поздрав на французите, въпреки всичко, съхранили са паметта за тези хора, с музеи, с имената на селищата......
Беше ми достатъчно само да чуя Бюгараш и да разбера къде е,вече подозирах, и да тръгна по Българската следа!
И тя се оказа истинска!
Лека нощ!
Да, има заселени българи във Франция през средновековието.
цитирайБлагодарение на безграничната, саможертвена отдаденост на Богомилите за разпространяването, съхранението и отстояването на Христовата Вяра, Духовни Принципи и Ценности, изпълнени с Божията Любов, Мъдрост и Истина, България е оцеляла през вековете, въпреки тежките изпитания, на които е била подлагана...
Светли, благодатни празници, приятелю!
цитирайСветли, благодатни празници, приятелю!
5. kvg55 - leonleonovpom2,
10:58
Да, има заселени българи във Франция през средновековието.
цитирай
В Италия, доказано, живеят 5 милиона души, от Български произход Дори и Борджиите са с такъв произход Вероятно и във Франция така стоят нещата Всъщност, най- големият град в района на Българската общност там е -Тулуза! Съмнителна близост с името на нашето Тулово
Хубава вечцер!
цитирай10:58
Да, има заселени българи във Франция през средновековието.
цитирай
В Италия, доказано, живеят 5 милиона души, от Български произход Дори и Борджиите са с такъв произход Вероятно и във Франция така стоят нещата Всъщност, най- големият град в района на Българската общност там е -Тулуза! Съмнителна близост с името на нашето Тулово
Хубава вечцер!
6. batogo - !!!:))) Чест и почитания за публикацията, Иване!
11:57
Благодарение на безграничната, саможертвена отдаденост на Богомилите за разпространяването, съхранението и отстояването на Христовата Вяра, Духовни Принципи и Ценности, изпълнени с Божията Любов, Мъдрост и Истина, България е оцеляла през вековете, въпреки тежките изпитания, на които е била подлагана...
Светли, благодатни празници, приятелю!
Благодаря ти за отзива, за хубавите думи и пожелания в него!
Богомилството, чистотата на помислите в него, следването на проповядваното от ХРИСТОС , е повод за наша национална гордост! Какви Българи е имало!
Да, те са поели тежестта на съдбата върху себе си и благодарение на тях България е оцеляла в жестоки изпитания!
Светли празници и за тебе, приятелю!
цитирай11:57
Благодарение на безграничната, саможертвена отдаденост на Богомилите за разпространяването, съхранението и отстояването на Христовата Вяра, Духовни Принципи и Ценности, изпълнени с Божията Любов, Мъдрост и Истина, България е оцеляла през вековете, въпреки тежките изпитания, на които е била подлагана...
Светли, благодатни празници, приятелю!
Благодаря ти за отзива, за хубавите думи и пожелания в него!
Богомилството, чистотата на помислите в него, следването на проповядваното от ХРИСТОС , е повод за наша национална гордост! Какви Българи е имало!
Да, те са поели тежестта на съдбата върху себе си и благодарение на тях България е оцеляла в жестоки изпитания!
Светли празници и за тебе, приятелю!
Богомилите са Богу Мили.
Отношението към тях ни е докарало турското и следващите робства.
То и ние сме Му мили, но неосъзнати.
Няма го в учебниците.
:)))
цитирайОтношението към тях ни е докарало турското и следващите робства.
То и ние сме Му мили, но неосъзнати.
Няма го в учебниците.
:)))
nedovolen написа:
Богомилите са Богу Мили.
Отношението към тях ни е докарало турското и следващите робства.
То и ние сме Му мили, но неосъзнати.
Няма го в учебниците.
:)))
Отношението към тях ни е докарало турското и следващите робства.
То и ние сме Му мили, но неосъзнати.
Няма го в учебниците.
:)))
Да, учехме, че името им идва от поп Богомил!
Да, елитът на държавата е прогонен навън/ нещо подобно на сега/, добавила се е и пандемията-бубонната чума/ отново съвпадение/
Е, какво хубаво да се чака при такива обстоятелства?
Хубава вечер, приятелю!
Постоянно ми трият постове и то постове само с мои клипове -мои песни
Няма ли кой да ги научи тези джурналистки и поетеси да си правят крипове,като не могат да пеят и свирят, а и пишат толкова.боза поезия!
цитирайНяма ли кой да ги научи тези джурналистки и поетеси да си правят крипове,като не могат да пеят и свирят, а и пишат толкова.боза поезия!
jupel написа:
Постоянно ми трият постове и то постове само с мои клипове -мои песни
Няма ли кой да ги научи тези джурналистки и поетеси да си правят крипове,като не могат да пеят и свирят, а и пишат толкова.боза поезия!
Няма ли кой да ги научи тези джурналистки и поетеси да си правят крипове,като не могат да пеят и свирят, а и пишат толкова.боза поезия!
Не се мъча да превъзпитавам никой, така ,че да се покрива с моите разбирания
Мога да изложа мое мнение, без да задължавам никого за него- да го приема или не!
Всеки човек е божи и никой друг, нито пък той, има право да моделира някого!
Въпрос на разбирания...
Не е необходимо, нещо като не му харесва, да го чете и да иска да стане, както му харесва!
След като е наясно ,какво му харесва, да не тормози друг да му го пише, както му харесва, а да си го напише сам!
Какво да ти кажа, въпреки, че понякога ми кипва и на мен ми е смешно
Когато компетентно, понякога ме поучават в област, в която видимо много ми отстъпват някои? Какво и как да правя?
Приемай го от смешната страна!И аз уврях, че няма как да ги накарам да мислят като мен?
Глупаво и безсмислено е!
Няма да ги убедя Трябва да са минали моя път, тогава може да има някакъв резултат!
Лека нощ!
Привет, Иване, от няколко дена се каня и все нямам време да пиша.
Аз 2008 година живях около 5 месеца в провинция Лангедок-Русийон, в едно селце близо до град Нарбон. Обикалял съм из региона. До Каркасон ходих само веднъж. Купих си няколко книги на френски за богомилите, следях за имена от топонимията и други следи от българи. Има някакви, наистина, но малко е неясна тази история с катарите. Дали са били само българи, дали не е имало и други, някакви сирийци или арменци, по скоро. Не можах много да намеря. Ама не ми е била тази и основната цел на престоя.
В една книга попаднах на този интересен надпис, който май е непознат в България - https://andorey.blog/history/2015/12/18/kalendaryt-ot-suvini.1416029?reply=4840737
цитирайАз 2008 година живях около 5 месеца в провинция Лангедок-Русийон, в едно селце близо до град Нарбон. Обикалял съм из региона. До Каркасон ходих само веднъж. Купих си няколко книги на френски за богомилите, следях за имена от топонимията и други следи от българи. Има някакви, наистина, но малко е неясна тази история с катарите. Дали са били само българи, дали не е имало и други, някакви сирийци или арменци, по скоро. Не можах много да намеря. Ама не ми е била тази и основната цел на престоя.
В една книга попаднах на този интересен надпис, който май е непознат в България - https://andorey.blog/history/2015/12/18/kalendaryt-ot-suvini.1416029?reply=4840737
Все пак, не съм езиковед, но струва ми се ,че е Българско дело това
От седми до десети месец в латинския са влезли в Българския ,но реално като девети- дванадесети Заради вкараните допълнитеел два месеца в чест на Цезар и на Август
Щапаров е прав, във френският се произнася отчетливо" Ъ" в края на дума, завършваща на съгласна Но Буквата липсва в азбуката Това " Ъ" в края на думата се е пишело до преди по- малко от век при нас И не се чете!
Струва ми се ,че е дело на богомилите тази колона!? С това нашенско" Ъ" на края и като времеви период съвпада с тях!
Иначе, имам бегли впечатления от Лангедок По- късно го свързах с богомилите и ми стана ясна причината за изостаналостта на района Понесли са жесток удар от албигойските рицари в района, както ние от османлиите!
Хубава вечер, Андрей!
цитирайОт седми до десети месец в латинския са влезли в Българския ,но реално като девети- дванадесети Заради вкараните допълнитеел два месеца в чест на Цезар и на Август
Щапаров е прав, във френският се произнася отчетливо" Ъ" в края на дума, завършваща на съгласна Но Буквата липсва в азбуката Това " Ъ" в края на думата се е пишело до преди по- малко от век при нас И не се чете!
Струва ми се ,че е дело на богомилите тази колона!? С това нашенско" Ъ" на края и като времеви период съвпада с тях!
Иначе, имам бегли впечатления от Лангедок По- късно го свързах с богомилите и ми стана ясна причината за изостаналостта на района Понесли са жесток удар от албигойските рицари в района, както ние от османлиите!
Хубава вечер, Андрей!
Пуйките може да са внесени от Америка но предполагам, че по онова време ПУЯК е било прозвище на човек, който обича да се надува и да се ежи. В тамошния музей е показана и любимата храна на богомилите, която се оказва... боб със наденица!
цитирайshtaparov написа:
Пуйките може да са внесени от Америка но предполагам, че по онова време ПУЯК е било прозвище на човек, който обича да се надува и да се ежи. В тамошния музей е показана и любимата храна на богомилите, която се оказва... боб със наденица!
Е, човек не може да знае всичко....
Все пак пуяк не звучи по френски Всъщност ппуйка е денд, а пуяк-дендон Може би идва от ...денди? Или денди от денд?
30% от английската лексика е...френска Дори и девизът-Дьо е мон дроа!-Господ и моето право!
Виж, бобът и наденицата са нещо типично нашенско!
Хубав ден, приятелю!
Благодаря- хубав ден и на теб!
цитирайshtaparov написа:
Благодаря- хубав ден и на теб!
Здраве и хубави празнични дни ти пожелавам!
"Авторитетни френски учени изказват хипотезата, че трубадур произхожда от средновековен Български музикален инструмент, наречен Труба"!
На стенописа от Казанлъшсата гробница
https://www.nationalgeographic/?cid=120&article=5977
са изобразени свирачи на някакви музикални инструменти, които В.Фол
условно нарича "тромпети".
Раковски в „Ключ българскаго языка : Написан в Букурещ 1865 : започнат же в Одеса 1858“,
http://catalog.libvar/view/check_user.pl?id=89763&SRV=false&ITEM=book&LANG=&MNTOM=no
пише малко и за старобългарските „грайни /музикални/ оръдия“ – военни тръби и рогове.
Та "тромпетите" изглежда са тръбите, които освен военно са имали друго приложение.
цитирайНа стенописа от Казанлъшсата гробница
https://www.nationalgeographic/?cid=120&article=5977
са изобразени свирачи на някакви музикални инструменти, които В.Фол
условно нарича "тромпети".
Раковски в „Ключ българскаго языка : Написан в Букурещ 1865 : започнат же в Одеса 1858“,
http://catalog.libvar/view/check_user.pl?id=89763&SRV=false&ITEM=book&LANG=&MNTOM=no
пише малко и за старобългарските „грайни /музикални/ оръдия“ – военни тръби и рогове.
Та "тромпетите" изглежда са тръбите, които освен военно са имали друго приложение.
19. harta - „грайни /музикални/ оръдия“
14:32
"Авторитетни френски учени изказват хипотезата, че трубадур произхожда от средновековен Български музикален инструмент, наречен Труба"!
На стенописа от Казанлъшсата гробница
https://wwwographic/?cid=120&article=5977
са изобразени свирачи на някакви музикални инструменти, които В.Фол
условно нарича "тромпети".
Раковски в „Ключ българскаго языка : Написан в Букурещ 1865 : започнат же в Одеса 1858“,
http://catalog/view/check_user.pl?id=89763&SRV=false&ITEM=book&LANG=&MNTOM=no
пише малко и за старобългарските „грайни /музикални/ оръдия“ – военни тръби и рогове.
Та "тромпетите" изглежда са тръбите, които освен военно са имали друго приложение.
цитирай
Да, вероятно се има предвид тромба?
Хубава вечер!
цитирай14:32
"Авторитетни френски учени изказват хипотезата, че трубадур произхожда от средновековен Български музикален инструмент, наречен Труба"!
На стенописа от Казанлъшсата гробница
https://wwwographic/?cid=120&article=5977
са изобразени свирачи на някакви музикални инструменти, които В.Фол
условно нарича "тромпети".
Раковски в „Ключ българскаго языка : Написан в Букурещ 1865 : започнат же в Одеса 1858“,
http://catalog/view/check_user.pl?id=89763&SRV=false&ITEM=book&LANG=&MNTOM=no
пише малко и за старобългарските „грайни /музикални/ оръдия“ – военни тръби и рогове.
Та "тромпетите" изглежда са тръбите, които освен военно са имали друго приложение.
цитирай
Да, вероятно се има предвид тромба?
Хубава вечер!
Много полезна информация, Иване! Не само тази. :)
Лека, здрава, спокойна вечер!
цитирайЛека, здрава, спокойна вечер!
21. nebonebo - Благодаря!
20:37
Много полезна информация, Иване! Не само тази. :)
Лека, здрава, спокойна вечер!
цитирай
Изтрий
Честита Нова Година!
Пожелавам ти здраве и успех през нея, късмет и сбъдване на всичко пожелано!
Хубава вечер!
цитирай20:37
Много полезна информация, Иване! Не само тази. :)
Лека, здрава, спокойна вечер!
цитирай
Изтрий
Честита Нова Година!
Пожелавам ти здраве и успех през нея, късмет и сбъдване на всичко пожелано!
Хубава вечер!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 95672